" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 29 Ιουλίου 2017

Μήνυμα ενότητος από γ. Σάββα Λαυρεώτη: ----"Κοινός μας εχθρός είναι ο Οικουμενισμός... Προσπαθούν να μας διχάσουν. Δεν θα πέσουμε στην παγίδα. Θα προχωρήσουμε ενωμένοι. Χωρίς εγωϊσμούς και πρωτοκαθεδρίες"!

26/7/2017. ΓΕΡΩΝ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΕΩΤΗΣ - Ι.Μ. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ


https://youtu.be/3UCfQXhoWRo

Πηγή βίντεο: Νέα Τάξη
Σχόλιο (τίτλου): Πατερική Παράδοση



Θυμίζουμε :






24 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Άκη
μας λες σε παρακαλούμε πότε και που καταγράφηκαν πρώτη φορά όσα ισχυρίζεσαι στο βίντεο;

Δες τώρα μερικά "καλογερικά" ήθη του "γέροντα" σου:
https://opaidagogos.blogspot.gr/2016/09/blog-post_61.html

ΥΓ. Να θυμίσουμε πως αιτία που ΔΕΝ διέκοψαν την μνημόνευση κάποιες μονές του Αγίου Όρους, είναι η τυφλή υπακοή στον Εφραίμ. Στην ορθοδοξία όμως δεν έχουμε "γκουρού". Μας έδωσε ο Θεός μυαλό και θα κριθούμε αν φεύγουμε από την αίρεση ή όχι.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς "Άκη"

επειδή βλέποντας τα βίντεο από το κανάλι σου διαπιστώνουμε ότι είσαι καλός επαγγελματίας πατριαρχικός χαφιές

όταν επιτρέψεις τον σχολιασμό στα βίντεο σου (για να μπορούμε να γράψουμε τις διαφωνίες μας στην προπαγάνδα σου)

τότε θα προβάλουμε και τα σχόλια με τα οποία τα διαφημίζεις.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΡΦΥΡΙΟ ΣΕΙΡΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΑ.!ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ!ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΠΑΠΙΚΟΙ.!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν συμφωνούμε με την συσχέτιση.
Μέχρι να τελιώσει η επίγεια ζωή του, ο καθένας έχει την ευκαιρία να γίνει άγιος ή προδότης.

Ανώνυμος είπε...

Μπορείτε να μας ενημερώσετε αν γνωρίζετε το εξής: Ο π. Θεόδωρος Ζήσης συλλειτουργεί με τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά. Ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ,ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΑΓ.ΟΡΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΕΦΡΑΙΜ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.!ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ.ΑΛΛΑ ΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ-(ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν ξέρουμε αν μετά την απόφαση επιβολής επιτιμίου ακοινωνησίας από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, ο π.Θεόδωρος Ζήσης έχει ιερουργήσει ή όχι (και απλά κηρύττει).
Ελπίζουμε το συντομότερο να αρχίσει να ιερουργεί. Οι ποινές σε όσους εφαρμόζουν τον 15ο Κανόνα, είναι άκυρες, συνεπώς δεν οφείλει να την αποδεχθεί. Εξ άλλου που θα εκκλησιάζονται -όσοι πιστοί συμμετέχουν στην διακοπή της μνημόνευσης του αιρετικού πατριάρχη/επισκόπου- αν ο ιερέας τους δεν ιερουργεί;

Συνεπώς δεν έχει συλλειτουργήσει -απ' όσο γνωρίζουμε- ούτε με τον π.Ευθύμιο Τρικαμηνά. Για ποιο λόγο ρωτάτε, και μάλιστα 7:30 πμ, την ώρα που πάνε οι υπάλληλοι στα γραφεία; Όπως μάθαμε ο μητροπολίτης Άνθιμος καλεί πιστούς για καταθέσεις (προσπαθώντας να στοιχειοθετήσει κατηγορίες εναντίον του π.Θεοδώρου Ζήση). Πρέπει να έχετε πολύ δουλειά αυτές τις μέρες ... Έτσι συμβαίνει. Άλλοι προετοιμάζονται για την νηστεία της Παναγιάς και άλλοι πασχίζουν να στηρίξουν τους αιρετικούς. Η χαρά του "δημίου"..

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς Ανώνυμο 8:07 πμ :
Παρακαλούμε πείτε μας σε ποιο ακριβώς σημείο της Μονής/ναού υπάρχει η αγιογραφία και αν τυχόν έχετε κάποια φωτογραφία να μας την στείλετε.

Ανώνυμος είπε...

Όλοι γνωρίζουν πως έξω από την κιβωτό δεν σώθηκε κανένας .! Επίσης ο Άγιος Πορφύριος ο καυσοκαλυβίτης νουθετούσε πως όποιος δεν τα έχει καλά με τον επίσκοπο του δεν εισακούγεται η προσευχή του στον Θεό .!

Ο π.Μάξιμος ενώ δηλώνει πως "έχει" τον Θεό με το μέρος του ξεχνάει πως ήταν ο ίδιος αρχιερατικός επίτροπος το έτος 1989 όπου είχε τελεστεί ο μικτός γάμος σε Εκκλησία της Εορδαίας .!

Ενώ λοιπόν εκείνος επέτρεπε τότε μικτό γαμό κατηγορεί τώρα τους πατέρες της Εορδαίας και τον επίσκοπο του κάνοντας διακοπή μνημόνευσης.!

Επίσης ενώ δηλώνει ότι "έχει" τον Θεό μαζί του , βλέπουμε ανακοινώσεις που ζητούν την στήριξη του κόσμου .

Και ερωτώ γιατί ζητούν την στήριξη του κόσμου ενώ "έχουν" όπως δηλώνουν τον Θεό μαζί τους ;

Την αποτείχηση την έκαναν τελικά για να σωθούν οι ίδιοι ή για να δημιουργήσουν πρόβλημα στην μητρόπολη κάνοντας θόρυβο με την συμπαράσταση βέβαια και των ιστολογίων που δεν χάνουν την ευκαιρία να τους εκθειάζουν δημοσιεύοντας εικόνες και βίντεο από την λειτουργία τους ;

Τους συμβουλεύω λοιπόν να διαβάσουν συναξάρια για να δούν τι έπαθε εκείνος που τον πήγαν μέχρι συνοδικό δικαστήριο και κατηγορούσε επισκόπους , από την ίδια την Θεία Πρόνοια .Για να μην έχουν και αυτοί την ίδια κατάληξη .!

Λ.Κ

SCRIPTA MANENT είπε...

Υπαρχουν ανάλογες τοιχογραφίες και αλλων Γερόντων [ χωρις φωτοστεφανο ] στο Μοναστηρι του αγιου Νεκταρίου στην Αιγινα

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) Καιρό είχαμε να δούμε σχόλια σου "Λ.Κ."
Σε επιστράτευσαν κι εσένα;

2) Μην αναπαράγεις τις "καραμέλες" που σε ταΐζουν.
Πάρε λοιπόν την απάντηση (με ένα κλικ θα την έβρισκες, με μια απλή αναζήτηση, αλλά προτιμάς την λάσπη και την συκοφαντία και το ψέμα).

ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ:

Ὁ Γέροντας θεωροῦσε ἄκυρα τὰ μυστήρια τῶν καθολικῶν και ἔχει κάνει πολλά κηρύγματα ἐναντίον τοῦ παπισμοῦ και τῶν φραγκοπαπάδων. Εἶναι ἀνανδρο και ἀνέντιμο, νὰ παρουσιάζετε τον πατέρα Αὐγουστῖνο, τώρα που βρίσκεται στην αἰωνιότητα, διαφορετικό ἀπὸ ὅτι ἦταν, για να προσφέρετε ὑπηρεσία στον πατριάχη.

Ὁ γάμος ἔγινε στὴν Πτολεμαϊδα καὶ φέρει τὴν ὑπογραφή τοῦ παπα Βασίλη, ποὺ ξέρετε ὅτι παρὰ τὴν αὐστηρή προειδοποίηση τοῦ ἐπισκόπου νὰ μὴν παίρνουν τυχερά οἱ ἱερεῖς, ἐκεῖνος δεν ὑπήκουε· Ἀν θυμᾶστε ὁ Γέροντας τοῦ ἔκανε κάποτε δημόσια παρατήρηση.
Τὸ ἔγγραφο δὲν ἔχει πουθενά τὴν ὑπογραφή του Μητροπολίτη.

ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΗΦΟΡΕ
ΚΟΝΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ! ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ κ. ΜΑΥΡΙΔΗ ΤΟΝ ΚΑΝΑΤΕ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΞΕΤΡΥΠΩΝΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΩΣ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ ΑΚΕΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ. Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΣΑΣ, Σ’ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!

Διαβάστε και τα υπόλοιπα εδώ:
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?cat=8

Περαστικά "Λ.Κ".!
Και να "μας γράφετε"!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ 11:13
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΑΡΙΖΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ!ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.!ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΔΥΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΗ ΛΙΤΗ ΤΗΣ Ι.Μ.ΦΙΛΟΘΕΟΥ.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Από πότε ηγούμενοι ή κτήτορες μοναστηριών ζωγράφιζαν οι ίδιοι απεικονίσεις με την φάτσα τους; ΄(άλλο να κοιμόταν, και να το έκαναν αυτό οι επόμενοι ηγούμενοι, αλλά όσο ακόμη είναι εν ζωή; Και ποιος μας λέει ότι δεν θα γίνουν αυτοί οι χειρότεροι αιρετικοί λίγο πριν κοιμηθούν;)
Ποιος άγιος έκανε προσωπογραφία του μέσα σε ναό;;;

Είπαμε, τα κάνουν οι δεσποτάδες τα αίσχη αυτά.
Τώρα ακόμη κι αυτά τα κόλλησαν και οι αγιορείτες.

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να αναφερθουν κάποια πρόσφατα Εκκλησιαστικά γεγονότα (στο σχόλιο που ακολουθεί), απ΄τη δεκαετία του 1970, για να έχει ο κάθε Πιστός καλύτερη γνώση και να βγάλει ασφαλέστερα τα συμπεράσματά του, καθώς παρατηρούμε :
Α) Κάποιους που αποτειχίστηκαν πρόσφατα απ΄την Κρατουσα, να χρησιμοποιούν Εκκλησιολογία σαν να βρισκόμαστε στο 1960-1970. Πολλά μπραβο τους για τον αγώνα τους, μπορεί κάλλιστα στο τέλος να αποδειχθούν καλύτεροι από καποιους άλλους που φωναζαν εδω και δεκαετίες (π.χ. καποιους που καπηλεύονται την ταμπελα ΓΟΧ, παντα εκ του ασφαλους , φανταζομενοι οτι ανηκουν κι αυτοι στην μαρτυρικη Εκκλησια κι οχι σαν τους πρωτους ΓΟΧ που υπεστησαν πάρα πολλά κι υπάρχουν λοιπόν πολλά ράμματα για τη «γούνα» τους, αλλά δεν είναι του παρόντος...)
Κι έσονται οι πρώτοι έσχατοι κι οι έσχατοι πρώτοι
Ομως τα φαουλ που κανουνε χρησιμοποιώντας αναχρονιστικη Εκκλησιολογία στο σήμερα ειναι σημαντικα, με αρνητικες επιδρασεις στην διεύρυνση της αποτειχίσεως, δηλαδή του Ορθόδοξου αγώνα. Να κανω και μια παρενθεση εδω και να τους πω οτι δεν ειναι οτι καλυτερο στα πλαισια του Ορθοδοξου αγωνα και της ενοτητας που πρεπει να επελθει, να βγαινουνε εξ΄αρχης της αποτειχισεως και να μιλανε για Σχισματικους ΓΟΧ...Συντομα προβλεπονται πολλές αποτειχισεις (ήδη γίνονται) και στους ΓΟΧ κι ο αληθινοι Ορθοδοξοι θα πρεπει να ενωθουν και γι΄αυτο χρειαζεται προσοχή...

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Β) Έτσι λοιπόν έχουμε ως προϊόν αυτης της αναχρονισμένης Εκκλησιολογιας, που την ονομαζουνε οικονομια, πολλοί να βρισκουν δικαιολογια και να μην αποτειχιζονται ακομα απο Συνολο ψευδεπισκοπων, που στα πλαισια της Δ.Ι.Σ. αποδεχτηκαν τις αιρεσεις της ψευτοσυνοδου. Σε καταστάσεις δηλαδή πολυ χειροτερες απο το 60-70....
Βλεπουμε ακομα, καποιους Ηγουμενους του Αγιου Όρους κι αλλους μεγαλογερονταδες να επευφημουνται ακομα κι απο καποιους από τους προσφατα αποτειχισθεντες, κατα παραβίαση όχι απλά των Ιερών Κανόνων αλλά και της λογικής.
Κι οταν από κάτω ένα σωρό κόσμος τους λατρεύει και τους επευφημει, δεν λειτουργεί αποτρεπτικα ώστε να ΜΗΝ αναλαβουνε αυτοι οι μεγαλογερονταδες την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθύνη τους ;;
Ακόμα περιμενουμε να λαλησουν οι 4 Μονες που ταχα δεν συμφωνουσαν με το προσφατο καταπτυστο ανακοινωθεν της Συναξης Αγιορειτων περι της ψευτοσυνοδου...Εξ΄αρχής είπαμε μακάρι να γίνει, θα πανηγυρίσουμε ακόμα κι αν αυτο γίνει σε λίγο καιρό, όμως είμαστε και ρεαλιστές....Και παραλληλα, βλεπουμε να αναρτωνται αρθρα οτι ταχα πολεμουν οι Οικουμενιστες τον μεγαλογεροντα τον Εφραιμ. Αυτον που τοσες δεκαετιες, προφανως για να μην εχει προβληματα στα Μοναστήριά του, τα εκανε πλακακια με τους Οικουμενιστες κι απετρεπε απ τους Ηγουμενους-πνευματοπαίδια του την αποτειχιση.
Υπακοή βεβαια σε θεματα Πιστεως δεν υφισταται κι αυτο χρησιμοποιειται απλα ως δικαιολογια . Καποια στιγμη λοιπόν, αναλογιζομενοι την τεραστια ζημιά που επι δεακετίες έχουνε κάνει στην Ορθοδοξη Πιστη (και καταλήξαμε στο σημερα) και σε χιλιαδες ψυχες, που σε μεγάλο βαθμό εξ ΄αιτίας τους κοινωνουν με την αιρεση, περιμένουμε όχι απλά να λαλησουν και να ΠΡΑΞΟΥΝ Ορθόδοξα αλλα επίσης να παραιτηθουν απ τη Ηγουμενία και να πανε σε κανα Αγιορείτικο κελι να κλαίνε τις αμαρτίες τους. Κι ο παμπονηρος Βαρθολομαίος προφανως θετει τα πρόσφατα εμποδια στο εργο του Εφραιμ, ωστε να σκυψει αλλη μια φορα το κεφαλι και να συνεχισει να επηρεαζει προδοτικα τους Ηγουμενους, για να μην εχει εμποδια στο εργο του. Ομως καποιοι γραφουνε για τον Εφραιμ που διωκεται, σχεδόν για Ομολογητή Εφραιμ, ακόμα δηλαδή κι η λογική βιάζεται...
Με ολο τον σεβασμο λοιπον στον αγωνα καποιων, θα πρεπει να αναλογιστουν μηπως χρειαζονται βαθυτερη αυτοκριτικη για τα λαθη δεκαετιων κι οχι να διεκδικουν δαφνες κι πρωτοκαθεδρίες και δεν αναφέρομαι στον Γέροντα Σάββα, που ειναι το επίκεντρο του αρθρου κι από όσα γνωρίζω προσπαθεί να λειτουργήσει ενωτικά, τουλάχιστον όσον αφορά τους δικούς του, της κρατούσας....Αν υπήρχε αυτοκριτική, οι αποτειχισθέντες της κρατούσας θα καλούσαν ως «οδηγούς», έστω προσωρινούς, εκείνους που αποτειχίσθηκαν εδώ και χρόνια και νομίζω ότι καποιους δεν τους προσκάλεσαν καν να παραστουν στη Συναξη που ήτανε να κανουνε, τότε που αποχώρησε η μία πλευρά.
Και να θεσω κι ενα ερωτημα:
Aν καποιοι αλλοι Ιερωμενοι αποφασισουνε μετα απο αρκετα χρονια να αποτειχισθουν (που τα πραγματα θα πηγαινουνε ολο και χειροτερα) , θα πρεπει ο Κυριος κι οι Ιεροι Κανονες να κανουν παλι υπακοη στην δικια τους «οικονομια», ώστε να μην δημιουργηθουν προβληματα στην Εκκλησιαστική (που πολλακις μπερδευεται με την κοινωνικη...) ζωη των Πιστων ;;
Εκεινοι διαθετουν περισσοτερη αγαπη απ΄τους Αγιους που εφτιαξαν τους Ιερους Κανονες ;;
Και το Ποιμνιο που τοσα χρονια σε ζωντανη μεταδοση απο τα κρατικα κι αλλα καναλια βλεπει τις Προδοσιες με τον Παπα, γιατι να δικαιουται παντα το ακαταλογιστο ;;
Είπαμε σε θεματα Πιστεως δεν υφισταται υπακοή...Κι ο πιο αγράμματος Πιστος ξέρει «τον Πάπα να καταρράσθε». Σαφώς έχει μικρότερη ευθύνη απ τους Ιερωμενους κι ειδικα τους μεγαλογερονταδες, αλλα δεν εχει το ακαταλόγιστο και δεν έχει μόνο δικαιώματα. Το 1924 οι κατά συντριπτική πλειοψηφία αγράμματοι αντιστάθηκαν και βροντοφώναξαν «Μας Φράγκεψαν», αντιλαμβανόμενοι τα «προεόρτια» του σήμερα, μέσα από γεγονότα κι αντίσταση τριών και βάλε εκατονταετιών.
Αυτοκριτικη λοιπον για να μην καλυπτονται με «οικονομιες» τα προσωπικα λάθη καθενος εκαστου.

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ Αν κοιμηθεί ο Γεροντας Εφραιμ σ΄αυτη την αθλια κατασταση της προδοσίας, και μαλιστα απ την «υψηλή» θέση στην οποία βρίσκεται σήμερα, προβλεπουμε πολύ σύντομα να μπει κι αυτος στη σειρα για «Αγιοποίηση», όπως αλλοι Γερονταδες που τόσες δεκαετίες (τα γεγονότα παρακατω) κι ενώ βλεπανε τερατα και σημεια δεν αποτειχιστηκαν κι επιπλεον γραφανε και νουθετουσανε εναντιον της θεαρεστης αποτειχισεως ή την υποβιβαζανε στα πλαισια του προαιρετικου. Λενε καποιοι οτι αν ζουσανε σημερα αυτοι οι μεγαλογερονταδες οτι θα αποτειχιζονταν σιγουρα...μα και τοτε γινονταν φρικαλεα πραγματα....

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΊΑ ΤΟΥ 1970
Του Αθηναγόρα είναι αρκετά γνωστά και δεν θα αναφερθώ σ΄αυτά. Παμε λοιπόν στον Δημήτριο, που αρκετοί λένε ότι ήτανε πιο light Οικουμενιστής, ενώ κι ο διάδοχος του Βαρθολομαίος (το δεξί χερί κι ο μέντορας του Δημητρίου) λένε ότι δεν είχε ακόμα αποκαλυφθεί, αργησαν να τον καταλαβουνε καποιοι και δεν αποτειχιστηκαν...δεν ειδαν-δεν ακουσαν..ομως ειδικα εντος Αγιου Ορους, αλλα και σε επιπεδο Ιεραρχιας, αυτα ηταν πασιγνωστα, μπορει να μην υπηρχανε τοτε κινητα κι internet, ομως απ την Αγιορειτικη «εφημεριδα» δεν ξεφευγει τιποτα. Κι επιπροσθετα οι αντιδρωντες γραφανε πληθος κειμενων με αποδειξεις, ενω απο πολύ παλιά κυκλοφορουσε με φωτο κι αλλα ντουκουμεντα και το βιβλιο «Φιλλήματα Ιούδα»
Παμε λοιπόν :
Στον ενθρονιστηριο λογο του, το 1972, δηλωσε οτι θα ακολουθουσε τη γραμμη του Αθηναγορα κι απεκαλεσε τον Παπα Παυλο ΣΤ΄ ως πρωτον της καθ΄ολου Εκκλησιας
Το 1979, "λειτουργουντος" του Δημητριου στην Κων/πολη, "εχοροστατει" ο Παπας Ιωαννης Παυλος Β΄ και στο αγαπησωμεν αλληλους εξηλθεν εκ του Ιερου ο Δημητριος κι εκανε λειτουργικο ασπασμο με τον Παπα κι εν συνεχεια ο Παπας απηγγειλε το Πατερ ημων. Λειτουργουντος την επομενη μερα του Παπα εις παπικην παρασυναγωγην της Κων/λεως, ο Δημητριος κι η συνοδεια του μετεβησαν προς συμπροσευχη
Το 1986 στελνει εκπροσωπο στην σατανολατρικη "συμπροσευχη" της Ασιζης
Το 1987 "συλλειτουργει" με τον Παπα στο Βατικανο κι εν συνεχεια παει στους αιρετικους της Αγγλικανικης και "συνεχοροστατησε" με τον ψευδοΑρχιεπισκοπο τους
Ενα ετος προ του θανατου του, παει στην Αμερικη (τον "πηγαν" ο Βαρθολομαιος, Κουκουζης και σια) κι εκει συμπροσευχηθη όχι μονο με ολους τους αιρετικους αλλα κι αλλοθρησκους κι αποκαλεσε την Μασονια "οικουμενικη δοξολογια ειρηνης"
Στην κηδεια του παρεστησαν- "συνιεργωντας" εκτος απο ολους τους αιρετικους ακομα και Ραββινοι, ενω μετα την ασπασμο της σωρουο Βαρθολομαιος κι η συνοδεια του ασπαζονταν τους απεσταλμενους της Αγιας Έδρας, ως δειγμα υποτελειας. Κι ομως εκει παρεστησαν κι Αγιορειτες Ηγουμενοι !!!

Εξαπελυσε ο Δημητριος και μεγαλο διωγμο εναντιον των αντιδρωντων στο Ορος και καποιοι κανανε τους Ποντιους Πιλατους ή κατηγορουσανε με κειμενα την αποτειχιση ή δεν ειδαν, δεν ακουσαν

Και μετεπειτα λοιπον, ο Βαρθολομαιος, ο καθοδηγητης του Δημητριου (καθως πεθανε με περιεργο τροπο ο Δημητριος, με "συγκοπη", για να ερθει ο μεγαλυτερος αρχιΟικουμενιστης), όχι μονο δηλωσε ΕΞ΄ΑΡΧΗΣ οτι θα ακολουθουσε την ιδια γραμμη, αλλα καλεσε στον ενθρονιστηριο λογο του όσους διαφωνουν να εγκαταλειψουν το Αγιο Ορος !!!
Κι ενω προηγηθηκαν, νομιζω το 1991, οι δηλωσεις για ξεβρακωτος που χαλασαν την ειρηνικη συμβιωση με τους Τουρκους

Σταύρος

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

1) παρακαλούμε αποφεύγετε αναφορές σε ΓΟΧ, γιατί θα πιαστούν από κάποια αφορμή άλλοι αναγνώστες και θα διαλυθούν πάλι τα σχόλια.

2) Για όσα μας γράψατε στο τελευταίο σχόλιο, αν μπορείτε στείλτε μας κάποιες παραπομπές (ή παραπομπή σε κάθε αναφορά σας)

Ανώνυμος είπε...

Σας ευχαριστώ για την απάντηση για τον π. Θεόδωρο Ζήση. Απλά ρώτησα για να ξέρω την άποψη του π. Θεοδώρου στο αν θα εχει Εκκλησιαστική κοινωνία με τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά. Γιατί τόν π. Ευθύμιο ο ίδιος ο π. Θεόδωρος τόν αποκαλοῦσε σχισματικό.
Το αν σας έγραψα πρωί το σχολιό μου δε νομίζω οτι είναι κακό. Τί σημασία έχει η ώρα βρήκατε κάποια κακοήθεια στο σχολιό μου. Δεν έχω το δικαίωμα να εκφράσω τις απορίες μου που νοιώθω μπερδεμένος. Και στο κάτω κάτω αν θέλετε μου απαντάτε γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο να δημοσιευτεί το σχόλιό μου όσο να ενημερωθώ. Όλοι μας γνωρίζουμε πως μετράει πολύ η θέση του π. Θεοδώρου. Σας τονίζω πως εγώ δεν λέω πως ο π. Ευθύμιος είναι σχισματικός. Απλά είμαι μπερδεμένος και ρωτάω.
Αν κάτι δεν είναι σωστό στα σχόλια μου σας ζητώ συγγνώμη.
Σας ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Μου καλύψατε κάποιες απο τι απορίες μου. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας σε αυτό που γράφετε:
«Οι ποινές σε όσους εφαρμόζουν τον 15ο Κανόνα, είναι άκυρες, συνεπώς δεν οφείλει να την αποδεχθεί. Εξ άλλου που θα εκκλησιάζονται -όσοι πιστοί συμμετέχουν στην διακοπή της μνημόνευσης του αιρετικού πατριάρχη/επισκόπου- αν ο ιερέας τους
δεν ιερουργεί;»
Είμαι ο ανώνυμος που ρώτησα και ρωτάω για τον π. Θεόδωρο Ζήση.
Σας ευχαριστώ

Ανώνυμος είπε...

Πηγή των σχολίων μου είναι το βιβλιο 'Φιλλήματα Ιουδα" αλλα΄πουλ ευκολα μπορει να βρει καποιος αλλες, πιο "συστημικες" πηγες
Έτσι στην παρακατω διατριβή του 2012 στο Αριστοτελειο Πανεπιστημιο, τμήμα Θεολογίας, με επιβλεποντα καθηγητη τον "συστημικο" "Μητροπολιτη" Αρκαλοχωρίου Ανδρέα Νανάκη (για νάνι καλός ειναι..)
http://ikee.lib.auth.gr/record/135798/files/GRI-2015-13742.pdf
βλεπουμε αυτα και πολλά αλλα μαργαριταρια, για οσους αφιερωσουνε χρονο.
- στις σελιδες 34-44 για επισκεψη του Παπα το 1979 κι οσα διαδραματιστηκαν με λεπτομερειες
- στις σελίδες 133-151 για επισκεψη του Δημητριου στο Βατικανο το 1987, παλι με πιπερατες λεπτομερειες (τον αποκαλεί Αγιωτατε Παπα, αδελφοι εν Χριστω, μιαρο "συλλειτουργο" στον Αγιο Πετρο και αλλα πολλα..). Παρων κι ο Βαρθολομαιος, ως Φιλαδφελφειας τοτε
- στις σελιδες 151-160 για Επισκεψη στην Αγγλικανικη το 1987 (παρων κι ο Βαρθολομαιος), αφου αρχικα αναφερεται η επισκεψη το 1982 στο Φαναρι του ψευδοαρχιεπισκοπου Αγγλικανικης....τερατα και σημεια κι εδω
- παρακατω, απο σελιδα 178 το ταξιδι στην Αμερικη..δειτε στο τελος της σελ 200 να μιλαει για την ειρημικη Τουρκια και τον μεγαλο Αττατουρκ
- στις εικονες 42, 43 σελ 491, 492 βλεπουμε τους ασπασμους με τον Παπα στο Βατικανο
- στην εικονα 86, σελ. 509 βλεπουμε κατω δεξια τους καρδιναλιους να παριστανται στην κηδεια του
- στην εικονα 62, σελ 499 φαινεται ο Μητροπολιτης τοτε Χαλκηδονος Βαρθολομαιος, να τον συνοδευει στην Αμερικη
- στις εικονες 64, 65 σελ 500, 501 τον βλεπουμε με τον "πλανηταρχη" Μπους

Σταύρος

Ανώνυμος είπε...

Ψαχνοντας βρισκεις κι αλλα μαργαριταρια, όπως π.χ. τις παρακάτω δηλώσεις του τότε Ἀρχιμανδρίτη Ἱερόθεου Βλάχου, ο οποίος γράφει γιὰ τὸν Πατριάρχη Δημήτριο:
«... Πέρα ἀπὸ τὸ μαρτύριο καὶ τὴ μαρτυρία τοῦ Γένους καὶ τῆς Παραδόσεως, ὁ Πατριάρχης Δημήτριος ἔχει καὶ τὸ δικό του μαρτύριο καὶ μαρτυρία. Ἀσκεῖ μία δική του ἐπιρροὴ καὶ ἐπίδραση. Ἁπλός, ταπεινός, καταδεχτικός, εὐαίσθητος, κυριαρχεῖ καὶ καταπλήσσει. Δὲν ἐπιδιώκει νὰ κάνει ρητορεία καὶ νὰ δημιουργήσει κατάπληξη. Ὅμως αὐτὸ γίνεται χωρὶς νὰ τὸ ἀντιλαμβάνεται. Καὶ ἐκεῖ φαίνεται τὸ μεγαλεῖο αὐτοῦ τοῦ ἀνθρώπου. Νὰ μεταδίδει μηνύματα χωρὶς νὰ κάνει καμία προσπάθεια νὰ μεταδώσει. Ἦταν κοινὴ διαπίστωση... ὅτι ὁ Πατριάρχης Δημήτριος εἶναι τρομερὰ εὐαίσθητος. Τὸν διακρίνει αὐτὴ ἡ εὐαισθησία ποὺ εἶναι στοιχεῖο ἀληθινότητος καὶ γενικὰ στοιχεῖο ζωῆς. Αὐτὴ τὴν εὐαισθησία ἔπιασαν ὅλοι, μικρὰ παιδιὰ καὶ μεγάλοι στὴν ἡλικία, ἀνάλογα μὲ τὸ δικό τους τρόπο. Μεγάλη εὔνοια τοῦ Θεοῦ ποὺ ἔχουμε τέτοιο ταπεινό, ἁπλὸ καὶ εὐαίσθητο Πατριάρχη. Εἶναι αὐτὸ ποὺ χρειαζόμαστε καὶ ἐμεῖς. Ὁ Πατριάρχης Δημήτριος εἶναι τιμὴ καὶ καύχημα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας».

Πηγη το αρθρο όπου "λιβανιζεται" ο Δημητριος :
http://www.agiazoni.gr/article.php?id=89198258749528804231

Στο ίδιο άρθρο επιβεβαιωνεται κι ο πρωταγωνιστικος ρολος που πολύ καιρο πριν την εκλογή του είχε ο Βαρθολομαιος, διαβάζουμε π.χ.
1) "Ἡ Ἐνδημοῦσα Σύνοδος ἀργεῖ νὰ καταρτίσει τὸ τριπρόσωπο ψηφοδέλτιο (σημειωση : για την εκλογή του 1972) . Ὁ λαὸς ἐντός τοῦ περιβόλου τοῦ Πατριαρχικοῦ Ναοῦ καὶ μέσα στὸ Ναὸ ἀνυπομονεῖ καὶ ἀγωνιᾶ.
Τότε ἐμφανίζεται ὁ Ἀρχιμανδρίτης Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης, νῦν Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης ὁ ὁποῖος ἐξηγεῖ ὅτι ἡ ἀργοπορία ὀφείλεται στὴν ἀναμονὴ τῆς ἄφιξης τοῦ πρέσβη τῆς Ἑλλάδος ἀπὸ τὴν Ἄγκυρα."
2) "Μερικὰ χρόνια ἀργότερα, ὁ Πατριάρχης Δημήτριος ἐκμυστηρεύεται στοὺς ἄμεσους συνεργάτες του, τὸ Μητροπολίτη Φιλαδελφεtας καὶ διευθυντὴ τοῦ ἰδιαίτερου γραφείου του Βαρθολομαῖο, σήμερα Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη..."


Σταύρος

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.