" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή, 5 Ιανουαρίου 2018

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ : Το γ' μέρος της ομιλίας-συζήτησης του π.Μωυσή (εκ Πρεβέζης). ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ. Χρήσιμες πνευματικές συμβουλές στους πιστούς.

Παρουσιάζουμε σήμερα το τρίτο (και τελευταίο) μέρος της πρόσφατης ομιλίας του π.Μωυσή (εκ Πρεβέζης), κάπου στην Θεσσαλονίκη (Σάββατο 9/12/2017).

Αφού έχουν παρέλθει ήδη 2 ώρες ομιλίας και συζήτησης, κάποιοι πιστοί παραμένουν στον χώρο και συνεχίζουν την συζήτηση μαζί του.

Τα ερωτήματα συχνά γίνονται πιο προσωπικά. Οι απαντήσεις θα λέγαμε πολύ χρήσιμες για τον καθένα μας. Ανάμεσα σε άλλα μιλάει για την ανάγκη να έχουν οι πιστοί έναν καθημερινό κανόνα που θα περιλαμβάνει και εδαφιαίες μετάνοιες (με τόσα πνευματικά κείμενα που κυκλοφορούν και τόσες ιστορίες, τόσα βίντεο, ανακοινώσεις κλπ, το έχουμε ξεχάσει! γι αυτό και οι παραβρισκόμενοι του ζητούν να τους δείξει πως γίνονται οι μετάνοιες αυτές),  και για πολλά ακόμη.
Προκαταβολικά σας βεβαιώνουμε ότι θα βρείτε πολύ χρήσιμες τις συμβουλές του. Είναι λόγος μέσα από το ορθόδοξο βίωμα, που έχει δυστυχώς ξεχαστεί.

Διαπιστώστε το :



Δείτε το α' μέρος εδώ: https://youtu.be/Pz-5zRe56l4 
Δείτε το β' μέρος εδώ: https://youtu.be/Wh3bya749W8 

ΥΓ. Αφού ζητήσαμε την άδεια του, γνωστοποιούμε το εμαιλ του π.Μωυσή : ta.moysis@gmail.com

Τέτοιες ομιλίες -συζητήσεις, θα επαναληφθούν.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

8 σχόλια:

Βασιλειάδης είπε...

Στο 17:46 λ. λέει ότι ο Θεός είναι και. μητέρα(εκτός από Πατέρας)!!!
Αυτό είναι βλασφημία ή δεν είναι ;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Πρέπει να το πάλεψες πολύ έτσι, μέχρι τις 1:23 (το βράδυ) το πάλευες..
Τα κατάφερες όμως, το βρήκες το δευτερόλεπτο που "αποδεικνύεται" ότι είναι βλάσφημος ο π.Μωυσής.

Μπράβο.
Πάρε τηλέφωνο τώρα στο μοναστήρι να ενημερώσεις τον ηγούμενο του για να τον διώξει από το μοναστήρι!

Μετά από τέτοιο κήρυγμο -και ένα σωρό άλλα κηρύγματα- πόσο κακόψυχος μπορείς να είσαι να προσπαθείς να πιαστείς από μια τρίχα για να την κάνεις τριχιά.

Ξέρεις, έτσι έκαναν οι Φαρισαίοι και στο Χριστό.
Καλή μετάνοια αδερφέ.

Βασιλειάδης είπε...

Εγώ μια ερώτηση έκανα!
Έχει αρκετά λάθη αλλά και πλάνες ο Μοναχός.Και η Α. και Π. Π. έχει παρατηρήσει κακοδοξίες(και αρκετοί Ορθόδοξοι) .
Δεν θα πάρω τηλ. στην Ιερά Μονή γιατί είναι αγαθός άνθρωπος.
Και ο Εσφιγμενίτης ηγούμενος βλασφημάει- στο τελευταίο βίντεο στο f. της σχισματικής Μονής-λέγοντας φαιδρά πράγματα.
Αν τολμάει η ομάδα ''ο Παιδαγωγός''ας βάλει το βίντεο για να τον βομβαρδίσουμε και τούτον.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Πόσο άρρωστος αξιολύπητος μπορεί να είσαι κολλημένε ανώνυμε.

Στο 17:46 ΕΞΗΓΕΙ ότι αφού ο Θεός που έδωσε την μητρική αγάπη, δεν αγαπάει ο ίδιος ακόμη περισσότερο τα πλάσματα του;
Αυτό λέει.

Αυτό σε έκανε να κάτσεις να γράψεις σχόλιο ότι ο μοναχός βλασφήμησε.
Κάναμε την χάρη να σου απαντήσουμε.
Εκεί εσύ, επιμένεις. Η κακία (κ η βλακεία) δεν έχει όριο.

Όποιος ακροατής θέλεις ας ακούσει τα 20-30 δευτερόλεπτα στο βίντεο και θα καταλάβει.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Προς Ανώνυμο
Πάρε τώρα και μαι ακόμη απάντηση:

Εγώ πατήρ, εγώ αδελφός, εγώ νυμφίος, εγώ οικία, εγώ τροφεύς, εγώ ιμάτιον, εγώ ρίζα, εγώ θεμέλιος, παν όπερ αν θέλεις εγώ. Μηδενός εν χρεία καταστείς. Εγώ δουλεύσω.

Ήλθον γαρ διακονήσαι, ου διακονηθήναι.
Εγώ και φίλος και ξένος και κεφαλή και αδελφός και αδελφή και μήτηρ. Πάντα εγώ.

Μόνον οικείως έχε προς εμέ. Εγώ πένης δια σέ και αλήτης δια σέ, επι σταυρού δια σέ, άνω υπέρ σου εντυγχάνω τω Πατρί κάτω υπέρ σου πρεσβευτής παραγέγονα παρά του Πατρός.

Πάντα μοι σύ και αδελφός και συγκληρονόμος και φίλος και μέλος.

Τι πλέον θέλεις;

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

http://www.diakonima.gr/2013/10/01/%CE%B5%CE%B3%CF%89-%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AE%CF%81-%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%BB%CF%86%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CE%BD%CF%85%CE%BC%CF%86%CE%AF%CE%BF%CF%82/


Τώρα σε ποιον θα καταγγείλλεις τον Αγιο Ιωάννη τον Χρυστόστομο για την "βλασφήμια";;;

Βασιλειάδης είπε...

Δεν είναι απαραίτητο όλες τις επίγειες ονομασίες και μάλιστα αυτές που δηλώνουν συγγένεια,να τις μεταφέρουμε στο Θεό.Βλασφημία δεν είναι αυτό που λέει ο Μοναχός Μ. ,είναι ύποπτο!

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

"Βασιλειάδη" ή όπως κι αν είναι το επίθετο σου
όταν κάνεις ένα τόσο σοβαρό λάθος, να μάθεις να ζητάς συγνώμη.

Βασιλειάδης είπε...

Λέει ο Θεολόγος Γρηγόριος:"Ούτε όμως,επειδή ο Υιός είναι Υιός σύμφωνα με κάποια ανώτερη σχέση που έχουν μεταξύ τους,εξαιτίας του ότι δεν θα μπορούσαμε με άλλο τρόπο παρά μόνο έτσι να δείξουμε ότι προέρχεται από τον Θεό και είναι ομοούσιος,πρέπει να νομισθεί ότι είναι απαραίτητο όλες τις επίγειες ονομασίες και μάλιστα αυτές που δηλώνουν συγγένεια,να τις μεταφέρουμε στο Θεός.Η μήπως θα εκλάβεις και αρσενικού γένους τον Θεός σύμφωνα με τον λόγο αυτό,επειδή ονομάζεται Θεός και Πατήρ; και ως κάποιο θηλυκό τη θεότητα,σύμφωνα με το γένος των λέξεων και ουδέτερο το Πνεύμα,επειδή δεν γεννάει'';
Η αλήθεια είναι ότι ο Μ. Μ. δεν βλασφημάει με αυτό που λέει (συγνώμη για την απαράδεκτή μου ερώτηση)αλλά δεν κατάλαβα γιατί το λέει αυτό στην κυρία που τον ρωτάει.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν κάπου προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.