" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΩΛΗ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ 

Π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΩΛΗ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 22 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017


ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»


Αγαπητέ Πατέρα Νικόλαε, τίμιε Πατέρα, ιερέα Ορθόδοξε, άνδρα του Χριστού, χαίρε εν Κυρίω πάντοτε.
Η απόφασή σας να διακόψετε το «μνημόσυνο» του οικείου Μητροπολίτη σας, χαροποίησε τον λαό του Θεού, μιας και το σκάνδαλο της ψευδοσυνόδου της Κρήτης πίκρανε κάθε ορθόδοξη ψυχή και στάθηκε η κύρια αιτία αρκετοί ιερείς της Εκκλησίας μας αλλά και άγιοι γέροντες του ενδόξου πάντοτε Αγίου Όρους να πράξουν το αυτονόητο. Σας ευχαριστούμε για αυτήν σας την απόφαση.

Ο άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης χαρακτηρίζει ως «νομολόγους» τους σύγχρονους πατέρες της «μεταπατερικής» εποχής μας και μας εισάγει στην καρδιά του προβλήματος που ζούμε. Φαίνεται πλέον καθαρά ότι οι άνθρωποι αυτοί γνωρίζουν άριστα τα του «νόμου» αλλά από «Χάρη Θεού» είναι παντελώς ξένοι. 
Πόσο δίκαιο είχε ο γέροντας Αυγουστίνος, ο Ακρίτας της Φλώρινας, που έλεγε πως «για να γίνεις επίσκοπος πρέπει… ο μέντοράς σου να είναι μασόνος ή αλλιώς Οικουμενιστής»! 
Αλλά και πάλι πόσο αληθινή και επίκαιρη είναι η φράση κλειδί του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου: «Οι άγριοι των Εκκλησιών κυβερνήτες», που δηλώνει τους αιρετικούς επισκόπους της ιστορικής Αποστολικής Εκκλησίας μας που καταλαμβάνουν σε όλες τις φάσεις της ιστορίας της με αλλότριο τρόπο τη θέση του «Σκοπού»!

Οι αιρετικοί Οικουμενιστές επίσκοποί μας αντί να κρατούν «Αποτειχισμένους» τους πιστούς μέσα στα Μητροπολιτικά τείχη, που οι τίμιοι «Καντιωτικοί» πατέρες μας ύψωσαν έως ουρανού με επίπονη εργασία των εντολών Του, αυτοί οι «ισχυροί» αντί να μένουν ως «πιστός άντρας» και ως άλλος «νάρκισσος» σταθεροί στον τίμιο αυτοθαυμασμό του απείρου κάλους της σεμνής «γυναίκας» που τους «δόθηκε», αντί να αντιστέκονται στην αποδόμηση των τειχών από την ύπουλη δράση των αιρετικών που αφαιρούν ένα - ένα τα «τούβλα»… 
Αντί να μερεμετίζουν τις δολιοφθορές αυτών κλείνοντας τις τρύπες, ανοίγουν με δόλιο τρόπο τις πόρτες ή καλύτερα γκρεμίζουν τα ίδια τα τείχη για να υποδεχτούν το άλογο και παράλογο τέρας του «ωραίου οικουμενισμού» που χρόνια τώρα κοιλοπονούσε, και εν έτει 2016, εγέννησε υιόν ή ιόν ή καλύτερα «γυναίκες», δηλαδή μια νέου τύπου «κοπέλα» που στην αγκαλιά της χωρούνε όλοι οι άνθρωποι καλής θελήσεως ή διαφορετικά «οπαδοί». 
Αυτοί οι «άγριοι» επίσκοποι - πλην ενός - μη σεβόμενοι και αυτούς ακόμη τους Ιερούς Κανόνες που θεμελιώνουν τη δική τους «κανονικότητα», γκρέμισαν τόσο εκεί κάτω στην Κρήτη όσο και στην Ι.Σ. μας, κάθε έννοια «τείχους», και το χειρότερο και συγκλονιστικό,
με το «προς τον λαό» μήνυμά τους καταπάτησαν και κάθε έννοια «φράκτη» - περίφραξης που έχει και ο πιο φτωχός «κήπος» (της Εδέμ, ή της «Αμπέλου»)!


Αυτοί και μόνο, τίμιε πάτερ, ευθύνονται «κατά πάντα και δια πάντα» για όσα μέλλουν να γίνουν εν τη Εκκλησία μας. Ο Κύριος είπε «αλλοίμονο», αλίμονο στους «άλλους», σε όσους φέρουν το σκάνδαλο της αίρεσης μέσα στη Μητρόπολή τους. Και όπως ο Κύριος προειδοποίησε τον λαό του να βγουν έξω από τα «τείχη» της αγίας πόλεως, της Ιερουσαλήμ, πολύ πριν την οργώσουν κυριολεκτικά οι σιδηρόφρακτες ρωμαϊκές λεγεώνες, έτσι και τώρα: Η παραμονή μας μέσα στην «επισκοπική» Εκκλησία μας, κρύβει θανάσιμους κινδύνους. Ο ισοπεδωτικός και δήθεν εξισωτικός οικουμενικός πολιτισμός μας θα φέρει πάνω στις «κεφαλές» μας αλλά και στα παιδιά «οπαδούς» τους, μεγάλο κακό, σε μας δε, τιμή και δόξα (ενν. «Σταυρός»). Στον νου μας έρχεται ο λόγος της Αποκάλυψης (Αποκ. θ’ 1-2) όπου «ο πέμπτος άγγελος εσάλπισε»… και με το κλειδί που του δόθηκε (ενν. της «Ακάθαρτης Σύναξης της Κρήτης»), άνοιξε «το φρέαρ της αβύσσου», με αποτέλεσμα να ξεπεταχτούν έξω από το «τείχος του πηγαδιού» «αναρίθμητο πλήθος πονηρών πνευμάτων»! Τα πονηρά αυτά πνεύματα που ήσαν χάρη των αγώνων των Αγίων Πατέρων μας «αποτειχισμένα» και καλά σφραγισμένα μέσα στο «φρέαρ» ή αλλιώς στο «πηγάδι της αβύσσου» δυστυχώς πάτερ φαίνετε πως ήδη κινούνται ανάμεσα στον λαό μας! Ο Θεός βοηθός μας και η παναγιά να μας «σκέπη»!


Οι Οικουμενιστές επίσκοποί μας, οι «Άγγελοι» των Εκκλησιών μας μπορούν να καυχηθούν για όλα αυτά! Αλλ’ όπως αποδεικνύεται, τίποτα δεν κατάλαβαν οι «ισχυροί των Εκκλησιών μας κυβερνήτες» από την επιδρομή των πονηρών πνευμάτων, άσχετα αν οι ήρωές μας, μας μίλησαν για τα «τσογλάνια του Πάπα». Αν και πάλι πολλοί άγιοι γεροντάδες μας, μας μίλησαν για την απειλή του Οικουμενισμού, τις ντροπιαστικές προσυνεδριακές φιέστες τους εδώ και έναν αιώνα αλλά και για τα «σχίσματα, σχίσματα, σχίσματα….και τις αιρέσεις» που θα έφερνε η «ετοιμαζομένη» κακοσύνοδος, η νυν και δήθεν Πανορθόδοξος που έγινε στο Κολυμπάρι της Κρήτης προφυλαγμένη μέσα από τα γνωστά τείχη της Ανορθόδοξης Γκουρουιησουίτικης Ακαδημίας! Μάταια λοιπόν αγωνίζονται για να μας πείσουν ότι σφάλλουμε! Ημείς το έργο της «αποτείχισης» αλλά και της απόφραξης των πονηρών δαιμόνων θα το συνεχίσουμε για να ψηλώσουμε τουλάχιστον τα Αποστολικά τείχη αφού ο λαός μας έχει τόση μεγάλη άγνοια της Εκκλησιαστικής μας Ιστορίας, δηλαδή των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων.


Τίμιε π. Νικόλαε, ακόμη κι αν όλα τα τείχη πέσουν κατά παραχώρηση Θεού, ακόμη κι αν όλα τα βιβλία του κόσμου καούν, ακόμη κι αν δεν υπάρχει ουσιαστική κάλυψη του «σώματός» μας πίσω από κάποια μεγάλη πέτρα, και τότε πάλι κάποιο είδος τείχους και «αποτείχισης» θα πρέπει να εφεύρουμε ή να περιμένουμε προκειμένου να καλυφθούμε για να σκεπάσουμε την πνευματική μας γύμνια είτε «άνδρας» επίσκοπος έπεσε πρώτος εις τα πρωτεία είτε «γυναίκα» εκκλησία.


Στην εποχή μας, εποχή νέου «επισκοπικού» σοδομισμού, είθε ο λαός του Θεού, κληρικοί και λαϊκοί, να «αποτειχιστούν» δια της ντροπής και να μη δεχθούν το διάταγμα του Καίσαρα για την υλοποίηση της «αγίας και μεγάλης «εβδομάδας της περί ομοφυλοφιλίας»». Να αρνηθούν την εφαρμογή της δήθεν δημιουργικής «θεματικής εβδομάδας» η οποία όπου γίνει θα αποτελέσει το επιστέγασμα της Κρητικής θεματικής «εβδομάδας». Η «δήθεν νόμιμη και φυσιολογική ομοφυλοφιλική πρακτική» είναι κατά τον Ιερό Χρυσόστομο καί «παράνομη καί αντίθετη με τη φύση» και έτσι θα μείνει εις τους αιώνες! Αλλά και όλοι οι κληρικοί της Εκκλησίας της Ελλάδος θα πρέπει να αρνηθούν την υλοποίηση των αποφάσεων της «Κρητικής εβδομάδας» και μάλιστα - το γρηγορότερο να μιμηθούν εσάς, «αποτειχίζοντας» τους κακούς επισκόπους τους. Καλύτερα μέσα στην Εκκλησία χωρίς «μάτι», δηλαδή δίχως να μνημονεύεις «αγρίους» επισκόπους φιλοοικουμενιστές που θεωρούν ότι «εκκλησία» μπορεί να είναι όχι μόνο «η γυναίκα» αλλά και «άντρας»! «Να πάμε και στους ‘’άλλους’’», ακούσαμε να λέγει ο «γλυκύς» Αναστάσιος Τυράννων, που τόσο τυραννάει τη συνείδησή μας η νέου «είδους» εκκλησιαστική συμπεριφορά του. Ο νοών νοείτω.


Τέλος τίμιε πάτερ Νικόλαε, ας έχουν οι λοιποί Ιερείς μας για φωτεινό παράδειγμα τη δική σας «φιλική» στάση και συμπεριφορά, όσοι είναι από Θεού έτοιμοι. Μια πράξη Πατερική, μία τόσο γνωστή και ιστορικά εφαρμόσιμη από πλήθος αγίων ανδρών (Μεγάλου Βασιλείου, Μεγάλου Φωτίου, Αγίου Μαξίμου, Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, γέροντος Αυγουστίνου Καντιώτη, Ηγουμένου Παϊσίου Παπαδόπουλου…)
ΑΞΙΟΣ!!!


Υ.Γ.
«Πλήρης ζήλου, πλήρης θρησκευτικής εξάρσεως» ήταν και η ζωή του Προφήτη Ηλία! «Ριζοτόμος μεν ώφθης κακίας σαφώς, Προφήτα, αρετής δε φυτοκόμος διό τιμώμεν σε», «Πορεύου… εν Ισραήλ κατέλειπον επτά χιλιάδας άνδρας, οίτινες ουκ έκαμψαν γόνυ τω Βαάλ»


ΜΕ ΤΙΜΗ

ΤΟ Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.