" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Σχετικά με τους δημοσίους υπαλλήλους που μπήκαν στο δημόσιο με πλαστά πτυχία.

Δεν είμαστε πολιτικοί και δεν επιζητούμε ψήφους. Λέμε λοιπόν ξεκάθαρα:
Όσοι δημόσιοι υπάλληλοι βρέθηκαν με πλαστά πτυχία, πρέπει άμεσα να απολυθούννα διωχθούν ποινικά (ήξεραν ότι δεν φοιτούσαν κανονικά και συνεπώς και ότι έπαιρναν πλαστά πτυχία με πλαστούς υψηλούς βαθμούς) και να αποζημιώσουν αυτούς των οποίων τις θέσεις κατέλαβαν με την πλαστογραφία τους.

Όμως οι δημόσιοι υπάλληλοι (ειδικά οι τεμπελάκηδες, οι συνδικαλιστές κλπ), αποτελούν την καλύτερη εκλογική πελατεία της αριστεράς,
οπότε γιατί να μην αναζητήσουν και πάλι τα κομματικά και βουλευτικά γραφεία για να βολευτούν. 

Υπάρχει κάποιος εισαγγελέας με αξιοπρέπεια σε αυτή την χώρα για να διώξει πέρα από τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς της πλαστογραφίας, και τους πολιτικούς που ανακοίνωσαν ότι θα νομιμοποιήσουν την παρανομία;
Ιστολόγιο Ομάδας Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.