" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Σοκάρουν οι αποκαλύψεις του ευλαβούς πρωτοπρεσβύτερου π. Θεόδωρου Ζήση (είναι ο ένας από τους δύο ιερωμένους που εικονίζονται στη φωτογραφία), ομότιμου Καθηγητή Θεολογικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,
για όσα έγιναν τον Ιούνιο του 2013 εν όψει της διεξαγωγής του Thessaloniki Pride.
Παραθέτουμε το σχετικό απόσπασμα από το ιστολόγιο ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ, εδώ:
ἐνῶ στὸν γράφοντα ἀπαγορεύθηκε νὰ ὁμιλήσει στὴν σύναξη, ψαλλιδίσθηκε μάλιστα ἡ ἀφίσα ποὺ ἔφερε τὸ ὄνομά του ὡς ὁμιλητῆ ...»
Πράγματι, αντιγράφουμε και παραθέτουμε απόσπασμα από το ιστολόγιο Αντιπαρακμή, (ο σύνδεσμος εδώ) :
Ευχαριστούμε τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης γιατην προσπάθεια που κατέβαλε για να ΜΗΝ πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Για
τις
διαρκείς αναβολές στις συναντήσεις με την Συντονιστική Επιτροπή, ώστε
να περάσουν οι ημέρες και να μην γίνει κάτι (όπως ακριβώς έκανε και
πέρσι όταν συντάκτης της Αντιπαρακμής επεδίωξε να τον συναντήσει για να οργανωθεί αντίδραση)
την
άρνησή του να "δώσει ευλογία" στην Συντονιστική Επιτροπή για ειρηνική
διαμαρτυρία (κυριολεκτικά από συγκυρία και τελευταία στιγμή, έδωσε ευλογία σε
νεοϊδρυθέν σωματείο -ελπίζοντας πιθανώς ότι δεν έχει καμία πιθανότητα να
επιτύχει- και με το οποίο συστρατεύθηκαν, σωματεία και αδελφότητες)
την
άρνησή του να γίνει αγρυπνία για το θέμα αυτό (τελικά έκανε μια
αγρυπνία γενικά και αόριστα για την "κρίση", στην οποία δεν παρέστη, και
η οποία ΔΕΝ ανακοινώθηκε στις εκκλησίες)
την άρνησή του να χτυπήσουν πένθιμα οι καμπάνες
την άρνησή του να γίνει λιτανεία την ώρα του gay parade
την άρνησή του να δώσει την μικροφωνική και να παράσχει οποιαδήποτε υποστήριξη στους διοργανωτές
την απαγόρευση στον π.Θεόδωρο Ζήση να χαιρετήσει εκ μέρους των διοργανωτών
Θερμές ευχαριστίες και για -τα αυτοκίνητα στο προαύλιο του Αγίου Δημητρίου για να εμποδίζουν την ειρηνική συγκέντρωση
προσέξτε το αυτοκίνητο στο προαύλιο του ναού
-και για την απαγόρευση στο 4Ε της διαφήμισης και της προβολής της συγκέντρωσης. »
Διαβάστε και σχόλια για την απαράδεκτη στάση του που κράτησε ο μητροπολίτης Άνθιμος, στο ιστολόγιο Ρωμαίϊκο Οδοιπορικό, εδώ.
«SOS...επειγον... από πολύ έγκυρη πηγή έμαθα πριν από λίγο ότι σε
τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ Μητρόπολης Θεσ/νικης και π. Θεοδώρου
Ζήση...ζητήθηκε από τον δεύτερο να μην χαιρετήσει στην ειρηνική
εκδήλωση.....ζητώ μια απάντηση αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο.... Χρ****** Σ****** 69******» (στην αναδημοσίευση διαγράψαμε τα στοιχεία του σχολιαστή)
άλλο μήνυμα:
«Η νεότερη ανακοίνωση ΔΕΝ περιλαμβάνει τον π.Θεόδωρο ως ομιλητή-εκπρόσωπο των συνδιοργανωτών: http://orthodoksikinisi.blogspot.gr/2013/06/gay-pride.html
(...)
ΣΕΒΑΣΜΙΌΤΑΤΕ ΑΝΘΙΜΕ μέχρι και στους Ρόταρυ στείλατε εκπρόσωπο και μίλησε εκ μέρους σας: http://antiparakmi.blogspot.com/search/label/ROTARY-LIONS εδώ απαγορεύεται να μιλήσει ιερέας; Ποιο σημαντικοί είναι οι Ρόταροι από μια συγκέντρωση Ορθοδόξων πιστών;;;»
Και για να δείτε ότι όσα καταγγέλλει ο π.Θεόδωρος Ζήσης έχουν πράγματι υπόσταση, διαβάζουμε στο ιστολόγιο Αμέθυστος, εδώ:
«ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ:
1. Ἀνακοινώθηκε ὅτι θὰ γίνει
διαμαρτυρία γιὰ τὸ gay pride στὴ Θεσσαλονίκη. Μάλιστα κάποιος φλογερὸς
ἱερωμένος εἶπε ὅτι θὰ ξαπλώσει στὴν ἄσφαλτο προκειμένου νὰ ἐμποδίσει τὴν πορεία
τῶν gay.
ΟΧΙ μόνον ΔΕΝ έγινε διαμαρτυρία την ημέρα διεξαγωγής του Gay Pride,
αλλά η Μητρόπολη έκανε το παν για να ΜΗΝ προλάβουν τα Ορθόδοξα Σωματεία της πόλης να διοργανώσουν κάτι και για να ΜΗΝ έχει επιτυχία ακόμη και η μάζωξη στο προαύλιο του Αγίου Δημητρίου (για πορείες και διαδηλώσεις την ημέρα του Gay Pride, ούτε λόγος να γίνεται).
Όσο για τον ευλαβή αγιορείτη-αρχιμανδρίτη, πνευματικά παιδιά του οποίου πήραν την πρωτοβουλία συγκέντρωσης των άνω των 18.000 υπογραφών διαμαρτυρίας προς τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη (εδώ), ο αρχιμανδρίτης «εκτοπίστηκε» σε άλλη μητρόπολη!
Θα κλείσουμε με τα λόγια του π.Θεοδώρου για το τι συνέβη σε άλλες ομόδοξες (ορθόδοξες) χώρες όταν τα τσιράκια της ΝΤΠ πήγαν να στήσουν κι εκεί το πανηγύρι του Gay Pride:
Θυμίζουμε ότι τον Ιούνιο του 2015, οι Αγιορείτες υποδέχτηκαν τον Γιάννη Μπουτάρη στο Άγιο Όρος, λίγες μόλις μέρες πριν την διεξαγωγή του Gay Pride στη Θεσσαλονίκη (διαβάστε αναλυτικά εδώ)
Μην παραξενευτείτε λοιπόν αν δείτε τον νέο μητροπολίτη Θεσσαλονίκης (στην πρόσφατη ενθρόνισή του παραβρέθηκαν και συμπροσευχήθηκαν και αιρετικοί μέσα στον ναό! όπως γράψαμε εδώ), να μπαίνει επικεφαλής των όποιων αντιδράσεων στη Θεσσαλονίκη. Ξέρουν ότι οι πιστοί είναι εξοργισμένοι με την Ιεραρχία και θέλουν να ελέγχουν κάθε αντίδραση (όπως γράψαμε εδώ)
Μία ακόμη φορά, ορθόδοξοι Σύλλογοι κάνουν το λάθος να αφήσουν τον μητροπολίτη τους να συντονίσει τις «αντιδράσεις». Αποτέλεσμα: Διαβάστε:
«Όλοι οι εκπρόσωποι των Συλλόγων συμφώνησαν με τη θέση του Σεβασμιωτάτου και της Εκκλησίας και αποφάσισαν από κοινού με την Ιερά Μητρόπολη να προχωρήσουν σε πρωτοβουλίες ευαισθητοποίησης προς τις Αρχές τους πολίτες της Πιερίας.
Η αρχή θα γίνει την Κυριακή 28 Ιανουαρίου και ώρα 6.00 μ.μ. στον Ιερό Καθεδρικό Ναό Θείας Αναλήψεως Κατερίνης, όπου θα πραγματοποιηθεί Ενημερωτική Εκδήλωση με ομιλητή τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη κ. Γεώργιο (Σ.Σ. : ο μητροπολίτης Κίτρους και Κατερίνης)
Επίσης, τις προσεχείς ημέρες θα ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες δράσεις στην Κατερίνη, στο Λιτόχωρο, το Αιγίνιο, τον Λόφο, τον Κορινό, με επίκεντρο την εορτή της Υπαπαντής του Κυρίου (2/2), η οποία παραδοσιακά συνδυάζεται με τη Γιορτή της Μητέρας και της Οικογένειας.» διαβάσαμε την είδηση εδώ
Που είναι τα μεγάλα ανοικτά συλλαλητήρια
που θα ξεσηκώσουν τον κόσμο; (και θα προκαλούσαν φυσικά έκρηξη οργής και πολιτικό κόστος;)
Που είναι οι φλογεροί ιεροκήρυκες
που θα έπρεπε να υπάρχουν;
Που είναι η προειδοποίηση της Ιεραρχίας ότι θα αφορίσει
όσους ψηφίσουν το επαίσχυντο νομοσχέδιο ή θα απέχουν κατά την ψήφιση;
Οι Ιεράρχες εκμεταλλεύονται μία ακόμη φορά την ευκαιρία για να αποκαταστήσουν το καταρρακωμένο προφίλ τους και να μαζέψουν τα πρόβατα στο «μαντρί».
τους πολιτικούς που θα τολμήσουν να υπερψηφίσουν(ή να απέχουν) το νομοσχέδιο -έγκλημα στις ψυχές των μικρών παιδιών που θα βρεθούν έρμαιο στις ακόρεστες διαθέσεις ομοφυλόφιλων,
ΑΦΟΥ δεν τολμάν να καθαιρέσουν
τους ιεράρχες και τους ρασοφόρους που αντί να ομολογήσουν δημόσια την αλήθεια της ορθόδοξης πίστης μας για την βδελυρή αμαρτία της ομοφυλοφιλίας, «ευλογούν» τα υποτιθέμενα παιδιά «τους»,
ΑΦΟΥ δεν υπάρχει ένας Άγιος Ιωάννης (Χρυσόστομος) σήμερα
να καθαιρέσει όλους τους κίναιδους δεσποτάδες,
βγαίνουν οι πιστοί στο δρόμο να ομολογήσουν την ΑΛΗΘΕΙΑ:
με αφορμή την επιστημονικά απαράδεκτη, αντεθνική και αντορθόδοξη απόφαση της κυβέρνησης να φέρει στη Βουλή σχέδιο νόμου που προβλέπει τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων και το «δικαίωμά» τους στην υιοθεσία, δηλώνουν εξαρχής τη σταθερή τους αντίθεση και εκφράζουν έντονη αποδοκιμασία.
Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου του Πρωθυπουργού, προτείνεται στα πλαίσια της ίσης αντιμετώπισης εκ μέρους της πολιτείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων και της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών που ήδη έχουν αναλάβει, νόμος όμως που δεν επιβάλλεται ούτε από το ποσοστό των συμπολιτών μας που συμφωνούν με την κίνηση αυτή, αλλά ούτε και από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ως εκ τούτου, επειδή τέτοια σχέδια νόμου διαλύουν τον ιερό θεσμό της οικογενείας και δεν αντιμετωπίζονται από τον καναπέ, προσκαλείσθε όλοι στο Συλλαλητήριο την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου, ώρα 3μμ, στο Σύνταγμα για να εκφράσουμε την απέχθεια μας προς το κατάπτυστο αυτό νομοσχέδιο.
Οι δεσποτάδες κατάλαβαν ότι το παρατράβηξαν και ότι πρέπει να βγουν για να καθησυχάσουν το ποίμνιο.
Μετά τα προκλητικά μέτρα στις εκκλησίες με τους ψεκασμούς, τις μάσκες, τα σαπούνια, τις χαρτοπετσέτες, τις καρέκλες σε αποστάσεις, την απαγόρευση προσκύνησης των εικόνων, την τέλεση Θείας Λειτουργίας ΧΩΡΙΣ πιστούς, την απαγόρευση εορτασμού Χριστουγέννων και Θεοφανείων και Ευαγγελισμού και Πάσχα μετά τους δεσποτάδες να «ποζάρουν» κάνοντας το μπόλι
και την μετατροπή των εκκλησιών σε εμβολιαστικά κέντρα ενός αποκαλούμενου «εμβολίου» που περιέχει κύτταρα από εκτρωμένα έμβρυα,
Μετά την ΥΠΟΠΤΗ σιωπή της Ιεραρχίας στην επιβολή της Κάρτας του Πολίτη, της ταύτισης του ανθρώπου με έναν και μοναδικό αριθμό
Μετά τα συλλείτουργα με τους αχειροτόνητους Ουκρανούς και τα σούρτα-φέρτα με τους αντίστοιχους της αυτοαποκαλούμενης «Μακεδονικής» εκκλησίας!!!
Οι δεσποτάδες κατάλαβαν ότι το παρατράβηξαν και πρέπει να βγουν να καθησυχάσουν το ποίμνιο.
Έβγαλαν λοιπόν μετά από χρόνια μια «ανακοίνωση» ενάντια στον γάμο και την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους. Το πιο πιθανό είναι να γίνουν και μερικές ελεγχόμενες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας (ούτως ή άλλως η ψήφιση του νομοσχεδίου έχει διασφαλιστεί από τα δεκανίκια του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ) ώστε να παραμένουν τα πρόβατα κοιμισμένα δίπλα στους (ψευδο)ποιμένες τους και μέσα στο «μαντρί». Κι η προδοσία της πίστεως ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...
Το πιο πιθανό είναι να ακολουθία μια νέα «συμφωνία των Πρεσπών» στο Αιγαίο. Ο επόμενος πρωθυπουργός έχει ήδη αφιχθεί εξ Αμερικής.
Μέχρι τότε το πλαστικό χρήμα θα προχωρά, ο Έλληνας θα φτωχοποιείται και τα ξένα κεφάλαια θα καταλαμβάνουν κάθε πλουτοπαραγωγική πηγή της αποικίας τους (δηλαδή της πατρίδας μας).
Αυτό που σώζει ακόμη την πατρίδα μας είναι
μια χούφτα παπάδων που στέκονται ακόμη όρθιοι,
κάποια ακέραια και αξιόλογα πρόσωπα που τα κείμενά τους διαδίδονται μέσα από το ελεύθερο (προς το παρόν) διαδίκτυο (ιστολόγια, ομάδες viber, telegram κλπ)
και κάποιοι πιστοί που συνεχίζουν να γονατίζουν και να προσεύχονται μπροστά στο αναμμένο καντήλι τους, αποφασισμένοι να αντισταθούν σε κάθε επόμενο εκβιασμό.
Μία ακόμη φορά ο Νεκτάριος Δαπέργολας ταρακούνησε τα ύδατα, αποκαλύπτοντας την θλιβερή κατάσταση στον χώρο της εκκλησίας. Την ίδια ώρα οι νταβατζήδες της μιντιακής εξουσίας προσπαθούν να μας πείσουν ότι η Ιεραρχία θα αντιδράσει!!! (μόνο να προσέξουν, μην σχίσουν κανένα καλσόν..!)
Επισκεφθείτε προσεχώς το ιστολόγιό μας. Θα διαβάσετε την συνέχεια της αναζήτησης αξίου ποιμένα.
Γιατί δυστυχώς η αποστασία, η απουσία δηλαδή αξίου ποιμένα δεν χαρακτηρίζει μόνον τους επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Επεκτείνετε στο Άγιο Όρος, στους ΓΟΧ, στην αποτείχιση, μέχρι και στην Ιερά Μονή Εσφιγμένου!
(επειδή κάποιος σήμερα 8/9/24, μας είπε ότι αφήνουμε υπονοούμενα και διασύρουμε την Μονή, αφορά την απαίτηση προς τους πιστούς που πάνε στο μοναστήρι να ΞΑΝΑΒΑΠΤΙΣΤΟΥΝ εφόσον κάτι από το σώμα τους μπορεί να μην καλύφθηκε πλήρως με νερό στην κολυμπήθρα. Προς όλους του ν.η. ουσιαστικά δηλαδή.
Απαντάμε
1) ότι στο Σύμβολο της Πίστεως ομολογούμε ΕΝ βαπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών,
2) Ποτέ δεν εκκλησιαστική μας παράδοση δεν τέθηκε θέμα ξαναβαπτισμού όσων δεν καλύφθηκε το σώμα τους 100% ΜΕΣΑ στο νερό.
Το φαινόμενο υπήρχε πάντα στην εκκλησία μας, αναφέρεται και στα σχόλια του Αγ.Νικοδήμου στο Πηδάλιο αλλά εφόσον έγινε 3πλή κατάδυση κ ανάδυση Εις το Όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος το να εξαναγκάζονται πιστοί να ξαναβαπτιστούν αλλιώς να θεωρούνται αβάπτιστοι, είναι καταπάτηση του Συμβόλου της Πίστεώς μας. Ομολογούμε ΕΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ.)
Συντονιστείτε -πιθανότατα- την Δευτέρα αργά το βράδυ για την αποκαλυπτική ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
H βρεφοποίηση των πολιτών είναι η σύγχρονη μάστιγα των λαών, τους οποίους οι πολιτικές ελίτ επιδιώκουν να χειραγωγούν, σπέρνοντας τον τρόμο που παραλύει την σκέψη και αδρανοποιεί την κρίση τους.
Είναι επιτακτική η ανάγκη να κατανοήσουν οι πολίτες πώς λειτουργεί αυτός ο ύπουλος μηχανισμός προπαγάνδας, που διαβρώνει την δημοκρατία και την αξία του ανθρώπου, και πώς μπορεί να καταστεί αναγνωρίσιμος σε καθημερινό επίπεδο, ώστε να έρθει η στιγμή εκείνη που οι βρεφοποιημένοι πολίτες θα θελήσουν να δραπετεύσουν από τα κάγκελα της νηπιακής κούνιας τους, βηματίζοντας επιτέλους προς το φως της αλήθειας.
Επιμελητήριο Λάρισας, Παπακυριαζή 44
20/1/2024, ώρα 18.30
Διοργάνωση: Εταιρεία Φίλων της Λόγιας και Δημώδους Παραδόσεως
Σχετικό άρθρο διαβάσαμε πρόσφατα στο ιστολόγιο του Κ.Βαθιώτη, εδώ.
Παραθέτουμε ένα μικρό απόσπασμα:
«ΧΑΞΛΕΪΚΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ
Ο Πόστμαν ακτινογραφεί με μοναδική ευκρίνεια τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του χαξλεϊκού ολοκληρωτισμού, ανάμεσα στα οποία συγκαταλέγεται και η βρεφοποίηση:
«ο Μεγάλος Αδελφός δεν μας βλέπει, με δική του επιλογή. Εμείς τον βλέπουμε, με δική μας. Δεν χρειάζονται δεσμοφύλακες ή πύλες με υπουργεία Αλήθειας.
Όταν ένας πληθυσμός ψυχαγωγείται με ασημαντότητες, όταν η πολιτιστική ζωή επαναπροσδιορίζεται ως συνεχής κύκλος ψυχαγωγίας, όταν μια σοβαρή δημόσια συζήτηση γίνεται ένα είδος νηπιακού λόγου, όταν με άλλα λόγια ένας λαός γίνεται ακροατήριο και οι δημόσιες πράξεις θέαμα επιθεώρησης, τότε ένα έθνος κινδυνεύει.
Ο θάνατος του πολιτισμού είναι ένα βέβαιο ενδεχόμενο».»
«Ενεπλάκησαν» με τον Μητροπολίτη και τώρα τον περιμένουν να βγει, αν δεν τον φυγαδεύσουν από κάπου ! Τον φυγάδευσαν άρον άρον.Ο κόσμος φώναζεΑΝΑΞΙΟΣ !
Δείτε τα βίντεο με την φυγάδευση του μητροπολίτη στο ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, εδώ
ΥΓ. 1
Χαιρόμαστε που υπάρχουν πιστοί που αγωνίζονται ενάντια στις νέες προδοσίες στην εκκλησία μας.
ΥΓ. 2
Ξέρουμε πολύ καλά ΓΙΑΤΙ επιμένουν να βγάλουν τον Εσταυρωμένο από την Αγία Τράπεζα.
Για τον ίδιο λόγο που θέλουν να καθιερώσουν την αποκαλούμενη Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου (δημοσιεύσαμε σχετικά εδώ)
Για να υπάρχει στη συνέχειαχώρος ώστε ο ιερέας να στέκεται πίσω από την Αγία Τράπεζα, δηλαδή όχι προς Ανατολάς (προς τον Θεό) αλλά προς τη Δύση (προς τους πιστούς). Όπως γίνεται στους παπικούς!
(στην επάνω φωτογραφία, «καμαρώστε» τον μητροπολίτη Πειραιώς στην αντίστοιχη Θεία Λειτουργία, παριστάνει και τον «ομολογητή» ..., θυμάστε τι έλεγε με τα εμβόλια, όταν είχε μετατρέψει τους ναούς της μητρόπολής του σε εμβολιαστικά κέντρα ...)
Στις 16/11/2023, 3 κόμματα του Ελληνικού κοινοβούλιου ψήφισαν τον επίμαχο αυτό νόμο 5067 : ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΝΙΚΗ!!!
Παραθέτουμε τον νόμο από σχετικό άρθρο του ιστολογίου ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ, εδώ:
Άρθρο 3 του νόμου 5067/2023 Τρομοκρατικά εγκλήματα
1.Τα κράτη μέλη λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα ώστε να διασφαλιστεί ότι οι κατωτέρω εκ προθέσεως πράξεις, που χαρακτηρίζονται ως εγκλήματα δυνάμει της εθνικής νομοθεσίας και οι οποίες είναι δυνατόν, λόγω της φύσης ή του συναφούς πλαισίου τους, να
πλήξουν σοβαρά χώρα ή διεθνή οργανισμό, ορίζονται ως τρομοκρατικά εγκλήματα στις περιπτώσεις που τελούνται με έναν από τους στόχους που απαριθμούνται στην παράγραφο 2:
α) προσβολή κατά της ζωής προσώπου, η οποία μπορεί να προκαλέσει τον θάνατο· β) προσβολή κατά της σωματικής ακεραιότητας προσώπου· γ) απαγωγή ή αρπαγή ομήρων· δ)
πρόκληση εκτεταμένων καταστροφών σε κυβερνητικές ή δημόσιες
εγκαταστάσεις, συγκοινωνιακά δίκτυα, εγκαταστάσεις υποδομής
περιλαμβανομένων των συστημάτων πληροφορικής, σταθερές εξέδρες που
βρίσκονται επί της ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδας, δημόσιους χώρους ή
ιδιωτικές ιδιοκτησίες,που θα μπορούσαν να εκθέσουν σε κίνδυνο
ανθρώπινες ζωές ή να προξενήσουν σημαντικές οικονομικές απώλειες·
Γράφεις ένα άρθρο πχ ενάντια στην λαθρομετανάστευση ή ενάντια στην ισλαμοποίηση. Η πράξη αυτή «θα μπορούσε να εκθέσει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές ... ή
ιδιωτικές ιδιοκτησίες», άρα αποτελεί δυνάμει «τρομοκρατικό έγκλημα»!!! Το πολύ σε μία ώρα το άρθρο θα έχει κατέβει!
Γράφεις ένα άρθρο ενάντια σε κάποιο αυταρχικό μέτρο της εξουσίας, πχ υποχρεωτικά εμβόλια, καραντίνες κλπ, εκλαμβάνεται ότι «θα μπορούσε να προξενήει σημαντικές οικονομικές απώλειες» γιατί τάχα θα κολλήσουν πολλοί και θα πεθάνουν, οπότε εκλαμβάνεται πλέον ως «τρομοκρατικό έγκλημα»!!! Το πολύ σε μία ώρα το άρθρο θα έχει κατέβει!
Και φυσικά αντί να ζητήσει δημόσια συγνώμη το κόμμα ΝΙΚΗ, βγήκε και παρίστανε ότι δεν αντιλαμβάνεται τις κερκόπορτες που ανοίγει αυτός ο νόμος (η απάντησή της στις κατηγορίες για την υπερψήφιση του νόμου της ΝΔ, εδώ)
Θυμίζουμε και την πρόσφατη πρότασή του Νατσιού να γίνει δημοψήφισμα για το αν θα μπορούν ομοφυλόφιλοι να παντρεύονται και να υιοθετούν παιδιά!!! (Αν δηλ το δεχθεί η πλειοψηφία των Ελλήνων, να αφήσουμε τα παιδιά έρμαιο στους ομοφυλόφιλους!). Λες και το προηγούμενο δημοψήφισμα το σεβάστηκε η τότε κυβέρνηση Τσίπρα!
Αντί να πουν «ΚΑΤΩ τα χέρια από τα ΠΑΙΔΙΑ» νίπτουν τας χείρας ...
Τον Νοέμβριο του 2021, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pfizer Albert Bourla, μιλώντας στην Ουάσιγκτον, στο «Atlantic Council» (δεξαμενή σκέψης), αποκάλεσε «εγκληματίες» τους ανθρώπους που διαδίδουν παραπληροφόρηση για το εμβόλιο Covid-19, ζητώντας να επιβληθεί λογοκρισία στην ακατάσχετη «διαδικτυακή παραπληροφόρηση».
Ο CEO της Pfizer δήλωσε με απόλυτο κυνισμό συγκεκριμένα τα εξής:
«Αυτοί
οι άνθρωποι είναι εγκληματίες. Δεν είναι απλώς κακοί άνθρωποι. Είναι
εγκληματίες γιατί ευθύνονται στην κυριολεξία για την απώλεια
εκατομμυρίων ζωών», αφήνοντας άναυδους όσους πολίτες εναντιώθηκαν στην εμβολιαστική προπαγάνδα και υστερία των φαρμακευτικών εταιρειών1.
Με
τον νόμο 5067/2023 (ΦΕΚ/Α/189/20-11-2023) εισάγεται στην εθνική έννομη
τάξη η θέσπιση μέτρων εσωτερικού δικαίου με σκοπό αφενός μεν την πλήρη και αποτελεσματική εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/784 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 2021 σχετικά με την πρόληψη της διάδοσης υλικού τρομοκρατικού περιεχομένου στο διαδίκτυο και, αφετέρου, την αντιμετώπιση της παράνομης χρήσης των υπηρεσιών φιλοξενίας
για την διακίνηση ειδήσεων και πληροφοριών ανάλογου περιεχομένου στο
διαδίκτυο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της ευρωπαϊκής
εσωτερικής αγοράς.
Με τις ψήφους των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, του ΠΑΣΟΚ και της ΝΙΚΗΣ, το σχετικό νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής, ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. «ένιψε τας χείρας του» δηλώνοντας «παρών», ενώ καταψηφίστηκε από τα υπόλοιπα κοινοβουλευτικά κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης, δηλαδήτο ΚΚΕ, την Ελληνική Λύση, τους Σπαρτιάτες και την Πλεύση Ελευθερίας.
Οι θιασώτες του νόμου υποστηρίζουν ότι το διαδίκτυο βρίθει οπτικοακουστικού υλικού, ειδήσεων, μηνυμάτων και πληροφοριών «τρομοκρατικού περιεχομένου» και, ως εκ τούτου, επιβάλλεται η νομοθετική αντιμετώπιση κάθε ύποπτης παραβατικής συμπεριφοράς, που μπορεί να απειλήσει την γαλήνη και ασφάλεια των φιλήσυχων πολιτών και να διαταράξει τον βαθύ ύπνο της μακαριότητάς τους.
Η
Ελληνική κυβέρνηση –συνεπικουρούμενη από το συστημικό ΠΑΣΟΚ και την
αντισυστημική μόνο στα λόγια, και άκρως συστημική στα έργα, ΝΙΚΗ– θεωρεί ότι άσκηση προληπτικού ελέγχου στην διάδοση ειδήσεων τρομοκρατικού περιεχομένου στο διαδίκτυο αποτελεί πανάκεια για την αντιμετώπιση των αυξημένων τρομοκρατικών κινδύνων,
ιδιαίτερα κατά την τρέχουσα γεωπολιτική συγκυρία, που χαρακτηρίζεται
από διεθνή αβεβαιότητα, αστάθεια και πολλαπλές προκλήσεις ασφάλειας.
Συνεπώς,
η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη αποφάσισε να ενσωματώσει το περιεχόμενο
του Ευρωπαϊκού Κανονισμού (2021/784) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο
εσωτερικό δίκαιο, προκειμένου –κατά τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς– να
διασφαλιστεί όχι μόνο η επιτυχής αντιμετώπιση διακίνησης
προπαγανδιστικού υλικού «τρομοκρατικού περιεχομένου» στο διαδίκτυο, αλλά
και η ομαλή λειτουργία της ψηφιακής ενιαίας αγοράς στο πλαίσιο μίας «ανοικτής και δημοκρατικής κοινωνίας». (Σύμφωνα με την οπτική του ανάποδου κόσμου, πρόκειται για κλειστή και δικτατορική κοινωνία).
Μελετώντας
κανείς τόσο τις διατάξεις του ευρωπαϊκού κανονισμού όσο και του
ψηφισθέντος από την Βουλή νόμου, καταλήγει στο ασφαλές συμπέρασμα ότι ο
σκοπός του Ευρωπαίου νομοθέτη δεν ήταν η ασφάλεια των πολιτών της Ε.Ε.
από πιθανούς τρομοκρατικούς κινδύνους που επωάζονται στο διαδίκτυο, αλλά
η θέσπιση μίαςfast track διαδικασίας ταχείας αφαίρεσης υλικού «τρομοκρατικού περιεχομένου» από το παγκόσμιο ιστόμε
τις ελάχιστες νομικές εγγυήσεις και δικλείδες ασφαλείας για την
θωράκιση του συνταγματικά προστατευόμενου δικαιώματος της ελευθερίας της
έκφρασης.
Η ευρωπαϊκή γραφειοκρατία των Βρυξελλών, καλυπτόμενη υπό τον μανδύα της ασφάλειας των πολιτών από πιθανή τρομοκρατική απειλή, στην πραγματικότητα κηρύσσει ένα απηνή διωγμό κατά της ελευθερίας της γνώμης στο διαδικτυακό χώρο, στεγανοποιώντας και εξοβελίζοντας από το διαδίκτυο κάθε επικριτική, ανεπιθύμητη και γενναία φωνή που αμφισβητεί και εναντιώνεται στο εκάστοτε κυρίαρχο αφήγημα της Νεοταξίτικης Εξουσίας.
Βασική καινοτομία του νόμου αποτελεί το γεγονός ότιο Εισαγγελικός Λειτουργός αναγορεύεται σε Εθνική Αρχή(άρθρο 5 και 6 του Ν. 5067/2023) εντοπισμού ύποπτου «τρομοκρατικού υλικού»,
αναλαμβάνοντας κεντρικό ρόλο στην υλοποίηση της εκπεφρασμένης κρατικής
βούλησης που κατατείνει στην φίμωση της ελεύθερης διαδικτυακής φωνής.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ευρωπαϊκού κανονισμού, ο Εισαγγελέας αποκτά την κυριαρχική εξουσία ελέγχου και αξιολόγησης κάθε είδησης, πληροφορίας, μηνύματος, κειμένου ή ανάρτησης στο διαδίκτυο, εκδίδοντας εντολή αφαίρεσης του παράνομου υλικού (άρθρο 6 παρ. 1 εδαφ. α΄ του Ν. 5067/2023) που απευθύνεται στον πάροχο υπηρεσιών φιλοξενίας.
Ο τελευταίος (δηλ. η διαδικτυακή πλατφόρμα) υποχρεούταιτο αργότερο εντός μίας ώρας (!)από την παραλαβή της εντολής αφαίρεσης να συμμορφωθεί με την εισαγγελική διαταγή και να προβεί σε άμεση αφαίρεση ή απενεργοποίηση της πρόσβασης σε τρομοκρατικό περιεχόμενο, υπό την απειλή ποινής φυλάκισης μέχρι τρία έτη και χρηματική ποινή. (Άρθρο 12 παρ. 1 εδαφ. α΄ του Ν. 5067/2023).
Με την προσχηματική επίκληση της αντιμετώπισης του διαδικτυακού τρομοκρατικού κινδύνου, εισάγεται με δαιμονική μαεστρία στον πιο πάνω ευρωπαϊκό κανονισμό, μια άκρως πονηρή και ύπουλη διάταξη–εν είδει νομοθετικής κερκόπορτας–,
η οποία αφενός μεν αποκαλύπτει τις πραγματικές προθέσεις όσων με
δολιότητα ή προχειρότητα ψήφισαν υπέρ της προσαρμογής των διατάξεων του
εσωτερικού δικαίου στις προβλέψεις του ευρωπαϊκού κανονισμού (2021/784)
και, αφετέρου, πλήττει καίρια το θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης, θέτοντας σε σοβαρή διακινδύνευση το αναγνωριζόμενο έννομο αγαθό της ελεύθερης λήψης, μετάδοσης και διακίνησης πληροφοριών, ιδεών και στοχασμών.
Στην τρίτη παράγραφο του πρώτου άρθρου του Ευρωπαϊκού Κανονισμούσχετικά με την πρόληψη της διάδοσης τρομοκρατικού περιεχομένου στο διαδίκτυο αναφέρονται επί λέξει τα εξής:
«Υλικό που διαδίδεται στο κοινό για εκπαιδευτικούς, δημοσιογραφικούς, καλλιτεχνικούς ή ερευνητικούς σκοπούς
ή για την πρόληψη ή την καταπολέμηση της τρομοκρατίας,
συμπεριλαμβανομένου του υλικού που αντιπροσωπεύει έκφραση επιθετικών ή
αμφιλεγόμενων απόψεων κατά τη διάρκεια δημόσιας συζήτησης, δεν θεωρείται
τρομοκρατικό περιεχόμενο. Η αξιολόγηση προσδιορίζει τον
πραγματικό σκοπό της εν λόγω διάδοσης και κατά πόσον το υλικό διαδίδεται
στο κοινό για τους εν λόγω σκοπούς».
Στο
σημείο αυτό, αξίζει να σημειωθεί ότι και ο εθνικός νομοθέτης αναφέρεται
στην υποχρέωση του εισαγγελικού λειτουργού να λαμβάνει υπόψη του την
παράγραφο τρία του άρθρου ένα του Ευρωπαϊκού Κανονισμού, κατά την έκδοση
εντολών αφαίρεσης του παράνομου υλικού από το διαδίκτυο. (Άρθρο 6, παρ.
1, εδαφ. α΄, υπό στοιχεία αβ).
Από την ως άνω διάταξη προκύπτουν ευχερώς οι ακόλουθες δύο διαπιστώσεις:
Α) Κατ’ αρχήν δεν θεωρείται τρομοκρατικό περιεχόμενο το υλικό που διαδίδεται στο κοινό και συνδέεται αποκλειστικά με σκοπούς εκπαιδευτικούς, δημοσιογραφικούς, καλλιτεχνικούς, ερευνητικούς ή για την καταπολέμηση της τρομοκρατίας.
Β) Κάθε άλλο υλικό που διαδίδεται στο διαδίκτυο και δεν εντάσσεται σε έναν από τους πιο πάνω σκοπούς ενεργοποιεί την προληπτική άσκηση του εισαγγελικού ελέγχου, προκειμένου να αποφευχθεί η διάδοση υλικού «τρομοκρατικού περιεχομένου».
Επομένως,
σύμφωνα προς την ως άνω διάταξη του ευρωπαϊκού κανονισμού, κάθε είδηση,
ανάρτηση, κείμενο, άρθρο γνώμης ή οπτικοακουστικό υλικό που δεν
εμπίπτει σε μία από τις παραπάνω περιοριστικά αναφερόμενες κατηγορίες,
(εκπαιδευτικοί κ.λπ. σκοποί), προσκρούει στην ελεγκτική αρμοδιότητα του εισαγγελέα, ως ύποπτο για περαιτέρω αξιολόγηση και διερεύνηση.
Συνεπώς, η δημοσίευση και διάδοση περιεχομένου για αλλότριους σκοπούς, το οποίο αφορά, είτε την ορθόδοξη πίστη, και στρέφεται κατά του σατανοκίνητου οικουμενισμού, είτε την ακραία ψηφιοποίηση
της καθημερινότητας των Ελλήνων πολιτών, και τους καλεί να απορρίψουν
την νέα ψηφιακή ταυτότητα βιομετρικών δεδομένων και τον προσωπικό
αριθμό, ή τέλος, την ασφάλεια και αποτελεσματικότητα ενός μελλοντικού εμβολίου σε μια επόμενη «ξαφνική» πανδημία, θα υπόκειται στην αξιολογική κρίση του κ. Εισαγγελέως και θα στιγματίζεται ως μη νόμιμο και ανεπιθύμητο, λόγω του ότι εκφεύγει «των ορίων του νόμου».
Όμως
ο νεοταξίτικος εφιάλτης των βρεφοποιημένων πολιτών, οι οποίοι
εξακολουθούν να εμπιστεύονται την κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη και τους πολιτικούς εκπροσώπους του ψευτορωμαίικου, δεν έχει ολοκληρωθεί, αλλά συνεχίζεται στο αμέσως παρακάτω εδάφιο (άρθρο 1 παρ. 3 εδαφ. β΄) στο οποίο ορίζονται τα εξής:
«Η
αξιολόγηση προσδιορίζει τον πραγματικό σκοπό της εν λόγω διάδοσης και
κατά πόσον το υλικό διαδίδεται στο κοινό για τους εν λόγω σκοπούς».
Δηλαδή εδώ έχουμε το εξής αδιανόητο φαινόμενο:
Ακόμη
και όταν ο πολίτης συμμορφώνεται με τις διατάξεις του άρτι ψηφισθέντος
νόμου, προβαίνοντας σε μια καθ’ όλα νόμιμη δημοσίευση ή ανάρτηση μιας
είδησης ή πληροφορίας με αντικειμενικό σκοπό την ενημέρωση των πολιτών
για συγκεκριμένο θέμα εκπαιδευτικού, καλλιτεχνικού ή ερευνητικού
ενδιαφέροντος, ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, ο μόνος
αρμόδιος να κρίνει και να αξιολογήσει τον πραγματικό σκοπό της (συμβατής
με τον νόμο) διάδοσης είναι ο εισαγγελέας!
Ο τελευταίος αποκτά υπερεξουσίες, αφού έχει το δικαίωμα να αμφισβητεί το κίνητρο του πολίτη που προβαίνει στην διάδοση του νομίμου υλικού και, κάνοντας «δίκη προθέσεων»,
έχει την εκ του νόμου δυνατότητα να αξιώνει την αφαίρεση της
ανεπιθύμητης (για τον ίδιο) ανάρτησης από την διαδικτυακή πλατφόρμα.
Δηλαδή, ο Ευρωπαίος νομοθέτης θεσπίζει για πρώτη φοράτην υποχρεωτική αξιολόγηση από την Εισαγγελική Αρχήκάθε είδησης, πληροφορίας, γνώμης ή άποψης που αφορά εκπαιδευτικούς, δημοσιογραφικούς, καλλιτεχνικούς ή ερευνητικούς σκοπούς,κουρελιάζοντας την συνταγματική αξία της ελεύθερης έκφρασης.
Ο Εισαγγελέας,
ασκώντας την κυριαρχική του εξουσία και αρμοδιότητα, νομιμοποιείται να
εκδίδει εντολή αφαιρέσεως (δηλαδή διαγραφής του υλικού) από το
διαδίκτυο, κάθε φορά που θα κρίνει ότι το δημοσιευμένο περιεχόμενο, παρότι είναι τυπικά συμβατό με τις διατάξεις του νόμου,εντούτοις δεν υπηρετεί τον σκοπό της ενημέρωσης της κοινής γνώμης, αλλά αποβλέπει στον εκφοβισμό της.
Ο κυβερνητικός θίασος σκιών, κάνοντας τυφλή υπακοή στα νεοταξίτικα κελεύσματα της αντίχριστης υπερεθνικής ελίτ, θα
Είμαι ο Lewis
από την Αυστραλία, ένα παιδί “γκέι γονιών” και αυτή είναι η εμπειρία μου από
τους γκέι γονείς. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου δεν ήταν ποτέ παντρεμένοι και
ενώ ο πατέρας μου ήταν ομοφυλόφιλος, η μητέρα μου ήταν “bi”, και είχε περάσει
αρκετά χρόνια έχοντας σχέση με γυναίκα, πριν γεννηθώ εγώ. Γεννήθηκα σαν ένα "one
night stand" όταν η μαμά και ο μπαμπάς είχαν πιει.
Οι γονείς μου δεν έζησαν ποτέ μαζί, και ήμουν συνεχώς σε ανάδοχη
φροντίδα μέχρι που ήμουν περίπου 8 ετών, και μόνο περιστασιακά ζούσα ή έμενα με
τη μητέρα μου. Μέχρι τα 13 μου, ήμουν συνεχώς σε ανάδοχους. Από την ηλικία των
2 ετών δεν είχα γνωρίσει τον πατέρα μου, μέχρι που έγινα 13 χρονών. Τότε πήγα
να ζήσω με τον πατέρα μου και τον ομοφυλόφιλο εραστή του, καθώς η μητέρα μου
ήθελε να περάσω λίγο χρόνο μαζί του, καθώς αυτός δεν είχε δείξει κανένα ενδιαφέρον
όταν ήμουν παιδί.
Ποτέ δεν μου άρεσε να ζω μαζί τους.
Η "ομοφυλοφιλία"
τους (“gayness”) ήταν κάτι
σαν θρησκεία, και συνεχώς έδειχναν σαν να ήθελαν να επιβεβαιώνουν το ότι ήταν "γκέι"
μέσω των πράξεών τους.
Φαινόταν λες και έπρεπε να μου αποδείξουν ότι ήταν γκέι.
Ήταν σαν μια θρησκεία, η μόνη τους ταυτότητα, το σήμα της τιμής τους. Μιλούσαν
συνέχεια γι’ αυτό.
Η "ομοφυλοφιλία" τους ήταν το νούμερο ένα θέμα,
περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Έβλεπαν ανθρώπους και τους συστήνονταν ως
"γεια, με λένε Σάιμον και είμαι γκέι".
Οι στρέιτ άνθρωποι δεν το
κάνουν αυτό. Δεν βγαίνουν έξω και λένε: "γεια, είμαι ο Σάιμον και είμαι
στρέιτ", αλλά ο μπαμπάς και ο σύντροφός του το ανακοίνωναν και το επιδείκνυαν
στους ανθρώπους.
Τα σεξουαλικά υπονοούμενα υπήρχαν παντού.
Πάντα "έκοβαν"
τους άλλους άνδρες, παρόλο που ήταν μαζί 13 χρόνια.
Δεν φαινόταν ότι ήταν ενωμένοι,
αλλά έμειναν μαζί και δεν κατάλαβα ποτέ το γιατί.
Ήμασταν π.χ. στο σουπερμάρκετ
και αυτοί κοιτούσαν άλλους άντρες και σχολίαζαν "δεν είναι όμορφος αυτός;"
Ένιωθα ότι δεν μπορούσα να φέρω στο σπίτι τους φίλους μου, επειδή όλα στο σπίτι
ήταν "γκέι".
Η συμπεριφορά τους ήταν γκέι, ο τρόπος που μιλούσαν ήταν
γκέι, οι πράξεις τους ήταν γκέι, τα πάντα ήταν γκέι.
Όλα έμοιαζαν πολύ υπερβολικά
και αφύσικα και φοβόμουν τι θα σκεφτούν οι φίλοι μου.
Δεν μπορούσα να συστήσω
τον πατέρα μου γιατί ντρεπόμουν γι’ αυτόν.
Συχνά έκαναν σεξουαλικά σχόλια για
τους φίλους μου όταν έφευγαν από το σπίτι και αυτό το έβρισκα αποκρουστικό.
Ο μπαμπάς και ο σύντροφός του με φιλούσαν στο μάγουλο. Πάντα
το έβρισκα άβολο. Αυτοί το έκαναν συνεχώς, ακόμα και όταν μπήκα στην εφηβεία
μου. Ήξερα από τους φίλους μου και από ταινίες και από την τηλεόραση ότι οι πατεράδες
συνήθως δεν φιλούν τους γιούς τους όταν είναι έφηβοι.
Υπήρχαν ελάχιστα όρια. Κάθε δυο μήνες με χτυπούσαν σαν μικρό
παιδί. Τα πάντα ήταν εύθραυστα. Πάντα υπήρχαν διαμάχες μεταξύ του μπαμπά και
του συντρόφου του, τσακώνονταν και εκτόξευαν ο ένας στον άλλον πιάτα και φαγητά.
Ποτέ δεν ένιωθα ασφαλής. Ήμουν συνεχώς σε επαγρύπνηση για τον εαυτό μου μέσα στο
σπίτι.
Ένιωθα σεξουαλικά ευάλωτος. Είχαν βάλει κρυμμένες κάμερες στο σπίτι ακόμα
και στους ιδιωτικούς μου χώρους. Βρήκα ακόμα και βίντεο με μένα σε έναν από
τους υπολογιστές τους.
Οι άλλοι νόμιζαν ότι ήμουν κι εγώ γκέι, και αυτό το πράγμα
με έκανε να ντρέπομαι. Ένιωθα ότι αυτό δεν ήταν σωστό. Ένιωθα ότι υπήρχε μια
προσδοκία για μένα ότι θα έπρεπε να είμαι γκέι, παρόλο που δεν ένιωθα καμία έλξη
για τους άντρες.Θα έπρεπε να είμαι γκέι από τους γκέι γονείς μου. Αυτό με έκανε
να έχω μεγάλη σύγχυση μέσα μου.
Δεν έδιναν καμία σημασία για τα συναισθήματά μου. Μου έκαναν
φαγητό για το σχολείο που δεν άντεχα να τρώω. Δεν τους ένοιαζε για μένα, για το
τι ήθελα ή για το πώς ένιωθα για το οτιδήποτε.
Πήγαμε μια φορά σε ένα πάρτι ενός 40άρη. Νόμιζα ότι ήμασταν απλώς
καλεσμένοι. Δεν ήξερα ότι ο μπαμπάς ήταν «η διασκέδαση». Τον είδα ντυμένο “dragqueen” να τραγουδάει Abba... δεν μου είχαν πει τίποτα.
Ένιωσα να γελοιοποιούμαι δημοσίως.
Δεν μπορούσα να τους πω τίποτα για αυτά που περνούσα στην
εφηβεία μου, επειδή δεν ήταν "άνδρες" αρκετά στη συμπεριφορά τους και
στους τρόπους τους. Ήταν σαν να μιλάω σε γυναίκες. Τελικάέκανααυτήτησυζήτησημεμιαλειτουργό.
Έμενα μαζί τους μέχρι που ο πατέρας μου παράτησε τον σύντροφό
του όταν ήμουν 17 ετών και ο πατέρας μου με έδιωξε.
Καθώς δεν είχα πουθενά αλλού να πάω, συνέχισα να ζω με τον
πρώην σύντροφό του μέχρι τα 21 μου. Ήταν εξαιρετικά καταπιεστικός και ήθελε να έχει
τον απόλυτο έλεγχο της ζωής μου και με έκανε ακόμα να υπογράψω μια έγγραφη συμφωνία
ότι του παρείχα το δικαίωμα να έχει σχεδόν απόλυτη εξουσία πάνω μου, όπως να έχει
τον απόλυτο έλεγχο για τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ακόμα κι όταν έφυγα για να
ζήσω την δική μου ζωή, προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί μου και να ασκήσει
έλεγχο πάνω μου μέχρι που τον απείλησα ότι θα καταφύγω σε νομικές ενέργειες.
Η εμπειρία μου να ζω με γκέι γονείς με σημάδεψε συναισθηματικά
και με έκανε να νιώθω ότι η ανατροφή μου ήταν πολύ μπερδεμένη. Υπήρχε ένα
μεγάλο κενό στη ζωή μου που έπρεπε να γεμίσει και ποτέ δεν γέμιζε, καθώς δεν
ένιωθα ότι αγαπήθηκα σε κανένα στάδιο.
Ωστόσο, όπως και άλλοι που προέρχονται από ένα πολύ άσχημο υπόβαθρο,
έχω αρχίσει να επιδιώκω μια καλύτερη σχέση και με τους δύο γονείς μου, και
επίσης έχω βρει την ειρήνη μέσα μου με τις συντηρητικές αξίες που έχω τώρα. Οι
αξίες τους δεν είναι οι αξίες μου, αλλά εξακολουθώ να τους τιμώ επειδή είναι οι
γονείς μου. Για να είμαι ειλικρινής αν δεν είχα αυτές τις εμπειρίες, δεν θα
είχα τη σαφήνεια των πραγματικών ζητημάτων που εμπλέκονται σε αυτό το θέμα.
Οι γκέι θεωρούν τους στρέιτ «ομοφοβικούς» εάνδεν συμφωνούμε
με τον τρόπο ζωής τους.
Ύστερα από τόσα χρόνια που έμεινα μαζί τους, μου δημιουργήθηκε
η άποψη ότι το να είσαι γκέι είναι συχνά ένας τρόπος ζωής. Είναι ένα lifestyle. Είναι ένα show. Όλα έχουν να κάνουν με
το "εγώ, εγώ, εγώ" και όχι με το ιδανικό περιβάλλον για την ανατροφή
των παιδιών.
Κατά συνέπεια, ψήφισα κατά του «γάμου» ατόμων του ιδίου φύλου
στο δημοψήφισμα, και σας καλώ επίσης και εσάς να ψηφίσετε όχι, για το καλό της
προστασίας των παιδιών.