" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2017

ΘΕΜΑ: "Η γη ανήκει σε όλα τα παιδιά του κόσμου ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ". Ένα πονηρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ 
  


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ 08 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017

ΘΕΜΑ: "Η γη ανήκει σε όλα τα παιδιά του κόσμου ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ"

Ο παραπάνω τίτλος έχει να κάνει με ένα πονηρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που εφαρμόστηκε σε διάφορα δημοτικά σχολεία της Ελλάδας εγκεκριμένο από το υπουργείο παιδείας, πρώην (ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ).

Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαδραστικού κινηματογράφου που ξεγέλασε αφ’ενός τους γονείς ζητώντας συμμετοχή (3 ΕΥΡΩ). Εφ’όσον αυτοονομάζεται μή κερδοσκοπικός οργανισμός, μάλλον θα έπρεπε να είναι δωρεάν. 
Αφ’ετέρου δημιουργήθηκαν διαταράξεις οικογενειακής γαλήνης διότι υπήρξαν δικαιολογημένες αντιδράσεις μαθητών προς τους γονείς τους οι οποίοι δεν υπέγραψαν την υπεύθυνη δήλωση συμμετοχής που τους είχε χορηγηθεί από τα σχολεία, είτε για λόγους οικονομικούς είτε για άλλους προσωπικούς λόγους. Τα παιδιά αυτά ήταν η μειοψηφία έναντι των συμμετεχόντων μαθητών και όπως ήταν φυσικό ένιωθαν μειονεκτικά και επηρρεάστηκαν ψυχολογικά. Αυτό δεν είναι «ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»;

Το πονηρό αυτό επιτήδευμα έχοντας ενδυθεί με εκπαιδευτική περιβολή πλησίασε τα παιδάκια της Α΄ και Β΄τάξεων των δημοτικών σχολείων για να γνωρίσουν τα ζώα του πλανήτη μας .Οι τάξεις Γ΄ και Δ΄ μάθανε για τα αρχαία μνημεία της Ελλάδας. «ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ» το θέμα που επιλέχθηκε για τις Ε΄και ΣΤ΄ τάξεις των δημοτικών σχολείων της Ελλάδας, όπου η αντίληψη των παιδιών είναι αυξημένη, αφού οι μαθητές αυτοί έχουν
σχεδόν ολοκληρώσει τις γνώσεις τους στην πρωτοβάθμια και ετοιμάζονται για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση!Η ενέργεια αυτή όχι μόνο δεν μπορεί να αφήσει αδιάφορους τους γονείς αλλά τους βάζει σε σκέψεις,υποψίες και στους εξής προβληματισμούς. 

Ποιοί είναι αυτοί που υπο την ανοχή των δασκάλων.., παίζουν, με τις αγνές ψυχές των παιδιών; Ποιός τους έδωσε το δικαίωμα να επηρεάζουν το ωρολόγιο πρόγραμμα της προβλεπόμενης διδακτέας ύλης; Αν μη τι άλλο τέτοιου είδους δραστηριότητες ας γίνονται κατά τις απογευματινές ώρες ώστε να συμμετέχουν όποια παιδιά θέλουν, χωρίς να ξεχωρίζουν αυτά που θέλουν αλλά δεν μπορούν.(π.χ. μία τρίτεκνη ή μία πολύτεκνη οικογένεια ερωτήθηκε από κάποιον από τους διοργανωτές,εάν οι γονείς μπορούν να δώσουν (3 ΕΥΡΩ) για κάθε παιδί και απήντησε αρνητικά). Έχουμε και εδώ ρατσισμό.

Στο σημείο αυτό πρέπει να κάνουμε μία σοβαρή διευκρίνιση.Η λέξη ρατσιστής χρησιμοποιείται δολίως από κάποιους εδώ και 20-25 χρόνια «ράτσα,ρατσισμός, ρατσιστής…είσαι ρατσιστής και είσαι ρατσιστής…» για να σε γεμίσουν ενοχές ως προς τη φυλετική σου ομογένεια την οποία θέλεις να κρατήσεις. Η σωστή λέξη είναι "ΦΥΛΕΤΙΣΜΟΣ". Η λέξη ράτσα και όλα τα παράγωγά της αφορά στα ζώα. Ρατσιστής είναι αυτός που πρεσβεύει ότι η βιολογική του σύνθεση, παραδείγματος χάριν, το συκώτι του ή η καρδιά του είναι καλύτερα ποιοτικά από κάποιου άλλου λαού. Αν θέλεις να μιλάς για διακρίσεις μεταξύ ανθρώπων και όχι για διακρίσεις που έχουν να κάνουν με τη βιολογία τους (δεν υπάρχουν τέτοιες διακρίσεις, γιατί αλλιώς είσαι ρατσιστής και ανόητος), θα μιλήσεις για φυλές. Όταν πεις τη λέξη φυλετισμός και φυλή παραπέμπεις όχι σε βιολογικές διαφορές διότι δεν είσαι ανόητος ,αλλά παραπέμπεις σε πολιτισμικές διαφορές. Οπότε λες: Βεβαίως και είσαι φυλετιστής μεταξύ άλλων λαών,διότι έχεις πολιτισμό 10.000 χρόνων , γεννήθηκες στην Ελλάδα, τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου είναι διαφορετικά από έναν κινέζο ή έναν αυστραλό ή έναν γερμανό ή έναν εσκιμώο και ούτω καθεξής.Αυτή η κατάσταση όμως δεν αναιρεί την αγάπη και τον σεβασμό που πρέπει να έχουν οι λαοί μεταξύ τους. Όλοι οι άνθρωποι παιδιά του ίδιου Θεού είναι και ίσοι μεταξύ τους όχι όμως ίδιοι.

Πέραν των προαναφερθέντων οφείλουν οι εκπαιδευτικοί να προστατέψουν τα παιδιά με κάθε τρόπο από κάθε επιτήδειο που προσπαθεί με διάφορες ενέργειες να τα πλανέψει για να πετύχει τους πονηρούς σκοπούς του. 
Χρέος τους είναι επίσης να προστατέψουν το μεγαλείο της Ελληνικής Γλώσσας. Να μην λησμονούν σε καμία περίπτωση ότι η Ελληνική Γλώσσα είναι το υπέρτατο εργαλείο του νού,η κάθε λέξη έχει την έννοιά της και η μετάδοση της προς τους μαθητές,πρέπει να γίνεται σωστά.

Εν τέλει εάν κάποιος θέλει πραγματικά να ξεκαθαρίσει στο μυαλό του και να κατανοήσει πριν μιλήσει για την αγάπη και την ισότητα των λαών,ας ανατρέξει στους βίους των Τριών Ιεραρχών και του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού που είναι και οι προστάτες των γραμμάτων,αλλά μπορεί να μελετήσει και οποιονδήποτε Άγιο της Ορθοδοξίας ή ακόμη καλύτερα τον ίδιο τον λόγο του Χριστού μας,το « Άγιο Ευαγγέλιο ».



ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Άρθρο 1
Παράγραφος 3

Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό,υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.



« Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραννίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες » 

Στρατηγός Ιωάννης Μακρυγιάννης 


Μετα τιμής το Δ.Σ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ισως πρέπει τα παιδιά των Ελλήνων να περάσουν στην “αντιρατσιστική” αντεπίθεση!

Κυρία κυρία ,
1) Υπάρχουν διαφορετικές φυλές;
2) Υπάρχουν διαφορετικοί πολιτισμοί;
3) Πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν η είστε υπέρ της εξαφάνισης τους δηλαδή της γενοκτονίας τους , του ολοκαυτόμάτος τους;

4) οι φυλές αυτές γιατί εξαφανίζονται, πώς εξαφανίζονται ,πρέπει να εξαφανιστούν;
http://www.athensmagazine.gr/travel/59911

5) Υπάρχει Ελληνική φυλή , Ισραηλίτικη Γερμανική Ιταλική Αγγλική κλπ.;
6) Είστε υπέρ της εξαφάνισης της Ελληνικής και των άλλων φυλών της γής;

Η φυλή των Φράγκων
ΜΕΡΟΣ Β'
ΟΙ ΦΡΑΓΚΟΙ
Σύνθεση τα συνομοσπονδίας των γερμανικών φύλων που αποτέλεσαν τους Φράγκους, τα πρώτα καταγεγραμμένα ίχνη τους, Σάλιοι και Ριπουάριοι, οι πρώτοι βασιλείς και ο αχνός ρόλος τους στην ιστορία του δυτικού τμήματος της Ρωμαϊκής (Βυζαντινής) αυτοκρατορίας.

Την εποχή που γράφει ο Τάκιτος, η ιστορία έχει καταγράψει ονόματα φυλών, όπως Κίμβροι, Βρουκτέροι, Κάττοι, Ερμουνδούροι, Τενκτέροι, Κερούσκοι κ.α.

Λίγους αιώνες μετά οι φυλές αυτές φαίνεται να εξαφανίστηκαν και την θέση τους να πήραν Φράγκοι, Σάξονες, Αλαμανοί, Αλανοί, Βουργουνδοί, Θουρίγγιοι κ.α
http://www.impantokratoros.gr/DBDDC3EF.el.aspx

Οι ανωτέρω φυλές εξαφανίστηκαν μεταξύ πολλών άλλων από εποικισμό. Οι ΝΕΟΙ ΑΠΟΙΚΟΙ πήραν την θέση των παλαιών φυλών.
Είναι σωστό αυτό να γίνεται κυρία κυρία;

Ποίοι ηταν οι Φοίνικες πως εξαφανίστηκαν;
Ποία φυλή διεκδικεί σήμερα τον πολιτισμό τους; Δεν θα ήταν καλλίτερα να μην είχαν εξαφανιστεί οι Φοίνικες;

Αυτά και πολλά άλλα που γνωρίζουν καλλίτερα οι Δάσκαλοι ,πρέπει να ρωτήσουν τα παιδιά ΓΡΑΠΤΑ τους δικούς τους ... δασκάλους!

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.