" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Ήρθε η 'ωρα να μάθετε ποιοι είναι οι "ποιιμένες" σας και ποιους εξυπηρετούν.


Ήρθε η ώρα να μάθετε ποιοι είναι οι "ποιμένες" σας. 
ΠΟΙΟΙ είναι "ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ" και "ΠΛΑΝΟΙ", οι ΔΙΩΚΤΕΣ ‘Η οι ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ; 

ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΩΥΣΗΣ ΕΚ ΠΡΕΒΕΖΗΣ



Αν χρησιμοποιήσω τη γλώσσα των ρασοφόρων οικουμενιστών, σαν και αυτή που εναντιώνεται στο πρόσωπό μου, θα πέσω στο χαμηλό πνευματικό τους υπόβαθρο και επίπεδο.

Εάν δε σιωπήσω στη λασπολογία που έχουν εξαπολύσει στο λόγο της αληθείας και της μετανοίας που κηρύττω στο λαό, αποθρασύνονται ακόμα περισσότερο. Εκμεταλλευόμενοι τη σιωπή μου εις βάρος της Ορθοδόξου πίστεως και της συνειδήσεως των πιστών, που δεν κατανοούν το τι πραγματικά συμβαίνει μέσα στην διοικούσα Εκκλησία και ευκόλως κάποιοι πείθονται στα ψεύδη τους, ώστε πολλοί πιστοί θέτουν σε κίνδυνο την ψυχική τους σωτηρία.

Κατά συνέπεια, είναι επιβεβλημένο χρέος μου να αποκαλύψω τα σκοτεινά τους έργα, για να βοηθήσω να καταλάβει ο αποστατημένος λαός του Θεού, το ποιοι είναι οι ποιμένες του, ποιους εξυπηρετούν και πως θα λυτρωθεί από αυτούς.

Ατράνταχτη αυτο-απόδειξη και κριτήριο για το ποιος είναι πραγματικά δούλος του Θεού, μέσα στην εποχή της ανεπανάληπτης συγχύσεως που ζούμε, είναι αυτός που πρώτον, διώχτηκε, που συνεχίζει να διώκεται, να συκοφαντείτε και να διαβάλλεται. Οδοδείκτης ο ίδιος ο Κύριος μας που είπε τα εξής: «Mακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης…,Μτ.5,10, ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν….Ιωανν.15, 20, – αποσυναγώγους ποιήσουσιν υμας….Ιωανν.16,2. «ει τον οικοδεσπότη Βεελζεβούλ εκάλεσαν πόσω μάλλον τους οικιακούς αυτού, Μτ.10,25». Και πολλά άλλα χωρία συμπεριλαμβανομένων και του αποστόλου Παύλου, όπως «και πάντες δε οι θέλοντες ευσεβώς ζην εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται», Τιμ.Β, 3,12.

Δεύτερη ακλόνητη απόδειξη αποτελεί η ίδια η βιωτή, εφόσον πρώτα κάποιος με γνώρισε ή έστω φρόντισε να μάθει ποιος είμαι.

Τρίτη απόδειξη για το ποιος είναι δούλος του Θεού είναι ο ίδιος ο λόγος του Κυρίου που κηρύττω. Που απλά σημαίνει, ότι δεν μπορεί να κρίνει και να με καταδικάζει κανείς, εάν δεν είναι ο ίδιος αυτήκοος μάρτυρας του λόγου μου.

Απαντώ εισέτι σε αυτούς τους ρασοφόρους, που το στόμα τους λαλεί ότι έχει η καρδιά τους, αλλά ταυτοχρόνως και σε αυτά τα ανθρωπάκια-γρανάζια και υπόδουλους στην εωσφορική Νέα Τάξη Πραγμάτων .

Στην πρώτη κατηγορία που μου επισυνάπτουν, ότι δήθεν είμαι αυτο-αποσχηματισθείς μοναχός και άραγε βρίσκομαι εκτός Εκκλησίας, απαντώ:

Ιδού ο πρώτος υπογεγραμμένος διωγμός μου από τη Μονή του Προφήτη Ηλία Πρεβέζης. Μου δώσανε το απολυτήριο στο χέρι, αντικανονικώς.





Ο δεύτερος διωγμός μου διενεργήθει προφορικός μετά από τρίμηνη παραμονή, σε Αγιορείτικο μετόχι.

Πέραν δε τούτων, και ενώ δεν είχα παρά μόνον δύο μέρες εγκατοίκησης στο τρίτο μοναστήρι, όπου βρίσκομαι τώρα και παραχρήμα κατέφτασε Φαξ, από την τοπική Μητρόπολη, να απαντήσουν επειγόντως περί του ποιος είμαι και αν είμαι γραμμένος στο μοναχολόγιο της εν λόγω μονής. Γιατί άραγε; Είναι μήπως από το τεράστιο ενδιαφέρον τους για να προστατέψουν δήθεν «το ποίμνιο από τους λύκους», όπως λ.χ., με χαρακτήρισε ο Ιερέας του Αννοβέρου Γερμανίας Π. Γεράσιμος Φραγκουλάκης, που ούτε καν με γνώρισε, ούτε καν με άκουσε; «Μη ο νόμος ημών κρίνει τον άνθρωπον, εάν μη ακούση παρ΄αυτού πρότερον και γνω τι ποιεί;» Ιωανν. 7,51.


Αν όντως είναι έτσι, τότε δε θα έπρεπε, πρωτίστως, να έλθουν να με ακούσουν, το τι κηρύττω και αν σε κάτι δεν ορθοφρονώ να έλθουν και να μου πουν τα όποια λάθη μου, πρώτα σε μένα προσωπικώς, εάν βεβαίως έχουν αδελφική αγάπη. Όσον αφορά δε για το ευρηματικό πρόσχημα που χρησιμοποιούν όλοι τους, ότι πρέπει να παίρνω ευλογία από τους ίδιους, τους απαντώ με το εξής: Ευχαρίστως και θα το έκανα αυτό, ως και εγώ αποδέχομαι πλήρως ταύτη την Εκκλησιαστική δεοντολογία. Όχι ωστόσο και νομοθεσία. Εντούτοις, αυτό θα ίσχυε εφόσον πράγματι είχα να κάνω με Ορθοδόξους και ομοφρονούντες και όχι αντιστοίχως με αιρετικούς και τέκτονες, όπως είναι οι εν λόγω ρασοφόροι.

Το ποιος είναι αιρετικός και φιλοπαπικός το έχουν ξεκάθαρα δηλώσει πλέον όλοι τους: είτε ως αυτόχειρες υπογράψαντες στην Κρήτη, είτε ως αποδεχόμενοι την ψευτοσύνοδο της Κρήτης είτε δια της μνημόνευσης του αιρεσιάρχου και αρχιμασώνου Οικουμενικού Πατριάρχου? (πλέον, τα απροκάλυπτα έργα του, δείχνουν ολοφάνερα πια το ποιος πράγματι είναι και ποιους επί της ουσίας εξυπηρετεί), είτε με τους συστηματικούς διωγμούς που έχουν οι ίδιοι εξαπολύσει εναντίον μοναχών.

Εάν είναι όντως ορθόδοξοι στο φρόνημα και στις πράξεις τους, θα με καλούσαν σε επίσημη απολογία, να μου πουν που σφάλω. Δίνοντάς μου έτσι την ευκαιρία να τους αποδείξω που και πόσο παρεκκλίνουν από την Αγία γραφή, τους Αγίους Πατέρες και το πηδάλιο. Βλέπετε, εντούτοις, ότι δεν τους ενδιαφέρει πια ούτε η αλήθεια ούτε ο λαός, που τον έχουν εγκαταλείψει στο έλεος του Θεού. Ενδιαφέρονται μόνο για το παγκάρι, την καλοπέραση τους (το κατα-μαρτυρούν τόσο οι παραφουσκωμένες κοιλιές τους όσο και οι τεράστιες βίλες τους) και τη δόξα τους. Είναι πια ορατό: Θέλουν να οδηγήσουν την Ορθοδοξία στην αυλή του Βατικανού, για να προσκυνήσει τον πρόδρομο του Αντίχριστου, τον πάπα Φραγκίσκο. (Μήπως είδε ποτέ κανείς σας να φέρει πάνω του τον εσταυρωμένο Ιησού, παρά μόνον σύμβολα του εκπεσόντος εωσφόρου ή και άλλα τέτοια μασονικά;).

Τον Αύγουστο του 2016, όταν υπέδειξα τότε στον ηγούμενο της Μονής του Προφήτου Ηλία, την παράβασή του να αποδεχτεί τη συμπροσευχή με παπικό ιερέα την ώρα της Θείας Λειτουργίας, γεγονός που επισύρει την άμεση καθαίρεσή του σύμφωνα με τους κανόνες της Εκκλησίας, (Κανών ΜΕ, των Αγίων Αποστόλων), ο ίδιος μου απάντησε ως εξής: Εσύ γιατί κάθισες μαζί μας; Απάντησα: Είμαι κάτω από την υπακοή σου και εσύ φέρεις την ευθύνη. Αλλά αφού το θέτεις έτσι, την επόμενη φορά που θα έρθει και πάλι αυτός, εγώ θα βγω έξω από το ναό. Και μου λέει με «άγιο» σαρκασμό: Την επόμενη φορά που θα έρθει αυτός εδώ, εσύ δεν θα είσαι πια στο μοναστήρι. Το οποίο και έκανε!: Δείτε το λόγο μου: «ποιοι και γιατί με έδιωξαν από τη μονή μου»! (δείτε εδώ… >>>>)

Προτίμησε τον παπικό από το Ορθόδοξο παιδί του. Κατανοείτε τώρα, και γιατί με κατονομάζουν, απατεώνα, αγύρτη, θεομπαίχτη, κερδοσκόπο, πλανεμένο, αμόναχο και άλλα τέτοια πολλά. Πρώτα με
διώχνουν, κατ΄ επανάληψη, και μετά μου επισυνάπτουν την κατηγορία του δήθεν αυτό-αποσχηματισθέντος!!!

Όπου μου το ζητούν θα συνεχίσω με τον ίδιο θεϊκό ζήλο να κηρύττω το λόγο του Κυρίου, αλλά και να ξεσκεπάζω επίσης τα έργα τους τα σκοτεινά, όπως έλεγε και ο ίδιος ο Κύριος στους Γραμματείς και Φαρισαίους. Ιωανν. 7,7. Πέραν τούτων, υπάρχουν, επιπροσθέτως, και γραπτοί λόγοι μου στο διαδίκτυο (με την υπογραφή μου: μοναχός Μωυσής εκ Πρεβέζης).

Ακόμη, τρεις φορές ζήτησα από προϊσταμένους της Εκκλησίας να κηρύξω μετάνοια στο λαό και αρνήθηκαν να μου δώσουν ευλογία είτε με την πρόφαση ότι δεν έχω πανεπιστημιακές γνώσεις, είτε γιατί δεν έχω την αγιότητα του Αγίου Κοσμά, που τον έχω ως πρότυπο, όπως ομοίως και τον μοναχό Χριστόφορο Παπουλάκο. Όταν ρώτησαν τον Άγιο του Θεού οι τότε εκκλησιαστικοί ηγέτες, τι γραμματικές γνώσεις έχεις εσύ; Τους απάντησε: Τις ίδιες με τους Αποστόλους του Κυρίου.

Το πρώην μοναστήρι μου, του Προφήτη Ηλία, διέδωσε ψευδώς ότι έφυγα, αθετώντας την υπακοή μου και πάλι ψευδώς συνεχίζουν να διαδίδουν ότι ήμουν ένας ανυπάκουος μοναχός. Τότε ερωτώ: Πώς μου εμπιστεύτηκε άραγε ο ηγούμενος την επιστασία όλης της Μονής; Και πώς, με προώθησε στο ηγουμενοσυμβούλιο της μονής, κάποτε, τότε που με είχε σε συμπάθεια; Και πώς επίσης μου έδωσε για χρόνια το πιο υπεύθυνο διακόνημα, αυτό του Αρχοντάρη, εάν ήμουν όντως ανυπάκουος, όπως τώρα λέει; (βεβαίως, όλα αυτά έλαβαν χώρα σε εκείνη τη χρονική περίοδο που δεν είχα ανακαλύψει την διπλοπροσωπία τους).

Όταν φυσικά άρχισα σιγά-σιγά να καταλαβαίνω ότι υποκρίνονται τους ορθοδόξους, αρνήθηκα να κάνω υπακοή στην ρητή απαγόρευσή τους να κηρύττω το λόγο του Θεού στους προσκυνητές της Μονής, που διψασμένοι μου το ζητούσαν. Γεγονός άκρως αντι-ευαγγελικό από τη μια και ταυτόχρονα μια ρητή αγιοπατερική εντολή από τη άλλη. Πράξεις 4, 18-20.
Αναφέρει σχετικά με το θέμα της υπακοής ο Άγιος Νικόδημος: «Αν ο προεστός σου είναι σφαλερός εις την πολιτείαν και τα έργα του, μη τον περιεργάζεσαι. Αν όμως είναι σφαλερός κατά την πίστιν, φεύγε και παραίτησέ τον, όχι μόνο αν είναι άνθρωπος, αλλά καν άγγελος είναι από τον ουρανόν», -περί συνεχούς Θ. Μεταλήψεως-. Τα ίδια αναφέρει και ο Απόστολος Παύλος, ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος στο λόγο του περί ταπεινοφροσύνης- παρ. 9. Και ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος καθώς και πάρα πολλοί άλλοι.

Ξέρουν πολύ καλά αυτοί οι πεφωτισμένοι μασόνοι που διοικούν την Εκκλησία, ότι εάν έστω και ένας απλός μοναχός αντιστέκεται στα σκοτεινά και δυσώδη σχέδιά τους, να υποδουλώσουν την Ορθοδοξία στον Αντίχριστο πάπα, προετοιμάζοντας τοιουτοτρόπως και το δρόμο του αναμενόμενου ψευδομεσία τους, δεν μπορούν να τα ολοκληρώσουν. Προς τούτο και η τόσο οφθαλμοφανής και η τόσο λυσσώδης οργή τους!

Όλα δε αυτά, τα αποδεικνύουν ξεκάθαρα με τα φανερά έργα τους, αφού συστηματικώς απειλούν και όλους τους πιστούς όπου πηγαίνω, ώστε να μη με φιλοξενούν στα σπίτια τους και να μην έρχονται καν να ακούσουν τους Ορθόδοξους λόγους μου. «έσται γαρ καιρός ότε της υγιαινούσης διδασκαλίας ουκ ανέξονται…..και από μεν της αληθείας την ακοήν αποστρέψουσιν», Τιμ.Β΄ 4, 3-4. Το ότι καταργούν την ελευθερία και το δικαίωμα της προσωπικής επιλογής, της ακρόασης του λόγου, στο απαράβατο οικογενειακό άσυλο δείχνει ότι δεν έχουν Ορθόδοξο Πνεύμα. Αλλά και κάτι άλλο πολύ σοβαρό, φοβούνται την αλήθεια!

Ευτυχώς είναι δε και κάποιοι, αρκετοί μάλιστα πιστοί, που δεν τους ακούν ή και που τους χλευάζουν για την πνευματική τους κατάντια, ως σύγχρονους Άννες και Καϊάφες!!! Δεν τρομάζουν απ΄τις απειλές τους τις οποίες αγνοούν λυπούμενοι την κατάντια τους!

Και όλοι αυτοί που δεν ακούν πια τους εν λόγω ρασοφόρους είναι όλοι αυτοί οι αγνοί και τίμιοι άνθρωποι που με γνώρισαν από κοντά. Όλοι αυτοί που απειλούν να αφορίσουν τους πιστούς που ακούν τον λόγο του Κυρίου, τον οποίο λατρεύω και υπηρετώ, είναι δεδηλωμένοι Οικουμενιστές, δηλαδή, αιρετικοί, ενώ οι περισσότεροι δεν με γνωρίζουν καν.

Πάντοτε στην Εκκλησιαστική ιστορία αιρετικοί ήταν οι διώκτες (υπάρχουν πολλά παραδείγματα) και όχι οι διωκόμενοι. Με άλλα λόγια, ήταν ιερωμένοι όλοι οι διώκτες και όχι απλοί μοναχοί. Ιστορικώς, ποτέ ένας μοναχός δεν προκάλεσε αίρεση ή σχίσμα στην Εκκλησία του Χριστού. Αντιθέτως μάλιστα, κάποτε ένας απλός μοναχός, ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, κάνοντας ο ίδιος ανυπακοή σε 4 συνολικά Πατριαρχεία όσο επίσης και στην τότε συμμέτοχη στην αίρεση του μονοθελητισμού κυβέρνηση του Βυζαντίου, κράτησε την Ορθοδοξία μας.

Ο Λόγος του Θεού, η μάχαιρα του Πνεύματος, το ύδωρ το ζων, έχει τη δύναμη, όταν πέσει σε αγαθή γη, σε πρόσφορο έδαφος, να αποδώσει καρπούς και κατά συνέπεια να σώσει ψυχές, να αφυπνίσει κοιμισμένες και ακατήχητες συνειδήσεις και να φέρει συν τω χρόνω την αποτίναξη του εχθρικού ζυγού που μας έχουν επιβάλει οι διαβολο-σιωνιστές, οι υπεραιώνιοι εχθροί της Ορθοδοξίας και της Πατρίδας μας. Αυτοί, οι απόγονοι του Ιούδα, σκότωσαν τον Άγιο Κοσμά, αυτοί σταμάτησαν το έργο του Ευαγγελισμού του λαού από τον Χριστόφορο Παπουλάκο, που έφτασε σε σημείο να τον περιστοιχίζουν 5.000 πιστοί και να τον προστατεύουν από τον στρατό των φραγκο-προτεσταντών που κυβερνούσαν τότε την Ελλάδα, υπό την εποπτεία του Γερμανο-Φράγκου Βασιλιά Όθωνα. Φοβήθηκαν βλέπετε τον αγαθό και θεοδώρητο λόγο ενός απλού καλογέρου. Τελικά, με τη συνεργία της τότε υπόδουλης στους παπικούς, όπως και τώρα, Εκκλησίας, τον κλείσανε στις φυλακές της Άνδρου, όπου και παρέδωσε το πνεύμα του, ο Άγιος του Θεού Χριστόφορος.

Φοβούνται οι Λατινόφρονες Πατριάρχες, οι επίσκοποι, μέχρι και κάποιοι ηγούμενοι Μονών του Αγίου Όρους, να μη μάθει ο λαός και οι μοναχοί τους, το τι απεργάζονται αυτοί αδίστακτα και υποχθόνια, εδώ και πολλές δεκαετίες. Πώς άραγε κάποιος λχ, να εξηγήσει την ψευδή και γραπτή καταγγελία που έκανε για εμένα ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας προς τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, φοβούμενος ο ίδιος ακόμα και ένα μόνο κήρυγμα/λόγο που έκανα στα Αρφαρά της Μεσσηνίας.

Ποιος είναι ο άνθρωπος του Θεού και ποιος είναι ο λύκος, το δείχνει το ίδιο το «πατρικό» λεξιλόγιό τους. Δείτε το: «Η Μητρόπολη Μεσσηνίας απαντά στον μοναχό Μωυσή» (δείτε εδώ >>>>>>> διαβάστε όμως και τα σχόλια στο τέλος του άρθρου).

Το δείχνουν οι πράξεις του ιεράρχη, όπου παρέδωσε Ορθόδοξο ναό του Αγίου Νικολάου Καλαμάτας, σε πρώην καθαιρεθέντα Ορθόδοξο Ιερέα, και νυν παπικό!!! Ναι!, Παπικό!!! Θέλετε μήπως και άλλες αποδείξεις. Ακούστε ομοίως και τους ακραιφνείς Οικουμενιστικούς του λόγους. Ακούστε τη νεοπατερική Θεολογία του. Ξέχασε πια τη Μια και Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας και ομιλεί πλέον περί ιδιωτικών θρησκειών. Ψάξτε τα έργα του. Δείτε το πρόσωπο του και τη γαστέρα του, και αυτομάτως θα καταλάβετε πάρα πολλά. Κατά τα άλλα, δε, εγώ είμαι ο θεομπαίχτης! Βαριά κατηγορία Κύριε Χρυσόστομε! Εγώ σας συγχωρώ και αγωγές δεν κάνω. Αλλά το στόμα μου δεν θα κλείσει. Ο λόγος του Κυρίου μου αποτελεί δίστομη ρομφαία στα μασονικά έργα και λόγια!!!

Οι Ιεχωβάδες, οι Πεντηκοστιανοί, οι Ευαγγελιστές, οι δωδεκαθειστές, οι σατανιστές, αλωνίζουν την Ελλάδα, μπαινοβγαίνουν στις στοές και σε σπίτια αδαών, τελούντων εν αγνοία. Το μασονικό κράτος δίνει άδειες και χρήματα να χτίζονται τζαμιά και «εκκλησίες» ειδωλολατρών. Ένας (και κάθε) απλός μοναχός που θέλει να βοηθήσει τους αδελφούς του με το λόγο του Θεού, κηρύττοντας μετάνοια, εμποδίζεται. Πού, εδώ πια που καταντήσαμε, είναι η μόνη οδός σωτηρίας μας, δεν το επιτρέπει πλέον η επισκοπο-κεντρική Εκκλησία, του αρχι-Αιρεσιάρχη Βαρθολομαίου και των μασόνων επισκόπων της, που την έχουν ρημάξει πνευματικά και όχι μόνον.

Ο λαός του θεού, ο φύλαξ της Ορθοδόξου Πίστεως έφτασε σ΄αυτό το σημείο, διότι έμεινε αποίμαντος. Καλά οργανωμένο έγκλημα, με την διείσδυση του μασονικού κράτους στην διοικούσα Εκκλησία μέσω της μισθοδοσίας των Ιερέων. Ώστε πλέον οι έγγαμοι κληρικοί ως επί το πλείστων, έχουν ως σκοπό της ζωής τους πως θα αποκαταστήσουν πλουσιοπάροχα τα παιδιά τους και τα εγγονάκια τους. Οι δε άγαμοι (εκτός επαινετών εξαιρέσεων), στοχεύουν στην επισκοποίησή τους ή τον εφησυχασμό τους. Δηλαδή και οι μεν και οι δε, δεν έβαλαν το ράσο για το Χριστό αλλά για το μισθό και την απόλαυση της κοσμικής ζωής.

Έχετε λοιπόν χρέος να ακολουθήσετε την φωνή του Κυρίου μας που λέει για του ψευδοποιμένες: «αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά φεύξονται απ΄αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν». Ιωανν. 10,5.

Ας το καταλάβουν όλοι οι πιστοί ότι, κατά το σχέδιο των γνωστών πρωτοκόλλων των εωσφορο-μασόνων, κάποιοι προεπιλεγμένοι και εντεταλμένοι άφησαν γενειάδες και φόρεσαν ράσα για να κάνουν καριέρα και να ρίξουν στα βάραθρα του Άδη τόσο την Ορθοδοξία μας όσο και να εξαφανίσουν συνάμα και το ένδοξο έθνος μας. Αλλά εις μάτην πασχίζουν! Όταν ο Κύριος είναι μαζί μας, ποιος μπορεί να είναι εναντίον μας;

Αδέρφια μου ας μετανοήσουμε και ας αγωνιστούμε υπέρ πίστεως και πατρίδος. Ο Κύριος μας είπε όποιος θέλει να σώσει τη ζωή του πρέπει να τη χάσει και όποιος με ομολογήσει ενώπιον των ανθρώπων θα τον ομολογήσω και Εγώ ενώπιον του Πατέρα μου.

Ο δούλος του Θεού Μωυσής μοναχός εκ Πρεβέζης..

Σχόλιο:

Περιηγηθείτε στην ετικέτα μας "εκκλησιαστικά". (580 αναρτήσεις!)
Θα πάρετε μια γεύση από όσα συμβαίνουν (από αυτά που δημόσια αποκαλύπτονται). Δυστυχώς η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από αυτή που φαντάζεστε.
Δυστυχώς όλα όσα καταγγέλλει ο μοναχός π.Μωυσής ΙΣΧΥΟΥΝ. 
Κάποιοι φόρεσαν ράσο για να πετύχουν τους σκοπούς τους.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

απορία . η δουλεια του μοναχού ποιά είναι;;
να γυρίζει απο εδώ και απο εκει ; ή να είναι στο μοναστήρι;
αλλό πατροκοσμάς και αλλό μωυσής . οκ εφύγε απο δυο μονές. απο τον πατέρα μάξιμο καραβά γιατί εφύγε;;;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Ο τρόπος που υποβάλλεις την ερώτηση είναι φανερά κακοπροαίρετος.

Αφού όμως ρωτάς, πάρε και την απάντηση - ερώτηση:

1) Ο π.Μάξιμος στο μοναστήρι του κοινωνάει τους πάντες ή μόνον όσους έχουν διακόψει την μνημόνευση;
Ρωτάει όποιον προσέρχεται και δεν τον ξέρουν, από που είναι, αν είναι ορθόδοξος, αν έχει διακόψει την εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές; Ενημερώνει έστω προφορικά ότι αυτοί δεν επιτρέπεται να προσέλθουν να μεταλάβουν;

2) Χωρικοί εκκλησιάζονται (και κοινωνάνε) μια στο μοναστήρι (που υποτίθεται διέκοψε την μνημόνευση) και μια στο χωριό και αλλού.
Ναι ή όχι;

3) Ο π.Μάξιμος συστήνει στους πιστούς αν δεν έχει εκκλησία που δεν μνημονεύουν να "εκκλησιάζονται" στους αιρετικούς οικουμενιστές;
Ναι ή όχι;


Όταν βρεις την απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα, θα καταλάβεις τι οφείλει να κάνει και ο π.Μωυσής και ο καθένας μας. Αν είναι πιο σημαντικό να ομολογείς την ορθόδοξη πίστη ή να πηγαίνεις να κοινωνάς σε ναούς που μνημονεύονται οικουμενιστές. Αν η Θεία Κοινωνία που συνοδεύεται με τον μολυσμό με την αίρεση, είναι ή όχι ανώτερη από την ομολογία, ή από την καρδιακή προσευχή κλπ.

Θα περιοριστούμε σε αυτά, τα οφθαλμοφανή.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.