" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2016

Εκεί εις την ΕΡΤ, ποιός κάνει "κουμάντο";


Ποῖοι κρύβονται πίσω ἀπὸ αὐτὸ τὸ κανάλι; Παπικοί, Σιωνισταί, ἀνόητοι ἢ ἄνθρωποι ποὺ νομίζουν ὅτι ὅσοι τοὺς παρακολουθοῦν τρώγουν κουτόχορτον; 
Ἀναφέρονται εἰς τὰ Χριστούγεννα καὶ ὄπισθεν
τῆς ἐκφωνητρίας φαίνεται ὁτιδήποτε ἐκτὸς ἀπὸ ὅ,τι ἔχει σχέσιν μὲ τὴν Γέννησιν τοῦ Χριστοῦ! 


Φαίνεται ὁ αἱρεσιάρχης καὶ σφετεριστὴς τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ θρόνου τῆς Ῥώμης Φραγκῖσκος, τὸ ἐθνικὸν σύμβολον τῶν Ἑβραίων καὶ ἐκεῖνο τὸ ξωτικὸν μὲ τὰ ἐρυθρὰ ἐνδύματα! 

Ἂν δὲ κάποιος ἔχῃ τὴν ὑπομονὴν νὰ παρακολουθήσῃ καὶ τὴν εἴδησιν, τότε θὰ ἀκούσῃ καὶ ἐξωφρενικὰς ἀνακριβείας! 



Μᾶς λέγει ὅτι ἑορτάσθησαν τὰ Χριστούγεννα καὶ εἰς τὴν Βασιλικὴν τῆς Γεννήσεως ἐν Βηθλεὲμ καὶ μᾶς δείχνει τὸν Λατινικὸν ναὸν καὶ τοὺς αἱρετικοὺς Λατίνους νὰ πραγματοποιοῦν ἐκεῖ τήν ... φιέστα τους! 

Ἔχει κανένα Ὀρθόδοξον Χριστιανὸν ποὺ ἀγνοεῖ ὅτι τὸ Πατριαρχεῖον Ἱεροσολύμων, εἰς τὸ ὁποῖον ὑπάγεται ἡ Βασιλικὴ τῆς Γεννήσεως, ἀκολουθεῖ τὸ λεγόμενον παλαιὸν ἡμερολόγιον καὶ ὡς ἐκ τούτου τὰ Χριστούγεννα ἐκεῖ ἑορτάζονται 13 ἡμέρας ἀργότερον; Διατί ἆρά γε προσπαθοῦν συνεχῶς νὰ μᾶς ἐπιβεβαιώνουν, ὅταν τὰ ἀποκαλοῦμε "βρωμοκάναλα"; Τόσον πολὺ εὐφραίνονται μὲ αὐτὸ τὸ ἐπίθετον ποὺ τοὺς ἀποδίδεται;
Ludmilla Simone

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

Μας έφαγε ο διά-λογος και δια-βούλεψη. Όπως πάτε θα λογοκρίνετε και τον μακαρίτη τον Καραϊσκάκη. Μου φαίνεται ότι παίζετε με τους Έλληνες αναγνώστες σας,ενώ γνωρίζετε ότι η ανοχή τους πλέον έχει εξαντληθεί.Και μόνο στην θέα αυτών των διεφθαρμένων σάπιων σκουληκιών,μετατρέπονται σε λιοντάρια και θηρία. Προς τι τότε τέτοιου είδους αναρτήσεις σε καιρούς δυσοίωνους; Μην τα θέλετε όλα δικά σας,εκτός κι αν απευθύνεστε στους νεο αφιχθέντες κάφρους,οι οποίοι διαθέτουν την κομψότητα και τον υπέρτατο πολιτισμό των τζιχαντιστών,

xristianos.orthodoxos είπε...

Μήπως μιλούν για Ά.......λλο Χριστό?

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο του,28 Δεκεμβρίου-11:36μ.μ
Στο ιστολόγιο αναφέρεται; Ποίοι είναι οι νεοαφιχθέντες κάφροι οι οποίοι διαθέτουν την κομψότητα και τον υπέρτατο πολιτισμό των τζιχαντιστών;
Παρακαλώ, θα ήθελα κάποιος να μου απαντήσει,γιατί μπορεί και 'γω να ανήκω σ'αυτούς τους κάφρους που διαθέτουν την κομψότητα κ.λ.π και να μην το πήρα χαμπάρι.
H κομψότητα με μπερδεύει, μιας και συγκαταλέγομαι στα ιδιαιτέρως κόμψα άτομα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Είναι φανερό ότι απευθύνεται στους υπευθύνους της ΕΡΤ.
Αντί για τηλεθεατές έγραψε "αναγνώστες" και μπερδεύει.

Αν ξαναδιαβάσετε το ανώνυμο σχόλιο -με δεδομένο ότι απευθείνετε στους αρμοδίους της ΕΡΤ- θα δείτε ότι βγάζει νόημα.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ αγαπητοί και σεβαστοί καθ'όλα υπεύθυνοι του ιστολογίου για την απάντηση.
Ασφαλώς θα έγινε αντιληπτός και το περί της "κομψότητας" μου, o λόγος.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.