" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
«Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία» είπε ενοχλημένος γνωστός τραγουδιστής στους δημοσιογράφους.
Ο Κωνσταντίνος Personas βρέθηκε στο κόκκινο χαλί των MAD VMA 2016 και απάντησε στην ερώτηση της δημοσιογράφου αν η καταγωγή του είναι από την Αλβανία.
«Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι είμαι από την Αλβανία. Έχω πει ότι είμαι Έλληνας 100% από τη Βόρεια Ήπειρο. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε τη διαφορά της Βορείου Ηπείρου από την Αλβανία. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη χώρα αυτή, τους εκτιμώ, με στηρίζουν κι εκείνοι, αλλά δεν μπορώ να αλλάξω το αίμα μου και τις ρίζες μου που είναι από τη Βόρεια Ήπειρο, 100% ελληνικό», τόνισε ο τραγουδιστής.
Ο Κώστας Κουφός (καλλιτεχνικό Personas) είχε μιλήσει ανοικτά για το όνομα του και την καταγωγή του από τις 25 Νοεμβρίου 2015 στην εκπομπή «Πρω1νό» του ΑΝΤ1.
Χαιρόμαστε που ο νεαρός καλλιτέχνης αναγνωρίζει την εθνοτική του καταγωγή (και μέσα από αυτόν μαθαίνει ο μέσος Έλληνας ότι υπάρχουν Έλληνες στην Βόρειο Ήπειρο, το ελληνικό κομμάτι γης που παραχωρήθηκε στην Αλβανία το 1913 και έκτοτε, με βαρύτατες ευθύνες των πολιτικών μας, παραμένει ακόμη σκλαβωμένο, παρά το ότι απελευθερώθηκε 3-4 φορές).
Ευχόμαστε ο τραγουδιστής να αναζητήσει τραγούδια με ποιότητα και όχι αυτάτης βιομηχανίας που ισοπεδώνει -αν δεν κατακρημνίζει- κάθε αξία και κάθε ηθική.
ΚΕΑΔ: Όχι Έλληνες, Μόνο Ευρωπαίοι .. Αυτή ήταν η προεκλογική αφίσα του ΚΕΑΔ.. Κατά τ άλλα εκπροσωπούν την εθνική ελληνική μειονότητα της Βορείου Ηπείρου..
Ανακοίνωση γραμμένη δια χειρός του ιδεολόγου του ΚΕΑΔ, χθεσινής ημερομηνίας, 28.06.2016, αναφέρει ότι τη δευτέρα Ιουλίου τρέχοντος, θα λάβει χώρα ιδεοπολιτικό, οργανωτικό και πολλών άλλων παραμέτρων Συνέδριο του Κόμματος Ενώσεως Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, του οποίου ηγείται ο αδιαμφισβήτητος Ντούλες Ευάγγελος εκ΄ Δροπόλεως!
Η ανακοίνωση λέει ότι το Συνέδριο καλείται σε ευνοϊκές συνθήκες για να ξεκινήσει, με άξονα το ΚΕΑΔ του Ντούλε, η ανασύνταξη της δυναμικής στο χώρο της ε.ε. μειονότητας... (!), ότι αθέμιτες διαχρονικές δυνάμεις στοχεύουν τη συρρίκνωση του ΚΕΑΔ, το οποίο μέσω του Συνεδρίου αυτού θα επιδιώξει να αντισταθμίσει το ασφυκτικό κλίμα που δημιουργείται εις βάρος του γηγενούς εδώ Ελληνισμού, αλλά διαμέσου της ενίσχυσης της εκλογικής ισχύς του ΚΕΑΔ... (που σημαίνει εξασφάλιση της επανεκλογής του Ντούλε)...
Η ανακοίνωση, διάβασε το Συνέδριο, ζητάει την υποταγή της ΟΜΟΝΟΙΑΣ στο σκοπό αυτό του ΚΕΑΔ και στο πλαίσιο αυτό θα υποδείξει σε όλους τους άλλους φορείς που σχηματίστηκαν τελευταία με γνώμονα την υπεράσπιση των εθνικών δικαιωμάτων της ε.ε. μειονότητας, τους τρόπους διάλυσης τους και ένταξής τους στις γραμμές του ΚΕΑΔ του Ντούλε.
Λοιπόν, ο ιδεολόγος του Ντούλε και ασφαλώς ο Ντούλες δεν κατάλαβαν ότι η συρρίκνωση του ΚΕΑΔ είναι άμεσο αποτέλεσμα της καταψήφισης από τους Έλληνες επειδή δεν υπερασπίστηκε τον Ελληνισμό και τα δικαιώματά του. Η αντίδραση αυτή των Ελλήνων έφτασε στο σημείο να θεωρεί καλύτερο και να το ψηφίζει ό, τι δήποτε άλλο πολιτικό σχήμα ή πρόσωπο παρά το ΚΕΑΔ. Που σημαίνει ότι
Μόλις χθες παραθέσαμε 4 αγωνιστικές ανοιχτές επιστολές πιστών, με τίτλο "Ήρθε η ώρα των πιστών" (δείτε τες εδώ).
Σήμερα προβάλουμε τα επεισόδια που έγιναν έξω από ναό στο Βόλο, κατά την άφιξη του τοπικού μητροπολίτη Ιγνατίου, για όσα απαράδεκτα είπε και αποφασίστηκαν στην "Πανορθόδοξη" (=ληστρική) Σύνοδο.
Η αστυνομία των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ συνέλαβε όσους διαμαρτυρήθηκαν και τους προσήγαγαν στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων! (αυτή είναι η χούντα στο Ελλαδιστάν. Οι "υπήκοοι" δεν επιτρέπεται ούτε να διαμαρτύρονται):
Ακολούθησαν συλλήψεις των πιστών από την αστυνομία
Έντονες διαμαρτυρίες δέχτηκε ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος εκτός και εντός του Ιερού Ναού των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου από πιστούς του Βόλου, για όσα κακόδοξα υπέγραψε στην «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» του Κολυμπαρίου Κρήτης.
Οι Ορθόδοξοι πιστοί με φωνές, «προδώσατε την Πίστη», «ντροπή σας», «είστε προδότες» υποδέχτηκαν τον κ. Ιγνάτιο, ο οποίος με το γνωστό «γλυκούλικο» ύφος του, τους ευλόγησε και κατέφυγε στον Ναό, μη τολμώντας (κατά την πάγια τακτική του) να συνομιλήσει μαζί τους και να αντικρούσει τις κατηγορίες.
Μετά από λίγη ώρα όμως κατέφθασαν αστυνομικοί και συνέλαβαν 15 περίπου από τους διαμαρτυρόμενους πιστούς.
Μία πιστή από τους προσαχθέντες στο τμήμα γράφει πως ο «γλυκούλης» (όπως τον αποκαλεί) μητροπολίτη Δημητριάδος
«κάλεσε τά άλλα γλυκά παιδιά που κρατάνε εκείνα τά γλυκά ραβδιά που ονομάζονται γκλόπς καί περάσαμε λίγες ώρες μαζί στό τμήμα, πράγμα σπάνιο όπως μας είπαν νά γεμίζει τό τμήμα τους μέ θεουσάτο καί κοτσαρία.
Εκεί είχαμε την ευκαιρία νά ανταλλάξουμε μαζί τους ονόματα, εκείνοι για νά μας έχουν στά υπ΄ όψιν καί εμείς για νά προσευχόμαστε νά τους έχει καλά η Παναγία στη δύσκολη, επικίνδυνη καί πολλές φορές τόσο άχαρη δουλεια που κάνουν, πολλές φορές να περιφρουρούν τά άνομα συμφέροντα ποταπών αξιωματούχων γυμνών της αιδούς...
Τόσο γλυκούλης πατερούλης...!
Αντιδράσεις μεγάλης ανασφάλειας νά ζει καί να κινείται μέ την προστασία της ασφάλειας!
Βρέ σείς η εκκλησία δέν είναι για νά τρυπώνετε σάν αρουραίοι καί νά κλείνετε τις πόρτες, αλλά νά μπαίνετε λεβέντικα μέ το κεφάλι όρθιο.
Μήν τους φοβάστε βρεεεεεεέ....! Αρουραίοι είναι!
Βγείτε στους δρόμους καί κράξτε τους νά μαζευτούνε μέσα στις τρύπες του!
Λωρίτου Ελένη»
Τὸ Σχόλιο από την ανάρτηση «Πάλι χτύπησε ο “γλυκούλης”. Δημητριάδος: “Να στηρίξουμε το Ισλάμ”». Όλο το σχόλιό της μπορείτε να το δείτε εδώ).
Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος, διατηρείτε εκκλη-σιαστική κοινωνία και αποδίδετε μία «άτιμον τιμήν» στον πατριάρχη ΚΠόλεως κ.Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο ασπόνδυλο, βλάσφημο της Θείας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων, και των Αγίων Συνόδων. Ένα περί-τεχνο αιρετικό κράμα, που - «γυμνή τη κεφαλή»- ρημάζει τον αμπελώνα του Κυρίου.
Εδώ και δεκαετίες εσείς και η Ιεραρχία , τιμάτε τον κ.Βαρθολομαίο και τον προβάλλετε ως πρότυπο και «ευλογία» για τους πιστούς. Είναι πλέον βέβαιο ότι και ο Άρειος να ήταν πατριάρχης, και ο Νεστόριος και Παύλος και ο Βέκκος και ο Μητροφάνης, το ίδιο θα κάνατε, αφού ο κ. Βαρθολομαίος τους εκπροσωπεί όλους παντί σθένη ξεθάβοντας τα μελανά τους πτώματα και λιτανεύοντας τα στις ψυχές των Ορθοδόξων.
Οι Επίσκοποι και σχεδόν όλος ο Κλήρος, πάσχοντες από άνοια Πίστεως, αναπαύεστε επευλογούντες την επέλαση της νοθείας και διαστρέβλωσης του κηρύγματος του Εσταυρωμένου Χριστού, χάριν των φίλων -λύκων που εισχώρησαν στην Εκκλησία Του.
Δεν πήγατε στη Σύνοδο της Κρήτης, αλλά την επομένη πανηγυρίσατε με τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο στη Βέροια αποδεικνύοντας την συμπόρευση σας –για άλλη μια φορά-με αυτόν. Κοινωνείτε εκκλησιαστικώς, τιμάτε και προβάλλετε κακοδόξους Επισκόπους που σαν αλλόθρησκοι κηρύττουν βδελυρές εκκλησιολογίες, ανώμαλες θεολογίες, αλλόκοτες ερμηνείες και καινοφανείς αερολογίες.
Συμβάλλετε στην καθιέρωση μιάς άλλης, ολέθριας Πίστης και όχι αυτής που παραλάβατε.
Γίνατε χειροκροτητές του χειροκροτητή των αντίχριστων.
Μνημονευτές του μνημονευτή των αμνημνεύτων.
Κοινωνοί του κοινωνού των ακοινώνητων.
Γίνατε αδιάφοροι, επειδή αργεί το δικαστήριο και καθυστερούν οι ευθύνες και δεν ήρθε ακόμα ο Κριτής. Είπατε: «αργεί ο Κύριος μου» [1]και σκορπάτε την περιουσία του –τις ψυχές- που σας εμπιστεύτηκε.
Υποκρίνεστε ότι φροντίζετε το ποίμνιο στις πολλές του ανάγκες, όταν όμως έρχεται η αρκούδα της αίρεσης την αφήνετε να το κατασπαράζει απολαμβάνοντας την στενή φιλία σας με τον … αρκουδιάρη.
Το μαύρο δεν μπορεί πλέον να ονομάζεται άσπρο , και το πικρό δεν
Τη Δευτέρα μετά την περασμένη Κυριακή των Αγίων Πάντων,
ξεκίνησε η νηστεία των Αγίων Αποστόλων...
η οποία πανάρχαιη νηστεία προς τιμήν των Αγίων Αποστόλων,
λήγει στις 29 Ιουνίου/ 12 Ιουλίου εκάστης περιόδου.
Για την εν λόγω νηστεία, τόνισε κάποτε ο επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης:
(...) Μεγαλύτερη οδύνη κι από το θάνατο, η μεταθανάτια διαπόμπευση του νεκρού από την ίδια του την οικογένεια. Όσο και να χτυπιέται η μάνα ράπερ στα κανάλια και τα δικαστήρια, ο θανών δεν θα αναβαθμιστεί σε Κολοκοτρώνη.
Οι στίχοι του αποπνέουν μίσος και το τυφλό μίσος είναι η απαρχή του φασισμού ασχέτως των αποδεκτών.
Βάλτε στα στιχάκια του Φύσσα όπου "φασίστας" τη λέξη "Εβραίος" ή "αράπης"... φορέστε του και ένα λευκό σεντόνι με τριγωνική απόληξη και τρύπες για τα μάτια και το στόμα και βάλτε του να κρατάει κι ένα βρόχο στο αριστερό χέρι και έχετε πλήρη εικόνα. Αν τα άσματα του αντιφασίστα αναφέρονταν σε Εβραίους ή Μωαμεθανούς, θα μας είχε επιβάλλει εμπάργκο ο ΟΗΕ και θα πήγαινε από εκρηκτικά αντιστοίχως. Τα έβαλε με το αντίπαλο δέος του υποκόσμου και δυστυχώς είχε το ανάλογο τέλος που βρωμάει πολιτική σκοπιμότητα.
Κρίμα στο παλικάρι που δολοφονήθηκε χωρίς λόγο. Ακόμα πιο κρίμα για όλους εκείνους που δεν μας αφήνουν ήσυχους με αυτή την υπόθεση και συνεχίζουν να την αξιοποιούν για τα εκλογομαγειρεία τους.
Αλήθεια αν ήταν ο Λάκης Λαζόπουλος αυτός που τραγουδούσε το βιασμό και τη δολοφονία μιας γυναίκας μπροστά στις παστωμένες γριές που τον αποθεώνουν στις εκπομπές του, γελώντας και κλάνοντας, θα ήταν εξίσου αντιφασίστας? Κρεμάλες... τρεχάλες... μυαλά στον τοίχο... μπάσο από άντερα... λείπει μόνο το σαπούνι και οι φούρνοι του Νταχάου... αλλά τι να προλάβει μόνος του κανείς!
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ
Ακολουθεί η "γνωστή επιτυχία" του "αντιφασίστα" Π. Φύσσα "Γάμα τους":
Αν,στο ζήτημα της Γενοκτονίας,είχαμε μαζί μας την Ελλάδα.....
Μέρος της ομιλίας στην εκδήλωση μνήμης που οργάνωσε ο Μορφωτικός Όμιλος Ποντίων Μεσημερίου "Αργοναύτες".
Έχουμε αναρωτηθεί πολλές φορές, πως θα ήταν οι εξελίξεις στο ζήτημα της Γενοκτονίας αν είχαμε μαζί μας την Ελλάδα.
Αν αντί για υπονόμευση, είχαμε μαζί μας ένα σοβαρό κράτος που θα υπεράσπιζε την ιερή, σπουδαία και μεγάλη αυτή υπόθεση, εντός και εκτός της χώρας. Που θα αναδείκνυε τις πτυχές ενός μαζικού εγκλήματος σε όλες του τις διαστάσεις και σε όλο το φάσμα της πολιτικής. Που θα δημιουργούσε το πλαίσιο διεκδίκησης με ιστορικές, διπλωματικές, πολιτικές και κυρίως ηθικές αναφορές, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Που θα μιλούσε και θα έπραττε για ένα ζήτημα που καθόρισε τη συνέχεια του ελληνικού λαού στον Πόντο, στην Ιωνία, στη Θράκη, στην Καππαδοκία, αλλά καθόρισε και τη συνέχεια της ανθρωπότητας. Δηλαδή αν τιμωρούνταν ο Κεμάλ δε θα είχαμε την επανάληψη των εγκλημάτων του από το μαθητή του τον Χίτλερ.
Η προκλητική απουσία της Ελλάδας από την υπόθεση της Γενοκτονίας, γίνεται μεγαλύτερη αν αναλογιστούμε τη στάση της Αρμενίας στην αντίστοιχη σοβαρή περίπτωση της Γενοκτονίας των Αρμενίων. Το είδαμε ακόμη και στην πρόσφατη απόφαση από το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο. Θλίψη και απογοήτευση γεννώνται όταν κάνεις τις συγκρίσεις.
Ωστόσο είναι σπουδαίο και ισχυρό κίνητρο να εργάζεσαι ανιδιοτελώς, έχοντας να παλέψεις με βασικό δεδομένο την απουσία της Ελλάδας. Άλλωστε ό,τι πετύχαμε έγινε από εμάς, έχοντας απούσα την Ελλάδα και παρούσα μόνο στην υπονόμευση και την άρνηση. Μας φτάνει ότι έχουμε μαζί μας το Θεό και τις ψυχές των δολοφονημένων προγόνων μας και αυτά αρκούν για τη Νίκη!
Δημοσιεύουμε σήμερα τις "ανοιχτές επιστολές" 4 πιστών (λαϊκών) Τις δύο πρώτες επιστολές τις είδαμε εδώ,
Ακολουθούν δύο ακόμη, οι επιστολές των Αδαμάντιου Τσακίρογλου
"Αρνούμαι την Αίρεση, παραμένω στην εκκλησία. Αποτείχιση τώρα"
και του Ιωάννη Ρίζου «Οὐ πᾶς ὁ λέγων μοι Κύριε Κύριε, εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ...... καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς»
Και οι 4 είναι τολμηρές, αποκαλυπτικές και ξεκάθαρες. Αφού οι δεσποτάδες μας παίζουν κρυφτούλι και δεν μας λένε αν υπέγραψαν ή όχι, αλλά κυρίως τι θα κάνουν τώρα που επίσημα (σύμφωνα με την απόφαση της "Αγίας και Μεγάλης" -ληστρικής κατ' εμάς Συνόδου) θα αποκαλούνται οι αιρετικοί "εκκλησίες" (πουθενά στην απόφαση δεν αναφέρονται ως "αιρετικοί"), ήρθε η ώρα των πιστών.
Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Επιστολή 1η
Πάτερ,
Επειδή έχουνε φτάσει στα χέρια μου από προωθήσεις φίλων διάφορα δημοσιευμένα κείμενά σας σχετικά με την λεγομένη "Μεγάλη Σύνοδο" στα οποία λίγο πολύ ζητάτε γνώμες, ας πω κι εγώ δυό λόγια για να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους και να δούμε τη θέση και τη στάση σας.
Συγχωρέστε με εκ των προτέρων για το απότομο του ύφους, δεν είμαι έτσι, ούτε είχα καμμία πρόθεση και διάθεση να εμπλακώ, αλλά οδηγείτε σε σύγχυση δικούς μου ανθρώπους και, είναι και απότομα τα γεγονότα και η ολιγωρία σας και πρέπει να υπερασπιστώ την πίστη μου έργοις και όχι μόνο λόγοις όπως κάνετε εσείς. Είμαι συνεννοήσιμος άνθρωπος, αλλά τα λόγια και οι πράξεις σας (οι μη-πράξεις σας για να είμαι ακριβής) στα περί της πίστεως δεν επιτρέπουν πλέον μισόλογα.
Είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφετε, αλλά παίζουν στην πιάτσα και είναι γνωστά εδώ και 100 χρόνια. Και παρόλο που είναι γνωστά εδώ και 100 χρόνια, το ιερατείο της Εκκλησίας των μισθωτών ποιμένων και εραστών του Οικουμενισμού (ναι, αυτούς που ξεφωνίζει ο Κύριος και σας πιάνει κι εσάς μέσα) ποιεί την νήσσαν.
Το αυτό παρατηρώ και στα κείμενά σας, καθώς και σε κείμενα και ομιλίες άλλων ανησυχούντων ορθοδόξων με προχωρημένες γνώσεις στα θεολογικά, εκκλησιολογικά και κανονικά θέματα. Εκκλησιολογικώς όμως τα κείμενα αυτά δεν πατάνε καλά.
Πού τη βρήκατε αυτή την εκκλησιολογία, δεν καταλαβαίνω.
Περιστρέφονται γύρω από διαμαρτυρίες, διαπιστώσεις, αντριέματα και φιγούρες. Αλλά δεν βλέπω να καταλήγετε στο "δια ταύτα". Τι θα κάνετε εντέλει; Τι προτείνετε ως λύση;
Ο λύκος είναι μέσα στο μαντρί κι εσείς ακόμα το σκέφτεστε; Ακόμα διαμαρτύρεστε; Ακόμα καταστρώνετε σχέδια; Ακόμα ευχολόγια; Ακόμα "θά"; Ακόμα περιμένετε καποιον άλλον να κάνει κάτι; Περιμένετε μήπως ουρανοσημία;
Και το μυαλό και τους Ιερούς Κανόνες γιατί μας τα έδωσε ο Κύριος;
Ωραίο το τσιτάτο, ωραίες οι διαπιστώσεις, αλλά τι έκανε; Συνεχίζει τη μοιχεία;
Έτσι φαίνεται. Εξάλλου η μοιχεία και η απιστία έχουν την ίδια ρίζα, όπως λένε και οι Πατέρες. Καλά είπε ο Κύριος "γενεά πονηρά και μοιχαλίς".
Μπορείτε όμως να καταλάβετε πως, ό,τι και να λέτε είσαστε σε κοινωνία με την αίρεση εδώ και 100 χρόνια;
Αντε να πούμε από το 1948 (ΠΣΕ) ή το 1965 (άρση ακοινωνησίας) επισήμως.
Εσείς, πώς υλοποιείτε τις εντολες του Θεού; Εχετε γεμίσει τον αέρα και το δίκτυο με λόγια και ατέρμονα κείμενα. Τί προσπαθείτε να κρύψετε στα ατέλειωτα κατεβατά και τις αναλύσεις σας;
Λάβετε υπ' όψιν σας ότι τα
κείμενα αυτά τα διαβάζουν και άνθρωποι που ξέρουν ότι 1+1 κάνει δύο και πως τα φωνήεντα είναι εφτά.
Ποιά είναι, ποιά πρέπει να είναι η στάση των ορθοδόξων;
Το παιχνίδι έχει χοντρύνει, δηλαδή τί λέω χοντρύνει, χοντρύτερο δε γίνεται.
Τί έχουμε παραλάβει από τους πατέρες; Να κάνουμε διαπιστώσεις και καταγραφή προβλημάτων σε καιρό κηρυσσομένων αιρέσεων; Ή τις διαμαρτυρίες που κάνετε; Ή το χαρτοπόλεμο στον
Με την χθεσινή, ιστορική του νίκη ο βρετανικός λαός έφτυσε στα μούτρα το διεθνές καθεστώς των αφεντικών, στο ίδιο ακριβώς πνεύμα με όλα τα ευρωπαϊκά έθνη. Και με 52%-48% απαντάει με τον τρόπο που αρμόζει στις απειλές, στις προσβολές, στα ψέμματα, στις προβοκάτσιες.
Λύσσαξαν κατά του Brexit τα μαντρόσκυλα της παγκοσμιοποίησης όλο αυτό το διάστημα.
Από τον Σόρος μέχρι τον Ομπάμα κι από τον Χώκινγκ ώς τον Μπέκαμ, όλοι με μια φωνή υπέρ των τραπεζών, των χρηματιστηρίων, των καναλιών, των δημοσκόπων, των κομμάτων…
Κι όμως, οι Άγγλοι απέδειξαν ότι καμμία προπαγάνδα δεν τους πτοεί, ούτε κι αν ακόμα αυτή γίνεται με …σφαίρες.
Πρόκειται για περιφανή λαϊκό θρίαμβο, για μια σπάνια νίκη της δημοκρατίας, έστω κι αν βρεθεί τρόπος να υπονομευτεί στην πράξη η λαϊκή βούληση που τόσο ξεκάθαρα εκφράστηκε.
Δυστυχώς ο απλός κόσμος δεν έχει τρόπο να υλοποιήσει όσα επιθυμεί, το σύστημα ελέγχεται από πάνω. Τα κνώδαλα του καθεστώτος θα μαζέψουν τα κουρέλια τους, θα πάρουν την γραμμή τους, θα αρχίσουν να “ερμηνεύουν” το αποτέλεσμα με το ίδιο θράσος που μέχρι χθες εξηγούσαν τι Αρμαγεδώνας θα ήταν το Brexit, και θα
Να περιμένουνε λοιπόν από τον υπουργό Απαιδείας εγκύκλιο του προς τα σχολεία με την οποία να προτρέπει ανάρτηση της φωτογραφίας του φασιστοφάγου Π. Φτύσα δίπλα στις προσωπογραφίες των ηρώων του '21. Αν υπάρχουν ακόμη αυτές!!
Ἄν μη τί ἄλλο, ό Τζήμερος πρέπει νά εἶναι τό μόνο δημόσιο πρόσωπο, πού δέν φοβήθηκε τό Άριστερό κατεστημένο καί μίλησε ὅπως άκριβῶς πρέπει.
Τί να κάνω ρε Τζήμερε που έχεις δίκηο.
Πάντα λέω ότι ένα από τα μεγάλα ατού της αριστεράς ήταν και είναι η κατασκευή ηρώων, και δη κατακαθιών και αποβρασμάτων
Γεμίσαμε "θεατές -χειροκροτητές".
Όχι μόνον στις γνωστές εκπομπές στην τηλεόραση με τους τραγουδιστές και τις τηλεπερσόνες.
Δυστυχώς ως ορθόδοξοι πιστοί -και πάλι ως θεατές- μας έμαθαν τελείως απροβλημάτιστα να χειροκροτάμε υποτίθεται χαρούμενοι, δικαιωμένοι και -κυρίως- εφησυχασμένοι - μετά την "νίκη" μας. Έχουμε "άξιους ποιμένες" που "καθαρίζουν" για εμάς, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε.
Έτσι βρίσκονται ορθόδοξα ιστολόγια που σπεύδουν να πανηγυρίσουν ότι τάχα ο μητροπολίτης Ναυπάκτου αντέδρασε, ότι τάχα 8 μητροπολίτες συνολικά ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ τις αποφάσεις της Συνόδου. (Σχετικά με τον Ναυπάκτου κάντε τον κόπο να διαβάσετε στο τέλος της ανάρτησης μια αποκάλυψη μας και σχετικό βίντεο)
Το αρχικό δημοσίευμα με τις "έγκυρες πηγές του", για τους 8 μητροπολίτες που ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ, εδώ:
Ορθόδοξα ιστολόγια κάθισαν και έφτιαξαν και όμορφα κολάζ
με τους νέους "Μάρκους Ευγενικούς" που ΔΕΝ υπέγραψαν :
Έτσι κυκλοφορεί μαζικά πλέον στα ορθόδοξα ιστολόγια (υποτίθεται αντι-οικουμενιστικά) το ακόλουθο "έγκυρο" μήνυμα, με τίτλο "Νέοι Μάρκοι Ευγενικοί" :
"Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες αρνήθηκαν να υπογράψουν το συγκεκριμένο κείμενο τουλάχιστον οκτώ Μητροπολίτες. Από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν υπέγραψε ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ιερόθεος, ο οποίος διετύπωσε την ρητή επιφύλαξή του και στα κείμενα «H AΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» και «ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ».
Το τελικό Κείμενο «ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟΝ» δεν υπέγραψαν, επίσης, -οι Μητροπολίτες Λεμεσού κ. Αθανάσιος, -Μόρφου κ. Νεόφυτος, -Κωνσταντίας και Αμμοχώστου κ. Βασίλειος, -Αμαθούντος κ. Νικόλαος, -Λήδρας κ. Επιφάνιος και Νεαπόλεως κ. Πορφύριος (από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Κύπρου), -καθώς και ο Μητροπολίτης Μπάτσκας κ. Ειρηναίος (από την αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Σερβίας)."
Παραθέτουμε αρχικά το σχόλιο μας(δημοσιεύθηκε εδώ)
"Τι εννοείτε ΔΕΝ υπέγραψαν οι συγκεκριμένοι επίσκοποι;
Μα αφού ο τρόπος λειτουργίας της "συνόδου", προβλέπει μία ψήφο για κάθε εκκλησία, αυτήν του προκαθημένου της. Δεν ζητείται από τους υπόλοιπους να υπογράψουν κάτι. Με το ίδιο σκεπτικό έπρεπε να υπογράφουν και οι λαϊκοί-εκπρόσωποι.
Θα υπήρχε θέμα αν δεν υπέγραφε ένας λαϊκός;
Και γιατί δεν έβγαλε άμεσα μια ανακοίνωση ο μητροπολίτης Ναυπάκτου και οι ιεράρχες από την Κύπρο;
Το γεγονός ότι οι συνεδριάσεις της συνόδου, γινόταν εν κρυπτώ, είχε ως αποτέλεσμα ο καθένας να διαδίδει εκ των υστέρων ότι θέλει."
Παραθέτουμε τώρα τα ντοκουμέντα από την επίσημη ιστοσελίδα της Συνόδου (εδώ) όπου ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ κανονικά τα ονόματα και του Ναυπάκτου και των μητροπολιτών εκ Κύπρου και του Μπάτσκας:
Χίος: Νεκρός στη διάρκεια συμπλοκής έπεσε λίγο μετά τις 09.30 της Πέμπτης στον καταυλισμό φιλοξενίας στη Σούδα της Χίου ένας 32χρονος πρόσφυγας.
Στον καυγά, για άγνωστη μέχρις στιγμής αιτία, ενεπλάκησαν τρεις Αιγύπτιοι.
Τι είδους πρόσφυγες μπορεί να είναι οι Αιγύπτιοι; Της Μουσουλμανικής Αδελφότητας; (Β.Σ.)
Με αιχμηρό αντικείμενο, πιθανότατα μαχαίρι, ένας 31χρονος τραυμάτισε ελαφρά στον ώμο έναν 32χρονο και στη συνέχεια θανάσιμα στην καρωτίδα έναν άλλον 32χρονο.
Το θύμα διακομίστηκε στο «Σκυλίτσειο» νοσοκομείο, ωστόσο υπέκυψε στα τραύματά του κατά το χειρουργείο.
Ο δράστης έχει συλληφθεί, ενώ προανάκριση, με τη βοήθεια μεταφραστών, διενεργεί η Ασφάλεια Χίου.
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ η ΑΠΟΚΗΡΥΞΙΣ του ληστρικού συνεδρίου της Κρήτης
και η Διακοπή Μνημοσύνου!
Τό τέλος των εργασιών της επονομαζομένης «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» έφερε στην επιφάνεια και τα τελικά κείμενα της, τα προαποφασισμένα στο Σαμπεζύ, μαζύ με δύο καινούργια: To Μήνυμα της συνόδου και την Εγκύκλιό της.
“Ηδη οι ορθόδοξοι: κληρικοί, μοναχοί, καθηγητές θεολόγοι και ευσεβείς λαϊκοί, κυρίως με παρεμβάσεις στο διαδίκτυο, μαρτυρούν αυτό που εν ορθοδόξω αυτοσυνειδησία, καρδιακά εκ Θεού πληροφορούνται ότι, αυτή η σύνοδος τελεσίδικα πλέον κατοπιν αυτών είναι ληστρική και ως κηρύττουσα αιρετικά δόγματα συνακολούθως ΑΙΡΕΤΙΚΗ, χωρίζουσα εαυτήν από τη ΖΩΣΑ αγιοπατερική διαχρονική ΣΥΝΟΔΙΚΗ παράδοση της Εκκλησίας.
Οι αποφάσεις της, όπως άλλωστε ΡΗΤΑ καταγράφεται στο κανονισμό της, είναι υποχρεωτικές για ΟΛΕΣ τις υπογράφουσες τοπικές Εκκλησίες. Με απλά λόγια για τους ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ που διαφωνούν διαμορφώνεται πλέον ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ τηςΑΠΟΚΗΡΥΞΕΩΣ του ληστρικού συνεδρίου της Κρήτης, διότι άλλως παραδέχονται ότι τα υπογεγραμμένα υπό των Εκκλησιών τους στη ψευδοσύνοδο τούς καλύπτουν και τα αναγνωρίζουν…
Τελικώς για το ποίμνιο απομένει ο μόνος πατερικά υποδεικνυόμενος δρόμος:
Της διακοπής εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους προδότες τών επισκοπικών τους υποσχέσεων.
Τα όσα επακολουθήσουν βαρύνουν εξ ολοκλήρου τούς υπογράψαντας οικουμενιστές και τους αποδεχομένους τις αποφάσεις αυτών.
Οι καρποί των πράξεών τους δημιουργούν τετελεσμένα βάσει των οποίων οι ορθόδοξοι θα πράξουν αναλόγως.
Τις προσεχείς ημέρες θα ακολουθήσει κείμενο στο οποίο, χάριτι Θεού, θα υπάρξει παρουσίαση και ενδελεχής έλεγχος τών κακοδοξιών τών κειμένων της ληστρικής συνόδου.
I. Μ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΠΡΩΤΕΣ ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 27η Ιουνίου 2016
Με πολύ θλίψη και οδύνη ψυχής παρακολουθήσαμε από τα ΜΜΕ την έναρξη της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου αρχής γενομένης από την Θεία Λειτουργία της Κυριακής της Πεντηκοστής και καταθέτουμε με πολλή συντομία στις γραμμές που ακολουθούν στον πιστό λαό του Θεού τις πρώτες διαπιστώσεις μας.
Πρώτη θλιβερή διαπίστωση, η παρουσία και συμπροσευχή κατά τον Όρθρο και την Θεία Λειτουργία της μεγάλης αυτής Δεσποτικής εορτής στον Ιερό Ναό του Αγίου Μηνά Ηρακλείου, των αιρετικών Παπικών, Προτεσταντών και Μονοφυσιτών, κάτι το οποίον, όπως είναι γνωστό σε όλους, απαγορεύεται από τους Ιερούς Κανόνες. Οι Ορθόδοξοι προκαθήμενοι και οι άλλοι συμμετάσχοντες ιεράρχες καταπάτησαν Ιερούς Κανόνες, Αποστολικούς και Συνοδικούς, θέλοντας έτσι εκ προοιμίου να στείλουν ένα μήνυμα σ’ όλο τον κόσμο, πόσο σέβονται τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων και κατ’ επέκτασιν τον Συνοδικό Θεσμό, για τον οποίο κόπτονται και ομιλούν με μεγαλόστομες διακηρύξεις.
Δεύτερη θλιβερή διαπίστωση, η παρουσία κατά την έναρξη των εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου ως επισήμων προσκεκλημένων των αντιπροσωπειών, που έστειλαν οι αιρετικές κοινότητες των Παπικών, Προτεσταντών, και Μονοφυσιτών, κάτι που είναι μια πρωτοφανής καινοτομία, ξένη προς την Συνοδική μας Παράδοση. Μάλιστα οι εν λόγω αντιπρόσωποι προσφωνήθηκαν ως «εκπρόσωποι αδελφών Εκκλησιών» από τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, προτού ακόμη η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος αποφανθεί περί της εκκλησιαστικότητος, η μη των εν λόγω αιρετικών κοινοτήτων. Έτσι ο κ. Βαρθολομαίος δημιουργώντας ένα τετελεσμένο γεγονός, έστειλε ένα δεύτερο μήνυμα, στα μέλη της Συνόδου αυτή τη φορά, ότι δεν έχει καμιά διάθεση να ονομάσει τους ετεροδόξους αιρετικούς, αλλά αδελφές Εκκλησίες. Ποτέ στην ιστορία των Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων της βυζαντινής περιόδου δεν υπήρξε το φαινόμενο των «παρατηρητών». Το να
Παραθέτουμε μια σύντομη επισκόπηση του Thessaloniki Gay Pride και των αντιδράσεων που έγιναν κατά καιρούς, ως αφορμή προβληματισμού.
Ιούνιος 2012: 1ο Thessaloniki Gay Pride
Αναγγέλλεται η 1η παρέλαση ομοφυλοφίλων στην πόλη.
Ομάδα 20-30 πιστών, αντιδρά αιφνιδιαστικά, κλείνοντας τους τον δρόμο. Επεμβαίνουν δυνάμεις των ΜΑΤ που μετά από λίγη ώρα πετυχαίνουν να τους απομακρύνουν.
Οι πιστοί παραμένουν και συνεχίζουν να αντιδρούν ενώ η "παρέλαση" περνάει από μπροστά τους :
Δύο μήνες αργότερα πιστοί, αναλαμβάνουν διάφορες πρωτοβουλίες (δείτε εδώ),
και ανάμεσα σε αυτές συλλέγουν 1225 υπογραφές και στέλνουν την ανοιχτή επιστολή τους στον Δήμαρχο Μπουτάρη (δείτε εδώ).
Την πρωτοβουλία είχαν τα πνευματικά παιδιά του π.Σ., αγιορίτη (ο οποίος. όπως πληροφορηθήκαμε, εκδιώχθηκε από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης και μετά βίας βρήκε "καταφύγιο" σε κοντινή σχετικά μητρόπολη, και έκτοτε έπαψε να "παίρνει πρωτοβουλίες"),
Σε λίγους μήνες, οι υπογραφές διαμαρτυρίας προς τον δήμαρχο κ.Μπουτάρη είχαν φτάσει τις 18.720 (δείτε εδώ).
2013-2014: 2ο και 3o Thessaloniki Gay Pride
Μετά από προτροπές ιστολογίων και συλλόγων (πχ εδώ και εδώ) πχ για πένθιμες κωδωνοκρουσίες των καμπάνων όλων των ιερών ναών κλπ,
και μετά από αρκετό παρασκήνιο, τις δύο αυτές χρονιές, την σκυτάλη παίρνουν τα "Συνεργαζόμενα Ορθόδοξα Σωματεία" της Θεσσαλονίκης.
Διοργανώνουν ανοιχτή συγκέντρωση στο προαύλιο του πολιούχου Αγίου Δημητρίου (συγκέντρωση που κατ' ουσίαν μποϋκοτάρεται από την τοπική μητρόπολη με αποτέλεσμα να εμφανιστούν απειροελάχιστοι κληρικοί, να μην υπάρχουν καθόλου καρέκλες κλπ) .
Λίγα χρόνια αργότερα οι περισσότεροι από τους ελάχιστους ιερείς που τόλμησαν να παραστούν, θα βρεθούν λίγο ή πολύ "διωγμένοι" (πχ ο π.Νικόλαος Μανώλης, διαβάστε εδώ, ο π.Θεόδωρος Ζήσης, ομότιμος καθηγητής της Θεολογικής, γνωστός για τους αγώνες του ενάντια στον οικουμενισμό : δεν τον καλούν πουθενά να μιλήσει κλπ).
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στον π.Θεόδωρο Ζήση, απαγορεύθηκε από την μητρόπολη να μιλήσει στην συγκέντρωση του 2013, παρά το ότι είχε αναφερθεί στο αρχικό κάλεσμα ότι θα χαιρετούσε, (δείτε τα σχόλια εδώ)
Η φωτογραφία από την συγκέντρωση του 2014. Οι ελάχιστοι ιερείς/ιερομόναχοι, που τόλμησαν να παραστούν.
Το κανάλι 4Ε και ο αντίστοιχος ραδιοφωνικός σταθμός "Λυδία", ΔΕΝ προβάλουν την συγκέντρωση (αν και αναφερόταν στην αφίσα ως "χορηγοί επικοινωνίας")!
Επιπλέον, τα "Συνεργαζόμενα ορθόδοξα σωματεία", διοργανώνουν και αγρυπνίες.
Το 2013, στην "αγρυνία" στον Άγιο Δημήτριο, ο ιερέας-ομιλητής απέφυγε να πει οτιδήποτε για το gay pride και αναφέρθηκε γενικά και αόριστα στην "κρίση"!! Στις αγρυπνίες στην Αχειροποίητο (2014-2015), δίνει το παρόν και ο μητροπολίτης Άνθιμος (κατά την γνώμη μας για να ελέγχει τις αντιδράσεις).
Και οι δύο εκδηλώσεις-αντιδράσεις (ανοιχτή συγκέντρωση στον Άγιο Δημήτριο και αγρυπνίες), γίνονται σε άλλη (προηγηθείσα) ημερομηνία και όχι κατά την διεξαγωγή της "παρέλασης" για να "μην προκαλέσουν".
Εξαιρετικά ενδιαφέρον το άρθρο : Η Νδ, ο Μπουτάρης και το 3ο gay pride στη Θεσσαλονίκη!
Προσέξτε πως προχώρησαν (η κυβέρνηση της ΝΔ) μέχρι και σε νομοθετικές αλλαγές για να επιτρέψουν στον κ.Μπουτάρη να είναι υποψήφιος Δήμαρχος, ο οποίος νομικά είχε κωλύματα συμμετοχής!
Τυχαίο;;;
2015: 4ο Thessaloniki Gay Pride
Φέτος η ανοιχτή συγκέντρωση στο προαύλιο του Αγ.Δημητρίου, φέτος, καταργείται.
Τα συνεργαζόμενα ορθόδοξα σωματεία περιορίζονται στην αγρυπνία.
Και πάλι σε άλλη ημερομηνία για να μην συμπέσει με την "παρέλαση".
Την ημέρα της "παρέλασης" όμως, μέλη του Ιερού Λόχου 2012 και ορθόδοξοι πιστοί, εμφανίζονται απροειδοποίητα, μοιράζουν φυλλάδια, κρατάνε πανό και
φωνάζουν συνθήματα στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, λίγα μόλις μέτρα μακρυά από τον χώρο του "φεστιβάλ" του gay pride:
Μία ακόμη αντίδραση ορθοδόξων πιστών, είναι η τοποθέτηση φυλλαδίων ενάντια στο gay pride σε παπρίζ αυτοκινήτων:
Απογοήτευση προκαλεί η υποδοχή των αγιοριτών στον δήμαρχο (και Πρόεδρο της Αγιορίτικης Εστίας!), κ.Μπουτάρη, λίγες μόλις μέρες πριν το gay pride, και παρά τις εκκλήσεις του μητροπολίτη Πειραιώς να μην τον δεχθούν (δείτε εδώ)
Τέλος, η παρέλαση αρχίζει να δείχνει το αληθινός της πρόσωπο. Διαβάστε :
Η Πολιτική Ορθότητα είναι μία γελοιότητα που χαίρεται να βασανίζει τους ανθρώπους. Το μόνο που της αξίζει είναι η γελοιοποίηση. Είναι τόσο γελοία που δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια να την ξεφτιλίσεις. Λίγη φαντασία και αιχμηρό χιούμορ.
Το Κόμμα των Πρασίνων εισήγαγε ένα νομοσχέδιο για να υιοθετηθεί μια (πάρτε ανάσα) «Εκστρατεία για την αποδοχή της Διαφορετικότητας στο Φύλο (Gender) και το Φύλο (Sex), τον Αυτοπροσδιορισμό και κατά της Ομο και Τρανς-φοβίας στο Βραδεμβούργο» καθώς και υπέρ «των ίσων δικαιωμάτων και κοινωνικής ισότητας για τα LGBTTQQ (Lesbian, Gay, Bi-sexual, Trans, Two-spirit, Queer, Questioning) άτομα στο Βραδεμβούργο».
Το Κόμμα των Πρασίνων, το οποίο εξακολουθεί να κατέχει ένα σημαντικό μερίδιο ψήφων στη Γερμανία, είναι διαβόητο για την υπεράσπιση του «γάμου» των ομοφυλοφίλων και της υιοθεσίας παιδιών από αυτούς, καθώς και της παιδοφιλίας και της προώθησης της"trans-gender" ατζέντας.
(Να θυμηθούμε τον ηγέτη των Πρασίνων, Daniel Cohn-Bendit (Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ, φωτο),
που ανοιχτά υπερηφανευόταν ότι κακοποίησε σεξουαλικά παιδιά σε νηπιαγωγεία κατά την διάρκεια της θητείας του ως δάσκαλος. Το αισχρό Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο - βεβαίως - τον βράβευσε - δες εδώ).
Ο Steffen Königer του κόμματος Εναλλακτική για την Γερμανία (AfD), ανέβηκε στο βήμα και άρχισε την ομιλία του ως εξής «Κυρίες και κύριοι ...»
και στην συνέχεια άρχισε να αναφέρεται στην πλήρη λίστα των 60 πιθανών φύλων (!) η οποία έχει υιοθετηθεί από το Facebook, (δείτε εδώ) αναφέροντας το κάθε ένα «φύλο», σε ένα χαιρετισμό που διήρκεσε 3 λεπτά.