" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

ΑΙΣΧΟΣ : ΑΠΕΛΥΣΑΝ και γυναίκα Αρχιλοχία, επειδή ΑΡΝΗΘΗΚΕ να "υπηρετήσει" λαθρομεταάστες.

Την ώρα που ο Υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής :
δίνει χάρη  
σε ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ αλλοδαπούς για να πάρουν την Ελληνική ιθαγένεια και  
σε  ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ για να μπορούν να διοριστούν στο δημόσιο! (διαβάστε αποκαλυπτικό ρεπορτάζ εδώ


έχουμε το 3ο κρούσμα ΔΙΩΞΗΣ στρατιωτικού, που ΑΡΝΕΙΤΑΙ 
να προδώσει τον όρκο που έδωσε 
και αντί να προασπίζεται την πατρίδα 
να βοηθάει στην μόνιμη εγκατάσταση στην πατρίδα μας παράνομα εισερχομένων ισλαμιστών-λαθρομεταναστών.



Διαβάζουμε σε ιστοσελίδα για στρατιωτικά θέματα, εδώ:

Έκπτωση Υπαξιωματικού ( ΑΡΧΙΛΟΧΙΑ) του Στρατού Ξηράς 
Έχοντας υπόψη Την από 21 Μαρ 18 τελεσίδικη γνωμοδότηση του Δευτεροβαθμίου Πειθαρχικού Συμβουλίου, ενώπιον του οποίου παραπέμφθηκε με την υπ’ αριθμ. ΕΠ-Π Φ.453/4/101244/Σ.166/05 Ιαν 18 Δγή της ΑΣΔΥΣ/ΔΜΠ/2, η ΕΜΘ Αλχίας (ΕΜ) Αμαράντου Χλόη του Μιχαήλ (ΑΜ: ΜΟ07473 ή ΣΑ:100/000001/95), αποφασίζουμε: 
Την έκπτωση από το βαθμό της, τη μεταφορά στην τάξη του Στρατιώτη και την απόλυση της ΕΜΘ Αλχίας (ΕΜ) Αμαράντου Χλόης του Μιχαήλ (ΑΜ: ΜΟ07473 ή ΣΑ: 100/000001/95), σύμφωνα με τις συνδυασμένες διατάξεις, του άρθρου 49, του 4105/1960 ν.δ. και των άρθρων 50 και 52 του ν.3883/2010, από την επομένη της δημοσίευσης της απόφασης αυτής, για τους λόγους που αναλυτικά αναφέρονται στην από 21 Μαρ 18 τελεσίδικη γνωμοδότηση του Δευτεροβαθμίου Πειθαρχικού Συμβουλίου, ενώπιον του οποίου παραπέμφθηκε με την υπ’ αριθμ. ΕΠ-Π Φ.453/4/101244/Σ.166/05 Ιαν18 Δγή της ΑΣΔΥΣ/ΔΜΠ/2.


Μία Ελληνίδα Αρχιλοχίας
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ από το Πειθαρχικό Συμβούλιο σε ΑΠΟΛΥΣΗ.



Την ώρα που οι λαθρομετανάστες 
χαίρουν σπίτι, οικιακό εξοπλισμό, πληρωμένους λογαριασμούς, μηνιαίο επίδομα και οι Έλληνες ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ σε ΑΦΑΝΙΣΜΟ.



Στην ίδια ιστοσελίδα ,
διαβάσαμε τυχαία (εδώ) ένα ιστορικό άρθρο για τον αυτοκράτορα Βασίλειο Β' τον Βουλγαροκτόνο. 

Τύφλωσε 15.000 Βουλγάρους, για την ακρίβεια, κάθε 100 άτομα άφηνε έναν μονόφθαλμο για να τους οδηγεί,
έτσι τιμωρούσαν τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ. 
"Η αφαίρεση της όρασης ήταν η τιμωρία που προέβλεπαν οι βυζαντινοί νόμοι για τους ενόχους εγκλημάτων προδοσίας, και αυτομάτως αποκλείονταν κι από τη διεκδίκηση του θρόνου, αφού δεν ήταν αρτιμελείς. Κάθε ενέργεια των Βουλγάρων εναντίον των Βυζαντινών ισοδυναμούσε με αδελφοκτόνο πόλεμο. Τη συνέκριναν με ανταρσία ενός αχάριστου γιού ενάντια στον πνευματικό του πατέρα...".

Πως λέτε να αξίζει να τιμωρηθούν οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ που μας κυβερνούν;



ΥΓ. Προηγήθηκαν οι διώξεις 2 ακόμη στρατιωτικών.

Παρά το ότι ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ δικαιώθηκαν στο στρατοδικείο και κρίθηκαν ΑΘΩΟΙ, το πειθαρχικό συμβούλιο ΑΠΕΛΥΣΕ τον
Αρχιλοχία Ευάγγελο Φώτη! 
Α ρε Καμμένε ... που παριστάνεις τον πατριώτη ... Να ξέρετε..., ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ.

2 σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ είπε...

Μπράβο παιδιά!
https://diodotos-k-t.blogspot.com/2018/06/blog-post_81.html

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Μπράβο στα παλικάρια που ΔΕΝ προδίδουν τον όρκο τους αλλά τολμούν να πετάξουν στη μούρη των νεοταξιτών, τα ευρώ της μισθοδοσίας τους.

Όσο για την Αρχιλογία, αποδεικνύεται ότι υπάρχουν και σήμερα γυναίκες με αληθινά ανδρείο φρόνημα.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.