" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. Απάντηση σε κάποιους που παριστάνουν τους "χριστιανούς".





ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ και ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. 
Απάντηση σε κάποιους που παριστάνουν τους "χριστιανούς".

Δυστυχώς την τόσο κρίσιμη για την πατρίδα μας περίοδο, κάποιοι επιπόλαιοι και ανόητοι "εν Χριστώ αδερφοί", για να παραστήσουν τους "πνευματικούς", 
επιλέγουν να συμπορεύονται με τα τσιράκια της Νέας Τάξης και της Παγκοσμιοποίησης, υιοθετούν την ορολογία και την προπαγάνδα της, 
και υποτιμούν τον οφειλόμενο αγώνα προς την πατρίδα.



Οι πνευματικοί τους, 
συνεχίζουν τις "αγρυπνίες" και την "σιωπή", αδιαφορώντας για την κατρακύλα, και  προτιμώντας  να κλείνουν τα "πρόβατα στο μαντρί" ...

Η πατρίδα μας συρρικνώνεται,
ο σοδομισμός επιβάλλεται και προκαλεί,
το Ισλάμ επεκτείνεται

και αυτοί "ομφαλοσκοπούν", ασχολούμενοι με το πως θα κατηγορήσουν ο ένας τον άλλο.



Οι ευθύνες στην σιωπή της συντριπτικής πλειοψηφίας των αποτειχισμένων πατέρων (του νέου ημερολογίου) και της Ιεραρχίας των ΓΟΧ, στην κρίσιμη αυτή περίοδο είναι βαρύτατες και αγγίζουν τα όρια της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ. 
(για τους άλλους, τους Ιεράρχες της (αποκαλούμενης) "Εκκλησίας της Ελλάδος", τους "επαγγελματίες" μοναχούς και ιερείς που συνεχίζουν να υπηρετούν την αίρεση του Οικουμενισμού απαξιούμε να σχολιάσουμε. Όταν ο ιερέας, που τόσο μεγάλη τιμή του έκανε ο Θεός ως άνθρωπο, προτιμά τον μισθό του από την ομολογία, και προδίδει την πίστη του για να μην χάσει την βόλεψη, τον μισθό, την ασφάλιση, την σύνταξη και τα "τυχερά", δεν χρειάζεται να γράψουμε τίποτε)

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"  



ΠΕΡΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
Απάντηση σε αυτούς που λένε ότι "δεν έχουμε εδώ πατρίδα"


Γράφει ο αδελφός μας Ιουστίνος


1. Λοιπόν, το δηλώνω. Είμαι Έλλην χριστιανός ορθόδοξος. 
Είμαι έλλην ορθόδοξος διότι γεννήθηκα απο ορθόδοξους Έλληνες γονείς, 
που είχαν τέτοιους Έλληνες γονείς, που και αυτοί είχαν παππούδες με φουστανέλες και γιαγιάδες με τσαπράζια.
 Όλοι τους αυτοί με εδίδαξαν ότι έχω μιά πατρίδα. Τόπο δηλαδή με πέτρες, χώμα , θάλασσα και καθαρά νερά. 
Αυτή την πατρίδα την πήρα κληρονομιά απο τους γονείς μου , που με όρκησαν να χύσω την τελευταία ρανίδα του αίματός μου για να μην μου την πάρουν. 



2. Και όταν τους ρώτησα γιατί, 
τότε μου αποκάλυψαν ότι εδώ περπάτησαν οι Απόστολοι και οι Άγιοι του Χριστού και ότι η Παναγία διάλεξε αυτό το μέρος να το κάνει περιβολάκι της.
Αν εμείς λοιπον χάσουμε τον τόπο αυτόν, τότε θα χάσουμε και τις ευλογίες του. 
Γι΄αυτό πρέπει να τον αγαπάμε και να πολεμάμε να μην μας τον πάρουνε οι εχθροί του Χριστού, της Παναγίας και των Αγίων. 




3. Και ότι από πολύ παλιά οι πολύ αρχαίοι πρόγονοί μας 
επειδή αγαπούσαν το υπέροχο φώς του τόπου αυτού και επειδή είχαν φόβο να μην το στερηθούν στον Άδη, εθυσίαζαν το αίμα τους για την πατρίδα τους, επειδή επίστευαν ότι οι ήρωες πεθαίνοντας πάνε με τους ήρωες στα φωτεινά Ιλύσια Πεδία και όχι στο σκότος του Άδου. 

Αν λοιπόν αυτοί που ήταν ειδωλολάτρες γίνονταν ήρωες επίτηδες για να μην χάσουν το γήϊνο φώς της Ελλάδας, πόσο ήρωες πρέπει να γίνουμε εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί, για να μην χάσουμε το άσπερον Φώς της δόξης του Χριστού;



 4. Διότι θα μας πεί ο Κύριος, 
Εγώ σας έδωσα κληρονομιά αγιασμέν
α και ένδοξα χώματα, να με δοξολογείτε και να με προσκυνείτε και εσείς τον γεμίσατε με υπερήφανους κιναίδους, μωαμεθανούς υβριστές μου, μασσώνους αρνητές μου, λατινόφραγκους περιφρονητές μου, ειδωλολάτρες του διαβόλου!
Πηγαίνετε τώρα στη Βαβυλώνα και κρεμάστε τα όργανά σας στις ιτιές του Ευφράτη για πεντακόσια τόσα χρόνια... 
Αν το θέλουμε αυτό, τότε ναί, "δεν έχουμε εδώ πατρίδα". 



5. Αν όμως δεν το θέλουμε, τότε να πολεμήσουμε.
Να λοιπόν γιατί πρέπει να πολεμάμε για την πατρίδα μας .
Γιατί η Ελλάδα είναι η μήτρα της χριστιανοσύνης και σαν τέτοια πρέπει να παραμείνει. 
Αλλοιώς χανόμαστε στη Βαβυλωνια των εθνών.. Χωρίς γλώσσα, χωρίς πατρίδα, χωρίς ιστορία και τελικά χωρίς Πίστη. 




6. Λοιπόν έχουμε Πατρίδα εδώ εμείς οι ορθόδοξοι έλληνες. 
Δεν είμαστε απάτριδες πολίτες του κόσμου. Κρατάμε Σταυρό και τον σηκώνουμε.
Και όστις θέλει οπίσω μας ελθείν.
επιμέλεια άρθρου: ο Παιδαγωγός






Διαβάστε οπωσδήποτε και :
ΕΘΝΙΣΜΟΣ, ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ, ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ και η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ από την σύγχρονη, αριστερή θολοκουλτούρα
και

ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ- ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ! Η απάντηση των "εθνικιστών" σε ένα σωρό "κοιμισμένους" ποιμένες και πρόβατα.


ΥΓ. Από τις ελάχιστες εξαιρέσεις, θα αναφέρουμε τους :
1) π.Κλεομένη (δείτε ένα σωρό δράσεις του, εδώ)
2) π.Μωυσή (εκ Πρεβέζης), (κείμενα και δράσεις του εδώ)
3) αποτειχισμένο αγιορείτη πατέρα που αυθημερόν βγήκε από το Άγιο Όρος, για να μπει ξανά την επόμενη, για να συμμετάσχει σε διαμαρτυρία στα σύνορα με τα Σκόπια.




Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!
ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΧΩΝ ΗΜΕΡΩΝ :

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Όταν δεν φτάνει το γκλοπ του "μπάτσου" ..., και το μικρόφωνο του δημοσιογράφου ..., επιστρατεύεται το παλούκι του "αντιφασίστα". Ανταπόκριση από Θεσσαλονίκη (Καμάρα) 29/6/2018.

Όπως πληροφορούμαστε (από αυτόπτη μάρτυρα), στις 6:30μμ, κατά την "αντισυγκέντρωση" των αναρχικών στην Καμάρα, ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΝ και ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΑΝ ΑΝΑΙΤΙΑ νεαρό επειδή φορούσε μπλούζα του ΠΑΟΚ.




φωτογραφίες από το αναρχικό site που διαφημίζει την αποψινή
αντισυγκέντρωση τους στην Καμάρα!


Σε βίντεο (από την αποψινή συγκέντρωση έξω από το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης), καταγγέλθηκε ότι οι ίδιοι αναρχικοί ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΑΝ ΙΕΡΕΑ (συνόδευε τα 3 κοριτσάκια του), καθώς περνούσε από την Καμάρα.


Στην Καμάρα η ΕΛ.ΑΣ., άφηνε τους αναρχικούς ανενόχλητους να προπηλακίζουν διερχόμενους ΠΑΟΚτζίδες και ιερείς. 
Φυσικά αυτά δεν τα είδε ΚΑΝΕΙΣ δημοσιογράφος.


Οι δημοσιογράφοι έχουν επιλεκτική όραση! 
Δείτε τι μεταδίδουν :

Στην συγκέντρωση έξω από το Δημαρχείο, όλοι οι δημοσιογράφοι γέμισαν με βίντεο του θεατρίνου που παρίστανε ότι έπεσε κάτω από χτύπημα "φασίστα"!

Το βίντεο που ακολουθεί και από όπου προέρχεται η φωτογραφία μας, 
δείχνει ότι ο ΣΥΡΙΖΑίος που πήγαινε στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ, έσκυψε να πέσει κάτω ΜΠΡΟΣΤΑ στον αστυνομικό! 
Άρα αποκλείεται να χτυπήθηκε με κοντάρι και γι αυτό να λιποθύμησε (όπως ο ίδιος ισχυρίζεται στα βίντεο)!




και μετά παριστάνει ότι είναι "τάβλα"!!! Δείτε:

Τα Βίντεο:
προσέξτε αριστερά στο βίντεο, 
όπου ο ΣΥΡΙΖΑίος, παριστάνει ότι πέφτει κάτω!

Δείτε το "χτύπημα" του,  σε ένα ακόμη βίντεο. 
Τι ωραία που "πέφτει" (ΧΩΡΙΣ να τον χτυπήσει ΚΑΝΕΙΣ με κοντάρι!)  :

και την φωτογραφία μας από το παραπάνω βίντεο:


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Όταν δεν φτάνει το γκλοπ του "μπάτσου" ..., 
και το μικρόφωνο του δημοσιογράφου ..., 
επιστρατεύεται το παλούκι του "αντιφασίστα".

... ενίοτε και κανένας ΣΥΡΙΖΑίος "θεατρίνος"!!!



Νεότερη Ενημέρωση:


Επικοινώνησε μαζί μας σχολιαστής και μας έστειλε τους παρακάτω συνδέσμους 
http://www.antigone.gr/gr/publications/book/oi-metamorfoseis-ths-tautothtas/
( της γνωστής ΜΚΟ "Αντιγόνη", του Τρεμόπουλου): http://www.antigone.gr/gr/staff/
και
από τους οποίους προκύπτει ότι ο κύριος που παρίστανε ότι χτυπήθηκε,

μοιάζει απίστευτα με κάποιον Πέτρο Θεοδωρίδη, συγγραφέας (ενάντια στον εθνικισμό κλπ)


Το μεταδίδουμε με κάθε επιφύλαξη αν και η ομοιότητα είναι απίστευτη:




και ένα ακόμη σχόλιο από εδώ :

Τεστ παρατηρητικότητας: Βρείτε τις διαφορές μεταξύ προπηλακισμένου συριζεου φασίστα και πατριώτη "φασίστα" 


Νεότερη Ενημέρωση:
Φυσικά μία ακόμη φορά δικαιωθήκαμε.
Γνωστός "αντιφασίστας" ο "διερχόμενος πολίτης":

Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

To Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την άγρια επίθεση που δέχτηκε ο συνάδελφος μας Πέτρος Θεοδωρίδης, πολιτικός επιστήμονας και καθηγητής του 4ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, από ομάδα ακροδεξιών στοιχείων έξω από το δημαρχείο Θεσσαλονίκης.
Οι ακροδεξιοί που είχαν συγκεντρωθεί έξω από το χώρο όπου πραγματοποιούνταν εκδήλωση του Σύριζα, αφού έβρισαν χυδαία τον συνάδελφο, τον χτύπησαν με κοντάρι με αποτέλεσμα να πέσει λιπόθυμος στο έδαφος και να μεταφερθεί σε νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους .
Ο συνάδελφος μας είναι εξέχον μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας της πόλης, γνωστός για την πολυσχιδή επιστημονική και συγγραφική του δραστηριότητα, την ενεργή του παρέμβαση στα κοινωνικά προβλήματα και την αντιφασιστική του στάση και λόγο.(...)
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Γιάννης Λαθήρας Νίκος Παλάντζας
πηγή, εδώ και εδώ


Τελικά όλοι αυτοί οι "αντιεξουσιαστές" που

Ε ρε γλέντια ... !

Εκδηλώσεις Σέρρες 29/6/2018 :

Τεταμένο ήταν το κλίμα σήμερα, 
στις επετειακές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στις Σέρρες, για την απελευθέρωση της πόλης.

Οι πολιτικοί παράγοντες 
που έδωσαν το παρόν, δέχθηκαν τα «πυρά» και βαρείς χαρακτηρισμούς από τους πολίτες.

Τόσο ο Υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής
που εκπροσώπησε την κυβέρνηση,


όσο και ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ, 
που εκπροσώπησε τον Πρόεδρο του κόμματός του Κυριάκο Μητσοτάκη, δέχθηκαν φραστικές επιθέσεις από αγανακτισμένους πολίτες, κατά τη διάρκεια της κατάθεσης στεφάνων, στο άγαλμα του Εμμανουήλ Παππά, στην πλατεία Ελευθερίας Σερρών.






Θεσσαλονίκη, Δημαρχείο, έξω από την εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ (29/6) Q

"Μασόνοι προδότες πολιτικοί
μέσα στο ελικόπτερο ποιος θα πρωτομπεί;"!!!



Κι αν νομίζετε ότι οι βροχές και οι καταιγίδες θα μας σταματήσουν:




Θεσσαλονίκη Τετάρτη 27/6/32018 
(αυθόρμητη πορεία από το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης προς το Λευκό Πύργο):




Ε ρε γλέντια !!!


Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

ΝΕΟ ΚΑΛΕΣΜΑ: Παρασκευή 29/6/2018: ΟΛΟΙ στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στις 7 μμ, στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης !

Νέο κάλεσμα αφύπνισης 
ΕΝΑΝΤΙΑ σε όσους ξεπουλάνε την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.


Αύριο, ΠΑρασκευή 29/6/2018, ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζεται 
να κάνει μια νέα εκδήλωση. Επειδή ΔΕΝ τολμούν πλέον να εμφανιστούν ΠΟΥΘΕΝΑ (θυμίζουμε την εκδίωξη τους από την Τούμπα αλλά και τις αντιδράσεις έξω από την ΔΕΘ, την περασμένη Δευτέρα 25/6/2018), επιλέγουν το "τελευταίο τους κάστρο": το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, του τουρκολάγνου Δημάρχου Μπουτάρη: 


«Ο ΣΥΡΙΖΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΠΡΟ(σ)ΚΛΗΣΕΙΣ
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ»

Θα μιλήσουν:
- Έφη Αχτσιόγλου, υπουργός Εργασίας
- Νίκος Παρασκευόπουλος, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α΄ Θεσσαλονίκης
- Γιάννης Κρεστενίτης, πανεπιστημιακός, πρόεδρος ΕΥΑΘ.
- Δημήτρης Αρκούδης, μέλος Κ.Σ. νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ
Τη συζήτηση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος, Στράτος Κερσανίδης
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018, στις 19.30.


Μία ακόμη φορά ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΊ!
ΥΠΕΡ ΒΩΜΩΝ και ΕΣΤΙΩΝ.


Η εκδήλωση είναι στις 7:30. Μαζευόμαστε μισή -μία ώρα πιο πριν.

Αφού ξεπουλήσατε την Μακεδονία, να πάτε στα Σκόπια να μιλήσετε και αν πα΄ρετε μαζί και όσους "Καρανίκες" διορίσατε στα Υπουργεία!.

Συγκέντρωση έχει εξαγγελθεί και για τις 8 μμ στο Λευκό Πύργο.
Σημειολογικά νομίζουμε ότι η συγκέντρωση έξω από το Δημαρχείο είναι πιο σημαντική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ: Η εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην ΔΕΘ, απο μέσα

Ο Θοδωρής Τσιαμίτας ήταν μέσα στην εκδήλωση και περιγράφει ΕΠΩΝΥΜΩΣ τι είδε, τι άκουσε και ...τι ρώτησε στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ:



Χτες, Δευτέρα, 25 Ιουνίου, 2018, καταφέραμε να μπούμε μέσα στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ, που ήθελε να την παρουσιάσει ως ανοιχτή και δημοκρατική προς τα έξω, αλλά στην πραγματικότητα έπρεπε να έχεις μεγάλες ικανότητες υποκριτικής για να τους πείσεις οτι είσαι κομματόσκυλό τους ώστε να εισέλθεις μέσα. Η εκδήλωση υπολογίζουμε χοντρικά να είχε γύρω στα 100 άτομα. Αν έβγαζε επίσημη ανακοίνωση αριθμού πλήθους η Ελληνική Αστυνομία ωστόσο μπορεί να απαριθμούνταν γύρω στους 30.

Η ομιλία κράτησε αρκετή ώρα, ίσως μιάμιση. Η ενημέρωση για τα οφέλη της συμφωνίας των Πρεσπών, που ουσιαστικά είναι απλώς ένα προσύμφωνο μεταξύ των ΥπΕξ Κοτζιά-Ντιμιτρόφ και τίποτα περισσότερο, δεν έγινε ποτέ.

Περίπου δέκα λεπτά προς το τέλος των ομιλιών ο κύριος Τριαντάφυλλος Μηταφίδης του ΣΥΡΙΖΑ ως τελευταίος ομιλιτής έκανε μερικές πολύ γενικές θετικές αναφορές για τη "συμφωνία", μα καμία εξήγηση ή ανάλυση για οποιοδήποτε πραγματικό όφελος. Το περισσότερο της εκδήλωσης για τα οφέλη της συμφωνίας τελικά ήταν μια κακόγουστη φιέστα του κόμματος αφιερωμένη στην προπαγάνδα για την ιστορία των Σκοπιανών, στους οποίους αναφέρονταν συστηματικά με Μακεδονικό τρόπο, στα κακά του εθνικισμού και ιμπεριαλισμού που μας έχουν οδηγήσει εδώ και τον σωτήριο ρόλο του κομμουνισμού.

Σαν να μην έφταναν όμως αυτά, ο πρώτος ομιλιτής, Βέμουντ Ώρμπακκε, θεώρησε πρέπον να μιλήσει για τους αγώνες του να αναγνωριστεί Τουρκική μειονότητα στη Θράκη, που εσφαλμένα ονομάζουμε ως μουσουλμανική, ασχέτως που έτσι αναφέρεται κι επισήμως στην συνθήκη Λωζάνης.

Αφού αντέξαμε την χυδαιότητα και τη βαρβαρότητα των ιδεολογικά ανάπηρων ομιλιτών, που ακόμη και στην προδοσία δεν είναι ικανοί να πετύχουν τους στόχους τους, αφού θα τους σταματήσουμε, περάσαμε στο τελικό μέρος και τις ερωτήσεις. Μην περιμένοντας πως θα έχουν και κανονικό κοινό σε αυτή την "ενημέρωση", ξαφνιάστηκαν εντελώς όταν η πρώτη ερώτηση που έτυχε να γίνει απο εμένα,καθώς - ω κακή τους τύχη - με επέλεξαν πρώτο απο τους ακροατές, ήταν πάνω σε αυτό που είπε ο κύριος Μηταφίδης στον επίλογό τους, περί του τέλους της διεθνούς απομόνωσης της Ελλάδος μετά την υπογραφή αυτής της συμφωνίας: εφόσον η Ελλάδα είναι αναγνωρισμένο μέλος στα Ηνωμένα Έθνη, μέλος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ, ενώ τα Σκόπια δεν είναι πουθενά σε όλα αυτά, κι ακόμα και στον ΟΗΕ έχουν το προσωρινό τους όνομα με την αρχική λέξη "πρώην", πώς μας λέτε οτι η Ελλάδα είναι που είναι διεθνώς απομονωμένη, ενώ αυτό δεν στέκεται πουθενά, κι αντιθέτως ισχύει πλήρως για τα Σκόπια;

Μας κοιτούσαν με γουρλωμένα μάτια, φανερά αποσβολωμένοι. Περάσανε μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να συνειδητοποιήσουν οτι πρέπει κάτι να πουν για να μη φανούν τόσο έκδηλα εκτεθειμένοι. Αφού κοίταζαν ο ένας τον άλλον, ο κύριος Μηταφίδης σε κάποια φάση ψέλλισε κάτι το εντελώς γενικόλογο, που ίσα που ακουγόταν, και μάλλον ήταν κάτι σαν το "μας ωφελεί η συμφωνία".

Έπειτα πήρε τον λόγο ο συντονιστής Ευρωπαϊκής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βερβέρης, για να πει άλλα αντί άλλων, παντελώς εκτός πλαισίου της ερώτησης.Κάποια στιγμή όμως, καθώς άρχισε να υπάρχει μια φανερή αμηχανία κι εκνευρισμός στην αίθουσα απο τους ομιλητές και μερικά κομματόσκυλα, ειπώθηκε - μάλλον απο τον ίδιο - πως δεν πρέπει να κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας, καθώς 140 χώρες τους έχουν αναγνωρίσει ως σκέτο Μακεδονία, Μακεδόνες, ομιλούντες τη Μακεδονική.

Τότε πήρα και πάλι τον λόγο, μόνος μου αυτή τη φορά, καθώς μετά την πρώτη ερώτηση έκαναν τα πάντα για να με αποφύγουν και ήταν χρέος κάποιου να καταδείξει την αισχρή τους προπαγάνδα - και ζητώ συγγνώμη αν στέρησα τον λόγο απο κάποιον απο τους άλλους αντιστασιακούς που βρέθηκαν αυθόρμητα μαζί μας στην ίδια αίθουσα - και ρώτησα: Αυτές οι 140 χώρες που τους αναγνωρίζουν η κάθε μία ξεχωριστά σε διμερές πλαίσιο, τους αναγνωρίζουν με τον ίδιο τρόπο μέσα στον ΟΗΕ, που είναι και ο μόνος διεθνής θεσμός που είναι αρμόδιος για την αναγνώριση ενός κράτους; Όχι. Στον ΟΗΕ τους αποκαλούν αποκλειστικά ως ΠΓΔΜ. Μήπως οι 140 χώρες που τους έχουν αναγνωρίσει, και 200 να γίνουν, είναι αυτές που θα τους βάλουν στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ; Ή είναι μόνο η Ελλάδα που έχει την δικαιοδοσία να τους αρνηθεί και να τους εμποδίσει, ώσπου να συμβιβαστούν στο αυτονόητο και να σεβαστούν την ιστορία και ταυτότητά μας;



Σε εκείνο το σημείο, αρνήθηκαν χαρακτηριστικά να απαντήσουν το οτιδήποτε,και μια κυρία που ήταν μαζί με τον άνδρα της απ'οτι φάνηκε διαμαρτυρήθηκε έντονα, ρωτώντας τους φωναχτά γιατί δεν απαντούν στις ερωτήσεις που τους θέσαμε. Λίγο μετά, επινόησαν τεχνικά προβλήματα τα οποία μας ανάγκαζαν να αποχωρήσουμε απο την αίθουσα και να βάλουμε τέλος στην εκδήλωση - φιέστα του ΣΥΡΙΖΑ. Ωστόσο, το κλείσιμο ήταν το ομορφότερο σημείο της εκδήλωσης αφού τέσσερα - πέντε νέα παιδιά αποκαλύφθηκαν κι αυτοί στο τέλος τραγουδώντας υπερήφανα και δυνατά το "Μακεδονία Ξακουστή". Ο ωραιότερος και πιό ενδεικτικός τρόπος κλεισίματος, που σύντομα θα σημάνει και το τελικό κλείσιμο της ακραίας αυτής φασιστερής παρένθεσης.



Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε κι εμείς κι αυτοί, πως η αντίσταση του λαού μας απέναντι στο απαράδεκτο δεν κάμπτεται, μα αντιθέτως ενισχύεται, καθώς όλο και περισσότεροι

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018

1) ΠΡΟΣΟΧΗ : ΟΔΗΓΙΕΣ για την αποψινή συγκέντρωση στην Θεσσαλονίκη 2) Ανακοίνωση του Ιερού Λόχου 2012, για την συνεχιζόμενη λασπολογία κατά του Συλλόγου 3) ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ και το γνωρίζουν. Και φοβούνται. 4) Οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ

Νεότερη Ενημέρωση (6:51):

Η Αγίου Δημητρίου είναι ΚΛΕΙΣΤΗ για τα οχήματα.
Η Κασσάνδρου έχει κοπεί (από το σημείο πάνω από τον Άγιο Δημήτριο και μέχρι το Υπουργείο).
Μπροστά στην πύλη του Υπουργείου έχουν τοποθετήσει κιγκλιδώματα για να μην πλησιάζει ο κόσμος κοντά.





1) ΠΡΟΣΟΧΗ : 
ΟΔΗΓΙΕΣ για την αποψινή συγκέντρωση στην Θεσσαλονίκη 


Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018, 
ώρα 19:00

ΠΡΟΣΟΧΗ:
ΜΗΝ προσεγγίσετε από την Ολύμπου (από ανατολικά), γιατί στην συμβολή των οδών "Τάσκου Παπαγεωργίου"(Τοσίτσα) και "Ολύμπου", κοντά στο στενό "Μακεδονικής Αμύνης", είναι η κατάληψη Terra Icognita (ένα παλιό κτήριο) και θα έχουν αντισυγκέντρωση εκεί :

Ομοίως, λίγα μέτρα πιο κάτω, στην γωνία Φιλίππου και Τοσίτσα θα υπάρχει επίσης αντισυγκέντρωση (επειδή είναι πολύ κοντά στην Βενιζέλου, καλύτερα ανεβείτε από Ίωνος Δραγούμη).
με μπλε χρώμα ο τρόπος προσέγγισης στη συγκέντρωση

Ομοίως όσοι έρχεστε από ανατολικά με τα πόδια, προτιμήστε την Αγίου Δημητρίου ή την Κασσάνδρου (ακόμη πιο ψηλά) ή την Εγνατία (αλλά όπως είπαμε θα ανεβείτε από πιο δυτικά, από Ίωνος Δραγούμη)

Σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζεται σε ομάδες 4-5 ατόμων που στήνονται σε γωνίες. Σε καμία περίπτωση δεν λέτε που πάτε (επικαλείστε κάποιο κατάστημα ή κάποιο συγγενικό πρόσωπο που μένει πχ κοντά στον Άγιο Δημήτριο). Στο παρελθόν αναρχικοί σχηματίζουν τέτοιες ομάδες και προπηλακίζουν μεμονωμένα πρόσωπα που πλησιάζουν αμέριμνα.

Προσεγγίστε το χώρο είτε από Εγνατία - Ιωνος Δραγούμη, ή από Αγ.Δημητρίου.

είπαμε, 
όπου δεν φτάνει το χημικό του "μπάτσου" φτάνει το παλούκι του αναρχα ... 
κλασσική τακτική της Νέας Τάξης.


ΔΕΝ θα χαρίσουμε την πόλη μας, την πόλη του Αγίου Δημητρίου σε λίγες δεκάδες μαστουρωμένα τσογλάνια, γόνους ευπόρων οικογενειών που παριστάνουν τους "επαναστάτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά".

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"




2) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΙΕΡΟΥ ΛΟΧΟΥ 2012

Ο σύλλογος μας,από το 2012 
που επίσημα ιδρύθηκε,συχνά πυκνά δέχεται επιθέσεις.


Αιτία είναι 
αφενός η εθνική δράση του και αφετέρου διότι δεν είναι ελεγχόμενος από κανένα συστημικό κέντρο.


Πολλάκις δεχτήκαμε κάθε είδους προκλήσεις και όπως αντισυγκεντρώσεις 
των γνωστών άγνωστων υπαλλήλων του κράτους,αστυνομική καταστολή,λασπολογίες,διαδικτυακές επιθέσεις,συλλήψεις ανθρώπων του συλλόγου κτλ. 


Το τελευταίο δε διάστημα,
εκτός από το συνεχόμενο μπλοκάρισμα της σελίδας στο facebook,
παρατηρούμε και ένα μπαράζ επικοινωνιακών επιθέσεων από διάφορα μέσα μαζικής εξαπάτησης που αυθαίρετα "βαπτίζουν" όποιον συμμετέχει σε επεισόδια ως "μέλος του Ιερού Λόχου".
Μάλιστα γνωστό παπαγαλάκι-προπαγανδιστής των μ.μ.ε. έφτασε να κατασκευάσει μύθευμα ότι υπάρχει κόντρα μεταξύ του συλλόγου μας με εθνικιστικό κόμμα για το ποιος θα ελέγξει τον εθνικιστικό χώρο στην Θεσσαλονίκη!!!
Πραγματικά πόσο χαζός και πόσο γελοίος μπορεί να είναι κάποιος για να φανταστεί κάτι τέτοιο;


Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πλείστες περιπτώσεις δημοσιευμάτων 
που μοιάζουν να είναι βγαλμένες από σενάρια επιστημονικής φαντασίας,που απώτερος σκοπός τους είναι να μειώσουν το αγωνιστικό πνεύμα μας.
Όμως δεν θα αναλωθούμε σε κάτι τέτοιο.


Η παρούσα ανακοίνωση 
έχει μόνο ένα σκοπό.Να εξηγήσει σε χιλιάδες φίλους του συλλόγου μας γιατί πολλές φορές η σελίδα μας -που είναι και πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας μεταξύ μας δεν είναι ορατή στο facebook.
Αγαπητοί μας Φίλοι και Συναγωνιστές,να είσαστε σίγουροι ότι σύστημα μπορεί να μας σταματήσει ΜΟΝΟ διαδικτυακά!
Στην αληθινή ζωή σύσσωμος ο Σύλλογος μας,με όλες του τις δυνάμεις συμμετέχει στην Εθνική Αντεπίθεση για μια Ελλάδα Ελεύθερη γεμάτο Ελληνόρθοδοξα Ιδεώδη!

Ζήτω η μία και Αδιαίρετος Ελλάς
Ορθοδοξία ή Θάνατος
Ελλάς Ή Τέφρα



3)  ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ 
και το γνωρίζουν. 
Και φοβούνται.


Υπό το βάρος της κοινωνικής κατακραυγής ο Λαζαρίδης έφυγε από τους ΑΝΕΛ. Τα συλλαλητήρια έχουν πολλαπλά αποτελέσματα. Γι’ αυτόν τον λόγο, προσπαθούν να τα σταματήσουν. Στη Θεσσαλονίκη, τη Δευτέρα, οι ερυθροφρουροί του Τόσκα συνέλαβαν ένα κορίτσι, επειδή συμμετείχε στη συγκέντρωση!

Οι ξεφτιλισμένοι, πάνοπλοι συλλαμβάνουν παρανόμως μια διαδηλώτρια


Η αντίσταση των πατριωτών έχει θορυβήσει το σύστημα. Για παράδειγμα, ο γνωστός πασοκάνθρωπος δημοσιογράφος Καψής ζήτησε «αυστηρή εφαρμογή του νόμου» γι’ αυτούς που συμμετέχουν δυναμικά στις συγκεντρώσεις.
Είναι εκπληκτικό πάντως το πώς οι προδότες και οι συνοδοιπόροι τους δεν μπορούν να δεχθούν ότι οι προδοτικές πράξεις τους θα έχουν συνέπειες. Αυτοί που έχουν την τύχη της πατρίδας στα χέρια τους, την τύχη των ανθρώπων, είναι ανίκανοι να αναλάβουν την ευθύνη των επιλογών τους και προσπαθούν παντοιοτρόπως, και κυρίως διά του εκφοβισμού, να φιμώσουν τον κόσμο, πιστεύοντας ότι έτσι θα ξανανιώσουν ασφαλείς. Δεν εννοούν να αντιληφθούν ότι ποτέ ξανά δεν θα νιώσουν ασφάλεια. Αυτό δεν είναι ούτε απειλή ούτε ψευτομαγκιά αλλά η πραγματικότητα. Δεν μπορεί να προδίδεις την πατρίδα και να περιμένεις ότι δεν θα σε φτύνουν στον δρόμο. Ότι τα παιδιά σου δεν θα φέρουν το στίγμα του προδότη. Ότι αντί για τη λέξη «προδότης» συχνά και για έμφαση, θα χρησιμοποιούν το επώνυμό σου: Τσίπρας, Καμμένος κ.λπ. Δεν μπορεί να καταδικάζεις τον λαό σου να ζήσει με τις συνέπειες της δικής σου προδοσίας και να πιστεύεις ότι παρ’ όλα αυτά θα σε συμπαθεί ή έστω θα του είσαι αδιάφορος. Θα σε μισεί. Για πάντα. Απλά και λογικά πράγματα.


Πανό από το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία



Και αλήθεια, πόσο αλαζόνες μπορεί να είναι, ώστε να νομίζουν ότι μπορούν να ελέγξουν τις αντιδράσεις του κόσμου, εκφοβίζοντάς τον; Και αν απαγορεύσουν τις συγκεντρώσεις, τι νομίζουν; Ότι θα μπορέσουν να ελέγξουν τον καθένα που κάθεται μέσα στο σπίτι του και τρελαίνεται; Ότι θα μπορέσουν να ελέγξουν εκείνον που νιώθει ότι αν ανεχτεί την προδοσία θα πάψει να είναι άνθρωπος, δεν θα μπορεί να ζήσει ήσυχος και ότι θα γίνει συνεργός στην προδοσία; Πώς τολμούν να πιστεύουν ότι θα μας κάνουν κι εμάς προδότες;ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ. Δεν μεγαλώσαμε με τον ίδιο τρόπο, εμάς δεν μας ανέθρεψαν να λατρεύουμε την ύλη και να πουλάμε τα πάντα για την πάρτη μας. Εμάς μας είπαν πράγματα που άγγιξαν την ψυχή μας, μας είπαν ότι είμαστε απόγονοι ηρώων και ότι η πατρίδα είναι πάνω απ’ όλα. Γιατί νομίζουν, ο προδότης Τσίπρας, ο προδότης Καμμένος, οι προδότες πολιτικοί, οι προδότες δημοσιογράφοι, ότι μπορούν να μας κρίνουν με μέτρο τον εαυτό τους; Αυτοί διδάχθηκαν την προδοσία και ότι πάνω απ’ όλα είναι το χρήμα, αυτούς τους είπαν ότι τα περί τιμής είναι για τους ανόητους ή τους αμόρφωτους. Στην άλλη, υποθετικά, η μάνα της μπορεί να της είπε «γίνε βίζιτα παγκοσμίου βεληνεκούς και τότε μπορεί να γίνεις και υπουργός», και σ’ έναν άλλο «μπορεί οι παππούδες σου να ήταν προδότες, αλλά έτσι έχεις εσύ χρήματα και καλοπερνάς, και ζεις χωρίς να δουλεύεις». Και πόσα άλλα τέτοια…


Πανό οργισμένων πατριωτών φιλάθλων


ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ και το γνωρίζουν. Και φοβούνται. 
Γι’ αυτό θέλουν να μας σταματήσουν, και αν το καταφέρουν, να νιώθουν ότι τους μοιάζουμε, ότι κατά βάθος όλοι ίδιοι είμαστε, πουλημένα τομάρια σαν κι αυτούς. Γιατί αυτοί γεννήθηκαν και μεγάλωσαν υπό τέτοιες συνθήκες και σε τέτοιο περιβάλλον, που η μοίρα τούς αρνήθηκε το δώρο της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ. Αλλά ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ. Αυτοί είναι προδότες και εμείς πατριώτες.


4) ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ


Οι τρομοκρατημένοι προδότες συνιστούν στους πατριώτες ψυχραιμία. Τις τελευταίες ημέρες, κατάπληκτοι από τη συνεχή εκδήλωση της εθνικής οργής, και συνειδητοποιώντας ότι οι φιέστες της γραβάτας και η εκστρατεία παραπληροφόρησης δεν πέρασαν, δοκιμάζουν άλλη μέθοδο: τη σύσταση ψυχραιμίας και την καταδίκη των επεισοδίων. Θα ήταν αστείο, αν δεν αφορούσε το ξεπούλημα της Μακεδονίας: τους βλέπεις έντρομους στα κανάλια να καταδικάζουν τις

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Γέροντας Σάββας Λαυριώτης :2 χρόνια από την ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ της Κρήτης και σχετικά με την ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ με τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.


ΕΠΙ Τῌ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΥΟ ΕΤΩΝ 


ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ 


ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ 


ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ – ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΣΤΩΝ.





«Πόσοι ἐπολέμησαν τὴν Ἐκκλησίαν καὶ οἱ πολεμήσαντες ἀπώλοντο·
Αὐτὴ δὲ ὑπὲρ τὸν οὐρανὸν ἀναβέβηκε. 


Τοιοῦτον ἔχει μέγεθος ἡ Ἐκκλησία·
πολεμουμένη νικᾶ· 
ἐπιβουλευομένη περιγίγνετε 
ὑβριζομένη λαμπροτέρα καθίσταται· 
δέχεται τραύματα καὶ οὐ καταπίπτει 
ὑπὸ τῶν ἑλκῶν· κλυδωνίζεται ἀλλ’ οὐ καταποντίζεται· 
χειμάζεται ἀλλὰ ναυάγιον οὐχ ὑπομένει· 
παλαίει ἀλλὰ οὐχ ἡττᾶται· 
πυκτεύει ἀλλ’ οὐ νικᾶται1» 


Ἤδη συμπληρώσαμε δύο ἔτη ἀπὸ τὴν πολυσυζητημένη αἱρετικὴ ψευδοσύνοδο τοῦ ἀρχιαιρεσιάρχη πατριάρχου Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη καὶ τῶν σύν αὐτῷ αἱρετικῶν οἰκουμενιστῶν ἐπισκόπων, τῶν ὑπογραψάντων τὰ αἱρετικὰ κείμενὰ της, τὰ ὁποῖα ἤδη ἦταν προαποφασισμένα νὰ ψηφισθοῦν, ἔτσι ὥστε νὰ κατοχυρωθεῖ ἐπισήμως καὶ συνοδικὰ ἡ δαιμονικὴ παναίρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ χειροτέρα αἵρεσις ἀπὸ ἱδρύσεως τῆς Ἐκκλησίας μας, μιὰ καὶ αὐτὴ εἶναι ἡ προοδοποίησις καί πρόδρομος τῆς Ἐκκλησίας τοῦ ἀντιχρίστου. 


Σὲ ὁμιλίες ποὺ ἔχουν γίνει, ἔχουμε ἀναπτύξει τὰ αἱρετικὰ σημεῖα τῆς ψευδοσυνόδου, μὲ κορυφαῖο αὐτὸ τῆς ἀναιρέσεως τοῦ συμβόλου τῆς Πίστεώς μας, εἰς Μίαν Ἁγίαν Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν, τὸ ὁποῖον συμφώνως μὲ τὴν ψευδοσύνοδο, δὲν ἰσχύει πλέον, διότι ὅλες οἱ αἱρέσεις εἶναι καὶ ἐπίσημα «ἐκκλησίες τοῦ Χριστοῦ», μὲ ἔγκυρα μυστήρια, καὶ σωστικὴ χάρη!!!

Ἡ παναίρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, εἶναι ἀναίρεσις τοῦ Εὐαγγελίου, διότι διδάσκει πὼς 
«Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας,»2 
σὲ ἀντίθεση μὲ τὰ ἀθάνατα καὶ ζωοποιὰ λόγια τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ
«ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή»3 
καὶ κηρύττει τὴν βασικὴ ἀρχὴ τῆς Μασονίας ὅτι δηλαδή: 
«ἕκαστος νὰ λατρεύῃ τὸν Ἕνα Θεὸν ὡς [=ὅπως] προτιμᾷ…»
«Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποῖαι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν μεταξὺ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν».4

Τὸ βασικὸ καὶ ἀντίχριστο δόγμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ διδάσκει ὅτι τὴν ἀλήθεια δὲν τὴν κατέχει μόνον μία Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὑπάρχει «κατὰ μέρος» σὲ ὅλες τὶς ὀνομαζόμενες «χριστιανικὲς ἐκκλησίες», καὶ ὅτι πρέπει νὰ ἑνωθοῦν ὅλες μαζί, γιὰ νὰ ἀποκατασταθεῖ, νὰ ἐπανιδρυθεῖ ἡ «Μία, Ἁγία, Καθολικὴ, καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία», εἰς τὴν «ἑνότητα τῆς πίστεως τῶν Χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν»!!!

Διεσπάσθη λοιπόν ἡ ἑνότητα τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, ἥ μᾶλλον διασπῶνται καὶ ἀποκόβονται ὅσοι δὲν ἀκολουθούν τὴν διαχρονία τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας ποὺ ἐκφράζεται μὲ τοὺς Ἀποστόλους, τὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδους καὶ τοὺς ἁγίους Πατέρες; 5

Αὐτὰ πιστεύει, κηρύττει καὶ ἐπιβάλλει ὁ ἀρχιαιρεσιάρχης καὶ καλούμενος ἐπίσκοπος6 Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης, καθὼς καὶ ὅσοι τὸν ἀκολουθοῦν, μνημονεύοντάς τον ὡς ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς ἀληθείας.

Καθηκόντως σύνολο τὸ Ἅγιον Ὄρος ἔπρεπε νὰ εἴχε διακόψει τὴν κοινωνία μὲ αὐτόν, συμφώνως μὲ τὸν 31ο κανόνα τῶν Ἀποστόλων, καὶ ἰδιαιτέρως τὸν 15ο κανόνα τῆς Α’Β’ Συνόδου τοῦ Μεγάλου Φωτίου. Ὅμως φαίνεται πώς οἱ ἡγούμενοι καὶ δὴ οἱ μοναχοί, ὄχι μόνον δὲν ἐνδιαφέρονται γιὰ τὰ θέματα τῆς πίστεως, ἀλλὰ καὶ προδίδουν τὸν Χριστὸ μας καὶ τὴν Παναγία του Μητέρα, διώκοντας τοὺς μοναχοὺς ποὺ ἀντιστέκονται στὴν λαίλαπα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ ποὺ τιμοῦν τοὺς ὁσιομάρτυρες ἁγιορεῖτες πατέρες καὶ ἐν τῷ λόγῳ καὶ ἐν τῇ πράξει.7



Μετὰ ἀπὸ τὴν ψευδοσύνοδο τοὺ Κολυμπαρίου, ὁ εὐλογημένος καὶ πιστὸς λαός τοῦ Θεοῦ προέβηκε εἰς τὴν ἐνδεδειγμένη ἀντίδραση τῆς διακοπῆς κοινωνίας ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς οἰκουμενιστάς, κάτι τὸ ὁποῖο ἔπρεπε νὰ ἔχει γίνει ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια, πάλι συμφώνως μὲ τὸν 15ο κανόνα τῆς ΑΒ Συνόδου. Ἀλλὰ ἔστω καὶ καθυστερημένα, σημασία ἔχει πώς ἡ ἀποτείχιση ἀπὸ τήν αἵρεση εἶναι γεγονός.


Καὶ ἐνῶ ἀνέκαθεν οἱ ἅγιοι Πατέρες μας καὶ ὁμολογητές ἀντιμετώπιζαν τὴν αἵρεση καὶ τοὺς αἱρετικούς διακόπτοντας τὴν κοινωνία μὲ αὐτούς, μὲ ἀπώτερο σκοπὸ τὴν σύγκληση ὀρθοδόξου Συνόδου γιὰ τὴν ἐπίσημη καταδίκη τῆς αἱρέσεως, δὲν συμβαίνει τὸ ἴδιο καὶ σήμερα. Γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἰστορία τῆς Ἐκκλησίας μας, ὑπάρχει σύγχυση στὸ τὶ πρέπει νὰ κάνουμε ἤ μᾶλλον στὸ τὶ ἔπρεπε νὰ εἴχαμε κάνει ἐδῶ καὶ καιρό, μὲ ἀποτέλεσμα, ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ κατοχυρωθεῖ συνοδικὰ ὡς ἐπίσημη ὀρθόδοξη διδασκαλία.

Ἡ καταστρεπτική αὐτὴ ὀλιγωρία ὀφείλεται στὸ ὅτι τὸ ἱερατεῖο, καθὼς καὶ οἱ «λεγόμενοι» ἀντιοικουμενιστές θεολόγοι (ἤ μᾶλλον θολολόγοι) ἀλλὰ καὶ οἱ λοιποὶ χριστιανοί, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί, λόγω τοῦ μή σταυρικοῦ φρονήματός τους καὶ μὴ ἀκολουθώντας τοὺς ἁγίους μας, δὲν προέβησαν πρωτίστως εἰς τὴν ἐνδεδειγμένη ἁγιοπατερικὴ καὶ ἁγιοπνευματικὴ χρήση τοῦ 15ου Κανόνος τῆς ΑΒ’ συνόδου ἐπὶ μεγάλου Φωτίου, ὁ ὁποῖος κωδικοποιεῖ τὴν διαχρονικὴ παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας ἔναντι τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων πρὶν καταδικασθοῦν συνοδικῶς, καὶ ποὺ ὀρίζει νὰ διακόπτουμε τὴν Ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία (τὸ «μνημόσυνο») μὲ αὐτοὺς ποὺ ἀθετοῦν τὴν πίστιν, τοὺς ἱεροὺς κανόνες καὶ τὶς παραδόσεις τῆς Ἐκκλησίας.

Τουναντίον, σήμερα, μερικοὶ ἄγευστοι τῆς πνευματικῆς ζωῆς, ἔχοντας τὴν μόρφωσιν τοῦ κόσμου καὶ οὐχί τοῦ Χριστοῦ, μὲ δικὲς τους αἱρετικές δοκησισοφίες τελεβαντικοῦ τύπου διαστρέφουν τὸν κανόνα, καὶ κηρύσσουν πράγματα ἀδιανόητα γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους, ἀλλὰ καὶ ἀλλότρια τῶν ἁγίων Πατέρων, ὅτι ὁ 15ος κανόνας εἶναι δυνητικός καὶ ὄχι ὑποχρεωτικός καὶ πὼς αὐτοὶ ποὺ διακόπτουν τὴν κοινωνία μὲ τοὺς ἐπισκόπους ἀκόμα καὶ γιὰ δογματικούς λόγους δημιουργοῦν σχίσμα στὴν Ἐκκλησία καὶ οἱ ἴδιοι ἀποσχίζονται ἀπὸ αὐτήν, μὲ συνέπεια νὰ βρίσκονται ἐκτὸς Ἐκκλησίας ( ἡ γνωστή Ζηζιούλια κακοδοξία τοῦ ἐπισκοποκεντρισμοῦ).

Καὶ δὲν ἔφθανε αὐτό, ἀλλὰ ἔχουμε καὶ μία μερίδα οἱ ὁποῖοι αὐτοονομάζονται «ἀποτειχισμένοι», ἀλλὰ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς ἐπισκόπους ὅπου ναὶ μὲν στὰ λόγια «φαίνονται» ὀρθόδοξοι, στὶς πράξεις ὑπογράφουν καὶ κοινωνοῦν μὲ ὅλους αὐτοὺς τοὺς οἰκουμενιστὲς ποὺ ὑπέγραψαν καὶ δέχονται τὴν αἱρετικὴ σύνοδο!!!! Καὶ μάλιστα, τολμοῦν καὶ λέγουν πώς «ὑπάρχουν 15 ἀρχιερεῖς στὴν Ἐλλαδικὴ Ἐκκλησία, οἱ ὁποῖοι εἶναι Ὀρθόδοξοι!!!. Ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς ὁ Σεραφείμ Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος μόλις κατέφθασε ὁ ἀντίχριστος Βαρθολομαῖος εἰς τὴν Ἐλλάδα (γιὰ νὰ τὴν μολύνει μὲ τὴν παρουσία του γιὰ μία ἀκόμη φορὰ) ἔσπευσε νὰ τὸν προσκυνήσει, καθὼς καὶ νὰ τοῦ στείλει τὰ διαπιστευτήριά του εἰς τό Φανάρι μὲ τὸν πιὸ δουλικὸ τρόπο8. Ἄν εἴχαμε τέτοιους ἐπισκόπους τὸ 1821, θὰ εἴμασταν ἀκόμη ὑπὸ τὸν τουρκικὸ ζυγό!!!



Ἡ δυνητικὴ ἑρμηνεία τοῦ 15ου κανόνος τῆς ΑΒ Συνόδου, ἀνατρέπει ἐκ θεμελίων ὁλόκληρη τὴν Ἁγία Γραφή καὶ τὴν πράξη τῶν ἁγίων Πατέρων, καὶ προσέτι μᾶς καθιστᾶ ὅλους, διὰ τῆς ὑπακοῆς καὶ ὑποταγῆς εἰς τὸν αἱρετικὸ Ἐπίσκοπο, συνυπευθύνους ἤ συγκοινωνούς αὐτοῦ τοῦ ἁγιογραφικοῦ ἀναθέματος, κατὰ τὸν 2ο κανόνα τῆς Ἀντιοχείας, «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτῳ ἀκοινώνητος ἔσται», ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ συμφωνία μὲ τὸν 15ο κανόνα τῆς ΑΒ Συνόδου. Πόσο ἄραγε τραγικό καὶ ἐξωφρενικὸ εἶναι ὁ ἀπ. Παῦλος νὰ ἀναθεματίζεται ἄν διδάξει κάτι ἀντίθετο ἀπὸ τὴν ἀληθινὴ πίστι καὶ ὁ κάθε σύγχρονος Ἐπίσκοπος, μὲ βάσι τὴν δυνητικὴ θεωρία τοῦ Κανόνος, ἄν διδάξει καὶ αὐτὸς κάτι ἀντίθετο, ὄχι μόνο νὰ μὴν ἀναθεματίζεται, ἀλλὰ ἀπεναντίας νὰ παραμένει εἰς τὴν θέσι του, νὰ μνημονεύεται στὰ μυστήρια καὶ νὰ εἶναι εἰς τύπον καὶ τόπον Χριστοῦ, καὶ ὑποχρεωτικῶς νὰ ὑπακούωμε εἰς αὐτόν. Ἄν τὸ ἔπρατταν αὐτὸ οἱ Ἅγιοι Πατέρες μας, σήμερα δὲν θὰ εἴχαμε Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία.

Εἶναι εὔκολο νὰ κατανοήση ἕκαστος ὅτι, τὸ νὰ ἐκληφθῆ ὡς δυνητικὸς ὁ παρὼν Κανών, ἐξυπηρετεῖ τὰ μέγιστα τοὺς αἱρετικοὺς ἐπισκόπους, καθὼς ἐπίσης καὶ τοὺς χλιαροὺς, ἀδιάφορους καὶ δειλοὺς Ὀρθοδόξους. Διότι οἱ μέν πρῶτοι διατηροῦν τὴν ποθητὴ τους ἑνότητα, ἡ ὁποία ἔχει κέντρο καὶ ἄξονα τὸν ἑαυτὸν τους καὶ οἱ δεύτεροι ἀπαλλάσσουν τὴν συνείδησί του ἀπὸ τὶς τύψεις καὶ τὶς εὐθύνες διὰ τοὺς ἀγῶνες ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ κάνουν.

Τὴν θεωρία περὶ δυνητικότητος τοῦ ΙΕʹ Κανόνος, τὴν συναντᾶμε στὴν δεκαετία τοῦ 1930, ὅταν ὁ π. Γεράσιμος Μενάγιας κατ᾿ ἐντολὴν τῆς Ι.Μ.Μ.Λαύρας Ἁγ. Ὄρους, ἀνέλαβε νὰ γράψει κατὰ τῶν «ἀγραμμάτων» ζηλωτῶν, οἱ ὁποῖοι εἶχαν προχωρήσει στὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τοῦ μασώνου Πατριάρχου Βασιλείου Βʹ, ἐξ αἰτίας τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου τὸ 1924. Κατόπιν συνεχίζει νὰ προβάλλει αὐτὴν τὴναἱρετική θεωρία ὁ πατήρ Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος μὲ τὸ γνωστόν βιβλίο «Τὰ δύο ἄκρα» (1968) καὶ κατόπιν ὁ π. Θεόκλητος Διονυσιάτης (1978).

Εἶναι δυνατὸν μία ἐντολὴ τοῦ Χριστοῦ νὰ εἶναι δυνητικὴ; Ἡ ἐντολὴ π.χ «οὐ κλέψεις», σημαίνει ἄν θέλω μπορῶ νὰ κλέβω, καὶ ἄν θέλω δὲν κλέβω; Εἶναι δυνατὸν οἱ νόμοι ἑνὸς κράτους νὰ εἶναι δυνητικοὶ;

Ὁ ΙΕ’ σὲ σύγκρισι μὲ τὸν ΛΓ’ τῶν ἁγ. Ἀποστόλων, ἀποδεικνύει ἐναργέστατα τὴν ὑποχρεωτικὴ καὶ μὴ δυνητική θεώρησι τοῦ ὑπό ἐξέτασι ἱεροῦ Κανόνος, ὁ ὁποῖος λέγει τὰ ἑξῆς: 
«Μηδένα τῶν ξένων Ἐπισκόπων, ἤ Πρεσβυτέρων, ἤ Διακόνων ἄνευ συστατικῶν προσδέχεσθαι. Καί ἐπιφερομένων δέ αὐτῶν, ἀνακρινέσθωσαν: καί εἰ μέν ὦσι κήρυκες τῆς εὐσεβείας, προσδεχέσθωσαν, εἰ δέ μήγε, τά πρός χρείαν αὐτοῖς ἐπιχορηγήσαντες, εἰς κοινωνίαν αὐτούς μή προσδέξησθε. Πολλά γάρ κατά συναρπαγήν γίνεται». 
Ἀσφαλῶς οὐδείς ἐχέφρων θὰ ἠδύνατο νὰ ἰσχυρισθῆ ὅτι ὁ παρών Κανών τῶν ἁγ. Ἀποστόλων εἶναι δυνητικός. Εἶναι ὅμως πολύ αὐστηρότερος τοῦ ὑπό ἐξέτασιν ιε’ τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Διότι ἐνῶ ὁ ΙΕ΄ τῆς Πρωτοδευτέρας ἀπαιτεῖ τὴν ἀποτείχισι ἀπὸ τὸν κηρύττοντα αἵρεσι «δημοσίᾳ καί γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ’Ἐκκλησίας»ὁ δὲ παρών ΛΓ’ τῶν ἀγ. Ἀποστόλων ἀπαιτεῖ καὶ προστάσσει τὴν ἀκριβῆ ἐξέτασι τῆς πίστεως ἑκάστου κληρικοῦ, πρὶν νὰ ἐπικοινωνήση ὁ κάθε Ὀρθόδοξος μαζὶ του. Τὸ φοβερώτερο ὅμως καὶ συγχρόνως ἐλεγκτικότερον διὰ τοὺς σημερινοὺς Ὀρθοδόξους, εἶναι ὅτι ὅλοι οἱ ἐγκεκριμένοι παλαιοὶ ἑρμηνευτὲς τοῦ παρόντος Κανόνος ἀναφέρουν νὰ ἀποτειχίζωνται οἱ Ὀρθόδοξοι ἀπὸ τοὺς Ἐπισκόπους καὶ κληρικούς, ἔστω καὶ ἄν μετὰ τὴν ἐξέτασι εὑρεθῆ ἁπλῶς ἀμφίβολος ἡ πίστις των.

Ὁ Ζωναρᾶς στὴν ἑρμηνεία τοῦ ἐν λόγῳ Κανόνος ἀναφέρει 
«...καὶ τοιούτους ὄντας (ὀρθοδόξους δηλαδὴ κατὰ τὴν πίστιν) προσδέχεσθαι καὶ συγκοινωνεῖν αὐτοῖς. Εἰ δὲ ἀμφίβολοι περὶ τὰ ὀρθά δόξουσι δόγματατὴν μετ’αὐτῶν συνδιαγωγὴν παραιτεῖσθαι παρακελεύεται (ὁ παρών δηλαδή Κανών)»9 
Ὁ Βαλσαμὼν ἀναφέρει τὰ ἑξῆς 
«...καὶ ἤ προσδέχεσθαι εἰς κοινωνίαν ὀρθοδόξους ὄντας ἤ παραιτεῖσθαι ὡς ἀμφιβόλους»10 
Ὁ Ἀριστηνὸς ἀναφέρει εἰς τὴν ἑρμηνεία του τά ἑξῆς: 
«Ἄνευ συστατικῶν οὐ δεῖ ξένον ἱερέα προσδέχεσθαι· εἰ δὲ καὶ συστατικά ἐπιφέρηται, δέον αὐτὸν καὶ οὕτως ἐπανακρίνεσθαι. Καὶ εἰ μὲν εὐσεβὴς ἀναμφιβόλως εὑρεθῆ προσίεσθαι τοῦτον· εἰ δὲ ἀμφιβάλλεται, τὰ πρὸς διοίκησιν ἐπιχορηγεῖσθαι αὐτῷ καὶ ἀποπέμπεσθαι» 11

Ὅμως τὸ κείμενο αὐτὸ δὲν ἐγράφη διὰ νὰ ἀποδείξει τὸ ὑποχρεωτικὸν τοῦ κανόνος, διότι αὐτὸ ἀποδείχθηκε εἰς ὁμιλία ὅπου ἔγινε12, καὶ ἐν καιρῷ θά ἐπανέλθουμε εἰς τό ζήτημα αὐτό μὲ περαιτέρω θεολογικὲς ἀποδείξεις περί τοῦ θέματος.

Τὸ κείμενο αὐτὸ ἐγράφη διὰ νὰ καταδειχθοῦν τὰ αἴτια τῆς μὴ ἀποτειχίσεως τῶν πιστῶν, ἀλλὰ καὶ τῆς ἀπαράδεκτης καὶ ἀντιπατερικῆς «ἀποτειχίσεως» καὶ συμπεριφορᾶς κάποιων κληρικῶν, ποὺ ἰσχυρίζονται πώς ἡ οἰκονομία καὶ ὁ δυνητισμὸς εἶναι ἡ πατερικὴ καὶ ἡ βασιλικὴ ὁδὸς τῆς Ἐκκλησίας διαχρονικά.

Οἱ σημερικοὶ χριστιανοὶ αἰσθάνονται ἔντονα τὴν ἀνάγκη νὰ καταφεύγουν σὲ μιὰ ὀργανωμένη διοικητικὰ Ἐκκλησία. Καὶ αὐτὸ γίνεται διότι

Παπά μου; Αξιωματικέ μου; Δάσκαλέ μου; Αγρότη μου; Που είσαι;

Που είσαι; 
(Παπά μου; Αξιωματικέ μου; Δάσκαλέ μου; Αγρότη μου;)
Που είσαι, Έλληνα;...



Πού είσαι, παπά μου;... Πού είσαι εσύ που φοράς το τιμημένο ράσο; Γιατί δε βαρά πένθιμα η καμπάνα του ναού; Πόσες παρακλήσεις τελούνται στον ναό; Πόσες αγρυπνίες τέλεσες; Σε πόσες μετάνοιες κάλεσες τους πιστούς; Κάλεσες τα κατηχητόπουλα να τους πεις για τον Μ.Αλέξανδρο και τον Παύλο τον Μελά; Ή μήπως δεν έμαθες ότι είναι τόσο πίσω στην ύλη που δεν διδάσκεται;


Και μιας και μιλήσαμε για ύλη... Πού είσαι, δάσκαλε;... Που είσαι κύριε καθηγητή;... Πού ήσουν όταν στην εκδρομή στην Βεργίνα οι μαθητές σου έβλεπαν πέτρες χωρίς ξενάγηση; Έκλεισαν τα σχολεία και τώρα ετοιμάζεσαι για διακοπές... Δεν είναι καιρός για Μακεδονίες... Ή μήπως είσαι τόσο "ανοιχτόμυαλος" και "προοδευτικός" που δε νοιάζεσαι για ονόματα, σύμβολα και σημαίες;



Και μιας και πήγε η κουβέντα σε σημαίες... Πού είσαι, απόστρατε αξιωματικέ μου;... Εσύ που κάθε μέρα στεκόσουν προσοχή μπροστά της; Εσύ που ξενύχτησες στα φυλάκια; Εσύ που πέταξες στον καταγάλανο ουρανό της; Πού είσαι εσύ που κατέθεσες στεφάνια στους τιμημένους νεκρούς; Πού είσαι εσύ που στη σχολή μάθαινες για το έπος των βαλκανικών πολέμων; Μπορείς να βλέπεις να παίζονται παιχνίδια με αυτό το ιερό όνομα και αυτή την ιερή γη;


Μιλώντας για γη θυμήθηκα εσένα... Πού είσαι, αγρότη μου;... Εσύ που την καλλιεργείς σε κρύο και σε ζεστή; Σε ποιον θα πουλάς στο μέλλον τα μακεδονικά προϊόντα σου; Οι πιπεριές Φλωρίνης σου στο εξωτερικό είναι γνωστές ως πιπεριές Μακεδονίας. Ακόμα δεν κατάλαβες; Κοίτα μην είναι αργά όταν θα καταλάβεις... Eσύ κερασοπαραγωγέ πληκτρολόγησες ποτέ "macedonian cherries" ή σου αρκεί που τα δίνεις τώρα με 0,40; Ούτε εσένα σε νοιάζει το όνομα;...


Ηπειρώτη μου, τα' μαθες τα νέα; Σειρά έχεις εσύ και οι Τσάμηδες... Μην ξεσηκώνεσαι για την Μακεδονία... Περίμενε, και ο Κοτζιάς θα σε περιποιηθεί κι εσένα...


Εσύ, Θρακιώτη μου, τί φοβάσαι και δεν αντιδράς;... Σου έκλεψε ο Τούρκος δυο παιδιά και στα κρατά φυλακή, και κυκλοφορούν κάποιοι άλλοι με σημαία ανεξάρτητης Θράκης... Περιμένεις κι εσύ τον Κοτζιά;...


Εσύ, Κρητικέ μου; Εσύ, πατριώτη μου Ρεθυμνιώτη Αρδακτιανέ; Τον προπάππου μου δεν ξέρω πού τον έχουν θαμμένο... Δεν ξέρω σε ποιο κομμάτι της Μακεδονικής γης να σκύψω ν' αποθέσω λίγα άνθη και τα δάκρυά μου... Πού είσαι;;;


Εσύ, Πελοποννήσιε, μακρινέ ξάδερφε Δωριέα, πού είσαι;... Ξέχασες πως οι Τημενίδες ήταν Αργείοι; Ξέχασες πως ο Κάρανος ξεκίνησε από τα μέρη σου για να ιδρύσει τις Αιγές; Εσύ Λακεδαίμονα ξέχασες πως σε ασπίδες και σε αμφορείς είχες το δεκαεξάκτινο αστέρι;


Πού είσαι, Έλληνα;... Το

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

2 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ: 1) ΕΤΣΙ υποδέχθηκαν ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ νέοι της Θεσσαλονίκης τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μηταφίδη στην αίθουσα του 2ου ορόφου! 2) Πολίτης που έκανε ερώτηση στον Μηταφίδη, τον απομάκρυναν "σηκωτό"!


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: ΕΤΣΙ υποδέχθηκαν ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ νέοι της Θεσσαλονίκης τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Μηταφίδη στην αίθουσα του 2ου ορόφου!



ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ:
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μηταφίδης, λέει ότι
όποιος θέλει μπορεί να έρθει να πει τις αντιρρήσεις του.

Πολίτης τολμάει να κάνει ερώτηση στον Μηταφίδη, έξω από το περίπτερο της ΔΕΘ
για τους προγόνους του που σφαγιάστηκαν από τους ΄Τούρκους

και τον "απομακρύνουν σηκωτό"!!!

ΔΕΘ2
  rutube_account_2504644




ΕΠΟΜΕΝΗ  συγκέντρωση:


Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης , Θεσσαλονίκη, 



Τετάρτη 27 Ιουνίου 2018, 
ώρα 19:00

ΠΡΟΣΟΧΗ: 
ΜΗΝ προσεγγίσετε από την Ολύμπου (από ανατολικά), γιατί στην συμβολή των οδών "Τάσκου Παπαγεωργίου"(Τοσίτσα) και "Ολύμπου", κοντά στο στενό "Μακεδονικής Αμύνης", είναι η κατάληψη Terra Icognita (ένα παλιό κτήριο) και θα έχουν αντισυγκέντρωση εκεί :
είπαμε, όπου δεν φτάνει το χημικό του "μπάτσου" φτάνει το παλούκι του αναρχα ... κλασσική τακτική της Νέας Τάξης.
Ομοίως, λίγα μέτρα πιο κάτω, στην γωνία Φιλίππου και Τοσίτσα θα υπάρχει επίσης αντισυγκέντρωση (επειδή είναι πολύ κοντά στην Βενιζέλου, καλύτερα ανεβείτε από Ίωνος Δραγούμη).
Ομοίως όσοι έρχεστε από ανατολικά με τα πόδια, προτιμήστε την Αγίου Δημητρίου ή την Κασσάνδρου (ακόμη πιο ψηλά) ή την Εγνατία (αλλά όπως είπαμε θα ανεβείτε από πιο δυτικά, από  Ίωνος Δραγούμη) 

Προσεγγίστε το χώρο είτε από Εγνατία - Ιωνος Δραγούμη, ή από Αγ.Δημητρίου.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

" Αν μια νταλίκα πέσει πάνω μου και σκοτωθώ τι θα πείτε στα μικρότερα; Ότι η μαμά σκοτώθηκε ή ότι πήγε στον ουρανό;"

Διαβάστε οπωσδήποτε 

εδώ 



και εδώ



" Αν μια νταλίκα πέσει πάνω μου και σκοτωθώ τι θα πείτε στα μικρότερα; Ότι η μαμά σκοτώθηκε ή ότι πήγε στον ουρανό;"

- Ομολογία "αμφοτεροδέξιου & των συν αυτώ": 
Στα 4 σχεδόν χρόνια, που ασχολούμαστε με αυτό το ιστολόγιο οφείλουμε να ομολογήσουμε πως σε καμιά από τις 7000 και πλέον αναρτήσεις, που έχουνε περάσει μπροστά από τα μάτια μας, δεν έχουμε συγκλονιστεί τόσο...

Τα στοιχεία που βγαίνουν 2 μονάχα μέρες μετά τον (προσωρινό...) αποχαιρετισμό της Μαρίας είναι τόσο απρόσμενα ωφέλιμα για όλους μας...

Η "συνέντευξή" της στο τέλος της ανάρτησης, 2 εβδομάδες πριν, θεωρούμε πως είναι μακράν η καλύτερη που έχει περάσει απ΄αυτήν εδώ την "γειτονιά"...
Η Μαρία μας (* πλέον είναι και δική μας η Μαρία...) και η οικογένειά της ανέβασε τόσο ψηλά το επίπεδο, που είμαστε πλέον όλοι εμείς οι υπόλοιποι (κυρίως όσοι από εμάς Ο Θεός παραχώρησε οικογένεια...) "υποχρεωμένοι" να τους έχουμε ως υπόδειγμα στην ζωή και στον θάνατο...




~ Πριν μια εβδομάδα συζητώντας η Μαρία με τα παιδιά της τους έλεγε:
"Να έχετε διάκριση όταν μιλάτε με τους ανθρώπους για θέματα πίστης, ανάλογα με τα βιώματα που έχουν. Για παράδειγμα, αν μια νταλίκα πέσει πάνω μου και σκοτωθώ τι θα πείτε στα μικρότερα; Ότι η μαμά σκοτώθηκε ή ότι πήγε στον ουρανό;"

~ Παραθέτουμε τον εξής διάλογο μεταξύ μιας κυρίας και του Πορφύριου. για να χαιρόμαστε και να μην απελπιζόμαστε...
Λέει η κυρία:
"Ο Θεός πήρε τη μαμά σας.."
Και απαντά ο Πορφύρης:
"Όχι μόνο δεν πήρε τη μαμά μας,αλλά μας έδωσε και τη Δική Του ακόμα!"

~ Μερικές από τις ερωτήσεις μας προς την Μαρία ( πριν από δύο εβδομάδες) σας τις παραθέτω όχι για να καταλάβετε ποια ήταν η Μαρία, αλλά γιατί εμένα με ωφέλησαν (Στην καταγραφή αυτού του διαλόγου κάποιος πολύ κοντινός στην οικογένεια Ιερέας...Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε το όνομά του...):
"- Μαρία ανησυχείς για τα παιδιά σου τώρα που μεγάλωσαν;
-Δεν υπάρχει καλύτερος πατέρας και παιδαγωγός από τον ίδιο τον Θεό. Κι όμως τα παιδιά του οι πρωτόπλαστοι αποφάσισαν να τον παρακούσουν καθώς και τις εντολές του και να φύγουν μακριά του... Εγώ δεν μπορώ παρά να αγωνίζομαι μόνο για μένα, για τα παιδιά μου απλά προσεύχομαι...

-Δεν τα νουθετείς;
-Αν το ζευγάρι ζει αγαπημένο δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω. Αυτό από μόνο του αρκεί. Εγώ προχωρώ μέσα στο σπίτι και αισθάνομαι τα παιδιά μου σαν τα παπάκια, παντού με ακολουθούν για να συζητήσουμε...Αφού τους το λέω, παιδιά με κάνετε να αισθάνομαι σαν την πάπια, αφήστε με και λίγο μόνη...

- Είσαι από αυτούς που πιστεύουν ότι η πολυτεκνια σώζει;
- Όταν γνώρισα τον Σπύρο αποφασίσαμε να κάνουμε έως 5 παιδιά, το θεωρούμε ιδανικό αριθμό, αλλά πάντα χαιρόμασταν με το κάθε παιδί που θέλαμε άλλο ένα... Για να καταλάβεις πόσο το χαίρομαι που ακόμα και το τελευταίο (το δέκατο) δεν το αφήνω να το αλλάζουν τα παιδιά. Τους λέω αυτό είναι δικό μου παιδί, όταν κάνετε δικό σας, εσείς θα το αλλάζετε.... Τώρα στο έκτο όταν είχα ρωτήσει τον παππού τον Δαμασκηνό σε δική μου αγωνία σε σχέση με τα πνευματικά...


αν ο Θεός την πολυτεκνία την προσμετρά και ως αγώνα, γιατί μου είχανε πει ότι πάνω από 6 ότι Ο Θεός το βλέπει ως σταυρό....είχε συμφωνήσει!"
Τι να πω, η κάθε λέξη της για μένα, μου μύριζε παράδεισο...!

~ Και λίγα από τα πρώτα κιόλας σχόλια: