" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

1) Το αλβανικό καθεστώς επιτίθεται στην ελληνική Χειμάρρα με 3.000 αστυνομικούς και μπουλντόζες (φωτο, 4 βίντεο). 2) Δήλωση Προέδρου Ομόνοιας Λ.Παπά. 3) ΝΤΡΟΠΗ και ΟΝΕΙΔΟΣ για την ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΗ Ελλάδα, η απάθειά μας στο γκρέμισμα κτηρίων ομογενών στην Αλβανία 4) Πέμπτη 2/11/2017 6μμ, ΟΛΟΙ έξω από την Αλβανική πρεσβεία

1) Το αλβανικό καθεστώς επιτίθεται στην ελληνική Χειμάρρα με 3.000 αστυνομικούς και μπουλντόζες (φωτο)

Βαριά μηχανήματα κατεδαφίσεων και πολυάριθμες αλβανικές αστυνομικές δυνάμεις εισέβαλαν πριν ξημερώσει η Τρίτη 31 Οκτωβρίου στη Χειμάρρα της Βόρειας Ηπείρου.


Βορειοηπειρωτικές πηγές που μίλησαν στο TRIBUNE κάνουν λόγο για περίπου 3.000 Αλβανούς αστυνομικούς που έχουν αναπτυχθεί ως στρατός κατοχής στην πόλη τους.

Οι ίδιες πηγές καταγγέλλουν ότι το καθεστώς του Έντι Ράμα έχει αποκλείσει το κέντρο της πόλης και έχει επιβάλλει απαγόρευση κυκλοφορίας σε οχήματα.


Αυτό το βλέπετε και στην κεντρική φωτογραφία της ανάρτησής μας, με τα αλβανικά ΜΑΤ να απαγορεύουν πρόσβαση στο κέντρο της πόλης.

Οι Χειμαρριώτες ανάρτησαν φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τα οχήματα της αλβανικής αστυνομίας και τις μπουλντόζες που μετέφερε το καθεστώς Ράμα το βράδυ για να γκρεμίσει ελληνικά σπίτια.



Να σημειωθεί ότι ο Έντι Ράμα, που κατηγορείται στη χώρα του ως ο επικεφαλής των καρτέλ ναρκωτικών, έχει προειδοποιηθεί αυστηρά από την Αθήνα να μην δημιουργήσει προβλήματα στη Χειμάρρα για αποπροσανατολισμό της αλβανικής κοινής γνώμης.

Τονίζεται ακόμα ότι η πλειονότητα των κατοίκων της Χειμάρρας έχουν ελληνικές ή αμερικανικές υπηκοότητες παράλληλα με τις αλβανικές. Δηλαδή, το καθεστώς της χώρας χασισοφυτείας επιτίθεται σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς πολίτες.


Βίντεο 1:



Βίντεο 2:

https://youtu.be/Nc4oYccvr8A


Βίντεο 3: 
οι Χειμαριώτες ψάλλουν τον Ελληνικό Εθνικό Ύμνο
https://youtu.be/S6pcjtGVpNQ


Βίντεο 4:

  https://youtu.be/e7-0l53b2eo


2) Δήλωση προέδρου Ομόνοιας:

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ (βίντεο από την χθεσινή συγκέντρωση έξω από το θέατρο Αυλαία). Σχόλια.


Πλήθος πιστών συνέρευσαν για μια ακόμη φορά στην Θεσσαλονίκη προκειμένου να δηλώσουν πως δεν δέχονται να διασύρεται η Ορθόδοξη Πίστη.
Συγκεκριμένα εχθές Δευτέρα 30 τρέχοντος μηνός μαζεύτηκαν περί τους 200 πιστούς έναντι του θεάτρου ΑΥΛΑΊΑ σε μια ειρηνική συγκέντρωση για να διαμαρτυρηθούν στην θεατρική παράσταση ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΝΤΕΣ που παίζεται στο ως άνω θέατρο. 


Αίσθηση προκάλεσε η ομιλία του π. Μωυσή μεταξύ των άλλων ομιλητών καθώς και η ζωντανή τηλεφωνική συνομιλία με τον ΑΛΗΘΙΝΟ Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Εσφιγμενου π. Μεθόδιου η οποία σπάει κόκαλα και αξίζει να την ακούσετε αποκλειστικά στο ptolemaidanews.gr ως έχει.

Βίντεο:
Πηγή: PtolemaidaNews 


"Βανδάλισαν και πάλι την αφίσα από τους «Εκκλησιάζοντες» στο θέατρο Αυλαία
Άγνωστοι μαύρισαν και πάλι την αφίσα της παράστασης «Εκκλησιάζοντες» την Δευτέρα 30/10, λίγες ώρες πριν την προγραμματισμένη διαμαρτυρία παραθρησκευτικών και εθνικιστικών οργανώσεων.
Υπενθυμίζεται ότι ανάλογη ενέργεια είχε γίνει τον περασμένο Απρίλιο πάλι έξω από το θέατρο Αυλαία"
(πηγή)

Όπως βλέπετε μία ακόμη φορά, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ πιστοί αντιδρούν. Για την επίσημη Ιεραρχία δεν γίνεται φυσικά καθόλου λόγος. Αυτοί είναι μόνον για τις δεξιώσεις και τα "λαμπρά συλλείτουργα".



Φυσικά δεν έλειψαν μία ακόμη φορά οι αντισυγκεντρώσεις αναρχικών(=παρακρατικών):


Η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει και φορτώνει με βαριά κατηγορητήρια τους ελληνορθοδόξους που διαμαρτύρονται και με την απόλυτη ανοχή της, ενώ αναρχικοί αλωνίζουν ανενόχλητοι στο κέντρο της πόλης, προπηλακίζουν  και σπάνε τα αυτοκίνητα ιερέων (2 περιστατικά την περασμένη εβδομάδα σε ιερείς (π.Ιωάννη και π.Ευθύμιο), δείτε εδώ, που συμμετείχαν στην συγκέντρωση έξω από το "Αριστοτέλειον" και "πέσιμο στον π.Κλεομένη μία ημέρα αργότερα στην Αθήνα, δείτε εδώ),
Χθες προπηλάκισαν βίαια περαστικό που επέλεξε να φορέσει μπλούζα "Μολών Λαβέ". Το ίδιο συνέβη την περασμένη Κυριακή στην Αθήνα, σε νέο που είχε αρχαιοελληνικά τατουάζ, δείτε εδώ.

Δείτε τα χθεσινά έκτροπα των αναρχικών στην Θεσσαλονίκη :







Θεσσαλονίκη: Τί λέει ο νεαρός με την μπλούζα "Μολών Λαβέ" 
που δέχθηκε επίθεση από αντιεξουσιαστές στην Καμάρα :

Το ΟΧΙ του ’40, τα ναι του σήμερα – ψευδοποιμένες και πολιτικάντηδες.

Ιδού ένα παράδειγμα πως διαφθείρεται ο λαός από τις ηγεσίες του.

Μαθαίνουμε από το romfea.gr ότι το Σάββατο της 28ης Οκτωβρίου τελέστηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Παντελεήμονος Φλώρινας Θεία Λειτουργία και Πανηγυρική Δοξολογία προεξάρχοντος του Μητροπολίτου Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας Θεόκλητου για την Επέτειο του ΟΧΙ. Σύσσωμη η πολιτική ηγεσία της περιοχής και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κώστας Σέλτσας βρέθηκαν στον Ιερό Ναό και στις εκδηλώσεις που ακολούθησαν.

Ο Σέλτσας ψήφισε στο νομοσχέδιο αλλαγής φύλου (το λένε ‘αναγνώριση ταυτότητας φύλου’) ‘ναι’ επί της αρχής και ‘ναι’ στο άρθρο 3. Δύο ‘ναι’ που χρειάζονταν επειγόντως ‘σουλούπωμα’ με εικονικό εκκλησιασμό, και μάλιστα την ημέρα που ο λαός εορτάζει το τελευταίο αντρίκιο ΟΧΙ σε ξένο κατακτητή που άκουσε από στόμα ηγέτη εδώ και κοντά 80 –ΟΓΔΟΝΤΑ– χρόνια!!



Καμαρωτός-καμαρωτός χωρίς ίχνος ντροπής στεκόταν ο Σέλτσας μέσα στον Ιερό Ναό [φωτογραφίες στην πηγή] ενώ στους εξωτερικούς χώρους φρόντιζε να βρίσκεται κοντά στον Μητροπολίτη για τον απαραίτητο ..’δημόσιο εξαγνισμό’. Τι θα έκανε στη θέση του Μητροπολίτη Θεοκλήτου ο π. Αυγουστίνος εάν ζούσε; Θα ανεχόταν τον συριζαίο μέσα στον Ναό; Θα περιφερόταν μαζί του στους προαύλιους χώρους για να τον ‘διαφημίσει’ στο ποίμνιό του και να αθωώσει στην συνείδηση του ποιμνίου τις πράξεις του;

Ο Μητροπολίτης Θεόκλητος όμως επειδή δεν είναι ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης έκανε

Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

ΙΔΟΥ ΟΙ ΝΕΟΙ «ΕΛΛΗΝΕΣ» ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΞΕΝΑ!


Καμαρωτοί-καμαρωτοί, ποζάρουν στον φακό οι νέοι «Έλληνες» των σύγχρονων καιρών της Νέας Τάξης – Παγκοσμιοποίησης, που παρήλασαν στην Μυτιλήνη. Πρόκειται τον 15χρονο Ατασάν από το Πακιστάν, τον 16χρονο Ιναγιέζ από το Αφγανιστάν, τους 17χρονους Μαχμούτ, Αλιζαϊγκάν, Αβάζ, Αμπντούλ και Αλίρεζα από το Πακιστάν και τον Σαϊφουλάχ από το Αφγανιστάν, τους 18χρονους Ιρφάν από το Πακιστάν, Χαντή και Καζίμ από το Αγφανιστάν.

Μ’ αυτούς –και με άλλους ομοίους τους- σκοπεύουν οι γραικύλοι που κυβερνούν την Ελλάδα να αντικαταστήσουν τους νέους μας, που χτυπημένοι από τα Μνημόνια και την ανεργία φεύγουν στα ξένα!

Θα το επιτρέψουμε ή θα αντισταθούμε στον αφελληνισμό της Πατρίδας μας;

Σχόλιο:
Προσεχώς και στο ημερήσιο γυμνάσιο, παρέα με τα παιδιά των ραγιάδων

«Ου μη γαρ τοις εχθροίς σου το μυστήριον είπω, ου φίλημά σοι δώ=ώσω καθάπερ ο Ιούδας». Επιτρέπεται να εκκλησιαζόμαστε και να κοινωνούμε με τους αιρετικούς (οικουμενιστές);

«Οὐ μὴ γὰρ τοῖς ἐχθροῖς σου τὸ μυστήριον εἴπω, οὐ φίλημά σοι δώσω καθάπερ ὁ Ἰούδας»

Εἶναι ἀδιαμφισβήτητο γεγονός, ὅτι πολλοὶ Χριστιανοί ἔχουν πιὰ ἀναγνωρίσει, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς ἀποτελεῖ τὴν μεγαλύτερη αἵρεση τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἱστορίας· ἔχουν πιὰ καταλάβει, ὅτι οἱ ποιμένες δὲν στέκονται στὸ ὕψος τῶν περιστάσεων καὶ τῶν εὐθυνῶν ποὺ φέρει ἡ θέση τους στὴν Ἐκκλησία· ἔχουν πιὰ διακρίνει, ὅτι λύκοι βαρεῖς καὶ δοῦλοι πονηροὶ λυμαίνονται τὸ ποίμνιο. 


Ἐνῶ ὅμως ἔχουν καταλάβει, διστάζουν νὰ ἐφαρμόσουν τὴν ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία καὶ τοὺς ἱεροὺς Κανόνες γιὰ τὴν καταπολέμηση τῆς αἱρέσεως καὶ χρησιμοποιοῦν ὡς ἐλαφρυντικὸ γιὰ τὸν δισταγμό τους τὴν ἄγνοια καὶ τὴν ἔλλειψη κατήχησης ποὺ ὁμολογουμένως ἐπικρατεῖ. Ἔτσι σκεπτόμενοι καὶ κινούμενοι ἀπὸ τὴν ἀδιαμφισβήτητη καὶ δεδομένη εὐσέβειά τους συνεχίζουν νὰ ἐπισκέπτονται κάθε Κυριακὴ τὶς ἱερὲς ἀκολουθίες καὶ νὰ κοινωνοῦν μὲ τοὺς αἱρετικούς, ξεχνώντας ὅμως τὸ ἀκόλουθο σημαντικό:



Ἡ Θεία Λειτουργία πρώτη μᾶς διδάσκει, πῶς πρέπει νὰ συμπεριφερόμαστε ἀπέναντι στοὺς αἱρετικούς, δηλ. νὰ ἀποφεύγουμε τὴν κοινωνία μαζί τους. Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο θέλω νὰ ἐκφράσω μερικὲς σκέψεις μου γιὰ τὸ συγκεκριμένο ὑψίστης σημασίας γιὰ τὴν σωτηρία μας —καὶ ὁμολογουμένως προσωπικὸ γιὰ τὸν καθένα μας— θέμα, προσεγγίζοντας κι ἀπὸ μία ἄλλη σκοπιὰ τὴν ἀπὸ τους Πατέρες πολλάκις ἀναφερόμενη μόλυνση καὶ τὸ κατάκριμα ἀντὶ γιὰ τὴν Χάρη ποὺ προκύπτει ἀπὸ τὴν κοινωνία μέ τοὺς αἱρετικούς.



Ἡ Ὀρθόδοξη Θεία Λειτουργία —ἡ μοναδικὴ ἀληθινὴ Θεία Λειτουργία—εἶναι ἡ ἔκφραση τῆς μυστηριακῆς καὶ μεταμορφωτικῆς πορείας τοῦ πιστοῦ Χριστιανοῦ. Μέσῳ αὐτῆς ἀφήνουμε τὸν κόσμο αὐτὸν καὶ προγευόμαστε τὸν κόσμο τοῦ Θεοῦ, τὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ. Αὐτὸ πραγματοποιεῖται κατὰ κύριον λόγο μέσῳ τῆς κορύφωσης τῆς Θείας Λειτουργίας, τῆς Θείας Μεταλήψεως. Ὁλόκληρη ἡ Θεία Λειτουργία προετοιμάζει ἀκριβῶς αὐτό, δηλ. τὴν μεταβολὴ τῶν γήινων δώρων ποὺ προσφέρει ἐλευθέρως ὁ ἀληθινὸς πιστός στὸν Κύριο, τὸν ἄρτο καὶ τὸν οἶνον, σὲ σῶμα καὶ αἷμα Κυρίου. Ἐκεῖνος ὡς «ἡ ἄμπελος ἡ ἀληθινή», ὡς «ὁ προσφέρων καὶ ὁ προσφερόμενος», ὡς ἡ Μία καὶ Μοναδικὴ Κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας μᾶς καταστᾶ μὲ τὴν συμμετοχὴ μας στὴν Θεία Κοινωνία μετόχους τῆς τρισηλίου Θεότητας καθῶς ὁ ἴδιος μᾶς ὑποσχέθηκε: «ὁ τρώγων μου τὴν σάρκα καὶ πίνων μου τό Αἷμα ἐν ἐμοὶ μένει κἀγὼ ἐν αὐτῷ» (Ἰω. 6, 56).



Ἡ συμμετοχὴ σ΄ αὐτὸ τὸ ὕψιστο Μυστήριο μας εἶναι ἐπιτρεπτὴ μόνο γιὰ τὰ μέλη τῆς Ἐκκλησίας, μόνο γιὰ τοὺς Ὀρθόδοξους. Κανεὶς ἄλλος δὲν ἐπιτρέπεται νὰ παρευρίσκεται, στὴν τέλεση τοῦ Μυστηρίου αὐτοῦ. 
Ἀκόμα καὶ οἱ κατηχούμενοι καὶ οἱ μετανοοῦντες πρέπει κανονικὰ μὲ τὴν ἀναγγελία τοῦ «τὰς θύρας, τὰς θύρας» νὰ ἐγκαταλείψουν τον ναό. 
Τὸ Πηδάλιο ἀναφέρει μάλιστα στὴν συμφωνία τοῦ 11ου Κανόνος τῆς 1ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὅτι οἱ Ἐπίσκοποι τῆς ὀρθοδόξου τότε Ρώμης, εἶχαν τὴν εὐγενὴ καὶ γεμάτη ἀγάπη συνήθεια νὰ βγαίνουν μετὰ τὴν Θεία Λειτουργία ἀπὸ τὸν ναό καὶ νὰ κλαῖνε μαζὶ μὲ τοὺς μετανοοῦντες, νὰ τοὺς σηκώνουν καὶ ἔτσι νὰ τοὺς στέλνουν δυναμωμένους (παρὰ τὸν ἀποκλεισμό τους ἀπὸ τὴν Θεία Κοινωνία) στὰ σπίτια τους (τί διαφορὰ ἀλήθεια ἀπὸ τοὺς σημερινοὺς ἐπαγγελματίες ἐπισκόπους τῶν λιμουζίνων καὶ τῶν βιλλῶν). 
Ὅταν ἐμεῖς, οἱ πιστοί, βλέπουμε σήμερα, ὅτι τίποτα ἀπὸ αὐτὰ δὲν τηρεῖται, ὅτι ὄχι μόνο αἱρετικοί, ἀλλὰ ἀκόμα μέχρι καὶ Μουφτῆδες καὶ Βουδιστὲς βρίσκονται κατὰ την Θεία Λειτουργία μέσα στὸν Ἱ. Ναό, ποιά πρέπει νὰ εἶναι ἡ ἀντίδρασή μας; Ἡ ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ αὐτούς, ποὺ ἐμπαίζουν καὶ μολύνουν τὰ ἱερά;


Διότι καὶ ἡ δική μας συμμετοχὴ στὸ Μυστήριο ἔχει μία προϋπόθεση, ἡ ὁποία εἶναι ζήτημα σωτηρίας ἢ ἀπωλείας: Ἡ συμμετοχή μας πρέπει νά γίνεται ἀξίως, εἰδάλλως ἡ Θεία Κοινωνία μετατρέπεται σύμφωνα μὲ τὸν Ἅγ. Νικόλαο τὸν Καβάσιλα (Ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας) ἀπὸ «ἄφεση ἁμαρτιῶν καὶ ζωὴ αἰώνιος» σὲ κρίμα καὶ κατάκριμα, σὲ καταδίκη τοῦ ἀναξίου πιστοῦ. Ὁ πιστὸς ἐκεῖνος ποὺ

"Alors, c’est la guerre.". Έχει απομείνει άραγε κάποιο γονίδιο ζωντανό, από εκείνη τη στερνή γενιά των αυθεντικών Ελλήνων;

Alors, c’est la guerre
και 8 δεκαετίες αργότερα, μια σύγκριση με τον "νεοΈλληνα", 


"... Νευρωτικά υποχείρια πλέον του Τίποτε, κενά και θλιβερά σαρκία, που απέμειναν να περιφέρονται δίχως νόημα και σκοπό και να προσκυνούν είδωλα. Μία άχρωμη, συρφετώδης και βαθέως υπνώττουσα ανθρωπομάζα, που κατ’ ουσίαν αναμένει πια μόνο την ώρα που ως σκέτος χους εις σκέτον χουν απελεύσεται ..."









του Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ιστορίας


Αυτή υπήρξε βεβαίως η ακριβής (βαθύτατα ποιητική και μεγαλειωδώς ανατριχιαστική) διατύπωση της τελευταίας μεγάλης άρνησης που ειπώθηκε από επίσημο στόμα στον ελλαδικό χώρο και την οποία τιμήσαμε πάλι (θεωρητικά τουλάχιστον) πριν από λίγες ημέρες. Και αυτή ήταν η ακριβής απαρχή του έπους που έγραψε με το αίμα της η τελευταία γενιά Ελλήνων που υπήρξε στην Ιστορία. Ακριβώς δηλαδή λίγο πριν την έναρξη της τελικής φάσης της οριστικής τους μετάλλαξης.

Αυτό το γεγονός, το αίμα που χύθηκε τότε πάνω στα αλβανικά βουνά (αλλά και στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της απάνθρωπης Κατοχής), ήταν η τελευταία μαζική πράξη αντιστάσεως του πάλαι ποτέ λαού της αντιστάσεως, το κύκνειο τουτέστιν άσμα του, στη μέση μιας πορείας που είχε βεβαίως δρομολογηθεί αρκετά πριν.
Μιας πορείας εκποιητικού εκσυγχρονισμού και πολιτισμικής εκπόρνευσης. 
Η τελευταία του πράξη, λίγο πριν υποταχτεί εκουσίως και σχεδόν καθ’ ολοκληρίαν πια στα σκουπίδια.
Οκτώ σχεδόν δεκαετίες πλέον αργότερα, απομείναμε παραδομένοι στην παρακμή και την ασυναρτησία, τυφλοί και αμνησιακοί, να ακούμε λόγια για έργα του παρελθόντος, που δείχνουν να είναι όμως πια πολύ μακριά από μας, ώστε να μπορούν πραγματικά να μάς αγγίξουν.

Πώς να ακουστεί δηλαδή πια στ’ αυτιά σου η λέξη «αυταπάρνηση» στους καιρούς της απόλυτης αποθέωσης του ψυχωτικού ατομοκεντρισμού; Και πώς ν’ ακουστεί στους καιρούς της βαριάς κατάθλιψης η λέξη «ηρωισμός»; Ή στους καιρούς του υστερικού μηδενισμού η λέξη «πίστη»; Νευρωτικά υποχείρια πλέον του Τίποτε, κενά και θλιβερά σαρκία, που απέμειναν να περιφέρονται δίχως νόημα και σκοπό και να προσκυνούν είδωλα. Μία άχρωμη, συρφετώδης και βαθέως υπνώττουσα ανθρωπομάζα, που

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Η φωνή του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητού (Όποιος δέχεται τους αιρετικούς, δέχεται τον διάβολο). Με φωτογραφίες και σχόλια!


Γράφει ὁ Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής:

"Ψευδαποστόλους δέ, καί ψευδοπροφήτας, καί ψευδοδιδασκάλους μόνους νοῶ τούς αἱρετικούς. Ὧν οἱ λόγοι καί οἱ λογισμοί διεστραμμένοι εἰσίν".(*)
Δηλαδή: Ψευδαποστόλους καί ψευδοπροφῆτες καί ψευδοδιδασκάλους θεωρῶ μόνο τούς αἱρετικούς. Τῶν ὁποίων οἱ λόγοι καί οἱ λογισμοί εἶναι διεστραμμένοι.



Οι καθημερινές εργασίες της Επιτροπής πλαισιώνονταν με προσευχή, κεριά καὶ καλὸ φαγητὸ μὲ coca-cola! που "πάει μ' όλα", όπως και ο Οικουμενιστές! Κι όλα αυτά, βεβαίως, βεβαίως-ώ της βλασφημίας- "Εις το όνομα της Αγίας Τριάδος"!!!


Τόν τελευταῖο καιρό, δέν περνάει οὔτε μέρα σχεδόν, πού νά μή δημοσιεύεται τοὐλάχιστον μία συνάντηση Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιαστικῶν ἀξιωματούχων μέ ἀντίστοιχους αἱρετικούς ‘’συναδέλφους’’ τους!
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες, από τα "ορθόδοξα" Θεοφάνεια στην Αγγλία, εδώ


Καί δέν φτάνουν οἱ αἴθουσες συνεδριάσεων καί τά χαλαρά τραπεζώματα γιά δαῦτες τίς δημοσιοσχετίστικες συναντήσεις, ἀλλά καταλήγουμε δυστυχῶς καί μέσα στίς ἁγιασμένες μας ἐκκλησιές, νά προσευχόμαστε παρέα μαζί τους! Μέ ποιούς; Μέ τούς αἱρετικούς!


Δοξολογία για την 25η Μαρτίου στον Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών


Καί τούς βάζουμε μάλιστα στό κέντρο τῆς ἐκκλησιᾶς μας, δίπλα καί ἀπέναντι ἀπό τό Δεσποτικό, σέ πολυτελεῖς πολυθρόνες καί θρόνους περικαλεῖς καί ὑψηλούς!

Η φωτογραφία από εδώ

Καί, ὧ τῆς ὕβρεως καί τῆς παρανομίας: Γίνεται ἡ Μεγάλη Εἴσοδος, περνᾶνε ἀπό μπροστά τους (μπροστά ἀπό τούς αἱρετικούς) τά Τίμια Δῶρα καί κανένας, μά κανένας ἀπό τούς δικούς μας παρισταμένους ἐκκλησιαστικούς ἀξιωματούχους δέν βγάζει ἄχνα διαμαρτυρίας!

Ναι, ο αρχειπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος !


Μήπως δέν ἐκφωνήθηκε τό ‘’τάς θύρας, τάς θύρας ἐν σοφίᾳ πρόσχωμεν’’; Μήπως ἔπαψε στίς ἡμέρες μας νά ἰσχύει ἡ ἱερά αὐτή προτροπή γιά ἀπομάκρυνση τῶν μή μυημένων ἀπό τόν χῶρο τῆς Θείας Λατρείας; Ἀπό ποῦ λάβαμε τό δικαίωμα νά κουβαλᾶμε μέσα στήν Θεία Λειτουργία γνωστούς ἀμετανόητους αἱρετικούς καί αἱρεσιάρχες;
Πηγή φωτογραφίας


Εἶναι ἤ δέν εἶναι, οἱ παπικοί καί οἱ προτεστάντες -οἱ guest star τῶν ἱερῶν μας πανηγύρεων- σέ Φανάρι, Ἀθῆνα, Κολυμπάρι καί Ὁμογένεια, ἀμετανόητοι αἱρετικοί;
και μετά από μια λειτουργία
ο μητροπολίτης Βελγίου δίνει στους παπικούς αντίδωρο!!!
(πηγή φωτογραφίας)




 Τί λένε οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας γιά τίς περιπτώσεις αὐτές;
Ο "ορθόδοξος" μητροπολίτης Σύρου, έχει σχεδόν πάντα δίπλα του τον αιρετικό (παπικό) ...
"Αγιασμός" (τρόπος του λέγειν), σε σχολείο


Τί προβλέπεται ἀπό τούς Ἱερούς μας Κανόνες; Τί γράφει τό Ἱερό μας Εὐαγγέλιο; Οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι τί μᾶς ἔχουν διδάξει πάνω στό θέμα αὐτό;
"Περιφορά" στη Ζάκυνθο (μαζί κι ο αιρετικός)
κι οι πιστοί "φερμουάρ στο στόμα", όπως απαίτησε γνωστός αγιορείτης ...
η φώτο από εδώ


Εἶναι νά ἀναρρωτιέται κανείς: Στίς ἡμέρες μας, πού οἱ περισσότεροι τῶν ἱερωμένων μας εἶναι κάτοχοι τίτλων πανεπιστημιακῶν σχολῶν, πῶς νά ἀποδώσεις αὐτή τήν κατ’ ἐξακολούθηση ἐκκλησιολογική καί δογματική ἐνδοτικότητα, ἁπλά καί μόνον στήν ἄγνοια; Φαίνεται, ὅτι στήν πραγματικότητα συμβαίνει κάτι ἄλλο καί μάλιστα πολύ πιό βαρύ.
ο γνωστός "Περγάμου" ... που του αρέσει να φυλάει το χέρι του Πάπα


Καί ἐπί τοῦ προκειμένου, ὁ παρακάτω σχετικός λόγος τοῦ μεγάλου Πατρός τῆς Ἐκκλησίας μας, τοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, ἔρχεται νά βεβαιώσει γιά πολλοστή φορά, ὅτι ὄντως κάτι ἄλλο συμβαίνει, τό ὁποῖο σχετίζεται ὅχι βεβαίως μέ τήν ἄγνοια, ἀλλά μέ τήν περιφρόνηση τῶν Ἁγίων μας Πατέρων καί τῆς Ἱερᾶς μας Παραδόσεως. Καί τοῦτο, διότι οἱ ἀσφαλεῖς γνώμονες καί κανονάρχες τῆς Πίστεώς μας, δηλαδή οἱ Ἅγιοι, εἶναι πάντοτε διαθέσιμοι, εὐκόλως προσβάσιμοι καί πάντοτε σαφεῖς καί ἐπίκαιροι. Γι’ αὐτό καί ἡ εὐθύνη μας ἀπέναντι στήν ζωή καί τό δόγμα τῆς πολυτίμητης Ὀρθοδοξίας μας εἶναι μοναδική καί παμμέγιστη.
της Αγίας Βαρβάρας, στη Δράμα (2016). Αιρετικός ψευδοεπίσκοπος και η παπαδίνα (γυναίκα του;) μέσα στη Θεία Λειτουργία και στη Λιτανεία ... δείτε εδώ.


Ο μητροπολίτης Νεαπόλεως Βαρνάβας ευλογεί δίπλα με τους αιρετικούς ...



Γράφει ὁ Ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής:
"Ψευδαποστόλους δέ, καί ψευδοπροφήτας, καί ψευδοδιδασκάλους μόνους νοῶ τούς αἱρετικούς. Ὧν οἱ λόγοι καί οἱ λογισμοί διεστραμμένοι εἰσίν".(*)
Δηλαδή: Ψευδαποστόλους καί ψευδοπροφῆτες καί ψευδοδιδασκάλους θεωρῶ μόνο τούς αἱρετικούς. Τῶν ὁποίων οἱ λόγοι καί οἱ λογισμοί εἶναι διεστραμμένοι.



Πηγή φωτογραφίας

"Ὥσπερ οὖν ὁ τούς ἀληθεῖς ἀποστόλους, καί προφήτας, καί διδασκάλους δεχόμενος, Θεόν δέχεται, οὕτως καί ὁ τούς ψευδαποστόλους, καί ψευδοπροφήτας, καί ψευδοδιδασκάλους δεχόμενος, τόν διάβολον δέχεται".(*)
Ὅπως, λοιπόν, αὐτός πού δέχεται τούς πραγματικούς Ἀποστόλους καί Προφῆτες καί Διδασκάλους, δέχεται τόν Θεό, ἔτσι καί ὅποιος δέχεται τούς ψευδαποστόλους καί ψευδοπροφῆτες καί ψευδοδιδασκάλους, δέχεται τόν διάβολο.


Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός
(*) (Περί τῶν πραχθέντων ἐν Βιζύῃ..., ΕΠΕ 15Γ,25. PG 90, 144-145)
ΜΑΞΙΜΙΑΝΟΝ ΤΑΜΕΙΟΝ, Βενεδίκτου Ἱερομονάχου Ἁγιορείτου, τόμος Α’, σελ. 157.



Σχόλιο: