Πριν παραθέσουμε ένα ακόμη ποιοτικό άρθρο του κ.Δαπέργολα, θα γράψουμε λίγες σκέψεις μας.
Η κατάσταση στην Ελλάδα και στην εκκλησία μας δεν είναι απλά άσχημη. Είναι ΤΡΑΓΙΚΗ.
Είμαστε στην ΑΚΡΗ του γκρεμού. Πιο άκρη δεν γίνεται. Και το βάθος του γκρεμού είναι βαθύ.
Θα ζήσουμε την επίγεια "κόλαση" γιατί αυτό αξίζουμε.
Θα ζήσουμε την επίγεια "κόλαση" γιατί αυτό αξίζουμε.
εικόνες από τα φετινά καρναβάλια στην "Ορθόδοξη" Ελλάδα.. |
Και δεν αναφερόμαστε στους προσκυνημένους ραγιάδες και στα καρναβαλικά όργια (που αντί να μετανοούμε όλο και χειροτερεύουν χρόνο με το χρόνο).
Ούτε σε όσους συνήθισαν και συμβιβάστηκαν με διάφορες προφάσεις με την αίρεση του Οικουμενισμού και παριστάνουν ότι δεν βλέπουν όσα συμβαίνουν.
Από τότε που έκαναν του ιερείς "παπάδες" και τους έδωσαν μισθό δημοσίου υπαλλήλου (πέρα από τα "τυχερά" που συνέχισαν να λαμβάνουν παράνομα από τους πιστούς),
η πορεία ήταν ούτως ή άλλως προδιαγεγραμμένη.
η πορεία ήταν ούτως ή άλλως προδιαγεγραμμένη.
Αναφερόμαστε στους ελάχιστους πατέρες, που υποτίθεται "κράτησαν" Θερμοπύλες.
Που μετά την (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης, αργά ή γρήγορα ομολόγησαν λίγο ή πολύ ο καθένας και υπέστησαν διώξεις.
Ο ένας αποτειχισμένος πατέρας (διαβάζουμε εδώ), συνεχίζει να προτρέπει τα πνευματικοπαίδια του "-Αν θελετε προηγιασμενες ή τις ακολουθιες της Μεγαλης εβδομαδας να πηγαινετε στις ενοριες σας." .
Κατά τα άλλα ο ίδιος καμαρώνει που διέκοψε την μνημόνευση!
Μα γιατί τότε έκανε αποτείχιση;
Για να αυτοπροβληθεί; Είναι η αποτείχιση επικοινωνιακή επίδειξη "παλικαριάς" ή συνειδητή εκκλησιαστική πράξη διακοπής της κοινωνίας με τον μολυσμό από την αίρεση;
Κατά τα άλλα ο ίδιος καμαρώνει που διέκοψε την μνημόνευση!
Μα γιατί τότε έκανε αποτείχιση;
Για να αυτοπροβληθεί; Είναι η αποτείχιση επικοινωνιακή επίδειξη "παλικαριάς" ή συνειδητή εκκλησιαστική πράξη διακοπής της κοινωνίας με τον μολυσμό από την αίρεση;
Αλλά τις Κυριακές να πηγαίνουν εκκλησία σε αυτόν! Όπως και στις ομιλίες του!
(για να μην χάνουμε και τα "πρόβατα" από το κοπάδι. Και τα χειροκροτήματα)
(για να μην χάνουμε και τα "πρόβατα" από το κοπάδι. Και τα χειροκροτήματα)
Άλλος αποτειχισμένος, ηγούμενος μάλιστα, που δύο φορές μας περηφανεύθηκε ότι "έχει πτυχίο θεολογίας"!(είναι πραγματικά για γέλια να περηφανεύεται κάποιος γι αυτό στις μέρες μας),
κάποια Τετάρτη, ημέρα νηστείας (αλάδωτης, αλλά ποιος μας το έμαθε αυτό;),
άφησε το μοναστήρι του και βρέθηκε 200 χιλιόμετρα μακρυά μετά τις 10 το βράδυ σε μια κοσμική εκδήλωση "κοπής βασιλόπιτας" σε καφετέρια στην Κρήνη (Καλαμαριά Θεσσαλονίκης).
κάποια Τετάρτη, ημέρα νηστείας (αλάδωτης, αλλά ποιος μας το έμαθε αυτό;),
άφησε το μοναστήρι του και βρέθηκε 200 χιλιόμετρα μακρυά μετά τις 10 το βράδυ σε μια κοσμική εκδήλωση "κοπής βασιλόπιτας" σε καφετέρια στην Κρήνη (Καλαμαριά Θεσσαλονίκης).
Δεν θα μας πείραζε καθόλου τι κάνει ο καθένας, ποτέ δεν ασχοληθήκαμε με "ρουφιανιές" και με εκκλησιαστικά κουτσομπολιά και σχόλια. Δεν θα το γράφαμε ποτέ αν δεν πληροφορούμασταν ότι έφτασε εκεί, μετά τις 10:30 το βράδυ, και αντί να πει κάποιο πνευματικό λόγο, συκοφαντούσε δημόσια αποτειχισμένο μοναχό.
Του τηλεφωνήσαμε την άλλη μέρα.
Τον ρωτήσαμε ευθέως αν όντως πήγε στην Νέα Κρήνη, στο καφέ "Εσπ..." το προηγούμενο βράδυ και αν δημόσια κατηγορούσε αποτειχισμένο πατέρα με απίστευτα απαράδεκτες εκφράσεις.
-"Τι; Όχι παιδί μου. Εγώ πήγα στον π.Ν. Μ. Γι αυτό πήγα στη Θεσσαλονίκη"!
ήταν η απάντηση του..
Την ίδια μέρα λάβαμε εμαιλ και τηλεφωνικές μαρτυρίες αρκετών ανθρώπων που παραβρέθηκαν στην ίδια εκδήλωση στο ίδιο καφέ και ξέρουμε πολύ καλά που ήταν ο ηγούμενος, μετά την ομιλία του π.Ν. Μ. ... και τι έλεγε.
Του κάναμε και μια δεύτερη ερώτηση:
Αν όντως στέλνει αποτειχισμένους να κοινωνάνε τα μικρά παιδιά τους σε ναούς -υποτίθεται αντιοικουμενιστών ιερέων- όπου μνημονεύονται όμως οικουμενιστές.
Κατηγορηματικά το διέψευσε! Ποτέ!
Κατηγορηματικά το διέψευσε! Ποτέ!
Λίγη ώρα αργότερα επικοινωνήσαμε με αποτειχισμένη οικογένεια εκ Γερμανίας που μας επιβεβαίωσε ότι αυτό σύστησε στη σύζυγο το καλοκαίρι που εξομολογήθηκε στον ηγούμενο.
Δεύτερο συνεχόμενο ψέμμα.
Έτσι είναι. Όταν λες για μοναχούς "αυτός έχει πατέρα τον διάβολο" και "είναι διαβολεμένος" και "είναι πλανεμένος" επειδή δεν αποδέχεται τους συμβιβασμούς που κάνεις με την αλήθεια, δεν θέλει πολύ να σε πάρει τελικά εσένα ο διάβολος και παρά τα χρόνια σου να σε χορεύει και να σε κάνει να λες ψέμματα και δημόσια να αυτοεξευτελίζεσαι.
Απόλυτα λογικό λοιπόν μετά ο ίδιος να υπερασπίζεται με πάθος ότι "η Θεία Κοινωνία είναι πάνω από όλα" (άσχετα αν μολύνεται από οικουμενιστές : οπότε ας στέλνουμε "τα παιδάκια να κοινωνάνε" εκεί αν δεν έχει άλλους ναούς. Με το ίδιο σκεπτικό στο εξωτερικό, όπου, δεν υπάρχει ορθόδοξη εκκλησία οι ορθόδοξοι πρέπει "να κοινωνάνε" σε αιρετικούς ναούς παπικών ... αφού "η Θεία Κοινωνία είναι πάνω απ' όλα").
Ο ίδιος -ο αποτειχισμένος υποτίθεται- ηγούμενος συνεχίζει να κοινωνάει όποιον εκκλησιάζεται στο μοναστήρι του (αποτειχισμένο ή μη, πχ τους κατοίκους του χωριού),
συνεχίζει κι αυτός να στέλνει πιστούς "να εκκλησιάζονται" εκεί που μνημονεύουν (αρκεί υποτίθεται οι ιερείς που λειτουργούν να είναι "αντι-οικουμενιστές"! τώρα τι "αντιοικουμενιστές" είναι αυτοί που μνημονεύουν Οικουμενιστές δεσποτάδες ... ένας Θεός και ο αλάθητος ηγούμενος -με το "πτυχίο θεολογίας"- ξέρουν ..).
Και φυσικά συνεχίζει να επισκέπτεται τον έτερο αποτειχισμένο εκ Θεσσαλονίκης για να αλληλοχειροκροτούνται από τα "προβατάκια" για την "αποτείχιση" τους ...
Χειροκροτήματα αυτοεπιβεβαίωσης και "επευφημίες". Γιατί;;
συνεχίζει κι αυτός να στέλνει πιστούς "να εκκλησιάζονται" εκεί που μνημονεύουν (αρκεί υποτίθεται οι ιερείς που λειτουργούν να είναι "αντι-οικουμενιστές"! τώρα τι "αντιοικουμενιστές" είναι αυτοί που μνημονεύουν Οικουμενιστές δεσποτάδες ... ένας Θεός και ο αλάθητος ηγούμενος -με το "πτυχίο θεολογίας"- ξέρουν ..).
Και φυσικά συνεχίζει να επισκέπτεται τον έτερο αποτειχισμένο εκ Θεσσαλονίκης για να αλληλοχειροκροτούνται από τα "προβατάκια" για την "αποτείχιση" τους ...
Χειροκροτήματα αυτοεπιβεβαίωσης και "επευφημίες". Γιατί;;
Το πρόβλημα δεν είναι ότι κάποιοι αποτειχισμένοι πατέρες δεν αντιλαμβάνονται πόσο ισχυρός κοσμικά είναι ο εχθρός. Αυτό θα αναγκαστούν αργά ή γρήγορα να το καταλάβουν.
Το πρόβλημα είναι ότι παρά τις "κορώνες" τους, δεν αντιλαμβάνονται ότι θα κληθούν να σηκώσουν σταυρό.
Και ο δρόμος του σταυρού είναι δύσκολος και μοναχικός από ανθρώπους.
Ακριβώς, για να αναγκαστούνε να στραφούν στον Θεό.
Αυτοί περιμένουν μέσω της αποτείχισης να "δοξαστούν"!
Το πρόβλημα είναι ότι παρά τις "κορώνες" τους, δεν αντιλαμβάνονται ότι θα κληθούν να σηκώσουν σταυρό.
Και ο δρόμος του σταυρού είναι δύσκολος και μοναχικός από ανθρώπους.
Ακριβώς, για να αναγκαστούνε να στραφούν στον Θεό.
Αυτοί περιμένουν μέσω της αποτείχισης να "δοξαστούν"!
Υπάρχει μία ακόμη αιτία που ο κόσμος δεν προσέρχεται μαζικά στο κίνημα των αποτειχίσεων
(εκτός του ότι ως νοοτροπία είναι "ραγιάδες" και δεν θέλουν να χάσουν τη βόλεψη τους. Γιατί ποτέ δεν τους έμαθαν οι πνευματικοί τους να βαδίζουν τον δύσκολο δρόμο. Πέρασαν μία ζωή στο "δεν πειράζει", και στην "οικονομία").
Η έλλειψη πιστών οφείλεται στην έλλειψη πνευματικότητας.
Αρκετοί αποτειχισμένοι πατέρες άριστοι στα "επιχειρήματα", άριστοι στην "νομολογία" αλλά στην πράξη από το πολύ δίκαιο χάνουν την ουσία: τον Χριστό. Και τον αδερφό τους.
Για την ακρίβεια δεν τον χάνουν απλά. Τον πολεμάνε.
Γι αυτό βγάζουν τόση εμπάθεια ο ένας για τον άλλον.
Είναι απόλυτα λογικό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για τελείως πρωτόγνωρες καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν.
Αυτό που είναι θλιβερό είναι να παρασύρονται και να ξεχειλίζουν μίσος.
Να μην μπορούν να κοιμηθούν το βράδυ γιατί δεν βρίσκουν τι άλλο κακό μπορούν να κάνουν στον "αδερφό τους",
"για το καλό του".
Είναι απόλυτα λογικό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για τελείως πρωτόγνωρες καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν.
Αυτό που είναι θλιβερό είναι να παρασύρονται και να ξεχειλίζουν μίσος.
Να μην μπορούν να κοιμηθούν το βράδυ γιατί δεν βρίσκουν τι άλλο κακό μπορούν να κάνουν στον "αδερφό τους",
"για το καλό του".
Αυτό που μας χρειάζεται είναι η μετάνοια.
Και ως έθνος, και ως εκκλησία και ως αποτειχσμένοι.
Αλλά ο μοναδικός αποτειχισμένος μοναχός που ξεκίνησε να μιλήσει γι αυτό, και να καλεί τους Έλληνες σε μετάνοια, λοιδορήθηκε και συκοφαντήθηκε και πολεμήθηκε όσο κανένας.
Ναι, από αποτειχισμένους "αδερφούς" ...
Και ως έθνος, και ως εκκλησία και ως αποτειχσμένοι.
Αλλά ο μοναδικός αποτειχισμένος μοναχός που ξεκίνησε να μιλήσει γι αυτό, και να καλεί τους Έλληνες σε μετάνοια, λοιδορήθηκε και συκοφαντήθηκε και πολεμήθηκε όσο κανένας.
Ναι, από αποτειχισμένους "αδερφούς" ...
Όπως ξεκαθαρίσουμε, θα πονέσουμε, γιατί μόνον αυτό μας αξίζει.
ΥΓ. Σε καμία περίπτωση δεν εγκαταλείπουμε τον ανηφορικό δρόμο της αποτείχισης για να επιστρέψουμε στην αίρεση. Οι ανθρώπινες αδυναμίες, μικρότητες ακόμη και αθλιότητες, υπάρχουν για να ενισχύουν την προσωπική μας σχέση με τον Θεό.
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΘΑΥΜΑ…
του Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ιστορίας
Εδώ και χρόνια ο τόπος μας βουλιάζει ολοένα και πιο βαθιά μες στην απόγνωση.
Δεκάδες κυβερνήσεις ήρθαν και έφυγαν, υποθηκεύοντας υλικά το μέλλον της χώρας και κυρίως υλοποιώντας μεθοδικά το βασικό έργο τους, δηλαδή την πνευματική διάλυση αυτού του λαού, μέσα από το επί δεκαετίες συστηματικό ξεχαρβάλωμα των αξιών του, της πίστης, της γλώσσας και της παιδείας του. Ενός λαού που περνά πια τραγικές στιγμές, όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά πρωτίστως επειδή με κατεστραμμένη την ιστορική του μνήμη, εθνικά απονευρωμένος και θρησκευτικά αποχρωματισμένος, έχει εν πολλοίς χάσει πια τα πνευματικά του αντισώματα, αυτά που του επέτρεπαν να επιβιώνει και να αναγεννιέται σε οικονομικά ή πολιτικά πολύ χειρότερους από τον σημερινό καιρούς. Κι έχει απομείνει χαμένος μέσα στις αυταπάτες «εκσυγχρονιστικών» ειδώλων και οραμάτων ψευτοευμάρειας (που ακόμη και τώρα τον στοιχειώνουν, παρά την προϊούσα φτωχοποίηση), αποστερημένος από τα πιο ζωτικά δομικά στοιχεία της ίδιας του της ταυτότητας, σε πλήρη αποστασία από τον Θεό, παραζαλισμένος κι αλλοπρόσαλλος, εθισμένος πλέον στο να καταπίνει αμάσητους τόνους από νεοταξίτικα «προοδευτικά» σκουπίδια, βουλιάζοντας καθημερινά στην ανοησία, την ασυναρτησία και τη σύγχυση.
Και ειδικά βέβαια κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, η επίθεση που δέχεται αυτός ο πάλαι πότε ορθόδοξος λαός έχει κλιμακωθεί δραματικά, με αιχμή του δόρατος μία μηδενιστική, εκκλησιομάχο κι ελληνοφοβική δράκα ανθρώπων, που - προφανέστατα ως κάποιο είδος σκληρού πνευματικού κανόνα - επέτρεψε ο Θεός να βρεθεί ξαφνικά (κυριολεκτικά εκ του μη όντος) στη διακυβέρνηση της πατρίδας. Μια πραγματικά εφιαλτική δράκα που επιτάχυνε τον κατήφορο των τελευταίων δεκαετιών και κορύφωσε τη σκληρή δοκιμασία.
Κι όλα αυτά μάλιστα την ίδια εποχή που κλιμακώνεται και μία άλλη δοκιμασία (ίσως όχι τόσο ορατή για τα μάτια των πολλών, αλλά εξίσου - ή και περισσότερο - σοβαρή και επικίνδυνη): η σκληρή δοκιμασία της πίστης και του φρονήματός μας, με μια συντονισμένη εκστρατεία που έχει στόχο να νοθεύσει, να μαγαρίσει και να εξουδετερώσει μέσα στον βάλτο της οικουμενιστικής πλάνης και όσους δεν εγκατέλειψαν τον Θεό και κράτησαν μέσα τους ζωντανή τη λάμψη της ορθόδοξης ιδιοπροσωπείας μας. Μια δοκιμασία θανάσιμα επικίνδυνη, όχι μόνο πνευματικά, αλλά και από κάθε άλλη βέβαια άποψη (μια που εμείς τουλάχιστον το ξέρουμε καλά το πώς λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι και ποιες επιπτώσεις μπορούν να έχουν και στις εθνικές και στις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις έως και σ’ αυτές ακόμη τις πλέον υλικές καθημερινές μας δραστηριότητες).
Κανένα όραμα λοιπόν πλέον δεν δείχνει να υπάρχει, κανένα στήριγμα δεν διαφαίνεται από πουθενά - και φυσικά απολύτως τίποτε για να εμπνεύσει πια αυτόν τον λαό και να τον καθοδηγήσει, αφού κι όλες οι λογής ηγεσίες του (πολιτικές, οικονομικές και πνευματικές) βουλιάζουν κι αυτές βαθιά μέσα στον οχετό της διαφθοράς και της εξάρτησης ή στη δυσωδία της εκκοσμίκευσης και της οικουμενιστικής γάγγραινας.
Κι απομείναμε να παρακολουθούμε παθητικά τηλεσκουπίδια και να αναμηρυκάζουμε ανοησίες, την ώρα που
η ζωή κι ο τόπος μας ξεπουλιούνται ξετσίπωτα, η ορθόδοξη πίστη μας (δηλαδή το μόνο εχέγγυο της σωτηρίας της ψυχής μας) καταδιώκεται και νοθεύεται, οι ελάχιστοι υπερασπιστές της διώκονται κι εξουθενώνονται και ενώ ακόμη η πατρίδα μας διαλύεται κοινωνικά και δημογραφικά και τα αρπακτικά βλέμματα ορκισμένων εχθρών γίνονται ολοένα και πιο απειλητικά στα βόρεια και τα ανατολικά σύνορά μας.
η ζωή κι ο τόπος μας ξεπουλιούνται ξετσίπωτα, η ορθόδοξη πίστη μας (δηλαδή το μόνο εχέγγυο της σωτηρίας της ψυχής μας) καταδιώκεται και νοθεύεται, οι ελάχιστοι υπερασπιστές της διώκονται κι εξουθενώνονται και ενώ ακόμη η πατρίδα μας διαλύεται κοινωνικά και δημογραφικά και τα αρπακτικά βλέμματα ορκισμένων εχθρών γίνονται ολοένα και πιο απειλητικά στα βόρεια και τα ανατολικά σύνορά μας.
Ακόμη όμως κι αν κάτι έχει απομείνει μέσα σε πολλούς από εμάς να αναρριπίζει, κάποια ίχνη φιλοπατρίας κι εθνικής αξιοπρέπειας ζωντανά, κάτι που να μπορεί ακόμη να μας προκαλεί οργή για όσα εκτυλίσσονται ή και τάση αντίδρασης (τα πρόσφατα π.χ. συλλαλητήρια για τη Μακεδονία το έχουν όντως δείξει αυτό), είναι όμως κι αυτό κάτι πρωτόλειο, ασχημάτιστο και συγκεχυμένο, χωρίς πραγματικό στόχο και προσανατολισμό, χωρίς αυτοσυνειδησία και κυρίως χωρίς τη δυνατότητα να οδηγήσει από μόνο του σε πραγματικές οδούς αναδημιουργίας και αναγέννησης.
Υπό τις συνθήκες αυτές, είναι μάλλον φανερό πως η κατάσταση ανθρωπίνως δεν είναι αναστρέψιμη πια. Βρισκόμαστε στο μακράν χειρότερο σημείο της μακραίωνης Ιστορίας μας, στο έσχατο σημείο της πνευματικής παρακμής μας.
Και αυτό είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορεί να αλλάξει, παρά μόνο με κάποιο μεγάλο θαύμα. Κάποια μεγάλη άνωθεν παρέμβαση που θα ανακόψει την ελεύθερη πτώση μας στην άβυσσο, που θα σταματήσει αυτή την τραγική πορεία του λαού μας προς το ιστορικό του Τέλος. Ζητείται επειγόντως ένα θαύμα λοιπόν…
Αυτό το θαύμα όμως δεν είναι τόσο απλό να γίνει. Όχι ασφαλώς γιατί δεν μπορεί να γίνει, ούτε επειδή δεν το θέλει ο Θεός. Άλλος είναι ο λόγος - και αυτόν τον φανερώνει με ενάργεια το περιστατικό από το Ευαγγέλιο, όπου εμφανίζεται ο Χριστός να επισκέπτεται τη Ναζαρέτ για να κηρύξει. Οι συντοπίτες του όμως δεν τον αποδέχθηκαν, τον αντιμετώπισαν με εχθρική δυσπιστία και γι’ αυτό δεν μπόρεσε εκεί να κάνει κανένα μεγάλο θαύμα, εκτός από τη θεραπεία ελάχιστων αρρώστων, και έφυγε στενοχωρημένος: «καὶ οὐκ ἠδύνατο ἐκεῖ οὐδεμίαν δύναμιν ποιῆσαι, εἰ μὴ ὀλίγοις ἀῤῥώστοις ἐπιθεὶς τὰς χεῖρας ἐθεράπευσε. καὶ ἐθαύμαζε διὰ τὴν ἀπιστίαν αὐτῶν» (Μαρκ. 6.5-6).
Και αυτό το εύγλωττο συμβάν δεν σημαίνει βέβαια πως ο Χριστός δεν είχε πραγματικά τη δύναμη να θαυματουργήσει. Αποδεικνύει όμως ξεκάθαρα ότι το θαύμα, για να συντελεστεί, απαιτεί όχι μόνο τη θεία ενέργεια, αλλά και την ανθρώπινη συναίνεση, δηλαδή την πίστη και την επιθυμία του ανθρώπου. Γιατί αν ο Θεός θαυματουργούσε χωρίς αυτά, θα παραβίαζε πολύ απλά την ελευθερία του - κι έτσι, ενώ τον έπλασε για να έχει το αυτεξούσιον και εθελότρεπτον, τότε ουσιαστικά θα τον κατέστρεφε.
Σε αυτό λοιπόν το σημείο βρισκόμαστε σήμερα, λίγο μετά την είσοδό μας στη Μεγάλη Σαρακοστή. Το θαύμα που θα σώσει τον λαό μας μπορεί να πραγματοποιηθεί, αλλά μόνο με τη δική του βούληση και συνέργεια.
Δεν θα μας σώσουν από μόνες τους ούτε οι προφητείες των αγίων (άδηλο και κρύφιο το πότε και το πώς ακριβώς θα εκπληρωθούν), ούτε η αγιασμένη γη μας (μια γη γεμάτη κόκαλα αγίων και ποτισμένη με το αίμα χιλιάδων μαρτύρων και ηρώων, που όμως πλέον από πνευματικής πλευράς τη βρωμίζουμε και την προδίδουμε καθημερινά), ούτε και το ότι υπήρξαμε κάτι σαν περιούσιος λαός επί αιώνες (γιατί οι βουλές του Θεού μπορούν να αλλάζουν και, πέραν της αγάπης Του, υπάρχει και το ενδεχόμενο της οργής Του - είναι άλλωστε ήδη άξιον απορίας ποια απερινόητη μεγαλοθυμία Του μάς κρατάει ακόμα και δεν μας έχει ήδη καταποντίσει οριστικά μες στ’ αποκαΐδια της αθλιότητάς μας).
Το πιο βασικό απ’ όλα είναι να αναρωτηθούμε αν μας αξίζει να σωθούμε, σε αυτές τις εσχατιές της παρακμής που έχουμε καταντήσει, και
φυσικά αν θέλουμε να σωθούμε. Η απάντηση και στα δύο αυτά ερωτήματα είναι μία. Και λέγεται μετάνοια. Μετάνοια ειλικρινής και ολοκληρωτική. Αυτή θα είναι η δική μας συνέργεια και συμμετοχή.
φυσικά αν θέλουμε να σωθούμε. Η απάντηση και στα δύο αυτά ερωτήματα είναι μία. Και λέγεται μετάνοια. Μετάνοια ειλικρινής και ολοκληρωτική. Αυτή θα είναι η δική μας συνέργεια και συμμετοχή.
Και φυσικά να ξεκαθαρίσουμε ότι μετάνοια δεν σημαίνει ούτε παθητικότητα, ούτε αδράνεια όσον αφορά τις εν τω κόσμω δραστηριότητές μας. Ο Θεός δεν μας θέλει παθητικούς, να τα περιμένουμε όλα άνωθεν - και αυτό που έλεγαν οι αρχαίοι (για το «συν Αθηνά και χείρα κίνει») ισχύει απολύτως και για μας. Θα πολεμήσουμε λοιπόν και μέσα στον κόσμο, με όποιες κοινωνικές, πολιτικές ή άλλες δράσεις μπορούμε, γιατί απλούστατα είναι τέτοια η πολιτική και πνευματική λαίλαπα μέσα στην οποία βρισκόμαστε, που κανείς δεν έχει πλέον το δικαίωμα να παραμένει αδρανής. Όλες όμως οι πράξεις μας, για να έχουν αποτέλεσμα, μπορεί να γίνουν μόνο συν Θεώ. Μόνο με το αυτεπίγνωτον της αθλιότητάς μας, μόνο με την οριστική ταφή του ελεεινού πτώματος μέσα μας, μόνο με το κλάμα της ειλικρινούς επιστροφής μας, μόνο με την επίκληση του ελέους Του.
Και βέβαια μόνο με τον αγώνα διαφύλαξης της πίστης μας από τους προβατόσχημους λύκους που μάχονται λυσσαλέα για να βυθίσουν τον λαό μας στην πλάνη της παναίρεσης. Είναι ξεκάθαρο για όσους έχουν οφθαλμούς οράν και νουν συνιέναι ότι μόνο έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε πια. Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι καιροί μας τελειώνουν πλέον κάπου εδώ. Και ό, τι επί αιώνες χτίσαμε, κινδυνεύει θανάσιμα να χαθεί σε λίγο οριστικά μαζί μας μες στα συντρίμμια.
Ελλάδα 2018. Τα μαύρα σύννεφα πυκνώνουν συνεχώς πάνω από την καθημαγμένη και καταρρέουσα χώρα, κάνοντας ολοένα και πιο ορατά τα σημεία των καιρών. Μέρες ζοφερές και ταραγμένες ανοίγονται μπροστά μας, με μια και μόνη ελπίδα να αχνοφέγγει μες στον ορυμαγδό. Είναι όμως ελπίδα ζήδωρη και πανσθενής, ικανή να μας ξαναβγάλει στη λιακάδα. Ο έχων νουν ψηφισάτω…
31 σχόλια:
Κατάντια...
Μόνο 10-20 παπάδες και μοναχοί έμειναν ακόμα να κρατάνε τη πίστη ζωντανή!
Και σεις παιδαγωγοί είστε από τις λίγες μας ελπίδες! Συνεχίστε με την πένα σας να μας ενημερώνετε για διάφορα θέματα.Είστε από τις λίγες σελίδες που εμπιστευόμαστε πλέον.
Πίστη και Ελπίδα στον ΘΕΟ , και θα χαρούν Πολλοί ,
..έλεγε και ξανάλεγε ο Γέρονταs Παίσιοs ..
Η Ελλάδα , βρίσκεται ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ,
οι ΄Αγιοι , είναι Ζωντανοί .. μαs BOΗΘΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ..
ΓΙΑΤΙ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ?
> ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ , ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ..
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ , ΝΟΜΙΖΩ , Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ..
ΙΣΩΣ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ,
.. ΦΩΝΑΖΕΙ ΛΙΓΟ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ , ΤΟ ΜΑΛΩΝΕΙ ,
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΙΣΙΟ ΔΡΟΜΟ , ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ..ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ !!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ,
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΕΙΛΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ,,ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ , .. ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ .. ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ , ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΕΣ ..
ΕΜΕΙΣ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΥΜΕ ///??
> ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ , ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ , ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ
Οταν αποκύρηξαν απο άμβωνος τον αιρετικό τους επίσκοπο, αλλα δήλωσαν οτι δεν φεύγουν απο την εκκλησία και μάλιστα την επομένη εκκλησιάστηκαν στην ίδια τους την ενορία.... αμέσως κατάλαβα τα πάντα όσα θα ακολουθήσουν. Οχι επειδή είμαι προφήτης, αλλά επειδή είμαι του ιδίου χώρου, που σημαίνει ότι κατανοώ 100% τι σημαίνει η άλφα και η δείνα δήλωση του πάσα ένα κληρικού, ακριβώς όπως ενας τεχνίτης αντιλαμβάνεται 100% αν ο δείνα συνάδελφός του, λεει αλήθεια στον πελάτη η τον δουλεύει κανονικά για να του τα πάρει.
Δεν υπάρχει η αγωνία να δουλέψουν οι κληρικοί για τον Χριστό, αντι αυτού υπάρχει πρεμούρα να τα βρούν με τους ανθρώπους....και αυτό εχει τα αποτελέσματα που ζείτε στον χώρο σας, και εμεις παλιότερα στον δικό μας χώρο [γοχ]
Ο γράφων έκανε διακοπή μνημοσύνου επισημα από τους γοχ, οι δεύτεροι με διέγραψαν απο την λίστα των κληρικών [ δεν με καθαίρεσαν ]
Συνεχίζω να κηρύττω ορθή πιστι βάση Πηδαλίου και όχι βάση ανθρώπων Η εκκλησία υπάρχει εδώ και 2000 χρόνια και εχει αποφασίσει για τα πάντα, τι απαγορεύεται και τι επιτρέπεται , το θέμα είναι ότι οι άνθρωποι δεν υπακούουν στον γραπτό νόμο που συνυπέγραψε το άγιο Πνεύμα, γι αυτό και υπάρχουν οι σημερινές καταστάσεις… με αιχμή του δόρατος τον Δαρβινισμό των δογμάτων [ βασικές αλήθειες της πίστεως ] σε σημείο να ακούμε κηρύγματα του τύπου ότι για τα 6 μυστήρια κατεβαίνει το άγιο πνεύμα στους οικουμενιστές , ενώ για το 7ο της θειας κοινωνίας δεν κατεβαίνει.
Και μία ερώτηση παρά την διδασκαλία των ιδίων: αφού δεν κατεβαίνει το αγιο Πνεύμα στην Θεια κοινωνία των οικουμενιστών τοτε πως κοινωνάει Χριστό το νήπιο που δεν γνωρίζει;;;; Συνεπώς αν η άγνοια των νηπίων κατεβάζει το άγιο πνεύμα (!!!) τότε Ισχύει το ίδιο και για τα νήπια των Μονοφυσιτών η Παπικών που κοινωνούν σε ΝΗτικες ενορίες
[ ειναι γνωστά αυτά, άλλωστε νομιμοποίθηκαν στο Κολυμπάρι ]
η ακόμα και άλλων αιρετικων ΜΗ καταδικασμένων από οικουμενική.
Και μία δεύτερη ερώτηση παρά την διδασκαλία των ιδίων: εφόσον οι εν γνώσει οικουμενιστές κολάζονται, τότε οι ιερείς που στέλνουν τους αποτειχισμένους στους οικουμενιστές για μυστηριακή και λειτουργική ζωή δεν κολάζονται ομοίως;;
Δεκτές οι απαντήσεις στα δυο ερωτήματα που έθεσα αλλά με παραπομπή σε αποφάσεις της εκκλησίας
Ταύτα με ποιμαντική αγάπη προς προβληματισμό και συζήτηση στον χώρο των αποτειχισμένων
Εξαιρετική η ανάρτηση του ιστολογίου σας !
Παρακαλούμε με πρώτη ευκαιρία να μας ενημερώσετε και για την εξέλιξη της υπόθεσης του π.Φωτίου Τζούρα.
Έχουμε πολύ καιρό να μάθουμε νέα του.
ΘΕΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
Μία ακόμη φορά επαναλαμβάνουμε ότι ΔΕΝ θα λύσουμε ΕΜΕΙΣ το θέμα της εγκυρότητας των μυστηρίων κάθε αιρετικού, όπως και το από πότε θα θεωρούνται έγκυρα/άκυρα κλπ τα μυστήρια του.
Αυτό είναι απόφαση Συνόδου, αφού επισήμως κληθούν οι αιρετικοί σε απολογία.
Εμείς απλά διακόπτουμε την εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς και την αίρεση.
Επειδή τα σχόλια σε κάποια θέματα προκαλούν εύκολα προσωπική εμπάθεια και αντιπάθειες και αντί να βοηθήσουν να "βγει άκρη", κάνουν κακό και προκαλούν σχίσματα που πολύ δύσκολα επανορθώνονται, παρακαλούμε να μην αναγράφονται σχόλια είτε για το ημερολόγιο είτε για την εγκυρότητα των μυστηρίων.
Πατέρες που έχουν πραγματικά καλή διάθεση, με τον φωτισμό του Αγίου Πνεύματος μπορούν να βρουν λύση για κάθε τι, αν εκθέσει καθένας με ταπείνωση τα επιχειρήματα του και έχει πράγματι διάθεση να ακούσει και τους άλλους. Προς το παρόν κάτι τέτοιο άμεσα φαίνεται ανέφικτο. Οπότε ας κάνει ο καθένας ότι νομίζει. Σαρακοστή είναι, ας σταματήσουμε να τρώμε ο ένας τις σάρκες του άλλου.
Παρακαλώ πολύ να δημοσιευθεί το παρακάτω σχόλιο το οποίο συντάσσω άπαξ και δεν πρόκειται να επανέλθω εφεξής!
Με ποιά πνευματική νομιμοποίηση εντέλλεσθε των σχολιαστών να μην αναφέρονται στο ζήτημα εγκυρότητας των μυστηρίων εφόσον προκειμένου να συγκληθεί η πολυπόθητη εκ μέρους σας και όσων ομοφρονούν με εσάς Σύνοδος που θα αποφανθεί επί τούτου, θα πρέπει προηγουμένως να εκφραστεί η συνείδηση του χριστεπωνύμου πληρώματος;; Λαός και κλήρος αποφαίνονται! Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός λέγει ότι ο κατεξοχήν φύλακας της πίστεως είναι ο λαός. Πόσες φορές αιρετικοί Επίσκοποι και Πατριάρχες δεν ελέγχθηκαν από λαϊκούς;; Αφού οι εντεταλμένοι κληρικοί σφυρίζουν αδιάφορα και δεν απαντάνε ξεκάθαρα ή αντιφάσκουν ως προς το ζήτημα ο λαός του Θεού δεν οφείλει να εκφράζεται ή κάθε διαφωνία θα πρέπει να καταδικάζεται σε αφάνεια επειδή δεν υπάρχει σοβαρός αντίλογος και φοβάστε μην καταρρεύσει το σαθρό εκκλησιολογικό οικοδόμημα που έχει χτιστεί;; Από πού προκυπτει ότι αυτοί που θα αποφασίσουν στο μέλλον είναι οι φωτισμένοι και όχι οι σκοτισμένοι;;Μα αν δεν μπορούν να κηρύξουν ξεκάθαρη θέση τώρα πώς θα κηρύξουν στο μέλλον;; Με τι εχέγγυα;;
Σχίσμα ποιεί αυτός που επιδιώκει η δική του άποψη να καταστεί νόμος και δεν κάνει υπακοή στον νόμο που ήδη έχουμε παραλάβει ΠΛΗΡΩΣ [ όλα είναι στο Πηδάλιο ]!
Αρχικά καταργήσατε την περί ημερολογίου συζήτηση, τώρα σειρά έχουν τα μυστήρια, πού θα πάει αυτό το βιολί;;Κάθε φορά που δεν σηκώνετε εκκλησιολογικά κάποια θέση θα την αποκλείετε από τον δημόσιο διάλογο;;Είναι αυτή σοβαρή αντιμετώπιση;;Επειδή δηλαδή ως ιστολόγιο κατασταλάξατε σε μία συγκεκριμένη θέση θα πρέπει να κατηγορείτε τους αντιθέτους ότι δεν έχουν ταπείνωση και έτσι έντεχνα να τους εξουθενώνετε και να τους εξοβελίζετε ελλείψει αξιόλογων επιχειρημάτων;;;
Αν δεν ασχοληθούμε με τα μυστήρια με τί θα ασχοληθούμε;;Το γνωρίζετε ότι υπάρχει κόσμος που επιστρέφει στην κόλαση του οικουμενισμού εξαιτίας αυτής της θέσης περί εγκυρότητας (εν γνώσει και εν αγνοία) και δικαίως εφόσον οι πολέμιοι της κρατούσης Εκκλησίας αναγνωρίζουν εγκυρότητα μυστηρίων στου οικουμενιστές και τους αποστέλλουν να τελούν μυστήρια εκεί;;Και δεν είναι μόνο ο π. Νικόλαος Μανώλης και οι συν αυτώ, το κάνουν κι άλλοι βετεράνοι της αποτείχισης... Έχετε αναλογιστεί ότι έτσι συγκαλύπτετε δογματικά λάθη τα οποία έχουν σωτηριολογικό αντίκτυπο στις ψυχές μας;;Έχετε μερίδιο ευθύνης κι εσείς!
Χειραγωγείτε συνειδήσεις με το να θέτετε τέτοιους όρους!Σαφώς έχετε το δικαίωμα να το κάνετε αλλά ο αγώνας σας δεν είναι πλέον ανιδιοτελής!Υπηρετείτε ίδια συμφέροντα (παραταξιακά) και δεν ασχολείσθε με την ακηδεμόνευτη ενημέρωση του αναγνωστικού σας κοινού πλέον!Ενώ αρχικά είχατε μία αποστασιοποιημένη στάση επί σοβαρών ζητημάτων και φιλοξενούσατε όλες τις απόψεις είναι φανερό πλέον ότι τελείτε υπό συγκεκριμένη καθοδήγηση!
Εξαιρετικό το κείμενο του κ.Δαπεργολα. Περιγραφει πολύ ρεαλιστικα και εύστοχα την κατάσταση μας ως έθνος. Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις και τα σχόλια σας - προ του βασικου κειμένου - για τα τεκταινόμενα στο χώρο του αντι-οικουμενισμου. Ζούμε εποχές μοναχικών διαδρομών γιατί δυστυχώς οι μεγάλοι δρόμοι έχουν γεμίσει ληστές και καιροσκόπους. Ο Θεός ας σκεπάζει αυτούς που πορεύονται στα δικο Του μονοπάτι.
ΥΓ. Σεβαστή η επιθυμία σας για το μη σχολιασμό κάποιων θεμάτων, αλλά όταν επιτρέπετε τη δημοσίευση ολοκλήρου κατεβατού από τον κ.Scripta Manent ο οποίος καταλήγει με ερωτήματα πάνω στα θέματα που δε μας επιτρέπετε να σχολιάζουμε... δεν το βρίσκετε λίγο αντιφατικο από μέρους σας;
Καλή συνέχεια στο έργο σας. Καλή τεσσαρακοστή σε όλους!
Όλα τα παιδιά,π Γρηγόριε,είναι στον Παράδεισο(και των αιρετικών και των Σατανιστών και των άθεων).Και αυτοί που δεν γνωρίζουν τον νόμο του Θεού,στον Παράδεισο είναι(αν είχαν καθαρή την συνείδησή τους).Τα μυστήρια δεν μας ενδιαφέρουν.Αν είναι άκυρα,δεν μας κάνουν ζημιά.Όταν ένας Χριστιανός κοινωνάει χωρίς καθαρή καρδιά,από Ορθόδοξο κληρικό,τον καίει και τον κάνει ζημιά το μυστήριο(αρώστια,θάνατο,δαιμονισμό κλπ.).Αν είναι άκυρο δεν έχει επιπτώσεις.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχει κοινωνία με αιρετικούς,καθόλου,ούτε χαίρεται!Τα μυστήρια των εν γνώση αιρετικών,είναι άκυρα.Τα μυστήρια των εν αγνοία αιρετικών,είναι με Πνεύμα Άγιο.Απλά πράγματα που τα καταλαβαίνουν και τα παιδάκια!Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι που κοινωνούν από τον Βαρθολομαίο,δεν κερδίζουν τίποτα.Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι που κοινωνούν από τον παπαΣτάθη,κοινωνούν(αν οι ηλικιωμένοι, που έχουν άγνοια,έχουν καθαρή καρδιά)με τον Θεό.Αυτά είναι απλά θέματα,άλλα είναι τα δύσκολα.
Προς "Χρύσα Πολίτη"
Προφανώς δεν αντιλαμβάνεστε την λογική μας.
Το να πετάει καθένας ένα σχόλιο και να ανάβει το φιτίλι στα καλά καθούμενα και να δυναμιτίζει το κλίμα και να προκαλεί εντάσεις και σκληρούς χαρακτηρισμούς και άκρη να μην βγαίνει (γιατί είναι ένα σχόλιο σε μια άσχετη ανάρτηση που ελάχιστοι θα δουν), απλά δεν βοηθάει να λυθεί κανένα πρόβλημα.
Αυτή τη στιγμή όποιος θέλει να αποτειχιστεί, τον προτρέπουμε να το κάνει. Εκεί τελειώνει η υποχρέωση του και όλα είναι απλά.
Εξουσία να ανακοινώνει ο καθένας από πότε είναι άκυρα τα μυστήρια του καθενός, κατά τη γνώμη μας δεν έχει κανείς.
Αν εσείς αισθάνεστε τόσο σίγουρη ότι μπορείτε σε μια ιστορία 100 χρόνων αίρεσης του οικουμενισμού να αποφανθείτε ποια παράταξη ή ιερέας παλαιού κ νέου έχει έγκυρα μυστήρια και ποια-οιός όχι και από πότε η κάθε ακριβώς χρονικά ο καθένας, οπότε μπορείτε με σιγουριά να προσδιορίσετε και ποιοι θα ξαναβαπτιστούν, θα ξαναπαντρευτούν, θα ξαναχειροτονηθούν κλπ, μπράβο για την αυτοπεποίθηση σας, εμάς δεν μας απασχολεί να ανοίξουμε τέτοια συζήτηση.
Όταν μιλάμε για φωτισμένους πατέρες στο μέλλον, αν ποτέ ο Θεός δώσει --εμείς πιστεύουμε ότι θα δώσει γιατί υπάρχουν αρκετές προφητείες για αναλαμπή της Ορθοδοξίας μετά όμως από μεγάλα δεινά- φυσικά δεν αποκλείαμε ούτε αποκλείουμε λαϊκούς.
Τέλος σας βεβαιώνουμε ότι δεν ανήκουμε σε "παρατάξεις". Έναν πνευματικό για να εξομολογείται τις αμαρτίες του, βρίσκει κάθε αποτειχισμένος, τίποτε περισσότερο.
Προς κ.Καλογερόπουλο Αθανάσιο,
έχετε δίκιο στην παρατήρηση σας ότι τίθενται ερωτήματα και εκφράζονται απόψεις χωρίς δυνατότητα αντιλόγου.
ο scripta-manent μας εξουσιοδότησε ήδη να σβήσουμε το σχόλιο του αν το επιθυμούμε.
Αν δούμε ότι εκτρέπεται η συζήτηση θα αναγκαστούμε να το κάνουμε.
Αν θέλουν άλλοι 2-3 να γράψουν κόσμια και πολύ συνοπτικά τις απόψεις τους ας το κάνουν. Αν αρχίσουν κάποιοι σχολιαστές να γράφουν διαρκώς τα ίδια και κυρίως αν αρχίσουν αφορισμοί και χαρακτηρισμοί ξεκαθαρίσαμε πως θα το χειριστούμε.
Προς :22 Φεβρουαρίου 2018 - 9:31 μ.μ.
Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η άποψή σου. Αν έχεις Αγιογραφικά και Αγιοπατερικά επιχειρήματα να τα παραθέσεις, διαφορετικά :
Μαρκ. 4,39: Σιώπα, πεφίμωσο.
Έχετε δίκιο πως όλοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι διότι οι οικουμενιστές καραδοκούν.
Για αυτό περιμένουμε και τη δική σας συμπαράσταση την επόμενη Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη.
Προς "Τόμπρα Νεκτάριο".
Ξαναγράψτε το σχόλιο σας ΧΩΡΙΣ ερωτήματα σε πρόσωπα (τα οποία φυσικά δεν θα δουν το σχόλιο σας και εκτίθενται).
"Έχετε δίκιο πως όλοι πρέπει να είμαστε ενωμένοι διότι οι οικουμενιστές καραδοκούν.
Για αυτό περιμένουμε και τη δική σας συμπαράσταση την επόμενη Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη."
Αν εννοείτε τις ομιλίες αποτειχισμένου(;) ιερωμένου, και το να πηγαίνουμε να χειροκροτάμε να θεωρείται "συμπαράσταση", αφενός του έχουμε ΔΗΜΟΣΙΑ συμπαρασταθεί όταν έπρεπε (και θα το κάνουμε ξανά, πχ έξω από την μητρόπολη ή στον Άγιο Σπυρίδωνα όταν μετά την διακοπή μνημόνευσης πήγε να λειτουργήσει). Αφετέρου τόσο καιρό τους προτρέψαμε να βγάλουν φυλλάδια, να ενημερώσουν τον κόσμο, να πηγαίνουν πιστοί εκεί που λειτουργεί ο Άνθιμος και έξω από τον ναό να του διαμαρτύρονται. Τίποτε απολύτως δεν έκανε.
Επίσης έχουμε από τους πρώτους προσυπογράψει την "Δήλωση Στήριξης" του και την προβάλαμε στο ιστολόγιο μας.
Αυτό που βλέπουμε τώρα είναι "παιδιαρίσματα".
Και αφού μας προκαλείτε, ακούστε την παρακάτω απόλυτα αληθινή ιστορία:
"Η κυρία Σ., πηγαίνει πλέον στις ομιλίες του π.Ν. Μ. Επί πλέον μαζί με την κυρία Β. τηλεφωνούν σε έναν έναν όσους γνώρισαν σε ομιλίες του π.Μ. και του λένε "να πάει κι αυτός" στις ομιλίες του π.Ν.Μ. Εκεί πέφτει συντονισμένα η πλύση εγκεφάλου εναντίον του π.Μ. Σκληρό μαρκάρισμα μέχρι να τον φέρουμε στο "δικό μας μαντρί", με τρόπο που θα τον ζήλευαν και οι ΚΝίτες.
Χθες, μία μέρα μετά την ομιλία του π.Ν.Μ, η κ.Σ ενημέρωσε τον π.Μ ότι πρέπει να φύγει από το δωμάτιο (πρώην γιαπί) που του παραχώρησε. Μία ακόμη φορά στο δρόμο.. Το "γιαπί" απλοί πιστοί το κάναμε δωμάτιο, ούτε πόρτα δεν είχε, ούτε θέρμανση ούτε νερό ούτε ρεύμα.
Εύγε κυρία Σ.
Όπως φαίνεται σου κάνουν πού καλό οι ομιλίες του π.Ν.Μ., όπως και του ηγουμένου ..
Τέτοιες ραδιουργίες θα τις ζήλευαν και οι τζιχατιστές.
Οι 'Φίλοι Αγίου Όρους' (τι έξυπνη επιλογή ονόματος!) βρήκαν την πρόφαση να σας ενσωματώνουν κι εσάς στο "μαντρί" αλλά πήραν την απάντηση και θα τη θυμούνται!
Όλοι θέλουμε να συμπαραστεκόμαστε σε κάθε πατέρα που διώκεται αλλά η εικόνα που δίνεται είναι ότι κάποιοι με την ευκαιρία, κοιτάνε να δυναμώοουν την 'γκρούπα' τους.
Όσα περιγράψατε, αν πράγματι σχεδιάζονται από 'πατέρες', για την εκδίωξη στο δρόμο άλλου πατέρα μας αφήνουν άναυδους .
Προφανώς οι "φίλοι του Αγίου Όρους" εννοούν την δίκη του αγιορείτη ηγούμενου Μεθόδιου στις 28 Φεβρουαρίου.
Καθόλου "προφανώς".
Στην σελίδα της Μονής Εσφιγμένου δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση
http://esfigmenou.blogspot.gr/
Ανατρέξαμε αρκετές σελίδες στο fb τους, ούτε εκεί είδαμε κάτι:
https://www.facebook.com/Filoi.tis.Gnisias.Esfigmenou/
Αν γνωρίζετε κάποιο σύνδεσμο κοινοποιήστε τον. Πάντως καθόλου "προφαανώς" δεν ήταν.
Η δίκη που ήταν για πριν ένα περίπου μήνα όπως μάθαμε πήρε αναβολή. Δεν γνωρίζουμε για πότε.
Μπορείτε να κάνετε εγγραφή στην ομάδα για να είστε ενήμεροι για σημαντικές εκδηλώσεις.
https://www.facebook.com/groups/638757252808529/
ΚΑΝΩΝ ΜΣΤ' των Αγίων Αποστόλων.
"Επίσκοπον,ή Πρεσβύτερον αιρετικών, δεξαμένους Βάπτισμα,ή ΘΥΣΙΑΝ,καθαιρείσθαι προστάσσομεν,τις γάρ συμφώνησις Χριστώ πρός βελίαρ; ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου'';
Ερμηνεία Αγίου Νικοδήμου.
Οι ορθόδοξοι Χρισριανοί πρέπει να αποστρέφωνται τους αιρετικούς,και τας των αιρετικών ΤΕΛΕΤΑΣ.Μάλλον δέ αυτοί,οι αιρετικοί δηλ. πρέπει να ελέγχωνται και να νουθετώνται από τους Επισκόπους και Πρεσβυτέρους,μήπως ήθελαν καταλάβουν και επιστρέψουν από την πλάνην των. Δια τούτο ο παρών Κανών διορίζει ότι, όποιος Επίσκοπος,ή Πρεσβύτερος ήθελεν αποδεχθή ως ορθόν και αληθινόν το ΒΑΠΤΙΣΜΑ των αιρετικών ή την παρ'αυτών προσαγομένην ΘΥΣΙΑΝ,ο τοιούτος,προστάζομεν να καθαιρεθή.Επειδή ποίαν συμφωνίαν έχει ο Χριστός με τον διάβολον; ή ποίαν μερίδα έχει ο πιστός με τον άπιστον;Διότι εκείνοι όπου δέχονται τα παρά των αιρετικών,ή τα όμοια φρονήματα εκείνων έχουσι και αυτοί,ή το ολιγώτερον δεν έχουσι προθυμίαν να ελευθερώνουν αυτούς από την κακοδοξίαν των. Οι γάρ συνευδοκούντες εις τας εκείνων ΤΕΛΕΤΑΣ,πως δύνανται να ελέγξουσιν αυτούς διά να παραιτήσουν την κακόδοξον και πεπλανημένην των αίρεσιν;;;;;;;
(ΠΗΔΑΛΙΟ σελ. 51-54)
Πως δύνανται να ελέγξουσιν αυτούς(κ.Βαρβερή);
Πως δύνανται να ελέγξουσιν αυτούς(κύριε ιστολόγε);;
ΠΩΣ ΔΎΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΣΙΝ ΑΥΤΟΥΣ(να μας απαντήσουν αυτοί που θεωρούν τα μυστήρια των Οικουμενιστών ως έγκυρα);;;
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΕ ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ.ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ Π.Μ. ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΑ "ΠΑΤΗΜΑΤΑ" Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ.ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΕΣΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΕ,ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙΤΕ ΣΕ ΑΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΛΠ.ΣΥΜΦΩΝΩ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΓΡΑΨΑΤΕ ΓΙΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ;ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ(ΑΡΑ ΑΙΡΕΤΙΖΕΙ);ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΗΣ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΑΣ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ.
1) "ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ... ΣΕ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ...ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ ΗΓΟΥΜΕΝΟ "
Τι θα πει "διαφωνώ κάθετα";
Γνωρίζετε ότι ΔΕΝ ήτανε στο καφέ στην Κρήνη την Τετάρτη το βράδυ μετά τις 10:30;
Γνωρίζετε τι έκανε εκεί; Τι εκδήλωση ήταν;
Γνωρίζετε τι είπε εκεί;
Γνωρίζετε τι μας είπε στο τηλέφωνο;
Τι θα πει "διαφωνώ κάθετα" για πράγματα που εμείς γνωρίζουμε ότι έγιναν;
2) Αν έχετε στοιχειώδη σχέση με το μοναστήρι θα γνωρίζατε ότι μεταλαμβάνει ΟΛΟΥΣ όσους προσέρχονται στην εκκλησία του μοναστηριού (είτε είναι αποτειχισμένοι είτε όχι);
Ο ίδιος παραδέχτηκε σε εμάς ότι προτρέπει τον κόσμο να πηγαίνει "να εκκλησιάζεται"(!) εκεί που μνημονεύουν οικουμενιστές (αν δεν υπάρχει εκκλησία που να μην μνημονεύουν κοντά και αρκεί να είναι αντιοικουμενιστής ο ιερέας -που όμως συνεχίζει και μνημονεύει τους οικουμενιστές! Το θέατρο του παραλόγου).
Το ότι είναι κάποιος ηλικιωμένος και ηγούμενος για πολλά χρόνια δεν τον κάνει αλάθητο.
3) Όσο για τον "μολυσμό" από την Θεία Κοινωνία, και τον ισχυρισμός σας ότι "δεν" γίνεται να μολύνεται, πηγαίνει κάποιος ανεξομολόγητος και μεταλαμβάνει. Παίρνει Θεία Χάρη ή φωτιά, που του κάνει κακό;
4)Μιλάμε για μολυσμό με την ΑΙΡΕΣΗ του οικουμενισμού.
Τόσοι Άγιοι που διέκοπταν την κοινωνία με τους αιρετικούς λέτε να "πλανήθηκαν" και αυτοί;
5) Στις δύσκολες εποχές που ζούμε, που έχει επιβληθεί η αίρεση του οικουμενισμού σχεδόν παντού, ο π.Μ. πρότεινε και άλλους τρόπους κοινωνίας με τον Θεό που φυσικά είναι ΑΝΩΤΕΡΟΙ από την "κοινωνία" των οικουμενιστών. Όπως η καρδιακή προσευχή. Ή η ομολογία της πίστεως
Δείτε σχετικά πχ εδώ:
http://opaidagogos.blogspot.gr/2018/01/blog-post_16.html
http://opaidagogos.blogspot.gr/2018/01/1-2.html
Αλλά που να το καταλάβει ο γέροντας. Κολλάνε δυστυχώς οι συμπαθέστατοι κατά τα άλλα "γέροντες", ειδικά όσο μεγαλώνουν σε ηλικία (ή όσο τους "γκουροποιούν" οι πιστοί).
"Ομολογούν" στα λόγια αλλά ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να έχουν κοινωνία με τους αιρετικούς οικουμενιστές και να μπερδεύουν τους πιστούς.
Προς τον Παιδαγωγό:ΘΕΩΡΩ ΜΕ ΟΣΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ,ΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ.ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ.ΟΜΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ-ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ-ΥΠΟΜΟΝΗ.ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ.ΔΕ ΣΑΣ ΑΔΙΚΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΘΑ ΜΕΙΝΩ Σ'ΑΥΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ Π.Μ. ΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΡΗΝΕΥΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ(ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑ ΘΕΟΝ).ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΤΟ ΕΞΗΣ(ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ):Η ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕ ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ(ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ ΧΡΙΣΤΟΥ)ΑΛΛΑ Η ΛΑΘΟΣ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ(ΚΑΙ Η ΛΑΘΟΣ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ)ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΤΟΙΜΟΥΣ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ,ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.ΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.Σ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ(ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ)ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ(ΚΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΠΛΑΝΕΣ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ).
Μολυσμός Μυστηρίων υπάρχει.Το λένε οι άγιοι Πατέρες και οι Άγιοι Απόστολοι.Όταν ένας άνθρωπος βλασφημάει τον Χριστό,μολύνει το όνομά Του.Έτσι και όταν ένας κληρικός μνηνονεύει αιρετικό, μολύνει τα Μυστήρια.Όταν ένας Επίσκοπος χειροτονεί πόρνους κληρικούς,μολύνει το Μυστήριο της Ιεροσύνης κ.λ.π.
Αυτά είναι απλά θέματα που τα καταλαβαίνουν και τα παιδάκια.Ο Άγιος Θεόδωρος Σ. μιλάει για ΜΟΛΥΣΜΟ Μυστηρίων,λάθος κάνει(και ο Χρυσόστομος και οι Απόστολοι);
ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΑΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 25-2 11.15Μ.Μ. ΕΧΟΥΝ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΛΛΟΙ(ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΗ).ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ(Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ).ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΣΤΟ ΜΟΛΥΣΜΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ(Π.Χ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΤΟΝΕΙ ΠΟΡΝΟΥΣ ΜΟΛΥΝΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ)ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΜΗΤΕΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΚΕΨΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ.
Ανώνυμε "Ειρήνη Υμίν":
Στην Θεία Λειτουργία ο ιερέας μνημονεύει την πίστη του μέσω της αναφοράς του ονόματος του Επισκόπου (γι αυτό γίνεται η αναφορά, και όχι απλά για να έχει ο Θεός καλά τον επίσκοπο).
Εφόσον εν γνώσει σου συμμετέχεις στην Θεία Λειτουργία, αποδέχεσαι την ενότητα πίστεως με τον μνημονευόμενο επίσκοπο. Προδίδεις την πίστη σου. Αντί για ευλογία λαμβάνεις μολυσμό.
Επαναλαμβάνουμε μία ακόμη φορά την θέση μας: Αρμόδιος για να αποφασίσει ποια μυστήρια θα θεωρηθούν έγκυρα (και μέχρι πότε) είναι μια επόμενη Σύνοδος.
Εννοείται ότι μετά την επίσημη καταδίκη ΟΛΑ θα θεωρούνται άκυρα (γι αυτό δεν τίθεται θέμα) αλλά για την κοινωνία με την αίρεση πιο πριν αποφασίζεται αναγκαστικά εκ των υστέρων.
Ως ορθόδοξοι πιστοί οφείλουμε να απομακρυνόμαστε από την αίρεση. Εσείς έχετε απομακρυνθεί;
ΠΑΙΔΑΓΩΓΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠ'ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ.ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ(ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ)ΝΑ <>ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ-ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΟΣ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Ο Π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ" ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΡΗΝΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΜΟΝΟ.ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ, ΣΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ;ΠΑΛΙ Ο Π.ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΜΕ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟ.ΤΑ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ.
Προς 7:06
Λέει ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος:"Πράγματι,δεν είναι η ιερωσύνη υπαίτια για τα ανωτέρω κακά,αλλά εμείς,οι οποίοι,όσον βέβαια αφορά σε εμάς,τη ΜΟΛΥΝΑΜΕ με τόσες αναισχυντίες,ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΤΥΧΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ"(ΠΕΡΙ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ,ΛΟΓΟΣ ΤΡΙΤΟΣ).
Να μην γράψω αυτά που λέει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης και οι Άγιοι Απόστολοι,γιατί αυτό που λέει ο Άγιος Χρυσόστομος είναι αρκετό για να καταλάβει και ένα παιδάκι την έννοια του μυλυσμού των Μυστηρίων.
ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ!
ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ Ή ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΖΕΙΣ!
(ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ 1Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)
ΡΩΜΙΟΣ
Ρωμηέ έχεις δίκιο
η πρώτη φωτογραφία ΕΙΝΑΙ χυδαία.
Κάποιοι από τους παραβρισκόμενους στο καρναβαλικό δρώμενο το ίδιο πρωί της Κυριακής ήταν στην εκκλησία (του Τυρνάβου ή του χωριού των Γρεβενών, μπορεί και να κοινώνησαν, "για το καλό").
Οι εικόνες και τα διαδραματιζόμενα στις παρελάσεις ομοφυλοφίλων, επίσης ΕΙΝΑΙ χυδαία. Και εκεί οι χριστιανοί προτιμούν να κάθονται στη μεζονέτα τους παρά να πηγαίνουν να διαμαρτυρηθούν.
Κάποια στιγμή κάποιος πρέπει να καταγράψει το πόσο ΧΥΔΑΙ κατάντησε η κοινωνία μας (όπως τα Σόδομα και τα Γόμορα) μπας και ξυπνήσουμε και αντιδράσουμε.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.