" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

Αυλοκόκαλες δεν είχαν μόνο οι βασιλιάδες, έχουν και οι δεσποτάδες ...

Η ΦΗΜΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ 
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΨΑΛΤΕΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ
 ΚΡΥΟΒΡΥΣΗΣ ΕΟΡΔΑΙΑΣ


ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:
ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ (στο τέλος) ΑΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΣΥΓΚΕΛΛΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ "ΥΒΡΙΖΟΥΝ"...

ΕΜΕΙΣ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ:
"Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ"



https://youtu.be/XbnCTn0Cjhg



Σχόλιο:
Υπάρχει μια σχετική λαϊκή έκφραση : "Δεν βρέχει, σας φτύνουν".
Αλλά που να καταλάβουν οι δεσποτάδες μας και οι πρωτοσύγγελοι τους.

Όταν έχεις "αυλοκόλακες", να στήνονται να ψάλλουν το "Πολυχρόνιο" για να χαμογελάσει ο δεσπότης περήφανος κοιτώντας στην κάμερα (00:47), 
.... που να καταλάβουν.


Εδώ και καιρό έχουν χάσει κάθε σχέση με την πραγματικότητα.

Το μόνο ίσως που τους νοιάζει είναι να βολέψουν τους αρχιμανδριτάδες τους σε καμιά μητρόπολη.

Τόσα χρόνια δίπλα στον πατέρα Αυγουστίνο Καντιώτη, ποτέ δεν τον είδαμε να κάθεται να του ψάλλουν το "Πολυχρόνιο", πολύ περισσότερο να γυρνάει και να χαμογελάει στον δημοσιογραφικό φακό. Τότε λέγαμε στην ομαδική μας προσευχή το "Χριστέ βοήθει επισκόπω Αυγουστίνω", για να συνεχίζει να του δίνει ο Θεός δύναμη να πολεμάει το κακό με το ασυμβίβαστο πνεύμα του. 
Τώρα έχουμε επισήμους και δεσποτάδες και "Πολυχρόνια" .. και γεύματα σε κυριλέ ξενοδοχεία.Νέες μόδες .. 
Τι τιμάνε τελικά; τους εορταζόμενους Αγίους ή τις αφεντιές τους; 
Και φυσικά όλα καλύπτονται με τα χρήματα των "προβάτων".




Διαβάστε εδώ σχετικό άρθρο του ηγουμένου της Δοχειαρίου, που αναγκάζεται να ομολογήσει πόσο θλιβερή είναι η κατάσταση στην Ιεραρχία και στην εκκλησία μας, 

"Σ᾽ αυτές τις Λειτουργίες πώς να φανή ο Χριστός;
Τι λέει για Επισκόπους και Ιερείς . 
Ο χορός των γυρολόγων πανηγυρτζίδων δεσποτάδων

Σ᾽ αὐτὲς τὶς Λειτουργίες πῶς νὰ φανῆ ὁ Χριστὸς μέσα ἀπὸ τὰ χρυσοποίκιλτα στέμματα, ἄμφια, κινήσεις καὶ φωτογραφίσεις;
Ποιός κάνει στὴν ἄκρια ἀπὸ τοὺς δεσποτάδες νὰ φανῆ ὁ Χριστός; "

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αδελφοί ο σοβαρά σκεπτόμενος πιστός λαός κρίνει και συγκρίνει την πολιτεία του μακαριστού π.Αυγουστίνου και του διαδόχου του.
Και βλέπει την τεράστια διαφορά που τους χωρίζει.
Θα πατούσε ποτέ το πόδι του στη Φλώρινα ο Ελπιδοφόρος επί π.Αυγουστίνου;
Θα είχε αφεθεί ασύδοτος ο κάθε θεολογάκος να ξερνάει οιικουμενισμό στα blogς του Αμυνταίου χωρίς καμία αντίδραση από τη μητρόπολη;
Θα έλλειπε κάθε λίγο και λιγάκι από τη μητρόπολη ο πρωτοσύγκελλός της επί π.Αυγουστίνου όπως συνέβαινε επί Θεοκλήτου μέχρι ο Ιουστίνος να γίνει δεσπότης στην Καλαμαριά;

Ανώνυμος είπε...

http://imkal.gr/palataki/
Aνήμερα των Αγίων Αποστόλων και η μητρόπολη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς διοργανώνει δεύτερη συναυλία με τραγούδια του Σ.Κουγιουμτζή! ΚΑΤΑΝΤΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

http://neaflorina.gr/2017/06/o-igoumenos-tis-monis-vatopediou-gerontas-efrem-sti-florina/
Έδώ και πολύ καιρό λείπει συνεχώς απ το μοναστήρι του. Χθες και σήμερα στην Κόρινθο, μεθαύριο στη Φλώρινα! Έχουν μετά άδικο κάποιοι που τον αποκαλούν "γυρολόγο";

Ανώνυμος είπε...

Ούτε για φτύσιμο δεν είναι άξιοι μερικοί...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.