ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ-ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
Επίσκοπε Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας, κ. Παντελεήμων.
Εδώ και δεκαετίες, εσείς και οι υπόλοιποι Επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος, διατηρείτε εκκλησιαστική κοινωνία και αποδίδετε μιαν «άτιμον τιμήν», στον πατριάρχη ΚΠόλεως κ. Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Έναν άνθρωπο, βλάσφημο της Θειας Οικονομίας, των Αγίων Πατέρων και των Αγίων Συνόδων, που - «γυμνή τη κεφαλή» - ρημάζει ανενό-χλητος τον αμπελώνα του Κυρίου.
Εδώ και δεκαετίες, εσείς και η Ιεραρχία, τιμάτε τον κ. Βαρθολομαίο και τον προβάλλετε ως πρότυπο και «ευλογία» για τους πιστούς. Είναι πλέον βέβαιο, οτι και ο Άρειος να ήταν πατριάρχης, ή ο Νεστόριος, ή ο Βέκκος, ή ο Καλέκας, το ίδιο θα κάνατε, αφού ο κ. Βαρθο-λομαίος τους εκπροσωπεί όλους παντί σθένει, ξεθάβοντας τα μελανά τους πτώματα και λιτανεύοντάς τα, στις ψυχές των Ορθοδόξων.
Οι Επίσκοποι και σχεδόν όλος ο κλήρος, γίνατε αδιάφοροι, επειδή αργεί το δικαστήριο και καθυστερούν οι ευθύνες και δεν ήρθε ακόμα ο Κριτής.
Είπατε : «αργεί ο Κύριος μου»[1] και σκορπάτε την περιουσία Του – τις ψυχές – που σας εμπιστεύτηκε. Υποκρίνεστε ότι φροντίζετε το ποίμνιο στις πολλές του ανάγκες, τώρα όμως που ήρθε η αρκούδα της αίρεσης (ο αντίχριστος Οικουμενισμός), την αφήνετε να το κατασπαράζει απολαμβάνοντας την στενή φιλία σας με τον…αρκουδιάρη.
Το μαύρο δεν μπορεί να ονομάζεται πλέον άσπρο, και το πικρό δεν μπορεί να ονομάζεται γλυκό, γιατί έτσι συμφέρει σε μια Ιεραρχία απροσδιορίστου Πίστεως.
«Οικοδομήσατε πύργον και ποιήσατε εαυτοίς όνομα»[2] .Οι μεθύοντες τον οίνο της υπερηφανείας. Μας φέρατε καινούριο Ευαγγέλιο. «Εγκαταλείπομεν -αυτήν την Ιεραρχία-, ότι ήγγικεν εις ουρανόν το κρίμα αυτής»[3]
Παύουμε λοιπόν να σας αναγνωρίζουμε ως Ποιμένα μας και «τρόπων μέτοχο» των Αγίων Αποστόλων, μιας και θα συνεχίσετε να βρίσκεστε σε εκκλησιαστική κοινωνία με τον πρωτεργάτη της παναίρεσης του αντίχριστου Οικουμενισμού και πνευματικό σας προϊ-στάμενο κ. Βαρθολομαίο Αρχαντώνη, έχοντας την βεβαιότητα που μας δίνει η Ορθόδοξη διδασκαλία, ότι έτσι θα γλιτώσουμε από την συναρίθμησή μας με όσους ο Κύριος, οι Άγιοι Ομολογητές, οι Αγίες Σύνοδοι και οι Ιεροί Κανόνες καταδίκασαν ως κοινωνούντες με τους κακοδόξους.
Διακόπτουμε κάθε εκκλησιαστική κοινωνία με αυτούς που δικαιώνουν έργω και λόγω ή σιωπηρά τους Αρείους, τους Νεστορίους, τους Βέκκους, τους Καλέκες, τους Μητροφάνηδες και ακολουθούμε την δύσκολη και τεθλιμμένη οδό των αποτειχισθέντων Αγίων και Θεοφό-ρων Πατέρων μας, Αθανασίου του Μεγάλου, Γρηγορίου του Θεολόγου, Μαξίμου του Ομο-λογητού, Ιωάννου του Δαμασκηνού, Μελετίου του Γαλησιώτου, Γρηγορίου του Παλαμά και Μάρκου του Ευγενικού, ο οποίος όπως καλά θα γνωρίζετε έλεγε, «Είμαι πεπεισμένος ότι όσον απομακρύνομαι από τούτου [του Πατριάρχη Μητροφάνη] και από τους τοιούτους [τους λατινόφρονες], τόσον προσεγγίζω προς τον Θεό και προς τους Αγίους, και όσον χωρίζομαι από αυτούς [τους λατινόφρονες] τόσον περισσότερο ενούμαι με την αλήθειαν»[4]
Σαφή εντολή μας δίνει ο Κύριος μας : «Αλλοτρίω δε [σ.σ.ποιμένα] ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά φεύξονται από αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν»[5]. Και οι Απόστολοι και οι Σύνοδοι και οι Άγιοι, να ξεχωρίσουμε τους εαυτούς μας από τα άτιμα σκεύη [τους ψευδοδιδάσκαλους][6], μας ορίζουν.
«Εάν ο επίσκοπος ή ο πρεσβύτερος, οι όντες οφθαλμοί της Εκκλησίας κακώς αναστρέφονται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρη αυτούς εκβάλλεσθαι. Συμφέρον γαρ εστίν άνευ αυτών συναρθροίζεσθε εις ευκτήριον οίκον, ή μετ’ αυτούς εμβληθείναι ως μετά Άννα και Καϊάφα εις την γέεναν του πυρός», ερμηνεύει ο Μέγας Αθανάσιος[7].
«…εάν τις την Πίστιν Θεού εν κακή διδασκαλία φθείρη, υπέρ ης Ιησούς Χριστός εσταυρώθη; ο τοιούτος ρυπαρός γενόμενος, εις το πυρ το άσβεστον χωρήσει, ομοίως και ο ακούων αοτού»[8] , προειδοποιεί ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος.
«Κάθε κληρικό του οποίου η πίστις, οι λόγοι και τα έργα δεν συμφωνούν με τις διδασκα-λίες των Αγίων Πατέρων, να τον αποστρεφόμεθα και να τον μισούμε ως δαίμονα έστω κι αν ανασταίνει νεκρούς και κάνει άλλα μύρια θαύματα»[9], επιτάσσει ο Αγ. Συμεών.
«Όχι μόνο αν κάποιοι λένε συνολικά αντίθετα πράγματα που ανατρέπουν τα πάντα, αλλά και το παραμικρό αντίθετο να διδάξουν, να είναι αναθεματισμένοι»[10], ορίζει ο Ιερός Χρυσόστομος.
Λοιπόν, «Αποσχίσθητε εκ μέσου των ανδρών τούτων (κακοδόξων), ίνα μη συναπόλησθε αυτοίς»[11].
Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου Κρήτης άνοιξε το δρόμο δια της εκκλησιολογικής πλέον αποδοχής στην κοινωνία με την αίρεση και συνεπώς κινδυνεύει άμεσα η σωτηρία μας. Εμείς παραμένοντας σταθεροί και αμετακίνητοι στην «άπαξ παραδοθείση τοις Αγίοις Πίστει» [12], στο «επόμενοι τοις Αγίοις Πατράσι» [13]και ακολουθώντας το παράδειγμα του Άτλαντα της Ορθοδοξίας Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, σας διατρανώνουμε και λέμε : «Όσο απομακρυνόμαστε από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και την Ψευδοσύνοδο της Κρή-της, τόσο ενωνόμαστε με τον Θεό».
«Τοις κοινωνούσιν εν γνώσει [τοις αιρετικοίς], ανάθεμα». Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος.
Για τη ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΛΑΪΚΩΝ,
Γκαζγκάζης Βασίλειος Κότσιφα Ευδοξία
Γκαζγκάζη Μαρία Ντόβας Βασίλειος
Γουλτίδης Αλέξανδρος Ορφανίδης Γεώργιος
Διαμαντόπουλος Γρηγόριος Παπαδοπούλου Δέσποινα
Διαμαντοπούλου Μαρία Σαμλίδης Αντώνιος
Καραβασιλειάδης Ιάκωβος Σαμλίδου Μαρία
Καραβασιλειάδου Αραβέλλα Τσιαρτσή Ελισάβετ
[1] Λουκ. Ιβ’ 48
[2] Γεν.α΄4
[3] Ιερ.να΄9
[4] Αγ. Μάρκου Ευγενικού. Απολογία ρηθείσα επί τη τελευτή αυτού αυτοσχεδίως, PG 160,536-537
[5] Ιω.ι΄5
[6] Β Τιμ. β΄17
[7] P.G.33,35
[8] Βλέπε Σ2,Επιστ.Προς Εφεσίους 267 σελ.
[9] Αγ.Συμεών ο νέος Θεολόγος,Λόγος ΣΤ’
[10] Ερμηνεία Εις τους Γαλάτας.
[11] Διαταγαί των Αγ. Αποστόλων, βιβλ.ΣΤ΄,Περί σχισμάτων
[12] Ιούδα 3
[13] Δ΄Οικουμενική Σύνοδος
4 σχόλια:
Άξιοι άξιοι άξιοι Ο Χριστός να σας δυναμώνει.Καλα κουράγια.
Επιτρέψτε μου να αναφέρω και ένα περιστατικό που συνέβη κατά τις ολιγοήμερες διακοπές μου στη Νάουσα Ημαθίας :
Κάνοντας μια επίσκεψη σε ένα μοναστήρι του Ν/Η (εκτός θείας λειτουργίας) άνοιξα τη συζήτηση με μια μοναχή γύρω από τα θέματα της αποστασίας της Κρήτης και του οικουμενισμού, και "πέταξε" το εξής "λογικό" επιχείρημα :
Κοίταξε παιδί μου εμείς είμαστε ποίμνιο και αν δούμε ότι κάποιοι (Επίσκοποι) πέφτουν στο γκρεμό (αίρεση) εμείς ως ποίμνιο δεν μπορούμε να φύγουμε από την εκκλησία-Επισκόπους, αλλά θα συνεχίσουμε την ίδια πορεία (προς το γκρεμό) και αν πέσουμε κι εμείς ακολουθώντας τους, πρέπει να έχουμε πίστη ότι κάτω από το γκρεμό θα είναι το χέρι του ΘΕΟΥ που θα μας σώσει.
Εγώ μετά από λίγο αναρωτήθηκα : Αυτό που είπε τώρα, αν το εφάρμοζε στο θνητό σαρκίο της δεν θα ήταν αυτοκτονία ???
ΥΓ :
Η μοναχή είχε υποστεί τόσο μεγάλη επισκοπική-οικουμενιστική πλύση εγκεφάλου, που στο μυαλό της κυριαρχούσε το
"Ου με πείσεις, καν με πείσης"
Χαίρετε της Βέροιας αληθινοί αγωνιστές του Κυρίου! Χαίρετε οι αγωνιζόμενοι τον καλούν αγωνα, τον σωτήριο για τις ψυχές σας και συναμα πράξη τιμής για την Εκκλησία του Χριστού. Καλον αγώνα και τέλος αγαθον!!!
Αξιοι και πραγματικοι ομολογητες του ΧΡΙΣΤΟΥ... Θερμα συγχαρητηρια και καλη ανταμωση αδελφοι...Γυμνη τη κεφαλη αυτοι (ψευδεπισκοποι) γυμνη τη κεφαλη κι εμεις....Ομολογια προς σωτηρια...
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.