" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τρίτη 17 Απριλίου 2018

Αυτά είναι τα "δυτικά" ΜΜΕ. Φιμώνουν όσους λένε την αλήθεια και "στήνουν" σκηνές με κομπάρσους που παριστάνουν τα θύματα χημικών του Άσσαντ! 2 βίντεο ΝΤΙΚΟΥΜΕΝΤΑ.

1ο βίντεο :

Βίντεο γελοιοποιεί την δικαιολογία  περί "χημικών του Άσσαντ"




Σχόλιο:
Aπό τις 10 βάρκες "προσφύγων" που κατέφθαναν στη Μυτηλήνη, μόλις μία είχε γυναικόπαιδα. Σε όλες τις άλλες ήταν μόνον άντρες. Κάθε φορά που πλησίαζε βάρκα με γυναικόπαιδα, οι δημοσιογράφοι έτρεχαν να τραβήξουν πλάνα!
Δημοσιογράφοι σε διατεταγμένη αποστολή;




2ο βίντεο :

Δημοσιογράφος του SKY που ανήκει στον Murdoch ...φίλο του Jacob Rothschild ...
έκοψε στον αέρα Στρατιωτικό
που υποστήριξε ότι ο Assad κέρδισε τον πόλεμο και δεν θα είχε κανέναν λόγο να ρίξει χημικά τη συγκεκριμένη στιγμή στο συγκεκριμένο μέρος. 


Σχόλιο:
Απόλυτα λογικός ο συνειρμός: Αφού ο Άσσαντ νικάει στο πολεμικό μέτωπο, και οι δυτικοί ψάχνουν αφορμή για να του επιτεθούν, γιατί να ρίξει τα χημικά;;;

Σχολιασμός : Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.