" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

EKTAKTO… ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Μηλοχωρίου). Οι Πατέρες αποφασισμένοι να κρατήσουν Θερμοπύλες!

EKTAKTO… ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Μηλοχωρίου). 


ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ…

Από το Μοναστήρι δεν φεύγουμε, 
και ΔΕΝ θα το λειτουργήσετε…


Δυστυχώς για ακόμα μια φορά τα γεγονότα τρέχουν με αρνητικές επιπτώσεις για μερικούς…. 
(...)  μόλις ξημέρωσε πήγε πάλι σήμερα νωρίς το πρωί (Κυριακή 30/07/2017) ο Πρωτοσύγκελος της Μητροπόλεως Φλωρίνης (και Ηγούμενος της Μονής Αγίου Κοσμά του Αιτωλού) Αρχιμανδρίτης Νικηφόρος Μανάβης, (και παράλληλα ο παράνομος διορισμένος πρόεδρος της διαχειριστικής επιτροπής για την Αγία Παρασκευή,, δηλαδή δεύτερος Ηγούμενος) 
για να λειτουργήσει την Μονή…..!!!!!!! 
Μα θα τον άφηνε η Αγία Παρασκευή;;;;;;; 




Τον περίμενε όμως μια έκπληξη….!!!!! 
Η πόρτα ερμητικά κλειστή, και ο Γέροντας Μάξιμος Καραβάς να φυλάει Θερμοπύλες, κάτι σαν τους ελέγχους στα αεροδρόμια..!!! 

Κατόπιν συντόμου διαλόγου, πήρε την βαλιτσούλα του και έφυγε άπραγος…. 
Ενώ συνεννοήθηκαν για την ερχόμενη Τρίτη σε κατ΄ ιδίαν συνάντηση με τον Ηγούμενο ώστε να παραδώσει ο Μάξιμος Καραβάς την κινητή και ακίνητη περιουσία του Μοναστηριού…. 

ΝΑΙ,,,,, ΝΑ ΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΟΛΑ…. 
Από βραδύς κιόλας…!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

vafkanast@gmail.com
Διαβάστε σχετικά την ετικέτα: "Δίωξη π.Μαξίμου Καραβά", εδώ.

Μια ΑΠΑΝΤΗΣΗ στον π.Αυγουστίνο Αυξωνίδη (που έσπευσε και πάλι να στηρίξει τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο). Το σχόλιο μας.



Για τον αρχιμανδρίτη  π.Αυγουστίνο Αυξωνίδη, γράψαμε ήδη την προηγούμενη εβδομάδα, εδώ


σχολιάζοντας την πρωτοβουλία του να μαζέψει υπογραφές ιερέων (είναι ο πρώτος που υπογράφει ενώ στις υπογραφές δεν τηρείται αλφαβητική σειρά)
που τάχα ΔΕΝ καταδέχονται να πάνε στην Ιερά Μονή Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου, επειδή οι πατέρες της Μονής ΔΙΕΚΟΨΑΝ την μνημόνευση του τοπικού μητροπολίτη,  (ενώ μέχρι εκείνη την ημέρα μάταια προσπαθούσαν να κινητοποιήσουν με λεωφορεία "πιστούς" τους Θεόκλητου!)

αλλά και την προσπάθεια του -παρά την υπογραφή του- να πάει τελικά στην Μονή και να προσπαθήσει να εισέλθει -με το "έτσι θέλω", ουσιαστικά βίαια, παρά τις αντιδράσεις του ηγουμένου και των πιστών.


Δείτε τε τον να επιμένει για ώρα -συνοδεία αστυνομικού οργάνου- να εισέλθει στην Μονή,
τάχα για "προσκυνήσει" ! 




Δείτε τον π.Αυγουστίνο Αυξωνίδη, αρχιερατικό επίτροπο Αριδαίας,  να προσπαθεί να στηρίξει (πριν λίγους μήνες) με ομιλία του τον δεσπότη του Θεόκλητο,
όταν ο π.Παΐσιος Παπαδόπουλος μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης, την σιωπηρή αποδοχή των αποφάσεων της από όλους τους δεσποτάδες μας, την υποδοχή του Βαρθολομαίου στην Βέροια και την συνέχιση μνημόνευσης του Βαρθολομαίου, ΔΙΕΚΟΨΕ την μνημόνευση του τοπικού μητροπολίτη Θεοκλήτου.


Αντιλαμβανόμαστε το άγχος ένα σωρό φιλόδοξων αρχιμανδριτάδων της μητρόπολης Φλωρίνης. 

Άλλος κονταίνει τα μούσια του και κόβει τα μαλλιά του και πάει στο εξωτερικό, άλλος τα μακραίνει για να παραστήσει τον ευλαβή ηγούμενο, άλλος πάει στο Βατοπέδι κι άλλος στο Φανάρι (ειδικά από τότε που ανακάλυψαν τον Προύσης Ελπιδοφόρο δεν σταμάτησαν τα "σούρτα-φέρτα"),
ένας ήδη τα κατάφερε και έγινε δεσπότης (ένα πραγματικό "θαύμα" του Βατοπεδινού "Εφραίμ"!) σε παραθαλάσσια περιοχή της Θεσσαλονίκης όπως είπε ο ίδιος και άρχισε ήδη να προσκαλεί οικουμενιστές να κηρύττουν στο ποίμνιο του πόσο καλή και Αγία ήταν η (ψευδο)Σύνοδος της Κρήτης:

Πηγή άρθρου


Πηγή άρθρου


τώρα, οι υπόλοιποι, συναγωνίζονται ποιος θα γίνει βασιλικότερος του βασιλέως ... 
Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι για να καταλάβεις έναν δεσποτικό θρόνο, χρειάζονται πολλές "θυσίες"! 


Αχ, σήκω από τον τάφο π.Αυγουστίνε να δεις ποιους χειροτονούσες ...




Ακολουθεί μια επιστολή- ΑΠΑΝΤΗΣΗ στον π.Αυγουστίνο Αυγωνίδη, που μόλις λάβαμε:


ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΜΕ 
ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ




Εισαγωγικά α’

Στον εσπερινό της Αγίας Παρασκευής στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου ακούσαμε τον αρχιερατικό Εορδαίας να λέει επί λέξη: «Ο Οικουμενισμός είναι παναίρεση. Το λέω και εγώ» (Βίντεο, 10:47).


Εισαγωγικά β’

Τα κριτήρια για να είναι κάποιος Ορθόδοξος θεωρώ πως είναι επτά:
1. Να πιστεύεις ότι ο οικουμενισμός είναι παναίρεση σύμφωνα με τον λόγο του αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς.

2. Να καταδικάζεις το Παγκόσμιο Συνέδριο Αιρέσεων (Π.Σ.ΑΙ) και επιπλέον την συμμετοχή μας σ’ αυτό. Αυτονόητο!

3. Να καταδικάζεις τον Πατριάρχη Αρχοντώνη τον μεγαλύτερο αιρετικό όλων των αιώνων σύμφωνα με τον αείμνηστο Νικόλαο Σωτηρόπουλο πνευματικό παιδί του Μητροπολίτου πρ. Φλωρίνης κυρού Αυγουστίνου Καντιώτη.

4. Να καταδικάζεις την ληστρική Σύνοδο του Κολυμβαρίου που δεν είναι ούτε «Αγία» ούτε «Μεγάλη» σύμφωνα με την ανακοίνωση της "Σύναξις Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών" .

5. Να καταδικάζεις ενώπιον των ανθρώπων α) τον Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Ελλάδος λόγω της συμμετοχής του στην Ληστρική Σύνοδο και της αποφάσεώς του να ψηφήσει μόνο αυτός αντί όλων των επισκόπων, β) τους 24 επισκόπους που δέχτηκαν να σταθούν ως γλάστρες και μάλιστα άλλαξαν το φυτό που οι 80 και πλέον επίσκοποί μας έβγαλαν με Συνοδική απόφαση από την σύγκληση της ιεραρχίας τον Μάιο του 2016 για την ονομασία των ιστορικών Αιρετικών «εκκλησιών», και γ) ολόκληρη την Ιεραρχία μας λόγω ότι αποδέχτηκαν το κείμενο «προς τον λαό» και μοίρασαν αυτό στους αδελφούς μας παραβλέποντας τα 11 ψέματά του σύμφωνα με τον π. Νικόλαο Μανώλη Ιερέα της Θεσσαλονίκης.

6. Να πιστεύεις ότι όποιος επίσκοπος δημοσίως έχει εκφραστεί υπέρ του πατριάρχη που δήθεν ορθοτομεί και υπέρ της Αιρετικής Συνόδου θέτει εαυτόν εκτός Εκκλησίας σύμφωνα με τον π. Γεώργιο Μεταλληνό.

7. Να έχει κάνει αποτείχιση. Και να μην ξεχνά εν σχέσει με τους αντιοικουμενιστές αδελφούς του, τους μη διακόψαντες ακόμη το μνημόσυνο του οικείου επισκόπου, το λόγο του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού προς τον Πέτρο. «Σίμωνα, κοιμάσαι; Δεν μπόρεσες μια ώρα να αγρυπνήσεις; 38 Αγρυπνείτε και προσεύχεστε, για να μην έρθετε σε πειρασμό. Το πνεύμα είναι βεβαίως πρόθυμο, αλλά η σάρκα ασθενής» (Μαρκ. 14, 37-38)


Εισαγωγικά γ’
Περί ψεύδους

Σύμφωνα με το Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος : 
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟ και την πέτρα (δια της προσκρούσεως) γεννάται η φωτιά, και από την πολυλογία και τα ευτράπελα . Το ψεύδος είναι εξαφάνισης της αγάπης· και η επιορκία άρνησις του Θεού.
2. Κανεὶς συνετός άνθρωπος ας μη θεωρή μικρό το αμάρτημα του ψεύδους, διότι το Πανάγιον Πνεύμα εξέδωσε εναντίον του την πιο φοβερή απόφασι: «Απολείς πάντας τους λαλούντας το ψεύδος» (Ψαλμ. ε´ 7), όπως λέγει ο Δαβὶδ προς τον Θεόν. Και εὰν συμβή αυτό, τί πρόκειται να πάθουν εκείνοι που συρράπτουν επὶ πλέον το ψεύδος με τους όρκους;
3. Εγνώρισα μερικούς που εκαυχώντο για τα ψεύδη τους. Αυτοὶ κατόρθωναν και έκαναν τους άλλους να γελούν με τις αστειότητες και τις αργολογίες τους, και έτσι εξαφάνιζαν ελεεινὰ το πένθος των μοναχών που τους ακροάζονταν».

Ευχόμαστε ο χρόνος να δείξει αν ο π. Αυγουστίνος (και οι συν αυτώ) μας είπε δημοσίως ψέματα ή όχι.



Χρήστος Θ. Ελευθεριάδης
Ηλεκτρολόγος Τ.Ε.Ι


ΥΓ.

Ένας απλός και ταπεινός κανόνας που αποτελεί σύνοψη των επτά παραπάνω κριτηρίων λέει ότι "Όποιος διώκει Ορθόδοξο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ορθόδοξος".



Σχόλιο:
Θυμίζουμε τις 2 ετικέτες μας: 

Πράγματι έχει πολλά "κατορθώματα" ο π.Θεόκλητος. 

"Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι" λέει ο λαός. Ποιος να το φανταζόταν ... ο Θεόκλητος ... 
Τελικά δεν υπάρχει μεγαλύτερο λάθος από το να ανεβάσεις από οίκτο κάποιον "νάνο", σε ψηλή θέση. Πολύ εύκολα θα γίνει υποχείριο. 


Θέλετε άλλο παράδειγμα: ο μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας. 
Πέρα από το βορειοηπειρωτικό, "μούγκα" κι αυτός και για την ψευδοΣύνοδο και για όσα συμβαίνουν (πχ διώξεις ευλαβών ιερωμένων). Ανίκανος ο ίδιος για να πάρει σοβαρές αποφάσεις, ένας λαϊκός εδώ και χρόνια τον "ενημερώνει" -κατά το δοκούν;- και όπως μαθαίνουμε τον κατευθύνει..
Τα ίδια και ο Αιτωλίας Κοσμάς ("μούγκα" κι αυτός) και άλλοι "παραδοσιακοί".


Να προσέχει όμως ο π.Θεόκλητος, μια μέρα

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Προφητικός ο μακαριστός π. Αυγουστίνος Καντιώτης: Όταν οι επίσκοποι σιωπούν, μπορεί και ένας καλόγερος να κρατήσει την Ορθοδοξία!

«Παλιό το παραμύθι του διαβόλου με την ένωση των εκκλησιών», λέει ο μακαριστός Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης στην παρακάτω ομιλία του.


«Όταν οι επίσκοποι σιωπούν, μπορεί και ένας καλόγερος να κρατήσει την Ορθοδοξία!» λέει λίγο νωρίτερα και δίνει θάρρος στους πιστούς που απογοητεύονται από τη σημερινή στάση των Επισκόπων. Προφητικός και προορατικός περιγράφει τη σημερινή κατάσταση λες και έβλεπε μπροστά του όλα τα γεγονότα.


Ακούστε παρακάτω την ομιλία του, θα σας λυθούν πολλές απορίες.

https://youtu.be/SlUgQGDqUfE

το είδαμε εδώ
(πηγή βίντεο augoustinos-kantiotis.gr)

Σχόλιο:

Επικός, πράγματι επικός, ο μακαριστός επίσκοπος μας, π.Αυγουστίνος Καντιώτης.
Χρειάστηκε να γίνει δικτατορία (του Γ.Παπαδόπουλου) για να καταφέρουν να χειροτονηθούν άξιοι δεσποτάδες (από Αριστείνδην Σύνοδο, γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσαν να εκλεγούν άξιοι. Όταν οι πολλοί είναι διεφθαρμένοι, πως να αφήσουν ευλαβείς να καταλάβουν δεσποτικούς θρόνους; Σκεφθείτε που είμαστε τώρα, 50 χρόνια μετά ..).  
Η επόμενη δικτατορία όμως, του Ιωαννίδη (1973, λίγο μετά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου), έκανε αρχιεπίσκοπο τον Σεραφείμ και σχεδόν όλους τους καθαίρεσε ΧΩΡΙΣ απολογία.

Καμαρώστε λοιπόν αληθινό φρόνημα επισκόπου.
Λίγα λεπτά να ακούσετε, θα καταλάβετε ..

Πόσα χρόνια έχουμε να ακούσουμε τέτοια φωνή στους άμβωνες της εκκλησίας μας;

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Μήνυμα ενότητος από γ. Σάββα Λαυρεώτη: ----"Κοινός μας εχθρός είναι ο Οικουμενισμός... Προσπαθούν να μας διχάσουν. Δεν θα πέσουμε στην παγίδα. Θα προχωρήσουμε ενωμένοι. Χωρίς εγωϊσμούς και πρωτοκαθεδρίες"!

26/7/2017. ΓΕΡΩΝ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΕΩΤΗΣ - Ι.Μ. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ


https://youtu.be/3UCfQXhoWRo

Πηγή βίντεο: Νέα Τάξη
Σχόλιο (τίτλου): Πατερική Παράδοση



Θυμίζουμε :






Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ιερομόναχου Παΐσιου Προδρομίτη, στο ανακοινωθέν της Ι.Κ. Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου. (ΟΛΗ η αλήθεια και το παρασκήνιο για την διακοπή και επαναφορά της μνημόνευσης του Βαρθολομαίου. Μια ιστορία εκβιασμού, ομολογίας και προδοσίας.)


Σχόλιο:
Τον ύπουλο ρόλο της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας, τον αποκαλύπτουμε εδώ και ένα χρόνο (ήταν από τα πρώτα μοναστήρια που ξεκίνησαν τις διώξεις όσους διέκοψαν την μνημόνευση του Βαρθολομαίου). Δείτε την ετικέτα μας "Διώξεις Αγιοριτών" (όπου η Μεγίστη Λαύρας απασχολεί ένα μεγάλο μέρος των αναρτήσεων).

Γνωρίζουμε επίσης πολύ καλά τις παρεμβάσεις του ηγουμένου και της μονής σε όλα τα μετόχια τους ανά την Ελλάδα, κάποια από τα οποία προσπαθούν να χαράξουν πιο σκληρή γραμμή αλλά κάθε φορά υποκύπτουν τελικά στις πιέσεις της μονής (γνωρίζουμε ονόματα και γεγονότα). Για να "σώσουν" τα ντουβάρια του μοναστηριού τους, αποδέχονται την αίρεση και τους αιρετικούς οικουμενιστές.


Εξαιρετικά αποκαλυπτικό το κείμενο που ακολουθεί, για τις μεθοδεύσεις που ακολούθησε η Μεγίστης Λαύρας όταν ανακοινώθηκε η διακοπή μνημόνευσης από την Ρουμάνικη σκήτη του Τιμίου Προδρόμου. Ενδεικτικά:
"Μόνο μετά από τις πιέσεις εκ μέρους της Μονής της Λαύρας στη Σύναξη και στην αδελφότητα της Σκήτης με απειλές ότι θα μας διώξουν από την Σκήτη και θα φέρουν από την Ρουμανία άλλη αδελφότητα, ακόμα και ότι θα μας αντικαταστήσουν με ελληνική αδελφότητα, μόνο τότε επανήλθαν οι πατέρες της Σκήτης στη μνημόνευση."

"Ως μέλος της Συνάξεως της Ρουμανικής Σκήτης Προδρόμου είμαι σε θέση να δηλώσω ότι δεν ήξερα για τη δημοσίευση του εν λόγω ανακοινωθέντος εκ μέρους της Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου, πράγμα που αποτελεί παράβαση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Σκήτης, ο οποίος προβλέπει ότι οποιοδήποτε έγγραφο εξαιρετικής αξίας, όπως είναι το έγγραφο που εξέδωσε ο Δικαίος, οφείλει πρώτα να εγκριθεί από τη Σύναξη της Σκήτης και να υπογραφτεί από τον Δικαίο και από τους δύο ετησίους Επιτρόπους. Αυτό δείχνει ότι δεν δόθηκε καμία σημασία στη Σύναξη και ότι το έγγραφο είναι παράνομο και άκυρο. "

Διαβάζοντας την εξιστόρηση, τα ψέμματα, και τις διώξεις ευλαβών πατέρων, στο μυαλό μας έρχεται η φράση: "σατανικά μυαλά". 


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"



ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο ανακοινωθέν 
της Ι.Κ. Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου

«αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον, 

καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς· ἦν γὰρ πονηρὰ αὐτῶν τὰ ἔργα» 
(Κατά Ἰωάννην 3:19)



Σε «επίσημο» ανακοινωθέν της Ι.Κ.Σκήτης του Τιμίου Προδρόμου, το οποίο υπογράφτηκε από τον Γέροντα Αθανάσιο Αρχιμανδρίτη, τον Δικαίο της Σκήτης, και από τους συν αυτώ αδελφούς εν Χριστώ, δηλώνουν τα εξής:


1. "Στην Ρουμανική Σκήτη του Τιμίου Προδρόμου ποτέ δεν έχει γίνει διακοπή μνημόσυνου του Οικουμενικού Πατριάρχη"
πράγμα το οποίο, δυστυχώς, δεν ισχύει, διότι εγώ, προσωπικά, μαζί με άλλους δύο πατέρες κληρικούς διέκοψα το μνημόσυνο από τον Σεπτέμβριο του 2016, με την ευλογία του Πνευματικού Πατέρα Ιουλιανού και του ιδίου του Δικαίου μας, του Γέροντα Αθανασίου, πράγμα που καταγράφτηκε στα πρακτικά της Γεροντικής Σύναξης της Σκήτης, και από τις 4/17-12-2016 διακόπηκε επίσημα στη Σκήτη το μνημόσυνο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου από τη Γεροντική Σύναξη της Σκήτης, με επικεφαλή τον Γέροντα Αθανάσιο, τον Δικαίο της σκήτης, γεγονός το οποίο καταγράφεται στα πρακτικά της Σύναξης με αρ. πρωτ. 71. 

Ο ίδιος ο Δικαίος υποτάχθηκε στην πλειοψηφία που δηλώθηκε δια ψήφου και είπε: «από σήμερα και πέρα δεν μνημονεύουμε πια»
Πιστεύουμε ότι αυτό που θέλει να δείξει ο Δικαίος σε αυτό το ανακοινωθέν είναι ότι ο ίδιος θεωρεί ότι δεν διέκοψε το μνημόσυνο, διότι δεν λειτούργησε πια μετά από εκείνη την ημέρα μέχρι την εορτή της Γέννησης του Κυρίου, όταν ο ίδιος μνημόνευσε το όνομα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, παρόλο που εξέφρασε τη διαφωνία του προς την απόφαση της Σύναξης να διακόψει το μνημόσυνο ήδη από την επίσκεψη της Επιτροπής εκ μέρους της Ι.Μ.Μ. Λαύρας με επικεφαλή τον Καθηγούμενό της – τον Αρχιμανδρίτη Πρόδρομο – στις 15/28-12-2017. 

Εδώ πρέπει να επισημάνουμε ότι όλη η αδελφότητα της Σκήτης υπέστη πιέσεις εκ μέρους της Επιτροπής της Μέγιστης Λαύρας για επαναλάβει το μνημόσυνο του αιρετικού Πατριάρχη, για τον οποίον οι Λαυριώτες Πατέρες έλεγαν ότι είναι κατεξοχήν ορθόδοξος. Πιστεύουμε ότι και οι πιέσεις της Λαύρας αποτελούν έναν λόγο που οδήγησε τον Δικαίο να αλλάξει γνώμη σχετικά με την απόφαση της Σύναξης. 

Παρόλα αυτά, ένα μόνο μέλος της Σύναξης επανέλαβε το μνημόσυνο μαζί με τον Γέροντα Δικαίο,
ενώ το υπόλοιπο της αδελφότητας επανήλθε στη μνημόνευση μόνο αφού οι μη μνημονεύοντες πατέρες εκδιώχθηκαν με πιέσεις και πονηρό τέχνασμα από τη Σύναξη και από την αδελφότητα, ή κάποιοι παραιτήθηκαν για το καλό και την ειρήνη της αδελφότητας.

Μετά από όλα αυτά, κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και των Θεοφανείων, ο Γέροντας Δικαίος Αθανάσιος παραιτήθηκε για λίγες μέρες, διότι η Σύναξη δεν συμφωνούσε μαζί του και με τους όρους της μνημόνευσης. Και για την επαναφορά του στο αξίωμα του Δικαίου, μερικοί από όσους επέμεναν στη μη μνημόνευση αποδέχτηκαν μερικούς από τους όρους που έθεσε ο Γέροντας Δικαίος, δηλαδή να λειτουργήσουν ως οικονομία σε συλλείτουργο στην εορτή της Σκήτης – των Θεοφανείων – μαζί με τον Καθηγούμενο της Μέγιστης Λαύρας, και ύστερα τους είχε υποσχεθεί την αποδοχή τους ως λειτουργούντες ιερείς στην εκκλησία χωρίς να μνημονεύουν.

Μερικοί υποτάσσονται σε όλους τους όρους αυτούς μέχρι σήμερα και λειτούργησαν σε συλλείτουργα, και μερικοί υποτάχθηκαν εν μέρει, χωρίς να λειτουργήσουν τότε με τον Καθηγούμενο της Λαύρας, ούτε στην εκκλησία μετά, διότι μετά τους το απαγόρευσε ο Γέροντας Δικαίος, επειδή προκαλούσαν, δήθεν, διασάλευση και σχίσμα στην αδελφότητα - και αυτό μέχρι την καθησύχαση των πραγμάτων.


2. Υποστηρίχθηκε ότι ο Γέροντας Ιουλιανός θα είχε υποστεί πιέσεις και του έχουν αποσπάσει με το ζόρι κάποιες δηλώσεις εναντίον του οικομενισμού και της Συνόδου της Κρήτης, και συγκεκριμένα σχετικά με τη διακοπή του μνημόσυνου του επισκόπου και ότι ο Γέροντας Ιουλιανός δεν άλλαξε σε τίποτε, και παρέμεινε όπως και πριν την Σύνοδο.
Η αλήθεια είναι ότι πράγματι ο Γέροντας Ιουλιανός δεν άλλαξε σε τίποτε και παρέμεινε εξίσου ορθόδοξος όπως και πριν τη Σύνοδο, ώστε τώρα δεν μεταλαμβάνει τα Θεία Μυστήρια μαζί με όσους υποστηρίζουν το ψέμα και την αίρεση, ούτε εξομολογείται πια στον Γέροντα Δικαίο, αλλά σε άλλο πνευματικό πατέρα της αδελφότητας, διότι, αφού ο Γέροντας είπε στον Δικαίο να διακόψει το μνημόσυνο και να μας αφήσει να λειτουργήσουμε, ο Δικαίος τον αποκάλεσε πλανεμένο και διέκοψε οποιαδήποτε επικοινωνία μαζί του.

Διευκρινίζουμε ότι ο Γέροντας Ιουλιανός και μόνος, έκλινε τη ζυγαριά της θέσης μας προς τη διακοπή μνημόσυνου στη Σύναξη της Σκήτης, ώστε όλοι μείναμε έκπληκτοι από την κατηγορηματική του απόφαση, λέγοντας: «εγώ θέλω να πεθάνω ορθόδοξος»
Τώρα εμείς, όσοι τηρούμε στη συνέχεια τη διακοπή μνημόσυνου, παρόλο που ο Γέροντας Ιουλιανός και μερικοί μη μνημονεύοντες κληρικοί, χάρι της ειρήνης της αδελφότητας, συμμετείχαν και ακόμη συμμετέχουν σε μερικές κοινές ακολουθίες με την αδελφότητα, κατηγορούμαστε ότι κάναμε σχίσμα στην Σκήτη, αν και σχίσμα έγινε τότε όταν το κύριο μέρος της αδελφότητας επανήλθε στην κοινωνία με την αίρεση δια της μνημόνευσης του Πατριάρχη εξαιτίας του Γέροντα Δικαίου. Οπότε, δεν είμαστε εμείς σε σχίσμα, αλλά όσοι υποστηρίζουν την αίρεση του οικουμενισμού.


3. Ισχυρίζεται στο ανακοινωθέν ότι η μνημόνευση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου δεν επιβλήθηκε από κάποια αρχή εκτός της αδελφότητας, αλλά από την ίδια τη θέληση της αδελφότητας να παραμένει σε κοινωνία με τον οικείο επίσκοπο, πράγμα που δεν ισχύει, διότι, όπως είπαμε προηγουμένως, η αδελφότητα στην πλειοψηφία της ήταν εναντίον της μνημόνευσης, και αυτό φάνηκε στη συνάντηση με την Επιτροπή της Λαύρας στις 15/28-12-2016, όταν οι ίδιοι οι εκπρόσωποι της Λαύρας μπόρεσαν να διαπιστώσουν ότι η πλειοψηφία είναι εναντίον της Συνόδου της Κρήτης. 
Μόνο μετά από τις πιέσεις εκ μέρους της Μονής της Λαύρας στη Σύναξη και στην αδελφότητα της Σκήτης με απειλές ότι θα μας διώξουν από την Σκήτη και θα φέρουν από την Ρουμανία άλλη αδελφότητα, ακόμα και ότι θα μας αντικαταστήσουν με ελληνική αδελφότητα, μόνο τότε επανήλθαν οι πατέρες της Σκήτης στη μνημόνευση. 
Αλλιώς, πως θα έφταναν οι πέντε πατέρες σε τόσο αυστηρά μέτρα ώστε να διακόψουν οποιαδήποτε εκκλησιαστική κοινωνία με την αδελφότητα;


4. Ισχυρίζεται ότι ο Γέροντας Δικαίος Αθανάσιος δεν έδωσε ποτέ ευλογία σε πατέρες της αδελφότητας να εκπροσωπεύσουν την Σκήτη σε διάφορες ομιλίες στην Ρουμανία για το θέμα της Συνόδου της Κρήτης και ισχυρίζεται ότι

ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΟΝΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟ, ΓΙΑ ΝΑ MEINOYME ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ OΡΘΟΔΟΞΟΙ (ΠΑΤΗΡ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ, ΣΤΟ ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ). Σχόλια.

Ομιλία του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά στο αρχονταρίκι της Ι. Μ. Αγ. Παρασκευής Μηλοχωρίου


Πηγή βίντεο: augoustino-kantiotis.gr

Σχόλιο: 

Κατ' αρχή, συγκινητική πραγματικά η συνάντηση αυτή, πατέρων που έχουν διακόψει την μνημόνευση. Λίγες τέτοιες στιγμές χαράς και αδελφικής ενότητας και αλληλοστήριξης σε έναν αγώνα τόσο σκληρό και δύσκολο. 


Μετά από τέτοιο σύντομο αλλά μεστό λόγο, που μας καλεί στο μαρτύριο, τι να σχολιάσουμε;
Όπως πολύ σωστά λέει και ο πάτερ Ευθύμιος, ας μην κοιτάμε ΠΟΣΟΙ, ας μην ανησυχούμε αν θα μας καθαιρέσουν ή αν "θα τη γλιτώσουμε επειδή θα είμαστε πολλοί και θα μας φοβηθούν". 


Ο π.Ευθύμιος μας ξεκαθάρισε: πρέπει επί τέλους να αποκτήσουμε ορθόδοξο, δηλαδή μαρτυρικό φρόνημα. Δεν θα στείλει ο Θεός αγγέλους για να καταστείλουν την αίρεση. Την εκκλησία την εμπιστεύτηκε στους πιστούς για να θυλάττουνε την πίστη. Σε εμάς. Σε σένα, σε 'μένα. 

Μαρτυρικό φρόνημα σημαίνει να μην κοιτάω το βόλεμα μου, το σπίτι, τη δουλίτσα, τον μισθό μου .. γιατί αργά ή γρήγορα έρχεται η εποχή του Αντιχρίστου (ρίξτε μια ματιά πως άλλαξε η ζωή μας σε μόλις 2 χρόνια, τι αγοράζατε τότε με κάρτες και τι σήμερα).Δεν μπορεί να επιθυμούμε μια ομολογία ΧΩΡΙΣ μαρτύριο. 


Η "κρατική" εκκλησία, είναι υπό την προστασία του κράτους και όχι του Χριστού. 
Θυμίζει επίσης όσα έγιναν με τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή
Του έλεγαν "Σύ μόνος σώζει;" τον ρωτούσαν; Μόνο εσύ λοιπόν θα σωθείς; δεν βλέπεις ότι έμεινες μόνος; Εμείς, οι πολλοί; δεν θα σωθούμε; Τι είναι αυτά που λες και κάνεις;

Τα ίδια επαναλαμβάνονται και σήμερα.. ακριβώς αυτά μας λένε .. ("εκκλησία" είναι οι δεσποτάδες με τις πανάκριβες στολές και τις μήτρες και τις μαγκούρες και τα εγκόλπια και τον αιρετικό πατριάρχη Βαρθολομαίο.., ενίοτε και με παπικούς και προτεστάντες και μονοφυσίτες συμπροσευχομένους στην ακολουθία).



"Μαρτυρικό φρόνημα ...". Τι ωραία λόγια.
Πόσο δύσκολα όταν έχουμε ταυτίσει την "εν Χριστώ ζωή" με την ευκολία μας: Να μας πηγαίνουν όλα βολικά και να μην περνάμε δυσκολίες και δοκιμασίες.


Δεν έχουμε τίποτε άλλο να πούμε. 
Τα ξέρεις. Ξέρεις πολύ καλά τι συμβαίνει.




Ο καθένας ας διαλέξει τον δρόμο του. 
Σίγουρα είναι : "στενὴ ἡ πύλη καὶ τεθλιμμένη ἡ ὁδὸς ἡ ἀπάγουσα εἰς τὴν ζωήν".



Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Ο ΓΕΡΩΝ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ !

Παρακολουθεῖτε τὴν 1η ἐκπομπὴ τοῦ διαδικτυακοῦ τηλεοπτικοῦ μας σταθμοῦ Οδύσσεια tv στὶς νέες μας ἐπαγγελματικὲς ἐγκαταστάσεις, xθές 21/7/2017 μὲ προσκεκλημένο τὸν ἀγωνιστὴ γέροντα Σάββα Λαυριώτη, σὲ μία ἐφ' ὅλης τῆς ὕλης συνέντευξη γιὰ τὰ τεκταινόμενα στὸν χῶρο τῆς Ἐκκλησίας καὶ γιὰ ἄλλα συναφῆ θέματα.





Ο Γέρων Σάββας Λαυριώτης (Πρώην Πρωτεπιστάτης της γεροντίας της ιεράς μόνης Μεγίστης Λαύρας Αγίου όρους), δίνει σημαντική συνέντευξη , στον απόηχο της «Αγίας και μεγάλης» συνόδου της Κρήτης,και περί άλλων θεμάτων και δίνει αναλυτικά τα σημεία της συνόδου της Κρήτης που την καθιστούν αιρετική και ψευτοσύνοδο και ''Οι Παναιρετικές Αποφάσεις της ληστρικής ψευτοσυνόδου του Κολυμπαρίου της Κρήτης, και η σύμπλευσή της με τον Οικουμενισμό ''


Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

ΘΕΟΚΛΗΤΕ ΦΛΩΡΙΝΗΣ , με την ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΗ τακτική σου, ΚΑΤΕΣΤΗΣΕΣ την ΜΟΝΗ της ΑΓ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΝΩΣΤΗ και τον ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΑΞΙΜΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ !!! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ. Φωτογραφίες- Βίντεο από το σημερινό συλλείτουργο ευλαβών πατέρων στην Αγ. Παρασκευή Μηλοχωρίου.

κ ΘΕΟΚΛΗΤΕ ΠΑΣΣΑΛΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ τα κατάφερες !!!

ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ

ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΞΙΟΣ –ΑΝΑΞΙΟΣ –ΑΝΑΞΙΟΣ 





Με την παρουσία της ΕΛ.ΑΣ., προσπάθησαν να επιβάλουν τις παράνομες  -εκκλησιαστικά- αποφάσεις του δεσπότη. Δεν υπολόγισαν όμως τον πιστό λαό. 

Βίντεο:
 Πηγή 4 φωτογραφιών κ βίντεο, "Νέα Εποχή"

Σχόλιο βίντεο (ο παιδαγωγός):
Πήγε να προσκυνήσει λέει ο π.Αυγουστίνος Αυξονίδης (ναι με τον αστυνομικό μαζί!)


Ευλογία Θεού σήμερα στην Ι.Μ. Αγ. Παρασκευής. Συλλειτούργησαν οι διακόψαντες το Μνημόσυνο των αιρετικών. Παρόντες και μοναχοί που αποτειχίστηκαν ἀπό τους Οικουμενιστές Επισκόπους και πλήθος πιστών!



Ἡ διακριτικότητα, ἡ σύνεση καὶ ἡ σταθερὴ στάση τοῦ Ἡγουμένου π. Μαξίμου καὶ τοῦ π. Ἰγνάτιου γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ ὅσους τοὺς ὑποστηρίζουν, βοήθησε ὥστε νὰ συσπειρωθοῦν οἱ διακόψαντες τὸ μνημόσυνο τῶν Οἰκουμενιστῶν.






Ἔτσι σήμερα συλλειτούργησαν στὴν Ἱερὰ Μονὴ Ἁγίας Παρασκευῆς Μηλοχωρίου Ἑορδαίας ὁ ἀρχιμανδρίτης τῆς Ἱ. Μονῆς π. Ἰγνάτιος, ὁ Ἡγούμενος Ἱ.Μ. Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ Φιλῶτα Ἀμυνταίου π. Παΐσιος Παπαδόπουλος, ὁ Ἱερομόναχος π.Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς καὶ ὁ ἀρχιμανδρίτης π. Μόδεστος Διασάκης.
Παρόντες ἁγιορεῖτες μοναχοί, ἀλλὰ καὶ μοναχοὶ ἀπὸ τὴν Πελοπόννησο καὶ ἄλλες περιοχὲς ποὺ ἔχουν ἀποτειχισθεῖ.


Εὐχόμαστε νὰ τοὺς ἀκολουθήσουν καὶ ἄλλοι Πατέρες, στὴν ἁγιοπατερικὴ ὁδὸ τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου, τὴν μόνη ποὺ φοβοῦνται οἱ αἱρετικοί, καὶ γι’ αὐτὸ τὴν συκοφαντοῦν, τὴν διαβάλλουν καὶ τὴν πολεμοῦν.

Γνωρίζουμε πὼς καὶ ἄλλοι ἱερωμένοι, μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ προβληματίζονται καὶ σκέπτονται τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου, καθὼς βλέπουν ὅτι οἱ Οἰκουμενιστὲς εἶναι ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ νὰ φτάσουν μέχρι τέλους στὴν προδοσία τῆς Πίστεως (μετὰ μάλιστα ἀπὸ τὸν Κολυμπάριο Σύνοδο) καὶ ἀντιλαμβάνονται ὅτι οἱ μὴ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι καὶ ποιμένες συμπορεύονται μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ δὲν ἔχουν διάθεση νὰ τοὺς ἀντιμετωπίσουν, γιατὶ φοβοῦνται τὶς θέσεις τους.

Πηγή βίντεο: augoustinos-kantiotis.gr


Διαβάστε για τα επεισόδια στον επεισοδιακό εσπερινό, την παραμονή της εορτής, εδώ:

Επεισόδια στην Αγία Παρασκευή Μηλοχωρίου. Οι πιστοί ΕΔΙΩΞΑΝ τους Οικουμενιστές που προσπάθησαν να καταλάβουν το μοναστήρι. 3 βίντεο. Ανοιχτές επιστολές πιστών. Και ΝΕΑ διακοπή μνημόνευσης του οικουμενιστή Βαρθολομαίου από ευσεβή αρχιμανδρίτη


Όλα τα βίντεο, συγκεντρωμένα εδώ:
http://agiooros.org/viewtopic.php?f=93&t=13330

Επεισόδια στην Αγία Παρασκευή Μηλοχωρίου. Οι πιστοί ΕΔΙΩΞΑΝ τους Οικουμενιστές που προσπάθησαν να καταλάβουν το μοναστήρι. 3 βίντεο. Ανοιχτές επιστολές πιστών. Και ΝΕΑ διακοπή μνημόνευσης του οικουμενιστή Βαρθολομαίου από ευσεβή αρχιμανδρίτη


Θλιβερὴ περίπτωση τῶν ἱερέων, ποὺ προσπάθησαν νὰ ἐξαπατήσουν τὸν Ἡγούμενο καὶ τοὺς μοναχούς. Μὲ ἐπίσημη δήλωσή του (τὴν ἀναρτήσαμε μόλις χθές ἐδῶ) ἔλεγαν ὅτι «δὲν θὰ μεταβοῦμε στὴν φετινὴ Πανήγυρη, γιὰ νὰ μὴ ρίξουμε λάδι στὴ φωτιά»! 

 Ἀλλὰ ἦρθαν καὶ ἄναψαν φωτιές, γιὰ νὰ χρησιμοποιήσουν τὴν ἀντίδραση τῶν μοναχῶν καὶ τῶν πιστῶν, ὡς ἐνοχοποιητικὸ στοιχεῖο ἐναντίον τους!!! (Τοῦτο φαίνεται καὶ ἀπὸ τὸν τρόπο ποὺ τὸ παρουσίασαν στὸ Κανάλι ποὺ κάλυψε τὴν προσπάθεια εἰσόδου τους στὴ Ι. Μονή!). 




Τὸ δὲ ἄκρως ἐξοργιστικὸ ἦταν τὸ ὅτι ἔκαναν τάχα ὅτι δὲν καταλάβαιναν γιατί δὲν τοὺς ἐπέτρεπαν τὴν εἴσοδο, γιατί διαμαρτύρονται! Θλιβερὴ ὑποκρισία τῶν Οἰκουμενιστῶν ρασοφόρων!



Διάλογος π.Νικηφόρου Μανάδη, πρωτοσύγκελλου Μητρόπολης Φλωρίνης, με γέροντα Αγ.Παρασκευής Μηλοχωρίου:

π. Νικηφόρος: Τὸ Μοναστήρι εἶναι τῆς Μητροπόλεως καὶ δικαιώματα ἔχει ὁ ἐπίσκοπος καὶ ὄχι ὁ κτήτορας τῆς Μονῆς. Ἀν ἐρχόταν ὁ δεσπότης ἐδῶ θὰ τὸν διώχνατε;
Γέροντας π. Μάξιμος: Δὲν μποροῦμε νὰ λειτουργήσουμε μαζί. Ἐκεῖνος μνημονεύει τὸν αἰρετικὸ πατριάρχη ὡς ὀρθόδοξο, ἐμεῖς δὲν τὸν μνημονεύουμε.
π. Νικηφόρος: Γιατί δὲν φεύγετε !!!


Μπράβο, π. Νικηφόρε! Πολύ ἀγάπη καὶ σεβασμὸ ἔχει ὁ λόγος σου! 
Τὸν 82χρονο κτήτορα τῆς Μονῆς, τὸν σεβαστό π. Μάξιμο λές νὰ φύγη, γιὰ νὰ μνημονεύεται ο αἰρετικὸς πατριάρχης! 
Τίποτε δὲν κρατήσατε ἀπὸ τὸν ἀγωνιστὴ ἱεράρχη Φλωρίνης Αὐγουστῖνο, ποὺ σᾶς χειροτονησε;



Σχόλιο (ο Παιδαγωγός)
Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ σε όλο της το μεγαλείο.
Ενώ 20-25 παπάδες (με πρωτοστάτη) τον π.Αυγουστίνο Αυξονίδη, βλέποντας ότι τελικά ΔΕΝ μπορούν να μαζέψουν κόσμο και λεωφορεία για να καταλάβουν την μονή της Αγίας Παρασκευής,


κατέληξαν τελικά να υπογράφουν κείμενο ότι τάχα διαφωνούν με τον ηγούμενο π.Μάξιμο και γι αυτό δεν θα πάνε!!!

Όμως, παρά τις παραπλανητικές υποσχέσεις τους, ο π.Αυγουστίνος Αυξονίδης, που ΠΡΩΤΟΣ υπέγραψε το κείμενο των παπάδων (που ΔΕΝ θα παραστούν), ΠΗΓΕ (μαζί με τον πρωτοσύγκελλο π.Νικηφόρο και συνοδεία αστυνομικών!) και ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΗΣΕ στα επεισόδια στην προσπάθεια να καταλάβουν το μοναστήρι:






Την απάντηση όπως μπορείτε να δείτε στα 2 βίντεο που προηγήθηκαν (πέρα από την περήφανη ορθόδοξη στάση του ηγουμένου), έδωσε  ο πιστός λαός.



ΟΜΙΛΙΑ π. ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ





Η φιλοδοξία τους να γίνουν Επίσκοποι, 
τους έκανε Οικουμενιστές!
Μερικά ερωτήματα προς τους 26 ιερείς της Εορδαίας




1. ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΗΚΑΤΕ ΤΟΝ Π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ; 
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΣ 
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ 
ΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ.

Σεβαστοί πατέρες, χαίρετε.
Διάβασα χθες την ανακοίνωσή σας, στα «Νέα της Πτολεμαΐδας»1. Θα μου επιτρέψετε να κάνω κάποιες επισημάνσεις.

Κατ’ αρχάς, γράψατε στη δήλωσή σας ότι σταθήκατε κοντά π. Αυγουστίνο από τον οποίο «γαλουχηθήκατε τα γράμματα της ιερωσύνης». Αυτός χειροτόνησε και τους περισσότερους από ’σάς. Δυστυχώς όμως, απ’ ότι φαίνεται, ελάχιστα πράγματα πήρατε από τον άγιο αυτό άνθρωπο, τον οποίο επαίνεσε ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ο αγιορείτης. Έχω στα χέρια μου και θα δημοσιεύσω σε ένα μήνα που θα είναι η ημέρα της κοιμήσεως του π. Αυγουστίνου, τις ιδιόχειρες επιστολές του Αγίου Παϊσίου με τις οποίες εκφράζει το βαθύτατο σεβασμό του και αναπέμπει ουρανομήκη εγκώμια για τον άγιο Γέροντά μας!2


Όσο ήταν επίσκοπος ο Πατήρ Αυγουστίνος, η μητρόπολή μας ήταν πρόμαχος της Ορθοδοξίας. Η φήμη της είχε φτάσει σε όλο τον κόσμο· την ονόμαζαν «το Κάστρο της Φλώρινας». Οι αγώνες του Γέροντα κατά της αίρεσης του Οικουμενισμού ήταν συνεχείς· χωρίς κανένα συμβιβασμό! 

Μόλις παραιτήθηκε όμως ο Πατήρ Αυγουστίνος και ανέλαβε ο π. Θεόκλητος, τα πράγματα άλλαξαν. Η Μητρόπολη όχι απλά σίγησε και συνθηκολόγησε με την αίρεση, αλλά

Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

«Κάποιες κοπέλες τις βίαζαν καθημερινά και για κάθε βιασμό έβαζαν και μία στάμπα στα πόδια». Οι εφιαλτικές μνήμες μιας εγκλωβισμένης Μορφίτισσας... Αφιερωμένο εξαιρετικά στον μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ.Άνθιμο

Ξέρετε, οι ορθόδοξες αγιορείτικες μονές, εκτός από υπόγεια πάρκινγκ στο Assos Odeon στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, εκτός από ερευνητικά κέντρα (πχ Ορμύλια) και εκτός από πολυκατοικίες, ακίνητα (και μετοχές σε off-shore) οφείλουν να έχουν και ιστότοπους και κανάλια και να κάνουν παραγωγές .., 
έτσι κάνει και το Radio Vaticana : 





Πριν λίγο είδαμε στο κανάλι της Μονής Βατοπεδίου Pemptousia, εδώ
συνέντευξη του "γνωστού" μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμου,

που ως "καλός χριστιανός" ζητάει "να πέσει ο φράχτης στον Έβρο" (!), "να μην υπάρχουν σύνορα" (!), "να συμπαραστεκόμαστε στους "πρόσφυγες"" και σώνει και καλά θέλει να μας πείσει για το "πόσο καλές σχέσεις έχουν χριστιανοί" (ορθόδοξοι έπρεπε να πει αλλά από τον πολύ οικουμενισμό έχει ξεχάσει τη λέξη) "και μουσουλμάνοι".


Από συγκυρία, σε γνωστό εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων διαβάζουμε για τα "συγχαρίκια" του ΚΙΣ (Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου) προς την Ιερά Σύνοδο"ο ρόλος της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι καθοριστικός στην καταπολέμηση της μισαλλοδοξίας και του φανατισμού".
«Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος εκφράζει την εκτίμησή του για την ανακοίνωση που εξέδωσε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος σχετικά με την υβριστική και χυδαία συμπειρφορά του αυτοαποκαλούμενου «πατέρα Κλεομένη» και τον βανδαλισμό του Μνημείου του Ολοκαυτώματος της πόλης της Λάρισας» σημειώνεται στην επιστολή που υπογράφει ο Πρόεδρος του Συμβουλίου κ. Δαυίδ Σαλτιέλ.

«Αποτελεί σταθερή μας πεποίθηση» υπογραμμίζεται στην επιστολή, «ότι ο ρόλος της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι καθοριστικός στην καταπολέμηση της μισαλλοδοξίας και του φανατισμού».


Εκτός λοιπόν από "προσκοπάκια" που θα μοιράζουν και θα περιθάλπουν τους "πρόσφυγες" (που θα ισλαμοποιήσουν την Ευρώπη), η εκκλησία καλείται να καταπολεμήσει την "μισαλλοδοξία" και τον "φανατισμό"! (τέτοια διαβάζει ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως, ο μητροπολίτης Βόλου και οι υπόλοιποι υποψήφιοι αρχιεπίσκοποι  και σπεύδουν για δηλώσεις νομιμοφροσύνης στην ιδεολογία της Νέας Τάξης ...)


Δείτε λοιπόν κύριε Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμε 
(βρε σύμπτωση, ένα σωρό δεσποτάδες, να έχετε πάρει το όνομα αυτού που σας χειροτόνησε, εσύ του Ανθίμου Θεσσαλονίκης, που παράτησε την μητρόπολη του και πήγε σε άλλη, καλύτερη! "μοιχεπιβάτης" είναι ο εκκλησιαστικός όρος, και σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες, ξέρετε ποια είναι η ποινή ε;) 
μια Ελληνίδα της Κύπρου από τα κατεχόμενα 
θέλει να σας καταθέσει την δική της μαρτυρία για την "συμβίωση" της με τους Τούρκους και πως βίαζαν τις κοπέλες που είχαν εγκλωβιστεί στα κατεχόμενα (για να αναγκαστούν να φύγουν). Ακούστε την :




Στις 16 Αυγούστου 1974, κατά τη δεύτερη φάση της τουρκικής εισβολής, ο χρόνος σταμάτησε για πολλά χωριά της Κύπρου. Ένα από αυτά, η Μόρφου, κράτησε στα γκρεμισμένα σπίτια της για πολύ καιρό κατοίκους εγκλωβισμένους. 
Η Ελένη Πέτρου Καραγιάννη παρέμεινε με την οικογένειά της εγκλωβισμένη για εφτά μήνες. 


«Πήραν τον πατέρα μου να τον σουβλίσουν» 

Σε μία από τις εφόδους των Τούρκων στρατιωτών στο σπίτι της Ελένης, βρέθηκε ένα όπλο πεταμένο στην αυλή. Το αντικείμενο ήταν αρκετό για να κινήσει τις υποψίες των στρατιωτών οι οποίοι αποφάσισαν να συλλάβουν τον πατέρα της με την κατηγορία πως το χρησιμοποιούσε. Ωστόσο, όπως διηγήθηκε η Ελένη, το όπλο δεν ανήκε στον πατέρα της, μάλλον κάποιος Μορφίτης το πέταξε στην αυλή τους από φόβο μην τον εντοπίσουν να οπλοφορεί. Οι προσπάθειες όμως της οικογένειας να μεταπείσουν τους στρατιώτες ήταν άκαρπες. «Οι Τούρκοι τον συνέλαβαν και τον πήραν στο Γυμνάσιο Μόρφου, το οποίο χρησιμοποιούσαν τότε σαν κέντρο ανακρίσεων και στρατιωτικό καταυλισμό. Εκεί τον ξυλοκόπησαν πολλές φορές, ζητώντας να τους πει που βρήκε το όπλο.
Στην προσπάθειά τους να τον κάνουν να ομολογήσει, έβαλαν στη φωτιά μια μεγάλη σούβλα.

Ευτυχώς, την ύστατη στιγμή, έφτασε ένας αξιωματικός ονόματι Απτουλλάχ, ο οποίος γνώριζε τον πατέρα μου, αφού του έφερνε χάπια για τον διαβήτη του, και ο οποίος μόλις έμαθε τον σκοπό για τον οποίο βρισκόταν η σούβλα στη φωτιά, την έβγαλε έξω και έδιωξε τους στρατιώτες. Ακολούθησε εξονυχιστική έρευνα, παρουσία του Απτουλλάχ στο σπίτι μας, χωρίς βέβαια να βρεθεί τίποτα κι έτσι ο πατέρας μου γλίτωσε το σούβλισμα», διηγείται το 1988 η Ελένη στο Περιοδικό. Άθαφτοι οι νεκροί 


Η εμπειρία αυτή δεν ήταν η μόνη που βίωσε. 

Θυμάται χαρακτηριστικά, πως οι στρατιώτες έσπαγαν πόρτες και παράθυρα και εισέβαλαν στα σπίτια των Μορφιτών. Όσα ήταν άδεια απλά τα έκλεβαν. Όσα όμως είχαν εγκλωβισμένες οικογένειες, δεν τα άφηναν ήσυχα. Στη διάρκεια του εγκλωβισμού πολλοί κάτοικοι πέθαναν από τις αντίξοες συνθήκες. Πολλές ήταν οι φορές που υπήρχε φαγητό ή νερό ενώ πολλές οικογένειες ζούσαν «σαν σαρδέλες» μέσα σε ένα σπίτι για να μην μένει κανείς εκτεθειμένος και μόνος. Κάποιους από αυτούς που πέθαιναν, τους έθαβαν στις αυλές των σπιτιών. 
Κάποιους όμως, όπως τον Παπαγιάννη, τον ιερέα της Μόρφου, οι Τούρκοι απαγόρευσαν να θαφτεί. ‘Ετσι το σώμα του παρέμενε εκτεθειμένο και άθαφτο για αρκετό καιρό.




Οι βιασμοί και τα σταμπαρισμένα πόδια 

Εκτός από τις λεηλασίες σπιτιών και τις εν ψυχρώ δολοφονίες δεν έλειπαν οι βιασμοί. 
Οι κοπέλες, ειδικά οι ανύπαντρες, που είχαν μείνει εγκλωβισμένες σκαρφίζονταν διάφορα τεχνάσματα για να προσπαθήσουν στο ελάχιστον να κρύψουν την ηλικία της. Κυκλοφορούσαν με μαύρες κάλτσες και τσεμπέρια στο κεφάλι για να προσπαθήσουν να φαίνονται μεγαλύτερες από ότι ήταν ή τουλάχιστον να μην φαίνονται τα χαρακτηριστικά τους. Ωστόσο, δεν κατάφερναν πάντα να γλιτώσουν.


Η οικογένεια της Ελένης φιλοξενούσε στο σπίτι της μία τέτοια ανύπαντρη κοπέλα κοντά στα 30. Ένα βράδυ η πόρτα τους χτυπούσε μανιωδώς. 

Αρχικά, ο πατέρας της πρόσταξε να μην ανοίξει κανείς, όταν όμως είδε πως ο στρατιώτης επιμένει άνοιξε την πόρτα. «Βρεθήκαμε μπροστά σε έναν ένοπλο στρατιώτη, με το τζόκεϊ του κατεβασμένο σχεδόν μέχρι τα μάτια του. Χωρίς να πει τίποτα κλείδωσε εμένα τη μητέρα και τον πατέρα μου σε ένα δωμάτιο, και έδεσε την πόρτα με λιμιστήρα που είδαμε ότι κρατούσε στην τσέπη μόλις μπήκε. Άρπαξε τότε την κοπέλα που ήταν στο σπίτι μας και
τη βίασε. Δεν ήταν όμως μόνο αυτή θύμα βιασμού. Θυμάμαι κι άλλες κοπέλες, κάποιες τις βίαζαν καθημερινά και για κάθε βιασμό έβαζαν και μία «στάμπα» στα πόδια της. Οι στάμπες μαρτυρούσαν τον αριθμό του βασανιστηρίου». 
Μετά από εφτά μήνες, η Ελένη άφησε την εγκλωβισμένη Μόρφου και μετακόμισε σε έναν προσφυγικό συνοικισμό στη Λεμεσό. 
πηγή αποσπάσματος
το απόσπασμα είδαμε εδώ

Εσείς κ.Άνθιμε, συνεχίστε τις "παράξενες" δηλώσεις σας.
Έχετε πολύ καλό "βιογραφικό". 


  • Από την απαίτηση σας να σταματήσει το έθιμο του καψίματος του Ιούδα (εδώ απαγορεύσατε την περιφορά του επιταφίου επειδή δεν συμβιβάστηκε χωριό με την απαίτηση σας) , δείτε εδώ
  • την προτροπή σας στην τότε κυβέρνηση Σαμαρά να φτιάξει το τζαμί, 
  • την χρηματοδότηση τζαμιού στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης με παρέμβαση  σας(!) (που να το ξέρει το ποίμνιο που πάνε τα χρήματα του ...),
  • να αποκαλείτε την Κωνσταντινούπολη "Instambul", δείτε εδώ
  • τις ευχές σας για "καλό μπαϊράμι", εδώ,
  • μέχρι τις "εξυπνάδες" σας για "ιερείς χωρίς ράσα". δείτε εδώ

Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Έχει πολύ μεγάλη σημασία ποιους κάνουν δεσποτάδες στη Θράκη, το "νέο Κόσοβο". Το ξέρουμε.
Οι νεαρές Ελληνίδες κοπέλες από τα κατεχόμενα της Κύπρου έχουν