" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Facebook: Likes, σαλιαρίσματα, φιλοσοφίες, εγωϊσμοί, ψευτοφιλοφρονήσεις και αγαπούλες.


Όλοι γνωρίζουμε το facebook, και ως φατσοβιβλίο. Πλέον έχει μπει στην ζωή μας και πάει να αντικαταστήσει ακόμα και τον αριθμό του τηλεφώνου. Ένας χώρος παγίδα και κατάρα αλλά συνάμα κι ευλογία, ανάλογα πως θα το χρησιμοποιήσει κανείς. 

Δυστυχώς οι περισσότεροι τοποθετούν τις ζωές στους στο facebοοk με τη θέλησή τους. Πριν κάποια χρόνια για να δώσεις τον αριθμό του προσωπικού σου τηλεφώνου έπρεπε τον άλλον να τον ξέρεις πολύ καλά. Τώρα δίνουμε φωτογραφίες από παιδιά, σπίτι, διακοπές, προσωπικές στιγμές, χωρίς φόβο αλλά με πάθος και υπερηφάνεια. 
Ιδιαίτερα για το θέμα των παιδιών ο Διευθυντής της δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος κ.Σφακιανάκης είναι σαφής : «Καμία φωτογραφία παιδιού στο διαδίκτυο». Οι κίνδυνοι βέβαια είναι τεράστιοι και για τα παιδιά και για τους μεγάλους. Πολλοί τοποθετούν στίγμα που βρίσκονται «Είμαι για καφέ εκεί…», «Πάω διακοπές 10 μέρες στο τάδε νησί» και φυσικά έχουν γίνει κλοπές διότι μόνοι μας εκθέτουμε τη ζωή μας….


Ορθόδοξη Πνευματική ζωή και Facebook
Όλοι στο Faceboοκ παρουσιάζονται τέλειοι, οι περισσότεροι σαλιαρίζουν, βάζουν ρητά, λέξεις και από κάτω οι φιλοφρονήσεις έρχονται και φεύγουν «Αχ , τι όμορφο», «Αχ τι γλυκό, έτσι είναι η ζωή», «Πως θα διώξουμε τον φόβο , την κακία», «Είσαι τέλεια, κούκλα», «Μπράβο κ.Παντελή φοβερά ρητά». Ο ναρκισσισμός σε όλο το μεγαλείο. Οι φιλοφρονήσεις δίνουν και παίρνουν σε σημείο που λες «Γιατί τελικά υπάρχει κακία και πόλεμοι στον κόσμο εδώ όλα είναι όμορφα». Φυσικά πίσω από την οθόνη όλα πλάθονται σύμφωνα με τον εγωϊσμό μας. Θα πούμε «αχ, τι ωραίο ρητό» επειδή το ρητό μας συμφέρει. Καλύτερα να κάτσουμε να διαβάσουμε την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες παρά να χάνεται η ψυχή μας σε αοριστολογήματα. Λίγα προφιλ ασχολούνται με τους Πατέρες της Εκκλησίας, τα περισσότερα θα έχουν στον τοίχο τους φιλοσοφίες, συναισθηματισμούς, ρητά κάποιων φιλοσόφων ακόμα και αιρετικών. Φυσικά γιατί μας συμφέρει εφόσον οι φιλόσοφοι έλεγαν αοριστολογίες μέσα από τα πάθη τους και τη φιλοσοφία της ζωής. Οι πατέρες της Εκκλησίας αυτό που λένε είναι βίωμα και εμπειρία ζωής εν Αγίω Πνεύματι οπότε βρείτε τις διαφορές. 

Μην παρεξηγηθούμε δεν θέλουμε εδώ στην euxh.gr να ακυρώσουμε κανέναν. Αλλά δεν μπορεί κάποιος που λέει ότι βαδίζει τον Ορθόδοξο δρόμο να ασπάζεται σοφίες του Ινδουϊσμού και να ακυρώνει τους Πατέρες της Εκκλησίας. 



Όλα για το χρήμα στην ζωή, Όλα για τα Likes στο facebook

Τα likes είναι η μεγαλύτερη παγίδα. Όσα περισσότερα Likesτόσο σημαντικός/η νιώθω και αισθάνομαι. Το κυνήγι της υπερηφάνειας μέσα από τα like και τα γλυκόλογα νιώθω σπουδαίος. Δεν έχω ζωή , δεν έχω κάτι άλλο να δώσω στην πραγματικότητα ή αυτό που δίνω είναι κενό, οπότε μέσα από το Φατσοβιβλίο θα δείξω ότι υπάρχω , και υπάρχω με συγκεκριμένο τρόπο να είμαι ο τέλειος ψυχή και σώματι, να το παίζω καθηγητής και διδάσκαλος ενώ μπορεί στην ζωή μου να τα έχω κάνει μαντάρα. Αλλά αυτό δεν βγαίνει προς τα έξω. Στους άλλους όλα βγαίνουν τέλεια σε σημείο που
πολλοί στα προφίλ πρέπει να έχουν φωτοστέφανα με αυτά που λένε. Όλοι έχουν τέλειες οικογένειες, παιδιά, συζύγους, εγγόνια, δουλειές. Αυτογνωσία πουθενά και μετά το μυστήριο της Ιεράς Εξομολογήσεως γίνεται ένας εμπαιγμός και μια αυτοδικαίωση. Όλοι οι άλλοι φταίνε, εγώ δεν φταίω πουθενά στην ζωή μου είμαι τέλειος/α.


Το ερώτημα σταθμός σχετικά με τα Likes στο Facebook

Αλήθεια αν δεν υπήρχε η δυνατότητα των likes με καρδούλες, φατσούλες κλπ , πόσοι άραγε θα είχαν προφίλ ;



Κληρικοί και Facebook
Το θέμα αυτό οφείλει να το δει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος. Να ελέγχονται οι σελίδες των κληρικών από τμήμα των Ιερών Μητροπόλεων. Δεν μπορεί να γράφει ο καθένας ότι θέλει, να βγάζει φωτογραφίες χωρίς ράσο ή από την άλλη να έχουμε φαινόμενα προσωπολατρείας. «Αχ τι όμορφος», «Αχ τι ωραία τα λέει» κλπ. Μόνο και μόνο για περισσότερα Likes και υπερηφάνειες. Αν κάποιος κληρικός θέλει να έχει λόγο και βήμα, οφείλει να ενημερώνει την Μητρόπολη και μπορεί να φτιάξει μια σελίδα στο facebook ή στο διαδύκτιο ώστε να επικοινωνεί και να έχει λόγο. Λόγο όμως όχι συναισθηματικό , ή αοριστολογικό αλλά λόγο μέσα από τα προστάγματα των Πατέρων της Εκκλησίας και του Ιερού Ευαγγελίου. Οι γραμμές είναι πολύ λεπτές και χωρίς ταπείνωση το πέσιμο είναι πολύ εύκολο. Φυσικά δεν μιλάμε για προφιλ που έχουν ομάδες νεότητας, ενορίες , που παρουσιάζουν έργο , έκδηλώσεις και προγράμματα . Το θέμα ειναι το προφιλ να μην γίνεται μορφή , οπαδισμού, γεροντολατρείας, και εγωϊστικής προβολής εκεί έχουμε και πνευματική ζημιά πολλές φορές τεραστίων διαστάσεων. Χρειάζεται πολύ προσοχή για αυτό όσοι διατηρούν ιδιαίτερα πνευματικά Ορθόδοξα προφιλ πρέπει να έχουν στενή σχέση με τον πνευματικό για να μην έχουμε εκτροχιασμούς ή και ακόμα δεξιά πλάνη που είναι ότι χειρότερο. 


Facebook ένα χώρος επικοινωνίας αλλά και απώλειας

Ο σημερινός άνθρωπος αγνοεί τις παγίδες των δαιμόνων, διότι με την τεχνολογία από την μία κάναμε την ζωή μας περισσότερο εύκολη αλλά από την άλλη δώσαμε τροφή και τρόπους στους δαίμονες ώστε να παγιδεύουν τον άνθρωπο. Χρειάζεται πολύ προσοχή !

Πηγή: euxh.gr
το είδαμε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.