" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

ΒΙΝΤΕΟ : Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ: Είναι πολύ χειρότερη η κατάσταση από την εποχή του ΑΡΕΙΑΝΙΣΜΟΥ… αδελφοί, παρρησίας έχωμεν ανάγκη»



 (ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΜΕΝΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ Π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ,
 ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΙΕΡΑΡΧΗ Π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ,
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ (11/6/2017),
ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ & ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ)






Σχόλιο:
Πραγματικά δυναμική και αγωνιστική ομιλία του π.Θεοδώρου. Ομολογεί ότι δεν έχει μείνει σήμερα ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ επίσκοπος, που να ομολογήσει την αλήθεια για την (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης.


Για την εκδήλωση γράψαμε ήδη :


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

μακαρι καποιοι να καταλαβουνε τα φοβερα λογια του πατρος θεοδωρου ζηση ευχωμαι καποτε να ξυπνησουμε απο τον πνευματικο λυθαργο και διακοψουνε το μνημοσυνο οι λεγομενοι αντιοικουμενιστες ο δε πατηρ θεωδωρος να μηνει σταθερος και να μην υποκηψει και οα μεγας πατηρ αυγουστινος να πραισβευει στον Θεο να βγουνε παληκαρια μιμητες του να πολεμησουνε τον οικουμενισμο αλεξιος κ

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.