" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΖΙΩΓΑ Θεοδώρου, Προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Γόρτυνος κ. Ιερεμία. Δείτε κ. Ιερεμία τι έγραφε ο κ.Νικόλαος Σωτηρόπουλος για την Αποτείχιση (διακοπή μνημόνευσης)

Αθήνα 8-1-2017

ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΖΙΩΓΑ Θεοδώρου, 
Αντιαιρετικού συγγραφέως και Προέδρου του Συλλόγου Ορθοδόξων Χριστιανών ‘‘Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ’’. 



Προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμία

Μέσω των Ιστολογίων ‘‘Κατάνυξις’’, ‘‘ΑΚΤΙΝΕΣ’’, ‘‘Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση’’ και ‘‘Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ’’




Η α π ο τ ε ί χ ι σ η πιστών Ορθοδόξων Χριστιανών από ‘‘Ορθοδόξους’’ παναιρετικούς Οικουμενιστές επισκόπους, θέτει αυτούς εκτός της Εκκλησίας ή είναι άξια μέλη αυτής;






Σεβασμιότατε,

Διάβασα με προσοχή το κείμενο της από 1-1-2017, 4ης επιστολής σας με τον τίτλο "ΕΠΙΣΤΟΛΗ 4η, ΠΕΡΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ, (Με αφορμή το κατ’ εμού κείμενο του Πρωτ. Νικολάου Μανώλη)".



Καταρχάς, πριν σχολιάσω το κείμενό σας, ζητώ την κατανόηση των υπευθύνων των Ιστολογίων και των αναγνωστών, γιατί, όπως θα διαπιστώσουν στη συνέχεια, έκανα εκτενή σχολιασμό. 
Αυτό ήταν απαραίτητο, γιατί η αποτείχιση των πιστών Ορθοδόξων Χριστιανών από τους ‘‘Ορθοδόξους’’ παναιρετικούς Οικουμενιστές επισκόπους, είναι ζωτικής σημασίας για την κληρονομιά της αιώνιας ζωής. 



Σεβασμιότατε, θα σχολιάσω μόνο τρία σημεία του κειμένου σας.

1. Διαβάζουμε στην ενότητα 1, τα κατωτέρω.

«1. Με αφορμή τα φιλοπαπικά και φιλοοικουμενιστικά κινήματα που παρατηρούνται στις ημέρες μας, όπως συνέβαιναν και παλαιότερα και τα οποία ασφαλώς καταδικάζουμε, γιατί ὁ παπισμός είναι αίρεση, ο δε οικουμενισμός παναίρεση, μερικοί, κληρικοί και λαϊκοί, δείχνουν έναν υπέρμετρο άκριτο και άτακτο ζήλο καί επιτίθενται εναντίον των Αρχιερέων κυρίως, τούς οποίους αποκαλούν με προσβλητικές εκφράσεις και τους παρουσιάζουν ως προδότες της πίστης μας καί ανάξιους, λοιπόν, για την διαποίμανση της ποίμνης τους».

Στην ανωτέρω παράγραφο, ορθά ονομάζετε τον Οικουμενισμό παναίρεση. Σεβασμιότατε, δεν μας δώσατε όμως ‘‘τα ονόματα και τις διευθύνσεις’’ των υψηλόβαθμων ‘‘Ορθοδόξων’’ Οικουμενιστών κληρικών! 
Γιατί δεν έχετε την παρρησία να τους κατονομάσετε;



Αντίθετα με σας, ο μακαριστός Νικ. Σωτηρόπουλος, κατονόμασε ως Αρχιοικουμενιστή τον Πατρ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη, και χρησιμοποίησε βαρύτατο χαρακτηρισμό κατά του προσώπου του. 


Παραθέτω αποσπάσματα από κείμενό του το οποίο απέστειλε σε Ιστολόγια , δύο μήνες πριν την εκδημία του προς τον Κύριον 2 Κορ. 5: 8-9, την 22-6-2014, με τον τίτλο «Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ».

«…Διαβάζουμε την Εκκλησιαστική Ιστορία. Και διαπιστώνουμε, ότι μεγαλύτερος εχθρός της Πίστεως απ’ όλους τους αιώνες δεν ενεφανίσθη άλλος, εκτός του φέροντος το αποστολικόν όνομα Βαρθολομαίος.


Αυτός ο εκκλησιαστικός ηγέτης δεν πιστεύει «εις την μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν», που ίδρυσεν ο Χριστός επί «της πέτρας» της πίστεως και ομολογίας του Πέτρου και όχι βεβαίως επί του Πέτρου. Άλλο πέτρα και άλλο Πέτρος. Η «μία εκκλησία» ονομάζεται και «μία ποίμνη» (Ιωάν. 10: 16). Δεν πιστεύει ο Βαρθολομαίος εις την «μίαν ποίμνην» (ή εις το εν πνευματικόν «σώμα» του Χριστού, όπου κατοικεί το Πνεύμα το ΄Αγιο (Εφ. 4: 4), αλλά πιστεύει στις Αιρέσεις, αποκαλώντας αυτές Εκκλησίες. Η Εκκλησία κατ’ αυτόν δεν είνε μία, αλλά πολλές...

Ο Παύλος κήρυξε «εν βάπτισμα» (Εφ. 4:5), το βάπτισμα της Εκκλησίας, όπου υπάρχει η αληθινή Πίστις, η εξ αποκαλύψεως από τον Θεό, που περιλαμβάνει τις αναγκαίες για τη σωτηρία μας ουράνιες αλήθειες. «Εν βάπτισμα», λέγει ο θεόπνευστος Παύλος, πολλά βαπτίσματα λέγει ο Διαβολόπνευστος Βαρθολομαίος. Και τα βαπτίσματα των αιρετικών είνε έγκυρα κατά τον δεσπότη του Φαναρίου. Ο Οικουμενισμός είνε παναίρεσι». 


Θα μπορούσε κανείς χωρίς υπερβολή να χαρακτηρίσει προφητικά τα λόγια του κορυφαίου αντιαιρετικού Ορθοδόξου Θεολόγου, μακαριστού Νικολάου Σωτηρόπουλου, μετά τις αιρετικές αποφάσεις της «συνόδου» της Κρήτης! 




2. Στις ενότητες με αριθμ. 3 και 4 του κειμένου σας, διαβάζουμε στις κατωτέρω παραγράφους.

«3) Προσέχετε τους άλλους, τους «σούπερ Ορθοδόξους», όπως τους είπα. Μην τους ακούτε, γιατί θα σας κάνουν την μεγάλη ζημιά, το να σας βγάλουν από τα τείχη της Εκκλησίας. Ναι! Το πάνε για την «αποτείχιση». Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ζημιά και μεγαλύτερο κακό απ’ αυτό. Εμείς είμαστε σφόδρα εναντίον της Αποτειχίσεως. Θα παραμείνουμε εντός της Εκκλησίας μας. Και όταν βλέπουμε λάθη των Ανωτέρων μας, θα διαμαρτυρόμαστε πονετικά, θα κλαίμε, αλλά μέσα στην Εκκλησία.


4). Αυτοί που λέγουν και γράφουν και κινούν τα πράγματα προς την Αποτείχιση, το κάνουν αυτό, γιατί, όπως τα κρίνουν, βλέπουν παραπλάνηση και αίρεση σε μας, που είμαστε εντός των τειχών. Αλλά, τους λέγουμε: Εξετάστε, κύριοι, καλύτερα τα πράγματα. Αφήστε τα όπλα και τις απειλές και δέστε μας με θεολογικό και εύσπλαγχνο μάτι και θα δείτε ότι είμαστε αδελφοί και όχι εχθροί...».



Την απάντηση για όσα γράφετε στις παραπάνω παραγράφους για την αποτείχιση, δεν θα την δώσω εγώ, αλλά ο μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος από την θριαμβεύουσα Εκκλησία, μέσω της εφημερίδας ‘‘ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ’’, της 9-3-2007, αριθ. φύλ. 1680, με άρθρο του που δημοσιεύτηκε στην πρώτη σελίδα, και έχει τον τίτλο «ΣΑΘΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ». 


«ΤΟ ΚΑΚΟ με τους οικουμενιστές εκκλησιαστικούς ηγέτες παράγινε. Και από τις διαμαρτυρίες των ευσεβών δεν ιδρώνουν τα αυτιά τους. ΄Ολο τον ιδρώτα τους έχυσαν κατά τον αγώνα και την αγωνία τους ν’ αναρριχηθούν στους υψηλούς εκκλησιαστικούς θρόνους. Και για άλλη περίπτωσι δεν άφησαν ούτε μία σταγόνα ιδρώτος. Γι’ αυτό οι ευσεβείς ζητούν να γίνη κατά των οικουμενιστών εκκλησιαστικών ηγετών κάτι ισχυρότερο από τις διαμαρτυρίες. Και ισχυρότερο από τις διαμαρτυρίες είνε το να παύσουν οι κληρικοί το μνημόσυνο προϊσταμένων, ιδίως δε του αρχιοικουμενιστού Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου. Η παύσι του μνημοσύνου θα στοιχίση στους ενόχους. Και ίσως σκεφθούν τις ευθύνες και την ενοχή τους, και αλλάξουν μυαλά και τακτική.


Αλλ’ εκτός της Ι. Μονής Εσφιγμένου του Αγίου ΄Ορους, του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά και ενός ή δύο ακόμη κληρικών, θα ευρεθούν άλλοι ήρωες κληρικοί, για να παύσουν και αυτοί το μνημόσυνο ενόχων στο ύψιστο ζήτημα της Πίστεως; Η παύσι του μνημοσύνου δεν
στοιχίζει μόνο στους ενόχους· στοιχίζει και σ’ αυτούς που παύουν το μνημόσυνο, στοιχίζει απηνείς διωγμούς. Γι’ αυτό και κληρικοί, οι οποίοι προηγουμένως ήταν υπέρ της παύσεως του μνημοσύνου, τώρα, κατόπιν, όπως φαίνεται, καταθλιπτικών πιέσεων, και υπολογισμού συνεπειών, κόστους δηλαδή σ’ αυτούς, λέγουν, ότι δεν πρέπει να παυθή το μνημόσυνο του Πατριάρχου και άλλων. Και για να δικαιολογήσουν την παλινωδία τους φέρουν δύο επιχειρήματα. Δεν πρέπει, λέγουν, να γίνη παύσι του μνημοσύνου χάριν της ενότητος της Εκκλησίας, και για να μη καθαιρεθούν οι παύοντες το μνημόσυνο και βρεθούν εκτός Εκκλησίας. Σαθρά τα επιχειρήματα και αντίθετα προς τους Ι. Κανόνες, τον ΛΑ’ Αποστολικό και τον ΙΕ’ της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, επί τη βάσει των οποίων δύναται κληρικός να παύση το μνημόσυνο προϊσταμένου για θέματα πίστεως και δικαιοσύνης. 

Κατά τον ΙΕ’ Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου οι παύοντες το μνημόσυνο δεν προσβάλλουν την ενότητα της Εκκλησίας, αλλ’ ενεργούν υπέρ της ενότητος· δεν δημιουργούν σχίσμα, αλλ’ ενεργούν κατά του σχίσματος. Επί λέξει ο Κανών λέγει: «Ουκ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον, αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι». Επίσης ο Κανών γι’ αυτούς τους κληρικούς λέγει, ότι, όχι μόνο δεν υπόκεινται σε επιτίμιο, αλλά και είνε άξιοι τιμής. Και συνεπώς, αν αδίκως καθαιρεθούν, δεν είνε εκτός Εκκλησίας, αλλ’ αξιώτερα μέλη της Εκκλησίας. Καθαιρέθηκαν αδίκως και μεγάλοι Πατέρες και είνε οι ακαθαίρετοι πύργοι της Εκκλησίας.

Ας παυθή λοιπόν το μνημόσυνο των προδοτών της Πίστεως, μήπως μετανοήσουν και σωθούν. Αυτό επιβάλλει η αγάπη προς την Ορθοδοξία, αλλά και προς αυτούς»

Σημ. Η υπογράμμιση είναι δική μου, εκτός του τίτλου, των ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ και των πλαγίων γραμμάτων πού είναι του μακ. Νικολάου Σωτηρόπουλου.




Με το παραπάνω άρθρο, ο μακαριστός Νικόλαος Σωτηρόπουλος σαφέστατα προτρέπει τους ευσεβείς κληρικούς σε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ από οικουμενιστές επισκόπους! 
Μάλιστα, έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι το ανωτέρω άρθρο γράφτηκε το έτος 2007, πολύ πριν συγκληθεί τον Ιούνιο του 2016, η κατά την άποψή μου, και όχι μόνον εμού, οικουμενιστική, αιρετική και Ληστρική «σύνοδος» της Κρήτης!


Σχετική με το θέμα αυτό είναι η επιστολή του Συλλόγου Ορθοδόξων Χριστιανών ‘‘Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ’’, του οποίου είμαι Πρόεδρος, η οποία αναρτήθηκε στα Ιστολόγια που απέστειλα την παρούσα, με τίτλο ‘‘Η Σύνοδος του Κολυμπαρίου Κρήτης, Αγία και Μεγάλη, ή «σύνοδος» οικουμενιστική, Αιρετική και Ληστρική;’’




Σεβασμιότατε κ. Ιερεμία, τον μακαριστό Νικόλαο τον γνωρίζατε πολύ καλά! 

Ο Νικόλαος μέχρι το τέλος της ζωής του έμεινε πιστός ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως. Ο Αρχιοικουμενιστής Βαρθολομαίος και η (ΨΕΥΔΟ) Μείζων και Υπερτελής Σύνοδος, χωρίς δίκη και απολογία του επέβαλε την εσχάτη των εκκλησιαστικών πνευματικών ποινών. Τον έστειλαν στην κόλαση! 




Μάλιστα, στο με αριθ. Πρωτ. 1435/14-12-1993, κείμενο της λεγομένης ‘‘Μείζονος και Υπερτελούς Συνόδου’’, με τον τίτλο ‘‘ΠΡΑΞΙΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΠΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ’’, υπάρχει και η εξής παράγραφος. «Ει δε τις των Ορθοδόξων χριστιανών συγχρωτίζεται και συνεργεί αυτώ, και ούτος έσται κατάκριτος από της Εκκλησίας. Η Μείζων και Υπερτελής Ιερά Σύνοδος συνιστά και προτρέπεται πατρικώς πάντας υμάς, τα πνευματικά τέκνα της Εκκλησίας...και μηδεμίαν προς τον υπό της Εκκλησίας ουτωσί τιμωρηθέντα έχητε εκκλησιαστικήν κοινωνίαν...»(!). 



Με τον Νικόλαο είχα την μεγάλη τιμή να συνεργαστώ 40 χρόνια στον αντιαιρετικό τομέα. Είμαι και εγώ λοιπόν κατάκριτος, όχι βέβαια από την Εκκλησία, αλλά από την (ΨΕΥΔΟ) Μείζονα και Υπερτελή Σύνοδο!!!

Για όσους αναγνώστες το αγνοούν, Ο ΑΔΙΚΟΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ είναι ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ενώπιον του Θεού, και σύμφωνα με την Αγία Γραφή και τη διδασκαλία της Εκκλησίας, επιστρέφει στα κεφάλια εκείνων που τον υπέγραψαν! Ψαλμ. 10: 8, Παροιμ. 26: 2, Ησ. 26: 9, 61: 8, Ρωμ. 9: 14 και 3: 5 αντίστοιχα, 1 Κορ. 6: 9, Koλ. 3: 25, 2 Τιμ. 2: 19, Eβρ. 6:10. 

΄Οσοι υπέγραψαν τον αφορισμό και κοιμήθηκαν (απεβίωσαν) χωρίς έμπρακτη μετάνοια για τον άδικο αφορισμό, «υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού»! ΄
Οσοι είναι ακόμη στη ζωή, έχουν τη δυνατότητα έμπρακτης μετάνοιας, να ζητήσουν δηλαδή, την άρση του αδίκου αφορισμού!




Πολλοί κληρικοί ζητούσαν από τον μακαριστό Νικόλαο να ζητήσει συγγνώμη για να γίνει άρση του (ψευδο)αφορισμού του. 
Το έτος 1996 έδωσε την απάντηση στους ανωτέρω, με ένα μικρό τεύχος με τον τίτλο «Ζητώ συγγνώμην!…» Το τεύχος αποτελείται από 32 σελίδες. Παραθέτω στη συνέχεια αποσπάσματα.


«Σύντομον χρονικόν περί του γενομένου αφορισμού…, σελ. 7 Τι συνιστούν ωρισμένοι Αλλά μερικοί αρχιερείς, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί με κατηγορούν ως εγωιστήν, και μου συνιστούν να ταπεινωθώ και να ζητήσω συγγνώμην από την Εκκλησίαν, η οποία με αφώρισε, δια να αρθή ο αφορισμός μου. Δεν με αφώρισεν η Εκκλησία… από τη σελ. 16 μέχρι τη σελ. 19 απευθύνει δριμύ κατηγορώ εναντίον των ανωτέρω προσώπων. Σελ. 16. «Ω αγράμματοι εις τα ιερά γράμματα, ω αθεολόγητοι…Ω νοσηροί τύποι, «ευλαβείς βλαμμένοι» κατ’ αείμνηστον Παΐσιον.Σελ. 17…Ω καιροσκόποι, οι οποίοι δια λόγους ιδιοτελείας λαμβάνετε το μέρος των ισχυρών, έστω και αν διαπράττουν κραυγαλέας αδικίας…Ω δειλοί και άνανδροι, οι οποίοι δεν έχετε το σθένος να υποστηρίξετε το δίκαιον…Ω δειλοί και άνανδροι! Δεν ανεγνώσατε τι λέγει ο απόστολος περί δειλίας και ανδρείας;…Σελ. 18 Ω διαστροφείς των εννοιών της Εκκλησίας…»


Γιατί έκανα μνεία της μέχρι θανάτου αρνήσεως του μακαριστού Νικολάου να ζητήσει συγγνώμη από τον ΗΓΕΤΗ (στο χώρο της Ορθοδοξίας), της ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ του ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ και του ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Βαρθολομαίου; 


Γιατί εσείς Σεβασμιότατε, ενώ είχατε υπογράψει εναντίον της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού ένα κείμενο, την « Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού» και του ηγέτη της Παναιρέσεως Βαρθολομαίου Αρχοντώνη, ανακαλέσατε την υπογραφή σας(!) και μας παρουσιάσατε ο ίδιος το ατιμωτικό για σας FAX που στείλατε στον Πατριάρχη. 2 Οκτ. 2009, Amen. gr. 
Το παραθέτω για την ιστορία. 

«Μετά πια από αυτό συνέταξα σύντομα ένα κείμενό μου προς τον Πατριάρχη, το οποίο απέστειλα με Fax στο Πατριαρχείο. 
Στο κείμενό μου αυτό ζητώ συγγνώμη από τον Πατριάρχη μας για την πικρία που του επροξένησα, εξηγώ ότι υπέγραψα το κείμενο νομίσας ότι θα υπογραφεί από πολλούς Ιεράρχες και όχι μόνο από τρεις και εν τέλει δηλώνω επί λέξει: 
«Η αλήθεια, Παναγιώτατε, είναι ότι με συγκινούν και με ηλεκτρίζουν οι υπέρ της πίστεως αγώνες και καταθέτω τον εαυτόν μου με την μικράν του δύναμιν ως στρατιώτην Σας δια τοιούτους αγώνας, πρόθυμον εις τα κελεύσματά Σας μέχρι θυσίας…»(!).



Συνειδητοποιήσατε Σεβασμιότατε, από ποιον και γιατί ζητήσατε συγγνώμη; 
Δεν αμφιβάλλω ότι σας συγκινούν οι υπέρ της Πίστεως αγώνες. Σας υπενθυμίζω με αγάπη ότι είμαστε στρατιώτες του Κυρίου Ιησού! 2 Τιμ. 2: 3. Ο Ιησούς είναι ο αρχηγός μας και αυτός ηγείται του πνευματικού πολέμου. Πράξ. 5: 31, Εβρ. 2: 10, 12: 2, Aποκ. 6: 2, 19: 11-16. Να είμαστε πρόθυμοι μέχρι θυσίας στις εντολές του Ιησού Χριστού μας! Ματθ. 10:37-39, Aποκ 2: 10, 13. 
Εγώ, στους υπέρ της Ορθοδόξου Πίστεως αγώνες, δεν έχω ως Ταγό-«αξιωματικό» μου τον Βαρθολομαίο! Για όσους αναγνώστες αγνοούν, θα παρουσιάσω μία από τις προδοσίες της Πίστεως από τον Ταγό-«αξιωματικό» Βαρθολομαίο. 



Την 28-10-2009, ημέρα της Εθνικής μας εορτής(!)(26 ημέρες μετά τη συγγνώμη σας), ο Βαρθολομαίος μετέβη και εισήλθε στη μεγαλύτερη Συναγωγή της Νέας Υόρκης Park East, συνοδευόμενος από τον Ραβίνο ΄Αρθουρ Σνάϊερ. 
Σημειωτέο, ότι πριν από την άφιξη του Βαρθολομαίου, οκτώ ρασοφόροι Ορθόδοξοι κληρικοί με εγκόλπιο, ο ένας πίσω από τον άλλο, εισήλθαν στη Συναγωγή. Η εικόνα αυτή μου θύμισε τη λαϊκή ρήση «πως πάνε οι στραβοί στον ΄Αδη; Ο ένας πίσω από τον άλλο»!


Ο Βαρθολομαίος κάθισε δεξιά από τον Ραβίνο της Συναγωγής ΄Αρθουρ Σνάϊερ, σε τιμητική δηλαδή, θέση! Στη συνέχεια τον Βαρθολομαίο προσφώνησε στην Αγγλική γλώσσα ο Ραβίνος της Συναγωγής ΄Αρθουρ Σνάϊερ. Παραθέτω αποσπάσματα σε μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα. «Καλώς ήλθατε Παναγιώτατε...να σας τιμήσω τώρα με την ‘‘ΜΕΝΟΡΑ’’, που είναι το σύμβολο των Μακκαβαίων, της μάχης που έδωσαν...» και του πρόσφερε το σύμβολο των Μακκαβαίων, το οποίο κράτησαν από κοινού!

Στην αντιφώνησή του ο Βαρθολομαίος είπε πολλά. Απευθύνθηκε στον Ραβίνο της Συναγωγής στην αγγλική γλώσσα. Παραθέτω αποσπάσματα σε μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα. Κάνω και σύντομα σχόλια. 
Τον αποκάλεσε «Ραβίνε Άρθουρ Σνάϊερ, πολυαγαπημένε φίλε»(!). Αποκάλεσε τον Ραβίνο «πολυαγαπημένο φίλο»!


Ο Παύλος αποκαλεί όσους δεν αγαπούν τον Ιησού, και μάλιστα πολεμούν τη Χριστολογική του ιδιότητα και τη Γιαχβική του φύση, όπως οι άπιστοι στον Ιησού Εβραίοι, α ν α θ ε μ α τ ι σ μ έ ν ο υ ς 1 Κορ. 16: 22. Είναι γνωστό τι ασεβή και βλάσφημα διδάσκει το ΤΑΛΜΟΥΔ για τον Κύριο, την Παρθένο Μαρία, τους Αποστόλους, τα Ιερά Ευαγγέλια και τους Χριστιανούς!


Στη συνέχεια του λόγου του ο Βαρθολομαίος είπε. «Είναι μεγάλη χαρά για εμάς να έχουμε τη δυνατότητα να επισκεφτούμε αυτήν την ευλογημένη Συναγωγή...»
Ο Βαρθολομαίος χαρακτήρισε την Ιουδαϊκή Συναγωγή ευλογημένη! «Διόρθωσε» και βλασφήμησε ταυτόχρονα τον ίδιο τον Κύριο Ιησού Χριστό, ο οποίος λέγει τα εξής για τις Συναγωγές των Ιουδαίων που τον απορρίπτουν ως τον Μεσσία και τον Μονογενή Υιό του Γιαχβέ Θεού. «Οίδα σου τα έργα και την θλίψιν και την πτωχείαν· αλλά πλούσιος ει· και την βλασφημίαν εκ των λεγόντων Ιουδαίους είναι εαυτούς, και ουκ εισιν, αλλά συναγωγή του Σατανά» και «Ιδού δίδωμι εκ της συναγωγής του Σατανά, των λεγόντων εαυτούς Ιουδαίους είναι, και ουκ εισιν, αλλά ψεύδονται...». Αποκ. 2: 9, 3: 9. 



Ναι, Σεβασμιότατε, Συναγωγή του Σατανά είναι και δεν είναι ευλογημένη Συναγωγή, όπως την ονόμασε ο «Παναγιώτατος»! Στην 1 Ιωάν. 2: 18-23, ο Ιωάννης χαρακτηρίζει ως αντιχρίστους και ψεύτες, όσους αρνούνται ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός και ο Υιός του Θεού! Απαγορεύει μάλιστα, όσους αρνούνται τον Υιό, να τους λέμε χαίρετε και να τους δεχόμαστε στην οικία μας! 2 Ιωάν. 7-11. Πολύ περισσότερο να μεταβαίνουμε στις Συναγωγές τους και να συμπροσευχόμαστε στον «κοινό» Θεό, όπως έκανε μετά από λίγο ο Βαρθολομαίος! 


Ακολούθως, ο Βαρθολομαίος αναφέρθηκε και στην επίσκεψη του Πάπα Βενέδικτου στη Συναγωγή(!) «…όπως και ο διάδοχος του Αγίου Πέτρου, ο αδελφός μας, η αγιότητα ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος ήταν εδώ πέρυσι έτσι και εμείς, σαν διάδοχοι του γήινου αδελφού του Αγίου Πέτρου, του πρώτου που καλέστηκε απόστολος, του Αγίου Ανδρέα...».


Αλήθεια, ο «Παναγιώτατος λησμόνησε» να πει στο λόγο του από ποιον καλέστηκε απόστολος ο Ανδρέας! Ο Πάπας αδελφός του Βαρθολομαίου και του Ραβίνου Σνάϊερ! ΄Εκπληκτικά λόγια! Με ποια έννοια είναι οι τρεις αδελφοί; Αδελφοί εν Χριστώ δεν είναι! Ανήκουν οι τρεις σε κάποια αδελφότητα; Μήπως μπορεί να απαντήσει στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα στο εύλογο αυτό ερώτημα;


Ο Βαρθολομαίος αναφέρθηκε και στη φιλοξενία του Αβραάμ. Είπε μεταξύ άλλων «...η συμπονετική φροντίδα προς τους ξένους αναφέρεται ευλαβικά τόσο στην Τορά, όσο και την Ορθόδοξη Χριστιανική Παράδοση». Ο «Παναγιώτατος» χρησιμοποίησε για την Παλαιά Διαθήκη τον Εβραϊκό προσδιορισμό «Τορά», προφανώς για να μη δυσαρεστήσει τον «πολυαγαπημένο φίλο» του, όπως προσφώνησε τον Ραβίνο Σνάϊερ! Για την Καινή Διαθήκη, στην οποία ο Απόστολος Παύλος κάνει υπαινιγμό για τη φιλοξενία του Αβραάμ Εβρ.13: 2, ο Βαρθολομαίος για να μη στενοχωρήσει όσους ήταν στην «ευλογημένη Συναγωγή», όπως την αποκάλεσε, χρησιμοποίησε τον ανώδυνο για τους Εβραίους προσδιορισμό, «Ορθόδοξη Χριστιανική Παράδοση»! 


Ο επίλογος της ομιλίας του Βαρθολομαίου ήταν ο εξής: «Ας πιαστούμε από τα χέρια, όχι μόνο για να προσευχηθούμε, αλλά και σε ένδειξη αλληλεγγύης του ενός προς τον άλλο. Το χρωστάμε στο Θεό μας, στους κοινούς Πατριάρχες μας, Αβραάμ, Ισαάκ και Ιακώβ, σε όλους εμάς και στον κόσμο. Σας ευχαριστώ». Ακολούθως έτεινε τη δεξιά του χείρα, έπιασε το αριστερό χέρι του Ραβίνου και αντάλλαξαν ασπασμό αγάπης και στις δύο παρειές! Για μία ακόμη φορά, το φιλί, σύμβολο της αγάπης, έγινε σύμβολο προδοσίας! 



Ο Θεός του Βαρθολομαίου και ο «Γιεχωβά» ή Adonai Θεός των απίστων στον Ιησού Χριστό Ιουδαίων, είναι κοινός Θεός! Ποιος άραγε; Πάντως δεν είναι ο Πατήρ, ο Υιός και το ΄Αγιο Πνεύμα! Ο Τριαδικός Θεός του Χριστιανισμού, δεν είναι ο ίδιος Θεός με τον Θεό που λατρεύει η αντίχριστη Συναγωγή μετά την έλευση του Μεσσία Χριστού. 


Μόνο οι ‘‘Τέκτονες Χριστιανοί, Ιουδαίοι και Μουσουλμάνοι’’, προσεύχονται στον «κοινό τους Θεό», τον ΜΑΤΣ! 


Το όνομα Ιησούς δεν ακούστηκε ούτε μία φορά από το στόμα του Βαρθολομαίου! Την ημέρα της κρίσεως θα τον «τιμήσει» δεόντως ο Κύριος Ιησούς Χριστός! Σεβασμιότατε, μπορείτε να διαθέσετε μία ώρα από τον πολύτιμο χρόνο σας για να δείτε στο διαδίκτυο «ζωντανά», όσα ειπώθηκαν και έγιναν στην παραπάνω Συναγωγή.

Mετέβαινε και ο Παύλος στις Συναγωγές των Ιουδαίων, αλλά για να κηρύξει ότι ο Ιησούς είναι ο Μεσσίας(Χριστός) και ο κατά φύσει Μονογενής Υιός του Γιαχβέ Θεού. Πράξ. 13: 5, 14-17, 16: 1-5, 18: 4-6, 21: 21,28: 17-28. 

O Παύλος έλαβε και αυτός «δώρα» από τους Εβραίους! Διαβάστε Πράξ. 18: 12,17, 21: 27-32, 23: 2-3, 12-16, 2 Κορ. 11: 22, 24,Ι Θεσ. 2: 14-16, για να καταλάβετε τι είδους «δώρα» έλαβε! Σεβασμιότατε, τα ανωτέρω είναι μερικά από τα «ανδραγαθήματα» του Ταγού-«αξιωματικού» Βαρθολομαίου! 




Σεβασμιότατε πείτε μου. 
Κατόπιν των ανωτέρω, μπορείτε να έχετε στους υπέρ της Πίστεώς σας αγώνες ως Ταγό-«αξιωματικό» τον Βαρθολομαίο; Eγώ, όχι μόνο δεν τον έχω ως Ταγό- «αξιωματικό» μου, αλλά τον απορρίπτω, και νιώθω την ψυχή μου να πλημμυρίζει από οργή, οδύνη και θλίψη για την πώρωσή του! Μάρκ.3: 5.



Σεβασμιότατε, γνωρίζετε πολύ καλά πόσα εκκλησιαστικά αδικήματα διέπραξε με τους ανωτέρω λόγους και πράξεις ο Βαρθολομαίος. Επισύρουν την εκκλησιαστική ποινή της καθαιρέσεως! ΄Ηδη βέβαια, ενώπιον του Θεού είναι δυνάμει καθηρημένος και αναθεματισμένος!


Σεβασμιότατε, από αυτόν τον βλάσφημο και ασεβή ζητήσατε συγγνώμη! Μάλιστα έχετε εκκλησιαστική κοινωνία μαζί του! Επειδή είστε επίσκοπος, καλό θα ήταν να μελετήσετε τα λόγια που ο Κύριος λέγει στον «άγγελο» της Εκκλησίας της Εφέσου Αποκ. 2: 1-6.


Σεβασμιότατε, ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος επέδειξε αξιοθαύμαστη πνευματική γενναιότητα. ΄Ελεγε τα πράγματα με το όνομά τους. Ο Νικόλαος βρίσκεται τώρα στη θριαμβεύουσα Εκκλησία και προγεύεται της αιώνιας δόξας και μακαριότητας! Από την θριαμβεύουσα Εκκλησία απευθύνεται και σε σας, μέσω του ανωτέρω άρθρου του, και σας προτρέπει σε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ από τον Βαρθολομαίο!



Πιστεύω, ότι είστε ευσεβής κληρικός. Χρειάζεται όμως παρρησία έναντι ‘‘του μεγαλυτέρου εχθρού της Πίστεως’’, όπως ορθά χαρακτήρισε τον Βαρθολομαίο ο μακαριστός Νικόλαος. 
 Ο ‘‘ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ’’, της 30-10-2009, στη σελ.6, σε άρθρο με τον τίτλο ‘‘Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙ «ΤΑΛΙΜΠΑΝ» ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ’’, «έγραψε μεταξύ άλλων «Οι «Ταλιμπάν» ευρίσκοντο εις ευθείαν γραμμήν με τα οριζόμενα υπό των Ιερών Κανόνων. Αλλά οι «Ταλιμπάν» του Οικουμενισμού δεν δίδουν σημασίαν εις τοιαύτα ζητήματα. Διότι δεν υπακούουν εις τους Ιερούς Κανόνας, αλλά εις τον ‘‘Αρχιστράτηγον της Προδοσίας της Πίστεως Οικουμενικόν Πατριάρχην Βαρθολομαίον, ο οποίος υπηρετεί τον Παπισμόν, τον Προτεσταντισμόν εις όλας του τας μορφάς, αλλά όχι την Ορθοδοξίαν. Είναι πηγή πάσης διοικητικής ανωμαλίας εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν και αστείρευτος πηγή πνευματικής μολύνσεως των Ορθοδόξων»’’. 
Επίσης στον ‘‘ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ’’, της 20-11-2009, στη σελ.8, υπάρχει άρθρο με το τίτλο «ΚΑΤΑΠΑΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ 65ον ΚΑΝΟΝΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ

Με την παρουσίαν του και την ομιλίαν του εις την Εβραϊκήν Συναγωγήν της Νέας Υόρκης».



3. Διαβάζουμε στην αρχή της 4ης επιστολής μεταξύ άλλων.

«Σας παρακαλώ, αδελφοί, να διαβάσετε την παρούσα μου επιστολή, την οποία έγραψα με πόνο και αγάπη προς Σας. Και παρακαλώ να την διαβάσετε, γιατί πρόκειται για την σωστή πνευματική μας πορεία, την εκκλησιολογική μας πορεία, δηλαδή, πρόκειται για την σωτηρία μας»

Σεβασμιότατε, η πορεία που ακολουθείτε, να έχετε δηλαδή, εκκλησιαστική κοινωνία με τον Αρχιοικουμενιστή Βαρθολομαίο και τους ομόφρονές του οικουμενιστές, δ ε ν σ α ς ο δ η γ ε ί σ τ η σ ω τ η ρ ί α κ α ι τ η ν α ι ώ ν ι α ζ ω ή! Εσείς πιστεύετε ότι η πορεία αυτή είναι η ορθή, αλλά σας υπενθυμίζω το Αγιογραφικό Παρ. 16: 25. «εισιν οδοί δοκούσαι είναι ορθαί ανδρί, τα μέντοι τελευταία αυτών βλέπει εις πυθμένα άδου(Ο’). Παραθέτω και από το Εβρ. Μετ. Ν. Βάμβα «Υπάρχει οδός ήτις φαίνεται ορθή εις τον άνθρωπον, αλλά τα τέλη αυτής είναι οδός θανάτου». 

Η οδός που οδηγεί στην αιώνια Ζωή σύμφωνα με την Αγία Γραφή, Ησ. 48: 22(Ο’), 52: 10-12, Ιωάν. 14: 21, Γαλ, 1: 8-9, 1 Τιμ. 6: 3-5, 2 Ιωάν. 10-11, Αποκ. 18: 4-5, τους Ιερούς Κανόνες ΛΑ’ Αποστολικό και τον ΙΕ’ της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, και τους αγίους Πατέρες, είναι η αποτείχιση από τους κηρύσσοντες αιρετικές διδασκαλίες. 

Από τους αγίους Πατέρες ενδεικτικά αναφέρω τον άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή, τον άγιο Θεόδωρο τον Στουδίτη, και τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά. Πριν περίπου από 50 χρόνια οι περισσότερες Ι.Μ. του Αγίου ΄Ορους διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, όταν εκείνος έκανε την άρση των αναθεμάτων με τους παπικούς. Τα οικουμενιστικά παραπτώματα του Αθηναγόρα μπορούμε να τα χαρακτηρίσουμε ως πνευματικά «πλημμελήματα». Τα οικουμενιστικά όμως παραπτώματα του Βαρθολομαίου είναι πνευματικά «κακουργήματα»!

Ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με τον Βαρθολομαίο. Διακοπή πάσης εκκλησιαστικής επικοινωνίας με τον τότε Πατριάρχη Σερβίας Γερμανό, έκανε και ο άγιος Ιουστίνος ο Πόποβιτς. Επίσης οι μακαριστοί Μητρ. Φλωρίνης Αυγουστίνος, Παραμυθίας Παύλος και Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος έκαναν διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας με τον Αθηναγόρα. 

΄Ολοι οι ανωτέρω έθεσαν εαυτούς εκτός των τειχών της Εκκλησίας; ΄Όχι μόνο δεν έθεσαν εαυτούς εκτός της Εκκλησίας, αλλά σύμφωνα με τον ΙΕ’ Κανόνα της ΑΒ’ Συνόδου ε ί ν α ι ά ξ ι ο ι τ ι μ ή ς! Σεβασμιότατε, ακολουθήστε το φωτεινό παράδειγμά τους για να συγκαταριθμηθείτε με τα άξια μέλη της Εκκλησίας!

Ο Χριστός μας, θέλει ομολογία Πίστεως στο Πρόσωπό Του και τη διδασκαλία Του. Θέλει να γίνουμε πιστοί μέχρι θανάτου για να κληρονομήσουμε την αιώνια Ζωή! Αποκ. 2: 10. Διανύουμε την τρίτη και τελευταία ηλικία. Σύμφωνα με την Αγία Γραφή,‘‘αι ημέραι των ετών ημών εν αυτοίς εβδομήκοντα έτη, εάν δε εν δυναστείαις, ογδοήκοντα έτη…’’ (Ψαλμ.89(Ο’) 90(Εβρ.):10. Εγγύς είναι ο θάνατός μας και η μερική ή προσωπική κρίση μας. Ας επιδείξουμε όλοι μας στα υπόλοιπα έτη της ζωής μας, Ορθόδοξο, Πατερικό, και ομολογιακό φρόνημα.

Ο Κύριος Ιησούς μας καλεί σε θυσία. Ιδιαίτερα καλεί εσάς Σεβασμιότατε, να θυσιάσετε εάν χρειαστεί και τον επισκοπικό σας θρόνο! Η οδός που οδηγεί στη Ζωή, είναι στενή και τεθλιμμένη. Ακολουθήστε την για να είστε λαμπρό παράδειγμα και σε μας!

Τα ανωτέρω έγραψα εν αγάπη και αληθεία

2 Κορ.6: 6-7, Eφεσ. 4: 15,24, 1 Πέτρ. 1: 22, 1 Ιωάν. 3: 18, 2 Ιωάν. 1-4, 3 Ιωάν. 1-4.

Καλό και ευλογημένο το νέο πολιτικό έτος.

ΖΙΩΓΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ



Αντιαιρετικός συγγραφέας και Πρόεδρος του Συλλόγου Ορθοδόξων Χριστιανών ‘‘Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ’’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.