" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 12 Αυγούστου 2017

Οι Οικουμενιστές (μετὰ τον π. Μάξιμο Καραβά) έβαλαν στο στόχαστρο τον π. Εὐστράτιο! ΚΛΕΙΔΩΣΑΝ με λουκέτο το κελί του γέροντα στην Μονή. 4 ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ. Διαρκής Ενημέρωση.

Σχόλιο:
Μία ακόμη ΔΙΩΞΗ ενός ομολογητή ιερομονάχου.

Οι υπόλοιποι, οι χιλιάδες ρασοφόροι που κατοικούν στην Ελλάδα, κάνουν τις διακοπές τους σε Ελλάδα και εξωτερικό  (κάποιοι φορώντας βερμούδες, άλλοι -στο εξωτερικό- κουστούμια) και νίπτουν τας χείρες τους, όπως ο Πόντιος Πιλάτος ...
Όταν τους ρωτάς απαντάνε : "α, εγώ δεν ασχολούμαι". Με ένα σωρό εκκλησιαστικά κουτσομπολιά όμως, μια χαρά ασχολούνται.  
Με λίγη κουβέντα θα δεις ότι παρακολουθούν τα πάντα στο θέμα της διακοπής μνημόνευσης, αλλά όταν τους το προτείνεις, κάνουν την "σιγανοπαπαδιά". 
Τότε τους πιάνει ο ευσεβισμός ... "και ποιος είμαι εγώ..."! Όταν φοράνε τα λουξ αξεσουάρ τους, όχι.


Όπως δεσμευθήκαμε δεν θα αφήσουμε ΚΑΝΕΝΑΝ μόνο του. 
Οι τακτικοί αναγνώστες μας, γνωρίζουν πολύ καλά ότι κρατάμε τις υποσχέσεις μας. Και αυτό κάποιοι -αρκετοί- το τρέμουν.
Αν η Μεγίστη Λαύρα πραγματοποιήσει την απειλή της, κάποιος "αγαπούλης" μητροπολίτης θα χάσει τον ύπνο του. Τι ωραία χαμογελάνε μπροστά στους "πιστούς" (σε εισαγωγικά). Βλέπουν τον ένα πιστό: αγκαλίτσες και φιλάκια, τον επόμενο, το ίδιο. Όπως και οι πολιτικοί.. Αυτούς όμως μετά από όσα έγιναν τους σιχάθηκε ο λαός, δεν θέλει ούτε να τους δει μπροστά του. 
Λέτε να γίνει το ίδιο και με τους δεσποτάδες;;;


Επειδή εντείνονται οι απειλές και στον π.Φώτιο Τζούρα (διέκοψε την μνημόνευση του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου, δεν αποκλείεται να κάνουμε σχετική ανάρτηση σε λίγες ώρες με τις νέες απειλές που δέχεται) 
αλλά και επειδή και στην περιοχή της Φλώρινας (μοναστήρι στο Μηλοχώρι Πτολεμαΐδος) συνεχίζονται οι απειλές διακοπής μισθοδοσίας κλπ, 


εκτός από ένα θερμό καλοκαίρι όσο πλησιάζει προς το τέλος του, εκ μέρους μας, υποσχόμαστε και έναν "καυτό" Σεπτέμβριο!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"




Από εξακριβωμένη πηγή μάθαμε ότι 
η Ι. Μ. Μεγίστης Λαύρας αποφάσισε να διώξει 
τον ιερομόναχο γέροντα Ευστράτιο 
από το μετόχι της, «Άξιον Εστί» στην Βαρυπόμπη.

Ἐδῶ ὁ π. Εὐστράτιος βαπτίζει
ὀρθόδοξα κι ὄχι ὅπως βάπτισε
πρόσφατα ὁ οἰκουμενιστὴς
μητροπολίτης Λαγκαδᾶ! (πηγή φωτογραφίας)


Απ' ό,τι φαίνεται ακολουθεί και η δίωξη του μοναχού π. Κοσμά του Κουτλουμουσιανού), επειδή διέκοψε την μνημόνευση του Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου καιόσων των μνημονεύουν, πιστός στην διδασκαλία των Αγίων Πατέρων, ως προς τί πρέπει να πράττουν τα μέλη της Εκκλησίας σε καιρό αιρέσεως.


Έχουν μάλιστα κλειδώσει το κελί του γέροντα στη Μονή, το οποίο μοιράζεται με τον αγωνιστή γέρονταΣάββα Λαυρεώτη με λουκέτο, ώστε να μην μπορούν να μπουν χωρίς την άδειά τους.

Το γεγονός ότι διώκουν πάλι έναν καταξιωμένο γέροντα φανερώνει, ότι οι οικουμενιστές έχουν πια αποφασίσει την πάταξη κάθε αντίδρασης, από όποιον και αν προέρχεται μία πρακτική που είναι κοινός τόπος όλων των αιρετικών. Οι πανίσχυροι οικουμενιστές και οι μονές του σαθρωμένου πια οπωρωφυλακίου του Αγίου Όρους, (κατά τον αείμνηστο Ι. Κορναράκη), αποδεικνύουν έτσι, η τάχα αδιαφορία τους τόσα χρόνια, ήταν προσποιητή και υπολογισμένη. Τώρα που βλέπουν ότι οι Διακοπές των Μνημοσύνων των Παναιρετικών Οικουμενιστών πληθαίνουν, βάζουν σε εφαρμογή την μέθοδο τῶν απειλών και διώξεων, αφού τρέμουν την φωνή του κάθε ορθοδόξου, διότι αυτή τους ελέγχει και τους αναδεικνύει ως παναιρετικούς.

Είναι πια η ώρα για το ορθόδοξο ποίμνιο, ν’ αφήσει πια τους δισταγμούς ή τις αμφιβολίες. Να δείξει και αυτό ότι κατάλαβε πια τα υποχθόνια σχέδια των Οικουμενιστών. Να δείξει ότι αξίως φέρει το όνομα ορθόδοξος Χριστιανός και ως φύλαξ των δογμάτων της Εκκλησίας δεν θα επιτρέψει στους Οικουμενιστές να συνεχίσουν το ανόσιο έργο τους.








Μετά από πολλά χρόνια μας αξίωσε η Παναγία να επισκεφθούμε το Μοναστήρι της πρώτης μας μετάνοιας το Αξιον Εστί. Μιλήσαμε λίγο με την Συνοδεία, και λίγο με τον Γέροντα Ευστράτιο, ο οποίος είναι και ο Γέροντας του π. Σάββα του Λαυριώτη.






Εν κατακλείδι ο Γέροντας είναι αποτειχισμένος, Λειτουργεί με το Νέο και μνημονεύει πάσης αρχιεπισκοπής ορθοδόξων. 

Αυτό όμως έχει κόστος… με αποτέλεσμα να έχουν μόλις λίγες μέρες διορία πριν τους βγάλουν έξω. 

Όπως τότε εκδίωξαν εμάς το 2005 από αυτό το Μοναστήρι έτσι και σήμερα όποιος αντιστέκεται στην εκκλησιαστική Ν.Τ.Π. θα υποστεί την νομοτέλεια του διωγμού. 




Ἡ κατάντια τῶν Οἰκουμενιστῶν 


Παρακολουθώντας κανεὶς τὰ τελευταῖα γεγονότα, τοὺς διωγμοὺς, τὰ σχόλια καὶ τὶς ἀντιδράσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν δὲν μπορεῖ πιὰ παρὰ νὰ νιώθει λύπηση γιὰ τὴν κατάντια αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων. Βλέποντας τὰ ἀπὸ τὴν ὀργὴ παραμορφωμένα πρόσωπά τους 
Μητροπολίτης Σιδηροκάστρου Μακάριος 



τὶς γεμάτες δοκησισοφία καὶ εἰρωνία ἐκφράσεις τους 


τὸ πόσο ἐπιθυμοῦν νὰ βγάλουν τὸ ράσο μιμούμενοι τοὺς ἑτερόδοξους 






Μητροπολίτης Ζακύνθου (πρώην Δωδώνης) ...


Ο κύριος με την τραγιάσκα είναι ο "ορθόδοξος" μητροπολίτης Γερμανίας

καταλαβαίνουμε, γιατί ὁ Ἅγ. Παΐσιος εἶπε: «Ὄχι μόνο θέλουν νὰ μᾶς ὑποτάξουν, ἀλλὰ καὶ δὲν πιστεύουν ὅτι ἔχουμε τὴν ἀλήθεια... Μετὰ λύπης μου, ἀπὸ ὅσους φιλενωτικοὺς ἔχω γνωρίσει, δὲν εἶδα νὰ ἔχουν οὔτε ψίχα πνευματικὴ οὔτε φλοιό...»


Σίγουρα δὲν θὰ μποροῦν τὴν νύχτα νὰ κοιμηθοῦν καὶ θὰ στριφογυρίζουν ὀργισμένοι στὸ δεσποτικό τους κρεβάτι, σκεπτόμενοι, ὅτι ἕνας 82χρονος ἡγούμενος (βλέπε Μηλοχώρι) τόλμησε νὰ διακόψει τὴν μνημόνευσή τους! Θὰ τυραννιοῦνται ἀπὸ τὴ σκέψη, ὅτι ἕνας «ἀγράμματος ἱερέας» (βλέπε Σιδηρόκαστρο) σήκωσε τὸ ἀνάστημά του ἀπέναντι στὸν ἀσεβῆ ἐπίσκοπό του,! Θὰ τοὺς προκαλεῖ φόβο ἡ διαπίστωση, ὅτι ὑπάρχουν ἀκόμα μοναχοὶ ποὺ τιμοῦν τὸν ρόλο καὶ τὸ σχήμα τους μιμούμενοι τοὺς Ἁγίους, ξεσκεπάζοντας τὸν δικό τους ξεπεσμό, ὄχι μόνο νὰ κάνουν ἀνυπακοὴ στὶς θεῖες Ἐντολές, ἀλλὰ νὰ προτρέπουν, νὰ ἀναγκάζουν κι ἄλλους νὰ κάνουν τὸ ἴδιο! (βλέπε Ἅγιον Ὅρος, Βαρυπόμπη, Φλώρινα, Καστοριά, Βόλο κ.λ.π.). 

Εἶναι βασανιστικὸ καὶ ἐξουθενωτικὸ αὐτὸ τὸ στιφογύρισμα στὸ δεσποτικὸ κρεβάτι, αὐτὴ ἡ ἀνησυχία ποὺ γίνεται ὀργή, καὶ μῖσος, καὶ φέρνει στὸ στόμα κατάρες καὶ ἀρές,έναντίον αὐτῶν ποὺ τολμοῦν νὰ διαταράσσουν τὴν δεσποτική τους μεγαλωσύνη! 

Εἶναι ἐξοργιστικὸ κάποιοι ξυπόλυτοι καὶ ἄφραγκοι νὰ ἔρχονται καὶ νὰ ἀποκαθηλώνουν τὸ ὄμορφο πορτραῖτο τους, ποὺ μὲ τὴν βοήθεια τῶν καλοπληρωμένων Μ.Μ.Ε. ἔχουν δημιουργήσει! Εἶναι φοβερὸ νὰ παρουσιάζουν, αὐτοὶ οἱ ἀνυπόληπτοι στὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο, τὸν δεσπότη καὶ «βασιλιᾶ γυμνό»! Νὰ ἀποκαλύπτουν τὸ μῖσος, πίσω ἀπὸ τὸ ἀγαπολογικὸ προφίλ! Νὰ ἀποκαλύπτουν τὸν ἐριστικό τους χαρακτήρα καὶ τὴν διχαστική τους ψυχολογικὴ ἰδιοσυγκρασία, ποὺ γκρεμοτσακίζει τὴν οἰκουμενιστικὴ συνθηματολογία τοῦ «δὲν κοιτοῦμε τί μᾶς χωρίζει ἀλλὰ τί μᾶς ἑνώνει» καὶ ψυχαναγκαστικὰ τοὺς σπρώχνει νὰ ψάχνουν ὀργισμένοι νέες μηνύσεις, νέες διώξεις, νέους τρόπους καθυπόταξης αὐτῶν ποὺ τολμοῦν νὰ ὑπακούουν στὸν Χριστὸ καὶ στοὺς Ἁγίους Του καὶ ὄχι στὶς «αὐθεντίες τους». 

Νόμιζαν, ὅτι ἦταν παντοδύναμοι καὶ τώρα ἀποκαλύπτεται ἡ πνευματική τους γύμνια. Πίσω ἀπὸ τὰ σοβαροφανῆ, δεσποτοκρατικὰ «στιβαρὰ» πρόσωπά τους βγαίνει στὴν ἐπιφάνεια ἡ ἀπὸ τὰ σκάνδαλα, τὴν ἐκκοσμίκευση, τὴν προδοσία καὶ τὸν συμβιβασμὸ πάλη ἀνθρώπων ποὺ τοὺς τυραννάει ἡ πτώση καὶ ἡ ἀποστασία. 

Συνηθισμένοι στὰ συνέδρια, τὰ γεύματα, τὶς πανεπιστημιακὲς διαλέξεις, τὶς κάμερες, τὶς ὀσφυοκαμψίες καὶ τοὺς δημόσιους ἐπαίνους, νιώθουν τώρα τὴν δαμόκλεια σπάθη τῆς πίστεως νὰ αἰωρεῖται πάνω ἀπὸ τὶς τυραννικὲς, δεσποτοκρατικὲς κεφαλές τους. 

Συνηθισμένοι στὰ παζάρια μὲ τοὺς ἰσχυρούς, ὑποφέρουν ψυχικὰ ἀπὸ τὴν ἀντίδραση «τῶν μωρῶν αὐτοῦ τοῦ κόσμου». Συμβιβασμένοι μὲ τὴν σχετικότητα τῆς μεταμοντέρνας ἐποχῆς, ἀποροῦν μὲ τὴν ἀπολυτότητα τῶν ὁμολογητῶν κάθε εἴδους, ποὺ τοὺς ὑπενθυμίζει ὅτι ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἴδρυμα κοινωνικοῦ χαρακτῆρα ἀλλὰ ἡ μοναδικὴ ὁδὸς σωτηρίας. 

Ἡ τραγικότητά τους δὲν τοὺς ἐπιτρέπει, σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν ἀριστοτέλειο ὁρισμό, ἐλπίδα κάθαρσης, ὅσο ἐπιμένουν στὴν αἵρεση καὶ στὴν προδοσία τῆς πίστεως. Ἀντιθέτως θὰ ἐπινοοῦν ὅλο καὶ πιὸ σκληρὰ μέτρα, ὅλο καὶ πιὸ ἄδικους διωγμούς, ὅλο καὶ πιὸ αἱρετικὲς πρακτικές, βυθιζόμενοι στὴν λάσπη τῆς αἱρέσεως καὶ ξεχνώντας τὴν διδασκαλία «τοῦ γεροντικοῦ» στὴν ὁποία διαβάζουμε γιὰ τὶς εὐχαριστίες ἑνὸς ὑποτακτικοῦ ποὺ εἶχε ὑποκύψει στὰ πάθη του, ἀλλὰ χάρη στὶς προσευχὲς τοῦ γέροντά του εἶχε τὸ κεφάλι του ἔξω ἀπὸ τὴν λάσπη τῆς κόλασης, γιατὶ στεκόταν πάνω στὸ κεφάλι ἑνὸς ἐπισκόπου. 

Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου











ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 
ΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ 
ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΛΑΥΡΙΩΤΕΣ !


«Ἐκεῖνος πού διώκεται ἀπό αὐτούς πού φαίνεται ὅτι εἶναι ὁμόπιστοι, λόγω τῆς ὑγιοῦς πίστεως, θά ἔχη μεγαλύτερον στέφανον ἀπό αὐτόν πού μαρτυρεῖ ἀπό εἰδωλολάτρη» (Ἅγ. Ἰωσήφ, Πατρ. Κων/λεως)

Ἐν πρώτοις, εὐχαριστοῦμεν τόν Κύριόν μας Ἰησοῦν Χριστόν, πού μᾶς ἀξιώνει νά ὁμολογοῦμεν τήν πίστην μας ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων καί μάλιστα νά διωκόμαστε καί νά ἐξοριζόμαστε δι’ αὐτήν. Καί γι’ αὐτό, εὐχαριστοῦμε καί τούς Λαυριῶτες πατέρες πού, παρά τοῦ ὅτι ἀποδεικνύουν ἑαυτούς ἀρνητές τοῦ Χριστοῦ καί ἀλλότριους Αὐτοῦ, μέ τόν διωγμό πού κινοῦν ἐναντίον μας, μᾶς καθιστοῦν, ἄν καί ἀνάξιοι καί ἁμαρτωλοί, ὁμολογητές.


Πολλοί θά θεωρήσουν αὐτήν τήν ἐπιστολή σκληρή καί ἀκραία. Καί ὅμως, ἐγράφη ἐν ἀληθείᾳ καί ἀγάπη, διότι ὅταν ἡ ἀρρώστια εἶναι σέ τελικό στάδιο τότε τό νυστέρι πρέπει νά εἰσχωρήσει μέχρι τό κόκκαλο μήπως καί ἐπέλθει ἡ ἐπιθυμητή ἴασις. Ἄν καί νομίζω πώς οἱ ἀγαπητοί, κατά τ’ ἄλλα, Λαυριῶτες πατέρες, ἤδη ἐνεκρώθηκαν ὡς πρός τήν πίστιν καί «εὐκοπώτερόν ἐστι κάμηλον διὰ τρυμαλιᾶς ραφίδος εἰσελθεῖν ἢ Λαυριώτην εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν», (πρβ Μάρκ. Ι, 25). Ἀλλά ποιός ξέρει, γίνονται καί σήμερα θαύματα.

Οἱ πατέρες τῆς Ἱ.Μ.Μ. Λαύρας ξεπέρασαν κάθε μέτρο, λαμβάνοντας θέση διωκτῶν ἔναντι στούς πατέρες πού ἀγωνίζονται γιά τήν πατροπαράδοτη ἀποστολική μας πίστη καί μέ αὐτόν τόν τρόπο ἔγιναν ἀρνητές τῆς Ὀρθοδοξίας καί προδότες τοῦ Χριστοῦ.

Ὑποστηρίζουν, ἀνοικτά πλέον, πώς ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶναι «ἅγιος» ἄνθρωπος, πώς ἐμεῖς δέν μποροῦμε νά τόν φθάσουμε οὔτε στό μικρό του δακτυλάκι, πώς ὅποιος εἶναι ἀντίθετος μέ αὐτόν καί μέ αὐτά πού κάνει ὑπακούει τόν σατανά καί εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας καί σωτηρίας!!!

Δέν διαβάσατε ποτέ, ταλαίπωροι Λαυριῶται, πώς «ὁ φθείρων τὴν πίστιν ἐν τῇ κακῇ διδασκαλίᾳ, ρυπαρὸς γενόμενος εἰς πῦρ ἄσβεστον χωρήσει ὁμοίως καὶ ὁ ἀκούων αὐτοῦ;» (Ἅγιος Ἰγνάτιος Θεοφόρος, P.G, 5,657)

Δέν καταλαβαίνετε πώς ἀθετεῖτε τήν παράδοση τῶν Ἀποστόλων ἀκολουθώντας καί μνημονεύοντας τόν μασόνο, αἱρετικό καί ἀντίχριστο πολέμιο τοῦ Χριστοῦ μας, Ἀρχοντώνη καί κατά συνέπεια ἀθετεῖτε τόν ἴδιον τόν Κύριον; Δέν διαβάσατε ποτέ, ἄθλιοι, στό Εὐαγγέλιο τά λόγια τοῦ Σωτῆρος πού μᾶς λέει: «Ὁ ἀκούων ὑμῶν ἐμοῦ ἀκούει, καὶ ὁ ἀθετῶν ὑμᾶς ἐμὲ ἀθετεῖ· ὁ δὲ ἐμὲ ἀθετῶν ἀθετεῖ τὸν ἀποστείλαντά με» (Λουκ. Ι, 16);

Δέν διαβάσατε ποτέ σας τούς βίους τῶν Ἁγίων μας, ὅπου ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ οἱ Ἅγιοι διέκοπταν τήν κοινωνία μέ τούς ἀκρίτους ἀκόμη αἱρετικούς; 

Δέν γνωρίζετε πώς «ὅστις βούλεται σωθῆναι, πρό πάντων χρή αὐτῷ τήν καθολικήν κρατῆσαι πίστιν, ἥν εἰ μή τις σώαν καί ἄμωμον τηρήσειεν, ἄνευ δισταγμοῦ, εἰς τόν αἰῶνα ἀπολεῖται» (Μ. Ἀθανάσιος); Δέν καταλαβαίνετε πώς ὁδηγεῖτε ἐσᾶς καί αὐτούς πού σᾶς ἀκολουθοῦν, στήν κόλαση τῶν τυμπανιαίων Λαυριωτῶν;

Μήπως ἐκαθεύδατε, ὅταν διαβάζαμε τό συναξάρι τῶν 26 ὁσιομαρτύρων Ζωγραφιτῶν, οἱ ὁποῖοι εἰδοποιήθηκαν γιά τήν ἔλευση τοῦ αἱρετικοῦ φιλενωτικοῦ αὐτοκράτορος ἀπό τόν ὅσιο Γαβριήλ, κατόπιν τοῦ ὁράματος ὅπου εἶχε ἀπό τήν Παναγία καί ἡ ὁποία τοῦ εἶπε τά ἑξῆς: «Ἄπελθον ταχέως εἰς τήν Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τούς ἀδελφούς καί τόν Καθηγούμενον ὅτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὅστις λοιπόν ὑπάρχει ἀσθενής τῷ πνεύματι, ἐν ὑπομονῇ ἄς κρυφθῇ, ἕως ὅτου παρέλθει ὁ πειρασμός. Οἱ δέ ἐπιθυμοῦντες μαρτυρικούς στεφάνους ἄς παραμείνωσιν ἐν τῇ Μονῇ». Καί ἐνῶ ἔχουμε χειρότερον τοῦ Βέκκου, τόν Βαρθολομαῖο, ἐσεῖς συντάσσεσθε μέ αὐτόν. Τόν ἐχθρόν τῆς Παναγίας μας. Καί θέλατε νά σᾶς ἀκολουθήσωμεν, ὅταν μοῦ γράφατε νά ξαναμνημονεύσω τό «σεπτόν ὄνομα τοῦ Παναγιωτάτου Πατριάρχη» πού τόσο ἀγωνίζεται γιά τήν Ὀρθόδοξον πίστιν μας!!!!!



Καί τώρα, τολμᾶτε νά διώκετε τόν Γέροντα Εὐστράτιο Ἱερομόναχο, πού πραγματικά δέν μπορεῖτε νά τόν φθάσετε οὔτε στό μικρό του δακτυλάκι, διότι ἐτόλμησε καί ὁμολόγησε τήν ἀλήθεια, διακόπτοντας τό μνημόσυνο τοῦ ἀντίχριστου Βαρθολομαίου; Τόν διώκετε καί τόν διώχνετε ἀπό τό μοναστήρι, μετά ἀπό 50 χρόνια ἀόκνου διακονίας καί ἀμέμπτου βίου, τήν στιγμή πού ὑπάρχουν ἄνθρωποι στό μοναστήρι πού ντροπιάζουν μέ τήν ζωή τους τό Εὐαγγέλιο; («Θοῦ Κύριε φυλακήν τό στόματί μου»!)



Ὁ Γέροντας Εὐστράτιος, ἀκολουθώντας τούς ἁγίους Πατέρες, διακόπτει τό μνημόσυνο διότι «Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα ἤ πράσσων κἄν ἀξιόπιστος ᾖ, κἄν νηστεύῃ, κἄν παρθενεύῃ, κἄν σημεῖα ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοι φαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ φθορὰν προβάτου κατεργαζόμενος» (Ἅγιος Ἰγνάτιος Θεοφόρος P.G.5, 912). Ἐνῶ ἐσεῖς προτιμᾶτε τίς θεσοῦλες σας, εὐαρεστοῦντες τήν «κεφαλή σας», τόν Ἀρχοντώνη, καί ὄχι τόν Χριστό, κερδίζοντας μία θέση στήν κόλαση μέ τούς λοιπούς αἱρετικούς καί τούς φίλους σας ἐξωμότες τυμπανιαίους Λαυριῶτες ἐπί Βέκκου. 

Διώκετε ὅλους ἐμᾶς πού ἀκολουθοῦμε τίς παραδόσεις καί τίς ἐπιταγές τῶν Ἁγίων καί Θεοφόρων Πατέρων, λέγοντας ὅτι δημιουργοῦμε σχῖσμα καί πώς βγάζουμε ἑαυτούς ἐκτός Ἐκκλησίας, πώς ἔχουμε ἄκυρα μυστήρια, βλασφημώντας ἔτσι κατὰ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, μόνο καί μόνον ἐπειδὴ διακόπτουμε τὴν κοινωνία μέ τούς αἱρετικοὺς καὶ δὲν τοὺς ἀκολουθοῦμε στὴν ἀπώλεια τῆς αἱρέσεως. Ἐμεῖς τὸ πτωχὸ καὶ μικρὸ ποίμνιο προτιμοῦμε νὰ ἀκολουθήσουμε τὴν διαχρονικὴ ἱερὰ παράδοση τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, γενόμενοι «ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατρᾶσι».

Τά πανηγύρια καί τά κονδύλια τῶν Ἑβραιομασόνων, δέν σᾶς ἄφησαν χρόνο νά διαβάσετε πώς: «Ὁ σιωπῶν ἐν καιρῷ ἀσεβείας εἶναι ἔνοχος γιά τὸ αἷμα τῶν ἁμαρτανόντων» (Μ. Βασιλείου P.G. 31,1257) καί πώς: «Εἰ δέ τις προσποιεῖται ὁμολογεῖν μὲν ὀρθήν πίστιν, φαίνεται δὲ κοινωνῶν ἐκείνοις τόν τοιοῦτον προτρέψασθε ἀπέχεσθαι τῆς τοιαύτης συνηθείας· καὶ ἐὰν μὲν ἐπαγγέλληται, ἔχετε τὸν τοιοῦτον ὡς ἀδελφόν· ἐὰν δὲ φιλονίκως ἐπιμένῃ τὸν τοιοῦτον παραιτῆσθε» (Ε.Π.Ε. 12,400,31). Δηλαδή, «ὅποιος προσποιεῖται ὅτι ὁμολογεῖ τὴν ὀρθόδοξη πίστη, ἀλλὰ ἔχει ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία καὶ μὲ τοὺς αἱρετίζοντες, δηλ. μὲ αὐτοὺς ποὺ κοινωνοῦν καὶ συμπροσεύχονται μὲ τοὺς αἱρετικούς, ὅπως εἶναι σήμερα οἱ οἰκουμενιστές, αὐτὸν ἀρχικὰ νὰ τὸν προτρέπετε νὰ ἀπέχει ἀπὸ αὐτὴ τὴν συνήθεια τῆς κοινωνίας· καὶ ἐὰν μὲν σταματήσει ἂς τὸν ἔχετε ὡς ἀδελφὸν· ἐὰν ὅμως ἐπιμένει νὰ φιλονικεῖ, (ἐμεῖς τοιαύτην συνήθεια δὲν ἔχουμε), τότε ἄς τὸν παρατήσετε» (καὶ ἄς τὸν λυπηθεῖ τὸ ἔλεος τοῦ Κυρίου νὰ τοῦ δώσει μετάνοια).

Ἀποδεικνύεστε ἁγιομάχοι, διότι ὄχι μόνον δέν δέχεσθε τά τῶν Ἁγίων, ἀλλά πράττετε καί τά ἀντίθετα μέ αὐτούς. Ἔτσι ἐνῶ ὁ Ἅγιος Ἰωάννης μᾶς λέγει πώς: «Ἐχθροὶ τοῦ Θεοῦ καὶ οἱ κοινωνοῦντες μὲ αἱρετικοὺς» (Ἅγιος ΧρυσόστομοςPG.99,1048), ἐσεῖς μνημονεύετε τόν Βαρθολομαῖο ὡς ὀρθοτομοῦντα τόν λόγο τῆς ἀληθείας. Ἀλήθεια, πατέρες, ὑπῆρξε ποτέ ἄνθρωπος πού ἔχει ξεστομίσει τόσες καί τέτοιες βλασφημίες, ὅπως ὁ Βαρθολομαῖος; Ἐκτός τοῦ ὅτι εἶναι γνωστές σέ ὅλους, τίς εἶχα καταθέσει καί στά πρακτικά τῆς Μονῆς ὡς Προϊστάμενος.

Ὁ Ἅγιος Συμεών, ἐνῶ μᾶς δίνει ἐντολή, «Κάθε κληρικὸ τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι καὶ τὰ ἔργα δὲν συμφωνοῦν μέ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων νὰ μὴν τὸν δεχόμαστε στὴν οἰκία μας. Ἀλλὰ νὰ τὸν ἀποστρεφόμεθα καὶ νὰ τὸν μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἔστω κι ἄν ἀνασταίνει νεκροὺς καὶ κάνει μύρια θαύματα» (Ἁγίου Συμεὼν Ν.Θεολόγου, Λόγος 6ος), ἐσεῖς τούς αἱρετικούς οἰκουμενιστές τούς δέχεσθε ὡς πατέρες καί δεσπότες σας. Ἄς εἶναι! Νά ξέρετε πώς μέ αὐτόν τόν τρόπο προσκυνεῖτε τόν Σατανά.

Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, ὁ καί Λαυριώτης, μᾶς λέγει πώς «Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, τῆς ἀληθείας εἰσί καί οἱ μή τῆς ἀληθείας ὄντες οὐδέ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσί» (Ἅγ. Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς, Συγγραμ. Β΄, 627), «μηδέ γάρ προσώποις τόν Χριστιανισμόν, ἀλλ’ ἀληθείᾳ καί ἀκριβείᾳ πίστεως χαρακτηρίζεσθαι μεμυήμεθα». (Ἔνθ’ ἀν.). Ἐσεῖς σπιλώνετε τήν μνήμη του, ἐνῶ νομίζετε πώς τόν τιμᾶτε, πράττοντας ἀκριβῶς τά ἀντίθετα μέ αὐτά πού μᾶς διδάσκει.

Ἐμεῖς, «κοινωνοῦμεν οὕς μνημονεύομεν καὶ μνημονεύομεν οἷς κοινωνοῦμεν» (Δοσίθεος Ἱεροσολύμων). Διότι «Οἱ μὲν αἱρετικοὶ τέλεον περί τὴν πίστιν ἐναυάγησαν, οἱ δὲ εἰ καὶ τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεμποτίσθηκαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, P.G. 99, 1116A). Γιά ἐμᾶς, «ἡ ἐξωτερικὴ ἀκοινωνησία προστατεύει ἀπὸ τὴν ἐσωτερικὴ ἀλλοτριότητα» (Ἁγίου Νεκτάριου Αἰγίνης, Περὶ σχέσεως μὲ αἱρετικοὺς, ἔκδ. Παναγόπουλος).

Κάναμε χρήση τοῦ 15ου κανόνος τῆς ΑΒ Συνόδου ἐπί Ἁγίου Φωτίου, καί τοῦ 31ου τῶν Ἀποστόλων, ἀλλά ἀμφιβάλλω ἄν ξέρετε κἄν ὅτι ὑπάρχουν τέτοιοι κανόνες. Θεολογικά δέν τολμῶ νά σᾶς μιλήσω, διότι τό μόνον πού ξέρετε εἶναι νά φωνασκεῖτε, νά καταριέστε καί νά συκοφαντεῖτε. Αὐτό μάθατε νά κάνετε μία ζωή, μέσα στό Μοναστήρι.

Αὐτά τά γνωστοποιῶ δημοσίως, γιά νά μήν μπορεῖ κάποιος νά μέ κατηγορήσει περί ψεύδους, ἀφοῦ μπορεῖτε κάλλιστα νά τά διαψεύσετε. Ἄν προσπαθήσετε ὅμως νά τό κάνετε, σᾶς περιμένει μία μεγάλη ἔκπληξη. Δέν τήν λέμε γιατί τότε παύει νά εἶναι ἔκπληξη.

Γνωρίζω ὅτι λέτε πώς ἐσεῖς κατέχετε τήν ἀλήθεια καί ὅτι βρίσκεστε ἐντός Ἐκκλησίας καί δέν πλανᾶσθε καί πώς ὅλοι οἱ ἄλλοι εἶναι πλανεμένοι ἐκτός ἀπό ἐσᾶς. Νά ξέρετε πώς τά λόγια πού ταιριάζουν ἀπόλυτα σέ ἐσᾶς, εἶναι τοῦ Κυρίου μας: «ὅτι λέγεις ὅτι πλούσιός εἰμι καὶ πεπλούτηκα καὶ οὐδενὸς χρείαν ἔχω, καὶ οὐκ οἶδας ὅτι σὺ εἶ ὁ ταλαίπωρος καὶ ὁ ἐλεεινὸς καὶ πτωχὸς καὶ τυφλὸς καὶ γυμνός, συμβουλεύω σοι ἀγοράσαι παρ᾿ ἐμοῦ χρυσίον πεπυρωμένον ἐκ πυρὸς ἵνα πλουτήσῃς, καὶ ἱμάτια λευκὰ ἵνα περιβάλῃ καὶ μὴ φανερωθῇ ἡ αἰσχύνη τῆς γυμνότητός σου, καὶ κολλύριον ἵνα ἐγχρίσῃ τοὺς ὀφθαλμούς σου ἵνα βλέπῃς» (Ἀποκ. κεφ. 3, 17-18).

Ὁ Κύριος γνωρίζει πώς καθημερινῶς προσεύχομαι γιά τήν ἀνάνηψή σας καί τήν ἐπιστροφή σας στήν Ὀρθόδοξον Πίστη μας. Ἀλλά ἄν, παρ’ ἐλπίδα, ἀκολουθήσετε τήν πορεία πού ἔχετε χαράξει, τότε σᾶς συμβουλεύω νά διαθέσετε καί ἕναἑβραιομασονικό κονδύλιον γιά τήν διάνοιξη τῆς σπηλιάς, ὅπου ἔχουν βάλει τούς τυμπανιαίους, τούς ἐξωμόσαντας ἐπί Βέκκου, διότι δέν νομίζω νά σᾶς χωρέσει ὅλους μαζί.



Μετά ἀληθείας καί εἰλικρινοῦς ὁμολογίας,

Γέροντας Σάββας, Ὀρθόδοξος Λαυριώτης 


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΛΑΥΡΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΟΑΡΓΥΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΤΥΜΠΑΝΙΑΙΩΝ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ευγε ευγε ευγε πατερ σαββα ο ρ θ ο δ ο ξ ο τ α τ ε.παντα μαζυ για την πιστη την αγια του αγιοτριαδικου θεου μας.ιωαννης δημητρουκας

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ , Η ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ/ΜΑΣ ...ΔΟΥΛΕΥΕΙ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2017

Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν την Ελλάδα: Διανομή Ελληνικής Γης για μετανάστες 100 στρεμμάτων στον κάθε έναν δωρεάν και 100% επίδομα ενοικίου

Οι μετανάστες αντιδρούν και ζητούν χρήματα και όχι γή και δουλειά


Συνέλληνες, ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ;;;
ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝΕ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ;;;

ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗ ΓΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ;;;

ΕΛΕΟΣ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!
Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΑΙΛΑΠΑ, ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΩΣ ΕΘΝΟΣ!


Καλλιόπη Σουφλή

Σε μία απόφαση που δεν έχει προηγούμενο θέλει να προχωρήσει το υπουργείο μεταναστευτικής πολιτικής σε συνεργασία με τα υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης και Υπουργείο Περιβάλλοντος και Χωροταξίας.

Ο Γιάννης Μουζάλας έθεσε θέμα ένταξης των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία, χωρίς διακρίσεις και αυστηρά κριτήρια που θα καθιστούν εύκολη την αφομοίωση μεγάλου αριθμού μεταναστών χωρίς ωστόσο να δημιουργηθεί οικονομική δυσφορία για αυτούς.

Μέσα από το πρόγραμμά που προωθεί η κυβέρνηση και θέλει να ολοκληρώσει μέχρι το καλοκαίρι του 2018, έχει σκοπό να παραχωρήσει δωρεάν 200.000 στρέμματα στην περιοχή της Μακεδονίας σε 2000 μετανάστες με μία σειρά από προνόμια ώστε να μπορούν να ενταχθούν στην παραγωγική διαδικασία.


Tα προνόμια που σκέφτεται να παραχωρήσει η ελληνική κυβέρνηση είναι:


1) Αφορολόγητο μέχρι και 25.000 ευρώ εισόδημα για όλους του μετανάστες που δεχθούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα αγροτικής παραγωγής


2) Άτοκα δάνεια για την αγορά μηχανημάτων εώς και 300.000 ευρώ για τον κάθε έναν με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου.


3) Επίδομα ενοικίου εώς και 100% με κριτήρια εισοδήματος και οικογενειακής κατάστασης.
4) Άδεια για λαϊκές αγορές..


5) Απαλλαγή από ασφαλιστικές εισφορές για 2 χρόνια.


Στο πρόγραμμα θα έχουν δικαίωμα ένταξης μόνο μετανάστες που είναι δηλωμένοι ώς προστάτες οικογένειας και μόνο όσοι δήλωσαν ως χώρες προέλευσης την Συρίας, Το Μαρόκο, Το Ιράν, Το πακιστάν και την Αίγυπτο.


Ωστόσο αντιπροσωπεία από μέλη ΜΚΟ και μεταναστών δεν συμφωνεί στην εκκίνηση ενός τόσο προκλητικού και ρατσιστικού προγράμματος για την ελληνική κοινωνία. Μάλιστα δηλώνουν άκρως αντίθετοι σε κάτι τέτοιο λέγοντας ότι η Ελλάδα οφείλει να του δίνει χρήματα και όχι να του επιβάλει έμμεσα να γίνουν αγρότες.


Το προκλητικότερα σημείο μάλιστα μέσα στο πρόγραμμα είναι ότι ο κάθε ένας που θα συμμετάσχει στο εν λόγο πρόγραμμα θα έχει δικαιώματα ιδιοκτησίας στην γη που θα του παραχωρηθεί αρκεί να υπάρχουν 10 παραγωγικά έτη.


http://attikanea.blogspot.gr/2017/08/100-100.html

Ανώνυμος είπε...

οι πατερες αξιωνωντε να εχουν στεφανι ομολογιας αλοιμονο σε αυτους ομως τους προδοτες που γινοντε διωκτες των αδελφων τους ερχαιτε η οργη του Θεου εδειξε το προσωπο του ο οικουμενισμος μηπως κια ξυπνησουνε καποιοι αντιοικουμενιστες εμεις αυτους τους πατερες θα ακολουθουμε γιατι διωκωντε αλεξιος κ

Ανώνυμος είπε...

Είναι βέβαιο ότι στριφογυρίζουν στα δεσποτικά κρεβάτια, αλλά για άλλους λόγους, π.χ. βαρυστομαχιά...

παναγιωτης δημητρουκας είπε...

ΠΑΤΕΡ ΣΑΒΒΑ ευλογειτε!!!!! Πραγματικα αληθινη και ομολογιακη η τοποθετηση σας!!!! Φλογερη και αμιγως ΟΡΘΟΔΟΞΗ ...Καλη δυναμη στον αγωνα σας και να ξερετε ΔΕΝ ειστε μονος σας!!!! Ειμαστε ψυχη τε και σωματι μαζι σας!!!Καλο αγωνα και καλη δυναμη στον γερ.ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ και στον γερ.ΚΟΣΜΑ!!!

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.