Στον επίσημο ιστότοπο της ιεράς πατριαρχικής και σταυροπηγιακής μονής Εσφιγμένου
(σχόλιο παιδαγωγού: εννοεί την "Μονή" που υπάρχει μόνον στα "χαρτιά". Για τα ευρωπαϊκά κονδύλια, ΕΣΠΑ, κατασχεμένους τραπεζικούς λογαριασμούς και ακίνητα από την Γνήσια Μονή που παρά τις στερήσεις κρατάει ακόμη το λάβαρο της Ορθοδοξίας) ,
στις 3-5-2017, διαβάσαμε για την χερσόνησο του Άθω, ένα χώρο πνευματικό,με ιδιαίτερο διοικητικό σύστημα συνδεδεμένο άρρηκτα με την παράδοση.
Διαβάσαμε επίσης,για την ενότητα των αγιορειτών πατέρων που διατηρείται παρ'όλη την μοναδικότητα και πολυφωνία των απόψεών τους.
το site της Βατοπεδίου (Πεμπτουσία), φυσικά προβάλει τον διορισμένο "ηγούμενο" Βαρθολομαίο (όλως τυχαίως το ίδιο όνομα με τον Πατριάρχη)! |
Στις αμέσως επόμενες σειρές έρχεται η ανατροπή.
Η περιβόητη ενότητα καταργείται εμφανίζοντας,ο αρθρογράφος ως φταίχτη για την έλλειψή της τον διάβολο.
Ξεκινά απ'τους πρωτοπλάστους που έχασαν την κοινωνία με τον Θεό,έρχεται στο σχίσμα εμμένοντας στην κατηγορία του διαβόλου που χώρισε τους πιστούς το 1924 και καταλήγει στους "φανατικούς πατέρες που με το πρόσχημα πως κρατούν ανόθευτη την πίστη τους διασπούν την ενότητα στο Άγιο Όρος.".
Ο αρθρογράφος αναρωτιέται πώς μπορεί ο φανατικός μοναχός να θεωρεί τον εαυτό του ορθόδοξο ενώ τους άλλους αιρετικούς, πώς μπορεί να παρουσιάζεται σαν γνήσιος αγωνιστής και να διχάζει τους άλλους.
Θεωρούμε χρέος μας να πληροφορήσουμε τον αρθρογράφο και καθηγούμενο της ι.μ εσφιγμένου
(σχόλιο παιδαγωγού: ο ηγούμενος της Εσφιγμένου ονομάζεται Μεθόδιος και όχι Βαρθολομαίος.
Αυτόν εξέλεξαν οι μοναχοί του, αυτός πολεμάει με νύχια και με δόντια και με τους 120 μοναχούς του, για να κρατήσουν το μοναστήρι τους, κόντρα στα σχέδια των οικουμενιστών..
Ο διορισμένος "ηγούμενος Βαρθολομαίος" και 1-2 που παριστάνουν τους καλογέρους του, δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του στο μοναστήρι αυτό.)
1) όσον αφορά στο σχίσμα.
Το 1920,το οικουμενικό πατριαρχείο εξέδωσε συνοδική εγκύκλιο προς τας απανταχού εκκλησίας του Χριστού,με την οποία δήλωσε ότι η προσέγγιση και κοινωνία των διαφόρων χριστιανικών “εκκλησιών” είναι αναγκαία και χρήσιμη στην παρασκευή και διευκόλυνση της πλήρους “ευλογημένης ενώσεως” και ότι επιβάλλεται η αναζωπύρωση της αγάπης μεταξύ των “εκκλησιών” οι οποίες είναι συγκληρονόμοι της επαγγελίας του Θεού.
Πρότεινε λοιπόν την παραδοχή ενιαίου ημερολογίου ώστε να επιτευχθεί ο ταυτόχρονος εορτασμός των μεγάλων χριστιανικών εορτών με τους αιρετικούς,συσχέτιση των αντιπροσώπων των διαφόρων “εκκλησιών”, επικοινωνία των θεολόγων και των θεολογικών σχολών,κοινά συνέδρια και άλλους τρόπους προσέγγισης.
Έτσι,το 1924,στα πλαίσια αυτής της προσέγγισης έγινε η αλλαγή του ημερολογίου με αποτέλεσμα την αντίδραση και απόσχιση των σημερινών παλαιοημερογιτών.
Θέτουμε λοιπόν, το ερώτημα, θα πρέπει να κρίνουμε μόνο αυτούς που διατήρησαν το Ιουλιανό ημερολόγιο ή και αυτούς που πραγματοποίησαν την αλλαγή αυτή με σκοπό το εορτολογικό πλησίασμα με τους αιρετικούς της δύσεως;
2) όσον αφορά στους "φανατικούς μοναχούς".
Υποστηρίζετε ότι ο φανατικός μοναχός καταστρέφει την πολυπόθητη ενότητα και χάνει αυτομάτως την ιδιότητα του πιστού,ομως σύμφωνα με τον Μέγα Αθανάσιο χρέος του είναι να εμμένει στα όσα διδάσκει η Ιερά Παράδοσις κρατώντας την Αποστολική Πίστη καθαρή και ανόθευτη.
Το 2016, πραγματοποιήθηκε η σύνοδος στην Κρήτη που αναγνώρισε ως “εκκλησίες ετερόδοξες” τις άλλες ομολογίες-αιρέσεις που είχαν καταδικαστεί απ'τις επτά οικουμενικές συνόδους, νομιμοποιώντας έτσι τον οικουμενισμό.
Κατηγορείτε αυτούς που δεν εθελοτυφλούν, αυτούς, που μετά από 100 χρόνια προσπάθειας αλλοίωσης του ορθοδόξου φρονήματος, έβαλαν σκοπό της ζωής τους να διαφυλάξουν την ορθόδοξη πίστη διακόπτοντας κοινωνία με τον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο, ως τον κύριο εμπνευστή της συνόδου και εκφραστή της αιρέσεως του οικουμενισμού.
Κατηγορείτε αυτούς που
κηρύττουν Χριστό,τον αληθινό Θεό ημών, ως μοναδική οδό σωτηρίας, ακολουθώντας τους αγίους πατέρες και τις οικουμενικές συνόδους και εφαρμόζοντας τους ιερούς κανόνες.
κηρύττουν Χριστό,τον αληθινό Θεό ημών, ως μοναδική οδό σωτηρίας, ακολουθώντας τους αγίους πατέρες και τις οικουμενικές συνόδους και εφαρμόζοντας τους ιερούς κανόνες.
Αυτοί οι πατέρες που διώκονται τώρα απ'την κοινότητα του Αγίου Όρους γιατί ομολογούν πίστη και εφαρμόζουν τον ΙΕ' κανόνα της πρωτοδευτέρας συνόδου περί διακοπής μνημονεύσεως επισκόπου κηρύσσοντος επ'εκκλησίας αίρεσιν, θα έπρεπε να είναι το πρότυπο των μοναχών, άν αυτοί θέλουν να είναι φύλακες της πίστεως και όχι φύλακες του “καθεστώτος” του Αγίου Όρους.
3) τέλος,όσον αφορά στην ενότητα με βάση την κοινή πίστη.
Αναρωτηθείτε ποιά πίστη είναι αυτή.
Στον Κύριό μας Ιησού Χριστό που έγινε άνθρωπος για να μας διδάξει πως αυτός είναι η οδός,η αλήθεια και η ζωή ή στον θεό που πρεσβεύει ο οικ.πατριάρχης που σώζει και μέσω άλλων “εκκλησιών” αφού κατ'αυτόν (τον πατρ.Κων/πόλεως) όλες οι θρησκείες σώζουν;
Πιστεύετε ότι αυτός ο πατριαρχης με αυτό το φρόνημα ο οποίος παράλληλα συμπροσεύχεται με τους λοιπούς θρησκευτικούς ηγέτες αναγνωρίζοντας ουσιαστικά την ιεροσύνη τους, κατά παράβαση των όσων ορίζουν πλήθος Αποστολικών Κανόνων όπως ο 45ος και ο 65ος,δεν χάνει αυτομάτως καμία ιδιότητα;
Πιστεύετε,τέλος, στην ενότητα μέσα στην αίρεση και διώκετε τους φύλακες της πίστεως αντί να κατηγορείτε τους υπαίτιους της αίρεσης;
To Άγιο Όρος για να παραμείνει άγιο,πρέπει να ξαναστραφεί στην ορθοδοξία,αφού συνειδητοποιήσει την άλωσή της και οι πατέρες να ξαναγίνουν στρατιώτες του Θεού και επόμενοι τοις αγίοις πατράσι.
Στον βωμό της δήθεν αγάπης και της κοσμικής ενότητος ΔΕΝ θυσιάζεται η πίστη.
“Ορθοδοξία”
15 σχόλια:
Ευχαριστούμε για την ομολογιακή σας ανάρτηση.
Συγχαρητήρια παιδαγωγέ! Και αυτά που λες είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Υπάρχουν πολλά πράγματα ακόμα να γραφούν για αυτά τα πρόσωπα.
Ἀγαπητέ Παιδαγωγέ, Χριστός Ἀνέστη!
Σέ συγχαίρω θερμῶς γι' αὐτήν τήν ἀπάντησίν σου πρός τόν "ἡγούμενον" κ. Βαρθολομαῖον. Ἐπίτρεψέ μου σέ παρακαλῶ νά προσθέσω ὅτι τό νέον ἡμερολόγιον ἔχει σαφῶς καταδικασθῆ ἀπό τρεῖς Πανορθοδόξους Συνόδους τοῦ 16ου αἰῶνος. Ἐπίσης, κατεδικάσθη ἐμμέσως καί ἀπό τήν Σύνοδον τῶν Πατριαρχῶν τοῦ 1848, ἡ ὁποία ἐχαρακτήρισε ὡς "ὑπαγόρευμα τοῦ Διαβόλου" κάθε νεωτερισμόν εἰς τήν Ἐκκλησίαν. Τέλος, μετά τό πέρας τῶν διαβουλεύσεων τοῦ Πατριάρχου Ἰωακείμ Γ' μέ τίς ἄλλες Ὀρθόδοξες τοπικές Ἐκκλησίες γιά τήν ἀλλαγήν τοῦ ἡμερολογίου (1902), αὐτός κατέληξεν εἰς τό συμπέρασμα ὅτι ἡ ἐν λόγῳ ἀλλαγή θά ἦτο "παγκόσμιον σκάνδαλον," συμπέρασμα στό ὁποῖον εἶχε καταλήξει καί ὁ Πατριάρχης Ἱερεμίας Β' ὁ Τρανός εἰς τά τέλη τοῦ 16ου αἰῶνος. Ἔχοντας ὑπ' ὄψιν αὐτά τά δεδομένα, καί βεβαίως τό σημαντικώτατον καί γνωστόν εἰς ὅλους γεγονός ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου ἀποσκοποῦσε στόν κοινόν ἑορτασμόν τῶν ἑορτῶν καί τελικῶς εἰς τήν ἕνωσιν μέ τόν "πάπαν" καί τούς προτεστάντας, ὁ καθένας ἄς κρίνει ἄν ἔκαναν καλά οἱ Π/Ηται πού ἀπετειχίσθησαν τό 1924 ἀπό τήν οἰκουμενιστικήν "ἐκκλησίαν," ἡ ὁποία ἐπέβαλε πραξικοπηματικῶς, ὑπούλως καί δολίως τό νέον ἡμερολόγιον. Τά γράφω ὅλα αὐτά, διότι πολλοί ψεῦται καί συκοφάνται ὀρύονται ἀκόμη καί σήμερα ὅτι δῆθεν οἱ Π/Ηται ἀνήγαγον τό Ἰουλιανόν ἡμερολόγιον εἰς δόγμα πίστεως καί ὡς ἐκ τούτου εἶναι αἱρετικοί!!!
Η ανάρτηση προέρχεται από την ομάδα-πρωτοβουλία "Ομολογία". Εμείς απλά την δημοσιεύσαμε.
Προς γνωστή ομάδα "Ε..."
που μόλις έγραψε σχόλιο (σχετικά με το ημερολόγιο).
Αν δεν καταδικάσετε δημόσια τις προτάσεις σας για κατάργηση αμφίων, έγγαμους επισκόπους, ψαλμωδίες κλπ, δεν θα δημοσιεύσουμε στο εξής σχόλια που φέρουν το λογότυπο σας, για να μην στέλνουμε αδερφούς σε λάθος δρόμο (ήδη δεχθήκαμε αρκετά σχόλια που μας επικρίνουν για την ανοχή που δείξαμε).
Σας δώσαμε με το παραπάνω την ευκαιρία να τοποθετηθείτε. Έγινε αρκετή συζήτηση. Πήρατε απαντήσεις από αρκετούς αναγνώστες μας. Τώρα δεν μπορείτε να ισχυριστείτε ότι δεν γνωρίζετε.
Μπορείτε να γράφετε τα σχόλια σας ανώνυμα, αλλά όχι διαφημίζοντας την ομάδα σας (που ειλικρινά θυμίζει προτεσταντικό τρόπο σκέψης: εμείς την εκλαμβάνουμε ως: αποδεχόμαστε μόνον ότι είναι στην Αγ.Γραφή, δεν αποδεχόμαστε την Ιερά Παράδοση).
Ζητούμε συγνώμη.
Σας ευχόμεθα να γνωρίσετε τον Κύριο μας! Με αγάπη Κυρίου!
ΥΓ. Μην ζητάτε συγγνώμη από ημάς, αν μπορείτε ζητήσατε από τον Κύριο.
Η ανάρτηση αυτή έπρεπε να είναι γραμμένη πιό αντικειμενικά, για να ανταποκρίνεται στα πραγματικά γεγονότα, όχι μονοπλευρα και μεροληπτικά.
Για να σημειώσουμε 2 - 3 πράγματα, η αποστασία των Εσφιγμενιτών δεν έχει σχέση με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ούτε με την Πανορθόδοξη Σύνοδο, γιατί ξεκίνησε την δεκαετία του 70, όπου ούτε ο Βαρθολομαίος ήταν πατριάρχης, ούτε υπήρχε Πανορθόδοξη Σύνοδος.
Μετά τον θάνατο του Αθηναγόρα, οι Μονες του Αγιου Ορους επανέφεραν το μνημόσυνο του Πατριάρχη που είχαν διακόψει, αλλά η Εσφιγμένου όχι μόνο δεν το επανέφερε αλλά διάκοψε επικοινωνία με τις υπόλοιπες Μονές !
Στις Συνάξεις της Ιεράς Επιστασίας, οι Εσφιγμενίτες ήθελαν να προσεύχωνται μόνοι τους οι 19 Αντιπρόσωποι και μετά να μπαίνη στην αίθουσα ο Εσφιγμενίτης, για να μήν παρευρίσκεται την ώρα της προσευχής !
Κατόπιν ήρθαν σε επαφή με παλαιοημερολογητική ομάδα των Αθηνών και μνημόνευαν κάποιον αρχιεπίσκοπο από τους 13 σχισματικούς, αν και οι ίδιοι το αρνούνται.
Καθώς περνούσαν οι δεκαετίες η κατάσταση χειροτέρευε, άρχισαν να πωλούν ακίνητα της Μονής με παράνομες διαδικασίες, και όταν έγιναν αντιληπτοί εξεδόθησαν δικαστικές αποφάσεις, οι οποίες ακύρωσαν τις πωλήσεις.
Παράλληλα ο εγκλεισμός τους δεν επιτρέπει τον έλεγχο των κειμηλίων της Μονής τα οποία, μετά από 40 χρόνια, δεν είναι γνωστό άν υπάρχουν και σε τί κατασταση βρίσκονται.
Είναι αστείο να λέμε ότι ο Ηγούμενος Βαρθολομαίος δεν έχει πάει στη Μονή. Πώς να πάη, αφού η μονή είναι υπό κατάληψιν και από το Κονάκι στις Καρυές εκτοξεύονται βόμβες Μολότωφ ?
Καί βέβαια για το τελευταίο περιστατικό καταδικάστηκαν μέν σε 20 χρόνια φυλάκιση, αλλά χρησιμοποιώντας 7 (!!!) δικηγόρους, επέτυχαν την αναστολή της ποινής μέχρι να γίνη το Εφετείο.
Η σφαιρική αναφορά σε γεγονότα ανεβάζει το κύρος και την αξιοπιστία του Ιστολογίου.
Παιδαγωγέ, σου πρέπουν θερμά συγχαρηστήρια και πολλές ευχαριστίες!!!!!
Αναλογίζομαι πως, αν τέτοιους είχαμε παιδαγωγούς, δεν θα είχαμε προβλήματα με του Χριστού την πίστη την αγία αλλά και της πατρίδας την ελευθερία!
Δωράκι απο την Γερμανία
https://www.flickr.com/photos/142275543@N05/sets/72157683526512796/
Τελικά η ρομφεα το έχει χάσει
http://www.romfea.gr/diafora/14753-omilia-p-emmanouil-lemelson-enopion-ependuton-kai-epixeirimation
@Ἀνώνυμον 10 Μαΐου 2017 - 7:47 μ.μ
Ἐάν εἶχες ὀλίγον φόβον Θεοῦ ἤ ἔστω ὀλίγην ἐντροπήν, δέν θά ἔγραφες τέτοιες διαστροφές τῆς Ἀληθείας. Δηλαδή, μέ τόν θάνατον τοῦ Ἀθηναγόρου τό 1972 ἐσταμάτησεν ἡ αἱρετική κατρακύλα τοῦ Φαναρίου; Τό γεγονός ὅτι οἱ ἄλλες Μονές ἐπανέφεραν τό μνημόσυνον τοῦ "πατριάρχου" εἶναι ἡ αἰτία διά τήν σημερινήν κατρακύλαν καί τοῦ Ἁγίου Ὄρους καί θά ἔπρεπε νά ἐντρέπεσθε γι' αὐτό, ἀλλ' ἐσεῖς τό μετατρέψατε εἰς ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗΝ κατηγορίαν κατά τῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου, ἡ ὁποία ἐσυνέχισεν ἁγιοπατερικῶς τήν ὁμολογίαν της. Ντροπή σας!!!
«Μετά τον θάνατο του Αθηναγόρα, οι Μονες του Αγιου Ορους επανέφεραν το μνημόσυνο του Πατριάρχη που είχαν διακόψει, αλλά η Εσφιγμένου όχι μόνο δεν το επανέφερε αλλά διάκοψε επικοινωνία με τις υπόλοιπες Μονές»
Πολύ σωστά έπραξε η Ι.Μ. Εσφιγμένου επειδή ο Πατριάρχης Δημήτριος συνέχισε τον δρόμο του Αθηναγόρα, όσο για τον Βαρθολομαίο....
«Παράλληλα ο εγκλεισμός τους δεν επιτρέπει τον έλεγχο των κειμηλίων της Μονής τα οποία, μετά από 40 χρόνια, δεν είναι γνωστό άν υπάρχουν και σε τί κατασταση βρίσκονται»
Βρίσκονται στην κατάσταση που τα παρέλαβαν απο τους προηγούμενους
«Κατόπιν ήρθαν σε επαφή με παλαιοημερολογητική ομάδα των Αθηνών και μνημόνευαν κάποιον αρχιεπίσκοπο από τους 13 σχισματικούς, αν και οι ίδιοι το αρνούνται»
Αυτη η μνημόνευση γίνεται ΕΞΩ απο το αγιον ορος. Στο μοναστήρι ισχύει το αρχιεπισκόπου ημών, χωρις όνομα επισκόπου.
Απ΄το περιβαλλον των Κατσουλιερηδων δεν περιμεναμε κατι καλυτερο...μαζευουνε πολλα γραμμενα
Θα αναφερω απλα οτι οι εγκαταστασεις στο Μοναστηρι συνεχως ανακαινιζονται, χωρις τα κονδυλια υποταγης του ΕΣΠΑ, απο τους πολύ εργατικους Μοναχούς, οι οποίοι παραγουνε πια και πολλά, πολύ αξιολογα προϊοντα κι οτι στο Μοναστηρι φιλοξενειτο καποιος οσο ηθελε, αντιθετα με οτι γινεται σε αλλες Μονες. Ημουν μπροστα οταν φιλοξενηθηκε νεο/της Παπας και μπορει να μην του φιλησαν το χερι ή να μην συμμετείχε στη Θεια Λειτουργία, αλλα του δωσανε το καλυτερο δωματιο, διπλα στον Ηγουμενο κι οταν καπνιζε διπλα στις τουαλετες, ο αρμοδιος Μοναχος ηταν πολυ προβληματισμενος πως να φερθει ωστε να μην χαθει μια ψυχη...
Καποιοι αλλοι, ενω δραπευτεύσανε απ τον επιμαχο διαλογο και γενικοτερα η συμπεριφορα τους ειναι πολύ προβληματικη, ηρθαν εδω να προσπαθησουνε να αραδιασουνε τα γνωστα τους (και σ΄αυτο το θεμα αποφευγοντας τον συγκροτημενο διαλογο) κι αισθανονται και πληρως αδικημενοι απ τον Παιδαγωγο !!! ο οποίος τους συμπεριφερθηκε με κατανοηση κι αδελφικο ενδιαφερον και δεν ηταν ο μονος...
Θα επαναλαβω για το επιμαχο θεμα της Ιερας Παραδοσης οτι ειπα δεκαδες φορες και για το θεμα του ημερολογιακου Σχισματος, ζητωντας συγκροτημενο διαλογο : εδω ειμαστε, παρουσιαστε τα επιχειρήματά σας, χαρα μου θα ειναι να διαπιστωσω οτι καπου κανω λαθος (οταν μιλαμε για τοσο σοβαρα ζητηματα θα ειστε ευεργετες μου που με βοηθησατε), οπως με βοηθησε παλιοτερα ο Ι.Γ.Ζ. (αφου πρωτα "πλακωθηκαμε" στα σχολια)
Τί συμπεριφορά επιτελους ειναι αυτη και μετα αισθανεστε κι αδικημενοι ;;
Συγνωμη αλλα ειναι τρεις λαλουν και δυο χορευουν
Σταύρος
Αὐτό πού καταδίκασαν οἱ τρεῖς Σύνοδοι τοῦ ιστ΄ αἰῶνος, ἦταν ἡ τροποποίησις τοῦ πασχαλίου, πού ἐπήρχετο διά τοῦ γρηγοριανοῦ ἡμερολογίου. Τό 1924 ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δέν ἀποδέχθηκε τό γρηγοριανό ἡμερολόγιο οὔτε τροποποίησε τό πασχάλιο. Ἁπλά διώρθωσε τό ἰουλιανό ἡμερολόγιο διά τῆς προσθήκης δεκατριῶν ἡμερῶν σ᾿ αὐτό. Συνεπῶς ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δέν ἀθέτησε τίς ἀποφάσεις τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἀλλά οὔτε καί τῶν Ὀρθοδόξων Συνόδων τοῦ ιστ΄ αἰῶνος.
H Eκκλησιαστική Ιστορία που προηγήθηκε του Σχισματος , πέρα των 3 Πανορθόδοξων, δεν συμφωνει με την αποψη ότι δεν ηταν καταδικασμενη η αλλαγή, η οποία ΕΠΙΠΛΕΟΝ εγινε και μονομερως, απ΄την Ελλαδικη Εκκλησία.
Eπίσης, περαν της Eκκλησιαστικής Ιστορίας, η Ζ΄οικουμενική Σύνοδος αποφασίζει ξεκαθαρα :
... Ει τις πάσαν παράδοσιν Εκκλησιαστικήν έγγραφόν τε ή άγραφον αθετεί ΑΝΑΘΕΜΑ ΕΣΤΩ..."
Περισσότερα επί της Εκκλησιαστικής Ιστορίας και των επιχειρημάτων- Ιερών Κανόνων για το ποιος εκανε το Σχισμα, φαινονται σ΄αυτή τη συζητηση, στα 3 σχολια μου (3 Μαρτίου 3.16 και 3.21 μ.μ.). όπου κι εκει αναγραφεται μόνο ένα δείγμα της Ιστορίας που προηγηθηκε
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/03/blog-post_37.html
Εν συντομία εδώ θα πω ότι :
- Ιερά Παράδοση δεν είναι το ημερολόγιο (δεν ασχολουμαστε εμεις με ημερολογια), αλλα το Εορτολόγιο, του οποίου όταν αλλαξει η «βαση» - ημερολόγιο, τότε δημιουργουνται προβλήματα, όπως π.χ με την νηστεια των Αγιων Αποστολων, που καποιες φορες γινεται μικροτερη της βδομαδας ή καθολου ή διαβαζονται 2 φορες οι Ευαγγελικες περικοπες πριν το Τριωδιο (περιμενοντας εμας…) ή καταργουνται Ευαγγελικες περικοπες μετα το Πασχα, όπου «τρεχουν» παλι οι νεο/τες μπροστα. Ακόμα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ το συγκεκριμενο μερος της Ιερας Παραδοσης συνδεεται και με τη Εορτολογικη ενότητα των Χριστιανων, για την οποία μοχθησαν οι Πατερες στην Α΄Οικουμενικη και στη συνεχεια... δεν είναι δυνατόν άλλοι να πανηγυρίζουν κι αλλοι να τρωνε αλαδωτο. Ακομα περισσσοτερο όταν η συγκεκριμενη αλλαγη εγινε με σκοπιμοτητα, όπως καταδεικνυει η Εκκλησιαστική Ιστορία, με τις συγκεκριμενες αντιδρασεις των Ορθοδοξων και την στυγνή ομολογια των «νεοτεριστών»
- Τι είναι κι τι δεν είναι Ιερά Παράδοση φαινεται στα τελευταια σχολια αυτης της συζητησης
http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/04/blog-post_62.html
Οι Ορθόδοξοι πρεπει να εχουμε υπακοη στους Κανονες της Πιστεως μας κι όχι σαν δικηγοροι να ψαχνουμε «παραθυρακια» και την εξαιρεση της εξαιρεσης ή "δεδικασμένα" δυσαναλογων συνθηκών, για να δικαιολογησουμε νεωτερισμους. Με τετοια "δεν πειραζει" φτασαμε σ΄αυτο το χαλι, όσον αφορά και την επικράτηση της αιρεσης του Οικουμενισμου
Σταύρος
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.