" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Οι Ορθόδοξοι στην Κορυτσά υπό το έλεος των ακραίων ισλαμιστών

Μετά την χθεσινή μας ανάρτηση, νέα κρούσματα βεβηλώσεων στο χώρο της Βορείου Ηπείρου, αυτή την φορά στην περιοχή της Κορυτσάς:


Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ταξίδι στα χωριά Δάρδα, Σινίτσα και Κιουτέζα.
Έτσι ξεκινήσαμε από νωρίς. Γνωρίζοντας το γεγονός πως κατά την διαδρομή υπάρχουν πολλά εικονίσματα, μικρά παρεκκλήσια είπαμε να σταματήσουμε και να προσκυνήσουμε.
 

Τι βρήκαμε όμως;
Κατεστραμμένα τουλάχιστον πέντε από αυτά. Κατά την διαδρομή αυτή το μικρό παρέκκλιση του Αγίου Γεωργίου, του Αγίου Αθανασίου, του Προφήτη Ηλία, της Κοιμήσεως της Θεοτόκου και της Αναστάσεως του Κυρίου είναι εντελώς κατεστραμμένα. Τραβήξαμε μόνο σε δύο από αυτά εικόνες που θα δείτε παρακάτω. Ενδιαφερθήκαμε να μάθουμε τι ακριβώς συμβαίνει.
Μείναμε έκπληκτοι από τις διηγήσεις των κατοίκων που τα ονόματα τους δεν μπορούμε να αναφέρουμε γιατί είναι λίγοι στην περιοχή και κινδυνεύουν άμεσα.
Μας είπαν πως ομάδα λίγων ατόμων με εμφάνιση τζιχαντιστών, (μούσια, λευκά ρούχα κ.λ.π) με ένα άσπρο τέσσερα επί τέσσερα (μάλλον Λάντα) κατέστρεψαν αυτά τα παρεκκλήσια κατά την διαδρομή που ενώνει αυτά τα χωριά τα οποία βρίσκονται μόλις (σε ευθεία γραμμή) 500 μέτρα από τα ελληνοαλβανικά σύνορα.

Οι ίδιοι τρομοκρατημένοι από την παρουσία τους δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι.
Κάποιοι άφησαν υπόνοιες πως ήταν και οπλισμένοι, χωρίς να είναι σίγουροι.
Από τι φαίνεται η ομάδα αυτή που φυσικά δεν έχει κάποια σχέση με τους μωαμεθανούς κατοίκους της περιοχής οι οποίοι

Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Η αδράνεια του Ελλαδικού Υπ.Εξ. και το σθένος ενός Δεσπότη. Ο σχολιασμός μας.

Πριν μόλις λίγες ημέρες, 24 Αυγούστου 2015:

Ο αγωνιστής μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής και Κονίτσης π.Ανδρέας στέλνει ένα ακόμη Δελτίο Τύπου προς την "Ελληνική" Κυβέρνηση, προειδοποιώντας ότι οι Αλβανοί ξεκίνησαν και επιδιώκουν να γκρεμίσουν μια ελληνορθόδοξη εκκλησιά (του Αγ.Αθανασίου) στους Δρυμάδες της Χιμάρας.

Γράφει χαρακτηριστικά:
"Να σημειωθή, ότι η εν λόγω Εκκλησία των Δρυμάδων είχε κατεδαφισθή το 1972 από το κομμουνιστικό καθεστώς του δικτάτορα Ενβέρ Χότζα, η Ελληνική δε κοινότητα την ξαναέκτισε το 1992, μετά την πτώση του απαισίας μνήμης εκείνου καθεστώτος."

και έκλεινε το Δελτίο Τύπου -προειδοποίηση :
"... από την ακριτική μας έπαλξη καλούμε την Ελληνική Πολιτεία σε συνεχή επαγρύπνηση. Διαφορετικά, θα θρηνήσουμε συμφορές, γιατί οι Αλβανοί μισούν τους Βορειοηπειρώτες και επιδιώκουν με κάθε τρόπο την εκδίωξή τους από τα πατρογονικά τους εδάφη. Σαλπίζουμε, λοιπόν, προς κάθε κατεύθυνση το σύνθημα, που είναι πάντοτε επίκαιρο : «Φύλακες γρηγορείτε»".
( Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως, ολόκληρο το Δελτίο τύπου εδώ )



"Φωνή βοώντος.. εν τη ερήμω"  η φωνή του ακρίτα Ιεράρχη,
Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας,
"φωνή βοώντος" στην "έρημο" μιας σάπιας "ελληνικής" κυβέρνησης,
μιας σάπιας "ελληνικής" πολιτικής "σκηνής",
στη "έρημο" μιας σάπιας "ελληνικής" κοινωνίας (χωρίς αρχές, αξίες, ιδανικά, χωρίς καμία αγωνιστική διάθεση, βορά στον ευδαιμονισμό και στην καλοπέραση).


Χαράματα 26 Αυγούστου:
 Διαβάζουμε:
"Σήμερα τα ξημερώματα ολοκληρώθηκε ο στόχος του δημάρχου Χιμάρας να γκρεμίσει τον Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου στο χωριό Δρυμάδες.
 

Λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα η πολεοδομική αστυνομία έφτασε στο σημείο και οι εκσκαφείς έπιασαν δουλειά. Οι λιγοστοί κάτοικοι που έφτασαν στο σημείο ακούγοντας τον θόρυβο των μηχανημάτων, δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν.
 

Απαρηγόρητοι οι κάτοικοι των Δρυμάδων σηκώθηκαν από νωρίς τα ξημερώματα για να μαζέψουν τα κομμάτια του ναού, τα κομμάτια της πίστης τους, τα κομμάτια του εαυτού τους."



Η Ελληνική Κυβέρνηση ασχολείται με τους (λαθρο)μετανάστες και την διευκόλυνση της καταγραφής, της διαμονής, της σίτισης και της μετακίνησης τους,
το πολιτικό "σκηνικό" επιδίδεται σε "κοκορομαχίες" στα κανάλια.., όχι φυσικά για την νέα Αλβανική πρόκληση αλλά για τις επερχόμενες εκλογές στην Ελλάδα.
Και επειδή όπως είπαμε δεν μπορούμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας, μία ακόμη φορά, τα πολιτικά κόμματα και οι πολιτικοί ενδιαφέρονται μόνον να σώσουν τα ποσοστά τους. Χθες η Ανατολική Ρωμυλία και η Ανατολική Θράκη, η Μικρά Ασία και ο Πόντος, μετά η Πόλη, η Ίμβρος και η Τένεδος, μετά η Κύπρος..
με τη Βόρειο Ήπειρο θα ασχολούνται;; Μία ακόμη πατρίδα χαμένη ..



Ο ηλικιωμένος αγωνιστής Ιεράρχης, μητροπολίτης Κονίτσης π.Ανδρέας όμως όπως βλέπουμε, δεν το έβαλε κάτω. 
Μία ακόμη φορά έκανε το χρέος του.
Στέλνει νέο Δελτίο Τύπου, αυτή τη φορά προς τον (αμερικανοτραφή) Αλβανό πρωθυπουργό Έντι Ράμα. Κλείνει την επιστολή του με το επικό:

"Λοιπόν, ιερόσυλε και θρασύτατε Έντι Ράμα, άκουσε:

Η Χειμάρρα – παρά τις ανθελληνικές μεθοδεύσεις σου - ήταν, είναι και θα παραμείνει Ελληνική, στον αιώνα τον άπαντα. Και η Ελλάδα έχει χρέος να υπερασπίζεται την εθνικότητα και την ορθόδοξη πίστη των Βορειοηπειρωτών. Αντίθετα δέ απ’ ό,τι εσύ νομίζεις, η Χώρα μας έχει προ πολλού συνειδητοποιήσει πώς έχει σάν βασικό της καθήκον την υπεράσπιση της Χειμάρρας, αλλά και του Αργυροκάστρου και της Κορυτσάς και ολόκληρης της Βορείου Ἠπείρου. Κι όσο πιό γρήγορα τό συνειδητοποιήσεις, τόσο πιο καλά θα είναι γιά τή χώρα σου. Δέν πρέπει δέ νά ξεχνάς, ότι η Αλβανία, αν στάθηκε στα πόδια της, μετά το κομμουνιστικό καθεστώς, τό οφείλει στήν Ελλάδα, όπως όλοι γνωρίζουν.

Λοιπόν, φρόνιμα. Και λίγα λόγια, μετρημένα. Η σχέση καλής γειτονίας των χωρών μας, δεν οικοδομείται με παλληκαρισμούς και με έκνομες ενέργειες, αλλά μέ σεβασμό προς τα ανθρώπινα δικαιώματα των Βορειοηπειρωτών.  
Μη νομίζεις δέ ότι ο θρυλικός Χειμαρραίος οπλαρχηγός Σπυρομήλιος υπήρξε μόνο τό 1913 - 1914. 
Υπάρχουν και σήμερα πολλοί Σπυρομήλιοι… 
Γι’ αυτό σου ξαναλέμε: Φρόνιμα!»."



Ως εκπαιδευτικοί αισθανόμαστε ντροπή που εμείς απουσιάσαμε από τις εξελίξεις, ενώ ένας ηλικιωμένος ακρίτας Ιεράρχης, στέκεται στις επάλξεις σχεδόν μόνος του, και δίνει τον αγώνα.
Η "ελληνική" νεολαία με την πλύση εγκεφάλου από τα σχολεία και την tv, τελείως χαμένη, παραπαίει,
πνευματική ηγεσία δεν υπάρχει,
εκκλησιαστική ηγεσία επίσης δεν υπάρχει (ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μονίμως σιωπά, οι μητροπολίτες στην καλύτερη περίπτωση ασχολούνται με

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Μόνο αυτός που γνώρισε τι σημαίνει μνήμη θανάτου δεν θα μπορέσει ποτέ πια ν' αμαρτήσει.

Αγ. Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ

Ο ΚΛΗΡΟΣ όλων των ανθρώπων της γης, κλήρος αναπόφευκτος, είναι ο θάνατος. Τον φοβόμαστε ως τον πιο άσπονδο εχθρό μας. 

Τα θύματά του τα κλαίμε πικρά. Ωστόσο ζούμε σαν να μην υπήρχε θάνατος, ζούμε σαν να είμαστε αιώνιοι πάνω στη γη.

Τάφε μου! Γιατί σε ξεχνώ; Εσύ με περιμένεις. Περιμένεις να γίνω ο κάτοικός σου. Και θα γίνω. Γιατί, λοιπόν, σε ξεχνώ και ζω σαν να περιμένεις κάθε άλλον άνθρωπο εκτός από μένα; 

Η αμαρτία μού στέρησε και μου στερεί τη γνώση και την αίσθηση κάθε αλήθειας. Μου κλέβει, μου αρπάζει από τον νου τη μνήμη του θανάτου, του τελευταίου και συνάμα του πιο σημαντικού και του πιο βέβαιου γεγονότος της ζωής του άνθρωπου.

Για να θυμόμαστε τον θάνατο, πρέπει να ζούμε σύμφωνα με τις εντολές του Χριστού. Με τις εντολές του Χριστού ο νους και η καρδιά καθαρίζονται, νεκρώνονται για τον κόσμο και αναζωογονούνται για τον Κύριο. Ο νους, όσο απαλλάσσεται από τους κακούς ή και απλώς μάταιους λογισμούς, τόσο συλλογίζεται τον θάνατο. Η καρδιά, όσο απαλλάσσεται από τα πάθη, τόσο τον προαισθάνεται. Και ο νους και η καρδιά, όσο απομακρύνονται από τον αμαρτωλό κόσμο, τόσο στρέφονται προς την αιωνιότητα, όσο αγαπούν τον Χριστό, τόσο ποθούν να βρεθούν κοντά Του, μολονότι, έχοντας συναίσθηση του μεγαλείου του Θεού και της δικής τους αμαρτωλότητας, αναλογίζονται με τρόμο την ώρα του θανάτου. Φοβερός παρουσιάζεται μπροστά τους ο θάνατος μαζί με τον αγώνα του. Τον ποθούν, ωστόσο, για να λυτρωθούν από την επίγεια αιχμαλωσία.

Αν εμείς δεν μπορούμε να ποθούμε τον θάνατο λόγω της ψυχρότητάς μας απέναντι στον Χριστό και της αγάπης μας προς τα φθαρτά, ας χρησιμοποιήσουμε τουλάχιστο τη μνήμη του θανάτου σαν ένα πικρό φάρμακο ενάντια στην αμαρτωλότητά μας. Γιατί η ψυχή, όταν οικειωθεί τη μνήμη του θανάτου, διαλύει τη φιλία της με την αμαρτία και απομακρύνεται απ' όλες τις αμαρτωλές απολαύσεις.

«Μόνο αυτός που γνώρισε τι σημαίνει μνήμη θανάτου», είπε κάποιος από τούς οσίους πατέρες, «δεν θα μπορέσει ποτέ πια ν' αμαρτήσει». «Να θυμάσαι πάντα τα τέλη της ζωής σου», λέει και η Γραφή, «και δεν θα αμαρτήσεις ποτέ».

Να σηκώνεσαι από το κρεβάτι σου σαν αναστημένος από τους νεκρούς. Να ξαπλώνεις στο κρεβάτι σου σαν νεκρός που τοποθετείται στον τάφο. Ο ύπνος είναι συμβολισμός του θανάτου. Και το σκοτάδι της νύχτας είναι προάγγελος του σκοταδιού του τάφου, που θα το διαλύσει το φως της αναστάσεως, φως χαρμόσυνο για

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Το θαύμα της μεταστροφής μου: Πώς πέρασα από την πλάνη της yoga στην Ορθοδοξία!

Στα 22 μου χρόνια άρχισε η πνευματική μου αναζήτηση. Μεγαλωμένη σε θρησκευτική οικογένεια και σηκώνοντας έναν προσωπικό σταυρό βρήκα μίαφαινομενική διέξοδο στη yoga. Μόδα, γυμναστική, ευεξία...

Ένα δελεαστικό πακέτο πολύ καλά τυλιγμένο με φανταχτερά χρώματα. Με τράβηξε σαν μαγνήτης και χωρίς να έχω πλήρη έλεγχο της ζωής μου βρέθηκα να διδάσκω yoga. Ξεκίνησε η πλάνη πως οδεύω στον σωστό δρόμο που από μικρή πίστευα και ήθελα, στον ένα και μοναδικό τριαδικό Θεό. Άρχισα να ψάχνω απαντήσεις, να γνωρίζω πλανημένους ανθρώπους προσπαθώντας να γεμίζω τα κενά που όλο και μεγάλωναν. Καμία απάντηση και η πλάνη μεγάλωνε...


Ακολούθησε ταξίδι στην Ινδία ζώντας την απόλυτη "ύπνωση" και το ρέικιμπήκε στην ζωή μου. Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί. Ένας φύλακας άγγελος με βοήθησε να επιστρέψω στην Ελλάδα. Σταμάτησα για προσωπικούς λόγους τα πάντα και έφυγα εκτός Αθηνών.


Μέχρι που ήρθε ένα βιβλίο στα χέρια μου: 


"Οι γκουρού, ο νέος και ο Γέροντας Παΐσιος"



Το διάβασα σε μία μέρα και πήρα όλες τις απαντήσεις. Ένιωσα ότι κοιμόμουν και ξαφνικά ξύπνησα. Ξεκαθάρισαν όλα στο μυαλό μου συνειδητοποιώντας πως:


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΑΙΡΕΣΗ 
η yoga και όλα τα εναλλακτικά που κυκλοφορούν. 


Είναι δαιμόνια που τους ανοίγεις την πόρτα και σου καταστρέφουν την ζωή. 



Φόρεσα τον σταυρό μου, άρχισα να προσεύχομαι και να πηγαίνω στην εκκλησία, να κάνω μετάνοιες, να εξομολογούμαι και μετά από έναν πολύ δύσκολο πνευματικό πόλεμο

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Έλληνες, επιβιώστε στις τραγικές μέρες μας και τιμωρήστε σαν τον ΟΔΥΣΣΕΑ. Ήρθε η ώρα οι χλευασμένοι "ζητιάνοι" να ετοιμάσουν τα βέλη τους.

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ των δανειστών- τοκογλύφων.
¨Ως ευκαιρία για να διευρυνθεί η πολιτική στήριξη στο νέο πρόγραμμα βοήθειας της Ελλάδα «βλέπει» τις πρόωρες εκλογές ο Μάρτιν Σελμάιρ, στενός συνεργάτης του προέδρου της Κομισιόν, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.
«Οι τάχιστες εκλογές στην Ελλάδα μπορούν να αποτελέσουν ένα όχημα διεύρυνσης της στήριξης στο πρόγραμμα σταθερότητας του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας, το οποίο μόλις υπεγράφη από τον Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Σελμάιρ, σε μήνυμά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωση.¨ 

(Τμήμα ειδήσεων pronews.gr20:02 20/08/2015)


Γνήσια παιδιά των προγόνων μας πρέπει να επιβιώσουμε μέσα στην ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ και ΟΜΗΡΙΚΗ η μοίρα του Ελληνισμού…
 


¨Βουλώστε τα αυτιά¨ σας τις επόμενες μέρες στις άναρθρες κραυγές των σειρήνων. 

¨Επιστρέφοντας από τον Κάτω Κόσμο ο Οδυσσέας περνά πάλι από το νησί της Κίρκης, που του δίνει συμβουλές για ν’ αντιμετωπίσει τα εμπόδια που θα βρει στον δρόμο του. Το πλοίο περνά από το νησί των Σειρήνων και, ακολουθώντας τις οδηγίες της Κίρκης, ο Οδυσσέας βουλώνει με κερί τ’ αυτιά των συντρόφων που τον δένουν σφιχτά στο κατάρτι κι ακούει το μαγευτικό τραγούδι τους χωρίς να υποστεί το τραγικό τέλος όσων το είχαν ακούσει. Ύστερα πέρασαν από το στενό της Σκύλλας και της Χάρυβδης, όπου τα έξι κεφάλια του φοβερού τέρατος, της Σκύλλας, άρπαξαν έξι συντρόφους του Οδυσσέα.¨ 
Ραψωδία μ από την Οδύσσεια


Στο προηγούμενο δημοψήφισμα αρθρογραφούσαμε…
¨Με την ψήφο σου να συμπεριφερθείς επιτέλους σαν τον Οδυσσέα¨
Και ο Έλληνας ψηφοφόρος με την δαμόκλειο σπάθι των Capital control έγινε πολυμήχανος Οδυσσέας και κάνοντας υπέρβαση έστειλε τους τοκογλύφους στον πάτο της απόγνωσης αλλά δεν γλύτωσε από την ξεδιάντροπη κοροϊδία των μνημονιολάγνων.


Σήμερα η Ελλάδα αισθάνεται σαν ένας ¨ χλευασμένος Οδυσσέας¨ που περιφέρεται σαν ζητιάνος έξω από το πλούσιο αρχοντικό του.
Και το πλούσιο αρχοντικό μας είναι η πατρίδα που θέλουν να την αρπάξουν από τα Ελληνικά- Ομηρικά χέρια μας. 
Σήμερα πρέπει να επιβιώσουμε στις τραγικές μέρες που έρχονται με φόρα και να γλυτώσουμε από την Κίρκη της ελεεινής προπαγάνδας των νοητών εκτελεστών της ζωής των τελευταίων χρόνων μας.
ΠΩΣ θα γίνει αυτό;


Ας γίνει ο καθένας μας πολυμήχανος ΟΔΥΣΣΕΑΣ…
¨ Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι.. Να Πάρει Πίσω Τον Κόσμο Του, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την Θεά Αθηνά, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας Καρτερικά Τις Προσβολές Και Την Χλεύη Των Μνηστήρων

Ο πολυμήχανος Οδυσσέας έχει πλέον στοχοποιήσει τους μνηστήρες –λεηλατητές της ζωής του και γνωρίζει από την ονομασία του καθενός την επικινδυνότητα του.
¨Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Η λέξη μιλά από μόνη της. Είναι η Αντί-Νόηση, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε Να Μην Σκεφτόμαστε Καθαρά Και έτσι μπορούν Να Μας Ελέγχουν καλύτερα.
Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός Που Μάχεται Με Κάθε Τρόπο, Με Εύρος, Με Κάθε Μέσον, Ο Δεινός Και Αδίστακτος Μαχητής.
Με την σειρά έρχεται Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ… Αυτός Που Διαστρεβλώνει Τον Νόμο Και Την Τάξη Των Πραγμάτων, 
Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ… Αυτός Που Άγει Τον Λαό,
Που Τον Παρασύρει Με Την Βοήθεια Του Αντί-Νόου. Που Τον Μετατρέπει σε κατευθυνόμενη Αγέλη! 

Επειδή κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!
Ας στείλουμε τις δημοκρατικές επιλογές μας που ταυτίζονται με το Ελληνικό Σύνταγμα το οποίο θεμελιώθηκε στο Όνομα της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ σαν τα βέλη του Οδυσσέα στους

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Λυκούργος Νάνης: Κατ΄ απομίμηση των πρακτικών των πολιτικών οργανισμών σκέπτονται και ενεργούν και κάποιοι εκκλησιαστικοί παράγοντες

Κατ΄ απομίμηση των πρακτικών των πολιτικών οργανισμών σκέπτονται και ενεργούν και κάποιοι εκκλησιαστικοί παράγοντες. Η συλλογιστική και πρακτική τους στο συγκεκριμένο ζήτημα όζει εγκοσμιοκρατικού πνεύματος και εγκλωβίζει την Εκκλησία σε επικοινωνιακές "λογικές".

Από την εύκολη και ανέξοδη "ειρηνολογία", τουτέστιν τον περί ειρήνης πληθωρικό και ακατάσχετο λόγο, στον οποίο "διαπρέπουν" οι σύγχρονοι θρησκευτικοί και πολιτικοί ηγέτες (μεταξύ των οποίων και ένιοι ορθόδοξοι χριστιανοί) αλλά και διάφοροι διεθνείς "ειρηνευτικοί" οργανισμοί, μέχρι την απόκτηση και βίωση της γνήσιας και αληθινής ειρήνης μεσολαβεί άβυσσαλέα απόσταση. Και τούτο γιατί η τελευταία είναι καρπός του Αγίου Πνεύματος,φυόμενος μονάχα εντός του περιβόλου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, της γνήσιας και ανόθευτης εκφράσεως του χριστιανισμού, και συνιστάμενη στην εσωτερική, πρωτίστως ειρήνη, τουτέστιν στη συμφιλίωση Θεού και ανθρώπου και, συνακολούθως ,των ανθρώπων μεταξύ τους,και που είναι απότοκος της σταυρικής θυσίας του Θεανθρώπου Χριστού,( ο Οποίος δι αυτής κατέστη "η ειρήνη ημών" (προς Εφεσίους Β, 14), όπως αυτή εννοείται και βιώνεται ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ.

Η εξωτερική ειρήνη μεταξύ των ανθρώπων, των εθνών και των κρατών αποτελεί βλάστημα της εσωτερικής. Αλλέως αποτελεί καθαρή ματαιοπονία και ουτοπία να αναμένει κανείς την επικράτηση της επί γης ειρήνης. Η τεκμηρίωση του παρά πάνω ισχυρισμού θεωρώ ότι παρέλκει για ευνόητους λόγους.
Γράφει, σχετικά, ο π.Αστέριος Χατζηνικολάου στο εκλεκτό του πόνημα με τίτλο "Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗ ΘΥΕΛΛΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ" τα εξής αξιοπρόσεκτα και δυνάμενα να προβληματίσουν ουσιαστικά τον αναγνώστη: " Πώς είναι δυνατόν η Εκκλησία να συμμετέχει σε προσπάθειες που αποβλέπουν στο να ειρηνεύσουν τους ανθρώπους μεταξύ τους όταν οι προσπάθειες αυτές αγνοούν το μόνο αληθινό Θεό, το μόνο δυνάμενο να φέρει στις ανθρώπινες καρδιές και σε όλο τον κόσμο την αληθινή και μόνιμη ειρήνη; Η Εκκλησία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΟΣΜΙΟΣ ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΛΛΑ ΙΕΡΟ ΚΑΘΙΔΡΥΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ...Η εμβέλεια των οραμάτων και των δυνατοτήτων της υπερβαίνει πολύ τον ορίζοντα των εντός του κόσμου επιδιώξεών της όσο μεγάλες κι αν είναι αυτές".


Λυκούργος Νάνης, ιατρός
το είδαμε εδώ

Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Διαδίκτυο, κίνδυνοι και απάτες.

Το διαδίκτυο, άλλο ένα επίτευγμα του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού, μέσα σε λίγα χρόνια μπήκε για τα καλά στη ζωή μας και συνεπώς την επηρέασε σημαντικά ποικιλοτρόπως, όπως ούτε καν θα μπορούσαμε να φανταστούμε λίγο παλιότερα, προσφέροντας πολλά καλά όταν χρησιμοποιείται σωστά, αλλά και αποβαίνοντας καταστροφικό μέσο όταν χρησιμοποιείται με απροσεξία ή για ιδιοτελείς και παράνομους σκοπούς, καταπατώντας χωρίς κανένα σεβασμό τις ανθρώπινες αξίες και τα δικαιώματα.

Παρακάτω θα προσπαθήσουμε να συνοψίσουμε τα εντελώς βασικά και απαραίτητα που χρειάζεται να προσέχουμε κατά την χρήση του διαδικτύου, προκειμένου να αποφύγουμε να καταλήξουμε θύματά των παγίδων του, και να αξιοποιήσουμε προς όφελος τις δυνατότητες που προσφέρει.

Κατ’ αρχήν, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε καλά πριν ξεκινήσουμε να το χρησιμοποιούμε κάθε φορά, το γιατί σκοπεύουμε να το χρησιμοποιήσουμε και στη συνέχεια την ώρα που το χρησιμοποιούμε να παραμείνουμε σταθεροί προς το σκοπό με τον οποίο ξεκινήσαμε, και όσο μπορούμε να μην παρασυρόμαστε από ότι συναντούμε στη πορεία και αλλάζουμε προορισμό, να μην οδεύουμε δηλαδή ‘όπου φυσάει ο άνεμος’. Η αναζήτηση είναι αναγκαίο να προχωρεί υπό τον πλήρη έλεγχο και την καθοδήγησή μας και όχι να ξεκινάμε στα τυφλά και να πηγαίνουμε όπου μας βγάλει. Αλλά και αν παρασυρθούμε να φροντίσουμε να επανέλθουμε γρήγορα στην πορεία, την οποία είχαμε όταν ξεκινήσαμε.

Αυτό σημαίνει βέβαια ότι το διαδίκτυο δεν είναι ένα μέσο προς διάθεση για να περνάει άσκοπα η ώρα, γιατί

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

24 Αὐγούστου: "Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός ο Ἀπόστολος τῆς Ἐκκλησίας καὶ τοῦ Ἔθνους" και πως η ιστορία επαναλαμβάνεται ΣΗΜΕΡΑ (εξισλαμισμοί, Πάπας, Εβραίοι)

Εξαιρετική μία ακόμη φορά η εγκύκλιος-πρόσκληση του αγωνιστή ακρίτα Ιεράρχη μητροπολίτη Δρυϊνουπόλεως Πωγωνιανής & Κονίτσης π.Ανδρέα. 

Αναφέρεται στους μαζικούς εξισλαμισμούς του υπόδουλου ελληνικού γένους και στην απόφαση του Αγίου να αφήσει την ησυχία του Αγ.Όρους για να στηρίξει -φθάνοντας μέχρι την μαρτυρική θυσία- τους σκλαβωμένους αδερφούς. 
(άραγε κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει και σήμερα στην πατρίδα μας; πόσοι νέοι, που μεγάλωσαν σε διαλυμένες οικογένειες, χωρίς καθόλου ιδανικά, χαμένοι πνευματικά, αναζητούν ως καταφύγιο την θρησκεία σε ύποπτα μονοπάτια όπως στις ανατολικές θρησκείες, στις προτεσταντικές παραφυάδες ακόμη και στο Ισλαμ
ή λίγοι είναι οι νέοι που αποδέχθηκαν την προπαγάνδα του "πολυπολιτισμού" -που επιβάλλεται επίσημα μέσα στα σχολεία μας- και κατέληξαν να μισούν το έθνος μας, όπως ακριβώς συνέβαινε κάποτε με το "παιδομάζωμα" και τους  γενίτσαρους)



Τολμάει ακόμη η εγκύκλιος να επισημάνει και τον αγώνα του π.Κοσμά ενάντια στους Παπικούς, στους Εβραίους και τους Τούρκους
(μήπως σας θυμίζει το σήμερα; Οι συμπροσευχές με τους παπικούς έχουν καθιερωθεί -με την ανοχή όλων μας- το οικονομικό χρηματοπιστωτικό μας σύστημα γνωρίζουμε όλοι σε ποιών τα χέρια είναι και οι Ισλαμιστές εισβάλουν στην Ευρώπη -και αντί να τους σταματήσουμε τους παρέχομε όλες τις διευκολύνσεις).

Η ιστορία δεν διδάσκει γι αυτό και επαναλαμβάνεται. Ευκαιρία λοιπόν να την ξαναθυμηθούμε διαβάζοντας αυτή την εγκύκλιο. 
Ευτυχώς υπάρχουν και σήμερα Πατρο-Κοσμάδες που με τις λιγοστές τους δυνάμεις, αγωνίζονται να αναστήσουν το σκλαβωμένο γένος μας. 
Είναι αυτονόητο ότι οφείλουμε να τους εντοπίσουμε και να αγωνιστούμε δίπλα τους.
Ιστολόγιο-Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Ἀγαπητοί μου Χριστιανοί,
-Α-
«Μηδεὶς τὸ ἑαυτοῦ ζητείτω, ἀλλὰ τὸ τοῦ ἑτέρου ἕκαστος» (Α΄ Κορ. ι΄ 24). Αὐτὸν τὸν λόγο τοῦ ἀποστόλου Παύλου, ποὺ ἦταν λόγος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ἐδιάβασε μιὰ μέρα ὁ ἱερομόναχος Κοσμᾶς, ποὺ ἐμόναζε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Φιλοθέου τοῦ Ἁγίου Ὄρους. Ἦταν ἡ ἐποχή, ποὺ θύελλα μεγάλη χτυποῦσε τὸν Ἑλληνισμό, ἰδιαίτερα τῆς Βορείου Ἠπείρου. Οἱ Τοῦρκοι, παρακινούμενοι ἀπὸ τὸν ἐχθρὸ τῆς ἀλήθειας, τὸν Σατανᾶ, ἔκαναν ὁλομέτωπη ἐπίθεση ἐναντίον τῆς Ὀρθοδοξίας, πιέζοντας τοὺς χριστιανοὺς ν’ ἀλλαξοπιστήσουν. Καί, δυστυχῶς, ἀρκετοὶ προσχωροῦσαν στὸν μωαμεθανισμό, εἴτε ἀπὸ φόβο γιὰ τὴν ζωή τους, εἴτε γιὰ νὰ σώσουν τὴν ὅποια περιουσία τους, εἴτε γιὰ ἄλλους λόγους. Χάνοντας, ὅμως, τὴν ὀρθόδοξη πίστη, ἔχαναν συγχρόνως καὶ τὴν ἐθνική τους συνείδηση, γινόντουσαν ἐξωμότες, κι’ ἀπὸ τοὺς Τούρκους χειρότεροι μισέλληνες. Γιατί, χωρὶς τὴν Θρησκεία του, ὁ Ἕλληνας παύει νὰ ἀνήκει στὸν Ἑλληνισμό. Αὐτὸ εἶναι ἕνα βασικὸ δίδαγμα τῆς Ἱστορίας.

-Β-
Ἦταν φυσικό, λοιπόν, ὁ Ἱερομόναχος Κοσμᾶς νὰ ἔχῃ ἰσχυροὺς λογισμούς, γιὰ τὸ τὶ θὰ ἔπρεπε νὰ γίνῃ γιὰ νὰ σωθῇ ὁ Ἑλληνισμός. Ἔτσι, μιὰ μέρα, διαβάζοντας στὸ κελλί του τὴν Ἁγία Γραφή, τὸ βλέμμα του προσηλώθηκε σ’ ἕνα λόγο τοῦ ἀποστόλου Παύλου, ποὺ τὸν εἶχε διατυπώσει στὴν πρώτη ἐπιστολή του πρὸς τοὺς χριστιανοὺς τῆς Κορίνθου : μηδεὶς τὸ ἑαυτοῦ ζητεῖτω, ἀλλὰ τὸ τοῦ ἑτέρου ἕκαστος» (Α΄ Κορ. ι΄24). Αὐτὸν τὸν λόγο, ὁ Κοσμᾶς τὸν θεώρησε σὰν ἀπάντηση τοῦ Οὐρανοῦ στὶς ἀνησυχίες καὶ τοὺς λογισμούς του : Μὴ σκέφτεσαι μόνο τὸ δικό σου πνευματικὸ συμφέρον, ἀλλὰ καὶ τὸ συμφέρον τῶν ἄλλων χριστιανῶν. Αὐτὸ σοῦ ἐπιβάλλει νὰ ἀφήσῃς τὴν Μονὴ τῆς μετανοίας σου καὶ νὰ

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Νεότερη Ενημέρωση: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ. Οι "πνευματικές" (...) αναζητήσεις ιστογράφων του Φαναρίου, "ΜΕΣ' ΣΤΙΣ ΖΕΣΤΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ...".

Πρόσφατα, κάποια ορθόδοξα ιστολόγια δεχθήκαμε ύβρεις, απειλές, εκφοβισμό, 
από τον κ.Παναγιώτη Ανδριόπουλο, υπεύθυνο -όπως ο ίδιος δηλώνει- των ιστολογίων "Φως Φαναρίου" και "Ιδιωτική Οδός" (το "Φως Φαναρίου" είναι ιστολόγιο εξ ολοκλήρου αφιερωμένο στην προβολή των δραστηριοτήτων του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Πατριαρχείου) ,
επειδή τολμήσαμε να δημοσιεύσουμε ενημερωτικό φυλλάδιο που αποκάλυπτε ότι ο Άγιος π.Παϊσιος, είχε διακόψει το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα λόγω των ολισθημάτων του σε θέματα Οικουμενισμού.


Τότε ο  κ.Παναγιώτης Ανδριόπουλος έβριζε ("για να πεις τα σκατά σου!", "σκουλήκι","παληοαδερφή" κλπ) :

 και εκβίαζε ("θα σε είχα εξαφανίσει εσένα και τους ομοίους σου" κλπ), και προσπαθούσε να πληροφορηθεί τα ονοματεπώνυμα των ιστολόγων που αποκάλυψαν την αλήθεια.


Κυριολεκτικά ένας "οχετός", χρήσιμος όμως για να αποκαλύπτονται τα πρόσωπα που απειλούν και εκφοβίζουν όποιον τολμήσει να αμφισβητήσει το "παπικό αλάθητο" του Πατριάρχη Βαρθολομαίου.



Αντίστοιχη επίθεση δέχθηκε από τον κ.Ανδριόπουλο και ο ιερέας που τόλμησε να εκδώσει το ενημερωτικό αυτό φυλλάδιο.
Το φυλλάδιο και τα σχόλια του κ.Ανδριόπουλου μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ.

Την απάντηση του ιερέως μπορείτε να την διαβάσετε εδώ (ζητούμε συγνώμη από τον ιερέα π.Αναστάσιο Γκοτσόπουλο και από τους αναγνώστες μας που λόγω πληθώρας αναρτήσεων και του σοβαρού θέματος που προέκυψε με τις νέες "ανέπαφες-contactless" τραπεζικές κάρτες δεν προλάβαμε ακόμη να την δημοσιεύσουμε).


Στις 17/8/2015, δύο ημέρες μετά την εορτή της Κοίμησης της Θεοτόκου, ο ιστογράφος του Πατριαρχείου κ.Παναγιώτης Ανδριόπουλος, μας χάρισε (μπορείτε να το εξακριβώσετε κάνοντας κλικ εδώ) μερικά ακόμη "μυρίπνοα" άνθη "πνευματικότητας"..
Αυτή τη φορά φρόντισε να τα συνοδεύσει με αντίστοιχες εικόνες και στίχους.

Οι εικόνες :

Πολιτικός ή θρησκευτικός γάμος; Το ψευτοδίλλημα της κρίσης!



Συζητοῦσα μέ μιά ὁμάδα νέων γιά τό θέμα τοῦ γάμου, ἐξ ἀφορμῆς τοῦ προγραμματισμένου γάμου μιᾶς ἀπό τίς κοπέλες τῆς παρέας. Ἡ κουβέντα ξεκίνησε ὅταν ἡ κοπέλα ἀνακοίνωσε ὅτι παντρεύεται τόν ἄλλο μήνα, μέ πολιτικό ὅμως γάμο...


Ἕνας νεαρός ἐπεσήμανε ὅτι οἱ πολιτικοί γάμοι ἔχουν πολλαπλασιαστεῖ, ἐνῶ οἱ θρησκευτικοί γάμοι ἀποφεύγονται.
«Πολλοί φίλοι καί γνωστοί μου παντρεύονται μέ πολιτικό γάμο, γιατί ἄραγε;» σχολίασε.

Ἡ κοπέλα ἀπάντησε ἀμέσως ὅτι ὁ θρησκευτικός γάμος κοστίζει πάρα πολλά χρήματα, ἐνῶ ὁ πολιτικός κοστίζει ἐλάχιστα.
«Τόσα πολλά χρήματά σου ζήτησε ἡ Ἐκκλησία;» ρώτησα κι ἐγώ.
«Ὄχι», ἔσπευσε νά διορθώσει ἡ κοπέλα. «Τό τραπέζι πού ἀκολουθεῖ κοστίζει τά χρήματα!»


Ἔχει ἐπικρατήσει λοιπόν, ἕνα κοινωνικό συμβόλαιο σύμφωνα μέ τό ὁποῖο οἱ νέοι μποροῦν νά παντρεύονται στό Δημαρχεῖο χωρίς νά τούς κοστίζει τίποτε, ἐνῶ ἄν παντρευτοῦν στήν Ἐκκλησία θά πρέπει νά ἔχουν πολλά χρήματα νά διαθέσουν, διότι βγαίνοντας ἀπό τήν Ἐκκλησία πρέπει νά τραπεζώσουν ὅλους τους συγγενεῖς! Δέν μπορεῖ νά μήν ἀναρωτηθεῖ κανείς, μέ πόση εὐκολία ἀποδέχθηκε ἡ σημερινή κοινωνία αὐτήν τήν παραδοχή, ἡ ὁποία εἶναι παντελῶς παράλογη; Καί εἶναι παράλογη διότι δέ νομίζω νά στέκει στή λογική ἑνός νοήμονος ἀνθρώπου ἡ ἄποψη ὅτι ἄν παντρευτεῖς στήν Ἐκκλησία πρέπει νά κάνεις μεγάλα τραπέζια, ἐνῶ ἄν παντρευτεῖς στό Δημαρχεῖο θά καλέσεις λίγους καί καλούς, χωρίς μεγάλο κόστος! Γιατί δηλαδή, νά μήν καλέσεις λίγους καί καλούς στήν Ἐκκλησία; Σέ στέλνει κανένας ἱερέας σέ τραπέζια; Τό τραπέζι τί σχέση ἔχει μέ τό Μυστήριο τοῦ Γάμου; Ἀποτελεῖ προϋπόθεση γιά νά παντρευτοῦν οἱ ἄνθρωποι; Τό ὁρίζει ἡ Ἐκκλησία; Ὄχι! Ἄν τό ὅριζε ἡ Ἐκκλησία δέν θά τό ἀκολουθοῦσε κανείς!


Ἐδῶ εἶναι τό πρόβλημα τῆς ἐποχῆς μας! Ὅ,τι ὁρίζει ὁ Ἱερός Νόμος, τό ὁποῖο εἶναι πρός οἰκοδομήν τοῦ ἀνθρώπου, ὁ σύγχρονος ἄνθρωπος τό ἀπορρίπτει καί τό θεωρεῖ ὀπισθοδρομικό. Αὐτά ὅμως πού ὁρίζουν οἱ ἄγραφοι κοινωνικοί νόμοι, ὅσο παράλογα κι ἄν εἶναι, τά τηροῦν οἱ ἄνθρωποι μέ εὐλάβεια!! Θεωρεῖται πιό σημαντικό στή σημερινή μας κοινωνία νά κάνουν οἱ νεόνυμφοι μεγάλα τραπέζια καί γλέντια, νά

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Σταυρούλα Πελέκη η μητέρα με τις 500ες κόρες!!!



 Η κυρία Σταυρούλα Πελέκη, τα δύσκολα χρόνια και πολλή αγάπη στό Ορφανοτροφείο Θηλέων Λαμίας
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ναύπακτο. Τίποτα δε μου έλειπε όταν ήμουν μικρή. Και εγώ και τα αδέλφια μου τα είχαμε όλα. Μόνο ίσως ο πατέρας μου που τον χάσαμε νωρίς, αλλά είχαμε τον τρόπο μας. Το 1957 τελείωσα δασκάλα και το 1960 ήρθα στο ίδρυμα στη Λαμία. Ήμουν 22,5 χρονών κορίτσι. Είχα μεγαλώσει κοντά στο κατηχητικό και ο πνευματικός μου με καθοδήγησε να έρθω στο ίδρυμα όπου ζητούσαν διευθύντρια. Ξέρω, ακούγεται περίεργο στην εποχή μας, αλλά τότε έτσι ήταν η υπακοή στον πνευματικό μας. Η μάνα μου δεν ήθελε με τίποτα να φύγω.» Τι πας να κάνεις;» μου έλεγε και με ρωτούσε συνέχεια τι μου λείπει. Δεν μπορούσε να καταλάβει πως έπρεπε να το κάνω. Νόμιζε πως θα χαθώ και θα πάω στράφι. Για μια χρονιά είχα υπογράψει στην αρχή, αλλά μετά δεν μπορούσα να αφήσω τα κορίτσια μου. Δεν καταλάβαινε πως για μένα η προσφορά ήταν πιο σημαντική από το να κάνω οικογένεια και τις φιλοδοξίες. Σε μια μικρή κοινωνία που όλοι ξέραν πως τα είχαμε όλα, την έπιαναν και της έλεγαν πού το στέλνεις το κορίτσι. Είχε πεισμώσει πολύ και δεν μου το συγχώρεσε ποτέ. Δεν μου ξαναμίλησε. Δεν με πήρε ποτέ τηλέφωνο και ούτε ποτέ ήρθε να με δει. Ένα χρόνο μετά πέθανε. Την έσκασα. Ήταν άρρωστη και δεν με πήρανε τα αδέλφια μου να μου το πουν. Με πήρε μια δασκάλα μου και πήρα δανεικά να πάω να την προλάβω. Λίγο πριν πεθάνει έφτασα σπίτι μας, της μίλησα και μου έδωσε την ευχή της. Νομίζω με συγχώρεσε. Κατάλαβε.



Πέτρινα χρόνια. Δύσκολα. Μπήκα κοριτσόπουλο εδώ μέσα και έμεινα μια ζωή. Πέρασα την πόρτα και δεν είχε τίποτα. Ένα παλιό σπίτι και 40 ορφανά χωρίς φαΐ. Επαρχία μεταπολεμικής Ελλάδας και μια φτωχή, κλειστή κοινωνία. Κολύμπι στα βαθιά. Τους τρεις πρώτους μήνες κλεινόμουν τις νύχτες σε ένα μπάνιο και έκλαιγα. Έλεγα δεν μπορώ να τα καταφέρω. Ήμουν

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Εγκύκλιος Μητροπολίτου Κονίτσης Ανδρέου για το Δεκαπενταύγουστο

ΘΕΜΑ: «Μετέστης προς την ζωήν, μήτηρ υπάρχουσα της ζωής...»

Αγαπητοί μου Χριστιανοί,


-Α-
Οι καμπάνες των Ναών μας θα διαλαλήσουν και πάλι το μεγάλο γεγονός, που σημαδεύει τον Αύγουστο, την καρδιά, δηλαδή, του καλοκαιριού : την Κοίμηση της Υπεραγίας Θεοτόκου. Θα ακουστή, για μια ακόμη φορά, το κατανυκτικό απολυτίκιο της εορτής, όπου ο ιερός υμνογράφος σημειώνει απευθυνόμενος στην Παναγία: «μετέστης προς την ζωήν μήτηρ υπάρχουσα της ζωής».
Ανεχώρησες για τον Παράδεισο, την αληθινή, δηλαδή, και πραγματική ζωή, εσύ που εκυοφόρησες την όντως ζωή, τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν, αφού Εκείνος έχει διακηρύξει ότι «εγώ ειμι ... η ζωή» (Ιωάν. ιδ 6).

-Β-
Απέθανε, λοιπόν, η Κυρία Θεοτόκος και μετέστη προς την ζωήν. Αλλά, όπως πάλι θα τονίση ο συνθέτης του απολυτικίου, «τον κόσμον ου κατέλιπες, Θεοτόκε». Δεν εγκατέλειψε απροστάτευτο τον κόσμο η Παναγία, αφού είναι γεγονός χιλιομαρτυρημένο, πως κανένας δεν φεύγει με «άδεια χέρια», όταν προσφεύγη με πίστη στην χάρη Της. Σε καιρούς αναστατώσεων, κοινωνικής αναταραχής, ανασφάλειας και αβεβαιότητας, όπως αυτούς που ζη η Πατρίδα μας χρόνια τώρα, ιδιαίτερα όμως την φετινή χρονιά, που αλλού να βρη ο χριστιανός τόνωση, παρηγοριά και ελπίδα, έξω από την Αγία Σκέπη και την προστασία της Θεομήτορος ; Σ’ αυτήν θα καταφύγη και σ’ αυτήν θα εναποθέση τις ελπίδες του.

-Γ-
Είναι, πράγματι, τραγική η κατάσταση της εποχής μας. Σ’ όλο τον πλανήτη κυριαρχεί η βία και το έγκλημα, ο πόλεμος και οι φρικιαστικές σφαγές αθώων ανθρώπων, η αδικία και η ανεντιμότητα και η λατρεία του μαμωνά. Στους διεθνείς Οργανισμούς, ουσιαστικά έχουν παύσει να υπάρχουν οι άνθρωποι και κυριαρχούν οι αριθμοί. Ακόμη, η ηθική εξαχρείωση και τα «πάθη της ατιμίας» (Ρωμ. α 26), επιχειρούν θρασύτατα να επιβληθούν και να γίνουν τρόπος ζωής, αφού φθάσαμε στο θλιβερό κατάντημα να ... παρελαύνη «περήφανα» η ανωμαλία στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη και να

14 Αυγούστου 1974: Επέτειος εισβολής των Τούρκων. Τα δύο ΜΕΓΑΛΑ ΛΑΘΗ της ΚΥΠΡΟΥ μετά το 1974

Μετά το 1974 έγιναν πολλά λάθη εκ μέρους όσων διαχειρίστηκαν το Κυπριακό πρόβλημα.


Το μεγαλύτερο λάθος έγινε το 1977 με τη συμφωνία κορυφής Μακαρίου-Ντενκτάς όταν δεχτήκαμε τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία που αν ποτέ πραγματοποιηθεί θα αποδειχθεί η ταφόπετρα της Κύπρου.
Το δεύτερο μεγάλο λάθος έγινε αμέσως μετά την είσοδο της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση όταν το κατοχικό καθεστώς άνοιξε οδοφράγματα και επέτρεψε την είσοδο στους Ελληνοκύπριους στον κατεχόμενο Βορρά μετά από άδεια του κατοχικού στρατού και με την επίδειξη διαβατηρίων και ταυτοτήτων στις κατοχικές δυνάμεις.

Ο μ. Τάσος Παπαδόπουλος δεν αντελήφθηκε την παγίδα των Τούρκων στην πλήρη της διάσταση ή αν την αντελήφθηκε δεν έκανε τίποτα ουσιαστικό για να την ακυρώσει. Γι’ αυτό εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνοκύπριοι πήγαν στα κατεχόμενα δείχνοντας ταυτότητα στις κατοχικές δυνάμεις και αναγνώρισαν έτσι με τον πιο πανηγυρικό τρόπο την κατοχή.


Σχεδόν αμέσως μετά άρχισαν κάθε είδους συναλλαγές και οικονομικές δοσοληψίες με τους Τούρκους: Χρήση του παράνομου Τουρκικού αεροδρομίου της Τύμπου, μίσθωση δωματίων στα κατεχόμενα ξενοδοχεία μας, μετάβαση στα καζίνο του κατεχόμενου Βορρά, ψώνια σε τιμές ευκαιρίας στο Βορρά, και

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Τους Ποιμένες μας, τους θέλουμε καθαρόαιμους Ορθοδόξους και όχι προτεσταντίζοντες και κρυπτοπαπικούς.



Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός
Αναρωτιέμαι πολλές φορές, ποια είναι η στάση, που οφείλει να κρατήσει ένας Ρωμηός, σε περιπτώσεις, που η ουσία της Πίστεώς μας προσβάλλεται από κάποιους ανθρώπους, και μάλιστα από ’’έγκριτους’’ καθηγητές των λεγόμενων θεολογικών μας σχολών ή ακόμα και από γνωστούς ’’προβεβλημένους’’ Ιεράρχες;


Ή αλλιώς, μέχρι ποιο σημείο έχει το δικαίωμα ένας Ορθόδοξος Χριστιανός, εν ονόματι τάχα του δυτικόφερτου κώδικα καλής συμπεριφοράς, να σιωπά και να μην υπερασπίζεται-ομολογεί την Πίστη των Πατέρων του, όταν αυτή η Πίστις περιφρονείται από κάποιους επιτήδειους και -το χειρότερο- παραχαράσσεται και αλλοιώνεται;
Μερικοί θα σπεύσουν να πουν, ότι σ’ εμάς τους Χριστιανούς δεν πρέπουν οι αντεγκλήσεις και ότι, πάνω απ’ όλα, μπαίνει η αγάπη.
Ναι, όντως, η αγάπη είναι ο πυρήνας της Διδασκαλίας του Κυρίου μας, αλλά για ποια αγάπη μιλάμε; Εκείνη που συμβιβάζεται με το ψεύδος ή εκείνη που αληθεύει; Εκείνη που διολισθαίνει προς την αίρεση ή εκείνη που διδάσκει ανόθευτη την Αλήθεια; 

Όταν ο Ορθόδοξος Χριστιανός –λαϊκός ή ιερωμένος- αποσιωπά σκοπίμως την Αλήθεια, κάνει εκπτώσεις σε θέματα Πίστεως και συμπορεύεται ανοιχτά με τους αιρετικούς, τότε σε τι ωφελούν οι αγαπολογίες, οι ασπασμοί και τα χαμόγελα;
Πάνω στο θέμα αυτό ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είναι σαφέστατος. Μας λέει: ’’Ουδέν όφελος βίου καθαρού, δογμάτων διεφθαρμένων’’. Σε τίποτε δεν ωφελεί ο καθωσπρεπισμός, όταν η Πίστη μας είναι αλλοιωμένη.

Ο κατ’ εξοχήν υμνητής της αγάπης είναι ο Απόστολος Παύλος. Μήπως δεν είναι εκείνος, που μας διδάσκει, ότι πρέπει να κρατάμε αποστάσεις από τους αμετανόητους αιρετικούς;(1)
Ή μήπως, ο Ιωάννης, ο Μαθητής της Αγάπης, δεν είναι εκείνος που μας προτρέπει να

π. Θεόδωρος Ζήσης: «Δὲν ἤμουν ποτὲ οἰκουμενιστὴς»

Με την ομιλία του, ο π.Θεόδωρος Ζήσης φωτίζει αφενός την προσωπική του διαδρομή -απαντώντας στις κατηγορίες- και αφετέρου τις πιέσεις και τις εντεινόμενες διολισθήσεις των Οικουμενιστών.
Πράγματι αξίζει να τον ακούσουμε :

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Τετάρτη 12 Αυγούστου: Το μνημόσυνο του Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα

Την Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015 και ώρα 9 το πρωί θα πραγματοποιηθεί στο Νεκροταφείο της Χιμάρας 
το τρισάγιο στη μνήμη του Αριστοτέλη Γκούμα, 
στο μνήμα του Εθνομάρτυρα, 

με αφορμή την συμπλήρωση πέντε χρόνων από τη στυγερή δολοφονία του 
από αλβανούς επειδή μιλούσε ελληνικά.
"ΕΛΛΑΣ-=ΧΙΜΑΡΑ". Σύνθημα έξω από το κοιμητήριο της Χιμάρας (2012)
"Εφονεύθει  υπερασπιζόμενος το δικαίωμα στη μητρική του γλώσσα". ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΙΩΜΕΝΟΥ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕ ΛΟΓΙΕΤΑΙ 
Σύνθημα έξω από το κοιμητήριο Χιμάρας -Αύγουστος 2012

Νεότερη Ενημέρωση  (μετά το τρισάγιο):
Παρουσία δεκάδων Χιμαριωτών πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 12 Αυγούστου το τρισάγιο του Αριστοτέλη Γκούμα στο μνήμα του, στο Νεκροταφείο της Χιμάρας.

Στον χαιρετισμό που απηύθυνε εκ μέρους της οικογένειας του Εθνομάρτυρα, ο κ. Μόντης Κολίλας αναφέρθηκε στη δολοφονία του Αριστοτέλη που συντελέστηκε το βράδυ της 12ης Αυγούστου 2010 από αλβανούς που κουβαλούν την αντίληψη ότι στη Χιμάρα δεν υπάρχουν Έλληνες και Ελληνισμός. Όπως τόνισε όμως όσα τεχνάσματα και αν επιστρατευθούν δεν θα πάψουν να υπάρχουν Έλληνες στη Χιμάρα και στη Βόρειο Ήπειρο που θα αγωνίζονται για τα δικαιώματα τους.

Δυστυχώς, σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε φέτος έλλειψαν κάποιες οχλήσεις από την αλβανική αστυνομία προς την οικογένεια Γκούμα προκειμένου  να δημιουργηθεί ψυχολογική πίεση που θα ματαίωνε το τρισάγιο, το οποίο όμως έγινε κανονικά.

Όταν ο άμβωνας σιωπά αιδημόνως και συμβιβάζεται ανεπιτρέπτως…

Σχόλιο Στο εξαιρετικό κείμενο που ακολουθεί δεν βάλαμε φωτογραφία. Αρκεί να επισκεφθείτε μόνοι σας την ιστοσελίδα μιας οποιασδήποτε μητρόπολης ή ενός εκκλησιαστικού πρακτορείου ειδήσεων, για να δείτε πως όσα γράφονται παρακάτω δυστυχώς επαληθεύονται.

Δυστυχώς, το δαιμονικής εμπνεύσεως και προελεύσεως κοσμικό πνεύμα έχει εισβάλλει όσο ποτέ άλλοτε εντός του εκκλησιαστικού σώματος τόσο σε επίπεδο ποιμένων όσο και στο αντίστοιχο των ποιμαινομένων εισάγοντας και καθιστώντας "το βδέλυγμα της ερημώσεως εν τόπω αγίω".

Άσεμνη και σκανδαλώδης εμφάνιση πολλών πιστών, γυναικών, κατά κύριο λόγο, αλλά και ανδρών, ακόμη και εντός των ιερών χώρων, ετεροδιδασκαλίες, όπως για παράδειγμα νεονικολαιτικές αντιλήψεις και θέσεις με συνακόλουθη αμνήστευση των πνευματοκτόνων προγαμιαίων σχέσεων, πρακτικός υλισμός με υπερτίμηση του οικονομικού παράγοντα επί υποτιμήσει ετέρων ουσιωδέστερων, έλλειψη ομολογιακού φρονήματος και παρρησίας στις αναπόφευκτες περιστάσεις του βίου όταν και όπου αυτή επιβάλλεται, ειδικά όταν υβρίζεται σκαιώς το υπερύμνητο πρόσωπο του Τριαδικού Θεού (όρα corpus christi), υποβάθμιση και μαρασμός του ιεραποστολικού φρονήματος και ζήλου απ τον οποίο θα πρέπει να διακατέχεται κάθε μέλος της Εκκλησίας, αδιαφορία για τη νόθευση του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους απ την πλευρά υπεροχικών εκκλησιαστικών προσώπων και επακόλουθη έλλειψη αντιδράσεως και αντιστάσεως, μαζική καταφυγή σε προφητείες (πραγματικές και μη)-προφητειολαγνεία που εξάπτει την περιέργεια των προφητολάγνων αποβαίνουσα, εν τέλει, εις βάρος της γνησιότητας της πνευματικής ζωής, γεροντισμός-γεροντολατρεία που συνιστά πνευματική νόσο, παραμέληση της μελέτης και εντρυφήσεως των συγχρόνων χριστιανών στις ανεξάντλητες και αστείρευτες πηγές της Βίβλου και των Πατέρων κ.ο.κ.

Τα ως άνω κατατεθέντα παραδείγματα, δειγματοληπτικώς, σκιαγραφούν αμυδρότατα και φυσικά όχι καθ ολοκληρίαν τη ζοφερή εικόνα που έχει δημιουργηθεί και σχιματισθεί απ την εισήλαση και, εν πολλοίς, παγίωση του προαναφερθέντος απνευμάτιστου-πνευματοκτόνου πνεύματος.

Η ευθύνη των Θεόθεν τεταγμένων την πνευματική οικοδομή του εμπεπιστευμένου αυτοίς ποιμνίου τυγχάνει μεγίστη. Όταν ο άμβωνας σιωπά αιδημόνως και συμβιβάζεται ανεπιτρέπτως με το πολυειδώς δρων και παντοειδές κακό αποφεύγοντας να το στηλιτεύσει υπό το φως της Αγίας Γραφής, της Ιεράς Παραδόσεως και των Θείων και Ιερών Κανόνων, τότε καθίσταται αναπόφευκτη η αλλοίωση του φρονήματος πολλών πιστών με τα ανάλογα πρακτικά εξαγόμενα και πρακτικές συνέπειες.

Όταν η εκκλησιαστική διοίκηση συγκαλύπτει σκανδαλωδώς τους ετεροδιδασκάλους που υποβαθμίζουν το Ορθόδοξο Δόγμα και αλλοιώνουν το Ορθόδοξο Ήθος αντί να εφαρμόσει στην περίπτωσή τους τα υπό των Θείων και Ιερών Κανόνων διαγορευόμενα τότε τι περιμένουμε να συμβεί;

Εν ονόματι της Οικονομίας οικονομούνται τα ανοικονόμητα. Η Οικονομία έχει υποκαταστήσει την

Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Η απάντηση-εκβιασμός της Εθνικής Τράπεζας : ΑΡΝΕΙΤΑΙ να αντικαταστήσει την "ανέπαφη"(contactless) κάρτα με άλλη. Κάλεσμα μαζικού αγώνα.

Πριν λίγες μέρες κάναμε μια μεγάλη αποκάλυψη.
Προβάλαμε (δείτε εδώ), μέσα από βίντεο και επίσημες ανακοινώσεις, τους κινδύνους στις νέες "ανέπαφες" κάρτες (contactless) των τραπεζών. Παρουσιάσαμε Ελληνικές Τράπεζες που τις διαθέτουν (για να ακριβολογούμε: που υποχρεώνουν τους πελάτες τους να τις παραλάβουν).
Δημοσιεύσαμε ακόμη 2 πρώτες επιστολές διαμαρτυρίας μελών της ομάδας μας (προς 2 τράπεζες).



Επιτέλους απάντησαν!
Πέρασαν πάνω από 10 εργάσιμες ημέρες(!) χωρίς να έχουμε λάβει ΚΑΜΙΑ προφορική ή γραπτή απάντηση.  Έτσι αναγκαστήκαμε να επικοινωνήσαμε εκ νέου με την Εθνική Τράπεζα (στις 7/8/2015), αυτή τη φορά μέσω email. Τελικά  μας ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ χθες 10/8/2015, (λάβαμε απάντηση μέσω email) ότι :
ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ την αντικατάσταση της επισφαλούς -κατά την άποψη μας- "ανέπαφης" κάρτας με την γνωστή κάρτα που είχαμε μέχρι σήμερα (contacted).

Συνεπώς οι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας, θα πάρουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ την νέα "ανέπαφη" κάρτα. Αλλιώς θα μείνουν χωρίς κάρτα! "Αποφασίζομεν και διατάσσομεν"!
Δείτε πως κλείνει το email που λάβαμε:

"Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, σας ενημερώνουμε πως δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση της "ανέπαφης" κάρτας με άλλη επαφής (contacted)."


Ο "εκβιασμός" :
Ο εκβιασμός (που μας έθεσε εξ αρχής προφορικά στις 23/7/2015) η υπάλληλος της Εθνικής Τράπεζας-στο κατάστημα Νεάπολης Θεσσαλονίκης : "θα ακυρώσω την νέα "ανέπαφη" κάρτα αλλά μόλις λήξει η παλιά κάρτα, θα είστε πλέον χωρίς κάρτα" (υπόψη, η παλιά κάρτα του πελάτη τυπικά έληγε τον μήνα 7/2015), μας κοινοποιήθηκε τώρα και ως επίσημη απάντηση της Τράπεζας.
Με ημερήσιο όριο συναλλαγών 60 ευρώ και χωρίς δυνατότητα αγορών σε καταστήματα ή ανάληψης μέσω ΑΤΜ (αφού δεν θα ισχύει πλέον η παλιά κάρτα), αν τολμάτε μην ενεργοποιείτε την νέα (ανέπαφη) κάρτα!
Έχετε τον χρόνο να στήνεστε καθημερινά στις ουρές για να περιμένετε στο γκισέ, μόνον στις ώρες που λειτουργεί η τράπεζα; Πάντως εμείς αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως ξεκάθαρο εκβιασμό.
Και φυσικά λόγω των capital controls, δεν μπορεί ο πελάτης να ανοίξει λογαριασμό σε άλλη τράπεζα για να μεταφέρει εκεί τα χρήματα του  (ευτυχώς υπάρχουν ακόμη τράπεζες που δεν επιβάλουν υποχρεωτικά την "ανέπαφη" κάρτα). Έτσι δεσμεύουν τα χρήματα σας στην τράπεζα τους και ...  αν έχετε άφθονο χρόνο για να στήνεστε τις εργάσιμες ημέρες στα γκισέ, και αν έχετε και λογαριασμό και σε άλλη τράπεζα, μόνον τότε μπορείτε να πηγαίνετε να παίρνετε λίγα λίγα τα χρήματα σας.. για να τα μεταφέρετε "φασούλι-φασούλι", στην άλλη τράπεζα. Πόλεμος νεύρων για να αναγκαστείτε να πάρετε την νέα "ανέπαφη" κάρτα!


Φυσικά δεν πρόκειται να αποδεχθούμε μοιρολατρικά την νέα ηλεκτρονική "επιβολή" στη ζωή μας. Πολύ περισσότερο όταν μας ανακοινώνεται ως απόφαση που θυμίζει ολοκληρωτικά καθεστώτα.


Ευχαριστίες :
Εκφράζουμε κατ' αρχήν τις ευχαριστίες μας σε δεκάδες ιστολόγια που πρόβαλαν την αποκάλυψη μας (makpress, greeknation, olympia,  prezzatv,  παπατζήδες, newser, Λόγιος Ερμής,  crete-newsthesecretrealtruthanti-aisthitika, maninamag, kastamonitis, top10news, ksenixtia1, axortagos, aliartio, είναι μερικά από αυτά).


Παράπονα και πικρές αλήθειες .. :
εκφράζουμε όμως και την λύπη μας που

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

κι όμως, υπάρχουν ακόμη Ελληνόπουλα! Νέα ανάρτηση- Νέα βίντεο!

Πριν μόλις λίγες μέρες πήραμε κουράγιο από τα νιάτα της Κύπρου. Με πολύ χαρά σχολιάσαμε τότε :

Κι όμως, υπάρχουν ακόμη Ελληνόπουλα!

(δείτε εδώ)


Σήμερα, Κυριακή 9/8/2015, είδαμε τυχαία στο youtube την σημερινή πορεία εκατοντάδων μοτοσικλετιστών στην Κύπρο, που κατευθυνόταν στο μνημόσυνο που έγινε στο κοιμητήριο των εθνομαρτύρων Τάσου Ισαάκ και Σολωμό Σολωμού.


Αποδεικνύεται ότι κόντρα στην πολυπολιτισμική και εθνομηδενιστική ρητορική που καλλιεργείται από το σχολείο, τα νιάτα αγωνίζονται και ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ.
Τα νιάτα της  μεγαλονήσου μας, της Κύπρου, μας δείχνουν μία ακόμη φορά τον δρόμο. Ως δάσκαλοι δεν έχουμε παρά να τους βαθμολογήσουμε με "Άριστα"!









Δείτε τα βίντεο, και καμαρώστε τους κι εσείς μαζί μας :