" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 22 Ιουλίου 2017

Ο Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου απάντησε: ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

Ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Μητροπολίτη Σιδηροκάστρου στὴν τεκμηριωμένη ἀπάντηση (ἐδῶ) τοῦ π. Φώτιου Τζούρα (ποὺ διέκοψε τὴν μνημόνευση τοῦ ὀνόματός του) εἶναι ἀστεία καὶ ἐξοργιστική! (Τὴν παραθέτουμε στὸ τέλος).

«Ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἐκκλησία», εἶναι σὰ νὰ λέγει στὸν π. Φώτιο!


Ἐγὼ ἀποφάσισα τὴν δίωξή σου καὶ σὲ ἔθεσα σὲ ἀργία, κι ἐνῶ τοῦ θέματος ἔπρεπε νὰ ἐπιληφθεῖ τὸ ἁρμόδιο ὄργανο, ἐγὼ τοὺς καταργῶ καὶ ξαναπαίρνω στὰ χέρια μου τὸ θέμα.


Ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἐκκλησία! Γι’ αὐτὸ «διὰ τοῦ παρόντος αἴρω τὴν ποινὴ τῆς ἀργίας» ποὺ σοῦ ἐπέβαλα «ἀπὸ 26-6-2017»!


Ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἐκκλησία καὶ ἀποφασίζω νὰ μὴν ἀπαντήσω στὰ ἐρωτήματα ποὺ μοῦ θέτεις ἐσύ, ἕνας ἀγράμματος παπάς, μὲ τὴν ἀπαντητικὴ ἐπιστολή σου. Γιατί, γιὰ νὰ ἀπαντήσω, πρέπει νὰ ἀνακαλύψω ἐπιχειρήματα· ἀλλὰ ἐπιχειρήματα δὲν βρίσκω. Ἂν εὕρισκα, ἀσφαλῶς καὶ θὰ ἀπαντοῦσα, συντρίβοντάς σε!


Ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἐκκλησία! Γι’ αὐτὸ μὴ μὲ ρωτᾶς γιατὶ ἐπικοινωνῶ μὲ τὸ αἱρετικὸ Π.Σ.Ε., γιατὶ ἀναγνωρίζω τὴν ληστρικὴ καὶ κακόδοξη Κολυμπάριο Σύνοδο, γιατὶ ὑμνῶ τὸν αἱρετικὸ Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Ἁπλῶς κάνε ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία!


Ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἐκκλησία! Γι’ αὐτὸ ἐκτιμώντας τὴν καλή μου διάθεση ποὺ δὲν συνεχίζω (πρὸς τὸ παρόν) τὴν δίωξή σου, σὲ προσκαλῶ νὰ ἐπανέλθεις στὸν Ναό σου, ὑπὸ μίαν αὐστηρὴ προϋπόθεση: Νὰ ἀρχίσεις πάλι νὰ μνημονεύεις τὸ ὀνοματάκι μου. Αὐτὸ μὲ καίει. Ὅλα τὰ ἄλλα τὰ δογματικὰ τῆς Πίστεως μὲ ἀφήνουν παγερὰ ἀδιάφορο!

Ἐγώ, λοιπόν, εἶμαι ἡ Ἐκκλησία! Αὐτὸ βάλτο καλὰ στὸ μυαλό σου. Ἐγὼ εἶμαι ἡ ἐξουσία. Ἐμεῖς οἱ Ἐπίσκοποι, θέλετε δὲν θέλετε, εἴμαστε οἱ διάδοχοι τῶν Ἀποστόλων καὶ μᾶς ὀφείλετε ὑπακοή.

Καὶ ἐπειδὴ ἐγὼ εἶμαι ἡ Ἐκκλησία, χωρὶς ἐγὼ νὰ ἀλλάξω σὲ τίποτα αὐτὰ τὰ ὁποῖα μὲ κατηγορεῖς (Δεσπότης εἶμαι, δὲν γίνεται νὰ ταπεινωθῶ καὶ νὰ παραδεχθῶ τὸ λάθος μου), εἶσαι ὑποχρεωμένος νὰ γελοιοποιηθεῖς ἐσύ, νὰ ἀναιρέσεις ὅλα ὅσα εἶπες καὶ νὰ μὲ ξαναμνημονεύσεις! 


6 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ἡ δική μου ἀνάγνωσις τοῦ ὡς ἄνω ἐγγράφου εἶναι ὄχι ὅτι πρόκειται διά κίνησιν "καλῆς θελήσεως," ἀλλά γιά παγίδα: Γιά νά παραπέμψῃ τόν π. Φώτιον εἰς τό δικαστήριον μέ τό ἐρώτημα τῆς καθαιρέσεώς του, πρέπει νά ἔχῃ ἰσχυρά στοιχεῖα ὅτι αὐτός ἀρνεῖται νά ἐκτελέσῃ τά καθήκοντά του. Τοῦ θέτει, δηλαδή, τό δίλημμα: ἤ ξαναμνημονεύεις (= συμπροσκυνεῖς μαζί μου τόν Διάβολον) ἤ καθαιρεῖσαι! Οἱ ἱεροί Κανόνες (τά "τείχη τοῦ αἴσχους" κατά τόν "πατριάρχην" Βαρθολομαῖον, "χαρτί τουαλέττας" κατ' ἄλλον ψευδεπίσκοπον) χρησιμοποιοῦνται μόνον γιά τήν τιμωρίαν αὐτῶν πού δέν συμπροσκυνοῦν μέ τούς Οἰκουμενιστάς τόν Διάβολον, γιά τήν ἁρπαγήν τῶν ναῶν καί τῶν μοναστηρίων τῶν Ὀρθοδόξων ὑπό τῶν Οἰκουμενιστῶν καί γενικῶς χρησιμοποιοῦνται ὄχι ὡς ὁδοδεῖκται εἰς τήν Λεωφόρον τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλ' ὡς κανόνια ἐναντίον τῶν Ὀρθοδόξων.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Γιά νά παραπέμψῃ τόν π. Φώτιον εἰς τό δικαστήριον μέ τό ἐρώτημα τῆς καθαιρέσεώς του, πρέπει νά ἔχῃ ἰσχυρά στοιχεῖα ὅτι αὐτός ἀρνεῖται νά ἐκτελέσῃ τά καθήκοντά του."

Προφανώς γι αυτό γίνεται.
Ο π.Φώτιος εξήγησε στους ενορίτες του ότι ΔΕΝ εγκαταλείπει την θέση του, παρά μόνον αν τον υποχρεώσουν.

ΔΕΝ εγκατέλειψε λοιπόν ούτε το ποίμνιο του (εκκλησιαστικά) ούτε την θέση του (νομικά), παρά μόνον μετά από -παράνομη- απαίτηση της προϊσταμένης του αρχής.
Γι αυτό τώρα προφανώς προσπαθούν να "μαζέψουν" τα νομικά τους λάθη. Όπως βλέπετε κύριε Μακάριε, η αλαζονεία είναι κακός σύμβουλος.

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΡΙΒΩΣ!ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ,ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΝΤΑΙ.ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΝ.!ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕ..!
ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ!ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι το ορθόν είναι να επανέλθει και να ιερουργεί κανονικά στους Αγίους Αποστόλους ο πατήρ Φώτιος, ΧΩΡΙΣ φυσικά να μνημονεύει τον αιρετίζοντα Μακάριο, ώσπου ο τελευταίος να μετανοήσει.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Η παμπόνηρη "πρόταση" του δεσπότη λέει:
να αναλάβεις τα ιερατικά σου καθήκοντας, ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΣ τον μητροπολίτη!
Λες και δεν διάβασε τις 2 επιστολές του π.Φωτίου
Λες και δεν άκουσε το κήρυγμα του την τελευταία Κυριακή ..
Λες και δεν ξέρει για ποιο λόγο Ο ΙΔΙΟΣ ο δεσπότης του απαγόρευσε να λειτουργεί.

Λογικά για να παραδώσει πίσω τον ναό (+ ταμείο) θα του απαιτήσει κάποια διαβεβαίωση ότι θα τον μνημονεύει.
Αλλιώς δεν θα του το έβαζε ως όρο στην επιστολή. Διαβάστε προσεκτικά το γράμμα του δεσπότη. Δεν λέει απλά έλα και πάλι να αναλάβεις τα ιερατικά σου καθήκοντα (αφήνοντας τον να κάνει ότι του λέει η συνείδηση του στο θέμα της μνημόνευσης).
Του λέει επί λέξη: "μνημονεύων το όνομα του κανονικού επισκόπου ..."

Μα αν ήταν να τον μνημονεύει, γιατί έκανε όλο αυτό τον αγώνα ο άξιος αυτός κληρικός;

Mαρίνος Ριτσούδης είπε...

Το έγγραφο "καλής θελήσεως", είναι όχι για τον επίσημο αποδέτη πού αναγράφει, αλλά για όλους τους άλλους τής Μητροπόλεώς του, πού τον ακολουθούν για "ποιμένα" και "πατέρα", κοσμικούς και εκκλησιαστικούς.
Είναι μία υπενθύμιση δύναμης, εξουσίας, και "αγάπης", για να μην εκτίθεται στα blog και στους δημόσιους κύκλους της δημισιογραφίας.
Διατρανώνει την πατρική ευεργεσία με την υπενθύμιση της εκλογής τής χειροτονίας, και ότι ακόλουθα έχει, από μισθούς και άλλα.
Είναι του ιδίου προσωπείου αυτες οι εξαγγελίες, τής γνώριμης αγαπολογίας.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.