Το πιο σημαντικό θέμα.
Γιατί αλώνοντας την εκκλησία,
αποκλείστηκε κάθε ελπίδα αντίστασης και αφύπνισης του ελληνικού ορθόδοξου λαού
(η πρώτη έγινε την περασμένη Κυριακή 14 Δεκεμβρίου, ακολουθούν οι άλλες δύο)
Ομάδα εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»
Ομιλία του μοναχού π. Σεραφείμ Ζήση Πηγή: Katanixi.gr
Ποιές τεκμηριωμένες (ἀπό ντοκουμέντα)
μασονικές πρακτικές καί ποιά μασονικά δόγματα ἔχουν μεταφυτευθεῖ στό
περιβάλλον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί ἀποδεικνύουν τήν
διείσδυση τῆς Μασονίας σέ αὐτήν;
Ἰδού μιά κατοχυρωμένη προσέγγιση ἐκ
μέρους τοῦ Μοναχοῦ π. Σεραφείμ (Ζήση)
Τήν Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2025, ὁ ὁσ. Μοναχός π. Σεραφείμ Ζήσης στήν αἴθουσα τῆς Ἑταιρείας Ὀρθοδόξων Σπουδῶν (Σούτσου 3) καί στό καθιερωμένο κυριακάτικο μάθημα (ὧρες 11:30 – 13:00) ἄρχισε μία νέα σειρά μαθημάτων σχετικῶς μέ τά (τεκμηριωμένως, ἀπό ντοκουμέντα) μασονικά δόγματα καί τίς μασονικές πρακτικές πού ἔχουν ἀπό μακροῦ ἀναδυθεῖ ἤ ἀναδύονται αὐτήν τήν στιγμή στό περιβάλλον τῆς Ὁρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (καί ὄχι μόνον).
Κατά τόν ὁμιλητή, ἐπειδή ἡ σπουδαιότερη τέχνη τῆς Μασονίας (σύμφωνα μέ τόν σπουδαῖο Μασόνο George Oliver) εἶναι ἡ μυστικότητα, δέν εἶναι δυνατόν νά γνωρίζουμε σχεδόν οὐδέποτε ἐπισήμως ποιοί Μασόνοι τοῦ παρόντος, Κληρικοί καί θεολόγοι, εἶναι Τέκτονες (Μασόνοι). Γνωρίζουμε, ὅμως, ἀρκετούς τοῦ παρελθόντος. Μποροῦμε δέ, βάσει καί τῆς εὐαγγελικῆς ἐντολῆς (Ματθ. 7, 16.20), νά ταυτοποιήσουμε τούς καρπούς τους· ἄλλωστε, καί οἱ ἰατροί ἀπό τά συμπτώματα ἀναγνωρίζουν τίς ὑποκείμενες νόσους.
Ὁ ὁμιλητής διευκρίνισε, ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἐν συνόλῳ εἶναι μέν ἀκατάλυτη: “Πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς” (Ματθ. 16, 18), κατά τήν ὑπόσχεση τοῦ Θεανθρώπου καί Κυρίου μας, ὅμως οἱ τοπικές Ἐκκλησίες ὑπόκεινται σέ καταστροφή, ὅπως ἀποδεικνύει ἡ ἴδια ἡ Δυτική Ἐκκλησία, κάποτε ὀρθόδοξη, τώρα αἱρετική, καί οἱ καινοδιαθηκικές Ἐκκλησίες τῆς Ἀποκαλύψεως, ἀνύπαρκτες τώρα.
Ἐπίσης ὁ π. Σεραφείμ ὑπενθύμισε, ἀπό τίς σελίδες τοῦ σπουδαίου βιβλίου ντοκουμέντων τοῦ “Μον. Ἀβερκίου”, ὅτι ἡ Μασονία φιλοδοξεῖ νά μετασχηματισθεῖ ἀπό “κρύπτη τοῦ παρελθόντος” σέ “ἐκκλησία τοῦ μέλλοντος” ἑνώνοντας τίς ἐπί μέρους θρησκεῖες, οἱ ὁποῖες προβλέπεται νά ἐγκαταλείψουν τά δόγματα ἐκεῖνα πού τίς διαχωρίζουν ἀπό τίς ὑπόλοιπες (Τυπικόν τῆς Συνόδου τοῦ 32ου βαθμοῦ τοῦ Ἀ.Ἀ.Σ.Τ.). Ἀναφέρθηκε στό σπουδαῖο – ἄγνωστο – περί τῶν Illuminati (πολιτικοποιημένων ὑψηλόβαθμων Μασόνων τοῦ Adam Weishaupt) βιβλίο τοῦ Manfred Agethen (Geheimbund und Utopie, ἐκδ. Oldenbourg, München 1984) καί στήν ἀπό τά ἔγγραφα τοῦ βιβλίου αὐτοῦ τεκμηριωμένη μασονική πρακτική τῆς “ἐπελάσεως διά τῶν θεσμῶν”, τῶν μασονοποιούμενων θεσμῶν : “Marsch durch die Institutionen”.
Ὁ π. Σεραφείμ προεξήγγειλε ὅλα σχεδόν τά θέματα μέ τά ὁποῖα, σύν Θεῷ,
θά ἀσχοληθεῖ (ὑπέρ τά τριάκοντα) καί ἀνέπτυξε ἐδῶ τά πρῶτα ἐξ αὐτῶν, τά
ὁποῖα ἤδη παρακολουθεῖτε.
Αὐτά εἶναι :
(1) ὁ Οἰκουμενισμός, τό βασικότερο μασονικό δόγμα·
(2) ἡ ἄρνηση τοῦ δόγματος τῆς Ἁγίας Τριάδος (πρβλ. Ἀμερικῆς Ἰάκωβο καί Περγάμου Ἰωάννη)·
(3) ὁ μασονικός μῦθος περί σχέσεως Χριστοῦ Μαγδαληνῆς (στούς Μασόνους Ν. Καζαντζάκη, Michael Baigent, καί στό “Κοινό τῆς Σιών” – Priory of Sion), πού μεταφυτεύεται ἐμμέσως καί σταδιακῶς στήν Θεολογία μας μέ τήν ἀθώωση τοῦ βλασφήμου Ν. Καζαντζάκη, μέ τά περί δῆθεν “ἐρωτικότητας τοῦ Χριστοῦ” ἀπό τόν καθ. Χρυσόστομο Σταμούλη (θ. 2025), καί τήν ἐπιτιμοποίηση τοῦ (ὁμοτρόπως, κατά Χριστοῦ) βλασφημήσαντος Κύπριου ποιητῆ Κυριάκου Χαραλαμπίδη·
(4) ἡ ἀπομείωση τῆς χριστολογικῆς σημασίας τῆς Ἀειπαρθενίας τῆς Θεοτόκου, μέ τά διδάγματα τῶν Χρ. Γιανναρᾶ (“Ἐνάντια στή Θρησκεία”) καί Χρυσοστόμου Σταμούλη (“Ἔρως καί θάνατος”), ὅταν ἡ ἄρνηση τῆς Παρθενίας Της ἀπαντᾶται μεταξύ ἄλλων καί στόν Ροδόσταυρο Max Heindel, στόν Μασόνο καί ἑωσφοριστῆ λογοτέχνη Φερνάντο Πεσσόα, τόν ποιητή Rainer Maria Rilke (ἀποκρυφιστή, σύμφωνα μέ τόν καθ. Gisli Magnusson et al.)·
(5) ἡ ἐκκλησιαστική ἀποδοχή καί προβολή Μασόνων ἤ ἀρεστῶν στήν Μασονία ἀποκρυφιστῶν συγγραφέων καί διανοουμένων, ὅπως ὁ Νικόλαος Μπερντιάγεφ (N. Berdyaev), ὁ καθ. Νικόλαος Λούβαρις, ὁ Νίκος Καζαντζάκης, ὁ καθ. Κυριάκος Μαρκίδης κ.ἄ.·
(6) ἡ ἔμπρακτη ἐκκλησιαστική συνεργασία μέ Μασόνους σέ φιλανθρωπίες ἤ ἡ ἐκκλησιαστική συμμετοχή σέ μασονικές ἐκδηλώσεις καί ἔργα (βλ. παλαιότερα θέματα Φ.Α.Α.Θ., περί καθ. Θεοδοσίου Τάσιου στήν Κόρινθο, περί δρ. Νικολάου Λάου κ.ἄ.)·
(7) ἡ ἐκκλησιαστική ἀποσιώπηση τοῦ προβλήματος τῆς μασονικῆς ἀπειλῆς κατά τῆς Ἐκκλησίας καί τῆς σωτηρίας τῶν πιστῶν: χαρακτηριστικά τά παραδείγματα τῶν Ἀμερικῆς Ἰακώβου, Θυατείρων Ἀθηναγόρα (Κοκκινάκη) καί Αἰμιλιανοῦ (Σηλυβρίας), οἱ ὁποῖοι, στόν ἀπόηχο τῆς (ἐκ νέου) καταδίκης τῆς Μασονίας στήν Ἑλλάδα (1969, 1970) ἔσπευσαν ἀπό τό ἐξωτερικό νά “λευκάνουν” τήν Μασονία μεμφόμενοι ἐμμέσως ἤ ἀμέσως τήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ! … (συνεχίζεται)
https://www.youtube.com/watch?v=j8JWcKzRSzg
Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»


3 σχόλια:
Εἶδα ὁλόκληρον τήν ὁμιλίαν τοῦ π. Σεραφείμ καί τόν ἐπαινῶ διά τήν σημαντικωτάτην, ἀλλά καί τολμηράν αὐτήν ἐργασίαν του, ὅταν οἱ ψευδεπίσκοποι ὄχι μόνον δέν τολμοῦν ν' ἀρθρώσουν λόγον κατά τῆς σατανικῆς ὀργανώσεως τῆς Μασσωνίας, ἀλλά καί συνδράμουν παντοιοτρόπως ὑπέρ αὐτῆς! Μέ τίς ὁμιλίες των αὐτές, οἱ πατέρες Θεόδωρος καί Σεραφείμ ἔχουν προσφέρει πολλά στήν Ὀρθοδοξίαν. Δυστυχῶς, ὅμως, ἐπιμένουν εἰς τά σφάλματά των, (1) ὅτι ἡ ἀποτείχισις ἀπό τούς σατανιστάς ψευδεπισκόπους εἶναι δῆθεν προαιρετική (ἡ αἵρεσις τοῦ «Δυνητισμοῦ», βλ. τό ἄρθρον μου μέ τίτλον «Ἡ ἀποτείχισις ἀπό μή κεκριμένους αἱρετικούς εἶναι δόγμα», https://orthodox-voice.blogspot.com/2025/07/blog-post_66.html ), καί (2) ὅτι οἱ Ὀρθόδοξοι τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου (π.ἑ.), τούς ὁποίους «τσουβαλιάζουν» ὅλους μαζί στό ἴδιο «τσουβάλι» εἶναι δῆθεν σχισματικοί καί ἐκτός Ἐκκλησίας! Σημειωτέον ὅτι ὁ γράφων ἀναφέρεται κυρίως στούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ. τοῦ 1924 καί στίς χειροτονίες τοῦ 1935, οἱ ὁποῖες ἐπεβάλλετο νά γίνουν. Βλ. τά δύο ἄρθρα μου (1) «Τό ἡμερολογιακόν ζήτημα ἐξ ἐπόψεως δογματικῆς» (https://www.triklopodia.gr/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%87%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BF%CF%85-%CF%84%CF%8C-%E1%BC%A1%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3/), καί (2) Περί «παραλλήλων ἐπισκόπων» (βελτιωμένη ἔκδοσις, 2025) (https://www.triklopodia.gr/%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%ae%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%87%ce%b1%cf%84%ce%b6%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%ac%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%af-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%bb/?unapproved=15623&moderation-hash=5f3830ce08d568d2ff9f38332c533a3b#comment-15623).
Αναφορικά με την θέση των π.Σεραφείμ και Θεοδώρου Ζήση για την αποτείχιση,
η εικόνα που έχουμε είναι ότι πλέον έχουν σαφή θέση ότι ξεπεράστηκαν οι κόκκινες γραμμές και γι αυτό οφείλουν όλοι να προχωρήσουν σε αυτή.
Αυτό είχε πει κι ο π.Μάξιμος Καραβάς σε βίντεο. Ακολούθησε όμως η "κατάληψη" του μοναστηριού του από τον "δεσπότη" λίγες ημέρες μετά την κοίμηση του γέροντα.
Οι καταστάσεις είναι πρωτόγνωρες για πιστούς του ν.η. που γεννηθήκαμε κ μεγάλωσαμε σε μια εκκλησία που δεν θύμιζε με τίποτε την εκκλησία των κατακομβών.
Προφανώς όταν ξεκινάει ένας αγώνας, η ευθύνη των ποιμένων είναι μεγάλη και ίσως δεν τολμούν κάποιοι ένα τόσο σημαντικό βήμα αν γνωρίζουν ότι το πλήρωμα, οι πιστοί τους δεν είναι ώριμοι να το καταλάβουν.
Ίσως χρειάζονται κάποιο χρόνο, να ενημερώσουν κ να κατηχήσουν σωστά το πλήρωμα, να το προετοιμάσουν και μετά να προχωρήσουν.
Για το πάτριο, οι θέσεις της ομάδος μας είναι σαφείς κ έχουν διατυπωθεί αρκετές φορές.
Απ όσο γνωρίζουμε ο π.Θεόδωρος Ζήσης γνωρίζοντας ότι αν ανακοινώσει επιστροφή στο πάτριο εορτολόγιο, θα συκοφαντηθεί ως «παλαιοημερολογίτης», ζημιώνοντας τον αγώνα της αποτείχισης,
επιλέγει να συνεχίζει να ακολουθεί το νέο ως τακτική αγώνα.
Δεν γνωρίζουμε τις θέσεις του σχετικά με τις Συνόδους ΓΟΧ. Πιθανώς να τις θεωρεί σχισματικές λόγω χειροτονιών ενώ υπήρχε ήδη Σύνοδος,
αλλά και τι έχει μείνει σωστό και κανονικό σήμερα στην εκκλησία μας;
Πάντως σίγουρα υπάρχει ένα θέμα με πρόσωπα που επικαλούνται χειροτονίες από Συνόδους ΓΟΧ. Υπάρχει μια ακαταστασία, μετακινήσεις από τη μια Σύνοδο στην άλλη κλπ. Εξ άλλου και επί κορονοϊού, κάποιες Σύνοδοι ΓΟΧ ή επίσκοποι τους, διατύπωσαν κατάπτυστες θέσεις για εμβόλια, υπακοή στους νόμους κλπ.
«Θρησκευτικά και νομικά πρόσωπα» βλέπετε ...
Μάλλον η μασονία έχει εισχωρήσει για τα καλά και εκεί. Ίσως είχε εισχωρήσει και εξ αρχής.
Δυστυχῶς, κατά τό πρόσφατον παρελθόν (κατά τούς τελευταίους 1-3 μῆνες), κατά τίς ὁμιλίες του, ὁ π. Θεόδωρος ἐσήκωσεν ὡς σημαίαν τό αἱρετικόν βιβλίον «Τά Δύο Ἄκρα» τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου, προτείνοντάς το στούς ἀνυποψιάστους ἀκροατάς του! Ἀσφαλῶς, οἱ «κόκκινες γραμμές» δέν παρεβιάσθησαν κατά τό μικρόν αὐτό χρονικόν διάστημα, ἀλλ' ἔχουν παραβιασθῆ ἐδῶ καί πολλές δεκαετίες, κατά τήν γνώμην μου ἀπό 7-12-1965, ὅταν «ἤρθη» ἐπισήμως τό σχίσμα μέ τόν «πάπαν». (Βλ. παράγραφον 4Β τοῦ ἐπισήμου ἀνακοινωθέντος μέ τίτλον Joint Catholic-Orthodox Declaration of His Holliness Pope Paul VI and the Ecumenical Patriarch Athenagoras I, https://w2.vatican.va/content/paul-vi/en/speeches/1965/documents/hf_p-vi_spe_19651207_common-declaration.html , καθώς καί New York Times τῆς 8-12-1965, ἡ ὁποία ἀναφέρει ὅτι «ἡ Ἀκοινωνησία ἐκμηδενίζεται», τοὐτέστιν ὅτι τό σχίσμα αἴρεται. Γι' αὐτό μνημονεύεται ὁ «πάπας» εἰς τά δίπτυχα τοῦ Φαναρίου ἀπό τότε, γεγονός πού κατήγγειλεν τό 1969 ὁ Μητροπολίτης Φιλάρετος τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας τῆς Διασπορᾶς εἰς τήν ἀνοικτήν του ἐπιστολήν πρός τόν «ἀρχιεπίσκοπον Ἀμερικῆς» Ἰάκωβον καί οὐδέποτε διεψεύσθη, βλ. http://orthodoxinfo.com/ecumenism/philaret_iakovos.aspx . Ἀλλ' ἡ «ἄρσις» τοῦ σχίσματος μέ τόν «πάπαν» καθιστᾶ ΟΥΝΙΤΑΣ τούς ἐν γνώσει κοινωνοῦντας μέ τούς Οἰκουμενιστάς.) Ἐπίσης, ὁ π. Θεόδωρος ἐδήλωσεν ἐπανειλημμένως ὅτι «οἱ ἀδελφοί μας Παλαιοημερολογῖται εἶναι σχισματικοί, δέν εἶναι αἱρετικοί», καθώς καί ὅτι κακῶς τό θέμα τοῦ ἡμερολογίου ἀφῃρέθη ἀπό τήν θεματολογίαν τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ 2016. Εἰς τοῦτο τό τελευταῖον οἱ Οἰκουμενισταί ἐφάνησαν «σοφώτεροι» τοῦ π. Θεοδώρου, καθότι ἐάν παρέμενε τό θέμα, εἶναι σχεδόν βέβαιον ὅτι ἡ «σύνοδος» θά κατεδίκαζε τό π.ἑ. καί θ' ἀνεθεμάτιζε τούς Ὀρθοδόξους τοῦ π.ἑ., ὅπερ θά πυροδοτοῦσε πολλούς ἀναθεματισμούς ἀπό τήν πλευράν τοῦ π.ἑ., καθιστώντας ἔτσι τό σχίσμα χειρότερον. Ὑπενθυμίζω ὅτι ἐπροτάθη εἰς τήν «σύνοδον» (ἀπό τόν τότε «Ἀλβανίας» Ἀναστάσιον, ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς) νά καταδικασθῇ ὁ ἀντιοικουμενισμός ὡς αἵρεσις, ἀλλ' ἡ πρότασις αὐτή ἀπερρίφθη! Λοιπόν, εἶναι «σχισματικοί» οἱ Π/Ηται ἐπειδή εἶναι χωρισμένοι ἀπό τούς Οὐνίτας τοῦ ν.ἑ.; Αὐτό εἶναι παράνοια!!!
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.