" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

ΝΑ ποιος ήταν ο Πατριάρχης Αθηναγόρας. 3 φωτογραφίες ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ από το επίσημο περιοδικό του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου.


Σήμερα και αύριο η Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης, μαζί με 5 δεσποτάδες (Νεαπόλεως  Βαρνάβας, Καλαμαριάς Ιουστίνος, Αμορίου Νικηφόρος, Προύσης Ελπιδοφόρος, Μεσσηνίας Χρυσόστομος) θα "τιμήσει" με συνέδριο τον οικουμενιστή Πατριάρχη Αθηναγόρα (δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου, σε προηγούμενη ανάρτηση μας εδώ).


Παραθέτουμε σήμερα 3 φωτογραφίες ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ από το επίσημο περιοδικό του ΚΙΣ (Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο), αρ. τεύχους 205, Οκτώβριος 2006, http://kis.gr/files/chronika-205.pdf


ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 1ο:



"Στη λειτουργία, που πραγματοποιήθηκε με τη χορηγία των Ελλήνων Εβραίων της Νέας Υόρκης, παρέστη- σαν 600 άτομα, μεταξύ των οποίων ο Αρχιεπίσκοπος της Ελληνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας Βορείου και Νοτίου Αμερικής Αθηναγόρας, ο εδώ Έλληνας γενικός πρόξενος Ν. Γ. Λέλης, και ο εμπορικός ακόλουθος της ελληνικής διπλωματικής αντιπροσωπείας Σπύρος Τσάμης."



ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 2ο:


 "Ο Ραβίνος David de Sola Pool, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηναγόρας της Ελληνικής Ορδοδόξου Εκκλησίας στη Νότια και Βόρεια Αμερική και ο Σπύρος Τσάμης, εμπορικός ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας έλαβαν μέρος χθες σε λειτουργία που έγινε στην Ισπανική και Πορτογαλική Συναγωγή, στο Central Park και στην 70ή Οδό"





ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ 3ο:


"Ο Αρχιεπίσκοπος εξεδήλωσε τη χαρά του για την παρουσία του στις λειτουργίες, ενώ δήλωσε επίσης «ιδιαιτέρως ευχαριστημένος που η αποστολή των Ελλήνων Εβραίων είναι από την ιδιαίτερη πατρίδα μου τα Ιωάννινα. Είμαστε από την ίδια πόλη κι είμαι πολύ υπερήφανος γι’ αυτούς», συμπλήρωσε. «Στην Κέρκυρα, όπου έζησα κάποτε, λειτούργησα αρκετές φορές ως Ραββίνος για τους Εβραίους φίλους μου»"


Ήρθε η ώρα να μάθουμε ΠΟΙΟΙ Μασόνοι και Οικουμενιστές :


  • "έσχισαν" την εκκλησία, 
  • ΠΟΙΟΙ έφεραν και ισχυροποίησαν την αίρεση, 
  • ΠΟΙΟΙ λύκοι εισχώρησαν μέσα στο μαντρί, 


αλλά και ΠΟΙΟΙ καθηγητές της Θεολογικής και δεσποτάδες :


  • στηρίζουν με την συμμετοχή τους, τον Οικουμενισμό και τους πρωτεργάτες του.



Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"






"ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ"ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΤΙΜΑ
ΤΟΝ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ! 


Τοῦ Λυκούργου Νάνη, ἰατροῦ


Επέπρωτο να το δούμε και αυτό στους δύστηνους καιρούς μας! 
Επί των ημερών του κ.Παναγιώτη Σκαλτσή, όστις κατά τας ανεξιχνιάστους βουλάς του Υψίστου τυγχάνει Καθηγητής και Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας του ΑΠΘ , η βραχυκυκλωμένη από τους "καιρίτες" και "συναξιακούς" θολολόγους "θεολογική" σχολή του ΑΠΘ, χωρίς να φοβάται το Θεό και να ντρέπεται τους ανθρώπους, και προκαλώντας αφόρητα το ορθόδοξο αισθητήριο του ορθοφρονούντος κλήρου και του πιστού λαού προσέθεσε έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των οικουμενιστικών της "επιδόσεων" και "κατορθωμάτων" διοργανώνουσα συνέδριο που πρόκειται να λάβει χώρα εντός ολίγων ημερών το οποίο προβάλλει και τιμά τον αλήστου (αρνητικής εννοείται) μνήμης πατριάρχη Αθηναγόρα.


Σε μία έκρηξη οικουμενιστικής θρασύτητας τιμά και προβάλλει ένα υπεροχικό εκκλησιαστικό πρόσωπο που με την ολέθρια και προδοτική πολιτική που ακολούθησε στον κατ εξοχήν ευαίσθητο τομέα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων προκάλεσε μεγίστη πνευματική ζημία στο καλώς εννοούμενο συμφέρον της οικουμενικής Ορθοδοξίας, απήμβλυνε, όσον ουδείς άλλος μέχρι τότε (τον αμιλλάται στις χαλεπές μας ημέρες ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος κατέχων την πατριαρχική εν Κωνσταντινουπόλει καθέδρα Βαρθολομαίος Αρχοντώνης) το ορθόδοξο αισθητήριο του ορθοδόξου πληρώματος, πυροδότησε διαιρέσεις και σχίσματα και κατασκανδάλισε τον ευσεβή κλήρο και τον πιστό λαό. 

Η εν προκειμένω πολιτεία του προξένησε καταιγισμό αντιδράσεων και κατά πάντα δικαιολογημένων αποδοκιμασιών από την πλευρά τόσο του ορθοφρονούντος κλήρου όσο και του διαθέτοντος ορθόδοξο φιλότιμο λαού του Θεού που προσέδωσε στο πρόσωπό του το ανεξίτηλο στίγμα του μειοδότη της πατρώας Πίστεως.

Θυμίζω τις καταλυτικές κριτικές που άσκησαν επί της προδιαληφθείσης πολιτικής του οι μακαριστοί όσιοι Ιουστίνος Πόποβιτς και Παίσιος Εζνεπίδης, αποσπάσματα των οποίων και παραθέτω:

«Ὁ Πατριάρχης Ἀθηναγόρας;
Αὐτὸς μὲ τὴν νεοπαπιστικὴν συμπεριφοράν του εἰς τοὺς λόγους καὶ εἰς τὰς πράξεις 
  • σκανδαλίζει ἐπὶ μίαν ἤδη δεκαετίαν τὰς ὀρθοδόξους συνειδήσεις, 
  • ἀρνούμενος τὴν μοναδικὴν καὶ πανσωστικὴν Ἀλήθειαν τῆς Πίστεως τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, 
  • ἀναγνωρίζων τὰς Ρωμαϊκὰς καὶ ἄλλας αἱρέσεις ὡς ἰσοτίμους μὲ τὴν Ἀλήθειαν, 
  • ἀναγνωρίζων τὸν Ρωμαῖον Ἄκρον Ποντίφηκα μὲ ὅλην τὴν δαιμονικὴν ἀν τιεκκλησιαστικὴν ὑπερηφάνειάν του. 
Καὶ προετοιμάζει μὲ αὐτοκτονικὴν ταχύτητα καὶ ἐπιπολαιότητα, κατὰ τὸ παράδειγμα τοῦ Βατικανοῦ, αὐτὴν τὴν ἰδικήν του λεγομένην ‘‘Μεγάλην Πανορθόδοξον Σύνοδον’’... μὲ καθαρῶς σχολαστικο - προτεσταντικὴν θεματολογίαν... Τὸν τελευταῖον καιρὸν αὐτὸς ἔχει γίνει πηγὴ ἀναρχισμοῦ καὶ μηδενισμοῦ εἰς τὸν ὀρθόδοξον κόσμον. 
Οἱ Ἁγιορεῖται δικαίως τὸν ὀνομάζουν αἱρετικὸν καὶ ἀποστάτην εἰς τὰς ἐπιστολάς των, τὰς ἀπευθυνομένας πρὸς αὐτόν ἀνοικτῶς διὰ τοῦ Τύπου».
Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς.

Αὐτὸς ὑπῆρξε κατὰ τὴν ἀμερόληπτη καὶ ἀκριβοδίκαιη κρίση τοῦ ἁγίου Ἰουστίνου ὁ Ἀθηναγόρας, ὁ σήμερα οἰκουμενιστικῶς ὑμνούμενος ὡς μεγάλος. 


Οἱ δικές του ἀπαράδεκτες κινήσεις μᾶς ἔχουν ὁδηγήσει στὸ φαινόμενο τῆς Πανθρησκείας σήμερα. Κι εἶναι γι᾿ αὐτὸν τὸν λόγο χρέος ἱερὸ ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων νὰ μένουμε ἀνεπηρέαστοι ἀπὸ τὰ σύγχρονα οἰκουμενιστικὰ καὶ πανθρησκειακὰ παραληρήματα, προσκολλημένοι μέχρι θανάτου στὴν πίστη τῶν Πατέρων μας.”



"Φαντάζομαι ότι θα με καταλάβουν όλοι, ότι τα γραφόμενά μου δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας βαθύς μου πόνος δια την γραμμήν και κοσμικήν αγάπην, δυστυχώς, του πατέρα μας κ. Αθηναγόρα
Όπως φαίνεται, αγάπησε μίαν άλλην γυναίκα μοντέρνα, που λέγεται Παπική Εκκλησία, διότι η Ορθόδοξος Μητέρα μας δεν του κάμνει καμμίαν εντύπωσι, επειδή είναι πολύ σεμνή. 
Αυτή η αγάπη, που ακούσθηκε από την Πόλι, βρήκε απήχησι σε πολλά παιδιά του, που την ζούν εις τας πόλεις. Άλλωστε αυτό είναι και το πνεύμα της εποχής μας: η οικογένεια να χάση το ιερό νόημά της από τέτοιου είδους αγάπες, που ως σκοπόν έχουν την διάλυσιν και όχι την ένωσιν.

Με μία τέτοια περίπου κοσμική αγάπη και ο Πα­τριάρχης μας φθάνει στη Ρώμη. 
Ενώ θα έπρεπε να δείξη αγάπη πρώτα σε μας τα παιδιά του και στη Μητέρα μας Εκκλησία, αυτός, δυστυχώς, έστειλε την αγάπη του πο­λύ μακριά. Το αποτέλεσμα ήταν να αναπαύση μεν όλα τα κοσμικά παιδιά, που αγαπούν τον κόσμον και έχουν την κοσμικήν αυτήν αγάπην, να κατασκανδαλίση όμως όλους εμάς, τα τέκνα της Ορθοδοξίας, μικρά και μεγά­λα, που έχουν φόβο Θεού.

Μετά λύπης μου, από όσους φιλενωτικούς έχω γνω­ρίσει, δεν είδα να έχουν ούτε ψίχα πνευματική ούτε φλοιό. Ξέρουν, όμως, να ομιλούν για αγάπη και ενότη­τα, ενώ οι ίδιοι δεν είναι ενωμένοι με τον Θεόν, διότι δεν Τον έχουν αγαπήσει".
Όσιος Παίσιος Εζνεπίδης.




Τρεις ευθαρσείς μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, μνήμονες της ιερής αποστολής τους και υπείκοντες στην ασίγαστη φωνή της αρχιερατικής τους συνειδήσεως, οι μακαριστοί Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, Φλωρίνης Αυγουστίνος και Παραμυθίας Παύλος ( η σειρά παραθεσεως των ονομάτων τους σχετίζεται με την υπ αυτών χρονική σειρά διακοπής του μνημοσύνου του Αθηναγόρα) προέβησαν στη διακοπή του μνημοσύνου του όπως και οι περισσότερες μονές του Αγίου Όρους, εν αντιθέσει με τη στάση των σημερινών μητροπολιτών των λεγόμενων "Νέων Χωρών" και των αγιορείτικων μονών που εξακολουθούν να μνημονεύουν του ονόματος του επί τα ίχνη του προκατόχου του Αθηναγόρα βαδίζοντος, νυν πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου, ολετήρος της οικουμενικής Ορθοδοξίας και δυνάμει των Θείων και Ιερών κανόνων καθαιρετέου.


Ο μακαριστός Τρίκκης και Σταγών Διονύσιος, το σέμνωμα αυτό της Ελλαδικής Εκκλησίας, βροντοφώναξε επί συνόδω (Μάρτιος του 1967) ότι "Ο πατριάρχης Αθηναγόρας δι ων λέγει και πράττει επιδιώκει την υποδούλωσιν της Ορθοδοξίας εις τον παπισμόν".

Ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος ο Β'(Χατζησταύρου) στηλίτευσε μετά παρρησίας και δριμύτητος την καταστροφική Αθηναγόρειο πολιτική, εν αντιθέσει με το διάδοχό του Ιερώνυμο τον Ά, ( η αλήθεια πρέπει να προβάλλεται ατόφια, πέρα από συμπάθειες και προτιμήσεις...) όπως και οι μακαριστοί π.Σπυρίδων Μπιλάλης, π.Φιλόθεος Ζερβάκος, π.Θεόκλητος Διονυσιάτης, π.Χαράλαμπος Βασιλόπουλος, π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, αγιορείτες ηγούμενοι και άλλοι εκκλησιαστικοί παράγοντες. Πανεπιστημιακοί καθηγητές εγνωσμένου κύρους και ήθους όπως οι μακαριστοί Παναγιώτης Τρεμπέλας,Ανδρέας Θεοδώρου και Κωνσταντίνος Μουρατίδης. Οι μακαριστοί Φώτης Κόντογλου και Διονύσιος Μπατιστάτος.Μαχητικές και αγωνιστικές εφημερίδες όπως ο "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ" και ο "ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ" και περιοδικά όπως "Ο ΣΩΤΗΡ" άσκησαν σφοδρή, εμπεριστατωμένη και τεκμηριωμένη κριτική των ατοπημάτων του προαναφερθέντος πρωθιεράρχου.


Ο κεκοιμημένος πατριάρχης, κατά την εκτίμηση του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου, έσπευδε πυραυλοκινήτως προς ένωση της Ορθοδοξίας με τον αιρετικό παπισμό! 
Μάλλον προς εξωτερική συγκόλληση των ανομοίων παρά προς ουσιώδη ένωση, πράγμα ουσιαστικά και πραγματικά ανέφικτο εφ όσον οι αιρετικότατοι παπικοί αμετανοήτως εμμένουν στις αρχικές τους πλάνες. 
Συνέλαβε με το νοσηρό σκεπτικό του, καλλιέργησε και προώθησε το δυσώνυμο και προδοτικό "διάλογο της αγάπης", στον οποίο αναφερόμενο το Ορθόδοξο περιοδικό "Ο ΣΩΤΗΡ" έγραψε τα εξής πετυχημένα:"Ὁ Διάλογος τῆς ἀγάπης τοῦ Ἀθηναγόρα ἦταν εὐτελισμὸς κάθε ἔννοιας διαλόγου. Ὁ ἴδιος ὁ ἐκλιπὼν Πατριάρχης τὸν εἶχε ὁρίσει ὡς ἑξῆς: «Πρῶτα νὰ ἑνωθοῦμε καὶ ἔπειτα νὰ συζητήσουμε τὶς δογματικές μας διαφορές». Καὶ συνέστησε: «Τὰ δόγματα ἂς τὰ κλείσῃ κάθε Ἐκκλησία εἰς τὰ θησαυροφυλάκιά της καὶ μὲ τὸ κάλυμμα αὐτὸ νὰ ἐκδώσωμεν τὸ κοινὸν νόμισμα τῆς ἀγάπης».
Ὁ Διάλογος τῆς ἀγάπης ἦταν παρωδία καὶ ἀπέτυχε παταγωδῶς. Μὲ τὸν θάνατο δὲ τοῦ ἐμπνευστῆ του Ἀθηναγόρα ἐτάφη μαζί του στὰ ἔγκατα τῆς γῆς".

Υποτιμούσε την αξία της σπονδυλικής στήλης του Χριστιανισμού, του Ορθοδόξου Δόγματος δηλονότι, υποστηρίζοντας άνευ αιδούς και συστολής ότι ¨ο αιών του Δόγματος παρήλθεν"!!!
Έκανε λόγο για ΆΚΟΥΣΟΝ, ΆΚΟΥΣΟΝ!!! "επανίδρυση της Εκκλησίας"sic!!!!!!
Θεωρούσε απλά και ασήμαντα εκκλησιαστικά έθιμα!!! τις ουσιώδεις και κολοσσιαίες και αβυσσαλέες δογματικές διαφορές της Ορθοδοξίας με τον παπισμό (πρωτείο, αλάθητο) και αυτός υπήρξε ο λόγος της διακοπής του μνημοσύνου του από τους τρεις προαναφερθέντες λεβέντες μητροπολίτες.
Ευτελίζοντας το συνοδικό σύστημα και σε μία έξαρση παπικής νοοτροπίας προέβη ΕΡΗΜΗΝ των υπολοίπων Ορθοδόξων πατριαρχείων και λοιπών τοπικών Αυτοκεφάλων Εκκλησιών στην άρση των αναθεμάτων μεταξύ Κωνσταντινουπόλεως και Ρώμης, ανακοινώνοντας την επικείμενη άρση ΤΗΛΕΓΡΑΦΙΚΏΣ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΗΣ στις προαναφερθείσες τοπικές Εκκλησίες και τα πατριαρχεία!!!

Εσχάτως ο ρέκτης κληρικός π.Αναστάσιος Γκοτσόπουλος προέβη σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τη σχέση του Αθηναγόρα με τον επάρατο μασσωνισμό ερειδόμενος επί αδιασείστων ντοκουμέντων. 
Επιπρσθέτως υφίσταται επιστολή του προαναφερθέντος πατριάρχου προς κορυφαίο πνευματιστή συγγραφέα στην οποία χαρακτηρίζεται από τον κεκοιμημένο πατριάρχη ως "περισπούδαστο" πνευματιστικό σύγγραμμα του εν λόγω συγγραφέα ενώ επί τη βάσει αθηναγορείου δηλώσεως τα κοπρογραφήματα (συγγνώμη που αδικώ τα κόπρανα...) του χυδαιότερου υβριστή του Θεανθρώπου Καζαντζάκη (τον οποίο εξεθείασαν σκανδαλωδώς καθηγητές "θεολόγοι" του ΑΠΘ) "κοσμούν την πατριαρχικήν βιβλιοθήκην"... Ανασταύρωσις του Θεανθρώπου υπό του εκπροσώπου Του!!!
Και να ήταν μόνο αυτά τα "κατορθώματά" του!
Τι να πρωτογράψει κανείς!
Και όμως!


Αυτόν τον αποστάτη και μειοδότη της Ορθοδοξίας πρόκειται να τιμήσουν οι "θεολόγοι" του ΑΠΘ με τη συμμετοχή επισκόπων και παραγόντων της θεολογικής επιστήμης. Υπάρχει άραγε έστω και πολλοστημόριο τσίπας επάνω τους;
Φοβούνται καθόλου το Θεό;
Ντρέπονται λιγάκι τους ανθρώπους;
Αλλά τι λέω!

Είχε προηγηθεί προ ετών η μετάβαση των γνωστών και μη εξαιρετέων κ.κ. Σταμούλη και Κούκουρα στην Κωνσταντινούπολη προκειμένου να συμμετάσχουν σε εκδήλωση τιμής και μνήμης του άλλου "μεγάλου"! Του Μελίτωνα Χατζή! Γεμίσαμε "μεγάλους"!


Ω των διεστραμμένων αξιολογικών τους κριτηρίων!

Με ποια κριτήρια, ω αγαθοί, χαρακτηρίζετε ως "μεγάλους" τους προαναφερθέντες;
Με οικουμενιστικά- κοσμικά ή με ορθόδοξα-πνευματικά κριτήρια; Ορθόδοξοι θεολόγοι είστε εσείς ή υπηρετες του οικουμενισμού και διαστροφείς της αλήθειας;
Σας έφαγε ο όψιμος αναθεωρητισμός!

Κάποιοι από σας μέχρι και τον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, τον αντί-παπα και παπομάστιγα δεν διστάσατε να μας τον παρουσιάσετε σαν παπόφιλο!

Τώρα επιχειρείτε τον καταδικασμένο στη συνείδηση του ορθοδόξου ποιμνίου ως μειοδότη και αποστάτη της πατρώας Πίστεως Αθηναγόρα να τον υψώσετε μέχρι τρίτου Ουρανού!
Αλλά τι καλύτερο να περιμένει κανείς από λόγου σας!

Πότε σας είδαμε να υπερμαχείτε της Ορθοδόξου πίστεως, της αληθείας και του δικαίου κύριοι προφέσσορες;

Τι πράξατε σεις, οι θεράποντες της Ορθοδόξου Θεολογίας, για τα γεγονότα της Καμπέρρας, του Μπάλαμαντ, της Ασσίζης, της Γροιλανδίας,του Πουσάν, του Πόρτο Αλέγκρε, της "θρονικής εορτής" στην Πόλη το 2005;

Προδόθηκε και εξακολουθει να προδίδεται ασύστολα η Ορθοδοξία από κορυφαίους εκκλησιαστικούς αξιωματούχους και σεις μούγγα!
Ποια η αντίδρασή σας στα "άρρητα ρήματα" του Βαρθολομαίου Αρχοντώνη, του Ιωάννη Ζηζιούλα, του Στυλιανού Χαρκιανάκι, του Ελπιδοφόρου Λαμπρυνιάδη; Γιατί δεν κινητοποιήθηκαν τότε τα υποτιθέμενα ορθόδοξα θεολογικά σας αντανακλαστικά κυριοι καθηγητάδες του ΑΠΘ; Πού ήσαστε όταν ο πολύς Γιανναράς και ο παπα-Φάρος ξερνούσαν τα νεο-νικολαιτικά τους βοθρολύματα στην εκκλησιαστική παρεμβολή;
Αλλά τι λέω!
'Εχετε συνάδελφο "ερωτοθεολόγο" τώρα στη σχολή σας. Δεν συμφέρει να σχοληθείτε με αυτό το ζήτημα.

Υβριζόταν και εξακολουθεί να υβρίζεται χυδαία ο Άσπιλος και Άμωμος Αμνός Ιησούς στα διάφορα θέατρα της ανομίας και της αισχύνης κύριοι προφέσσορες.
Τι πράξατε σχετικώς;
Σεις δεν διδάσκετε στις "θεολογικές " σχολές την απόλυτη αναμαρτησία του Θεανθρώπου;

Γιατί δεν εξεγερθήκατε προκειμένου να αποκατατήσετε τη δεινώς κακοποιηθείσα αλήθεια δυνάμει της θεολογικής σας ιδιότητος;

Λουφάξατε κανονικά κύριοι "θεολόγοι"! Αντί να φωνάξετε λουφάξατε!
Λαλίστατοι για τον Αθηναγόρα, άφωνοι για το Χριστό!
"Μεγάλος" ο Αθηναγόρας, ασήμαντος ο Χριστός! Να σας "χαίρονται" οι φοιτητές σας και ο επιχώριος μητροπολίτης!

Δυστυχώς έχετε αφεθεί ασύδοτοι από τη λεγόμενη "ποιμαίνουσα" Εκκλησία να μεταβάλλετε τις θεολογικές σχολές σε νεοταξικά παραμάγαζα και σε οικουμενιστικές και συγκρητιστικές σφηκοφωλιές.

Για αυτό και πολλοί σοβαροί πνευματικοί όχι μόνο δεν προτρέπουν αλλά και αποτρέπουν τα πνευματικά τους παιδιά από τη σπουδή της Θεολογίας όπως αυτή έχει μεταλλαχθεί στις κατ επίφασιν και κατ ευφημισμόν σημερινές "θεολογικές" σχολές.

Ευτυχώς που μέσα στην αυχμηρά έρημο της οικουμενιστικής "θεολογικής" σχολής του ΑΠΘ υπάρχουν νησίδες υγιούς αντιδράσεως και αντιστάσεως στα πρόσωπα φοιτητών και φοιτητριών που κάθε άλλο παρά επηρεάζονται από τα συγκρητιστικά ληρήματα και αιρεσιολογήματα των καθηγητών τους αλλά τα αποδοκιμάζουν εκ μέσης καρδίας και τα απορρίπτουν στη χωματερή της περιφρόνησης και της απαξίωσης.

Το ίδιο θα πράξουν και στην περίπτωση του κατάπτυστου οικουμενιστικού συνεδρίου τιμής και προβολής του μεγάλου αποστάτη το οποίο χωρίς ίχνος ντροπής διοργανώνουν οι θεραποντες της οικουμενιστικής θεολογίας, προφέσσορες του ΑΠΘ.


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ-ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΕΑΣ ΚΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ:
Σεβασμιώτατε, πάτερ Ιουστίνε, ευλογείτε! 
Ο υποφαινόμενος είμαι σίγουρος ότι κάθε άλλο παρα συμφωνείτε με την προδοτική πολιτική του κεκοιμημένου Αθηναγόρα στον κατ εξοχήν ευαίσθητο τομέα των διαχριστιανικών και διαθρησκειακών σχέσεων και έχω τη γνωμη ότι θεωρείτε ολέθρια και πρόξενο πολλών δεινών για την οικουμενική Ορθοδοξία την εν λόγω πολιτική. Κάτι τέτοιο είναι εν πολλοίς αναμενόμενο δεδομένου ότι μαθητεύσατε παρά τους πόδας του κορυφαίου αντιοικουμενιστού ιεράρχου π.Αυγουστίνου Καντιώτη, του και διακόψαντος το μνημόσυνο του προαναφερθέντος πρωθιεράρχου. Κατόπιν τούτου ο πιστός λαός του Θεού ξενίζεται και, γιατί όχι, σκανδαλίζεται θεώμενος το όνομά σας ως προεδρεύοντος του εν λόγω συνεδρίου της αισχύνης. 
Θεωρεί, δηλονότι, αδιανόητο να παρατίθεται το όνομά σας παραπλέύρως των ονομάτων "βαμμένων" οικουμενιστών. Και θα χαρεί και θα δοξάσει το Θεό εάν έστω και την ενδεκάτη με μία γενναία και λεβέντικη δήλωσή σας αποσυρθή το όνομά σας από τον κατάλογο των συμμετεχόντων. Πράξατέ το σεβασμιώτατε! Για να καταισχυνθούν οι δαίμονες και να καταπαύση ο σκανδαλισμός κλήρου και λαού!
Γένοιτο!

Λυκούργος Νάνης, ιατρός

5 σχόλια:

Σταύρος Τ. είπε...

Καλή η προσπάθεια από τον κ. Νάνη, αλλα για να βγουνε ασφαλεστερα συμπερασματα πρεπει να γινει γνωστη η ευρυτερη ιστορικη αληθεια.
Περνω λοιπον αφορμη από την φράση του κ. Νανη :
"Τι πράξατε σεις, οι θεράποντες της Ορθοδόξου Θεολογίας, για τα γεγονότα της Καμπέρρας, του Μπάλαμαντ, της Ασσίζης, της Γροιλανδίας,του Πουσάν, του Πόρτο Αλέγκρε, της "θρονικής εορτής" στην Πόλη το 2005; "

αλλα κι εκείνη που ακολουθεί :
"η αλήθεια πρέπει να προβάλλεται ατόφια, πέρα από συμπάθειες και προτιμήσεις..."

να αναρωτηθώ που ητανε όλοι εκείνοι οι Ομολογητές που αναφερει ο κ. Νανης οταν γινοντουσαν τερατα και σημεια. Οι απουσιες διακοπης μνημονευσης του τοπικου Επισκοπου (πόσο μαλλον αποτείχισης) τις δεκαετιες που ακολουθησαν (με ελαχιστες εξαιρεσεις) κι η απουσια καθαιρεσης των αιρετιζοντων Επισκοπων υπο της Συνοδου, οδηγησαν σιγα-σιγα στο τραγικο σημερα, να γινουνε συνολο αιρετικων 'Επισκοπων". Από καιρο φαινοτανε οτι εχουνε την ψυχη του συνολου, όταν ο Πειραιως Σεραφειμ γλιτωσε στο Συνοδικο δικαστηριο τον αρχιΟικουμενιστη Χρυσοστομο Μεσσηνιας, βεβαιωνοντας όπως ειπε για το Ορθοδοξο φρόνημά του, περαν οτι βραβευει και καθε τρεις και λιγο "συλλειτουργεί" εκτος από αυτον και με τον Ιγνάτιο και τον Συρου Δωροθεο.
Και καποιοι απο αυτους τους Ομολογητες που αναφέρει ο κ. Νανης ως Ορθοδοξο παράδειγμα, συνεργησαν, εφησυχάζοντας το Ποιμνιο για τάχα προαιρετική διακοπη μνημονευσης κι αλλα πολλα, τα οποία ακούμε δυστυχως ακόμα και σημερα, αν είναι δυνατόν...κι ομως είναι

Σταύρος Τ. είπε...

Επειδη λοιπον διαχέεται μια λανθασμενη εντυπωση οτι ο Αθηναγορας ητανε η πετρα του σκανδαλου κι αργοτερα τα πραγματα ήτανε πιο light, ας δουμε την ιστορικη αληθεια
Παμε λοιπόν στον Δημήτριο, αλλά και στον προετοιμάζομενο διάδοχό του, τον Βαρθολομαίο, ο οποίος ήτανε το δεξί του χερί, διευθυντης του ιδιαίτερου γραφείου κι ο μέντοράς του, που ακολουθούσε τον Δημήτριο σε όλα τα προδοτικά ταξίδια και τα μιαρά "συλλειτουργα" με αιρετικούς. Κι ομως λένε καποιοι ότι δεν είχε ακόμα αποκαλυφθεί ο Βαρθολομαιος τα πρωτα ετη της μετεπειτα Πατριαρχείας του, αργησαν ταχα να τον καταλαβουνε….ομως ειδικα εντος Αγιου Ορους, αλλα και σε επιπεδο Ιεραρχιας, αυτα ηταν πασιγνωστα, μπορει να μην υπηρχανε τοτε κινητα κι internet, ομως απ την Αγιορειτικη «εφημεριδα» δεν ξεφευγει τιποτα. Μονο κουφοι, τυφλοί κι οσοι ειχανε δεκαετιες να συναντησουνε ανθρωπο, δεν γνωριζαν
Κι επιπροσθετα οι αντιδρωντες γραφανε πληθος κειμενων με αποδειξεις, ενω απο πολύ παλιά κυκλοφορουσε με φωτο κι αλλα ντουκουμεντα και το βιβλιο «Φιλλήματα Ιούδα». Oμως θα παραθεσω και «συστημική πηγή», για να μην αμφισβητηθει η γνησιοτητα των γεγονοτων, καθώς οι ιδιοι τα ομολογουν υπερηφανευομενοι ή θελοντας να προαχθουν
Έτσι στην παρακατω διπλωματικη εργασια του 2012 στο Αριστοτελειο Πανεπιστημιο, τμήμα Θεολογίας, με επιβλεποντα καθηγητη τον "συστημικο" "Μητροπολιτη" Αρκαλοχωρίου Ανδρέα Νανάκη
http://ikee.lib.auth.gr/record/135798/files/GRI-2015-13742.pdf
βλεπουμε πλήθος ανατριχιαστικων αποκαλυψεων για οσους αφιερωσουνε χρονο....
Στον ενθρονιστηριο λογο του, το 1972, δηλωσε οτι θα ακολουθουσε τη γραμμη του Αθηναγορα κι απεκαλεσε τον Παπα Παυλο ΣΤ΄ ως πρωτον της καθ΄ολου Εκκλησιας.
Ο Παραμυθίας Παύλος του έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας-προειδοποιήσεως, αλλά δυστυχώς έμεινε μέχρι εκεί.
Το 1979, "λειτουργουντος" του Δημητριου στην Κων/πολη, "εχοροστατει" ο Παπας Ιωαννης Παυλος Β΄ και στο αγαπησωμεν αλληλους εξηλθεν εκ του Ιερου ο Δημητριος κι εκανε λειτουργικο ασπασμο με τον Παπα κι εν συνεχεια ο Παπας απηγγειλε το Πατερ ημων. Λειτουργουντος την επομενη μερα του Παπα εις παπικην παρασυναγωγην της Κων/λεως, ο Δημητριος κι η συνοδεια του μετεβησαν προς συμπροσευχη
Στις σελιδες 151-160 για Επισκεψη στην Αγγλικανικη το 1987 (ΠΑΡΩΝ κι ο Βαρθολομαιος), αφου αρχικα αναφερεται η επισκεψη το 1982 στο Φαναρι του ψευδοαρχιεπισκοπου Αγγλικανικης....τερατα και σημεια κι εδώ
Το 1986 στελνει εκπροσωπο στην σατανολατρικη "συμπροσευχη" της Ασιζης
Στις σελίδες 133-151 για επισκεψη του Δημητριου στο Βατικανο το 1987, παλι με πιπερατες λεπτομερειες (τον αποκαλεί Αγιωτατε Παπα, αδελφοι εν Χριστω, μιαρο "συλλειτουργο" στον Αγιο Πετρο και αλλα πολλα..). ΠΑΡΩΝ κι ο Βαρθολομαιος, ως Φιλαδελφειας τοτε
Ενα ετος προ του θανατου του, παει στην Αμερικη (ΜΑΖΙ παντα ο Βαρθολομαιος, φαινεται στην εικονα 62, σελ 499 ως Μητροπολιτης τοτε Χαλκηδονος) κι εκει συμπροσευχηθη όχι μονο με ολους τους αιρετικους αλλα κι αλλοθρησκους κι αποκαλεσε την Μασονια "οικουμενικη δοξολογια ειρηνης"
Στο τελος της σελ 200 να μιλαει για την ειρηνικη Τουρκια και τον μεγαλο Αττατουρκ…
Στην κηδεια του παρεστησαν συν"ιεργωντας" εκτος απο ολους τους αιρετικους ακομα και Ραββινοι, ενω μετα την ασπασμο της σωρου ο Βαρθολομαιος κι η συνοδεια του ασπαζονταν τους απεσταλμενους της Αγιας Έδρας, ως δειγμα υποτελειας. Κι ομως εκει παρεστησαν κι Αγιορειτες Ηγουμενοι !!!
Και μετεπειτα λοιπον, ο Βαρθολομαιος, ο καθοδηγητης του Δημητριου, όχι μονο δηλωσε ΕΞ΄ΑΡΧΗΣ οτι θα ακολουθουσε την ιδια γραμμη, αλλα καλεσε στον ενθρονιστηριο λογο του όσους διαφωνουν να εγκαταλειψουν το Αγιο Ορος !!!
Και ξεκινησε αμέσως τους διωγμους, πριν καποιοι τον συναντησουνε και τον συστησουνε ως τον ιδανικο Πατριαρχη

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Η μεταπτυχιακή εργασία από την οποία αντλείτε τις σημαντικές αυτές αποκαλύψεις γράφτηκε το 2012 και αμφιβάλουμε αν μέχρι σήμερα διαδόθηκε και δημοσιοποιήθηκε.
Οπότε ας μην είμαστε απόλυτοι ότι όλοι γνώριζαν.

Σίγουρα γνώριζαν οι δεσποτάδες της Εκκλησίας της Ελλάδος που συζήτησαν τις αποφάσεις του Κολυμπαρίου (2016). Αλλά για το πως υποδεχόταν ο κάθε πατριάρχης τον Πάπα, τότε, εμείς αφήνουμε ένα ερωτηματικό αν πράγματι τα γνώριζαν όλοι τους.

Σταύρος Τ. είπε...

Aδελφοί βουιζε το Αγιο Ορος κι επαναμβανω οτι απλά παραθετω μια ΕΠΙΠΛΕΟΝ «συστημική πηγή» για να μην αμφισβητηθουνε, καθως κυκλοφορουσανε πολλα αλλα ντοκουμεντα τοτε
Καθως τοσα χρονια μας λεγανε οτι ειναι φωτομονταζ και χιλιες δυο αρλουμπες, οσοι δεν θελανε να "ζυμωσουνε"
Κι αρκουσανε για καποιον να γνωριζει μονο τους ενθρονιστηριους λογους Δημητριου και Βαρθολομαιου
Κι ητανε γνωστοι τοις πασι οι διωγμοι που εξαπελυσαν αμφοτεροι

Μην μπαινετε σ΄αυτο το παραλογο σκεπτικο, οτι δηλαδη δεν γνωριζαν, γιατι ετσι οδηγειστε σε λαθος μονοπατια
Και καπως ετσι καποιοι νεοαποτειχισμενοι Ιερωμενοι παριστανουνε τους Στυλους Ορθοδοξιας κι απ' το πολυ "καλαμι" γινονται κυριως ολα τα ευτραπελα σε εσας



Σταύρος Τ. είπε...

Η Ι.Μονή Εσφιγμενου ΑΜΕΣΩΣ μετα τον ενθρονιστηριο λογο Βαρολομαιου του εστειλε την πρεπουσα απαντητικη επιστολη, όπου του ανακοινωνε οτι συνεχιζει την διακοπη μνημοσυνου και με αυτον, μεχρι να γινει Ορθοδοξος, οποτε θα του φιλουσε και τα ποδια
Ειχε καποιο ειδικο προνομιο στην πληροφορηση η συγκεκριμενη Μονη κι οι αλλοι δεν γνωριζαν τον ενθρονιστηριο λογο ;
Φυλλαδια διανεμονταν με τετοιους ειδους κειμενα (και πολλα αλλα ντοκουμεντα) και βουιζε το Ορος...κι οπωσδηποτε ητανε γνωστες κι ολοι οι Επισκοποι της κρατουσας, όπως κι ολοι οι Ιερωμενοι, πλην των αδιαφορων κι εκεινων που δεν τους βολευε να παραδεχτουνε τα γεγονοτα
Καπως φτασαμε στο σημερα, δεν εγινε απο την μια μερα στην αλλη
και καποιοι εχουνε βαρυτατες ευθυνες...
Ο Επισκοπος Παυλος, που ειχε κανει διακοπη μνημοσυνου στον Αθηναγορα, εστειλε προειδοποιητικη επιστολη και στον Δημητριο, αλλα δυστυχως εμεινε εκει

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.