" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025

Επιστολή πιστού : «Αν ξέρετε κάποιον ευλαβή ιερέα ... θα ήταν βάλσαμο να εκκλησιάζομαι εκεί».

Λάβαμε προχθές το παρακάτω μήνυμα στο email μας:

«Χαίρεται καλό Τριώδιο
Έχω μετακομίσει πρόσφατα στην Κέρκυρα η κατάσταση απελπιστική ψάλτισσες μέχρι και μουσικά όργανα αρμόνια μέσα στους ναούς

αν έχετε κάποιον αναγνώστη Κερκυραίο ή το καλύτερο κάποιον ευλαβή ιερέα από Κέρκυρα παραδοσιακό θα ήταν βάλσαμο να εκκλησιάζομαι εκεί. Ψάχνω συνεχόμενα
σας ευχαριστώ για οποία απάντηση»


Η απάντησή μας:


Θυμόμαστε με νοσταλγία ...

Μεγαλωμένοι στις κατασκηνώσεις και στο περιβάλλον του π.Αυγουστίνου Καντιώτη, δίπλα σε πραγματικά ευλαβείς ποιμένες, που δεν τους περνούσε από το μυαλό ότι θα αποκομίσουν κέρδος από μυστήρια(βαπτίσεις, γάμους κλπ) και τρισάγια στα μνήματα και ευχέλαια,
24 ώρες δίπλα σε κάθε πιστό που είχε ανάγκη,


πονάμε πολύ ...

βλέποντας παλιούς αδερφούς, ρασοφορεμένους τώρα, ακόμη και με μήτρες και δεσποτικές πατερίτσες, να αλλάζουν τόσο πολύ.


Άλλοι συμπροσεύχονται με αιρετικούς,

κι άλλοι αθεόφοβοι αποφάσισαν το κλείσιμο των εκκλησιών μας ακόμη και το Πάσχα,
άλλοι «έραψαν το στόμα τους» για να μην πέσουν στη δυσμένεια του δεσπότη και χάσουν την βόλεψη και τα «τυχερά» (έτσι αποκαλούν τα χρήματα που παίρνουν από τους πιστούς οι αθεόφοβοι).


Άλλοι πάλι με μια θεσούλα στα γραφεία της μητρόπολης άλλαξαν μυαλά,

και τώρα, «στα γεράματα» κόλλησαν την επωδό «και τι πειράζει» ξεχνώντας τις αρχές τις οποίες μας δίδαξε από την ορθόδοξη παράδοσή μας ο π.Αυγουστίνος και πρωτοστατούν στο «κυνήγι» όσων -μη έχοντας άλλη λύση- διακόπτουν την μνημόνευση.



Αγαπητή αδερφή,


Η εκκλησία μας σπαράσσεται από την αίρεση (του Οικουμενισμού).

Πριν 100 χρόνια οι αδίστακτοι λύκοι που είχαν ήδη μπει στο μαντρί, έκαναν μεγάλη επίθεση. Επιβάλλοντας το νέο ημερολόγιο, δίωξαν τους πιο ευλαβείς πιστούς.
Έβαζαν αστυνομικούς και έψαχναν να βρουν που γίνονται κρυφά λειτουργίες, ξύριζαν ιερείς, αναποδογύρισαν δισκοπότηρα, στιγμές που θα ζήλευαν κομμουνιστικά καθεστώτα.


https://www.youtube.com/watch?v=S5e81e4qMYI
(Φανάρι 2006, ο νυν αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος,
ως διάκονος, προσκυνάει τον Πάπα)


Η «Σπίθα» μας

Εμείς δεν τα ζήσαμε αυτά, γεννηθήκαμε στο νέο ημερολόγιο πολλές δεκαετίες μετά και μας ανέπαυε ο δημόσιες έλεγχος του π.Αυγουστίνου ενάντια στους Πατριάρχες -προδότες της πίστης μας.
Δεν δίσταζε ο π.Αυγουστίνος να ομολογήσει, να κηρύξει την αλήθεια.
Μέχρι και το μνημόσυνο του Αθηναγόρα είχε διακόψει.


  (στη φωτογραφία Πατριάρχης Αθηναγόρας, Πάπας)

κι η παρακμή

Με εξαίρεση τις προσπάθειες ορθοδόξων αδελφοτήτων που προσπαθούσαν να περισώσουν ότι μπορούσαν , η «Εκκλησία της Ελλάδος» βρισκόταν σε τέλμα .


Ελπίδες ...

Μετά κοιμήθηκε ο π.Αυγουστίνος.
Βγήκε εν τω μεταξύ ο Χριστόδουλος. Άρχισε να γίνεται της μόδας να λες «έχω πνευματικό».
Σε συνδυασμό και με μια άνθιση του Αγ.Όρους, αναπτερώθηκαν οι ελπίδες.


Όλα αυτά τα χρόνια η προδοσία της πίστεως όμως προχωρούσε ραγδαία.

Ατελείωτες συμπροσευχές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης (στις οποίες συμμετείχε και ο Χριστόδουλος και ο Αλβανίας Αναστάσιος και ο Περγάμου και φυσικά κι ο ίδιος ο Βαρθολομαίος).

στη φωτογραφία ο Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας προσκυνάει το χέρι του Πάπα



συμπροσευχή παπικών και αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου
κατά τη χειροτονία του Προύσης Ελπιδοφόρου (μετέπειτα Αμερικής)

 

Ακολούθησε η Συνοδική προδοσία στο Κολυμπάρι το 2016

και "μόδες" όπως κορίτσια ως παπαδάκια στις εκκλησίες, παρουσίες κ συμπροσευχές αιρετικών στις μεγάλες γιορτές (πχ Θεοφάνεια) στο εξωτερικό
που τώρα άρχισαν να μεταφέρονται ως μεταδοτική ασθένεια και στην Ελλάδα.



Τι έρχεται ...

Επίκειται ο ορισμός του Κοινού Πάσχα με τους παπικούς και συνεορτασμός της Α Οικ/κής Συνόδου με νέες συμπροσευχές με αιρετικές «αδερφές εκκλησίες» καταπατώντας το ίδιο το «Σύμβολο της Πίστεως» στο οποίο βαπτιζόμαστε και ομολογούμε «εις ΜΙΑΝ ... Εκκλησίαν»...



Στο ζοφερό σκηνικό,   υπάρχει κάτι θετικό:

Όλοι οι σημερινοί ιερείς και ιερομόναχοι ΜΕΤΡΗΘΗΚΑΝ. Ζυγίστηκαν.

Ξέρετε τι έκανε ο πνευματικός σας επί κορονοϊού.
Αν επέβαλε να φορέσετε μάσκα, αν έκλεισε την εκκλησία ή αν τελούσε κρυφά τις Θείες Λειτουργίες με τα πιστά πνευματικά του παιδιά.
Νομίζουμε είναι το καλύτερο κριτήριο προς το παρόν.




Δίπλα σε έναν τέτοιο ευλαβή ιερέα, που «πλήρωσε το τίμημα» για την ομολογία του,
που έφαγε πρόστιμα, που του άλλαξαν ενορία,

θα βλέπετε την διαρκή παρουσία του Θεού στη ζωή σας.
Ατελείωτες Θεϊκές παρεμβάσεις κάθε στιγμή.
Θα αισθάνεστε σιγουριά.



Μην ψάχνετε να βρείτε αλλού ιερείς.

Θα φύγετε από την όποια «Κέρκυρα» και θα πάτε εκεί που έχετε πνευματική τροφή.
Στα δύσκολα χρόνια, δεν θα σας σώσουν ούτε τα «αρμόνια» ούτε οι «παπαδίνες» ούτε ο τουρισμός.


Έχουμε Αιώνια ψυχή. Ας κοιτάξουμε πρώτα την σωτηρία της.



Νομίζουμε ότι οφείλετε ένα ξεκαθάρισμα με τον πνευματικό σας:

Αν χειροτερέψει κι άλλο η κατάσταση (για μας έχει χειροτερέψει αρκετά) οφείλει να διακόψει την μνημόνευση του επισκόπου του που δεν ορθοτομεί.

Αν το ζητήσετε πραγματικά με θέρμη από τον Θεό,

θα σας στείλει ο Θεός ανθρώπους Του.



Κρατήστε λίγο αντίδωρο (το κόβεται μικρά κομματάκια και το αποξηραίνετε για λίγο στο φούρνο, θα έχετε για χρόνια) 

και αγιασμό από κάποιον ευλαβή ιερέα (μεγάλη προσοχή στον αγιασμό, μην κατά λάθος πχ με το θάνατό σας πεταχτεί, καλό είναι να κρατιέται σε κάποιο παρεκκλήσι και να αναγράφει απέξω ότι είναι αγιασμός -όσα χρόνια κι αν περάσουν δεν παθαίνει τίποτε ο αγιασμός),

κάντε κάθε μέρα το απόδειπνο, τους χαιρετισμούς στην Παναγία
και πραγματικά μην ανησυχείτε για τίποτε,
έχει ο Θεός.

Ομάδα Εκπαιδευτικών «Ο Παιδαγωγός»



ΥΓ. 1. Αν και θεωρούμε εκκλησιαστικά σωστό το πάτριο ημερολόγιο 

(ενδεικτικά το νέο κατήργησε την νηστεία των Αποστόλων, καθιερώθηκε χωρίς οικουμενική Σύνοδο, κατήργησε την εκκλησιαστική μας παράδοση κ τόσα άλλα),
δεν συστήνουμε να ενταχθείτε σε Συνόδους ΓΟΧ γιατί είναι Σύνοδοι στη θέση Συνόδου (που δεν ορθοτομεί μεν, αλλά και δεν έχει καταδικαστεί-καθαιρεθεί).
Εξ άλλου κι εκεί -στους ΓΟΧ- επί κορονοϊού, έβγαιναν εγκύκλιοι και έλεγαν να ακούτε «τους γιατρούς» και απαγόρευαν στους ιερείς να κηρύττουν για το θέμα!




ΥΓ. 2. Μην στραφείτε σε αποτειχισμένους του πατρίου που βάζουν τους πιστούς του νέου να ξαναβαπτιστούν

με πρόσχημα την μη ορθή βάπτιση(απόλυτη κατάδυση), καταπατώντας προκλητικά το Σύμβολο της Πίστεως που μιλάει για «ΕΝ βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών».


ΥΓ. 3.Κάποιοι αυτοδιαφημίζονται ως δήθεν «ομολογητές» στο facebook,
εκμεταλλευόμενοι ότι ο κόσμος διψά να βρει γάργαρο νερό,

ωστόσο -τόσο στον εκκλησιαστικό όσο και στον πατριωτικό χώρο- κυκλοφορούν πολλοί τυχάρπαστοι απατεώνες.

Κάποιοι ρασοφόροι- βγάζουν χρήμα!

κι αφού αποκτήσουν ανακαινισμένη «οικία» από δωρεές πιστών,
μόλις βρουν καμμιά θεσούλα σε καμμιά μητρόπολη,
«μην τον είδατε» ... τον «ομολογητή» τον «πάτερ ...»,
όπως εξαφανίστηκε πρόσφατα ένας αξιολύπητος  ...κλεπτομανής.
Αλλά συνήθως οι πιστοί μυαλό δεν βάζουν.



Θεωρούμε την αποτείχιση- την διακοπή μνημόνευσης την πιο καθαρή στάση ως ορθόδοξη ομολογία.

Συνεχίζεις να έχεις τον ίδιο επίσκοπο αλλά δεν τον μνημονεύεις μέχρι να μετανοήσει ή να καθαιρεθεί,
αλλά προϋποθέτει σοβαρότητα και κυρίως πνευματικότητα.

https://opaidagogos.blogspot.com/2025/02/blog-post_12.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.