η φωτογραφία από εδώ |
Δεν είμαστε προφήτες.
Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ τους υποτιθέμενους 5-6 αντιοικουμενιστές δεσποτάδες, να παριστάνουν τους κοιμισμένους που τάχα δεν πήραν χαμπάρι ότι έγινε η ψευδοΣύνοδο στην Κρήτη.
Που συνέχιζαν να συνκοινωνούν με πρωτοκλασσάτα στελέχη της ψευδοσυνόδου.
Στείλαμε επιστολές, στείλαμε άφθονα εμαιλ, ΣΙΩΠΗ.
Τόσο καιρό ΒΛΕΠΑΜΕ ένα σωρό άλλους καμαρωτούς αντιοικουμενιστές να αναζητάνε απεγνωσμένα δικαιολογίες:
-την μια περιμένουμε τους ακαδημαϊκούς να τοποθετηθούν, να ενημερώσουν τον λαό, και μετά θα προχωρήσουμε,
-την άλλη περιμένουν την Ιερά σύνοδο (Οκτώβριο) και τον Πειραιώς που θα επέμβει δυναμικά σαν λιοντάρι,
-την άλλη περιμένουμε την νέα συνεδρίαση (Νοέμβριο) (γιατί τον Οκτώβριο όλοι έκαναν τις "κότες" και δεν συζητήθηκε).
-Η τελευταία δικαιολογία ήταν ότι περιμένουμε τον Εφραίμ από την Αμερική, αν δεν δώσει αυτός το οκ δεν κάνουμε τίποτε! Καμαρώστε Ορθόδοξη ευθύνη! Το Παπικό αλάθητο στον Εφραίμ της Αμερικής.
Ο δειλός πάντα θα βρίσκει μια δικαιολογία για να κουρνιάσει.
Όπως έχουμε τονίσει, το ανδρείο φρόνημα δεν χάθηκε μόνον από τον Ελληνικό λαό αλλά και από τους ανθρώπους της εκκλησίας.
Μετά τις επίσημες σημερινές (24/11/2016) αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου, ΔΕΝ έχουμε να περιμένουμε τίποτε από κανέναν επίσκοπο. ΟΛΟΙ τους αποδείχθηκαν ανάξιοι της αποστολής τους.
"Μενέ, θεκέλ, φαρές" ("μετρήθηκες, ζυγίσθηκες και βρέθηκες λειψός")
"Μενέ, θεκέλ, φαρές" ("μετρήθηκες, ζυγίσθηκες και βρέθηκες λειψός")
Σήμερα 24/11/2016
παρουσιάζουμε τα ονόματα των ιερέων- ιερομονάχων που έχουν ήδη διακόψει το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου τους και του Βαρθολομαίου.
1) Ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς,
λειτουργεί σε μοναστήρι σε Λάρισα- Βόλο.
Τηλέφωνο επικοινωνίας (για Λάρισα - Βόλο τηλ: 2410284449, βιβλιοπωλείο: ώρες καταστημάτων, για ραντεβού για εξομολόγηση ή συνάντηση μαζί του),
Τις Κυριακές, ο π.Ευθύμιος λειτουργεί στο μοναστήρι στους Σταγιάτες (Πήλιο- το όμορφο παραδοσιακό χωριό Σταγιάτες, είναι λίγο πριν την Πορταριά).
Πολλές φορές- όταν υπάρχει μεγάλη εορτή- αντί για πρωινή Θεία Λειτουργία, γίνεται αγρυπνία που τελειώνει πολύ αργά 3-4 το πρωί.
Για το μοναστήρι στους Σταγιάτες, δείτε εδώ.
Επικοινωνήστε μαζί μας opaidagogos@gmail.com αν θέλετε αναλυτικές οδηγίες για το πως θα φτάσετε στο μοναστήρι (πρέπει να ακολουθήσετε κάποιο καλντερίμι πίσω από την κεντρική εκκλησία στους Σταγιάτες, κατηφορίζοντας και αριστερά)
Ο π. ΣΤΑΥΡΟΣ ΒΑΪΟΣ
ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΑΜΙΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2231043065.
Όπως πληροφορηθήκαμε ακολουθεί το παλαιό ημερολόγιο.
Ο π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗΣ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΙΛΟΦΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟΝ Ι.ΝΑΟ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 2392061932
Λειτουργεί κάθε Κυριακή πρωί και συνήθως κάθε Παρασκευή βράδυ (αγρυπνία), και ακολουθεί το πάτριο ημερολόγιο (οπότε οι μεγάλες εορτές τελούνται 13 ημέρες μετά).
Μπαίνοντας στον Τρίλοφο, στα δεξιά έχει ένα δασάκι, μόλις το περάσετε στρίβετε δεξιά (στα σχολεία). Θα βλέπετε τα σχολεία συνεχώς στο δεξί σας χέρι, καθώς περνάτε μπροστά από τα σχολεία. Στην διχάλα παίρνετε τον ελαφρώς αριστερό δρόμο προς τα κάτω. Στο βάθος θα καταλήξετε σε ένα εκκλησάκι Άγιος Παντελεήμονας, ανάμεσα σε δέντρα. Η εκκλησία βρίσκεται 200 μέτρα πιο κάτω (στα δεξιά, θα δείτε σταματημένα αυτοκίνητα). Παρκάρετε στο εκκλησάκι (δασάκι) ή όπου μπορείτε προς τα κάτω.
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023):
Ο π.Γεώργιος Αγγελακάκης κοιμήθηκε στις 22/2/2023 (ν.η.). Είχε προηγουμένως δεχθεί σκληρές συκοφαντίες και απίστευτους δημόσιους χαρακτηρισμούς όπως «πλανεμένος», «αρετικός», από τον αγιορείτη «γέροντα» Σάββα Λαυριώτη και τον κύκλο του, συκοφαντίες που του προκάλεσαν πολύ πόνο και επηρέασαν την ήδη βεβαρημένη υγεία του. Οι κατηγορίες είχαν σχέση με την ξεκάθαρη θέση του π.Γεωργίου ενάντια στα γενετικά τροποποιημένα ε«εμβόλια» από εκτρωμένα έμβρυα. Ο ίδιος βέβαια τους συγχωρούσε και προσευχόταν για τους συκοφάντες του, και έτσι, τελείως μόνος από αποτειχισμένους πατέρες αλλά καθαγιασμένος και με ψυχή μικρού παιδιού, έφυγε για την άλλη ζωή.«Μακάριοί ἐστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καί διώξωσι καί εἴπωσι πᾶν πονηρόν ῥῆμα καθ᾿ ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ. χαίρετε καί ἀγαλλιᾶσθε, ὅτι ὁ μισθός ὑμῶν πολύς ἐν τοῖς οὐρανοῖς» (Ματθ. ε΄, 11-12)
Το ιστολόγιο όπου θα βρείτε ομιλίες, κείμενα(τοποθετήσεις) και βίντεο του π.Γεωργίου Αγγελακάκη: https://patergeorgiosaggelakakis.blogspot.com/
Κείμενα εις μνήμην του π.Γεωργίου, εδώ:
Ο ΠΑΠΑ-ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ
ΣΚΑΛΩΤΗ ΣΦΑΚΙΩΝ.
γέροντας Ευστράτιος
μετόχι της Μεγίστης Λαύρας, «Άξιον Εστί» στην Βαρυπόμπη (Αθήνα).
Εκδιώχθηκε από το μετόχι της Μεγίστης Λαύρας επειδή διέκοψε την μνημόνευση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Αναλυτικά διαβάστε εδώ.
ιδιωτικό εκκλησάκι του Αγίου Βουκόλου στο
π.Ιωάννης Καρασακαλίδης
Αλεξανδρούπολη
ανακοίνωσε την διακοπή μνημόνευσης την Κυριακή 8/7/2018, εδώ.
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023)
Δυστυχώς ο π.Ιωάννης Καρασακαλίδης αφού προσπάθησε να γίνει επίσκοπος των αποτειχισμένων (αν και αποτειχίστηκε σχεδόν τελευταίος από όλους τους άλλους), πήγε και χειροτονήθηκε σε Σύνοδο των ΓΟΧ.
Ο π.Παϊσιος Παπαδόπουλος,
διέκοψε πρόσφατα το μνημόσυνο του μητροπολίτη Φλωρίνης λόγω Οικουμενισμού και συνεχίζει να λειτουργεί -αν και διωκόμενος- (στο μοναστήρι του στο Αμύνταιο). Τηλ: 6974041615
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023)
Ο π.Παΐσιος μετά από διάφορες «περιπλανήσεις» σε Συνόδους των Γ.Ο.Χ., προσχώρησε και χειροτονήθηκε επίσκοπος σε κάποια από αυτές τις Συνόδους.
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023)
Ο π.Παΐσιος μετά από διάφορες «περιπλανήσεις» σε Συνόδους των Γ.Ο.Χ., προσχώρησε και χειροτονήθηκε επίσκοπος σε κάποια από αυτές τις Συνόδους.
Ο ΠΑΠΑ-ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ
ΣΚΑΛΩΤΗ ΣΦΑΚΙΩΝ.
Ο ΠΑΠΑ-ΣΠΥΡΟΣ ΔΑΜΑΝΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2016 ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 13-1-2017.
Υπάρχουν και άλλοι ιερείς στην Κρήτη που δεν μνημονεύουν όπως ο Πρεσβύτερος Σπυρίδων Δαμανάκης
Π. Ιγνάτιος Σέρρας
Ιεράν Μονήν των Σισσίων
Κεφαλλονιά διαβάστε σχετικά εδώ
Απο 23.01.2017 βρίσκετε σε δίμηνη αργία με απαγόρευση λειτουργίας στην ενορία του Σκαλωτή και Αργουλες Σφακίων.
Στους Λάκκους Σκαλωτής υπάρχει όμως ιδιωτικός ναός του Αγίου Νικολάου και εκεί λειτουργεί ο Παπά Σπύρος κάθε Κυριακή.
Το τηλέφωνο του είναι 28250 92297
Π. Ιγνάτιος Σέρρας
Ιεράν Μονήν των Σισσίων
Κεφαλλονιά διαβάστε σχετικά εδώ
Η λίστα θα ανανεώνεται διαρκώς και με άλλους ιερείς/ιερομόναχους αλλά και με αγιορείτες.
Διακοπή μνημοσύνου γνωρίζουμε ότι έχουν κάνει και άλλοι πατέρες.
Γράψαμε αυτούς που ήδη γνωρίζουμε και το έχουν δημοσίως ανακοινώσει οι ίδιοι.
Στο εξής ΜΟΝΟΝ αυτούς θα αναγνωρίζουμε. Καθώς και τους αγιορείτες που εδώ και καιρό έπαψαν το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου, και όποιον ακόμη πάρει την απόφαση της διακοπής της μνημόνευσης.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ: 2671031217Π. Νικόλαος Μανώλης, Θεσσαλονίκη
Αγ.Σπυρίδωνας Τριανδρίας Θεσσαλονίκης
Την Κυριακή 19/2/2017, ανακοίνωσε ότι στο εξής ΔΕΝ θα μνημονεύει τον μητροπολίτη του λόγω ψευδοσυνόδου και οικουμενισμού. Έκτοτε διώχθηκε και διώκεται από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο (δείτε εδώ, εδώ, εδώ)
Αγ.Σπυρίδωνας Τριανδρίας Θεσσαλονίκης
Την Κυριακή 19/2/2017, ανακοίνωσε ότι στο εξής ΔΕΝ θα μνημονεύει τον μητροπολίτη του λόγω ψευδοσυνόδου και οικουμενισμού. Έκτοτε διώχθηκε και διώκεται από τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο (δείτε εδώ, εδώ, εδώ)
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023)
Ο π.Νικόλαος Μανώλης κοιμήθηκε στις 18 Απριλίου 2021.
Άρθρα, κείμενα και ομιλίες από πνευματικά του παιδιά μπορείτε να διαβάσετε στο ιστολόγιο Κατάνυξις: https://katanixi.gr/
πατήρ Μάξιμος Καραβάς, ηγούμενος της Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου (Φλώρινα)
Ο π.Θεόδωρος Ζήσης , Θεσσαλονίκη
(ομότιμος καθηγητής Θεολογικής ΑΠΘ)
(ομότιμος καθηγητής Θεολογικής ΑΠΘ)
Την Κυριακή 5/3/2017, στον Άγιο Αντώνιο Θεσσαλονίκης,
ΔΙΕΚΟΨΕ την μνημόνευση του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθίμου εξαιτίας της ψευδοσυνόδου της Κρήτης και του οικουμενισμού.
Άμεσα ανακοινώθηκε η δίωξη του από τον μητροπολίτη Άνθιμο (εδώ)
Άμεσα ανακοινώθηκε η δίωξη του από τον μητροπολίτη Άνθιμο (εδώ)
πατήρ Μάξιμος Καραβάς, ηγούμενος της Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου (Φλώρινα)
ο ηγούμενος της Μονής Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου (υπάγεται στην μητρόπολη Φλωρίνης, δείτε την Μονή εδώ)
πατήρ Μάξιμος Καραβάς,
ανακοίνωσε την περασμένη Κυριακή 5/3/2017 (στο αρχονταρίκι όπου έγινε η ομιλία του π.Θεοδώρου Ζήση),
ότι ΕΧΕΙ ΗΔΗ διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του, με τη σύμφωνη γνώμη όλων των μοναχών του.
Πράγματι, έκτοτε ΔΕΝ μνημονεύει.
Το μοναστήρι -παρά τις απειλές που δέχεται- λειτουργεί κανονικά (πχ κάθε Κυριακή έχει Θεία Λειτουργία)
ο π.Φώτιος Βεζύνιας, Ασκός Λαγκαδά
έτερος παραδοσιακός και αγωνιστής ιερέας ο π.Φώτιος Βεζύνιας της μητροπόλεως Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης.
ότι ΕΧΕΙ ΗΔΗ διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του, με τη σύμφωνη γνώμη όλων των μοναχών του.
Πράγματι, έκτοτε ΔΕΝ μνημονεύει.
Το μοναστήρι -παρά τις απειλές που δέχεται- λειτουργεί κανονικά (πχ κάθε Κυριακή έχει Θεία Λειτουργία)
ο π.Φώτιος Βεζύνιας, Ασκός Λαγκαδά
έτερος παραδοσιακός και αγωνιστής ιερέας ο π.Φώτιος Βεζύνιας της μητροπόλεως Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης.
Ήδη δέχθηκε τις "πατρικές ευλογίες" του δεσπότη του, Ιωάννη Τασιά: ο δεσπότης πήγε στον ναό, τον κλείδωσε, και απαίτησε να φύγει ο ιερέας από το οίκημα του ναού .. δείτε εδώ.
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023)
Ο π.Φώτιος δυστυχώς μετά την εκδημία του προηγουμένου (γνωστού οικουμενιστή) επισκόπου Λαγκαδά π.Ιωάννη Τασιά, άρχισε την μνημόνευση του (νέου) τοπικού επισκόπου.
ο π.Φώτιος Τζούρας,
Σταυροδρόμι Σερρών (κοντά στη λίμνη Κερκίνη)
της μητρόπολης Σιδηροκάστρου.
Ανακοίνωσε την ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ την Κυριακή 18/6/2017.
Βρέθηκε και αγοράστηκε ιδιωτικό παρεκκλήσιο στην περιοχή, ώστε αν εκδιωχθεί, να μπορούν οι ενορίτες του και άλλοι ευλαβείς πιστοί να εκκλησιάζονται εκεί.
Δείτε εδώ.
Απειλείται και αυτός από τον "καλοκάγαθο" μητροπολίτη του με διακοπή μισθοδοσίας, με παραπομπή σε συνοδικό δικαστήριο και με καθαίρεση (δείτε εδώ)
Λειτουργεί για τις ανάγκες των πιστών που έχουν αποτειχιστεί, σε ιδιωτικό παρεκκλήσιο στα Κάτω Πορόια Σερρών (κοντά στην λίμνη Κερκίνη, μεταξύ Σέρρες και Κιλκίς), για το πως θα φτάσετε στο παρεκκλήσιο δείτε εδώ.
αρχιμανδρίτης π. Μόδεστος Διασάκης.Ο π.Φώτιος δυστυχώς μετά την εκδημία του προηγουμένου (γνωστού οικουμενιστή) επισκόπου Λαγκαδά π.Ιωάννη Τασιά, άρχισε την μνημόνευση του (νέου) τοπικού επισκόπου.
ο π.Φώτιος Τζούρας,
Σταυροδρόμι Σερρών (κοντά στη λίμνη Κερκίνη)
της μητρόπολης Σιδηροκάστρου.
Ανακοίνωσε την ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ την Κυριακή 18/6/2017.
Βρέθηκε και αγοράστηκε ιδιωτικό παρεκκλήσιο στην περιοχή, ώστε αν εκδιωχθεί, να μπορούν οι ενορίτες του και άλλοι ευλαβείς πιστοί να εκκλησιάζονται εκεί.
Δείτε εδώ.
Απειλείται και αυτός από τον "καλοκάγαθο" μητροπολίτη του με διακοπή μισθοδοσίας, με παραπομπή σε συνοδικό δικαστήριο και με καθαίρεση (δείτε εδώ)
Λειτουργεί για τις ανάγκες των πιστών που έχουν αποτειχιστεί, σε ιδιωτικό παρεκκλήσιο στα Κάτω Πορόια Σερρών (κοντά στην λίμνη Κερκίνη, μεταξύ Σέρρες και Κιλκίς), για το πως θα φτάσετε στο παρεκκλήσιο δείτε εδώ.
ΔΙΕΚΟΨΕ και αυτός την μνημόνευση του τοπικού μητροπολίτη Καστοριάς Σεραφείμ.
Εκδιώχθηκε και αυτός άμεσα από τον μητροπολίτη του ...
Δείτε τον να λειτουργεί με τους υπόλοιπους πατέρες στην Αγία Παρασκευή Μηλοχωρίου, εδώ.
Λειτουργεί στην περιοχή της Ηπείρου (έχοντας διωχθεί από την ενορία του). Για αναλυτικές πληροφορίες (που ακριβώς λειτουργεί) επικοινωνήστε μαζί μας opaidagogos@gmail.com ή με αποτειχισμένους αδερφούς.
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι εκδιώχθηκε και από την Ήπειρο (είχε βρεθεί κάποιο μοναστηράκι που για τυπικούς λόγους ΔΕΝ ανήκε σε μητρόπολη αλλά τελικά πέτυχαν να τον εκδιώξουν). Νομίζουμε ότι έκτοτε βρίσκεται στην Πελοπόννησο.
Λειτουργεί στην περιοχή της Ηπείρου (έχοντας διωχθεί από την ενορία του). Για αναλυτικές πληροφορίες (που ακριβώς λειτουργεί) επικοινωνήστε μαζί μας opaidagogos@gmail.com ή με αποτειχισμένους αδερφούς.
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι εκδιώχθηκε και από την Ήπειρο (είχε βρεθεί κάποιο μοναστηράκι που για τυπικούς λόγους ΔΕΝ ανήκε σε μητρόπολη αλλά τελικά πέτυχαν να τον εκδιώξουν). Νομίζουμε ότι έκτοτε βρίσκεται στην Πελοπόννησο.
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023)
Ο π.Μόδεστος κοιμήθηκε στις 30 Δεκεμβρίου 2020
γέροντας Ευστράτιος
μετόχι της Μεγίστης Λαύρας, «Άξιον Εστί» στην Βαρυπόμπη (Αθήνα).
Εκδιώχθηκε από το μετόχι της Μεγίστης Λαύρας επειδή διέκοψε την μνημόνευση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Αναλυτικά διαβάστε εδώ.
Αν και αγιορείτης επιμένει να ακολουθεί το νέο ημερολόγιο ενώ σχετίζεται με τον «γέροντα» Σάββα Λαυριώτη (τον οποίο στηρίζαμε ως ιστολόγιο για πολλά χρόνια, αλλά προέκυψαν αποκαλύψεις για τις οποίες πέσαμε από τα σύννεφα!), για τον οποίο διαβάστε οπωσδήποτε τον σύνδεσμο στο τέλος της ανάρτησης (στις «νεότερες ενημερώσεις»).
ιδιωτικό εκκλησάκι του Αγίου Βουκόλου στο
π.Ιωάννης Καρασακαλίδης
Αλεξανδρούπολη
ανακοίνωσε την διακοπή μνημόνευσης την Κυριακή 8/7/2018, εδώ.
Νεότερη Ενημέρωση (10/2023)
Δυστυχώς ο π.Ιωάννης Καρασακαλίδης αφού προσπάθησε να γίνει επίσκοπος των αποτειχισμένων (αν και αποτειχίστηκε σχεδόν τελευταίος από όλους τους άλλους), πήγε και χειροτονήθηκε σε Σύνοδο των ΓΟΧ.
Επιπλέον, πνευματικά του παιδιά (που συμπορεύθηκαν δίπλα του επί σειρά ετών) μας πληροφόρησαν ότι εμπλέκεται με βαριά ηθικά σκάνδαλα τα οποία οδήγησαν και τα ίδια να απομακρυνθούν από αυτόν.
Άλλοι ιερείς
Δυστυχώς άλλοι 3 ιερείς που εμφανίστηκαν πρόσφατα στην Αποτείχιση, όπως πληροφορούμαστε βαρύνονται με κωλύματα ιεροσύνης συνεπώς ΔΕΝ επιτρέπεται να ιερουτγούν (πχ η σύζυγος του ενός, είχε τελέσει και άλλον γάμο στο παρελθόν, συνεπώς ο ιερέας αυτός διαπράττει μοιχεία, άλλος ιερέας αποδεδειγμένα βαρύνεται με σωρηδόν ιεροσυλίες : κλέβει δηλαδή αγιασμένα αντικείμενα από παρεκκλήσια από όπου πέρασε, έχει τατουάζ στο μπράτσο -επίσης κώλυμα ιεροσύνης κλπ, ένας τρίτος έχεις περάσει από ένα σωρό Συνόδους των ΓΟΧ, αναχειροτονούμενος από αυτές κλπ).
Άλλοι ιερείς
Δυστυχώς άλλοι 3 ιερείς που εμφανίστηκαν πρόσφατα στην Αποτείχιση, όπως πληροφορούμαστε βαρύνονται με κωλύματα ιεροσύνης συνεπώς ΔΕΝ επιτρέπεται να ιερουτγούν (πχ η σύζυγος του ενός, είχε τελέσει και άλλον γάμο στο παρελθόν, συνεπώς ο ιερέας αυτός διαπράττει μοιχεία, άλλος ιερέας αποδεδειγμένα βαρύνεται με σωρηδόν ιεροσυλίες : κλέβει δηλαδή αγιασμένα αντικείμενα από παρεκκλήσια από όπου πέρασε, έχει τατουάζ στο μπράτσο -επίσης κώλυμα ιεροσύνης κλπ, ένας τρίτος έχεις περάσει από ένα σωρό Συνόδους των ΓΟΧ, αναχειροτονούμενος από αυτές κλπ).
Δυστυχώς ενώ κάποτε στην Αποτείχιση προχωρούσαν οι πιο ευλαβείς ιερείς, τελευταία αποτελεί διέξοδο για ένα σωρό προβληματικούς ρασοφόρους που βρίσκουν τρόπο να παριστάνουν δήθεν τους ομολογητές κερδίζοντας άφθονα χρήματα(ο ένας εκ των 3 παραπάνω, έχει ήδη στην κατοχή του μονοκατοικία! που του πήραν αποτειχισμένοι ...)
Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Πλέον δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ακολούθησε ΕΠΙΣΗΜΑ την αίρεση.
Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν να παριστάνουν τους αντιοικουμενιστές γράφοντας κείμενα.
Ελπίζουμε κάποια στιγμή και με πραγματικά καλή διάθεση να γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης και με τους (100% δογματικά ορθοδόξους) πιστούς του πατρίου ημερολογίου, οι οποίοι βίωσαν ένα αληθινό μαρτύριο πριν 100 περίπου χρόνια, με πραγματικό αίτιο επίσης τον Οικουμενισμό. Η ιστορία επαναλαμβάνεται.
Όσοι πιστοί.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Γερών Σάββας λαυριώτης 21-11-16 :H «Αγία και μεγάλη σύνοδος» της κρήτης-
Περί διακοπής μνημοσύνου
Διαβάστε και:
3 ακόμη σχόλια για την πρόσφατη συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. 1) «O κύβος ερρίφθη» 2) Οἱ Κληρικοὶ καὶ Μοναχοὶ στὰ ἔσχατα χρόνια. 3) Άγιοι πατέρες σας παρακαλώ
και
4 σχόλια για την Συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. :
και
4 σχόλια για την Συνεδρίαση της Ιεράς Συνόδου. :
Σχόλιο 1ο:
Ἀντὶ γιὰ λέοντες ἀλώπεκες
Ὁ Ἅγιος Ἀθανάσιος μᾶς παρέδωσε μία ἱστορία, ἡ ὁποία ἀναδεικνύει τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ λυμαίνουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ: Ἕνας ἄνθρωπος –γράφει– ἔπασχε ἀπὸ βαρειὰ μορφῆς πνευμονία. Ἦρθαν λοιπὸν οἱ γιατροί, τὸν ἐξέτασαν στὰ χέρια καὶ στὰ πόδια, τὸν βρῆκαν ἀρτιμελῆ, συμφώνησαν, ὅτι εἶναι ὑγιῆς καὶ ἔφυγαν ἱκανοποιημένοι μὲ τὸ ἔργο τους.
Ἔτσι καὶ ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας συνεδρίασε καὶ οἱ Ἱεράρχες ἀνακάλυψαν, ὅτι ὑπῆρχε ἀπαρτία, ὅτι εἶναι ὁμόφωνοι καὶ ἑνωμένοι, ὅτι χρειάζεται νὰ μελετήσουν τὰ κείμενα, ὅσον ἀφορᾶ ὅμως τὴν πνευμονία τῶν καιρῶν μας, τουτέστιν τὸν Οἰκουμενισμό, τὴν ζηζιούλεια αἵρεση τῆς βαπτισματικῆς θεολογίας, τὸν θρησκευτικὸ συγκρητισμό, ποὺ λυμαίνονται ἐδῶ καὶ δεκαετίες τὴν Ἐκκλησία, οὐδεμία διάγνωση. Λὲς καὶ δὲν γνωρίζουν οἱ Ἱεράρχες, τί
γράφεται τόσον καιρὸ ἀπὸ Ἱερεῖς, Μοναχούς, θεολόγους καὶ λαϊκούς. Λὲς καὶ δὲν γράφτηκαν παρακλητικὲς ἐπιστολὲς πρὸς αὐτούς, νὰ πάρουν ἐπιτέλους ξεκάθαρη θέση καὶ νὰ βοηθήσουν τὸ ποίμνιο, ποὺ ἔχει κατασκανδαλισθεῖ καὶ τελεῖ σὲ πλήρη σύγχυση. Ἡ δῆθεν ἀγωνιστικότητα, ἡ δῆθεν ὁμολογία, ἡ δῆθεν Ὀρθοπραξία θυσιάστηκε ὡς δυσῶδες θυμίαμα στὸν θεομίσητο βωμὸ τῆς σκοπιμότητας, τῆς ἐξουσίας, τῆς ἐπαγγελματικῆς ἐξασφάλισης, τῆς ἄνετης ζωῆς καὶ τῆς εὔνοιας τῶν δυνατῶν καὶ τῶν συμφερόντων τοῦ κόσμου τούτου. Ὡς ἐκ τούτου σύμφωνα μὲ τὶς ἀναποφάσιστες ἀποφάσεις τῆς Ἱ. Συνόδου καὶ τὴν μετάθεση τοῦ θέματος ἀπὸ τὸν Ἄννα στὸν Καϊάφα οἱ Ἱεράρχες ἀπέδειξαν:
γράφεται τόσον καιρὸ ἀπὸ Ἱερεῖς, Μοναχούς, θεολόγους καὶ λαϊκούς. Λὲς καὶ δὲν γράφτηκαν παρακλητικὲς ἐπιστολὲς πρὸς αὐτούς, νὰ πάρουν ἐπιτέλους ξεκάθαρη θέση καὶ νὰ βοηθήσουν τὸ ποίμνιο, ποὺ ἔχει κατασκανδαλισθεῖ καὶ τελεῖ σὲ πλήρη σύγχυση. Ἡ δῆθεν ἀγωνιστικότητα, ἡ δῆθεν ὁμολογία, ἡ δῆθεν Ὀρθοπραξία θυσιάστηκε ὡς δυσῶδες θυμίαμα στὸν θεομίσητο βωμὸ τῆς σκοπιμότητας, τῆς ἐξουσίας, τῆς ἐπαγγελματικῆς ἐξασφάλισης, τῆς ἄνετης ζωῆς καὶ τῆς εὔνοιας τῶν δυνατῶν καὶ τῶν συμφερόντων τοῦ κόσμου τούτου. Ὡς ἐκ τούτου σύμφωνα μὲ τὶς ἀναποφάσιστες ἀποφάσεις τῆς Ἱ. Συνόδου καὶ τὴν μετάθεση τοῦ θέματος ἀπὸ τὸν Ἄννα στὸν Καϊάφα οἱ Ἱεράρχες ἀπέδειξαν:
Ὁ Οἰκουμενισμὸς ἐξακολουθεῖ γι’ αὐτοὺς νὰ μὴν εἶναι παναίρεση –γιατὶ ἂν ἦταν θὰ ἔπρεπε νὰ τὴν εἴχαν καταδικάσει– ἀλλὰ ἡ σύγχρονη καὶ «νέα» δῆθεν ὁδὸς σωτηρίας. Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο καὶ ἀποφάσισαν τὴν μελέτη –μὰ καλὰ τόσο καιρὸ τί ἔκαναν, πῶς πῆγαν στὴν σύνοδο χωρὶς νὰ ἔχουν μελετήσει– τῶν κειμένων, τὴν καταλλαγὴ καὶ τὴν συνύπαρξη σὲ ἐκκλησιαστικὸ ἐπίπεδο μὲ ὅλους αὐτούς, ποὺ καινοτομοῦν καὶ κακοδοξοῦν ἀσεβῶς σὲ θέματα Πίστεως καὶ παραχαράσσουν τὸ Εὐαγγέλιο.
Ἀποδέχθηκαν οἱ ἐκπρόσωποί μας ἐπίσκοποι, μετὰ μάλιστα τὴν διευθυντήρια ἐπιστολὴ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου διὰ χειρὸς τοῦ κ. Βαρθολομαίου, ὅτι ἡ Σύνοδος τῶν ἀκριβῶν ξενοδοχείων, τῶν σωματοφυλάκων, τῶν λουκουλείων γευμάτων, τῶν συναυλιῶν καὶ ὅλων τῶν ἄλλων καινοτομιῶν εἶναι ὀρθόδοξη μεγάλη καὶ ἁγία.
Καὶ ἀφοῦ ἀποδέχθηκαν τὴν Σύνοδο ἐκ τῶν πραγμάτων ἀποδέχθηκαν, ὅτι οἱ αἱρέσεις εἶναι Ἐκκλησία –καὶ ἂς ψευδοθεολογεῖ ὁ Μεσσηνίας περὶ terminus technicus, ἀφοῦ μᾶς θεωρεῖ τόσο ἀφελεῖς– πρᾶγμα ἐκκλησιαστικὰ ἀνήκουστο καὶ τερατῶδες (κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς καὶ ὅλους τοὺς προηγουμένους Ἁγίους), ὅτι ἡ Μία Ἐκκλησία εἶναι ἕνα μικρὸ καὶ ἀσήμαντο κομματάκι τοῦ πολύχρωμου “ἐκκλησιαστικοῦ πάζλ” τῶν Παπικῶν, τῶν Ἀγγλικανῶν καὶ τῶν τριακοσίων πενήντα περίπου (350) προτεσταντικῶν αἱρέσεων τοῦ ΠΣΕ, πιστοὶ στὴν ἀπόφαση τοῦ Porto Alegre, ὅτι ἡ πληθώρα τῶν κακοδοξιῶν τῶν “ἐκκλησιῶν” τοῦ Π.Σ.Ε., εἶναι “διαφορετικοὶ τρόποι διατυπώσεως τῆς ἰδίας Πίστης καὶ ποικιλία Χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνευματος” καὶ ὅτι αὐτὸ ποὺ ὁριοθετεῖ τὴν Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἡ κοινὴ ὀρθὴ Πίστη, ἡ Παράδοση καὶ ἡ Ἀποστολικὴ διαδοχή, ἀλλὰ τὸ “κοινὸ βάπτισμα”!
Ἕνα καλὸ ὅμως εἶχε αὐτὴ ἡ σύνοδος.
Ἐπιτέλους τελείωσε τὸ ἴσως καλοπροαίρετο ἀλλὰ δυστυχῶς μὴ πειστικὸ ἐπιχείρημα περὶ ἀγωνιστῶν Ἐπισκόπων, λιονταριῶν, ἀφόβων ποιμένων περιφρουρόντων τὴν Ἐκκλησία. Οἱ λέοντες ἔγιναν ἀλώπεκες πονηρὲς καὶ δειλές. Τελείωσε ὁ χρόνος τῶν προφάσεων καὶ τῶν ἀδόξων ψευτοδάφνεων. Ἀμετανόητοι καὶ τυφλοὶ ἀπὸ τὴν ἐκκοσμίκευση, τὸ συμφέρον καὶ τὴν ἔπαρσή τους οἱ ἱεράρχες ἀποκαλύφθηκαν μόνοι τους. Ἦρθε πλέον ἡ ὕστατη ὥρα τῶν ἀποφάσεων: Ἢ ἀκολουθοῦμε τὸν δύσκολο, μαρτυρικὸ ἀλλὰ θεάρεστο δρόμο τῶν πατέρων, πάντα μέσα στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἢ τασσόμεθα πιὰ χωρὶς ὑπεκφυγὲς μὲ τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ θεωροῦν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ πεδίο ἀτέρμονων καὶ συνεχῶν συνεδριάσεων, διεκδικοῦν ποσοστὰ τηλεθέασης καὶ μὲ τὶς ἀποφάσεις τους θέτουν τὸ ποίμνιο τῆς Ἐκκλησίας –τὸν πραγματικὸ καὶ ὕστατο θεματοφύλακα τῆς πίστεως– ἀπροστάτευτο ἀπέναντι στὴν αἵρεση ἀλλὰ καὶ πρὸ τῶν εὐθυνῶν του.
Ἰδοὺ λοιπὸν πεδίον δράσης λαμπρόν. Ἂς ἀποδείξουμε, ποιόν Χριστὸ πρεσβεύει ὁ καθένας μας.
Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου, Κλασσικὸς φιλόλογος, Ἱστορικός
Σχόλιο 2ο:
Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Πρόκειται για αποφράδα ημέρα που θα χαραχθεί με μελανά γράμματα στις δέλτους της Ιστορίας της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος.
Με μία οικτρή, άφρονα και προδοτική απόφασή τους οι υποτιθέμενοι θεματοφύλακες της Ορθοδόξου χριστιανικής πίστεως και παραδόσεως παρέπεμψαν το όλο φλέγον, ακανθώδες, χρήζον αμέσου αντιμετωπίσεως και μη επιδεχόμενο χρονοτριβής και μεταθέσεως στο απώτερο μέλλον ζήτημα στις καλένδες διά της παγίας και δοκιμασμένης πρακτικής της συγκροτήσεως επιτροπών με προφανέστατο σκοπό να καθησυχάσουν τις δεινώς ταραχθείσες συνειδήσεις των αγωνιούντων και αλγούντων ψυχικώς πιστών, να αμβλύνουν την ένταση και έκταση των άχρι τούδε προκληθεισών αντιδράσεων και να προετοιμάσουν το έδαφος για την αναγνώριση, στο μέλλον, από την πλευρά του εκκλησιαστικού σώματος των αποφάσεων της επαράτου και ολεθρίας ψευδο-συνόδου του Κολυμπαρίου διά της "διαφωτίσεως", γράφε δια-σκοτίσεως του πομνίου την οποία θα αναλάβουν να υλοποιήσουν και θα "αβαντάρουν" εκκλησιαστικοί και θεολογικοί παράγοντες, κατηχητικά σχολεία, συνάξεις κύκλων μελέτης Αγίας Γραφής κ.λ.π.
Η σημερινή εξέλιξη αποκαλύπτει εναργώς το μέγεθος της αλλοτριώσεως του εκκλησιαστικού φρονήματος από το οποίο μαστίζεται η πλεονότητα των μελών του ιεραρχικού σώματος της Αυτοκεφάλου (υποτίθεται) Εκκλησίας της Ελλάδος.
Αλήθεια, μπορεί κανείς να ισχυρισθεί με το αζημίωτο ότι οι πλείστοι των ποιμένων και διδασκάλων μας τυγχάνουν άξιοι των περιστάσεων και του υψηλού αξιώματός τους και δεν προδίδουν τη θεία και ιερή αποστολή τους;
Ότι "ορθοτομούν τον λόγον της αληθείας" και δεν καινοτομούν;
Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Γιατί δεν διακηρύξατε στεντορεία τη φωνή και ομοθυμαδόν την ακλονήτου κύρους αλήθεια επί τη βασει της οποίας μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία διαθέτει εκκλησιαστική υπόσταση και δύναται να ονομάζεται με τον όρο Εκκλησία εν εντιθέσει με τις εκτός Ορθοδοξίας αιρετικές κοινότητες και ομάδες της δυτικής χριστιανοσύνης που στερούνται εκκλησιαστικότητος και επ ουδενί δύνανται να ονομάζονται Εκκλησίες;
Γιατί δεν αποδοκιμάσατε την αήθη και αντιεκκλησιαστική "εισπήδηση" του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου στα εσωτερικά ζητήματα της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας μας;
Γιατί πυροδοτείτε σχίσματα και διαιρέσεις; Δεν μας φθάνει το παλαιοημερολογητικό σχίσμα; Έχουμε την "πολυτέλεια" και για άλλα;
Γιατί διευρύνατε ακόμη περισσότερο το ψυχικό χάσμα που σας χωρίζει από το ποίμνιο που δεν ανέχεται να προδίδεται ελαφρά τη καρδία και άνευ αιδούς και συστολής η πίστη των πατέρων του;
Σκεφθήκατε, άραγε, το σάλο που θα εγερθεί από τη σημερινή άφρονα απόφασή σας;
Αναλογισθήκατε τις συνέπειες των πράξεών σας;
Υ.Γ. Αύριο ολοκληρώνεται η θλιβερή συνεδρία του ανωτάτου διοικητικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας. Και την επομένη κάποιοι αρχιερείς θα πάνε στα πανηγύρια εορταζόντων ναών σαν να μη συμβαίνει τίποτε για να συνευωχηθούν και παράσχουν την αρχιερατική ευλογία τους στον πιστό λαό. Έτσι απλά...
Λ.Ν
Σχόλιο 3ο:
Ιλιγγιά ο νούς μπροστά στις μεθοδεύσεις !
Επικυρώνουν αυτοί τώρα την σύνοδο της Κρήτης
και περιμένουν να έρθει μία άλλη σύνοδος να την ανατρέψει ;
Δημιουργούν τις προϋποθέσεις της παγιώσεως της ψευδοσυνόδου και τάχα μου πετάνε το μπαλάκι σέ μία άλλη σύνοδο που θα ξηλώσει την παρούσα ; Αμελούν το καθήκον του παρόντος και ευελπιστούν εις το μέλλον ;
Σιωπούν ενόχως αυτοι και αναθέτουν στους επερχομένους να μιλήσουν;
Ευωχούνται αυτοί σήμερον ευδαιμονούντες και υποθηκεύουν το μέλλον της εκκλησίας ;
Τρώνε αυτοί σήμερον καννιβαλικώς τις σάρκες της εκκλησίας και περιμένουν την σύνεση από τους επιγόνους ; Δημιουργούν αυτοί σήμερον μώλωπες στό σώμα της εκκλησίας και περιμένουν τους μείρακες της αύριον να τους θεραπεύσουν ; Και αυτοί από πού θα παραλάβουν την πίστη ανόθευτο ,σέ τίνων τά πόδια θα μαθητεύσουν ;
Κλέβουν αυτοί σήμερα ως ληστές και αρχαιοκάπηλοι όλο τον αποθηκευμένο πλούτο και λένε μέ τόσο κυνικό τρόπο ελάτε να μας πιάσετε άν μπορείτε ! Και δέν ντρέπονται να τά λένε αυτά αυτοί οι θεολόγοι της φτήνιας που εξευτέλισαν το αξίωμα του επισκόπου !
Τον λόγο απο εδώ και πέρα θά έχει η συνείδηση της εκκλησίας και όποιος μεμονωμένος επίσκοπος διασώζει την τιμή του αξιώματός του !
Λωρίτους Ελένη
Σχόλιο 4ο:
Η Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι πλέον και επίσημα μια αιρετική Σύνοδος.
Όποιος Επίσκοπος μνημονεύει τη Σύνοδο αυτή, κοινωνεί και αυτός με την αίρεση του οικουμενισμού
Μετά και τη σημερινή εξέλιξη, η Κρατική Εκκλησία της Ελλάδος αποδέχθηκε πλήρως και επίσημα (αφού δεν την απέρριψε ρητά και κατηγορηματικά ) την Αιρετική Κολυμπάρια Σύνοδο.
Η Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος, είναι πλέον και επίσημα μια αιρετική Σύνοδος και όποιος Επίσκοπος μνημονεύει τη Σύνοδο αυτή, κοινωνεί και αυτός με την αίρεση του οικουμενισμού και η αιρετική κοινωνία αυτή μεταφέρεται από τους Επισκόπους στους απλούς Κληρικούς και από τους απλούς Κληρικούς μεταφέρεται στους μοναχούς και τους απλούς λαϊκούς.
Ο καθένας πρέπει να προφυλάξει την ψυχή του, όσο καλύτερα μπορεί, από την ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ.
Είναι Αμετανόητοι άνθρωποι! Η Παναίρεση θερίζει, αναγνωρίστηκε επίσημα, και οι Ποιμένες και Επίσκοποι υπηρετούν τους αιρετικούς Πατριάρχες, δίνοντας χρόνο στην αίρεση για την περαιτέρω επέκταση και εδραίωσή της!
Ευχαριστώ το blog ακτίνες που φιλοξένησε τόσο καιρό τα σχόλιά μου και μου επέτρεψε να αναπτύξω τις απόψεις μου.
Αυτή είναι η τελευταία ανάρτηση από εμένα. ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ !!!
Με εκτίμηση,
Κυριάκος Βαρβέρης
(τα 2 τελευταία σχόλια είδαμε εδώ)
Νεότερη Ενημέρωση (Οκτώβριος 2023):
Θα υπάρξει προσεχώς νεότερη ενημέρωση για την κατάσταση στην Αποτείχιση αλλά και για την απαράδεκτη στάση του "γέροντα" Σαββα Λαυρεώτη σε βάρος του π.Γεωργίου Αγγελακάκη, όπως και γενικότερα για τον ρόλο του "γέροντα" Σάββα Λαρεώτη.
Νεότερη Ενημέρωση (Ιανουάριος 2024):
Διαβάστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτό:
1) ΕΤΣΙ διαλύεται ένας αγώνας που θα έφερνε κάθαρση στην εκκλησία μας και 2) Μια οφειλόμενη ΣΥΓΝΩΜΗ εκ μέρους της «Ομάδος Εκπαιδευτικών Ο Παιδαγωγός» και του ομώνυμου ιστολογίουhttps://opaidagogos.blogspot.com/2023/10/1-2.html
67 σχόλια:
+I.Γ.Ζ.
Σας συγχαίρω για την ομολογία σας.
Η λίστα να ανανεώνεται και είναι άμεση ανάγκη να ανανεώνεται.
''ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΜΟΝΗ'' ΚΑΙ ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΔΕΛΦΟΙ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ
ΜΕ ΤΙΜΗ
Έχουμε ανεπίσημα πληροφορηθεί και για άλλους ιερείς που διέκοψαν το μνημόσυνο σε διάφορα μέρη της Ελλάδος. Επειδή δεν έχει δημοσιοποιηθεί επίσημα εκ μέρους τους, δεν προβαίνουμε στην δημοσιοποίηση στοιχείων επικοινωνίας τους.
Αναμένουμε τον "πέλεκυ" των δεσποτάδων, που από αντίστοιχες περιπτώσεις γνωρίζουμε ότι θα είναι αδυσώπητος. Ήρθε η ώρα για την εκκλησία των κατακομβών. Πάνω από τις ενορίες και τα συσσίτια και τα μοναστήρια και τους μισθούς και την ασφάλιση ήρθε η ευκαιρία να δείξουμε αν αγαπάμε τον Κύριο μας και την αλήθεια της Ορθοδοξίας .
Για να εμπεδώσουν οι τίμιοι ορθόδοξοι που υπάρχουν, ότι ο εναγκαλισμός της κρατούσας εκκλησίας με την πανουκλιασμένη σαπίλα των πολιτικών και το κύλισμα στο βούρκο της διαπλεκόμενης εξουσίας αφαιρεί την Ορθόδοξη Χάρη. Τώρα θα καταλάβουμε τι τράβηξαν οι του Πατρίου τον 20ό αιώνα κι αυτό όχι καθ' ολοκληρίαν. Ούτε ξυλοδαρμούς, ούτε φυλακίσεις, ούτε προπηλακισμούς, ούτε απολύσεις, ούτε εκδίωξη από το σώμα των συμπολιτών τους (λες και ήταν αυτοί που ξεκίνησαν τις καινοτομίες, ενώ απλά ενέμεναν στο παραδοσιακό) υπέστημεν ακόμη, κι ας αρχίσαμε ήδη να το "παίζουμε" ήρωες. Σχεδόν ένας αιώνας "γκετοποίηση" των του Πατρίου ως "παλαιοημερολογητών" και στυγνής αδιαφορίας μας απέναντι σε ανθρώπους που αυτό που έκαναν ήταν να εναντιωθούν σε άσκοπες (εκ του πονηρού ) καινοτομίες. Μας αξίζει να πάθουμε χίλιες φορές χειρότερα απ' αυτά που νομίζουμε ότι παθαίνουμε μόνο γι' αυτήν την αδιαφορία μας.
Σας ευχαριστούμε πάρα μα πάρα πολύ για την λίστα και σας παρακαλούμε πάρα πολύ να την ανανεώνετε! Ειδήσεις καθόλου να μην αναρτάτε που λέει ο λόγος αλλά ότι ενημερώσεις έχετε για την λίστα να τις αναρτάτε! Και για Δυτική Ελλάδα αν γνωρίζετε κάτι σας παρακαλώ να το δημοσιοποιήσετε! Αν θέλετε βάλτε την λίστα και στα δεξιά κάτω από εκεί που λέτε υπογράφουμε για να είναι εύκολα προσβάσιμη! Και πάλι σας ευχαριστούμε! Είναι το σημαντικότερο αυτό για όλους μας!
Το κοσμικό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλιανού δεν αποτελεί μέρος της Εκκλησιαστικής Παράδοσης γιατί καμιά Οικουμενική Σύνοδος δεν μας παρέδωσε κανένα "άγιο - πάτριο, μόνιμο και αμετάβλητο κοσμικό ημερολόγιο", (όπως ψευδώς ισχυρίζονται οι "ημερολάτρες-ειδολωλάτρες" που το δογματοποιούν στην ουσία ακόμα και όταν λένε ότι δεν αποτελεί δόγμα!). Μόνο τον Πασχάλιο Κανόνα για τον προσδιορισμό χρονικά της εορτής του Αγίου Πάσχα μας παρέδωσε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος...
Υπήρχε η ανάγκη για δημιουργία νέας τοπικής "Ιεράς Συνόδου" γιατί άλλαξε "τὸ πάτριον ἑορτολόγιον, ὅπερ ἐθέσπισεν ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος..." όπως γράφει στα κείμενά του "ο Ηγέτης του Αγώνος των Παλαιοημερολογιτών, Μητροπολίτης πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος (Τὸ ἡμερολόγιον ἐν σχέσει πρὸς τὴν Ὀρθόδοξον Ἀνατολικὴν Ἐκκλησίαν – 31/3/1938)", χωρίς να λέγει ούτε μια κουβέντα τότε για την Παναίρεση του Οικουμενισμού. Ωστόσο, ΔΕΝ ΘΕΣΠΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑ "ΠΑΤΡΙΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ" Η Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΣΠΙΣΕ ΩΣ, "όρο" της, ΗΤΑΝ Ο "ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ" για τον κοινό χρονικό προσδιορισμό της Εορτής του Αγίου Πάσχα από όλους τους ορθοδόξους ο οποίος εφαρμόζεται με τον ίδιο τρόπο σε οποίο κοσμικό ημερολόγιο και αν χρησιμοποιούμε και δεν ασχολήθηκε γενικά με το εορτολόγιο η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος και προκαλώ τον οποιονδήποτε "ημερολάτρη" να παραθέσει το κείμενο της Συνόδου που σας διαψεύδει πανηγυρικά! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΘΕΣΠΙΣΗ "ΠΑΤΡΙΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ Ή ΠΑΤΡΙΟΥ ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ"...
Οι αιρετικοί οικουμενιστές του νέου και παλαιού ημερολογίου των αμέτρητων παρασυναγωγών παραβλέπουν σκόπιμα ότι είμαστε στα Έσχατα Χρόνια με την Παγκοσμιοποίηση και την Παναίρεση Πανθρησκεία του Οικουμενισμού και ενώ το νέο κράτος του Ισραήλ από το 1948 έχει ιδρυθεί και αναμένουν οι Σιωνιστές τον αντίχριστο ψευδομεσσία τους και "ξεχνώντας" πάλι σκόπιμα οι οικουμενιστές ότι επί 120 ολόκληρα χρόνια οι αληθινοί ορθόδοξοι αγωνίζονταν αποτειχισμένοι ενάντια στην αίρεση της Εικονομαχίας χωρίς να ιδρύσουν παράνομες παράλληλες παρασυναγωγές-ψευδοσυνόδους και αναμένοντας την Οικουμενική Σύνοδο που προκάλεσαν τελικά ΕΝΩΜΕΝΟΙ με τον ΑΛΗΘΙΝΟ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ… 120 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ…
Ως ομάδα πάντα επιζητούμε τον γόνιμο διάλογο και την παράθεση ιστορικών γεγονότων και επιχειρημάτων.
Επειδή όμως η ουσία της παρούσας ανάρτησης δεν είναι το θέμα του πατρίου ημερολογίου αλλά η προχθεσινή απόφαση της Ιεράς Συνόδου,
για να μην επαναλαμβάνονται και εδώ από την αρχή προηγηθέντες διάλογοι,
υπάρχει η σχετική ετικέτα του ιστολογίου μας "Πάτριο ημερολόγιο (παλαιοημερολογίτες)",
http://opaidagogos.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BF%20%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF%20%28%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82%29
Υπάρχουν και 3 αναρτήσεις με τα περισσότερα σχόλια :
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/10/2.html
(51 σχόλια)
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/09/blog-post_18.html
(34 σχόλια)
http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/10/1.html
(19 σχόλια)
Όσοι μπορούν ας διαβάσουν προηγουμένως εκεί αναλυτικά,
και αν επιθυμούν ας καταθέσουν στη συνέχεια εκεί την άποψη τους.
Απάντηση στον Αντώνιο,
πράγματι, όσα γράψατε απ όσα έχουμε διαβάσει ΙΣΧΥΟΥΝ.
Αν απευθύνετε τα ίδια ερωτήματα σε ακολουθούντες το Πάτριο ημερολόγιο θα σας απαντήσουν:
1) Η επιβολή του Νέου ημερολογίου ήταν το "σχίσμα" και όχι το Πάτριο
2) ο ίδιος ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος χειροτονούσε ακόμη και επισκόπους αν και καθηρημένος, γράψαμε εδώ: http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/11/blog-post_12.html
3) εφόσον η εκκλησία ήταν σε διωγμό από τον Οικουμενισμό, εφαρμόζονται και έκτακτα μέτρα.
4) όλες οι διαφωνίες (σχίσματα|) των παλιοημερολογιτών οφείλονται στο πως να συμπεροφερθούν στους ακολουθούντες το νέο ημερολόγιο
κλπ.
Επαναλαμβάνουμε ότι υπάρχουν οι 2 σχετικές ετικέτες "Αποτείχιση" και "Πάτριο ημερολόγιο". Διαβάστε εκεί.
Επειδή ο εχθρός είναι ο Οικουμενισμός, αυτός προκάλεσε και την διαίρεση με τον ημερολόγιο και την αποτείχιση (διακοπή μνημόνευσης)
επειδή και στις 2 περιπτώσεις φρόντισαν να φαίνεται ότι τάχα δεν ήταν αιτία ο οικουμενισμός,
Ας δούμε και ας αντιμετωπίσουμε όσο ενωμένοι μπορούμε τον ΕΧΘΡΟ, τους πραγματικούς αιρετικούς.
Επειδή εδώ έθιξαν πάλι οι παλαιοημερολογίτες "το ζήτημα τους" με αφορμή την αποτείχιση από τους οικουμενιστές απάντησα εδώ και είναι υποχρέωση των αληθινών ορθοδόξων να επισημαίνουν αυτό που οι ημερολάτρες δεν μπορούν δικαιολογήσουν και να απαντήσουν μόνιμα, δηλαδή, "η δημιουργία αμέτρητων παρασυναγωγών-ψευδοσυνόδων από τους ημερολάτρες με ΠΡΟΣΧΗΜΑ την αλλαγή του κοσμικού ημερολογίου που δεν είναι δογματικό ούτε εκκλησιαστικό ζήτημα γιατί δεν αποτελεί Θέμα Πίστεως καθώς δεν σώζουν την αθάνατη ψυχή μας τα κοσμικά ημερολόγια, νέο ή παλαιό, αλλά μόνο η Διαχρονική και μόνη αληθινή Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας", ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΜΑΣ, Η ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ ΑΓΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.
ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟ ΟΤΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ... ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΤΟΤΕ;;; και δεν εννοώ να "εντειχιστούμε" σε νέες παράλληλες άνομες παρασυναγωγές-ψευδοσυνόδους σαν τους ημερολάτρες.
Σας συγχαιρω και σας επαινω για την γεναια αποφαση σας
πρεπει την αποτηχειση να την υπερασπιζουμε με ολη μας την δυναμη
ειναι ο ασφαλης δρομος της σωτηριας μας
περιμενουμε να ακολουθησουν και οι αλλοι πατερες πραξεις οχι λογια μακαριοι οταν αφωρησωσιν ημας ο Κυριος
Αλεξιος κ
+Ι.Γ.Ζ.
Μιλάτε για ημερολάτρες ( πάτριο ) αλλά εσείς είστε οι ημερολάτρες που συνεχίζετε να επιμένετε στο σχίσμα που επέβαλαν οι Μασόνοι Χρυσόστομος και Μελέτιος το 1924 ως πρώτο χτύπημα στην ορθοδοξία. Βλέπε καταστατικό χάρτη του 1920 όπου έχει τις κατευθυντήριες γραμμές του οικουμενισμού και βεβαίως και την αλλαγή του ημερολογίου.
Μιλάτε για το ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλιανού (Π.Χ.) ο οποίος τότε ουδεμία σχέση είχε με την Εκκλησία και συνεπώς δεν στόχευε προς τα εκεί, ενω για το Νεο που το θέσπισε ο αιρετικός Πάπας και το επέβαλαν οι Μασόνοι Χρυσόστομος και Μελέτιος, είστε καλυμμένοι με αναπαυμένη συνείδηση και δεν έχετε πρόβλημα.
Η 7η Οικουμενική Αναθεματίζει όσους αλλάξουν γραπτή η άγραφο παράδοση.
Ο Παύλος ξεκαθαρίζει το ίδιο.
Ποια Οικουμενική όρισε να ακολουθήσουμε το νεο; Καμία
Τότε απο που προκύπτει ότι έχετε δίκιο;
Οι αποτειχισμένοι αγιορείτες Γέρων Σάββας και ενα σωρό άλλοι που ΔΕΝ ανήκουν στους ΓΟΧ κηρύττουν για νεο ημερολόγιο;
(κάντε τον κόπο να ρωτήσετε τον Γέροντα Αλύπιο στην Καψάλα ο οποίος είναι πυρήνας των αποτειχισμένων).
Τότε για 100 χρόνια γιατί είχατε και έχετε κοινό Ποτήριο με αγιον Ορος συν τις Τοπικές Εκκλησίες ανα τον κόσμο που ακολουθούν το πάτριο;
Απαντήστε:
Η Εκκλησία παγκοσμίως απο το 325μχ - Α' Οικουμενική - μεχρι το 1924 ήταν σε ημερολατρική πλάνη;
Τα παραπάνω προς προβληματισμό
ΥΣ
Να είστε οπαδοί του Χριστού και όχι ανθρώπων, επειδή τα σχίσματα των ΓΟΧ γι' αυτον ακριβώς τον λόγο έγιναν, απο την εωσφορική υπερηφάνεια των διαβολοεπισκόπων αλλά και την προσωπολατρία των λαικών
(και αυτοί που τα δημιούργησαν δεν τους ξεπλένει ουτε αίμα Μαρτυρίου)
Τον αγιορείτη Γέροντα Αλύπιο θα τον βρείτε δια του π.Γεωργίου Αγγελακάκη βλέπε και σαιτ - αποτείχιση τώρα
Το Ιουλιανό ημερολόγιο δεν είναι του Καίσαρα, αλλά του Ελληνα μαθηματικού Σωσιγένη.
Εαν ότι αρχαίο έχουμε υιοθετήσει είναι λάθος, τότε πρέπει να αποβάλλουμε και τα αρχαία ελληνικά ως ειδωλολατρική γλώσσα κοκ
Βαρια κουβεντα το ημερολατρες απεναντι σε ανθρωπους που υπεστησαν πολλα και δειξανε το δρομο, απευθυνομενη απο τους νεο/τες που ΕΚΑΝΑΝ το σχισμα, αδιαφορωντας για στοχο εορτολ. ενοτητας με αιρετικους εγκυκλιου 1920 κι αδιαφορωντας ΕΚΕΙΝΟΙ ως ημερολατρες για προβληματα π.χ στη νηστεια Αγ.Αποστολων κι αλλες παρεκτροπες του ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ (ψιλα γραμματα γι αυτους...). Τα λαθη κι οι υπερβολες Επισκοπων του Πατριου (που συντελεσαν κι αυτα στη διευρυνση του Σχισματος) δεν τους δινουν αφεση για το Σχισμα που εκαναν κι αμετανοητοι με την παροδο των ετων παραδοθηκαν και στην αιρεση Οικουμενισμου
Σταυρος
Τι θέλετε και θέτε αυτά τα ερωτήματα κ. Νάνη ; Δεν βλέπετε ότι βρισκόμαστε προ νέων θεολογικών (μεταπατερικών) δεδομένων ; Η σχεσιολογία καλύπτει πλέον την θεολογία, την βάζει στην άκρη, και η ληστρική σύνοδος του Κολυμβαρίου, αυτό που επιδίωξε και πέτυχε, ήταν η θεολογική κατοχύρωση της "σχέσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον λοιπόν Χριστιανικόν Κόσμον" .
«... ή τίς κοινωνία φωτί προς σκότος; 15. Τίς δέ συμφώνησις Χριστου προς Βελίαλ; ή τίς μερίς πιστώ μετά άπίστου ;» και δώστε μου σας παρακαλώ εσείς ή άλλος την απάντηση.
«Κατά την οντολογική φύση της Εκκλησίας,η ενότητά της είναι αδύνατο να διαταραχθεί. Παρά ταύτα η Ορθόδοξη Εκκλησία αποδέχεται την ιστορική ονομασία των άλλων ετεροδόξων χριστιανικών Εκκλησιών και Ομολογιών οι οποίες δεν έχουν κοινωνία μαζί της, αλλά πιστεύει ότι ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ της προς αυτές πρέπει να στηρίζονται όσο είναι δυνατόν στην πιο γρήγορη και αντικειμενικότερη αποσαφήνιση του όλου εκκλησιολογικού θέματος και ιδιαιτέρως της γενικότερης από αυτές διδασκαλίας ως προς τα μυστήρια, την χάρη, την ιερωσύνη και την αποστολική διαδοχή. ... ».
( Απόσπασμα διορθωτικής πρότασης, κατά την συνεδρίαν της Παρασκευής 24ης Ιουνίου 2016, από την ολομέλειαν της Ιεράς Συνόδου Εκκλησίας της Ελλάδος )
Σχόλιο κχ - : - Πιο γρήγορα και αντικειμενικότερα, οι σχέσεις έχουν επιβάλλει την αναγνώριση των Μυστηρίων των άλλων ετερόδοξων - και έως του νυν - ιστορικών εκκλησιών . Η ιστορία ( ; ) όπου θέλει διατηρεί τα ονόματα και αλλού τα καταργεί φτιάχνοντας νέα (Ματσεντόνια) .
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΑΔΟΙ ΤΩΝ ΑΨΥΧΩΝ ΚΟΣΜΙΚΩΝ (ΧΡΗΣΤΙΚΩΝ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΟΙ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ… ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, ΝΕΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ.
Αδερφέ
σου είπε κάποιος του πατρίου ότι είναι "οπαδός" του "ημερολογίου" και ότι "το ημερολόγιο θα σώσει την ψυχή του"; Διάβασες τέτοιο σχόλιο;
Παρακαλούμε ΜΗΝ προσπαθείτε τελείως αναίτια κάποιοι να οξύνετε την ατμόσφαιρα αποδίδοντας στους άλλους υπερβολές που έχετε στο μυαλό σας.
Εμείς εκφράσαμε την ελπίδα μας:
"κάποια στιγμή και με πραγματικά καλή διάθεση να γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης και με τους (100% δογματικά ορθοδόξους) πιστούς του πατρίου ημερολογίου, οι οποίοι βίωσαν ένα αληθινό μαρτύριο πριν 100 περίπου χρόνια, με πραγματικό αίτιο επίσης τον Οικουμενισμό. Η ιστορία επαναλαμβάνεται."
Αιτία και για όσα συνέβησαν τότε και για όσα συμβαίνουν σήμερα είναι η αίρεση του Οικουενισμού. Αυτή εκδιώκει τους ευλαβείς πιστούς. Είναι αρκετά ραδιούργοι ώστε να μην ανακοινώνουν ότι διώκουν λόγω οικουμενισμού. Γι αυτούς δεν υπάρχει οικουμενισμός! Βρίσκουν αφορμές και συκοφαντίες για να εκδιώξουν τους ευλαβείς ιερωμένους.
Επαναλαμβάνουμε, όσοι επιθυμείτε να γράψετε το σχόλιο σας σχετικά με το Πάτριο ημερολόγιο, σε κανέναν δεν στερήσαμε αυτή την δυνατότητα, υπάρχουν οι σχετικές αναρτήσεις, παραθέσαμε τους συνδέσμους. Έγινε ήδη ενδιαφέρον και γόνιμος διάλογος εκεί. Δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνεται.
Η ανάρτηση αυτή αφορά την τελευταία απόφαση-συνεδρίαση της Ιεραρχίας.
Τί θα γίνει με το Άγιον Όρος;
Θα υπάρξει επίσημη τοποθέτηση για την Κολυμβάριον Σύνοδο;
Θα είναι ομόφωνη η στάση τους;
Υπάρχει κάποιος πνευματικός λόγος και καθυστερούν; Κάτι που δεν γνωρίζουμε;
Ισχύει ότι το Α.Ο. είναι εν βρασμώ;
Τώρα που ασχολήθηκε η Ιερά Σύνοδος (έστω αυτό που είδαμε) θα υπάρξει εξέλιξη από τον Άθωνα;
Έχει προγραμματιστεί συνάντηση για το θέμα;
ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ "ΠΑΤΡΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ" ΟΙ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ;;;
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ "Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ" Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ "Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ".
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ "ΠΑΤΡΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟ ΙΕΡΟ "ΠΑΤΡΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ" ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΟΡΙΣΕ ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΟΞΥΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΩΣ Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ, ΟΤΑΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ "ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΝΤΙΟΥΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ" ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΔΗΘΕΝ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΚΟΠΕΣ ΜΕ ΥΠΕΡΟΡΙΕΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΕΣ.
[Δέν νομίζω ὅτι ἀπό τίς σύγχρονες πλάνες θά ὑπάρξη μεγαλυτέρα καί μάλιστα τήν ἀκοῦμε νά λέγεται ἀπό τό στόμα σοβαρῶν ἁγιορειτῶν Πατέρων. Κάποιος ἀπό τούς ζηλωτές Πατέρες τοῦ ἁγ. Ὄρους, σέ συζήτησι πού εἴχαμε μοῦ ἀνέφερε ὅτι τά δύο πτερά μέ τά ὁποῖα πετάει κάποιος εἶναι τό ἕνα ἡ πίστις καί τό ἄλλο τό ἡμερολόγιο. Προφανῶς ὁ συνομιλητής ἔκανε σύμπτηξι, καί στό ἕνα πτερό τῆς πίστεως ἐτοποθέτησε καί τά ἔργα, ὥστε νά μείνη ἐλεύθερο τό δεύτερο, γιά νά τοποθετήση ἐκεῖ τό ἡμερολόγιο.
Βεβαίως εἶναι ἄλλο τό θέμα, τῆς ἐκμεταλλεύσεως τοῦ ἡμερολογίου ἀπό τούς Οἰκουμενιστές, διά τήν ἑορτολογική προσέγγισι μέ τούς αἱρετικούς, καί ἄλλο ἡ ἱερότητα πού ἀποδίδουν οἱ Παλαιοημερολογίτες στό ἡμερολόγιο, ἡ δογματοποίησίς του καί ἡ συσχέτισίς του μέ τήν σωτηρία τῶν ἀνθρώπων. Πρόκειται διά ἐκ διαμέτρου ἀντίθετες πλάνες, ἐπειδή στήν μία χρησιμοποιεῖται τό ἡμερολόγιο ὡς μία ἀπό τίς πολλές πλέον γέφυρες ἐπικοινωνίας μέ τούς αἱρετικούς καί στήν ἄλλη ὡς ἐνστικτώδης ἀντίδρασις, ἡ ὁποία μᾶς ὁδηγεῖ στό ἄλλο ἄκρο τῆς ἀπολυτοποιήσεως καί δογματοποιήσεως κάποιων κοσμικῶν πραγμάτων, τά ὁποῖα αὐτά καθ’ ἑαυτά οὔτε ἔχουν, οὔτε ὁμιλοῦν διά κάτι ἐκκλησιαστικό, οὔτε ποτέ ὡμίλησε κάποιος ἀπό τούς ἁγίους δι’ αὐτά καί μάλιστα νά τούς ἀποδώση τήν ἀξία αὐτή καί ἱερότητα.
Τό ὅτι οἱ Παλαιοημερολογίτες σήμερα ἀποδίδουν στό ἡμερολόγιο δογματική σημασία καί ἱερότητα φαίνεται καθαρά ἀπό τό γεγονός ὅτι ὁποιονδήποτε ἀγῶνα καί ἄν κάνης ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅσο καί ἄν διωχθῆς ἀπό τούς Οἰκουμενιστές, δέν ἔχης καμμία ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μαζί των, δέν τούς ἀναγνωρίζης ὡς Ἐκκλησία ἤ ἔχης ἀποτειχισθῆ ἀπό αὐτούς... κλπ., ὅλα αὐτά δέν εἶναι ἀρκετά διά νά ἐπικοινωνήσουν ἐκκλησιαστικά μαζί σου, ἄν δέν ἀκολουθήσης τό παλαιό ἡμερολόγιο καί δέν ἐνταχθῆς ὀργανικά στήν ἰδική των Σύνοδο" (από τις σελίδες 230 - 232 του βιβλίου "Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν", του Ιερομόναχου Ευθυμίου Τρικαμηνά, Degiorgio εκδόσεις, Τρίκαλα 2012. Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν και στις επόμενες σελίδες του μπορείτε να δείτε πιο αναλυτικά για το ζήτημα του παλαιού ημερολογίου και την Οικουμενική Παναίρεση). ]
1ον:
Το Νέο ημερολόγιο το εισήγαγαν οι Οικουμενιστές και οι μασόνοι πατριάρχες της εποχής (πριν περίπου 100 έτη). Τώρα πλεόν είναι ξεκάθαρο.
2ον:
Το σωστό είναι το πάτριο ημερολόγιο. Με το νέο σε κάποιες περιπτώσεις καταργείται πχ η νηστεία των Αποστόλων. Επίσης πότε γίνεται το θαύμα στον Ιορδάνη ποταμό; με το παλιό ή με το νέο ημερολόγιο;
Πολύ καλώς λοιπόν, οι αδερφοί μας, πολέμησαν και μάτωσαν για να το διατηρήσουν και να μας το παραδώσουν σήμερα.
3ον:
τα σχίσματα στους παλαιοημερολογίτες, προέκυψαν από τον τρόπο χειρισμού των νεοημερολογιτών (αν είναι έγκυρα τα μυστήρια του νέου κλπ). Δεν υπήρχαν δογματικές διαφορές μεταξύ τους. Δογματικά είναι 100% Ορθόδοξοι.
4ον:
οι ίδιοι αναγνωρίζουν ότι παραβιάστηκαν κανόνες (με τις χειροτονίες εκ της Ρώσσικης εκκλησίας της Διασποράς και την δημιουργία Συνόδου, όταν κοιμήθηκαν όλοι οι επίσκοποι), αλλά επισημαίνουν ότι αυτό έγινε λόγω της έκτακτης ανάγκης (πόλεμο και εγκαθίδρυση των αιρετικών οικουμενιστών στην εκκλησία του νέου ημερολογίου).
5ον:
Για να μην ξαναρχίζουμε το θέμα από την αρχή, μπορείτε να παραθέσετε τυχόν νέες ενστάσεις σας σε αναρτήσεις μας που αφορούν το πάτριο ημερολόγιο, δείτε στην ετικέτα "Πάτριο Ημερολόγιο (Παλαιοημερολογίτες)"
"Διά νά δικαιολογηθῆ ἡ ἀποτείχισις τῶν Παλαιοημερολογιτῶν πρέπει νά ἐντάξωμε τό ἡμερολόγιο στά θέματα τῆς πίστεως. Αὐτό ὅμως ὄχι μόνο εἶναι δογματικό λάθος, ἀλλά ὁδηγεῖ τήν Ἐκκλησία σέ μια ἰδιότυπη εἰδωλολατρεία, διότι πράγματα τά ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ὁ κόσμος διά τίς καθημερινές συναλλαγές καί ἐργασίες του, ἐμεῖς τά ἐξυψώνομε στήν θέσι τοῦ δόγματος, τούς ἀποδίδομε σωτηριολογικό χαρακτῆρα καί τά θέτομε ὡς κριτήριο σωτηρίας, ὅπως π.χ. κάνομε διά τό μυστήριο τοῦ βαπτίσματος. Δηλαδή, ὅπως λέγομε, «ἄν κάποιος δέν βαπτισθῆ δέν σώζεται», ἔτσι ἀκούγεται κατά κόρον ἀπό τούς Παλαιοημερολογίτες, ὅτι «ἄν κάποιος δέν πάη μέ τό παλαιό ἡμερολόγιο δέν σώζεται». Κατ’ αὐτόν τόν τρόπο τό ἡμερολόγιο τίθεται ἀπό αὐτούς στό ὕψος καί στήν ἀξία τοῦ βαπτίσματος(από τις σελίδες 230 - 232 του βιβλίου "Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν", του Ιερομόναχου Ευθυμίου Τρικαμηνά, Degiorgio εκδόσεις, Τρίκαλα 2012. Το βιβλίο διανέμεται δωρεάν http://www.freevolition.gr/15.pdf , και στις επόμενες σελίδες του μπορείτε να δείτε πιο αναλυτικά για το ζήτημα του παλαιού ημερολογίου και την Οικουμενική Παναίρεση). Αναλυτικά και με ορθόδοξη τεκμηρίωση έχει απαντήσει στους "ημερολάτρες" ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς http://agonasax.blogspot.gr/2012/11/blog-post_28.html
Δυστυχώς δεν έχετε ούτε ένα ορθόδοξο επιχείρημα.
Οι ημερολάτρες δεν "μαρτύρησαν" για τον Χριστό και την Μία Αγία Εκκλησία Του αλλά για τα ημερολόγια και κακώς τους εδίωκαν όταν έγινε η αλλαγή του ημερολογίου. Σήμερα με την Παναίρεση του Οικουμενισμού διώκονται οι αποτειχισμένοι από την Παναίρεση-Πανθρησκεία του Οικουμενισμού που δεν εντειχίζονται στην ασφάλεια των παράλληλων παράνομων ημερολατρικών αιρετικών Συνόδων-παρασυναγωγών σας οι οποίες δεν αγωνίζονται κατά του Οικουμενισμού αφού είναι εκτός της Εκκλησίας και για αυτό δεν διώκονται.
Η Εκκλησία ως Σύνοδος έχει δικαίωμα να αλλάξει μη δογματικά ζητήματα όπως το ημερολόγιο που χρησιμοποιεί και όχι μόνος του ένας Αρχιεπίσκοπος ή ο Πατριάρχης που σήμερα όλοι ανακάλυψαν ότι ήταν μασόνοι ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος και ο Μελέτιος Μεταξάκης αλλά τότε οι ημερολάτρες για ημερολόγια μόνο μίλαγαν... Έχουμε υποχρέωση να υπακούσουμε στην Εκκλησία και όχι στους αιρετικούς Επισκόπους και να αποτειχιστούμε όταν υπάρχει αίρεση και "όχι να δημιουργήσουμε αμέτρητες αιρετικές παράλληλες Συνόδους και παρασυναγωγές με οικουμενιστικό στην ουσία πνεύμα".
ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΥΤΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΟΔΙΔΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ... ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ...
ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2001 ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΧΤΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ "ΑΛΑΘΗΤΟ" ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ...
ΚΑΙ Η ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΗΤΑΝ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ "ΑΛΑΘΗΤΟΥ" ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΤΟ 2006 ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΟΥ ΣΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΩΣ ΑΓΙΟΤΑΤΗ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ, ΒΛΑΣΦΗΜΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Ιδού και εδώ το βίντεο ντοκουμέντο της μνημόνευσης http://www.youtube.com/watch?v=WzFefJUAyZ8 από την μετάδοση διεθνών ΜΜΕ, που δημοσιεύεται χωρίς αιδώ και με περηφάνια! στην σελίδα http://papalvisit.ecupatriarchate.org/ του αιρεσιάρχη Οικουμενιστή Βαρθολομαίου όπου επίσης μπορείτε να το εντοπίσετε.
...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ: (ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ)
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Κατά του Οικουμενισμού
(ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ)
ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ «Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ» από την Παναίρεση του Οικουμενισμού, από τον Ευστάθιο Μοσχοβίτη http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm (συμπληρωμένο)
ΟΣΟ ΓΙΑ "ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΗ", ΚΑΙ ΤΟ "ΑΓΙΟ ΦΩΣ" ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ (ΘΑΥΜΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΣ) ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΠΕΡΙ ΚΑΠΗΛΕΥΣΕΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ "ΝΗΣΤΕΙΑΣ" (ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΝΕΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ) ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ "Ο Εκπαιδευτικός", γιατί και σε αυτό ακόμα αναλυτικά και με ορθόδοξη τεκμηρίωση έχει απαντήσει στους "ημερολάτρες" ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς http://agonasax.blogspot.gr/2012/11/blog-post_28.html . ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ;;; ΚΡΙΜΑΑΑ…
Σας ζητήσαμε να ΜΗΝ σχολιάσετε για το ζήτημα του πατρίου ημερολογίου εδώ.
Τώρα που γράψατε επώνυμα, είναι φανερό ότι είστε ο ίδιος που στο παρελθόν μας βομβάρδιζε με τα ίδια σχόλια, επανερχόταν και ξαναέγραφε σχεδόν τα ίδια. ΜΕτά από προειδοποιήσεις αναγκαστήκαμε να τα διαγράψουμε και μετά είχε το θράσος να μας καταγγέλλει ότι διαγράφουμε σχόλια αναγνωστών.
Αν κάποιος έχει εμμονές, ας βρει κάποιον ψυχοθεραπευτή ή ψυχίατρο ή πνευματικό, να τον βοηθήσει. Δεν φταίνε οι υπόλοιποι να διαβάζουν διαρκώς τα ίδια και να διαλύονται τα σχόλια μιας ανάρτησης.
Σας παρακαλώ να διαγράψετε το σχόλιο *αφού διαβαστεί για λίγο* αν κρίνετε ότι δεν ευσταθεί κατά την απάντηση και το περιεχόμενο.
Ε.Μ
«Διά νά δικαιολογηθῆ ἡ ἀποτείχισις τῶν Παλαιοημερολογιτῶν πρέπει νά ἐντάξωμε τό ἡμερολόγιο στά θέματα τῆς πίστεως. Αὐτό ὅμως ὄχι μόνο εἶναι δογματικό λάθος, ἀλλά ὁδηγεῖ τήν Ἐκκλησία σέ μια ἰδιότυπη εἰδωλολατρεία, διότι πράγματα τά ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ὁ κόσμος διά τίς καθημερινές συναλλαγές καί ἐργασίες του, ἐμεῖς τά ἐξυψώνομε στήν θέσι τοῦ δόγματος, τούς ἀποδίδομε σωτηριολογικό χαρακτῆρα καί τά θέτομε ὡς κριτήριο σωτηρίας ...»
ΚΧ
Πράγματα τα οποία χρησιμοποιεί ο άνθρωπος για τις καθημερινές του ανάγκες, συναλλαγές και εργασίες, δεν είναι μόνο το ημερολόγιο - καθ΄ ημάς Εορτολόγιο. Μεταξύ πολλών άλλων είναι ο άρτος και ο οίνος . Τι θα λέγατε λοιπόν, αν η Εκκλησία αποφάσιζε να μην χρησιμοποιεί τον άρτο και τον οίνο για την Θεία Κοινωνία ; Προς τούτο θα συνηγορούσε προφανώς και η επιστήμη. Δεν είναι δογματικό θέμα ο άρτος και ο οίνος, και όπως γράψατε ή μάλλον αντιγράψατε, «διότι πράγματα τά ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ὁ κόσμος διά τίς καθημερινές συναλλαγές καί ἐργασίες του, ἐμεῖς τά ἐξυψώνομε στήν θέσι τοῦ δόγματος, τούς ἀποδίδομε σωτηριολογικό χαρακτῆρα καί τά θέτομε ὡς κριτήριο σωτηρίας» . Ρωτήστε λοιπόν τον δάσκαλό σας, αν ο άρτος και ο οίνος της ιεράς Μεταλήψεως είναι ή όχι δογματικό θέμα . Θέλουμε να ξέρουμε πως δεν θα πάθουμε τίποτα παίρνοντας την όστια ή άλλου είδους οίνον και αρτοσκεύασμα, πχ. άζυμον άρτο. Και μη μας πείτε ότι οι καθημερινές μας συναλλαγές και εργασίες δεν έχουν ουδεμία σχέση με την τροφή, εκτός βεβαίως και από τον χρόνο.
Ο χρηστικός χρόνος, γενικά γράφοντας, δεν αγιάζει τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος αγιάζει τον χρόνο, εαν και εφόσον υπάρχουν άγιοι* υπάρχουν, αλλά δεν τους τιμάμε.
Κάποτε, όταν ήμουν μικρός, ρώτησα τον παππού μου γιατί κάνουμε το σταυρό μας πριν και μετά το φαγητό. Μου είπε ότι κάποιοι πνίγονται τρώγοντας και άλλοι "σκάνε" από το πολλή φαΐ.
Κατ' αρχάς, Ευλογημένα Χριστούγεννα, κι αφού τίθενται ακόμη παρόμοια θέματα, αν θεωρούμε ότι έχουμε απάντηση να τη λέμε, ακόμη και χριστουγεννιάτικα. Το ημερολόγιο σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δόγμα. Άλλωστε ο άχρονος Ιησούς που γεννιέται ΣΗΜΕΡΟΝ (αιώνιο το παρόν) δεν το χρειάζεται ούτε βέβαια οι κεκοιμημένοι. Εμείς το χρειαζόμαστε σε αυτόν τον κόσμο για τις δικές μας προσωρινές ανάγκες. Ο χρόνος είναι κτίσμα όπως και ο άρτος και ο οίνος, με μια τεράστια διαφορά. Στον Μυστικό Δείπνο δόθηκαν σαφείς οδηγίες για τα τελευταία. Επιστρέφοντας στο ημερολόγιο, η διαφορά των ημερών είναι πραγματική και η διόρθωση σωστή. Το λάθος είναι η υπακοή σε παπικά και μασονικά κέντρα για την επιβολή του σε συγκεκριμένη ιστορική συγκυρία. Αυτό έγινε το 1924, και όχι επειδή τους τσίμπησε ο επιστημονικός οίστρος. Με αυτή την έννοια λοιπόν και επειδή οι περισσότεροι σκανδαλίζονταν και σκανδαλίζονται καλύτερα να έμεναν τα πράγματα όπως ήσαν, μέχρι νεωτέρας αποφάσεως της Ορθόδοξης διοίκησης αυτής καθεαυτής και όχι καθ' υπόδειξη ξένων δυνάμεων. Από κει και πέρα έγινε εσωτερικό σχίσμα αλλά όχι αίρεση. Οι παλαιοημερολογίτες δεν είναι αιρετικοί. Υπάρχει όμως μεγάλο πρόβλημα σε αυτούς κανονικής διαδοχής και περεταίρω διάσπασης.
υ/γ
Αν έλειπε η απόφαση για το ημερολόγιο το 1924 κι αν αντιστέκονταν τότε, σήμερα τα πράγματα θα ήσαν πολύ ευκολότερα, ίσως και η ψευδοσύνοδος στο Κολυμπάρι να μη γίνονταν ποτέ και όλα θα τα αντιμετωπίζαμε πολύ πιο ενωμένοι.
ΕΠΩΝΥΜΟΙ-ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΣΑΣ https://opaidagogos.blogspot.gr/2016/11/4.html?showComment=1482585022256#c912791789248209626 , ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΧΡΗΖΕΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΣΟ ΖΩ.
«ΕΠΩΝΥΜΟΙ-ΑΝΩΝΥΜΟΙ» ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ https://opaidagogos.blogspot.gr/2016/11/4.html?showComment=1482585022256#c912791789248209626 , «ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ» ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΧΡΗΖΕΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΣΟ ΖΩ.
ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ.
Ο αδερφός Ευστάθιος Μοσχοβίτης συνεχίζει να στέλνει σχόλια.
Όπως έχουμε ξεκαθαρίσει, όταν κάποιος επαναλαμβάνει τα ίδια συνεχώς, διαλύοντας την συζήτηση και την χρησιμότητα των σχολίων, τα σχόλια του θα διαγράφονται.
Στο εξής θα διαγράφουμε κάθε νέο του σχόλιο.
Αφήνουμε αυτά που έχει ήδη γράψει για να φαίνεται το παραλήρημα του και να μην υπάρχει καμία αμφιβολία στους αναγνώστες.
για τον ιερεα που δεν μνημονευει στα χανια της κρητης και εχει περασει επισκοπικο δικαστηριο γιαυτο τον λογο γιατι δεν τον αναφερεται??
Έχουμε αναδείξει το θέμα του συγκεκριμένου συνοδικού δικαστηρίου λόγω μη μνημόνευσης του επισκόπου, μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης.
Κάποιος μας μετέφερε μια φήμη, δεν μπορούμε να ξέρουμε αν αληθεύει. Γι αυτό προς το παρόν αναστείλαμε την υπόδειξη και προς τον συγκεκριμένο ιερέα. Ελπίζουμε να είναι συκοφαντία οπότε δεν υπάρχει θέμα, θα επανορθώσουμε. Αν όμως αληθεύει, καλύτερα ένας ιερέας λιγότερος παρά ένας μη άξιος. Αυτοί που προβάλουμε θέλουμε να είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι είναι πανάξιοι.
Επαναλαμβάνουμε ότι υπάρχουν πολλοί ακόμη που διέκοψαν το μνημόσυνο σε όλη την Ελλάδα αλλά δεν τους δημοσιοποιούμε χωρίς προηγούμενη δική τους ανακοίνωση.
μεχρι σημερα οσους επισκοπους,ιερεις και μοναχους εχετε αναρτησει στην σελιδα σας δεν κυκλοφορει καμμια φημη?μονο γιαυτον τον ιερεα?? μαλλον εθελοτυφλειτε σκοπιμα!!εχετε αναρτησει αλλους μη αξιους που ειναι στην πραγματικοτητα και οχι φημες και στο παρελθον και μεχρι σημερα..την επιλεκτικη σας αυτη στοχοποιηση προσπαθουμε να καταλαβουμε που οφειλεται!!!
Αγαπητέ
εμείς δεν φτιάχνουμε "Πάπες".
Αλάθητοι άνθρωποι δεν υπάρχουν.
Όταν δημοσιεύουμε ένα άρθρο ενός ιερέος, μοναχού (πιο σπάνια δεσπότη), δεν σημαίνει ότι του αποδώσαμε το παπικό αλάθητο.
Αλάθητοι δεν είμαστε και εμείς. Όταν προκύπτει κάποιο θέμα, το αντιμετωπίζουμε συνήθως συλλογικά. Καμιά "στοχοποίηση" δεν κάναμε, κανέναν δεν κατηγορήσαμε (χωρίς στοιχεία) στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Απλά λόγω φημών διακόψαμε προσωρινά την προβολή κάποιου ιερέος. Αν ποτέ είμαστε πεπεισμένοι τι συμβαίνει, θα τοποθετηθούμε ξεκάθαρα.
τώρα και πατέρας Θεώδορος Ζήσης
Θα ήθελα να ρωτήσω αν η σειρά με την οποία γράφονται οι ιερείες είναι σειρά πνευματικής σπουδαιότητας, χρονολογική ή κάτι άλλο.
Αρχικά αναφέραμε τους 3 πρώτους (που έχουν διακόψει την μνημόνευση εδώ και χρόνια).
Όταν άρχισαν οι νέες διακοπές (αποτειχήσεις), αρχίσαμε να παραθέτουμε στο τέλος έναν έναν, όσους προχωρούν, όπως δημοσιοποιούνται, με χρονολογική σειρά.
Όπως αναφέραμε υπάρχουν κάποιοι που επίσης διέκοψαν αλλά δεν το έχουν ανακοινώσει ακόμη. Εμείς θα ανανεώνουμε την λίστα προσθέτοντας στο τέλος όσους το δημοσιοποιούν.
Συγχωρέστε με αδελφοί αλλά σας έχει διαφύγει ένα κάστρο Ορθοδοξίας που έχει κάνει αποτείχιση από το 1984 με βίαιο διωγμό και εξορία και 25 δίκες .Η γυναικεία ομολογητική Ιερά Μονή Παναγίας Γοργουπηκόου με πνευματικό και λειτουργό τον αείμνηστο Γέροντα των Σπετσών Χρυσόστομο Σπύρου , πνευματικο΄παιδί του Φιλοθέου Ζερβάκου και συνεργάτη του Αυγουστίνου Καντιώτη.Σήμερα μετά την οσιακή κοίμηση του γέροντά μου σε ηλικία 93 ετών, εξακολουθεί να τελείται η θεία λειτουργία αδιάκοπα από τον διάδοχο π.Παϊσιο .Μνημονεύεται " υπέρ του αρχιεπισκόπου ημών " χωρίς όνομα .Ακολουθείται το πάτριο εορτολόγιο χωρίς υπαγωγή σε παλαιοημερολογιτικές παρατάξεις
Γράψτε μας που ακριβώς βρίσκεται η μονή (νομό, πλησιέστερη πόλη κλπ) και κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας μαζί τους και του π.Παϊσίου που αναφέρετε.
Παρακαλώ αφαιρέστε τον π.Θεόδωρο Ζήση. Δεν είναι εντάξει.
Το ξέρετε πως παλαιότερα αποκαλούσε αιρετική την αποτείχιση του π.Ευθύμιου Τρικαμηνά;
https://www.youtube.com/watch?v=B1CX0ZfOpy0
Επειδή αποκλείεται να αφιέρωσες 45 λεπτά να ακούσεις όλο το βίντεο,
μάθε τουλάχιστον να διαβάζεις σωστά τον τίτλο του βίντεο:
"Ο Π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ !"
Ωραιότατα τα λέει και ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς και ο π.Θεόδωρος Ζήσης.
ΥΓ. Κάθε φορά που διαβάζουμε τέτοια σχόλια, πάντα έχουμε την απορία: σας πληρώνουν με το σχόλιο ή με τη βάρδια;
Δυστυχώς πολλοί επίσκοποι και ιερείς του παλαιού κηρύττουν ότι το νέο ημερολόγιο κολάζει, ως ημερολόγιο και μόνο. Αλλά αυτό το λέγουν λόγω αμαθείας διότι το ιουλιανό ημερολόγιο και το γρηγοριανό μηδεμία σχέσην έχουν. Ακόμα και για τα πρόσωπα δεν έχουν ιστορική γνώση οι δαήμονες του παλαιού, διάβασα, ''Μιλάτε για το ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλιανού (Π.Χ.)''!!! κανένας Ιουλιανός δεν έζησε π.Χ. έχων σχέση με ημερολόγια! Ο Ιούλιος Καίσαρας έδωσε το όνομα του εις το ημερολόγιον του Σωσιγένους.
Οι ΓΟΧ θα πρέπει να αυτοδιαλυθούν αν θέλουν να έχουν μία ελπίδα σωτηρίας. Ομιλώ περί των φανατικών ΓΟΧ οι οποίοι ομολογούν την εκκλησία τους αμόλυντη την ιδίαν ώραν κατά την οποίαν οι ναοί τους είναι γέμοντες από τους κατά τα άλλα αιρετικούς νεοημερολογίτες και οι κληρικοί των ΓΟΧ όχι όλοι, τους μεταδίδουν τα μυστήρια τους. Αυτή είναι η αμόλυντη εκκλησία ΓΟΧ.
Οι δε χειροτονίες τους είναι κατά κανόνας παράνομες. Οι μεν Ματθαιικοί προέρχονται εξ ενός επισκόπου, οι Φλωρινικοί δεν εχουν εμφανίσει ποτέ το πιστοποιητικό χειροτονίας του πρώτου τους φερομένου ως επισκόπου του Ακακίου Παππά. Σύνολον παρατάξεων 15! 4 μητροπολίτες Λαρίσης, 3 Θεσσαλονίκης, 3 Πειραιώς, Αθηνών άγνωστον!
Μην ομιλήσωμεν δια το ποίοι αγωνισταί δεν έχουν ΑΜΚΑ αλλά ταξιδεύουν εις Ελβετίαν. Ούτε να ομιλήσωμεν δια το ποίοι ηγούμενοι ζηλωταί δεν κοινωνούν όποιον έχει ΑΜΚΑ, αλλά δέχονται σε συλλείτουργο κληρικούς της συνόδου τους εξ ΗΠΑ, με διαβατήριο και τσιπάκι. Εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά υπάρχει εις τον ΑΜΚΑ;
Δεν έχωμεν μηδεμία διάθεση κατακρίσεως αλλά η υποκρισία είναι η χειροτέρα λέπρα ενίων ρασοφόρων. Μακρυά από την ζύμη των φαρισαίων.
Χαίρετε. Μέτα λύπης και φόβου Θεού σας ενημερώνω ότι εδώ και αρκετό καιρό οι αδελφοί Μαζανάκη, μνημονεύουν ξανά τον επίσκοπο τους. Δική τους η επιλογή βέβαια και ο Θεός θα τους κρίνει αλλά, παρακαλώ πλέον να μην τους συμπεριλαμβάνετε με τους υπόλοιπους ιερείς που δεν μνημονεύουν. Είχαν ζητήσει "άχρι καιρού" μια προθεσμία (!) ώστε να διακόψουν ξανά την μνημόνευση !!έλεγαν (κάτι που προσωπικά δεν δέχτηκα εξ΄ αρχής, αλλά λόγω πιέσεων που δέχτηκα από αδελφούς, το αποσιώπησα δημοσίως). Μετά λύπης μου όμως αναγκάζομαι για λόγους συνηδείσεως να σας ενημερώσω αφού ζητήσω πρώτα την συγχώρεση σας για την καθυστέρηση. Μπορείτε να επικοινωνήσετε ώστε να εξακριβώσετε του λόγου το αληθές. Με σεβασμό προς τον αγώνα σας, ένας πιστός από την Κρήτη.
Επικοινωνήστε μέσω εμαιλ μαζί μας, για να επιβεβαιώσουμε το σχόλιο σας, δίνοντας πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο , αν γίνεται και σταθερό)
Συγχαρητηρια για το εργο και την ιστοσελιδα σας.
Συνεχισετε την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΑ.
Ο π.Μόδεστος πού λειτουργεί;
Του έχει απαγορεύσει ο μητροπολίτης Καστοριάς να λειτουργεί στον ναό του στο Επταχώρι και τοποθέτησε άλλον ιερέα εκεί.
Για πληροφορίες σχετικά με το που λειτουργεί ο καθένας παρακαλούμε απευθυνθείτε είτε σε κάποιον πατέρα που γνωρίζετε και σας γνωρίζει είτε με προσωπικό μήνυμα (εμαιλ) στην ομάδα μας, εμφανίζοντας προηγουμένως τα πλήρη στοιχεία σας και για ποιο λόγο ενδιαφέρεστε και ρωτάτε.
Χεραιτε! Μια ερωτηση εαν γνωριζετε; Μεσα στην λαρισα υπαρχει καποιος αποτυχισμενος ιερεας;ευχαριστω!
Όχι
κάποιες φορές λειτουργεί στην περιοχή της Λάρισας ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς.
Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από το μοναστηράκι που βρίσκεται ΜΕΣΑ στο γραφικό χωριό Σταγιάτες (λίγο πριν την Πορταριά). Εκεί γίνονται λειτουργίες τακτικά.
Το "πάτριο" ημερολόγιο είναι ΛΑΘΟΣ, γιατί υπολογίζε λάθος την διάρκεια του έτους οπότε με τα χρόνια πάει όλο και πιο πίσω. Απλά πράγματα. Και δεν καταλαβαίνω γιατί το μπερδεύετε με τον Οικουμενισμό. Για να παρασύρετε τον αγράμματο λαό? Είμαι συνταξιούχος προγραμματιστής, αντι-νεοταξίτης
Ένας έγραψε
"Το "πάτριο" ημερολόγιο είναι ΛΑΘΟΣ, γιατί υπολογίζε λάθος την διάρκεια του έτους οπότε με τα χρόνια πάει όλο και πιο πίσω. Απλά πράγματα."
Καί άλλος απάντησε :
Απλά πράγματα, σήμερα βιώνουμε τόν χρόνο εν νεότητι γράμματος ( : ημέρες καί αρίθμηση ημερών), όχι όμως εν παλαιότητι πνεύματος ( : ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι).
Οι μωρές παρθένες βιάστηκαν, πήγαν νωρίς - νωρίς νά πιάσουν θέση, νά υποδεχθούν πρώτες τόν Νυμφίο. Εκείνος όμως αργούσε, το λαδάκι τους σώθηκε. Οι άλλες, οι φρόνιμες, δέν βιάστηκαν. Πήγαν μέν καθυστερημένες, παρά ταύτα δε έγκαιρα. Ο Νυμφίος δέν είχε έλθει, τό λαδάκι τους δέν σώθηκε καί εισήλθαν στούς γάμους. Οι άλλες έμειναν εκτός Νυμφώνος.
Ο ιερέας της ενορίας στην οποία πρόκειται να βαφτιστεί ένα μωράκι που με ενδιαφέρει δεν είναι αποτειχισμένος. Τί θα συμβουλεύατε τη μητέρα του; Τί θα συμβουλεύατε γενικά έναν Χριστιανό που θα τελέσει μυστήριο; Να αναζητήσει αποτειχισμένους ιερείς ή το Άγιο Πνεύμα παρακάμπτει τον μη αποτειχισμένο ιερέα για χάρη του πιστού όταν δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά;
Τί γίνεται επίσης σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει καμία άλλη εναλλακτική όπως αυτή της νεκρώσιμου ακολουθίας και ταφής; Τί κάνει ο Χριστιανός στην περίπτωση αυτή; Διότι, μπορεί κανείς σχετικά εύκολα να τελέσει το μυστήριο του γάμου, της βάπτισης, της εξομολόγησης σε άλλη ενορία από τη δική του, με άλλον πνευματικό, με μια κηδεία όμως τί γίνεται; Σας ευχαριστώ.
1) Το που επιλέγει η μητέρα να βαπτίσει το παιδί της είναι δική της ευθύνη. Υπάρχουν αποτειχισμένοι ιερείς, ας σχεδιάσει ένα ταξιδάκι και ας πάει εκεί.
Το μυστήριο μεν τυπικά είναι έγκυρο και στους οικουμενιστές αλλά υπάρχει μολυσμός με την αίρεση και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Το μικρό παιδί βέβαια δεν γνωρίζει για να φέρει ευθύνη, γνωρίζουν όμως όλοι οι υπόλοιποι που το διοργανώνουν και συμμετέχουν.
Για τον μολυσμό με την αίρεση αν έχετε 2 ώρες δείτε την ομιλία :
2) όταν δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά;
Τι εννοείτε δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά; Ζείτε στο εξωτερικό; Αν ναι και πάλι μπορείτε να οργανώσετε ένα ταξίδι και να μεταλαμβάνετε και να εξομολογείστε οικογενειακώς μία φορά το χρόνο έστω. Βρίσκονται λύσεις με τη χάρη του Θεού. Μοναχός, μας ανέφερε για μια πολύτεκνη οικογένεια που ζει στο εξωτερικό, που για οικονομικούς λόγους δεν μπορούν να έρθουν Ελλάδα, που έχουν να μεταλάβουν 2 έτη κι όμως τα πρόσωπα των παιδιών λάμπουν αφού ζουν σε μια κατ΄οίκον εκκλησία.
3) νεκρώσιμου ακολουθίας και ταφής;
Βέβαια ΔΕΝ είναι μυστήριο η νεκρώσιμη ακολουθία και νομίζουμε ότι ΔΕΝ μνημόνευεται σε αυτήν όνομα μητροπολίτη. Παρόλα αυτά υπάρχει κοινωνία μέσω της κοινής προσευχής. Το ιδανικό είναι να τελεστεί από αποτειχισμένο ιερέα.
Αυτές είναι οι σκέψεις μας.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Ναι, το γνωρίζω ότι δεν είναι μυστήρια η νεκρώσιμος ακολουθία και η ταφή, είναι ωστόσο ένας αναπόφευκτος σταθμός στη ζωή του Χριστιανού και σε αντίθεση με τις περιπτώσεις εκείνες - στις οποίες περιλαμβάνονται και μυστήρια - στις οποίες είναι δυνατόν το πρόβλημα του οικουμενιστή ιερέα να λυθεί με ένα ταξίδι, στην περίπτωση της κηδείας και της ταφής αυτό δεν γίνεται για πρακτικούς όσο και γραφειοκρατικούς λόγους.
Η ερώτησή μου πήγαινε λίγο πιο μακριά από τη μνημόνευση ή όχι του οικουμενιστή μητροπολίτη. Νομίζω ότι αυτό που κατά κύριο λόγο με απασχολεί είναι αν η συμμετοχή στην Εκκλησία και στα μυστήρια είναι, ας πούμε, 'πνευματικά έγκυρη' στα μάτια του Θεού (όχι του Κράτους, ούτε καν της επίσημης Εκκλησίας) όταν ο ιερέας είναι οικουμενιστής. Τί κάνει ο πιστός στην περίπτωση αυτή; Προτιμά να απέχει από τα μυστήρια της Εκκλησίας και την Εκκλησία την ίδια έως ότου κατορθώσει να βρεθεί στην ακτίνα ενός αποτειχισμένου ιερέα ή συμμετέχει ελπίζοντας ο Θεός να δώσει περισσότερη βαρύτητα στην πίστη και την ανάγκη του για την Εκκλησία και τα μυστήρια από ό,τι στον οικουμενιστή ιερέα που τα τελεί; Και για να χρησιμοποιήσω ένα παράδειγμα: αν δεν βρίσκεται αποτειχισμένος ιερέας εκεί που ζει ο Χριστιανός και αν τα ταξίδια δεν είναι εύκολα (και μερικές φορές δεν είναι καθόλου εύκολα για διάφορους λόγους), το μωρό πρέπει να βαφτιστεί εκεί που ζει ή να περιμένει; Ένα ζευγάρι να τελέσει γάμο ή να περιμένει; Τί είναι προτιμότερο από τα δύο με πνευματικό καθαρά γνώμονα; Μη τέλεση του μυστηρίου και αναβολή του επ' αόριστον με όλα τα ρίσκα που μια τέτοια απόφαση δύναται να εμπεριέχει (ξαφνικός θάνατος, για παράδειγμα, που βρίσκει τον Χριστιανό σε κατάσταση αμαρτίας) ή τέλεσή του από οικουμενιστή; Ευχαριστώ και πάλι.
Δηλαδή, φανταστείτε ένα μέρος του κόσμου (εκτός Ελλάδας) με έναν μόνο ιερέα και αυτόν οικουμενιστή. Τί κάνει ο Χριστιανός σε αυτή την περίπτωση; Πηγαίνει στην εκκλησία του ή όχι; Παντρεύεται σε αυτήν ή όχι; Εξομολογείται ή όχι; Συμμετέχει, δηλαδή, ως Χριστιανός στη ζωή της Εκκλησίας ή μεταθέτει τη συμμετοχή του αυτή ως πνευματική εκκρεμότητα επ' άπειρον στον μέλλον, για όταν και αν μπορέσει να ταξιδέψει; Δεν θέλω να σας κουράζω, αλλά με απασχολεί πολύ αυτό το θέμα ειδικά στους καιρούς που ζούμε. Ευχαριστώ ξανά.
Πριν 6 μήνες ένας "χριστιανός", που μεγάλωσε σε ορθόδοξες κατασκηνώσεις, μας είπε ότι ήταν στην Αγγλία τα Χριστούγεννα και δεν βόλευε στην πόλη που ήταν να πάνε σε ορθόδοξο ναό, πήγαν στην "θεία λειτουργία" προτεσταντών.
Ακριβώς το ίδιο επιχείρημα επικαλέστηκε: μα αφού δεν υπάρχει ορθόδοξη; να μην πάω;
Οι Ιεροί Κανόνες είναι σαφείς: ΔΕΝ επιτρέπεται συμπροσευχή με αιρετικούς. Καλύτερα να διαβάσεις την ακολουθία μόνος σπίτι σου παρά να πας εκεί. Αν κάνανε όλοι οι πιστοί το χρέος τους, τώρα δεν θα είχα φτάσει εδώ. Αν δεν ομολογίσουμε την αλήθεια στους γνωστούς μας, αν δεν ΜΑΘΟΥΝ ότι πάψαμε να πηγαίνουμε εκεί γιατί δεν θέλουμε να συνκοινωνούμε με την αίρεση, πως θα προβλημαστιστούν και αυτοί; Πως θα σταματίσει η αίρεση;
Ψάξτε πόσες δεκαετίες οι "οπαδοί" (έτσι τους αποκαλούσαν, "Ιωαννίτες") του Αγίου Ιωάννη (Χρυσοστόμου) ΔΕΝ πήγαιναν στους ναούς και προτιμούσαν να λειτουργούνται μέσα στα δάση. Και εκεί τους κυνηγούσαν. Πάνω από 30 έτη διωγμών. Εμείς;
Ποιος θα σηκώσει τελικά τον σταυρό αν όλοι επικαλούμαστε δικαιολογίες;
Δεν συζητάω φυσικά για τη συμμετοχή σε άλλα δόγματα, αλλά για κάτι τελείως διαφορετικό. Ας πούμε, ένας ετοιμοθάνατος άνθρωπος. Άρρωστος, κατάκοιτος, πιστός Χριστιανός. Επιθυμεί και πρέπει να εξομολογηθεί και να μεταλάβει, όμως ο μοναδικός ορθόδοξος ιερέας εκεί που ζει είναι οικουμενιστής, ο άνθρωπος αυτός δεν μπορεί φυσικά να ταξιδέψει, και εν τω μεταξύ παραμένει ανεξομολόγητος και ακοινώνητος με το τέλος να πλησιάζει. Τί κάνει κανείς σε μια τέτοια περίπτωση;
Δεν διαφωνώ μαζί σας επί της αρχής σε αυτά που γράφετε για την ομολογία της αλήθειας και τον διαχωρισμό της θέσης του πιστού από τον αιρετικό και τον πλανεμένο, ωστόσο μιλάμε για ένα ποίμνιο πολλών εκατομμυρίων ως τα πέρατα του κόσμου. Η Διασπορά έχτισε εκκλησίες και μητροπόλεις για αυτόν τον λόγο: επειδή είναι πρακτικά αδύνατον στα μέλη της να ταξιδεύουν κάθε φορά που επιθυμούν να πάνε στην εκκλησία, να παντρευτούν, να βαφτίσουν τα παιδιά τους, να πεθάνουν. Όταν οι ιερείς της ασπάζονται τον οικουμενισμό, τί πρέπει να κάνουν αυτοί οι άνθρωποι ως πιστοί; Ο αγώνας κατά της αίρεσης χρειάζεται και ιερείς, δεν μπορεί να τον κάνει ο πιστός μόνος του εκτός και αν αποκοπεί εντελώς από τους κόλπους της Εκκλησίας. Ωστόσο, αν αποκοπεί εντελώς από την Εκκλησία αποκόβεται από τον εκκλησιασμό, από τα μυστήρια. Και εδώ γεννάται ένα τεράστιο πνευματικό ζήτημα. Ένα μωρό που πεθαίνει αβάπτιστο για αυτόν το λόγο, θα το δεχτεί ο Θεός στο πλήρωμα των Χριστιανών; Τον άρρωστο άνθρωπο του παραδείγματος από πάνω, θα τον πάρει ο Χριστός στον Παράδεισο με ανεξομολόγητες αμαρτίες;
Οι πιστοί που ιερουργούνταν μέσα στα δάση είχαν ιερείς, για αυτό μπορούσαν να ιερουργηθούν. Όταν δεν έχεις ιερείς εκεί που είσαι και όταν δεν μπορείς να διασχίσεις ηπείρους και ωκεανούς για να βρεις αυτούς τους ελάχιστους εκεί που υπάρχουν, τί κάνεις; Μένεις αβάπτιστος; Ανεξομολόγητος; Ανύμφευτος; Και συνακόλουθα, υπό το Χριστιανικό πρίσμα πάντα, αμαρτωλός; Μην παρεξηγήσετε το ύφος μου, σας παρακαλώ, ως 'επιθετικό' ή 'εριστικό'. Πηγάζει από γνήσια ανησυχία. Στη θεωρία είναι απλό το 'να κάνεις ένα ταξίδι', στην πράξη όμως πολλές φορές δεν είναι καθόλου απλό. Επιπλέον, δεν είναι μόνο ένα ταξίδι. Στην πραγματικότητα, είναι ΑΠΟ ΕΝΑ ταξίδι κάθε φορά που ως πιστός έχεις την ανάγκη της εκκλησίας, από το μυστήριο του γάμου και της βάπτισης μέχρι την εξομολόγηση, τη Θεία Λειτουργία τη Μεγάλη Εβδομάδα, μέχρι τον εκκλησιασμό κάθε Κυριακής.
Πρός τήν mama bear (μαμά αρκούδα ;)
Μέγας Αθανάσιος
«Εάν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος οι όντες οφθαλμοί της Εκκλησίας, κακώς αναστρέφονται και σκανδαλίζουν τον λαόν είναι συμφερότερο να τους εκβάλουμε από τους ευκτήριους οίκους παρά να βρεθούμε μετ’ αυτών ως μετά Άννα και Καϊάφα εις την γέενναν του πυρός» (P.G. 35, 33 - ΒΕΠΕΣ 33, 199) και «ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει φεύγειν» ( βλ. Μ. Αθανασίου, Τοις τον μονήρη βίον ασκούσι P.G. 26, 1188ΒC.
Μέ τά υποθετικά άν αυτό, άν εκεινο, άν το ένα κι άν τό άλλο, η πίστη γίνεται κλωτσοσκούφι. Όποιος έχει πίστη, παρακάμπτει όλα τά εμπόδια.
Αγαπητέ μου Κυπριανέ, μην αερολογείτε σας παρακαλώ. Ρωτάω κάτι πολύ σοβαρό για τους καιρούς που ζούμε και για τις συνθήκες στις οποίες διαβιούν πολύ μεγάλα πλήθη ορθόδοξων Χριστιανών, και δεν παίρνω απάντηση. Ο ορθόδοξος Χριστιανός της Αμερικής, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Βόρειας και Δυτικής Ευρώπης ΤΙ ακριβώς πρέπει να κάνει αν δεν θέλει ούτε από την αίρεση να μολυνθεί αλλά ούτε και από όσα ορίζει ο Χριστιανισμός ως θεμελιώδη για τη σωτηρία του να αποκοπεί; Θέτω ένα θέμα μέγιστα πνευματικό όσο και πρακτικό. Μέχρι να πληθύνουν οι αποτειχισμένοι ιερείς και να αρχίσει κανένας να τους συναντά και αλλού εκτός από την Ελλάδα, ΤΙ πρέπει να κάνει ένας Χριστιανός που επιθυμεί να συνεχίσει να ζει ως Χριστιανός; Το μωρό του να το βαφτίσει με έναν οικουμενιστή ιερέα ή να το αφήσει αβάφτιστο με κίνδυνο ακόμα και να πεθάνει (κούφια η ώρα που το ακούει, αλλά δυστυχώς συμβαίνει) αβάφτιστο; Το ζευγάρι των ερωτευμένων να κάνει τον γάμο του με έναν οικουμενιστή ιερέα ή να παραμείνουν εραστές; Ο ετοιμοθάνατος να εξομολογηθεί και να κοινωνήσει ή όχι; Μην ξεχνάτε ότι εκτός όλων των άλλων ζούμε και σε εποχή στην οποία ένας τρομερός πόλεμος μπορεί να ξεσπάσει ανά πάσα στιγμή, και ότι για αυτόν τον λόγο η σταθερή προτροπή των Χριστιανών μεταξύ τους, είτε είναι λαϊκοί είτε είναι κληρικοί, είναι μετάνοια, εξομολόγηση, προσευχή έτσι ώστε μεταξύ άλλων να μην σου κληρώσει να πεθάνεις απροετοίμαστος. Είναι πολύ ξεκάθαρα τα ερωτήματά μου και, όχι, η πίστη δεν παρακάμπτει όλα τα εμπόδια. Δεν παρακάμπτει τα οικονομικά εμπόδια, δεν παρακάμπτει τα εμπόδια της επιβίωσης, δεν παρακάμπτει τις τεράστιες χιλιομετρικές αποστάσεις, ΔΕΝ παρακάμπτει την πραγματικότητα του ελαχιστότατου αριθμού των αποτειχισμένων ιερέων σε σύγκριση με τον αριθμό των υπολοίπων καθώς και τη συγκέντρωση των πρώτων σε έναν πολύ περιορισμένο γεωγραφικό χώρο. Εκτός και αν εννοείτε ότι είναι εξ αιτίας της ολιγοπιστίας μας που δεν έχουμε ακόμη κατορθώσει να διακτινιζόμαστε από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα στα δυο-τρία εκκλησάκια των αποτειχισμένων ιερέων στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Πρός mama bear
6 σὺ δὲ ὅταν προσεύχῃ, εἴσελθε εἰς τὸ ταμιεῖόν σου καὶ κλείσας τὴν θύραν σου πρόσευξαι τῷ πατρί σου τῷ ἐν τῷ κρυπτῷ· καὶ ὁ πατήρ σου ὁ βλέπων ἐν τῷ κρυπτῷ ἀποδώσει σοι ἐν τῷ φανερῷ. (Μτ.ς')
Το μωρό του να το βαφτίσει με έναν οικουμενιστή ιερέα ή να το αφήσει αβάφτιστο με κίνδυνο ακόμα και να πεθάνει (κούφια η ώρα που το ακούει, αλλά δυστυχώς συμβαίνει) αβάφτιστο;
Το ζευγάρι των ερωτευμένων να κάνει τον γάμο του με έναν οικουμενιστή ιερέα ή να παραμείνουν εραστές;
Ο ετοιμοθάνατος να εξομολογηθεί και να κοινωνήσει ή όχι;
Σας απαντήσαμε:
Να οργανώσουν ένα ταξίδι στην Ελλάδα και να το βαπτίσουν εδώ σε ΜΗ οικουμενιστή (ΜΗ μνημονεύοντα)
Ομοίως για τους προς γάμον κοινωνίαν
Όσο για τον ετοιμοθάνατο, αν ο άλλος περίμενε να φτάσει μια ανάσα πριν το τέλος για να μετανοήσει, να εξομολογηθεί και να μεταλάβει ... μακάρι, έστω και έτσι σώζεται μια ψυχή, αρκεί πραγματικά να το θέλει.
Ο Θεός για κάθε πράξη μας κρίνει τις προθέσεις μας.
Και όμως, δεν απαντήσατε. Σας έκανα σαφές ότι για έναν Χριστιανό δεν πρόκειται μόνο για ένα ταξίδι (η πνευματική ζωή δεν σταματά στο βάφτισμα), αλλά και ότι και ένα μόνο ταξίδι πολλές φορές δεν είναι εφικτό όταν το θέλουμε, και περίμενα ότι θα μπορείτε να κατανοήσετε και τις δύο αυτές εξαιρετικά βασικές πραγματικότητες καθώς και τον ευρύτερο προβληματισμό που έθεσα: τί κάνει ο Χριστιανός για να παραμείνει Χριστιανός με τον τρόπο που ορίζει ο Χριστιανισμός στις καθημερινές του συνθήκες, εκεί που ζει και χωρίς την πολυτέλεια του αποτειχισμένου ιερέα, και όχι μία φορά τον χρόνο ή όποτε έχει τη δυνατότητα να ταξιδέψει. Εσείς μπορείτε να ταξιδέψετε όποτε θέλετε και για όπου θέλετε ακόμα και εντός Ελλάδας; Ή πηγαίνετε στην εκκλησία μόνο όταν βαφτίζετε; Εν πάση περιπτώσει, σας ευχαριστώ που μας βοηθήσατε να καταλήξουμε σε μια απόφαση. Το μωρό θα βαφτιστεί με όποιον είναι διαθέσιμος. Αυτά που (δεν) προτείνετε στην πράξη ισοδυναμούν με αυτοαποκλεισμό από την πνευματική ζωή για όποιον δεν έχει το αεροπλάνο στο τσεπάκι του. Δεν θα πάρουμε τέτοιο ρίσκο με ένα μωρό. Όταν με το καλό αποτειχιστούν μια-δυο χιλιάδες ιερείς ακόμα, θα το ξαναδούμε. Καλή συνέχεια.
Άρα εξ αρχής είχατε αποφασίσει ότι για να αποτειχιστείτε πρέπει να έρθει ο ιερέας της ενορίας σας να σας ανακοινώσει ότι αποτειχίστηκε.
Να σας βολεύει το μέρος, ο ναός, η ώρα της θ.λειτουργίας κλπ.
Θέτατε απίστευτα ερωτήματα (τι θα γίνει με τον ετοιμοθάνατο) για να καλύψετε την δική σας αδυναμία.
Αφήστε και το μωράκι και το ζευγάρι και τον ετοιμοθάνατο και προβληματιστείτε για το σε ποια μοίρα της ζωής σας έχετε ΕΣΕΙΣ τελικά τον Χριστό. Τι είστε ΕΣΕΙΣ διατεθημένη να θυσιάσετε για Αυτόν.
Έζησαν ομολογητές, χωρίς επικοινωνία με αδερφούς, χωρίς βιβλία, γράμματα, ομιλίες, λειτουργίες και μυστήρια.
Και εμείς τα έχουμε με ένα κλικ όλα και πάλι δυσκολευόμαστε. Ο Θεός δεν υποχρέωσε κανέναν. Πηγαίνετε να δηλώνετε δημόσια την κοινή πίστη σας με τους οικουμενιστές, μνημονεύοντας τους.
Το κινητό του π. Σταύρου δεν ισχύει.
Διορθώθηκε ευχαριστούμε.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.