Όπως ξαναγράψαμε, χρειάστηκε να επιβληθεί δικτατορία στην Ελλάδα (του Γεωργίου Παπαδόπουλου) για να εκλεγούν επί τέλους στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος ΑΞΙΟΙ επίσκοποι.
Όμως με την ανατροπή του Παπαδόπουλου από τον δικτάτορα Ιωαννίδη (1973), συνοδεύτηκε στα εκκλησιαστικά με την "χούντα" του αρχιεπισκόπου Σεραφείμ. Η συντριπτική πλειοψηφία των αξίων Ιεραρχών απομακρύνθηκαν αναπολόγητοι και τις θέσεις τους έσπευσαν να καταλάβουν άλλοι (αποκαλούμενοι εκκλησιαστικά μοιχεπιβάτες).
Ευχαριστούμε την αγωνιστική εφημερίδα "Αγώνας" (εδώ) για την σύνοψη της ιστορίας στον παρακάτω πίνακα:
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
ΟΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΕΣ Ι. ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ
οι ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ μητροπολίτες
και οι ΟΙ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΕΣ (ζώντες κ κεκοιμημένοι)
(Σύνταξις καί ἐνημέρωσις 5-7-18)
Οἱ Δώδεκα Κανονικοί Μητροπολίτες
(Ἁπαντες ἐκοιμήθησαν)
|
Οἱ Μοιχεπιβάτες
(Οἱ Κοιμηθέντες)
|
Οἱ Μοιχεπιβάτες
(Οἱ ἐν ζωῆ)
|
1. Διδυμοτείχου Κωνσταντῖνος
|
1. Ἀγαθάγγ. Ταμπουρανζάκης
2. Νικηφόρος Ἀρχαγγελίδης
| |
2. Κιλικισίου Χαρίτων
|
3. Ἀμβρόσιος Στάμενας
| |
3. Ἀλεξανδρουπόλεως Κωνστάντιος
|
1. Ἄνθιμος Ρούσας
| |
4. Δημητριάδος Ἠλίας
|
4. Χριστόδ. Παρασκευαΐδης
| |
5. Ζακύνθου Ἀπόστολος
|
5. Παντελεήμων Μπεζενίτης
| |
6. Θεσσαλιώτιδος
Κωνσταντῖνος |
6. Κλεόπας Θωμόπουλος
7. Κύριλλος Χριστάκης
(διά Με ταθετοῦ)
|
2. Θεόκλητος Κουμαριανός
|
7. Θεσσαλονίκης Λεωνίδας
· Ν. Κρήνης (Νέα Μητρ. 1974)
· Νεαπόλεως (Νέα Μητρ. 1974)
|
8. Παντελεήμον Χρυσοφάκης
9. Προκ. Γεωργαντόπουλος
10. Διονύσιος Λαδόπουλος
|
Ἄνθιμος Ρούσας
(διά Μεταθετοῦ)
|
8. Ἀττικῆς καί ΜεγαρίδοςΝικόδημος
· Μεγάρων (Νέα Μητρ. 1974)
· Μεσσογαίας (Νέα Μητρ. 1974)
· Κηφησίας (Νέα Μητρ. 2010)
· Ἰλίου (Νέα Μητρ. 2010)
|
11. Δωρόθ. Γιανναρόπουλος
Παντελεήμων Μπεζενίτης
(διά Μεταθετοῦ)
12. Βαρθολομαίος Κατσούρης
13. Ἀγαθόνικος Φιλιππότης
|
3. Νικόλαος Χατζηνικολάου
4. Κύριλλος Μισιακούλης
5. Ἀθηναγόρας Δικαιάκος
|
9. Λαρίσης Θεολόγος
|
14. Σεραφείμ Ὀρφανός
15. Ἰγνάτιος Λάππας
|
6. Δημήτριος Μπεκιάρης
|
1. Χαλκίδος Νικόλαος
|
16. Χρυσόστομος Βέργης
| |
2. Παραμυθίας Παῦλος
|
7. Τίτος Παπανάκος
| |
3. Τρίκκης καί Σταγῶν Σεραφείμ
|
17. Στέφανος Ἀφεντουλίδης
|
8. Ἀλέξ. Μιχαλόπουλος
|
Σύνολον
|
17
|
8
|
«Οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω» (Ψαλμ. κε’ 4-5).
(Δέν παρεκάθισα εἰς συνέδρια ἀνθρώπων πού ἀρέσκονται στή ματαιότητα καί τό ψεῦδος,
καί δέν θά εἰσέλθω μαζί μέ παρανομοῦντας διά νά συσκευθῶ καί νά συνεργασθῶ μαζί τους.
καί δέν θά καθίσω ποτέ μέ ἀσεβεῖς ἀνθρώπους συναποτελῶν μέρος τῆς συντροφιᾶς των).
27 σχόλια:
Καλή Παναγιά. Τόν ορισμό τού μοιχεπιβάτου καθόρισε ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α'. Καλό είναι νά μήν μάς διαφεύγει.
Ρέ μεθυσμένε ! εσύ και ο ομότροπός σου στην ξεροκεφαλιά π. Τρικαμηνάς μυαλό δεν βάζετε . Την εκκλησιαστική συνείδηση δεν την λαμβάνεις καθόλου στά υπ ' όψιν ; Προσωπικότητες όπως π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος , καθηγητής Μουρατίδης , Φιλόθεος Ζερβάκος , μοναχός Θεόκλητος Διονυσιάτης , π. Αθανάσιος Μυτιληναίος , Ιουστίνος Πόποβιτς και τόσες άλλες καταξιωμένες εκκλησιαστικές προσωπικότητες , όσες θεωρεί κανείς οτι εκφράζουν την εκκλησιαστική συνείδηση , τις βάζεις στόν απόπατο ; Ας πούμε οτι οι άλλες αυτοκέφαλες εκκλησίες για ιδιοτελείς λόγους αναγνώρισαν τον Ιερώνυμο . Η χαρισματική εκκλησία τί λόγο είχε νά τον αναγνωρίσει ; Ή μήπως οι ανωτέρω προσωπικότητες δεν διέθεταν ζώσα συνείδηση !
Εξελέγη λέει από αριστίνδην Σύνοδο ! Μήπως θά μπορούσε και σήμερα μία αριστίνδην Σύνοδος νά σώσει την εκκλησία απο τά δεσμά της πλειοψηφίας των οικουμενιστών και των ξεπουλημένων ; Πολλές λεπτομέρειες δεν ξέρω για εκείνη την εποχή . Αυτό που ξέρω είναι οτι υπήρχε μία υπερβαλλόντως ζώσα χαρισματική εκκλησία ποιμένων , ακαδημαικών θεολόγων , λογίων μοναχών , αγίων και οσίων , που δεν μπορεί κάτι θα είχαν πάρει μυρουδιά !
Λέω μήπως και σήμερα θα μπορούσε νά αποβεί ευεργετική μία αριστίνδην Σύνοδος ! Το μόνο πρόβλημα δεν είναι η Κανονική παράβασις , αλλά μήπως δεν υπάρχουν ούτε κάν αυτοί οι 20 άριστοι !
Παιδαγωγέ , γιατί δεν έβαλες τό σχόλιό μου ; Δεν σου άρεσε ;
"Ρέ μεθυσμένε ! εσύ και ο ομότροπός σου στην ξεροκεφαλιά π. Τρικαμηνάς μυαλό δεν βάζετε "
κυρία Λωρίτου
ένα ακόμη σχόλιο σας που τηρώντας τους κανόνες δεοντολογίας μας έπρεπε κανονικά να διαγραφεί.
Αν αδυνατείτε να συγκρατείτε τα νεύρα και να προσέχετε τους χαρακτηρισμούς σας, αν έχετε μάθει αντί να μιλάτε να βρίζετε έστω και επώνυμα, το ιστολόγιο μας έχει κανόνες.
Κανείς εδώ μέσα δεν σας έβρισε και δεν παράλλαξε το επίθετο σας για να σας εξευτελίσει.
Μάθετε να σέβεστε.
Τέλος πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι η επίμονη προσπάθεια να ταυτίζετε τους Αγίους Πατέρες με κάποιους σύγχρονους συγγραφείς, καθηγητές ή θεολόγους είναι μάλλον επιπόλαια, ειδικά όταν αυτό αποσκοπεί στο να δικαιολογήσει την απόδοση στους συγχρόνους του παπικού αλάθητου.
Όσο για το σχόλιο σας (καθυστερημένη δημοσίευση): Ξέρετε της Παναγιάς όλοι λίγο πολύ απουσιάζουν.
" Χρόνια πολλά " για την Παναγία !
Σ' ευχαριστώ παιδαγωγέ μου , για τις νουθεσίες . Και νά φανταστείς πρώτη φορά που είπα στη μάννα μου " παράτα με " το εξομολογήθηκα ως νά διέπραξα έγκλημα ! Άς όψεται η κακούργα η κοινωνία ! Όμως οτι θά δημιουργήσουμε ψυχολογικό τραύμα στον αμέθυστο , επειδή τον είπαμε " μεθυσμένο " μοιάζει μέ ανέκδοτο ! Δεν περνάς από εκεί μία βόλτα νά δείς τί συνηθίζει νά σέρνει σε αγίους και διαβόλους ; Ειδικά σε εμένα διεγείρεται η φαντασία του για πρωτότυπες βρισιές ! Και εσύ τώρα μου μιλάς οτι του χαλάσαμε την υπόληψι ;
Στην ουσία τώρα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν θέλεις νά υποστηρίξουμε την Κανονοκότητα του Ιερωνύμου Α' ! Είναι ένας αδικημένος άνθρωπος , που η ιστορία σιγά σιγά τον αποκαθιστά , καθώς βγαίνουν στό φώς οι λεπτομέρειες της βιοτής του . Ερχόμαστε στά λόγια του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου -- μέ το συμπάθιο που πιάνω στό στόμα μου αυτόν τόν δυσώνυμον -- οτι δηλαδή ο Ιερώνυμος διέθετε τό σπάνιο χάρισμα νά έχει ευγένειαν χαρακτήρος . Είναι πολύ συχνό ένας παπάς σέ μία επαρχία νά πληροφορείται την προαγωγή του σέ επίσκοπο από την εφημερίδα ; Μοιάζει μέ ανέκδοτο ! Τό ίδιο έκανε και ο παπάς αυτός , γέλασε όταν το πληροφορήθηκε νομίζοντας οτι πρόκειται για κάποιο λάθος ! Ο ίδιος ο Ιερώνυμος , ξέρεις πολλούς αρχιεπισκόπους νά παραιτούνται και νά αποσύρονται μιμούμενοι τον άγιο Γρηγόριο Κων/ πόλεως μέ την αιτιολογία , οτι "η κριτική που δεχόμαστε καθιστά αδύνατο την απερίσπαστο άσκηση του πνευματικού μας έργου " ; Αναφέρω ένα δυό ενδεικτικά παραδείγματα τού χαρακτήρος του . Δεν είναι εδώ χώρος για νά ασχοληθούμε μέ την Κανονικότητά του . Όποιος θέλει περισσότερα τον παραπέμπουμε στον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο καίτοι δυσώνυμος !
Παιδαγωγέ παρ' όλο που μού έχεις πει οτι πρέπει νά γράφω λίγα και περιεκτικά , η τελευταία σου παράγραφος αποτελεί ένα αυτοτελές θέμα και ίσως είναι η ουσία του θέματος , όπου θά ήθελες νά καταλήξεις . Τό άν δηλαδή τα εκκλησιαστικά πρόσωπα που ανέφερα συνιστούν τον τελευταίο κρίκο της παράδοσης . Δηλαδή άν ανήκουν στην ομοφωνία των Πατέρων και φυσικά μεταξύ μας ειλικρίνεια . Αυτό που μας κόφτει είναι ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος . Δεν μπορείς νά λές οτι δέχεσαι τον π. Αθανάσιο Μυτιληναίο , αλλά απορρίπτεις τον π. Επιφάνιο , αφού είχαν ομοφωνία ! Τό ίδιο ισχύει μέ όλους τους υπολοίπους ως επι το πλείστον αγίους και οσίους . Δηλαδή ο όσιος Ιουστίνις Πόποβιτς δεν μας γεμίζει τό μάτι ; Δηλαδή μετά τον άγιο Γρηγόριο Παλαμά γεννήθηκε ο Σημάτης ; Δεν έχω χρόνο για περισσότερη ανάλυση και κατ' ανάγκην περιορίζομαι στά λίγα . Αναθεωρείστε παιδαγωγέ και κατεδαφίστε οικοδομήματα που φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού οτι είναι ετοιμόρροπα σαν τον πύργο της Πίζας . Δεν υπάρχει κανένα θαύμα , τον πιάνουν μέ αλυσίδες σαν τα ψέματα που μας έχουν αραδιάσει και κάθονται απο μακρυα για τυχόν κατάρρευση . Καθήστε από μακρυά από τέτοια παραδοξολογήματα μήν πέσουν και σας πλακώσουν !
"Δεν περνάς από εκεί μία βόλτα νά δείς τί συνηθίζει νά σέρνει σε αγίους και διαβόλους ; Ειδικά σε εμένα διεγείρεται η φαντασία του για πρωτότυπες βρισιές !
Επισκεφθήκαμε σήμερα μετά από πάρα πολύ καιρό τον Αμέθυστο.
Δεν διαπιστώσαμε βρισιές ή "να σέρνει" σε αγίους κάτι.
Αν νομίζετε ότι τον προκαλείτε και τον σκανδαλίζετε με τα σχόλια σας με αποτέλεσμα να σας βρίζει "πρωτότυπα", ίσως καλό είναι να το αποφύγετε να τον σκανδαλίζετε.
Δεν χαρακτηρίσαμε κανέναν σύγχρονο πατέρα "δυσώνυμο".
Προφανώς και υπάρχουν διαφωνίες στους σημερινούς πατέρες (των τελευταίων 100 ετών), γι αυτό και υπάρχει δυστυχώς τόση ένταση στον αντιοικουμενιστικό χώρο. Γι αυτό ακριβώς καλούμε να στραφούμε με σεβασμό και χωρίς δόλο προς τους παλαιότερους Αγίους πατέρες της εκκλησίας μας. Να δούμε πως αντιμετώπισαν αυτοί τις αιρέσεις και το ίδιο να πράξουμε και εμείς.
Δεν χρειάζεται ούτε να βριζόμαστε ούτε να εξευτελίζουμε ο ένας τον άλλον.
Ευχαριστούμε γιά τίς παρεμβάσεις Παιδαγωγέ. Τό θέμα τού Ιερώνυμου δέν είναι η Κανόνικότητά του αλλά τό γεγονός ότι αντικατέστησε στήν Αρχιεπισκοπή ήδη ζώντα Αρχιεπίσκοπο καί χωρίς τήν θέλησή του. Ευχαριστούμε καί πάλι.
Ειδικά εσάς τους αποτειχισμένους και μάλιστα τους καθαρούς ο αμέθυστος σάς πάει πάρα πολύ !
Τώρα για τό άν εγώ τον " σκανδαλίζω " , δεν νομίζεις οτι λές πολλά ; Λιγότερα λόγια σε παρακαλώ ! Από πού ως πού !
Διαφωνούν οι πατέρες των 100 τελευταίων χρόνων ; Μήπως διαφωνεί ο Ιουστίνος Πόποβιτς μέ τον π.Επιφάνιο ή ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος ή ο π.Φιλόθεος Ζερβάκος ; Θες νά πείς διαφωνεί ο π. Ευθύμιος μέ όλους αυτούς . Συμφωνούμε λοιπόν , μετά τον άγιο Γρηγόριο Παλαμά γεννήθηκε ο π. Ευθύμιος και ο Σημάτης !
Συμφωνούμε ότι όταν απαιτούμε σεβασμό στους Ιερούς Κανόνες, το εννοούμε προς όλους.
Δεν τους παραβαίνουμε ακόμη και όταν έχουμε καλή πρόθεση.
κυρία Λωρίτου
υπενθυμίζουμε ότι
1) ΕΣΕΙΣ γράψατε στην παρούσα ανάρτηση το σχόλιο:
" Ειδικά σε εμένα διεγείρεται η φαντασία του για πρωτότυπες βρισιές ! "
Σας απαντήσαμε:
"Αν νομίζετε ότι τον προκαλείτε και τον σκανδαλίζετε με τα σχόλια σας με αποτέλεσμα να σας βρίζει "πρωτότυπα", ίσως καλό είναι να το αποφύγετε να τον σκανδαλίζετε."
Και απαντάτε:
"Τώρα για τό άν εγώ τον " σκανδαλίζω " , δεν νομίζεις οτι λές πολλά ; Λιγότερα λόγια σε παρακαλώ ! Από πού ως πού ! "
Εσείς γράψατε ότι του διεγείρετε την φαντασία να σας βρίζει με πρωτότυπες βρισιές, και εμείς σας προτείναμε -αν είναι έτσι όπως μας γράψατε- να μην σχολιάζετε αφού εκεί οδηγούν τα σχόλια σας.
Δεν "παρατραβήξαμε" τίποτε, και δεν έχουμε κάτι άλλο να συμπληρώσουμε.
2) Ναι υπάρχει διαφορετική προσέγγιση στο πως αντιμετωπίζουμε τους αιρετεικούς μεταξύ του π.Επιφανείου: Σχετικά με την δυνητική εφαρμογή του συγκεκριμένου κανόνα. Αποκλείεται να μην το γνωρίζετε.
Γι αυτό παραπέμπουμε στους Αγίους Πατέρες.
Ξέρετε και οι πατέρες μπορεί να κάνουν κάπου λάθος, γι αυτό αναζητούμε την ομοφωνία τους.
3) Όσο για την ειρωνεία σας:
Παρακαλούμε εκ νέου να μην αναφέρεστε επώνυμα σε πρόσωπα που πιθανώς ποτέ δεν θα πληροφορηθούν την αναφορά σας άρα δεν θα έχουν την δυνατότητα να απαντήσουν.
Όταν κάποιος σας δίνει την δυνατότητα να σχολιάζετε, και δημοσιεύει ακόμη και σχόλια που παραβαίνουν τους κανόνες δημοσίευσης, δεν μπορείτε να τον ειρωνεύεστε και από πάνω.
Δεν μας απασχολούν και δεν είμαστε εξαρτημένοι από πρόσωπα, και γι αυτό ακριβώς εστιάζουμε στην εκκλησιαστική μας ιστορία.
Αντί να γράφετε σχόλια κάντε σας παρακαλούμε τον κόπο και ακούστε αυτή την ομιλία:
https://opaidagogos.blogspot.com/2018/07/blog-post_7.html
Άν δεν σε " σκανδαλίζω " αμέθυστε , πόσο ζών μπορεί νά είναι ένας άνθρωπος ενενήντα και πλέον ετών , που στην περιφορά του επιταφίου πέφτει κάτω και εισάγεται στό νοσοκομείο ; Όμως και ζών νά είναι κάποιος όταν υπάρχει παραίτηση δεν υπάρχει αντικανονικότητα .
Εσύ παιδαγωγέ μέ ποιόν τελικά είσαι και από ποιόν διάβασες κάτι για τά γεγονότα της εποχής ; Είσαι μέ αυτά που γράφεις ή μέ αυτούς που βρίζουν τους αδίκως απομακρυνθέντας επισκόπους ως χουντικούς ; Σου συνιστώ νά διαβάσεις σχετική εργασία του ιστολογίου " κατάνυξις " καθώς και ένα μικρό εγκώμιο του Ιερωνύμου απο τον Φθιώτιδος Νικόλαο . Πολύ καλύτερη η πρώτη εργασία . Αν δεν τα βρείς πές μου νά σου δώσω τους συνδέσμους .
Η πολύ καλή εργασία του ιστολογίου κατάνυξις :
https://www.katanixis.gr/2016/10/blog-post_32.html?m=1
Βλέπεις Παιδαγωγέ είναι πολύ σκληρός ο χώρος τής αποτειχίσεως. Στηρίζεται στόν εκφοβισμό τού ελέγχου καί τήν κατάκριση. Ελπίζω νά μήν μπλέχτηκαν τά πράγματα μέ δική μας ευθύνη.Υπάρχει μίσος πρός τήν κατεστημένη εκκλησία. Τό ίδιο μίσος υπάρχει καί πρός τούς Αγίους τών ημερών μας. Τί απομένει τότε; Τί νόημα έχει νά μήν κοινωνούν οι χριστιανοί από τούς επισκόπους αλλά νά βαπτίζονται, νά παντρεύονται, νά κηδεύονται. Αυτά τά μυστήρια δέν είναι άκυρα; Δέν πορνεύουν όλοι οι νιόπαντροι; Δύσκολα πράγματα κυριαρχούν στόν αγώνα τής αποτειχίσεως. Ακόμη καί εμείς, μιάς κάποιας ηλκίας, σύμφωνα μέ τούς παλαιοημερολογίτες δέν είμαστε αβάπτιστοι; Τίς ευχαριστίες μας καί πάλι.
1) "ο χώρος τής αποτειχίσεως. Στηρίζεται στόν εκφοβισμό τού ελέγχου καί τήν κατάκριση."
ΔΕΝ είναι κατάκριση να αποκαλύπτεις την αίρεση και να απομακρύνεσαι από αυτήν.
Ανθρώπινες αδυναμίες υπάρχουν. Όλη η κοινωνία μας νοσεί.
2) "Υπάρχει μίσος πρός τήν κατεστημένη εκκλησία"
Όταν σε πετάνε στο δρόμο από την ενορία σου, όταν σου διακόπτουν την μισθοδοσία, δεν είναι εύκολο να λες το "πάτερ άφες αυτοίς".
Εκκλησία δεν είναι φυσικά εκεί που μαζεύονται οι δεσποτάδες.
3) "Τό ίδιο μίσος υπάρχει καί πρός τούς Αγίους τών ημερών μας. "
Προφανώς είναι ένας χώρος που ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη του. Δεν βλέπουμε μίσος για κανέναν άγιο της εποχής μας (στον χώρο των αποτειχισμένων). Φυσικά και θα είμαστε επιφυλακτικοί στις αγιοποιήσεις/αγιοκατατάξεις που κάνουν οι οικουμενιστές με σκοπιμότητα.
Οι αποτειχισμένοι ευλαβούνται τους πρόσφατα αγιοκαταταχθέντες πατέρες.
4) "Τί νόημα έχει νά μήν κοινωνούν οι χριστιανοί από τούς επισκόπους αλλά νά βαπτίζονται, νά παντρεύονται, νά κηδεύονται. "
Που το είδατε αυτό;
Αν συμβαίνει ΚΑΚΩΣ συμβαίνει. Απομακρυνόμαστε από την αίρεση και το εννοούμε.
5) "Αυτά τά μυστήρια δέν είναι άκυρα; "
Δεν υπάρχουν άκυρα μυστήρια αλλά μολυσμός. Παρακαλούμε κάντε τον κόπο και δείτε τα 3 βίντεο του ιερομονάχου π.Ετγεμίου, που αναφέραμε και στην κ.Λωρίτου.
6) "Δέν πορνεύουν όλοι οι νιόπαντροι; "
Είπαμε, όλη η κοινωνία μας νοσεί. Γι αυτό θα επιτρέψει ο Θεός μεγάλα δεινά, για να μετανοήσουμε.
7) " σύμφωνα μέ τούς παλαιοημερολογίτες δέν είμαστε αβάπτιστοι; "
Κάποιοι παλαιοημερολογίτες μπορούν να κάνουν λάθη. Όπως και κάποιοι αποτειχισμένοι.
Τα βίντεο που σας προτείναμε λύνουν αρκετές εύλογες απορίες:
https://opaidagogos.blogspot.com/2018/07/blog-post_7.html
Τό αρνείσαι παιδαγωγέ , οτι οι αποτειχισμένοι παντρεύονται και βαπτίζονται και κηδεύονται στους ναούς των ενοριών ; Από πού παίρνουν το άγιο μύρο ; Μή μου πείς οτι παίρνουν τον νεκρό και τον τρέχουν στις Σταγιάτες !
Μας είπες παιδαγωγέ νά δούμε τρία βίντεο ίσως μεγάλης διάρκειας , για νά ακούσουμε κάποιον στοχασμό , πώς είναι δυνατόν τά μυστήρια νά είναι και έγκυρα και νά μολύνουν . Ξέρεις παιδαγωγέ μου , η Αλήθεια είναι απλή και περισκτική . Θα αρκούσαν δυό κουβέντες που θα μας παρέπεμπαν σε ήδη γνωστά και αναγνωρίσιμα σημεία της πίστεως , καθ' ότι τά πάντα κινούνται μέσα στά γνωστά όρια της πίστεως . Τίποτα μέσα στην πίστη δεν αυτονομείται . Ο π. Ευθύμιος μας μίλησε για 40 Αγιογραφικές παραπομπές στην αποτείχιση . Μήπως εσύ ξέρεις έστω μία ; Πάντως εγώ δεν ξέρω καμμία !
Υ.Γ. Προσπαθώντας νά χτυπήσουμε την ψευτιά και την κακοδοξία κάποιων αποτειχισμένων , ίσως δίνουμε την εντύπωση οτι είμαστε εναντίον της αποτείχισης . Δηλώνουμε λοιπόν οτι δεν είμαστε εναντίον της αποτείχισης . Την ομολογία και την αποτείχιση υποστηρίζουμε .
κ.Λωρίτου
εμείς γράφουμε το τι είναι σωστό.
Αν κάποιος πηγαίνει να παντρευτεί ή να βαπτιστεί ή να μεταλάβει σε ναούς όπου μνημονεύονται οικουμενιστές, η αμαρτία βαραίνει τον ίδιο.
Αν το συστήνουν αυτό αποτειχισμένοι ιερείς, ΚΑΚΩΣ το συστήνουν.
Όσο για το Άγιο Μύρο, πριν αποτειχιστούν κάποιοι ιερείς φρόντισαν και πήραν μαζί τους, οπότε έχουν.
Τέλος για τις κηδείες, δεν είναι απαραίτητο να πάνε τον κεκοιμημένο στο μοναστήρι, μπορεί να πάει και ο ιερέας κάπου και να διαβάσει την νεκρώσιμη ακολουθία.
Δηλαδή τό άγιο μύρο μολύνθηκε μόλις αποτειχίστηκε ο συγκεκριμένος . Ενώ της προηγούμενης ημέρας είναι καθαρό !
Ιστορίες για αγρίους !
Τον καυμένο τον νεκρό θα τον αποτειχίσουν έστω και πεθαμένον . Θα πάει αδιάβαστος και αλιβάνιστος σαν το σκυλί στ' αμπέλι !
Αν δεν θέλετε να καταλάβετε, δικός σας θέμα.
Δεν είπαμε ότι το Άγιο Μύρο μολύνθηκε σε μια μέρα.
Απλά εξηγήσαμε πως μπορεί κάποιος να μυρωθεί, πως μπορεί να βρεθεί Άγιο Μύρο. Υπάρχει Άγιο Μύρο ΠΡΙΝ από την ψευδοΣύνοδο στο Κολυμπάρι (πριν γίνει το ΝΕΟ άγιο μύρο που γίνεται μια φορά στα δέκα χρόνια). Με αυτό χρίζεται ο βαπτισθείς.
"Τον καυμένο τον νεκρό θα τον αποτειχίσουν έστω και πεθαμένον . Θα πάει αδιάβαστος και αλιβάνιστος σαν το σκυλί στ' αμπέλι !"
Διαβάσατε τι απαντήσαμε;
Οτι δεν χρειάζεται να μετακινηθεί ο κεκοιμημένος. Μπορεί να μετακινηθεί κάποιος αποτειχισμένος ιερέας στην κατοικία του κεκοιμημένου.
Η αποτείχιση ξεκίνησε πολύ πρίν τήν σύνοδο. Μέ τά συλλείτουργα, τά οποία θεωρήθηκαν παραβίαση τού δόγματος όπως τό ημερολόγιο καί προκάλεσε τό σχίσμα. Οπως τό επαναλαμβάνει καί η αποτείχιση. Εάν είναι σοβαρός ο Ζήσης τώρα είναι η ευκαιρία νά τό φανερώσει. Νά ονομάσει τήν αίρεση. νά τήν ορίσει. Καί νά μήν αρκείται σέ αοριστολογίες.
Όλοι έχουν νά υποδείξουν κάτι στον Ζήση ! Ο π. Τρικαμηνάς έχει νά του υποδείξει οτι είναι βολεμένος , αλλιώς πρέπει νά πάρει ένα αεροπλανάκι , νά πάει να ρίξει μερικές βόμπες! Δεχόμαστε υποδείξεις για πιθανούς στόχους ! Εγώ πρώτη καμικάζι ! Τό σχέδιο ονομάζεται " η λαβίδα που σκοτώνει " !
-Μεταξύ μας , τέτοιες μ....αποκλείεται νά τις είπαν οι Πατέρες ! Αν τις είπαν ήταν απλά για λόγους συσπείρωσης , για νά επαπειλήσουν σχίσμα . Τώρα νά επαπειλήσει σχίσμα ο π. Ευθύμιος ! Είχε μία σκορδοκαίλα ο Ιγνάτιος ! Δεν τον πιάνει ο ύπνος !
Με το να λερώνεις τους άλλους, εσύ δεν καθαρίζεσαι.
Τέννυσον
κυρία Λωρίτου εμείς ντρεπόμαστε για αυτά που γράψατε.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.