" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2016

"Άνθρακες ο θησαυρός" της προδοσίας. Μόνον 73 προσλήψεις μειωμένου ωραρίου για διδασκαλία στους λαθρομετανάστες!

Άνθρακες ο θησαυρός της προδοσίας για τους δωσίλογους εκπαιδευτικούς.

Οι δωσίλογοι εκπαιδευτικοί είδαν μια μεγάλη ευκαιρία στη μαζική εισροή λαθρόπουλων στα ελληνοαλβανικά πλέον σχολεία. Επένδυσαν πολλά στη μετατροπή των σχολείων σε μωαμεθανικά παιδοφυλακτήρια, ελπίζοντας σε μαζικούς διορισμούς προκειμένου να εξασφαλίσουν μια μόνιμη θέση στο δημόσιο.

Τελικά τα πράγματα διέψευσαν τις προσδοκίες τους. Η προδοτική κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΘΕΛ μιλούσε για 18.000 λαθρόπουλα που έχουν δήθεν άμεση ανάγκη για δωρεάν δημόσια εκπαίδευση. Επειδή όμως η μεγάλη μάζα των λαθροεποίκων αποτελείται από άντρες στρατεύσιμης ηλικίας, όταν έφτασε η ώρα για να προχωρήσουν τα προδοτικά σχέδια βρέθηκαν μόνο 1500 λαθρόπουλα, και στο τέλος ο αριθμός κατέβηκε στα λιγότερα από 600!

Αν όμως έδειξε κάτι αυτή η ιστορία, είναι τα αρρωστημένα ανακλαστικά του εκπαιδευτικού κλάδου, που το μόνο που έχει σημασία είναι ο διορισμός με κάθε τρόπο

Χωρίς κανένα ενδιαφέρον για τις συνέπειες της ιθαγενοποίησης λαθροεποίκων αλλόθρησκων και αλλογενών, οι εκπαιδευτικοί έφτασαν στο ύστατο σημείο κατάντιας, να παρακαλούν να έρθουν περισσότεροι λαθροέποικοι για να επιτευχθεί ο διορισμός τους.


Ενδεικτικό της κατάντιας του εκπαιδευτικού χώρου είναι πως πάνω από 8.000 υποψήφιοι έσπευσαν να υποβάλλουν αίτηση προκειμένου να προσληφθούν σε αυτές τις προδοτικές δομές που αποτελούν δούρειο ίππο για την άλωση της χώρας. Δηλαδή βρέθηκαν 8.000 υποψήφιοι πρόθυμοι να συνεισφέρουν στην παράδοση της χώρας σε εχθρικούς μωαμεθανικούς πληθυσμούς προκειμένου να εξασφαλίσουν προϋπηρεσία και μισθό.

Σύντομα βέβαια άρχισαν οι γκρίνιες για τον τελικό αριθμό και το είδος των προσλήψεων, με τον γνωστό συνδικαληστή Δημήτρη Μπράτη να εκδίδει ανακοινώσεις για τις μόνο 73 προσλήψεις μειωμένου ωραρίου.

Ούτε και οι προσλήψεις που ακολούθησαν αργότερα δικαίωσαν τις προσδοκίες των πουλημένων εκπαιδευτικών, οι οποίοι άρχισαν να διαμαρτύρονται ότι οι συνθήκες “εργασίας” δεν είναι
όπως θα τις ήθελαν. Όταν αρχίσουν και οι βιασμοί τότε θα αρχίσουν και οι κοινωνικοπολιτικές αναλύσεις από τους γενίτσαρους εκπαιδευτικούς.

Αυτό που έδειξε αυτή η ιστορία είναι πως ο εκπαιδευτικός χώρος κινείται πλέον εντός των ορίων του άκρατου δωσιλογισμού, καθώς τα όρια της βλακείας τα έχει ξεπεράσει προ πολλού. Με το δέλεαρ κάποιων μορίων προϋπηρεσίας και κάποιων αποδοχών, οι εκπαιδευτικοί είναι πρόθυμοι να απεμπολήσουν οποιαδήποτε σκέψη και να αποδοθούν στο κυνήγι των τριμμάτων τύρου που το πολιτικό κατεστημένο τοποθετεί κάθε φορά στη φάκα του.

Με τον τρόπο αυτό οι εκπαιδευτικοί κατήντησαν να αποδέχονται τις άθλιες συνθήκες εργασίας τους, τις άθλιες συνδικαληστρικές ηγεσίες τους και την απαξίωση του ρόλου τους στην κοινωνία.

Είναι καιρός να δημιουργηθούν εστίες αντίστασης ενάντια στην εκπαιδευτική κατρακύλα, ξεκινώντας με την απομόνωση των κομματόσκυλων και των προδοτών.
απόσπασμα από Πηγή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φαντάσου με τους πολιτικούς τι γίνεται, όπου το "μεροκάματο" είναι εκατοντάδες χιλιάρικα.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.