" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Δύο απαντήσεις στον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο

Με αφορμή την νέα κλήση σε απολογία του πατρός Νικολάου Μανώλη, παρουσιάζουμε κατ αρχήν την  αυθόρμητη, παλικαρίσια απάντηση του γνωστού captain-Γιάννη (Κοντοπού), που μας κοινοποίησε μέσω email :

Παναγιότατε.........
Θα είμαι όσο το δυνατόν σύντομος στη παρούσα μου επιστολή,
πρώτον για να μη κουράσω τη βεβαρημένη λόγω γήρατος υγεία σου 
και δεύτερον όπως γνωρίζεις "τα πολλά λόγια είναι φτώχεια"......

Το λόγο τον γνωρίζεις που για άλλη μια φορά απευθύνομαι προς σε και είναι ενας και μοναδικός όπως μοναδικός είναι και ο διωκόμενος για άλλη μια φορά παρά της υμετέρας παναγιότητος π.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ.....

Σε ρωτώ λοιπόν ευθέως χωρίς το φόβο να με σύρεις πάλι δια μηνύσεως, 
τι είναι αυτό που σε κάνει και όταν ακούς για τον εν λόγω ξεχωριστό ιερέα της μητροπόλεως σου να "αφηνιάζεις" [συμπάθα με για τον χαρακτηρισμό]......
Δεν βαρέθηκες, δεν βάζεις το μυαλό σου να σκεφθεί ότι προκαλείς οργή και αγανάκτηση στους ενορίτες του ??? 
Δεν σου μεταφέρουν οι παρατρεχάμενοι σου τα σχόλια του κόσμου ????? 
Πόσο ακόμη αυτός ο κληρικός να αντέξει "τα χαστούκια σου" και την μανιώδη καταδίωξη σου ???? 
Τόλμησες να τον εγκαλέσεις σε απολογία γιατί είχε το θάρρος και τη παλληκαριά να αποστείλει επιστολή στο σαπρόφυτο φυντάνι της πολιτικής,τον αποδεδειγμένο άθεο πρωθυπουργό ????? 
Μόνο γέλια μπορούν να προκαλέσουν οι ενέργειες σου αυτές στους πραγματικούς χριστιανούς......

Λυπάμαι πραγματικά γιατί στη Θεσσαλονίκη δεν αρμόζει τοιούτος μητροπολίτης ο οποίος αγωνιά να φωτογραφηθεί δίπλα σε άθεους,σε μασώνους,σε αιρετικούς και προπάντων να υμνεί τους καταστροφείς της πατρίδας του......Ούτε πατριώτης είσαι,ούτε φιλορθόδοξος....

Άσε λοιπόν το παπα-Νικόλα μας ήσυχο στο ευλογημένο από τον Θεό και τους μεγάλους Πατέρες της εκκλησίας μας έργο του και μη μας αναγκάσεις να βαδίσουμε σε άλλα μονοπάτια,γιατί και κατά την λαϊκή παροιμία "το καλό το παληκάρι,ξέρει κι άλλο μονοπάτι".......
Εμείς τα πνευματικά του παιδιά και οι ορθόδοξοι πανελλαδικά και όχι μόνο,φίλοι του ξέρουμε να τον προστατεύσουμε και παράλληλα να ευχηθούμε σε σένα "καλά στερνά"......
Ειλικρινά δεν θέλω να πιστέψω και να σου προσάψω το γραφικό "μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσει"......

Υ Γ. Αν θεωρήσεις πάλι ότι σε προσβάλω ή σε υβρίζω πράξε αυτό που ξέρεις,ευλογημένο νά 'ναι.....Καλή μετάνοια παναγιότατε.............

Με τιμή και υϊκή αγάπη
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΝΤΟΠΟΣ


Θυμίζουμε ότι ο άνεργος συμπολίτης μας captain-Γιάννης έχει δεχθεί ήδη μήνυση από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης (θυμίζουμε σχετικά εδώ).


Ακολουθεί η απάντηση του ίδιου του πατρός Νικολάου Μανώλη (αξίζει να δείτε το βίντεο με την απολογία του) και η δική μας απάντηση στον μητροπολίτη Άνθιμο :

Το βίντεο είδαμε εδώ



Ακολουθεί το σχόλιο-απάντηση που γράψαμε στην αναγγελία της είδησης, στο ιστολόγιο Κατάνυξης:


Περιμένουμε να πληροφορηθούμε την ημερομηνία και ώρα που θα προσέλθει για μία ακόμη φορά σε απολογία (ο αγνός αγωνιστής π.Νικόλαος) για να δώσουμε το αγωνιστικό μας παρόν.

Πόσα χρόνια ακόμη περιμένει να ζήσει ο π.Άνθιμος; 5; 10; 15;
Δεν καταλαβαίνει ότι μετά θα είναι η σειρά του να περάσει από απολογία; Τι θα απαντήσει τότε για όλα αυτά ;;

ΥΓ. Μην ξεχάσετε "παναγιότατε", να τηλεφωνήσετε στον Κυριάκο Μητσοτάκη να τον συγχαρείτε. Τόσο εναγωνίως τον περιμένατε τα Θεοφάνεια μέχρι να έρθει, μέχρι και δημοσίως αναρωτιόσασταν αν καθυστέρησε το αεροπλάνο από την Αθήνα ... (Το γράφουμε στο Κατάνυξις, αφενός γιατί στα εμαιλ δεν μας απαντάνε από την μητρόπολη, αφετέρου γιατί ξέρουμε ότι το Κατάνυξις το παρακολουθούν συστηματικά. Έτσι δεν είναι π.Στ;)

Πόσο τραγικό ...
Οι εχθροί της εκκλησίας περιοδεύουν με το gay pride στους δρόμους της  Θεσσαλονίκης (αλλά όχι έξω από την μητρόπολη οπότε δεν έχει κανένα λόγο να ανησυχεί ο δεσπότης αφού φρόντισε έγκαιρα να το διευθετήσει), 
οι άθεοι ανακοινώνουν την αλλαγή του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών (οι προηγούμενοι, οι "θεοσεβούμενοι" θεσμοθέτησαν όλα τα απαραίτητα μέτρα γι αυτό και προχώρησαν τις διαδικασίες ίδρυσης τμήματος ισλαμικών σπουδών στην Θεσσαλονίκη), 
τώρα  ζητάνε να μην μπει ο σταυρός (που υπήρχε) επάνω στον ναό του Αγ.Γεωργίου Ροτόντας (γράψαμε χθες εδώ),
και ο  κύριος Άνθιμος επιμένει να ασχολείται και να απειλεί τον π.Νικόλαο Μανώλη.
Ντροπή.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφού "έλυσαν" εκεί στη Θεσσαλονίκη όλα τα ποιμαντικά προβλήματα, αποφάσισαν να στραφούν εναντίον του παπα-Νικόλα! Αυτό είναι σήμερα το μείζον εκκλησιαστικό ζήτημα στη συμπρωτεύουσα! Η ομολογιακή παρουσία και παρρησία του αγωνιστή ιερέα! Τι να τους πει κανείς!
Λ.Ν.

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια, όλων όσων αναφέρετε πού σωστά, η υπόθεση παιδοβιασμού στο Παπάφη και η ποινική δίωξη εναντίον του Άνθιμου, σε πια συρτάρια αναπαύεται; Ο αγαπητός δέσποτας - ξερόλας των ΜΜΕ τυγχάνει ειδικής (λαμογιάς) μεταχείρισης... ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Παναγιώτης Μακρής είπε...

Άνθιμε παραιτήσου όσο έχεις καιρό μετανοίας, εν τω Άδη ουκ έστι μετάνοια!

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Παναγιώτατος είναι ΜΟΝΟΝ ο Χριστός. Όχι κάποιοι που βάζουν πάνω απ' όλα την συνέχιση των ανίερων σχέσεων με πολιτικούς και επιχειρηματικά συμφέροντα.

Παναγιώτης Νούνης (Panagiotis Nounis) είπε...

Ἀντιγράφω μέρος ἐκ τῆς κριτικῆς μας: "Πλέον, ἔχουν περάσει 2 ὁλόκληρα σχεδόν χρόνια, καί ἔγινε φανερόν στούς πάντες, μάλιστα μέ τό πλέον κατηγορηματικόν τρόπον, ὅτι τόσον τό ἡμερολογιακόν ἱστολόγιον τά ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ, ὅσον καί τό ἀντιοικουμενιστικόν καί θεολογικόν ἱστολόγιον ἡ ΚΑΤΑΝΥΞΗ, ἐνοχλοῦσασιν εὐλόγως τά μέγιστα, τόν ἀδιατάρακτον ὕπνον, τοῦ εἰς τριπλοῦν μοιχεπιβάτη "παναγιωτάτου" κ. Ἀνθίμου. Ἔκ τοτε, ἀναμένουμεν ὑπομονετικά καί στωϊκά, ἀπό τό 2014 μ.Χ. ἔως τήν σήμερον τοῦ 2016 μ.Χ., τήν ἡμερομηνίαν καί τόν τόπον τῆς ἐκδικάσεως τῶν ἀξιόποινων καί ποινικά κολάσιμων ἐνεργειῶν μας, κατά "τῆς τιμῆς" καί "τῆς ὑπολήψεως" τοῦ ἀλλοτριοεπισκόπου τῆς Θεσσαλονίκης. Ἀναμένουμεν, καλῶς ἤ κακῶς, τήν ἐπίσημον καί ταχυδρομικήν μηνυτήριον ἀναφοράν..." (Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ)

ΠΗΓΗ: http://apologitikaa.blogspot.com.cy/.../01/blog-post_12.html

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Για τις απειλές μήνυσης του κ.Άνθιμου:
Και να σας μήνυσε, το πιο πιθανό είναι να μην εκδικαστεί ποτέ η υπόθεση. Μεγάλος σε ηλικία είναι, αν μεταβεί στην άλλη ζωή, δεν θα μπορεί να παραστεί για να απαιτήσει να τιμωρηθείτε.
Κρίμα γιατί όλα αυτά είναι βαρίδια στην άλλη ζωή.. κι αντί να μετανοήσει και να κοιτάξει να δει τι κάνει ορθόδοξους πιστούς αντί να τον αγαπούν ως επίσκοπο να τον λυπούνται,
αυτός επιμένει στον λάθος δρόμο.

Εξίσου ευθύνη έχουν φυσικά και όσοι ενδεχομένως βρίσκονται πίσω από τον κ.Άνθιμο. Δεν μπορεί να είναι απλά γεροντικό μένος ... Κάποιοι εκεί μέσα στα γραφεία λογικά έχουν βάλει την ουρίτσα τους.


Δεν λειτουργεί ο σύνδεσμος που παραθέσατε. Ίσως φταίνε οι 3 τελείες κάπου στη μέση του url.

Παναγιώτης Νούνης (Panagiotis Nounis) είπε...

Εὐχαριστοῦμεν διά τήν ἠθικήν σας συμπαράστασιν καί γιά τήν δημοσιεύσιν τοῦ σχολίου μας, τό ὁποῖον, εἶναι μικρόν τινά μέρος τοῦ πιό κάτω ἀντιρρητικοῦ δοκιμίου μας...

Σᾶς δείνουμεν ἐλευθέρως τήν ἄδεια, ὅτι σᾶς ἐνδιαφέρει, ἐκ τῶν ἐλάχιστων γραπτῶν μας ἐκ τοῦ ἁπλοῦ σφενδονοβόλου ἱστολογίου μας, νά τά δημοσιεύετε, ἐπειδή εἴστε ἕνα ἐξαιρετικόν ὁμολογιακόν καί ἀγωνιστικόν ἱστολόγιον.

ΑΚΡΩΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΝ: ΤΡΙΣ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ ΚΑΙ "ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ" ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ κ. ΑΝΘΙΜΕ, ΕΞΕΧΑΣΑΤΕ, ΟΤΙ ΕΠΡΟΣΒΑΛΑΜΕΝ "ΤΗΝ ΤΙΜΗ" ΚΑΙ "ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΙΝ" ΣΑΣ;


ΠΗΓΗ: http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2016/01/blog-post_12.html

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Εδώ να επισημάνουμε και την ηχηρή σιωπή για το σκάνδαλο αυτό κάποιας «ρωμαίϊκης» ιστοσελίδας, «μαχητικής», «αγωνιστικής» και «Ορθόδοξης», όπως μας διαβεβαίωναν κάποιοι (με προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου), όταν λίγες μέρες πριν σε άλλο θέμα έγινε λόγος για εκείνους.

Γιατί δεν μιλάνε; Φοβούνται τον Μητροπολίτη; Διαφωνούν με τον παπα - Νικόλα;

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που μίλησες για μισθωμένα ρωμαίικα ιστολόγια αντί να μας δείξεις τις αποδείξεις, συνεχίζεις να τα κατηγορείς; Περιμένουμε τις αποδείξεις ότι είναι μισθωμένα, αντί να έχεις το θράσος να τα κατηγορείς.

Δεν παίρνω το μέρος τους στη μη συμπαράσταση στον π. Ν. Μανώλη, αλλά όταν κάποιος τους έχει χαρακτηρίσει ως "μισθωμένους" και δεν δίνει τις αποδείξεις γι΄ αυτό, τότε πάει πολύ να τους κατσαδιάζει για κάποιο σφάλμα τους. Θα πρέπει να ντρέπεσαι και ζητήσει συγγνώμη για την κατηγορία που εκστόμισε.

Καλλισθένης

Ανώνυμος είπε...

Συμπαραστεκόμαστε στον π. Νικ. Μανώλη στην αλλοπρόσαλλη αυτή κλήση του σε απολογία για κάτι που πρέπει να είχε επαινεθεί.

Καλλισθένης

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Δεν έχουμε καμία αμφιβολία για την αγωνιστικότητα του ιστολογίου σας κ.Νούνη.

Απλά αυξήθηκαν τελευταία τα παράβολα των δικηγόρων στα δικαστήρια και αναλογιζόμαστε πόσα θα πρέπει να πληρώσουμε για την εκδίκαση της αγωγής, αν αναδημοσιεύσουμε την ανάρτηση σας για τον "ΤΡΙΣ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ" κ.Άνθιμο.

Πως να εξηγήσεις στον δικαστή ότι ο όρος "μοιχεπιβάτης" δεν είναι ούτε εξυβριστικός ούτε συκοφαντικός αλλά έτσι χαρακτηρίζεται από την εκκλησία μας αυτός που παρατάει το ποίμνιο του για να μετατεθεί σε άλλη καλύτερη μητρόπολη ή που καταλαμβάνει μητροπολιτικό θρόνο ενώ ο κανονικός μητροπολίτης είναι εν ζωή και δεν έχει παραιτηθεί.

Έφτασαν στα αυτιά μας κάτι ψίθυροι ότι κάποιοι δεσποτάδες προσεγγίζουν τους δικηγόρους των αντιδίκων τους, δύσκολες οι εποχές .., πολύ δύσκολα κάποιος δικηγόρος να αντισταθεί στον πειρασμό να "χάσει" την υπόθεση.
Μια μητρόπολη έχει και πολλές υποθέσεις (για να του αναθέσει μελλοντικά μερικές, συνεπώς να τον ανταμείψει νόμιμα, αφού προηγουμένως εξασφαλίσει την αποτυχία του στην επίμαχη υπόθεση) αλλά και άφθονα μαύρα χρήματα για να "ράψει" πολλά στόματα. Έτσι ακούσαμε.. δάσκαλοι και καθηγητές είμαστε, δεν ξέρουμε ..

Γι αυτό είπαμε να μαζέψουμε μερικά χρήματα πρώτα και μετά να την αναρτήσουμε! Βλέπετε εμείς δεν χαριζόμαστε σε δεσποτάδες ούτε δημοσιεύουμε τις φωτογραφίες τους, ούτε τα αρχιερατικά τους συλλείτουργα, για να πάρουμε και "το κατιτίς", μια "ευλογία"!

Δημήτρης Σωτηρόπουλος είπε...

Ε αυτό λέγεται θράσος ανώνυμε! Να ζητήσω συγνώμη εγώ επειδή υπερασπίζομαι τον π. Νικόλαο; Και να μη ζητήσουν όσοι ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ για να μην χαλάσουν τις δημόσιες σχέσεις τους με τον (κάθε) Μητροπολίτη Άνθιμο; Ε όχι, αυτό πάει πολύ!

Το αν είχα δίκιο ή όχι όταν έγραφα για εκμισθωμένα παπαγαλάκια διαπλοκής με εκκλησιαστικούς παράγοντες, φαίνεται από τις πράξεις των. Αν δεν είναι και τους συκοφαντώ, όπως γράφεις, ας υπερασπίσουν τον π. Νικόλαο στην άδικη δίωξη που του γίνεται.

Όπως κάνω εγώ ο...συκοφάντης και τόσοι άλλοι, που δεν έχουμε «ανίερες» σχέσεις με Ιερωμένους...!

Παναγιώτης Νούνης (Panagiotis Nounis) είπε...


Καλῶς ἤ κακῶς, ἀκόμη νά (συν)αἰσθανθῶμεν ὅτι διαθέτωμεν τινά ἀγωνιστικόν ἱστολόγιον, μιᾶς καί εἴχαμεν τήν ἐντύπωσιν (πού μᾶς τίς δημιουργῶσιν, μᾶλλον εὔλογα, οἱ σωρηδόν κριτικές, κατηγορίες, λοιδωρίες, συκοφαντίες καί τά λοιπά σχόλια που λαμβάνουμεν) ὅτι ἁπλῶς εἶμεθα "οἱ κατάλαλοι" καί " οἱ ἱεροκατήγοροι" τοῦ διαδιακτυακοῦ χώρου.
Τουλάχιστον, ἄς εὔχονται, διά τά μαῦρα χάλια μας, καρδιακῶς, οἱ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί μας, διά τῷ ἐν λόγῳ καί κραυγαλέῳ προσωπικόν πάθος, τό ἀνόμημα καί τήν φανερώτατην ἀμαρτίαν μας, μπᾶς καί ἀποκτήσωμεν κάποτε, τήν ὁριστικήν, ὀντολογικήν ἀποδέσμευσιν καί μεταμόρφωσιν, ἐκ τῶν φανερῶν ἀλλά, καί ἐκ τῶν κρυφίων παθῶν μας.
Ἐξάπαντος, ἔχουμεν τόν λογισμόν, ὅτι βρισκόμεθα εἰς τινά ἐλαφρυάν προθέρμανσιν ἵνα ἀγωνιστῶμεν μόλις δωθεῖ τό σύνθημα ἐκ τινός προπονητοῦ... διά τά δικηγορικά παράβολα δέν σκαμπάζομεν γρί, μιᾶς καί ἀγνοοῦμεν τίς τινές Νομικές ὁρολογίες, ἔχουμεν ὅμως τινά γνῶσιν, περί τινῶν ρωμαλέων Παραβολάνων, ὀρθοδόξων τῷ ὄντι μαχητῶν καί ὑπερασπιστῶν, τοῦ Ἁγίου Πατρός Κυρίλλου τοῦ καί Πατριάρχου τῆς Ἀλεξανδρείας.
Νομίζω ἀδελφοί/ές, μητέρες καί πατέρες, τό θέμα, δέν εἶναι πῶς ἀκριβῶς, θά τό ἐξηγήσεις, εἰς τόν Δικαστήν, διότι, ἄν αὐτός δέν εἶναι τῆς κακανθιμικῆς παρατάξεως ἤ καί τῆς Μασσωνικῆς στοᾶς, καί εἶναι ἄνθρωπος ταπεινός, καλοπροαίρετος, ἄνθρωπος δίκαιος, θά καταλάβει ἐπαρκῶς τά δεδομένα.
Ἡ προβληματική ἔγκειται, πῶς πρέπει ὅλα αὐτά νά τά ἀντιληφθοῦν οἱ αὐλοκόλακες, οἱ ὀπαδοί κυρίως, διά τίς σωρηδόν ἀντικανονικότητες καί κακοδοξοῦσες ἐνέργειες, ἐξάπαντος τῆς προϊσταμένης ἀρχῆς των, ὥστε νά ἐνημερωθεῖ σαφῶς, τό ἅπαν Χριστώνυμον ποίμνιον, γιά νά ἀφυπνιστεῖ καλῶς, ἵνα ἐπανέλθει ἀρίστως ἡ πατριαρχική Ἐκκλησία τῶν Θεσσαλονικέων, στήν Κανονικήν, Πατερικήν καί Εὐαγγελική τάξιν. Ὄνειρα βεβαίως, χειμερινῆς νυκτός δηλαδή, ἀλλά λόγῳ τῶν μετεφηβικῶν ἐκρήξεων καί τοῦ παλιμπαιδισμοῦ, πού μᾶς δέρνει, ἐπιμένωμεν ἐμμονικά νά ὀνειρευόμαστε, σάν παιδιά.
Στά περί τοῦ πανακακώτατου κακόγερου τοῦ Θερμαϊκοῦ, κάναμεν μίαν εἰδικήν μελέτην καί ἔρευνα, πού ἀποδεικνύωμεν, ὄτι ὄντως ἦτον, εἶναι, ἀλλά καί παραμένει "τρις μοιχεπιβάτης" ἀλλοτριοεπίσκοπος.
Τώρα βεβαίως, ὅταν κληθῶμεν διά τινά μελλοντικήν καί δικαστικήν μάχην, κατά τοῦ παντοδύναμου, ἐγκοσμιοκρατικῶς, Μονάρχη Πρώτου καί Ἀλάθητου τῆς Συμβασιλεύουσας Δρακουμέλ τοῦ Β΄, τοῦ καί λεγάμενου Γκαγκάνθιμου τοῦ Νικολαοκτόνου, ἔχωμεν προετοιμάσει πάρ΄ αὐτά, τήν φτωχήν μέν, ἀλλά ρωμαλέαν, καί ἀποδεικτικήν δέ ἀπολογίαν μας...

Ανώνυμος είπε...

Ένας επιπόλαιος που ακολουθεί την τακτική σου, θα έλεγε ότι και εσύ έχεις "ανίερες" σχέσεις με το Άγιο Όρος και περισσότερο με την Μονή Βατοπαιδίου επειδή το επισκέπτεσαι ή το επισκεπτόσουν συχνά. Αυτά όμως είναι επιπολαιότητες που δεν στέκονται. Πρέπει να προσέχουμε τί λέμε για να μην συκοφαντούμε ανθρώπους που δεν ξέρουμε.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.