" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή, 3 Απριλίου 2016

Κείμενο- Φωτογραφίες: Ο ΕΣΒΗ 1914 στην εκδήλωση και την πορεία του ΔΡΑΣΙΣ-ΚΕΣ για την επέτειο της έναρξης του Αγώνα της ΕΟΚΑ

Ε.Ο.Κ.Α. όλα τα παιδιά της Κύπρου οι λεβέντες!

Και κάπως έτσι μετά την μεγαλειώδη μας εκδήλωση, με ομιλητή τον "Ρωμανό της Πιτσιλιάς" τιμήσαμε τα παλληκάρια που έδωσαν την ζωή τους για μια Κύπρο ΕΛΕΥΘΕΡΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ και θυμηθήκαμε εκείνη την ένδοξη μέρα του 1955.



Η λαμπαδηφορία στέφθηκε με επιτυχία για άλλη μια φορά και ο φοιτητόκοσμος της Αθήνας έστειλε ηχηρά μηνύματα πως παραμένει πιστός στις αξίες και τα ιδανικά του Ελληνισμού, αξίες για τις οποίες πολέμησαν τα παλληκάρια του Γρίβα Διγενή.

Η ΑΝΤΙ-ομοσπονδιακή φωνή ήχησε δυνατά στους δρόμους της μητροπολιτικής Ελλάδας. Ευχαριστούμε όσους παρευρέθηκαν χθες στην εκδήλωση και την λαμπαδηφορία.


1 - 4 - 2016
ΔΡΑΣΙΣ - ΚΕΣ 


Στην εκδήλωση που έγινε στο οίκημα του ΔΡΑΣΙΣ - ΚΕΣ το βράδυ της Πέμπτης 31 Μαρτίου
και στην πορεία που ακολούθησε έως τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης συμμετείχαν
και μέλη του Εθνικού Συλλόγου "Βόρειος Ήπειρος 1914".

Βόρειοι και Νότιοι Έλληνες ενωμένοι στον κοινό αγώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.