Επειδή καταντά γελοίο κάθε φορά που "πέφτει" ένα πολεμικό αεροσκάφος ή ελικόπτερο (θυμηθείτε την τότε άμεση δήλωση Αρσένη για το ελικόπτερο στα Ίμια, ότι τάχα ο πιλότος έπαθε vertigo...)
να σπεύδουν άμεσα οι ιθύνοντες να μας βεβαιώσουν ότι ήταν λάθος χειρισμός του πιλότου,
προτείνουμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο στα παρακάτω 3 δημοσιεύματα που φωτίζουν το πως "έπεσε" το Mirage (και πως παραλίγο να έπεφτε και το επόμενο που ακολουθούσε, γιατί ακριβώς δέχθηκε τις ίδιες παρεμβολές):
Ενδεικτικά ερωτήματα:
- Πώς βρίσκεται το αεροσκάφος στο βυθό, μισό χιλιόμετρο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, ενώ περισυνελέγη η σωρός από ψαρά;
- Πώς βρέθηκε αρχικά η κάσκα, όπως έλεγαν από το Υπουργείο, ή η φουσκωτή λέμβος τους συστήματος διάσωσης, εάν αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε;
- Πως γίνεται ΚΑΙ οι δύο πιλότοι των Mirage να ¨βλέπουν¨ (στα όργανα) μεγαλύτερη απόσταση από την επιφάνεια απ ότι ήταν στην πραγματικότητα .
1) ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΡΙΞΑΝ το MIRAGE 2000 – 5 με σύστημα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Αποκαλύπτουμε πως οι Τούρκοι έριξαν το Μιράζ 2000-5.
Αρχικά προκάλεσαν την καταδίωξή τους για να δοκιμάσουν σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου.
Και ο δεύτερος πιλότος που ακολουθούσε το τραγικό Mirage 2000-5 αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα σώθηκε όμως κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Οι πιλότοι μας κατάλαβαν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά όταν κατά την κάθοδο , σε ύψος 1.000 ποδών μέχρι να τραβήξουν το χειριστήριο είχαν βρεθεί στα 300 πόδια. Εξαιρετικά έμπειροι και οι δύο έπρεπε να αντιδράσουν σε δέκατα δευτερολέπτου.
Το γεγονός ότι και τα δυο Μιράζ 2000-5 αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα μηδενίζει το ενδεχόμενο να παρουσίασε ο άτυχος Σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος ένα ξαφνικό πρόβλημα υγείας .
Τούτο σημαίνει ότι , κι αν ακόμα είχε «παραισθήσεις » αιτία θα ήταν οι ¨συνθήκες πτώσεις ¨ που διαμορφωθήκαν ξαφνικά σε βάρος των δύο Μιράζ 2000-5 της πολεμικής μας αεροπορίας .
Οι έμπειροι πιλότοι μας έχουν εκπαιδευτεί πως να αντιμετωπίσουν μια «παραίσθηση», εκτελούν τον κανόνα «κεφάλια μέσα και βλέπω όργανα»
Τι έγινε;
Οι πιλότοι των δύο Mirage 2000-5 έλαβαν για άλλη μια φορά αποστολή αναχαίτισης τουρκικών αεροσκαφών. Απέκτησαν επαφή με τους Τούρκους στη Μυτιλήνη και τους παρακολουθούσαν μέχρι τη Ρόδο, όμως οι Τούρκοι πριν αποχωρήσουν τους ξαναοδήγησαν μέχρι τη Μυτιλήνη και εκεί ακριβώς που ήθελαν.
Πάνω από την Μυτιλίνη δέχτηκαν παρεμβολές στα ηλεκτρονικά συστήματα των αεροσκαφών για εντοπισμό θέσης, τα γνωστά μας GPS.
Ως γνωστό πλέον οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις διαθέτουν μεγάλο αριθμό συσκευών ηλεκτρονικού πολέμου, που είναι ικανές για εκτεταμένες υποκλοπές και παρεμβολές. Έχουν ως προς τούτο επανδρώσει τις ακτές τους αλλά και την νήσο Ίμβρο , κοντά στην Μυτιλήνη .
Το πρόβλημα που παρουσιάζεται με αυτές τις παρεμβολές έχει δύο μορφές, είτε ως διακοπή του σήματος,(στην προκείμενη περίπτωση χάθηκε το στίγμα του άτυχου Μιράζ ) είτε ως λανθασμένη ένδειξη θέσης. Το γεγονός ότι το αεροσκάφος του άτυχου Σμηναγού δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου σημαίνει ότι , οι πιλότοι μας δεν αντιλήφθηκαν (προφανώς λόγο κόπωσης ) την παρεμβολή στα GPS που είχε σαν αποτέλεσμα (στηριζόμενοι στα όργανα του αεροσκάφους λόγο μειωμένης ορατότητας ) να ¨βλέπουν ¨ μεγαλύτερη απόσταση από την επιφάνεια απ ότι ήταν στην πραγματικότητα .
Τούτο αποδείχτηκε μοιραίο κατά την κάθοδο τους για προσγείωση σε συνδυασμό με την σχετική έλλειψη ορατότητας που οφείλεται πράγματι στη χαμηλή νέφωση που επικρατούσε στην περιοχή , δεδομένο όμως που δεν ήταν πρωτόγνωρο και δεν επηρέαζε τους έμπειρους πιλότους
(...)
απόσπασμα από ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ, ΠΗΓΗ
2) ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Γ.Ε.ΕΘ.Α.
ΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ «ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ»
ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΕΣΧΑΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝΑΣΧΕΣΕΩΣ»
Koral Land Based Radar Defense Electronic Warfare Attack System Aselsan
Turkey Turkish army industry
3) Έβρος, Ρω, Μιράζ:
Και να θες, πώς να πιστέψεις τέτοιους ψεύτες;
Η διαχείριση εκ μέρους της συγκυβέρνησης της πτώσης του μαχητικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας και του θανάτου του χειριστή του παρουσιάζει παρεμφερή προβληματικά χαρακτηριστικά με τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκαν στους Έλληνες τα πρόσφατα περιστατικά στον Έβρο και στη Ρω:
Καθυστέρηση, ασάφεια, διαδοχικές αλλαγές της επίσημης εκδοχής. Και μάλιστα, με ένα ιστορικό αναληθειών ιδιαιτέρως βεβαρυμένο.
Προσοχή: Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι το Μιράζ κατερρίφθη, ούτε πουλά συνωμοσιολογία. Συγχρόνως, όμως, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να να σκεφτεί κανείς ότι αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο η ελληνική κυβέρνηση πιθανώς θα επιχειρούσε να κρύψει την αλήθεια.
Κι αυτό δεν είναι, όπως άκουσα τις τελευταίες μέρες από διάφορους όψιμους ευαίσθητους, ασέβεια στον νεκρό πιλότο. Επίσης, δεν είναι αντισυριζανελισμός.
Η εναέρια πρόσκρουση που οδήγησε στην πτώση του Ηλιάκη το 2006 απεκρύβη εξαρχής, ενώ ποτέ δεν μάθαμε τί έριξε το ελικόπτερο των Ιμίων.
Ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ παραλαμβάνει ήδη εφαρμοσμένη συνταγή.
Καθώς, όπως και κάθε μέρα από τις 12:00 έως τις 14:00, ήμουν στον αέρα του ΘΕΜΑFM την ώρα του τελευταίου συμβάντος, παραθέτω εδώ με ακρίβεια την επικοινωνία του περιστατικού από την αρχή και την αλλαγή των δεδομένων με το πέρασμα των ωρών. Ξεκινάμε από την ίδια την πτώση του αεροσκάφους στις 12:15.
Πήρε μία ώρα και κάτι (αρκετός χρόνος) μέχρι να ενημερωθούν οι πρώτοι συντάκτες. Όταν αυτό συνέβη, στις 13:15 η πρώτη πληροφόρηση μιλούσε για πτώση μεταξύ Λέσβου και Λήμνου, εκεί δηλαδή όπου το ζεύγος είχε σταλεί για αναχαίτιση, ενώ υπήρξε εμπλοκή. Αυτό μετέδωσε και ο Νικήτας Κορωνάκης, σύμφωνα με πληροφορίες του έμπειρου Μάκη Πολλάτου.
Μετά από λίγο ξεκίνησε να αλλάζει η τοποθεσία της πτώσης και να προσδιορίζεται στα 9νμ βορειοανατολικά της Σκύρου. Έτσι, ενώ αρχικά μιλούσαμε για εμπλοκή και Λήμνο-Λέσβο, μέχρι τις 14:00, όπου και ανέλαβε το μικρόφωνο ο Γιώργος Κουβαράς, η ιστορία είχε αλλάξει σε πτώση κατά τη διάρκεια επιστροφής από αναχαίτιση, σύμφωνα και με την πρώτη επίσημη ανακοίνωση, αυτή του ΓΕΑ. Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Πάρη Καρβουνόπουλου την επόμενη μέρα, τα αεροσκάφη τελικά δεν έρχονταν από το βόρειο Αιγαίο, αλλά από τη Ρόδο.
Είναι σημαντικό να καταλάβει ο μη δημοσιογράφος αναγνώστης, ότι μαζί με το επίσημο ρεπορτάζ δίνεται σχεδόν πάντα και μια ανεπίσημη ενημέρωση.
Αυτή αρχικά μιλούσε χθες για «συμβάν» και στεκόταν στο ότι δεν είχαμε σήμα κινδύνου,
- στο ότι το Μιράζ χάθηκε εντελώς ξαφνικά από τα ραντάρ,
- στο ότι ούτε ο Νο2 του σχηματισμού κατάλαβε τι συνέβη και στο ότι δεν φάνηκε να έχει υπάρξει χρήση του συστήματος εκτίναξης. Αυτά, μαζί με τις πληροφορίες ότι
- το αεροσκάφος πετούσε σε ύψος σχεδόν δύο χιλιομέτρων πάνω από τη θάλασσα, αρχικά απέκλειαν λάθος χειρισμό σε πτήση που «γλείφει» το νερό.
Κατόπιν, στις 14:10 ο Μανώλης Κωστίδης, ανταποκριτής του ΣΚΑΪ στην Τουρκία, μετέδωσε τουρκικές διαρροές, ότι δεν πετούσαν τουρκικά μαχητικά στην περιοχή της πτώσης. Την ίδια σχεδόν ώρα η ελληνική πλευρά μεταδίδει με έμφαση την ίδια ακριβώς πληροφορία.
Αυτό που λένε οι Τούρκοι είναι συγκεκριμένο: Όχι αεροπλάνα και όχι εκεί όπου έπεσε το Μιράζ.
Καμία αναφορά, φερ'ειπείν, στο τουρκικό υποβρύχιο που έπλεε την ώρα εκείνη στην περιοχή εξοπλισμένο με αντιαεροπορικά βλήματα IDAS, ή για οπλισμένα μαχητικά λίγο πιο δίπλα.
Τελικά, στις 15:30 ο YΕΘΑ τουιτάρει τον
θάνατο του πιλότου και οι ανεπίσημες ενημερώσεις το γυρνούν σε σκοτοδίνη (!).
θάνατο του πιλότου και οι ανεπίσημες ενημερώσεις το γυρνούν σε σκοτοδίνη (!).
Ερωτηματικά προκύπτουν και από την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης, κυρίως από τα ευρήματα σε σχέση με αυτό που λέγεται, ότι δηλαδή ο Μπαλταδώρος δεν χρησιμοποίησε το σύστημα εκτίναξης.
- Πώς βρίσκεται το αεροσκάφος στο βυθό, μισό χιλιόμετρο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, ενώ περισυνελέγη η σωρός από ψαρά;
- Πώς βρέθηκε αρχικά η κάσκα, όπως έλεγαν από το Υπουργείο, ή η φουσκωτή λέμβος τους συστήματος διάσωσης, εάν αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε;
Ξανά, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι μικροπολιτική εκμετάλλευση του συμβάντος. Από εκεί, όμως, μέχρι τη δια ροπάλου απαγόρευση των ερωτήσεων έχουμε έναν ολοκληρωτισμό απόσταση.
Η υπόθεση θυμίζει Ρω, όπου από υπερπτήση και πυρά φτάσαμε μετά από μισή μέρα στο να λέει ο Κουβέλης ότι δεν παραβιάστηκε καν ο εναέριος χώρος. Βέβαια, εκεί υπάρχει το αντίθετο ενδεχόμενο, αντί να υποβαθμίζεται το γεγονός από τον Υπουργό Αναπληρωτή, να έχει φουσκωθεί εσκεμμένα από τον Καμμένο, ώστε να βγάζει πρωτοσέλιδα πολεμικού κλίματος και να υποδύεται τον πολέμαρχο.
Δυστυχώς, ειδικά μετά και από τα χοντροκομμένα ψέμματα της υπόθεσης των Μητρετώδη και Κούκλατζη, η αξιοπιστία της συγκυβέρνησης βρίσκεται στο ναδίρ - κι αυτό είναι επίτευγμα για μια ομάδα επαγγελματιών ψευτών όμοια της οποίας δεν έχει ξαναπεράσει από την ελληνική πολιτική. Και να θέλει κανείς να στηρίξει την ηγεσία της χώρας στις δύσκολες αυτές ώρες, οι διάτρητες, πρόχειρες, αντιφατικές επίσημες εκδοχές δυσκολεύουν και τον πιο καλοπροαίρετο.
πηγή 3ου άρθρου
Επιμέλεια παρουσίασης : Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
1 σχόλιο:
Χριστος Ανεστη!
Χρονια πολλα !
Εκφραζουμε τα συλληπητηρια μας στην οικογενεια του αδικοχαμενου πιλοτου του Μιταζ κ καλο κουραγιο στην οικογενεια του!
Ωραιο το αρθρο σας,ευχομαι να μην συνεβη σαν ετσι τα γεγονοτα,επειδη πανε γυρευοντας οι ''γειτονες'' Τουρκοι.
Αλλα απ'οτι θυμαμαι απο αυτα που οι εφημεριδες εγραφαν καποτε,αυτο το συστημα της παρεμβολης στα μηχανηματα που βρισκονται μπροστα απο τον πιλοτο,το εχουν πολυ λιγες χωρες.Η Αμερικη,η Ρωσια,η Αγγλια κ μια με δυο ακομα χωρες,το εχουν κ οι τουρκοι;
Επειτα,ολα περιμενουμε να φανουν απο το κουτι,εστω κ αν περιμενουμε αρκετα λογω του οτι το βαθος στο σημειο που επεσε το Μιραζ ειναι περιπου 800 μετρα.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.