ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΡΜΕΝΙΩΤΗΣ:
"Ο ΑΧΡΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ …ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΣ".
Παρακολούθησα το βίντεο που ανάρτησε, χθες, η εκλεκτή ειδησεογραφική ιστοσελίδα της Εορδαίας «Τα Νέα της Πτολεμαΐδας» και ομολογώ πως θαύμασα το θάρρος και την παρρησία του ηγουμένου της μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα. Ο π. Παΐσιος «έσπασε» τη συνομωσία της σιωπής και το αρρωστημένο και αντιχριστιανικό κλίμα του φόβου, της υποτέλειας και του ραγιαδισμού που κυριαρχεί στην ελλαδική Εκκλησία, και είπε τα πράγματα με τ’ όνομά τους.
«Όλα τα 'σκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά» (Σολωμός). Αυτός είναι τίτλος που αρχικά σκέφτηκα να βάλω στο άρθρο που διαβάζετε τώρα. Και σαν φωτογραφία, είχα σκοπό να βάλω τον πίνακα του Γύζη με το «κρυφό σχολειό».
Δυστυχώς, μπορεί σε πολιτικό επίπεδο να έπεσε η δικτατορία το 1974 και να έχουμε δημοκρατία.
Σε εκκλησιαστικό επίπεδο, όμως, έχουμε «δικτατορία»!
Στην Εκκλησία του Χριστού, στην οποία, κατ’ εξοχήν, θα έπρεπε να πνέει αέρας ελευθερίας, κυριαρχεί …φόβος και τρόμος! Κανείς δεν τολμάει να πει την αλήθεια: ότι έχουμε αιρετικό Πατριάρχη και Αρχιεπίσκοπο! Ότι την Εκκλησία μας τήν λυμαίνεται μια φοβερή αίρεση, η παναίρεση του Οικουμενισμού. Φοβούνται οι ιερείς μας να μιλήσουν, γιατί θα πέσουν στη δυσμένεια των επισκόπων, φοβούνται και οι επίσκοποι να εκφραστούν για να μην πέσουν στη δυσμένεια του αρχιαιρεσιάρχη Πατριάρχη Βαρθολομαίου, του μεγάλου δικτάτορα της Εκκλησίας μας!
Ειδικά στη Βόρειο Ελλάδα, όπου έχει μια κάποια δικαιοδοσία το Οικουμενικό Πατριαρχείο, οι μητροπολίτες τρέμουν και μόνο με την ιδέα ότι μπορεί να χτυπήσει το τηλέφωνο και στην άλλη άκρη της γραμμής να είναι ένας οργισμένος Πατριάρχης! Τους λούζει κρύος ιδρώτας και μόνο με τη σκέψη!
Το ομολόγησε και ο μητροπολίτης μας δυο φορές:
Η πρώτη ήταν το 2005, όταν του τηλεφώνησε ο ηγούμενος της μονής Αγίας Τριάδος Γατζέας Βόλου, ο π. Γρηγόριος, για να διαμαρτυρηθεί στον π. Θεόκλητο γιατί απομάκρυνε από το Ναό της Αγίας Σκέπης Πτολεμαΐδας τον π. Μελέτιο Βαδραχάνη. Ο π. Γρηγόριος ήταν πνευματικό παιδί του π. Αυγουστίνου, γνώριζε προσωπικά το μητροπολίτη μας και μ’ αυτό το θάρρος τού τηλεφώνησε. Ο π. Θεόκλητος ομολόγησε ότι φοβάται τον Πατριάρχη.
Η δεύτερη φορά ήταν λίγα χρόνια αργότερα, στη γιορτή του ηγουμένου της μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου Εορδαίας, του π. Μαξίμου Καραβά. Έτυχε να κάθονται δίπλα δίπλα ο μητροπολίτης μας και ο π. Θεόδωρος Ζήσης, Καθηγητής της θεολογικής σχολής του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης, άνθρωπος διεθνούς κύρους. Κάποια στιγμή ο Καθηγητής γύρισε και ρώτησε τον π. Θεόκλητο: «Σεβασμιώτατε, τί κατάσταση είναι αυτή; Έως πότε θα ανέχεσθε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο να ατιμάζει την Εκκλησία μας;» Ο π. Θεόκλητος απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Τον φοβόμαστε πάτερ Θεόδωρε. Είναι πολύ σκληρός»!
Ναι, είναι αλήθεια αυτό που είπε ο σεβ. μητροπολίτης μας. Πίσω από το γλυκό, μειλίχιο και ειρηνικό πρόσωπό του «Πατριάρχη του Γένους», του «Πράσινου Πατριάρχη», που τον προβάλουν συνεχώς τα ΝεοΤαξικά ΜΜΕ (γιατί άραγε;), κρύβεται ένας «πολύ σκληρός» και αδίστακτος άνθρωπος.
Θα σας αναφέρω δυο, μόνο, παραδείγματα:
Πρώτον, σύμφωνα με μαρτυρία του μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβρόσιου, το 1989 ο κ. Βαρθολομαίος «καθαίρεσε» …τηλεφωνικώς (!) τον τότε μητροπολίτη Θυατείρων Μεθόδιο, επειδή έμαθε ότι ο Μεθόδιος έκανε ένα δυσμενές σχόλιο για το πρόσωπό του! Ούτε εκκλησιαστικό δικαστήριο, ούτε απολογία… Τίποτα! «Όπως είσαι, φύγε!»
Δεύτερον, το 1994, οργισμένος με την αντι-ουκουμενιστική δράση του θεολόγου Νίκου Σωτηρόπουλου, συγκάλεσε στο Φανάρι ένα αντικανονικό μόρφωμα που το ονόμασε «Μείζων και Υπερτελή Σύνοδο» και «αφόρισε», με συνοπτικές διαδικασίες, τον αγωνιστή θεολόγο, χωρίς να τον καλέσει σε απολογία, χωρίς να καλέσει μάρτυρες, χωρίς να απαγγείλει κατηγορητήριο και χωρίς να του κοινοποιήσει τον «αφορισμό»! Ο άνθρωπος έμαθε ότι «αφορίστηκε» από …τις εφημερίδες! Ζήτησε από το Πατριαρχείο να του στείλουν όλα τα πρακτικά της ψευτοσυνόδου (στην οποία πλαστογράφησαν και την υπογραφή του τότε Αρχιεπισκόπου Κύπρου!) και δεν του τα έστελναν! Αναγκάστηκε να τα ζητήσει με εξώδικο, μέσω δικηγόρου! Φοβερά πράγματα! Τα γνωρίζει αυτά ο κόσμος που τον ραίνει με ροδοπέταλα στις συχνές επισκέψεις που κάνει στην Ελλάδα; Ακόμη και στα πλέον φασιστικά και ολοκληρωτικά καθεστώτα καλούσαν σε απολογία τους αντιφρονούντες και τους απήγγειλαν ένα κατασκευασμένο, έστω, κατηγορητήριο!
Ήταν τόσο γελοίος αυτός ο ψευτοαφορισμός που οι περισσότεροι μητροπολίτες δεν τον αναγνώριζαν (χωρίς να το πουν, όμως, φανερά!). Υπ’ όψιν ότι ο θεολόγος Νίκος Σωτηρόπουλος ήταν πνευματικό παιδί και «το δεξί χέρι» του π. Αυγουστίνου Καντιώτη. Αρκετοί είπαν ότι ο Πατριάρχης τον «αφόρισε» για να εκδικηθεί τον π. Αυγουστίνο που συνεχώς ήλεγχε τον Οικουμενισμό. Το γεγονός αυτό πλήγωσε πολύ το Γέροντα. Θυμάμαι, το 1995, ήμουν φοιτητής στην Αθήνα και έτυχε να βρίσκομαι στην μεγάλη αίθουσα της οδού Ζωοδόχου Πηγής 44. Ανέβηκε στο βήμα για να μιλήσει ο π. Αυγουστίνος, αλλά πριν ξεκινήσει την ομιλία του κάλεσε κοντά του τον Σωτηρόπουλο, τον αγκάλιασε και… άρχισε να κλαίει σαν μικρό παιδί! «Είναι περίλυπη η ψυχή μου έως θανάτου», είπε, με λυγμούς. «Δεν θα ησυχάσω αν δεν αποκατασταθεί η αδικία που έγινε εις βάρος του Νίκου. Αναθέτω το θέμα του στο Χριστό» φώναξε, και έδειξε την μεγάλη επιγραφή από την Αγία Γραφή που κρεμόταν στον τοίχο «Έως θανάτου αγώνισαι υπέρ της Αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου!» (Σοφία Σειράχ 4, 28)».
Και ερωτώ: Τί έκανε ο π. Θεόκλητος γι’ αυτό το θέμα; Αγωνίστηκε καθόλου να αρθεί ο ψευτοαφορισμός ή αδιαφόρησε τελείως και, σαν να μην συνέβη τίποτα, συνέχισε κανονικά τις επικοινωνίες και τις φιλίες του με τον άνθρωπο που προδίδει την Ορθοδοξία και καταπλήγωσε τον Γέροντά του, τον π. Αυγουστίνο; Σχεδόν σε κάθε επίσκεψη του ασεβή Πατριάρχη σε ελληνικό έδαφος (ακόμη και στη μακρινή Κρήτη!) τρέχει να τον υποδεχθεί! Στην κηδεία, όμως, του Νίκου Σωτηρόπουλου, πρόπερσι, δεν πήγε! Ίσως να φοβήθηκε μήπως του τηλεφωνήσει και τον μαλώσει ο αρχιαιρεσιάρχης του σβησμένου Φαναρίου! Αλλά και το 2010, στην κηδεία του π. Αυγουστίνου, τόσο ο μητροπολίτης Θεόκλητος, όσο και ο τότε πρωτοσύγκελος π. Ιουστίνος Μπαρδάκας, αρνήθηκαν να
διαβάσουν ένα σύντομο μήνυμα που έστειλε ο ασθενής Νίκος Σωτηρόπουλος, ως επικεφαλής της αδελφότητας «Σταυρός», την οποία είχε ιδρύσει ο Γέροντας στην Αθήνα! Επί δύο ώρες διαβάζονταν επικήδειοι λόγοι από άσχετα πρόσωπα, αλλά κανένας από τα πνευματικά του παιδιά, τους συναγωνιστές του π. Αυγουστίνου! Ντροπή!
διαβάσουν ένα σύντομο μήνυμα που έστειλε ο ασθενής Νίκος Σωτηρόπουλος, ως επικεφαλής της αδελφότητας «Σταυρός», την οποία είχε ιδρύσει ο Γέροντας στην Αθήνα! Επί δύο ώρες διαβάζονταν επικήδειοι λόγοι από άσχετα πρόσωπα, αλλά κανένας από τα πνευματικά του παιδιά, τους συναγωνιστές του π. Αυγουστίνου! Ντροπή!
Για να καταλάβετε την κατάσταση που επικρατεί στην Εκκλησία μας, θα σας γνωστοποιήσω και κάτι τελευταίο. Στις 9 Απριλίου, αυτού του έτους, μετά από προγραμματισμένο ραντεβού, επισκεφθήκαμε, τέσσερα άτομα, το μητροπολίτη μας για να συζητήσουμε το θέμα του Οικουμενισμού. Παρόντες ήταν επίσης ο νυν πρωτοσύγκελος, ο π. Νικηφόρος Μανάδης, ο Αρχιερατικός Επίτροπος Φλωρίνης και 2-3 ακόμη αρχιμανδρίτες, οι οποίοι, συχνά, έπαιρναν το λόγο, με την άδεια του Σεβασμιωτάτου, και έλεγαν τις απόψεις τους. Συζητούσαμε, σχεδόν, για δύο ώρες!
Κάποια στιγμή, αυθόρμητα, κάποιος από ‘μας στράφηκε προς το μητροπολίτη και του είπε: «Σεβασμιώτατε, απορώ: πως νιώθετε την ώρα που μνημονεύετε το όνομα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου; Δεν ανατριχιάζετε; Δεν φρίττετε μνημονεύοντας το όνομα ενός αντίχριστου; Πώς το ανέχεται αυτό η συνείδησή σας;» Ξέρετε ποια ήταν η απάντηση του π. Θεοκλήτου; ……………….. Δεν απάντησε! Όχι μόνο αυτός, αλλά και κανένας από τους παρευρισκόμενους! Κανείς δεν επιχείρησε να υπερασπίσει τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο! Σιωπή απλώθηκε στην μεγάλη αίθουσα όπου βρίσκεται το γραφείο του μητροπολίτη! Κανονικά τί έπρεπε να γίνει; Δεν έπρεπε, όλοι τους, να «διαρρήξουν τα ιμάτιά τους» (δηλ. τα ράσα τους) και με μια φωνή να κραυγάσουν: «Τί είναι αυτά που λες; Ντροπή σου! Είσαι απαράδεκτος! Με ποιο δικαίωμα καταφέρεσαι κατά του σεπτού προσώπου του Οικουμενικού μας Πατριάρχου;» Σας επαναλαμβάνω: δεν μίλησε ΚΑΝΕΝΑΣ!
Αλλά ας μην πάμε μακριά. Πριν από ενάμιση μήνα δημοσίευσα δυο επιστολές: «Ανοιχτή επιστολή πρoς τους χριστιανούς… Ποιος διασπά την ενότητα της μητροπόλεώς μας»(1) και «απάντηση στις κριτικές της επιστολής»(2) στις οποίες έγραφα ότι «ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ξεπέρασε κάθε όριο βλασφημίας και ασέβειας» και πολλά άλλα. Ανάλογα κείμενα έχει δημοσιεύσει και ο συνάδελφος, ο Δημήτρης ο Εμμανουήλ. Είδατε να βγαίνει κανένας θεολόγος ή κληρικός από τη μητρόπολή μας για να διαψεύσει τα κείμενα ή για να αντεπιχειρηματολογήσει; Ίσως μας πει κάποιος: «Και ποιοί νομίζετε ότι είστε για να ασχοληθεί μαζί σας η μητρόπολη;» Ναι, όντως, δεν είμαστε τίποτα σπουδαία και σημαντικά πρόσωπα, ώστε να έχουμε τέτοια απαίτηση, αλλά στις επιστολές που δημοσιεύσαμε, δεν θέσαμε προσωπικά μας ζητήματα, ούτε θίξαμε επουσιώδη θέματα, αλλά ζητήματα υψίστης σημασίας που αφορούν την Πίστη μας. Και έχω την αίσθηση ότι η τεκμηρίωσή μας ήταν ισχυρή. Πού είναι λοιπόν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι για να απαντήσουν; Πού είναι ο π. Νικηφόρος; Πού είναι ο π. Αυγουστίνος, ο αρχιερατικός επίτροπος Εορδαίας; Γιατί δεν εμφανίζονται για να πάρουν θέση; Είναι ορθόδοξος ή αιρετικός ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως; Ας μας πουν, επιτέλους, την άποψή τους! Ας το κάνουν όχι για ‘μας, αλλά για τον πιστό λαό που δικαιούται να μάθει την αλήθεια! Πάντως, από μια άποψη, τους καταλαβαίνω. Δεν είναι εύκολο να υπερασπίσεις το Ψέμα και το Σκοτάδι.
Σ’ αυτό το σημείο βάζω «άνω τελεία» γιατί σάς έχω κουράσει. Συν Θεώ, αύριο θα συνεχίσω την επιστολή σχολιάζοντας, ένα προς ένα, όλα όσα είπε ο π. Παΐσιος Παπαδόπουλος στο κήρυγμά του, για το Πατριαρχείο, τη Σύνοδο της Κρήτης, κ.λ.π. Θα αποδείξουμε με ισχυρή επιχειρηματολογία, ότι όσα είπε είναι σωστά. Ο αρχιμανδρίτης είπε την αλήθεια και μόνο την αλήθεια. Επίσης, θα σχολιάσουμε και τα όσα είπε ο σεβ. μητροπολίτης μας σήμερα το πρωί στο Ι. Ναό του Αγίου Ιωάννη Πτολεμαΐδας, τα οποία, δυστυχώς, είναι εκτός Εκκλησίας και προσβάλλουν βάναυσα τον π. Αυγουστίνο Καντιώτη, ο οποίος είχε διακόψει τη μνημόνευση του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Πτολεμαΐδα, 29-8-2016
Βασίλης Κερμενιώτης.
Συνδικαλιστής της ΕΛΜΕ Εορδαίας, Υποδιευθυντής του 3ου ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας
Αφού συγχαρούμε τον συνάδελφο,
θυμίζουμε δύο πρόσφατες αναρτήσεις μας που περιέχουν κείμενα του :
ΒΡΑΖΕΙ Η ΦΛΩΡΙΝΑ από το ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΟ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΗΡΥΓΜΑ του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ. Καταγγελίες πιστών. ΔΕΚΑΔΕΣ φωτογραφικά ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ
Οι πραγματικές σύγχρονες αιρέσεις (εικονογραφημένο!)
Ποιός θὰ τὸ περίμενε ὅτι στὴ θέση τοῦ θρυλικοῦ Καντιώτη θὰ ἐνθρονιζόταν ἕνα ἀνθρωπάκι, ὁ κ. Θεόκλητος Πασσαλῆς, ἕνα ὁμοίωμα καὶ ἀναμεταδότης τῶν κακοδοξιῶν τοῦ Ζηζιούλα καὶ τοῦ Προύσης Ἐλπιδοφόρου, ἕνα νέος Βέκκος, ποὺ θὰ ὑπερασπίζετο τὸ «θεσμὸ» τοῦ Πατριάρχη, ἀνεξάρτητα ἂν αὐτὸς εἶναι αἱρετικός;
Ποιός θὰ φανταζόταν, πρὶν μερικὰ χρόνια, ὅτι αὐτὸ τὸ ὁμοίωμα Ἐπισκόπου θὰ τὸ ἐπαινοῦσε καὶ θὰ τὸ ὑπερασπιζόταν ὁ "Πάπας" τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν, ὁ Τελεβάντος, καὶ ἀντίθετα θὰ κατηγοροῦσε τὸν ἐκφραστὴ τῶν Ἁγίων Πατέρων, τὸν π. Παΐσιο Παπαδόπουλο, ποὺ ἀποτειχίστηκε ἀπὸ ἕναν τέτοιο Ἐπίσκοπο; Νά, ὅμως, ποὺ ὅλα εἶναι δυνατὰ στὴν ἐποχή μας.
Αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος, ποὺ ἀπὸ δειλία καὶ φόβο δὲν διακόπτει τὸ Μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχη, δὲν ντράπηκε νὰ βγεῖ στὴν «Ὡραία Πύλη» τοῦ ἱ. Ναοῦ καὶ ἀπὸ ἐκεῖ, νὰ ἐκστομίσει βλάστημους λόγους ἐναντίον τῶν Ἁγίων μας, ποὺ διέκοψαν τὸ Μνημόσυνο τῶν αἱρετικῶν τῆς ἐποχῆς τους.
Ἡ ἀποτείχιση ποὺ ἐκάνατε σᾶς κατέστησε ἀκέφαλους αἱρετικούς! Σᾶς ἔβγαλε ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ! Ὅσες Θ. Λειτουργίες ἐτελέσατε, χωρὶς νὰ μνημονεύετε τὸν Ἐπίσκοπό σας, ἦσαν ἄκυρες! Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μιὰ παράλληλη ἐξουσία, ἕνας θεσμός, ὅπως τὸ κράτος, καὶ ὅ,τι συμβαίνει στὸ κράτος, παρόμοια συγχωροῦνται νὰ συμβαίνουν καὶ στὴν Ἐκκλησία!
Το δεύτερο κείμενο είδαμε εδώ
29 σχόλια:
«ζῆλον Θεοῦ ἔχουσιν, ἀλλ᾿ οὐ κατ᾿ ἐπίγνωσιν»
Επειδή πήρες σβάρνα όλες τις αναρτήσεις γράφοντας αντίστοιχα σχόλια,
τι εννοείς "ου κατ' απίγνωση";
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν διέκοψε ο π.Αυγουστίνος το μνημόσυνο στον Αθηναγόρα; Για να ακροβολογούμε, για πολύ λιγότερα.
Δεν είχε λοιπόν "επίγνωση" ο π.Αυγουστίνος;
60 έτη μετά, τι διαπιστώνεις; είχε δίκιο ο π.Αυγουστίνος; Υπήρχε πρόβλημα;;; υπάρχει πρόβλημα; Υπάρχει η αίρεση του Οικουμενισμού και καθιερώνεται μέσα στην Εκκλησία; Αναγνωρίζονται οι αιρετικοί ως εκκλησίες;
Γιατί δεν έχει επίγνωση ο π.Παϊσιος και οι πιστοί που ακολουθούν την γραμμή του π.Αυγουστίνου;
ΠΟΙΟΣ τελικά είναι αυτός που αλλάζει γραμμή; ο Θεόκλητος ή οι ιερείς και οι πιστοί;
Tα "αισθητηρια" εχουνε διαβρωθει εδω και πολλες δεκαετιες, με αποτελεσμα σημερα να ειναι υπο συζητηση τα αυτονοητα
Διαβρωθηκαν οχι απο αιρετικους, αλλα απο βολεμενους "Ορθοδοξους" του κληρου,και βολεμενους παρατρεχαμενους, για να μη χαθει η βολεψη. Με παραπληροφορηση και ΨΕΥΔΗ, προς ενα ακατηχητο λαο που συνεχιζει να τους ακολουθει, οπως τοσες δεκαετιες τους πολιτικαντηδες. Κι εδω βλεπουμε λαγους στη Κρατουσα να το παιζουνε αντιδρωντες, σαν τους αντιμνημονιο, να απορροφανε κραδασμους και να αποκοιμιζουν 'η να ειναι απλα κατωτεροι της θεσης τους και των περιστασεων και θα πρεπε να παραιτηθουν. Ας σκεφτουν τουλαχιστον τις ψυχες που θα παρουνε μαζι τους, καθως εδω μιλαμε για ΟΜΑΔΑ κεκριμμενων αιρετικων (ελλειψει εστω ενος ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠισκοπου), με οτι αυτο συνεπαγεται...
Λενε δε πειραζει να κοινωνεις με ακοινωνητους κι αιρετικους (γινομενος κι εσυ ακοινωνητος), αν εσυ διαφωνεις...Θυμιζει αυτο που διαρρεει εδω και χρονια Μονη του Α.Ορους "αρκει να μην αποδεχτεις μεσα σου το σφραγισμα"
Κι αντιΟΙκουμ. ιστολ να μην δημοσιευουνε σχολια, παιρνοντας κι αυτα ΒΑΡΟΣ Συσκοτισης ψυχων....κι οργανα να γραφουνε αθεολογητα σχολια στο διαδικτυο
Στους τυφλους βλεπω να επαινειται και να δοξαζεται ο μονοφθαλμος, ενω θα κριθουμε ολοι μας, κυριως με την "κατασταση" μας στη τελευταια αναπνοη...Κι ο ΟΜολογητης πρωην ΦΛωρινης Χρυσοστομος ΚΑβουριδης ητανε πολυ καταπονημενος, αλλα λιγο πριν το τελος του κι οταν μετα τις 2 εξοριες ο ΑΡχιεπισκοπος της "κρατουσας" τον δελεασε με επιστροφη των κρατουμενων μισθων και συνταξεων, εκεινος του απαντησε ετοιμος και για τριτη εξορια
Σταυρος Τακας
Μονοφθαλμο δεν εννοω τον ανωτερω ΑΡχιμανδριτη που θα κανει αποτειχιση (μπραβο του και καλη συνεχεια)
Επισης οσοι ειναι καλοπροαιρετοι κι οχι οργανα κι επισης εxoυνε ταπεινωση (καθοτι εμας, γεματοι αγαπη, μας δαχτυλοδειχνουνε ως υπερηφανους κι εγωιστες), ας μην πειραχτουν απο τα ανωτερω λεχθεντα αλλα αντιθετως να προβληματιστουνε, για το καλο τους, και να ψαξουνε (ερευνατε τα Πνευματα λεει ο μαθητης της αγαπης), να μην ακουνε οτι τους λενε τριγυρω τους, ακομα κι οσοι αγωνιζονται πολυ κι εχουνε καποια αρετη, μπορει να εχουνε αδυναμιες που να αποδειχτουνε θανασιμες
Σταυρος Τακας
ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΘΑ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ
αυτο επραξε και ο ηρωικος Πατηρ Παισιος
να χαιρετε και να αγαλεται γιατι θα διωχθει ενεκεν πιστεως
αυτο ισχιει και για τον καθενα μας
ΕΛΕΓΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΗΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΝ ΔΕ ΔΙΩΚΩΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ
ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΗ;
αναρωτηθηκε ο Κυριος μας γιατι ως παντογνωστης ηξερε πως πολλοι θα προδωσουν την πιστη και βρισκονται καποιοι που αντι να επαινεσουν και να υποστηρηξουν την πατερικη γραμμη του π Παισιου αυτοι υποστηριζουν τις αιρετικες θεσεις του αναξιου διαδοχου του π ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ θεοκλητου
τι λογο θα δωσει ενωπιον του φοβερου κριτηριου; αλεξιος κ
Ο μητροπολίτης Θεόκλητος με ΄τα όσα αθεολόγητα λέγει τις τελευταίες ημέρες ασεβεί στη μνήμη του π.Αυγουστίνου.
Το καλύτερο που έχει να κάνει και για τον εαυτό του και για τη μητρόπολη την οποία ποιμαίνει είναι να υποβάλλει την παραίτησή του το ταχύτερο δυνατό.
Αποδείχθηκε τραγικά λίγος για τη θέση την οποία κατέχει καθώς και για το αξίωμά του.
Επιτρέπεται να έχει αποκαντιωτικοποιήσει με τη στάση του τη μητρόπολη της Φλώρινας;
Απάντηση ενός αναγνώστη στο κατήφορο ορισμένων :
"Αγαπητοί μου Κύριοι, Βασίλη Κερμενιώτη και Δημήτρη Εμμανουήλ
Παρακολουθώ και διαβάζω τα κείμενα που στέλνετε στα Νέα της Πτολεμαΐδας και συγκεκριμένα στον υπεύθυνο της ιστοσελίδας τον κ. Μαυρίδη και μου προξενεί εντύπωση για ανθρώπους σαν και εσάς που λένε, ότι είναι (πιστοί χριστιανοί, μέλη της εκκλησίας…να παρουσιάζουν τέτοια γηπεδική συμπεριφορά). Αυτή η κατάσταση είναι πτώση
και φανερώνει, έλλειψη αγάπης, ζηλωτισμό, ψύχωση, πάθος, φανατισμό, εγωπαθή εμμονή, εμπάθεια, απύθμενο μένος, πάνω σε ιερά εκκλησιαστικά πρόσωπα, θεσμούς και καταστάσεις.
Καταστάσεις που δημιουργήθηκαν λόγω των θεμάτων που αφορούσαν την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, τον Οικουμενισμό, τους εκκλησιαστικούς θεσμούς, και ό,τι άλλο προκύψει. (Μάλλον…κάποιοι σας έχρισαν με συνοδικό τω τρόπω…αν τον πιστεύετε…υπεύθυνους για την Χριστιανο- δογματική συμμόρφωση των πιστών)!
Και έρχομαι τώρα στα ερωτηματικά που μου δημιουργήθηκαν διαβάζοντας το κείμενο «ο Αρχ.ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΤΗΝ …ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΟΣ» του Βασίλη Κερμενιώτη.
-Μας λέτε… Ο π. Παΐσιος «έσπασε» τη συνομωσία της σιωπής και το αρρωστημένο και αντιχριστιανικό κλίμα του φόβου, της υποτέλειας και του ραγιαδισμού που κυριαρχεί στην ελλαδική Εκκλησία, και είπε τα πράγματα με τ’ όνομά τους.
Μπα, που το είδατε τόσο καιρό και εμείς δεν το καταλάβαμε; Μήπως το είδατε εσείς οι τρείς μόνο; Πως βγάλατε και με τι στοιχεία τέτοιο συμπέρασμα; Και γιατί ανέχεστε όλη αυτή την κατάσταση και δεν φεύγετε από την ελλαδική εκκλησία;
-Μας λέτε… μπορεί σε πολιτικό επίπεδο να έπεσε η δικτατορία το 1974 και να έχουμε δημοκρατία. Σε εκκλησιαστικό επίπεδο, όμως, έχουμε «δικτατορία»! Στην Εκκλησία του Χριστού, στην οποία, κατ’ εξοχήν, θα έπρεπε να πνέει αέρας ελευθερίας, κυριαρχεί …φόβος και τρόμος!
Σε αυτό έχετε απόλυτο δίκιο, δηλ σε εκκλησιαστικό επίπεδο έχουμε δικτακτορία και δεν πνέει άνεμος ελευθερίας… Βεβαίως έτσι είναι…δεν γνωρίσατε δικτακτορία γι’ αυτό μιλάτε, έπρεπε να ζήσετε την εποχή του Καντιώτη και θα άνοιγαν τα μάτια διάπλατα… (γιατί εμείς ζήσαμε της εποχές εκείνες και δεν σας βλέπαμε ΠΟΥΘΕΝΑ)! την περίοδο που ήταν δεσπότης ο επίσκοπος Καντιώτης, θα βλέπατε μπόλικη δημοκρατία...ούτε καλημέρα τολμούσες να τον πεις όταν τον έβλεπες μπροστά σου, αν δε, έμπαινες μέσα στο γραφείο του, φόβος και τρόμος. Σε αφόριζε για ασήμαντο αφορμή.! Για ρωτήστε κανένα μεγαλύτερό σας τι άνεμος έπνεε τότε… αλλά τώρα μου τον (αγιοποιήσατε), όλο γράφετε ο επίσκοπος Καντιώτης είπε αυτό, εκείνο και το άλλο…θεωρίες για μικρά παιδιά. Γίνεται δυστυχώς κατανοητό σε όλους ότι αυτά που έσπειρε τότε… ο επίσκοπος Καντιώτης, αυτά θερίζουμε σήμερα στην Μητροπολιτική μας περιφέρεια και την πληρώνει άσχημα ο άγιος Επίσκοπός μας. Αυτή είναι η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!
συνέχεια εδώ : http://www.eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=39774:2016-08-31-20-42-21&catid=2254:31
ΥΓ. Θα την δημοσιεύσει ως αρθρογραφία άραγε ο ιστολόγος παιδαγωγός ή διέπεται μόνο απο μονοφωνία προσαρμοσμένη του φρονήματος του ;
Λ.Κ
Λ.Κ. Γράφεις
"έπρεπε να ζήσετε την εποχή του Καντιώτη και θα άνοιγαν τα μάτια διάπλατα… (γιατί εμείς ζήσαμε της εποχές εκείνες και δεν σας βλέπαμε ΠΟΥΘΕΝΑ)! την περίοδο που ήταν δεσπότης ο επίσκοπος Καντιώτης, θα βλέπατε μπόλικη δημοκρατία...ούτε καλημέρα τολμούσες να τον πεις όταν τον έβλεπες μπροστά σου, αν δε, έμπαινες μέσα στο γραφείο του, φόβος και τρόμος. Σε αφόριζε για ασήμαντο αφορμή.!"
Λ.Κ. ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΕΙΝΟΣ.
Και είναι φανερό ότι είσαι επαγγελματίας κονδυλοφόρος και δεν έχεις καμία σχέση με Φλώρινα. Το ποιος ήταν ο π.Αυγουστίνος, που είχε ψυχή παιδιού, το ξέρουμε γιατί τον ζήσαμε.
Τι διαστροφή Θεέ μου.
Προς Παιδαγωγός
Το άρθρο δεν το έγραψα εγώ αλλά άλλος αναγνώστης . Μένει να δούμε αν θα το αρθρογραφήσεις ακόμα και εάν διαφωνείς με αυτό ή αν δημοσιεύεις μόνο άρθρα επικριτικά προς τον επίσκοπο μας .
Λ.Κ
«Εις τους καιρούς μας βλέπομεν ότι πολλά πιστά τέκνα της Εκκλησίας μας, Μοναχοί και λαϊκοί, έχουν δυστυχώς αποσχισθή από αυτήν εξ αιτίας των φιλενωτικών. Έχω την γνώμην ότι δεν είναι καθόλου καλόν να αποχωριζόμεθα από την Εκκλησίαν κάθε φοράν που θα πταίη ο Πατριάρχης˙ αλλά από μέσα, κοντά στην Μητέρα Εκκλησία έχει καθήκον ο καθένας ν’ αγωνίζεται με τον τρόπον του. Το να διακόψη το μνημόσυνον του Πατριάρχου, να αποσχισθή και να δημιουργήση ιδικήν του Εκκλησίαν και να εξακολουθή να ομιλή υβρίζοντας τον Πατριάρχην, αυτό, νομίζω, είναι παράλογον. Εάν διά την α’ ή β’ λοξοδρόμησι των κατά καιρούς Πατριαρχών χωριζώμεθα και κάνωμε δικές μας Εκκλησίες–Θεός φυλάξοι!-, θα ξεπεράσωμε και τους Προτεστάντες ακόμη. Εύκολα χωρίζει κανείς και δύσκολα επιστρέφει». (Άγιος Παΐσιος o Αγιορείτης)
Οι καλύτεροι σύμμαχοι των οικουμενιστών είναι όσοι καθίστανται σχισματικοί και βγαίνουν εκτός Εκκλησίας. Όταν κάποιος διακόψει κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με όλη την Εκκλησία τότε έχουμε να κάνουμε με σχίσμα. Η διακοπή του μνημοσύνου του Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου είναι εντελώς αδικαιολόγητη. Προσευχόμαστε έστω και τη δωδεκάτη ο π. Παίσιος Παπαδόπουλος να ανανήψει και να αποβάλει το σχισματικό φρόνημα που τον διακρίνει
Προς Λ.Κ.
Σιγά μην πρέπει να αναρτούμε και τις ανακοινώσεις των μισθωμένων κονδυλοφόρων του Φαναρίου. Δεν σας φτάνουν τα εκκλησιαστικά πρακτορεία ειδήσεων όπου -με το κατάλληλο αντάλλαγμα;- κόβετε ότι δεν σας αρέσει και περνάτε μόνον τις φιέστες δεσποτάδων και πατριαρχών.
Τώρα απαιτείτε να σας παραχωρήσουμε και τα ορθόδοξα ιστολόγια! Βρε τι έξυπνος που είσαι!
Έχεις δει πολλά ιστολόγια που μέσα σε 2 μέρες, έχεις γράψει πάνω από 10 δικά σου σχόλια, και τα δημοσίευσαν ΟΛΑ; Ξέρεις και πολλά άλλα ιστολόγια που το κάνουν αυτό;
Όποιος διαφωνεί με τις αναρτήσεις μας, του δίνουμε την δυνατότητα να τοποθετηθεί μέσα από τα σχόλια.
Και το σεβόμαστε και το τηρούμε με το παραπάνω. Έγραψες ξαναέγραψες, ξαναέγραψες, τώρα πήρες σβάρνα και τις υπόλοιπες αναρτήσεις και ξαναγράφεις κι εκεί τα ίδια.
Ε όχι να χεις και παράπονο.
Προς ανώνυμο 10:33 και 10:36 πμ
Για πες μας που είναι δημοσιευμένο αυτό του π.Παϊσίου;
Γιατί μετά τις μαϊμού προφητείες, γεμίσαμε και μαϊμού αποφθέγματα. Ότι συμφέρει στον καθένα επικαλείται τάχα την μαρτυρία ενός προσκυνητή και το γράφει σε ένα βιβλίο. Λέγε λέγε, κάτι θα μείνει..
Όπως έκανε και ο π.Ανανίας, εδώ: http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/08/blog-post_64.html
Σχισματικό και αιρετικό φρόνημα έχουν όσοι συμπροσεύχεονται και συνκοινωνούνε με τον οικουμενιστή πατριάρχη. Με αυτόν που που αποκαλεί τον Πάπα "Άγιο" και τον θυμιατίζει και του δίνει λειτουργικό ασπασμό. Οι αιρετικοί οικουμενιστές προκαλούν το σχίσμα.
Η διακοπή μνημοσύνου είναι ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗ από τους ιερούς κανόνες.
Δες πλείστα τεκμήρια στην ετικέτα μας αποτείχιση (ειδικά στις πρώτες μας αναρτήσεις).
Διάβασε:
Οι Οικουμενιστές είναι αυτοί που προκαλούν ΣΧΙΣΜΑ
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/08/1-2-3.html
"όσοι μιλούν προκαλούν "σχίσμα""!! Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΠΛΕΙΟΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΗΜΙΟΝΩΝ
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/05/blog-post_30.html
ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΙΣΜΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ? Ο ΠΑΤΗΡ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ (βίντεο-συνέντευξη)
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/06/blog-post_12.html
Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἀπαντοῦν στοὺς ἐπικριτὲς ὅσων διακόπτουν την ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τοὺς ὀπαδοὺς/ἡγέτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/07/blog-post_14.html
Δυστυχώς η μητρόπολη Φλωρίνης έχει αποκαντιωτικοποιηθεί επί των ημερών του νυν μητροπολίτη.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.
Τα υπόλοιπα είναι σοφιστείες.
Προς Παιδαγωγός
Αν δεν το έχεις καταλάβει , από τα δικά σου πάμπολα σχόλια διαπιστώνει κανείς τον απαράδεκτο τρόπο με τον οποίο απαντάς στον δημόσιο διάλογο όχι μόνο απέναντι μου αλλά και απέναντι και στους άλλους σχολιαστές προσπαθώντας με φανατισμό να επιβάλεις την γραμμή των επικριτών γύρω από το πρόσωπο του επισκόπου μας αυτές τις ημέρες .
Ο φανατισμός σου σε κάνει να βλέπεις ένα πρόσωπο , έναν συνομιλητή ταυτίζοντας όλους τους ανώνυμους σχολιαστές που έχουν διαφορετική γνώμη από την δική σου με εμένα και ζητάς και τα ρέστα επειδή μου δημοσιεύεις τα σχόλια .
Αποκαλείς Ορθόδοξο το ιστολόγιο σου , και αναρωτιέμαι αυτές τις ημέρες αν πράγματι είναι Ορθόδοξο από την στιγμή που τα βάζει και επικρίνει με έντονο ύφος και μένος έναν επίσκοπο , ο οποίος αποδεδειγμένα είναι Ορθόδοξος .! Κανένας Ιερός Κανόνας δεν επιβάλει αποτείχηση από Ορθόδοξο Ποιμένα .! Κανένας απολύτως ! Ο διάβολος είναι εκείνος ο οποίος προσπαθεί να χωρίσει με μένος το ποίμνιο από το ποιμένα .
Η περιοχή μας θα στηρίξει τον ποιμένα της , και ας φωνάζουν ενάντια κάποιες μεμονομένες φωνές που αυτοδιορίζονται ως "υπερασπιστές" της Εκκλησίας μας .
Λ.Κ
Εμένα μου φαίνεται ότι εσύ είσαι ο παράξενος.
Σου έγραψαν πλήθος αναφορών που απαντούν στα ερωτήματα σου και εξηγούν την στάση των πατέρων. Αν δεν θέλεις να τα διαβάσεις μην κουράζεις και αυτούς και εμάς.
ΩΣ ΕΚΛΕΙΠΕΙ ΚΑΠΝΟΣ ΕΚΛΕΙΠΕΤΩΣΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
δεν ντρεπονται λιγο να λενε ψεματα και για τον γιγαντα της Πιστεως πατερα Αυγουστινο ;
δεν εχουν καθολου συνειδηση ;
γινανε συχρονοι ιουδες
αλλα ετσι ειναι μαθαμε το αυτονοητο να το θεωρουμε κατι ακραιο αλοκοτο οπως η πορνεια παλαια αμα ξερανε οτι ο αλλος ειναι πορνος τον κηνηγουσανε τωρα ειναι το πιο φυσιολογικο στον αιωνα αυτον που ζουμε τον απατεωνα
βωα ο ΠΑΤΗΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ μεσα απο τα βιβλια και τις ομιλιες του τι πρεπει να κανουμε εν καιρω αιρεσεως χιλιες φορες αποτειχηση αφηνω τους κανονες του Ευαγγελιου του Πηδαλιου των Πατερων το ουτε χαιρετε να μην λεμε στους αιρετικους για ποιον το ειπε ο Ιωανης Θεολογος ;
αλλα οταν ο αλλος θελει να εθελοτυφλει και θαυματα να βλεπει θα τα ερμηνευει με το πονηρο πνευμα
ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΙΣΙΕ ΜΕΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ
Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΚΑΙ ΖΩΣΑΣ ΕΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΙ ΣΑΣ
ΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ ΗΜΩΝ ΟΥΔΕΙΣ ΚΑΘ ΗΜΩΝ
Καλά κάνει ο Παιδαγωγός Λ.Κ. και δημοσιεύει άρθρα επικριτικά της συμπεριφοράς του νυν μητροπολίτη Φλωρίνης που έχει εγκαταλείψει την αγωνιστική αντιοικουμενιστική γραμμή του προκατόχου του.
Να κάνω μερικές επισημάνσεις στον Λ.Κ
Ας μας πείτε τί λιγότερο έχει κάνει ο Βαρθολομαίος από τον Αθηναγόρα όσον αναφορά τις οικουμενιστικές κινήσεις; Πως αγίασαν γέροντες που ΔΕΝ μνημόνευαν από ένα σημείο και μετά τον Αθηναγόρα;
Αναφέρει σε συνέντευξη του ο Δημητρίαδος ότι ένιωθε την παρουσία του Αγίου Πνεύματος στην "Αγία και μεγάλη" Σύνοδο.
Πως είναι δυνατόν ενώ το Μάιο έχει αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος της Ελλάδος τη ΜΗ αναγραφεί της λέξης "εκκλησία" στους αιρετικούς που υποτίθεται εν Αγίο Πνεύματι αποφασίζει, έναν μήνα μετά να αλλάζει η απόφαση; Πάλι εν Αγίο Πνεύματι;
Όλοι γνωρίζουμε ότι από τις προηγούμενες Θεόπνευστες Οικ. Συνόδους απαγορεύεται η συνπροσευχή και φυσικά η κοινή λατρεία με τους αιρετικούς.
Πως λοιπόν πιστεύεται ότι τώρα αναπαύεται η Θεία Χάρις όταν στις Θείες Λειτουργίες λαμβάνουν μέρος παπικοί και ο ίδιος ...ο πάπας; (βλέπε Φανάρι 2006).
Ποιό συμπέρασμα βγάζουμε; Μα φυσικά ότι το Άγιο Πνεύμα ΑΛΛΑΞΕ γνώμη και στην εποχή μας δέχεται αυτά που κάποτε ήταν βδέλυγμα. Γίνεται;
Όχι βέβαια. Ένα μόνο θα ρωτούσα τους μητροπολίτες μας έναν, έναν: "Θέλω μία σαφής μονολεκτική απάντηση σεβασμιότατε. Ο Οικουμενισμός είναι αίρεση; ΝΑΙ ή ΟΧΙ;;;"
Ο Λ.Κ. αντί να γράφει σοφιστείες καλό θα ειναι να μας πει την άποψή του για το φόβο του μητροπολίτη Θεοκλήτου (διαδόχου του π.Αυγουστίνου κατά τα άλλα...) να μην τον καθαιρέσει ο Βαρθολομαίος εάν υψώσει το ανάστημά του και τον ελέγξει για τα οικουμενιστικά του αίσχη.
Τι έχεις να πεις για τη ντροπιαστική για επίσκοπο αυτή συμπεριφορά του νυν μητροπολίτη Φλωρίνης λαλίστατε κατά τα άλλα Λ.Κ.;
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6265776774987046605&postID=9154092746458551298&page=1&token=1472811116813&bpli=1
Καταιγισμός αρνητικών σχολίων στο ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ για τη συμπεριφορά του μητροπολίτη Φλωρίνης Θεοκλήτου.
"Πως είναι δυνατόν ενώ το Μάιο έχει αποφασίσει η Ιερά Σύνοδος της Ελλάδος τη ΜΗ αναγραφεί της λέξης "εκκλησία" στους αιρετικούς που υποτίθεται εν Αγίο Πνεύματι αποφασίζει, έναν μήνα μετά να αλλάζει η απόφαση;"
Μπορείτε να μας παραθέσεται μια πηγή που να αναφέρει την αλλαγή της αποφάσεως προκειμένου να ενημερωθούμε ;
Λ.Κ
Ανώνυμε σημερινέ 1:15 μ.μ.
Ένας ανώνυμος φαίνεται έχει γράψει όλα αυτά τα σχόλια εναντίον του μητροπολίτη Θεοκλήτου στις "Ακτίνες". Άφησε τους ψεύτικους ενθουσιασμούς.
ένας Λ.Κ μας έχει ζαλίσει εδώ μέσα. ΕΛΕΟΣ.
Προς 5:01: τσούζουν και τσιγαρίζουν τα σχόλια εναντίον του μητροπολίτη Θεοκλήτου;
Αν τολμάς φρόντισε να τα αντικρούσεις!
@Λ.Κ.
Αφόριζε για ψύλλου πήδημα...
Αρα θα έχει αφορήσει πάρα πολλούς , διότι οι αιτίς πόσο μάλλον οι αφορμές δύνανται να
είναι πάμπολλες...για έναν "δικτάτορα" που δεν τολμούσες ουτε καλημέρα να του πεις.
Δεν είμαι απο Φλώρινα , δεν τον εχω γνωρίσει. Εχω διαβάσει αρκετά βιβλία του και δεν εχω σχηματίσει αυτην την άποψη απεναντίας...
Εσεις ομως γνωρίζετε καλλίτερα αφού τόν "ζήσατε" απο κοντά.
Αρα θα γνωρίζετε και ΤΑ ΠΑΜΠΟΛΛΑ άτομα που έχει αφορίσει.
Θα μας γνωστοποιήσετε αυτον τον κατάλογο με τους αφορισμούς του καθως και την αιτία των αφορισμών;
Είστε υποχρεωμένος να το κάνετε ως χριστιανός ορθόδοξος.
Ο Πατήρ Καντιώτης εχει κοιμηθεί ...σας θυμίζω.
Αναμένω τον εκτενέστατο κατάλογο.
Φαντάζομαι πως δεν ειστε ενας κοινός διαβολέας...εν αναμονή του καταλόγου!
Αγαπητέ ανώνυμε 1:10 π.μ.
Θα σας συμβούλευα να κατανοήσεται καλύτερα αυτά που έγραψε ο συγκεκριμένος ανώνυμος από την Λάρισσα πριν βγάλεται τα όποια συμπεράσματα . Κυρίως να κατανοήσεται την προσεγμένη γλώσσα του .
Επίσης επειδή το όνομα του μακαριστού Αυγουστίνου σε πολλά σχόλια έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος , θα συμβούλευα όλους εκείνους που το χρησιμοποιούν χωρίς να το αφήνουν σε ησυχία να διαβάσουν και κανένα βιβλίο του , για να ενημερωθούν τι γράφει για την αξία του επισκόπου μέσα στην Εκκλησία και τι σηματοδοτεί μια ενδεχόμενη πτώση του από εκείνους που επικρίνουν το πρόσωπο του.
Κλείνοντας να αναφέρω πως άλλο πράγμα τι έλεγε ο μακαριστός Αυγουστίνος σε γενική μορφή , και άλλο τι συμβούλευε κατ' ιδίαν ως πνευματικός τον επίσκοπο μας .!
Το να τον συμβουλέψει να μην κάνει ελεγκτικό κήρυγμα είχε να κάνει με τον χαρακτήρα του σημερινού επισκόπου μας .! Με την ίδια του την φύση , την ίδια του την πλάση από Τον Ιδιο Τον Κύριο . Πλάση στην οποία δεν μπορούσε και δεν μπορεί να πάει κόντρα κανένας , διότι προέρχεται αποκλειστικά από Τον Ιδιο Τον Θεό .
Κατά συνέπεια κανένας δεν μπορεί να τα βάλει με Τον Θεό και το δημιούργημα Του .
Λ.Κ
Τον αν τσούζουν ή τσιγαρίζουν ανώνυμε 2 -9- 2016 - 11:15 μ.μ. είναι άλλο πράγμα. Η απάντηση του 5:01 μ.μ. δεν μιλάει για το αν τσιγαρίζουν, αλλά για τον δήθεν καταιγισμό σχολίων, την στιγμή που φαίνεται ότι τα έχει γράψει ένας και μόνο.
Δεν καταλαβένετε ότι τρολάρει; Σταματήστε τον επί τέλους τον ΛΚ.Συνέχεια γράφει τα ίδια για να διαλύσει την κουβέντα.
Στον από πάνω ανώνυμο που ισχυρίζετε ότι ταχα μόνον ένας εγραψε όλα τα αρνητικά σχόλια προς τον Θεόκλητο, στο ΑΚΤΝΕΣ, αν μετρήσει πόσοι επώνυμα αλλά και πόσα ιστολόγια βγήκαν και υπερασπίστηκαν τον μοναχό π.Παϊσιο θα καταλάβει τη διαφορά. Και που το ξέρεις εσύ ανώνυμε ότι τα έγραψε μόνον ένας τη στιγμή που υπάρχουν άφθονα επώνυμα σχόλια;
Δεν σε ενοχλεί που ΕΝΑΣ ΛΚ μας βομβαρδίζει εδώ μέσα με τα ίδια και τα ίδια; Εκεί δεν πειράζει που είναι ο ίδιος;
Και γιατί το γράφεις και το ξαναγράφεις; Αν δεν έχεις άλλη εικασία να μας διηγηθείς, σταμάτα.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.