" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

Διψώντας για γάργαρο νερό.. αναζητώντας ποιμένες.

Τι είναι αυτό που κάνει έναν νέο, έναν φοιτητή, να αφήνει την πόλη, την καλοπέραση και τις κοσμικές διασκεδάσεις και να αναζητά να βρει κάποιον πνευματικό γέροντα πχ στο Άγιο Όρος;
Τι έκανε εμάς, μικρά παιδιά, να πηγαίνουμε στην κατασκήνωση της Μητροπόλεως Φλωρίνης, στον γέροντα π.Αυγουστίνο Καντιώτη, αντί να επιλέγουμε μια άλλη κατασκήνωση (χριστιανική ή μη) που να έχει πχ και θάλασσα;

Τι ήταν αυτό που μας έκανε να παίρνουμε το λεωφορείο για να πάμε σε μια Ορθόδοξη αδελφότητα, να βρεθούμε με εν Χριστώ αδερφούς και να ακούσουμε τον λόγο του ευαγγελίου, από το να περιοριστούμε να πάμε ως "καλοί χριστιανοί" την Κυριακή στην ενορία μας; Τι ήταν αυτό που έκανε χιλιάδες κασέτες με ομιλίες του π.Αυγουστίνου, του θεολόγου κ.Σωτηρόπουλου κλπ να κυκλοφορούν από χέρι σε χέρι;

Μήπως τελικά ο κόσμος αναζητάει την πραγματική τροφή; το γάργαρο νερό;
"Ὅν τρόπον ἐπιποθεῖἔλαφος ἐπὶ τὰς πηγὰς τῶν ὑδάτων .."
Μήπως όσο πιο πολύ στάσιμο νερό του σερβίρουμε απλόχερα, τόσο αυξάνει η ανάγκη να βρούμε καθάριες πηγές;;; 

Ο λαός, μπορεί να πέφτει στην αμαρτία, μπορεί να κάνει λάθη, αλλά πάντα θα ξέρει να ξεχωρίζει τον "μισθωτό" από τον "ποιμένα". Είναι τόσο αυθόρμητο το συναίσθημα: όπως το κλωσόπουλο, αναζητά την κλώσα. Όπως ο διψασμένος αναζητά την πηγή με το νερό.
Ακολουθεί η ανακοίνωση ενοριτών του Προφήτη Ηλία Άνω Πόλης Θεσσαλονίκης για τον "εξόριστο" ιερέα της ενορίας τους :

Την ερχόμενη Κυριακή 8-3-2015, Κυριακή Β΄ Νηστειών, την ημέρα της εορτής του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης του θαυματουργού, η ενορία μας γιορτάζει.
Γιορτάζει την 26η επέτειο χειροτονίας του παπά Νικόλα μας εις Διάκονον, υπό του μακαριστού πρώην Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κυρού Παντελεήμονος Χρυσοφάκη.

Μέχρι πρόπερσι, γιορτάζαμε όλοι οι ενορίτες μαζί, με αγρυπνία προς τιμήν του Αγίου, ακολουθούσε τράπεζα στο ενοριακό μας κέντρο, κεράσματα για όλο τον κόσμο, ευχές, χαμόγελα, χαρές και αγάπη πολλή. Εκεί, ζητούσαμε από τον παπά Νικόλα να μας μιλήσει για τον Άγιο, για τα θαύματά του αλλά και κάτι από αυτά που βίωσε ως ιερέας προσωπικά, ώστε να μας ενισχύσει για το υπόλοιπο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Πέρσι, την 25η επέτειο τη γιορτάσαμε στο …προαύλιο του Προφήτη Ηλία μας, δεν μας επέτρεψαν περισσότερα από λίγα λουλούδια και λίγες ευχές, εκεί, εκτός του Ιερού Ναού και οπωσδήποτε εκτός του ενοριακού κέντρου. Δεν έπρεπε ούτε να του πούμε «Άξιος!» όπως μάθαμε αργότερα.
Φέτος δεν μπορούμε να μην ευχηθούμε στον παπά που επί 26 χρόνια υπηρετεί με αυταπάρνηση την ενορία μας. Φέτος πρώτα ο Θεός, θα ευχηθούμε στον παπά Νικόλα μας «Άξιος!» σε άλλη ενορία, αφού έτσι θέλει ο Δεσπότης μας. Θα του ευχηθούμε στον 
Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνα Τριανδρίας, όπου έχει αποσπασθεί ο π. Νικόλαος για ένα τρίμηνο.
Τι έχει στην καρδιά του ο καθένας, ο Κύριος το γνωρίζει. Για τα όσα παράδοξα συμβαίνουν στην ενορία μας, παρακαλούμε τον Θεό να βάλει του χέρι Του. Την ερχόμενη Κυριακή γιορτάζουμε. Θα θέλαμε πολύ να γιορτάσουμε στην ενορία μας, στο σπίτι μας, αλλά δεν επιτρέπεται. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς να οδηγεί τον Δεσπότη μας και τους ιερείς της Μητρόπολής μας. Καλή Σαρακοστή, καλή Ανάσταση να έχουμε!
Αποτέλεσμα εικόνας για άγιος γρηγόριος ο παλαμάς
Άγιος Γρηγόριος Ο Παλαμάς Αρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης, Ο Θαυματουργός
Ἀπολυτίκιον (Ἦχος πλ. δ’)
Ὀρθοδοξίας ὁ φωστήρ, Ἐκκλησίας τὸ στήριγμα καὶ διδάσκαλε, τῶν Μοναστῶν ἡ καλλονή, τῶν θεολόγων ὑπέρμαχος ἀπροσμάχητος, Γρηγόριε θαυματουργέ, Θεσσαλονίκης τὸ καύχημα, κῆρυξ τῆς χάριτος, ἱκέτευε διὰ παντός, σωθῆναι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.
ΕΝΟΡΙΤΕΣ Ι.Ν.ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΑΝΩ ΠΟΛΕΩΣ

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε για την θύμηση:

Όπως το ελάφι πάντα μέσα στα βουνά ποθεί
ψάχνοντας νερό για να βρει, λίγο να ξεδιψασθεί...
...Έτσι κι η καρδιά μου πάντα, τρέχει και ποθεί να βρει,
τον Κύριο, τον Άγιο, έστω και για μια στιγμή.

Κι όταν ο εχθρός με λύσσα σκύβει μεσ' τ' αυτί κρυφά
και με πονηριά μου λέει, «πού είναι ο Θεός σου πια;»...
...Στρέφω το δειλό μου βλέμμα εις τον ουρανό ψηλά,
στον Κύριο, τον Άγιο, για να βρω παρηγοριά.

Τότε, κι η καρδιά μου, λέει: «Ξέχασες πόσες φορές,
σ' έσωσε από κίνδυνους κι από τόσες συμφορές;
Έλπιζε εις τον Θεό σου, με αγκάλες ανοιχτές
ο Κύριος σε προσκαλεί, σε αθάνατες πήγες.

Το τραγουδούσαμε στις ομάδες μας.

Ανώνυμος είπε...

Αν τα έγραφαν και σε βιβλίο και όχι μόνο στα ιστολόγια , το βιβλίο θα γινόταν best seller .
Το μελόδραμα πάντα πουλάει και συγκινεί τους αναγνώστες .!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Από τη μεριά σου έχεις δίκιο:
όταν παίρνεις σταθερά τον μισθό σου, όταν ξέρεις ότι όλη η πολιτική και κοσμική εξουσία περνάει να υποβάλει τα σέβη της στο μητροπολιτικό συμβούλιο (ανάμεσά τους υψηλόβαθμοι ροταριανοί και μασόνοι),
όταν ξέρεις ποιοι δεσποτάδες θέλουν να σε πηδήξουν και το αποδέχεσαι για να έχεις προοπτικές ως αρχιμανδρίτης να πιάσεις και συ επισκοπικό θρόνο,
τότε οι διώξεις ενός απλού αγωνιστή οικογενειάρχη ιερέα, σου φαίνονται μελόδραμα.
Τι να κάνουμε, δεν κατορθώσαμε ακόμη όλοι να γίνουμε κτήνη.

Ανώνυμος είπε...

Δεν παίρνω σταθερό μισθό , δεν ανήκω στον κλήρο αλλά στους πίστους , και δεν ανήκω στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης , ούτε αποδέχομαι τους χαρακτηρισμούς σου .

Το ότι έχετε έλλειψη ταπεινοφροσύνης αυτό φαίνεται από 100 μέτρα μακριά .!
Για αυτό και συνεχώς προβάλεται τις γραφικότητες του συγκεκριμένου ιερέα .
Αν θέλει να είναι αγωνιστής , να σταματήσει όλες αυτές τις γραφικότητες και τις καθοδηγούμενες προβολές στα ιστολόγια . Διαφορετικά είναι του θεαθήνε και όχι του αγώνος . Της επιδεξιομανίας και όχι της ταπεινοφροσύνης .

"τότε οι διώξεις ενός απλού αγωνιστή οικογενειάρχη ιερέα,"

Αλλάξτε τροπάριο . Κούρασαν τα ίδια και τα ίδια .Πέρασαν οι εποχές του Βασιλάκη Καϊλα .!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ποιος τυχαίος "πιστός" μπορεί να ασχολείται με μια ανάρτηση που κάναμε πριν 9 μέρες, που δεν προβλήθηκε πουθενά αλλού; Και να κάθεται να ξαναδιαβάζει τα σχόλια; Ποιος;;;

Στην οποία ανάρτηση, ουσιαστικά προβάλαμε την αδικία που αισθάνονται οι ενορίτες του Προφήτη Ηλία, επειδή ο ιερέας της ενορίας τους εκτοπίστηκε: "εξορίστηκε" κυριολεκτικά.
Στην αρχή ο σχολιαστής, ο απλός "πιστός", ειρωνεύθηκε για "μελόδραμα".

Τώρα θυμήθηκε την "ταπεινοφροσύνη". Κλασσικό κόλπο -αντίδραση- σε κάθε αγώνα πιστών. Ε, για ποιο λόγο το κάνετε εσείς; θέλετε να προβληθείτε! περιοριστείτε στο να κάνετε προσευχή. Τι σας νοιάζει;; Χρόνια τώρα τα ακούμε αυτά. Κάποιοι βολεύονται να είμαστε οι πιστοί "υπνωτισμένοι".

Προσευχή κάναμε δεκαετίες ολόκληρες για την εκκλησία μας, και αφήναμε τα αρπαχτικά να αλωνίζουν. ΓΕΜΙΣΕ η εκκλησία μας ομοφυλόφιλους και "έμπορους" και έκφυλους ιερείς και δεσποτάδες. ΑΡΚΕΤΑ. Τώρα δεν θα κάνουμε μόνον προσευχή.

Αν εμείς -ένα απλό και ασήμαντο ιστολόγιο- και οι ενορίτες και ο παπάΝικόλας έχουν "επιδειξιομανία" και "γραφικότητα" τότε ο παναγιότατος κ.Άνθιμος τι έχει;;;
Τόλμησες να πας ποτέ να του κάνεις τα παράπονά σου; Μέχρι ποιο γραφείο σου επέτρεψαν να φτάσεις;;

Στο χθεσινό του κήρυγμα(15/3/2015), στον Άγιο Θεράποντα Τούμπας, στήριξε τον Προκόπη Παυλόπουλο!! Είναι λέει της εκκλησίας επειδή ορκίστηκε με θρησκευτικό όρκο!!
Και πρόσθεσε:
"Μακάρι να δούμε μια κυβέρνηση στην οποία θα συμμετέχουν όλα τα κόμματα και θα έχει μοναδικό σκοπό τη ρύθμιση των ευθυνών μας απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ενωση και να μείνουμε στο ευρώ."
http://www.dimokratianews.gr/content/36503/thessalonikis-anthimos-pros-prokopi-paylopoylo-eyge-kproedre
(ότι δηλαδή θέλει και η Μέρκελ, να πληρώσουμε όλα μας τα χρέη και να μην τολμάει να το αμφισβητήσει αυτό κανένα κόμμα.)

Όλο το προηγούμενο διάστημα, ο "παναγιότατος" κ.Άνθιμος ασχολιόταν διαρκώς με τα πολιτικά πρόσωπα. Δες πχ εδώ: http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/02/blog-post_23.html

Μια για τον Βαρουφάκη, μια για τον Τσίπρα, άλλα την μία Κυριακή, άλλα την άλλη, δηλώσεις σε κανάλια για την κυβέρνηση και για τις "προσευχές" που κάνει ο "Παναγιότατος".. (τι ταπεινοφροσύνη τέλος πάντων!)
Και εσύ επιμένεις ότι είμαστε εμείς οι "γραφικοί".
Κάτι τέτοιοι επαγγελματίες θεατρίνοι πολιτικοί μας έφεραν εδώ ως χώρα. Αυτοί που επευφημεί ο κ.Άνθιμος μέσα στην εκκλησία.

Όπως βλέπεις εμείς δεν φοβόμαστε να γράψει ο καθένας την άποψή του ακόμη και αν ειρωνεύεται και μας κατηγορεί. Αυτά λοιπόν περί επιδειξιομανίας και ταπείνωσης και γραφικότητας, ίσως πρέπει να τα πεις στους "εργοδότες" σου.

ΥΓ. Τι έγινε με εκείνο το έγγραφο-τελεσίγραφο των δικηγόρων της μητρόπολης -των "παρ Αρείω Πάγω" σε 2 ιστολόγια (αλλά ούτε τότε προβληματίστηκες αν έχει ο κ.Ανθιμος ταπεινοφροσύνη!).
Σου τα θυμίζουμε λοιπόν:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2014/12/blog-post_17.html
http://opaidagogos.blogspot.gr/2014/12/blog-post_13.html

Κλείνοντας:
https://www.youtube.com/watch?v=S-iogGRHRS4

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Άνθιμος ούτε τον Άγιο Μάρκο Ευγενικό μιμείται , ούτε τον Ιερό Χρυσόστομο , ούτε το παίζει πρωτοστάτης αντι-οικουμενιστικού αγώνος .

Αν κάποιος λοιπόν μιμείται τους Αγίους και τους αγώνες τους , θα πρέπει να ενεργεί με ταπεινοφροσύνη και ανεξικακία όπως οι Άγιοι , και όχι με το μέτρο του επειδή δεν έχει ο τάδε επίσκοπος αυτά τα χαρακτηριστικά , άρα και εκείνος που μιμείται τους Αγίους , δικαιολογείται με τον ίδιο τρόπο . Λάθος ! Με αυτόν τον τρόπο , του συγκρητισμού με τον τάδε π.χ επίσκοπο , γίνεται κακέκτυπο και παράδειγμα αποφυγής .!

Δεν αγιάζει κανείς ούτε με διαφήμιση σε οικεία ιστολόγια , ούτε με τέτοιους συγκρητισμούς . Αλλά με ταπεινοφροσύνη και ανεξικακία . Πράγματα που οφείλει να επιδείξει και στην πράξη , στον ίδιο του το βίο .
Εκείνος έβαλε το πήχη ψηλά , αλλά χωρίς να έχει την δύναμη να ανταπεξέλθει .
Χωρίς να έχει την κατάλληλη πνευματική κατάσταση του ρόλου που ο ίδιος επέλεξε να παίξει . Επιδεικνύει γινάτι προς τα έξω και δεν υπομένει όπως οι Άγιοι που μιμείται , αλλά διαμαρτύρεται , πότε εκείνος και πότε οι ενορίτες του που καθοδηγούνται από τον ίδιο . Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύεται η ίδια του η αδυναμία , στο ρόλο που επέλεξε ο ίδιος να παίξει .

Υ.Γ.1. Η υπομονή δίνει το στεφάνι και όχι η διαμαρτυρία .!

Υ.Γ.2. Μελόδραμα είναι όταν οι ενορίτες που καθοδηγούνται από εκείνον διαμαρτύρονται συνέχεια για εκείνον . Και ασφαλώς όλα εκείνα που έγιναν έξω από την μητρόπολη και που προβλήθηκαν με βίντεο όπως και πολλά άλλα είναι γραφικότητες . Πράγματα επίσης καθοδηγούμενα .

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Πάγια τακτική στα σχόλια του ιστολογίου μας είναι να ΜΗΝ επιτρέπει να επαναλαμβάνονται τα ίδια επιχειρήματα. Τότε η συζήτηση καταντάει αντιπαράθεση, στείρα ρητορική και δεν έχει κάτι ουσιαστικό να προσθέσει.

Ειρωνευθήκατε αρχικά την δίωξη του π.Νικολάου και το παράπονο των ενοριτών του. Δεν διαγράψαμε το σχόλιο σας. Σας απαντήσαμε.

Γράψατε μετά την άποψή σας (αν μπορούμε να την συνοψίσουμε: κατηγορήσατε όσους αντιδρούν ότι δεν έχουν "ταπεινοφροσύνη"! ότι κάνουν "επιδειξιομανία" και ότι είναι "γραφικοί".)

Άν πιστεύετε ότι στα δογματικά θέματα πρέπει να κάνουμε "υπομονή", σεβόμαστε την άποψή σας. Η άποψή μας είναι ότι αρκετή υπομονή κάναμε πολλές δεκαετίες τώρα. Κι ο "Άγιος" φοβέρα θέλει, λέει ο πιστός λαός. Πόσο μάλλον όταν οι πρακτικές του δεν θυμίζουν πολύ "Άγιο" και κυρίως, όταν παραβιάζονται δόγματα και ιεροί κανόνες.


Όσο για το επιχείρημα το οποίο επίσης αναπαράγεται από μητροπολιτικούς κύκλους, ότι οι πιστοί που αντιδρούν, "προσπαθούν να μιμηθούν" δογματικούς αγώνες παλαιοτέρων, με το σκεπτικό σας, κάθε Άγιος που αντέδρασε σε δογματικά παραπτώματα (Γρηγόριος ο Παλαμάς, Χρυσόστομος, Αθανάσιος κλπ) δεν έπρεπε να μιλήσει αλλά να κάνει υπομονή και υπακοή γιατί αλλιώς "προσπαθεί να μιμηθεί τους προηγουμένους του αγίους"!
Τα Οικουμενιστικά αίσχη γίνονται πλέον ξεδιάντροπα. Ο καθένας καλείται να πάρει θέση.

Υγ. Δευτέρα πρωί, 16 Μαρτίου 2015 - 8:05 π.μ.
Μόλις ξεκίνησε η εργάσιμη βδομάδα, εμφανίζεται το σχόλιο σας. 8:05!! Τι να υποθέσουμε; ότι είχατε ανησυχία όλο το βράδυ για την απάντηση μας; ή ότι μόλις φθάσατε στην εργασία σας και στρωθήκατε στη δουλειά; Τι είδους "δουλειά" θα ήταν αυτή που μόλις ξεκινάει η εργάσιμη εβδομάδα ο υπάλληλος απαντάει στα σχόλια ιστολογίου;

Ανώνυμος είπε...

"Ποιος τυχαίος "πιστός" μπορεί να ασχολείται με μια ανάρτηση που κάναμε πριν 9 μέρες, που δεν προβλήθηκε πουθενά αλλού; Και να κάθεται να ξαναδιαβάζει τα σχόλια; Ποιος;;;"

Βγάλτε την καχυποψία από μέσα σας .! Η διαφορετική άποψη δεν είναι βαλτή ούτε πληρωμένη .!
Κάποτε διάβασα σχόλιο ενός οικουμενιστή , κάτι το οποίο ίσως είναι και το μόνο σωστό που ενδεχομένως έχει πει ποτέ οικουμενιστής σε αντιπαράθεση με τους διαχειριστές ενός ιστολογίου , ότι διακατέχονται από το σύνδρομο καταδίωξης .
Με αυτόν τον τρόπο προφανώς αντιμετωπίζεται και εσείς την διαφορετική άποψη από την δική σας . Και σε εμάς τους αντι-οικουμενιστές δεν συγκλίνουν οι απόψεις μας . Κυρίως διότι μια μερίδα συγκλίνει προς τα άκρα και η άλλη μερίδα οδεύει στην μεσαία οδό . Εκείνη η μερίδα που συγκλίνει στα άκρα κατηγορεί την άλλη μερίδα για στημένους και βαλτούς .
Το μόνο όμως που καταφέρνουν είναι να αδικούν τους αδελφούς τους .

Ο Κύριος να τους ελεήσει .!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Αγαπητέ αδερφέ
στο 1ο σου σχόλιο έγραψες επί λέξη:
"Αν τα έγραφαν και σε βιβλίο και όχι μόνο στα ιστολόγια , το βιβλίο θα γινόταν best seller .
Το μελόδραμα πάντα πουλάει και συγκινεί τους αναγνώστες .!"


Στο 2ο σου σχόλιο έγραψες:
"Αλλάξτε τροπάριο . Κούρασαν τα ίδια και τα ίδια .Πέρασαν οι εποχές του Βασιλάκη Καϊλα .!"

Ζητούμε συγνώμη για την "προκατάληψη" μας. Πράγματι, είναι αλήθεια, η εμπειρία μας, μας έκανε σε κάποιο βαθμό καχύποπτους. Όταν αγωνιστές ιερείς διώχθησαν και διώκονται -η λέξη δίωξη είναι κυριολεκτική, δεν είναι υπερβολή- είναι λογικό να είμαστε επιφυλακτικοί και να κουραζόμαστε σχετικά εύκολα, ειδικά από όσους επιλέγουν την ειρωνεία αντί να περιοριστούν να πούνε απλά την άποψή τους.

Φυσικά σεβόμαστε κάθε διαφορετική άποψη, ειλικρινά την επιδιώκουμε, αρκεί να διατυπώνεται με ευπρέπεια και όπως προείπαμε, να μην καταλήγει να γίνει στείρα αντιπαράθεση.

Ευχαριστούμε για τον κόπο που μπήκατε να προβάλετε τις σκέψεις και την κριτική σας μέσα από το ιστολόγιο-βήμα διαλόγου μας.

Ανώνυμος είπε...

Και με τα δύο σχόλια ήθελα να δείξω πως είναι ασυμβίβαστο πράγμα από την μια να επιδιώκουμε να αγιάσουμε και από την άλλη σε καθετί εμπόδιο να διαμαρτυρόμαστε . Μα για να αγιάσει κάποιος με υπομονή πρέπει να αντιμετωπίζει όλα τα εμπόδια που προκύπτουν μπροστά του και όχι να διαμαρτύρεται συνεχώς για αυτά .
Ο δρόμος προς την αγίαση δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.!
Εάν λοιπόν ο συγκεκριμένος ιερέας θέλει να αγιάσει , θα πρέπει και αυτός να σταματήσει να διαμαρτύρεται για τα εμπόδια που του προκύπτουν κάνοντας υπομονή , αλλά το ίδιο και ο κόσμος και τα ιστολόγια .
Διότι τα εμπόδια θα τον στεφανώσουν . ! Δεν γίνεται να τα θέλουμε όλα δικά μας .! Δηλαδή και αγίαση και διαμαρτυρία για εκείνα που μας αγιάζουν .
Αυτό πρέπει να το καταλάβετε και να μην το βλέπετε καχύποπτα ότι θέλουν να μας επιβάλουν φίμωση και να μας κλείσουν το στόμα .
Να συνειδητοποιήσετε την αρνητική εικόνα που βγαίνει προς τα έξω από το γινάτι αυτό να τα θέλουμε όλα δικά μας . Δεν γίνεται όμως αυτό όσο και να προσπαθήσουμε να το επιβάλουμε είτε με τον κόσμο είτε με τα ιστολόγια . Δεν προχωράει αυτό το πράγμα .!
Ούτε ασφαλώς να ψάχνουμε τα συναξάρια για να δούμε ποιος Άγιος ενδεχομένως συμπεριφέρθηκε με παρόμοιο τρόπο ώστε να δικαιολογηθεί η δική μας στάση . Διότι πολύ απλά δεν έχουμε την ίδια πνευματική κατάσταση με εκείνη των Αγίων και κατ' επέκταση δεν πρέπει να ψάχνουμε δικαιολογία και λόγο για να δικαιολογήσουμε αυτήν την αντίδραση μας .Για να δικαιολογήσουμε αυτό το γινάτι .

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.