" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

Ακριβώς έτσι είναι οι ύαινες.

Ας τ’ αφήσουν αυτά τα χουλιγκάνια και τα πρακτόρια.

Κανείς αντισυστημικός δεν υπερασπίζεται τους δούρειους ίππους του καπιταλισμού, δηλαδή γκέι κουλτούρες, ταυτότητες φύλου, ανοιχτά σύνορα και λοιπά κουραφέξαλα.

Κανείς αυτόνομος ή περιθωριακός δεν εκτελεί τις εντολές των ελίτ.
Κανείς αγωνιστής δεν μάχεται για τις επιθυμίες των μπουρζουάδων αντί για τις ανάγκες των προλετάριων.

Λαϊκοί αγωνιστές εναντίον της κοινωνίας!
Καλό και τούτο.


Αγέλες είναι.
Ύαινες.

Αγέλες ανθρωποειδών κυκλοφορούν ελεύθερα ανάμεσά μας.
Μην σας ξεγελάει όμως το ότι στέκονται στα δύο πόδια.
Πρόκειται για ύαινες.


Κακοποιά βρωμόσκυλα που πεινάνε για σάρκα και διψάνε για αίμα.
Μαζεύονται πολλά μαζί και επιτίθενται σε φιλήσυχους, αδυνάμους και ανυπεράσπιστους.
Ικανά μόνο για το κακό, θρασύδειλα και ακαταλόγιστα, αιφνιδιάζουν τα θύματα και εξαφανίζονται αμέσως σε κρησφύγετα.
Ύαινες.


Πώς αλλιώς να χαρακτηρίσει κανείς τα καθάρματα που ξυλοφόρτωσαν Ευέλπιδες, φαντάρους και πολίτες στο Μοναστηράκι;
Πώς αλλιώς να αποκαλέσει κανείς τα κτήνη που χτύπησαν το ΑμΕΑ (με αναπνευστική ανεπάρκεια!) στην ΑΣΟΕΕ;
Πώς αλλιώς να ονομάσει κανείς τα ζώα που επικήρυξαν τον Συρίγο;



Αντιεξουσιαστές;
Ας γελάσω!

Η βία προς τον αδύναμο είναι
η χειρότερη μορφή εξουσίας.


Αναρχικούς;
Ας καγχάσω!
Ο αναρχισμός είναι κοινωνική ιδεολογία. Δεν θεωρεί εχθρικό τον κοινωνικό ιστό.


Αγανακτισμένους;
Ας μειδιάσω!
Από πότε η αγανάκτηση δικαιούται να υπονομεύει την κοινωνία;
Ας τ’ αφήσουν αυτά οι αντικοινωνικοί με τις μάσκες.
Είναι χειρότεροι από τους φασίστες που σακατέψανε τους ταλαίπωρους Ασιάτες στον Ασπρόπυργο.
Πολύ χειρότεροι.


Ο φασίστας επικαλείται παπαριές περί ανωτέρων φυλών.
Αυτοί επικαλούνται ισότητες, ανθρώπινα δικαιώματα κτλ.
Ωραία πράγματα δηλαδή.
Και γι’ αυτά τα ωραία, ασκούν βία!
Ανεξέλεγκτη, απάνθρωπη, αντικοινωνική.
Η βία τού φασίστα με «αντιφασιστικές» δικαιολογίες!

Ας τ’ αφήσουν αυτά οι μισάνθρωποι.
Κανείς «καλός Σαμαρείτης» δεν κακοποιεί όσους έχουν ανάγκη.
Κανείς εθελοντής δεν δυσφημεί τον σκοπό του εθελοντισμού του.
Κανείς τιμωρός δεν αποτελειώνει τα θύματα αδιαφορώντας για τους εγκληματίες.


Ας τ’ αφήσουν αυτά τα χουλιγκάνια και τα πρακτόρια.
Κανείς αντισυστημικός δεν υπερασπίζεται τους δούρειους ίππους του καπιταλισμού, δηλαδή γκέι κουλτούρες, ταυτότητες φύλου, ανοιχτά σύνορα και λοιπά κουραφέξαλα.
Κανείς αυτόνομος ή περιθωριακός δεν εκτελεί τις εντολές των ελίτ.
Κανείς αγωνιστής δεν μάχεται για τις επιθυμίες των μπουρζουάδων αντί για τις ανάγκες των προλετάριων.


Λαϊκοί αγωνιστές εναντίον της κοινωνίας!
Καλό και τούτο.
Αγέλες είναι.
Ύαινες.

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Μπράβο, πολύ ωραίο άρθρο.Πολύ καλό.έτσι ακριβώς είναι.Μπορεί και να πέφτω έξω αλλά έχω την υποψία ότι αυτά τα ανεγκέφαλα πιτσιρίκια πρέπει να πληρώνονται.Πρέπει να είναι δολοφόνοι επί πληρωμή.Τέτοια λύσσα και κακία που έχουν μέσα τους πραγματικά μόνο με ύαινες μπορείς να τα παρομοιάσεις....ανθρωποειδή μιας βάρβαρης γενιάς.Της γενιάς του αντιχρίστου.Ο Θεός να τα λυπηθεί και να γίνουν άνθρωποι....

Ανώνυμος είπε...

Ήθελα να ήξερα πώς υπάρχουν χριστιανοί που δεν αισθάνονται συμπάθεια προς τους ορθόδοξους χριστιανούς που δέχθηκαν δολοφονικές επιθέσεις από τους εγκληματίες αναρχικούς στο Μοναστηράκι!!!! Την στιγμή μάλιστα που πήγαν να διαμαρτυρήθούν για κάτι αντιχριστιανικό!!!

Αθανάσιος Βλάσης είπε...

Ίσως δε χρειάζεται πια να ερμηνεύουμε το ρόλο και το ήθος των διαφόρων υπόπτων μπαχαλακηδων. Μερικές φορές αυτοπεριγραφονται τόσο ξεκάθαρα που σε κάνουν να τρομάζεις!
Παραθέτω ένα απόσπασμα από επιστολή των ίδιων των αναρχικών μετά από μια κοινωνική τους δραστηριότητα:

"...Τα μεσάνυχτα του Σαββάτου της 21ης Οκτώβρη επιτεθήκαμε με σφυριά στο κρεοπωλείο «ο Γιάννης» στην οδό Καλλιδρομίου 51 στα Εξάρχεια, σπάζοντας την τζαμαρία του πτωματοπωλείου και προκαλώντας φθορές στο φορτηγό μεταφοράς (σκίσιμο λάστιχων και σπάσιμο τζαμιών). Η πράξη μας αυτή είναι μία μικρή ανταπόδοση στη βία στην οποία συμμετέχει έμπρακτα κάθε κρεοπώλης. Ποσώς μας ενδιαφέρει αν ο ιδιοκτήτης είναι μικρός ή μεγάλος επιχειρηματίας ή αν "ζει από αυτό" εφόσον οι επιλογές του βασίζονται στην αντικειμενοποίηση και την εκμετάλλευση άλλων αισθανόμενων όντων. Το ίδιο μίσος τρέφουμε και για όσους επιλέγουν να εργαστούν σε τέτοιους χώρους με τη γελοία δικαιολογία "δεν είχα άλλη επιλογή". 

Πηγή: Αναρχικοί απειλούν να σπάσουν και να πυρπολήσουν κρεοπωλεία και pet shops -«Θα σαπίσουμε στο ξύλο κρεοπώλες και σφαγείς» | iefimerida.gr 

Η συντακτική επιτροπή του Συλλόγου είπε...

XAIΡΕΤΕ ...ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.
https://agiosioannisotheologoskavalas.blogspot.gr/2017/10/blog-post_49.html

SCRIPTA MANENT είπε...



Ξυλοδαρμοί σε στρατιωτικούς, στον π.κλεομένη και την ομάδα του, σε περαστικούς που απλά ρωτάνε γιατί τους χτυπάτε, εμπρησμός σε Α.Τ. και ολα αυτά σε τρεις μερες.
Ποιοι θέλουν αποσταθεροποίηση της χώρας με νεκρό και νέα Δεκεμβριανά;

Ανώνυμος είπε...

@!26 Οκτωβρίου 2017 - 8:52 μ.μ.

Τα σκυλάκια που τα έχουν δεμένα με αλυσίδες οι “προοδευτικοί” αριστεροί και τα σεριανίζουν στους δρόμους ως αξεσουάρ . δεν τους ενοχλούν;

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.