" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!! Ήρθαν οι διευκρινήσεις για τις μετατάξεις!

Πριν λίγες ημέρες επικρίναμε την καθυστέρηση έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής μέσω της οποίας μπορεί να υποβάλει κάποιος εκπαιδευτικός αίτηση μετάταξης στην Πρωτοβάθμια Εκπ/ση ή σε Φορείς (ΙΕΚ, Δ/νσεις Εκπ/σης).
Σήμερα, Πέμπτη 22/8/2013, 24 ώρες πριν την λήξη της προθεσμίας, ήρθαν επί τέλους οι διευκρινήσεις από το Υπουργείο Παιδείας ..!


Πριν τις παραθέσουμε τις σημαντικές διευκρινήσεις, θα τονίσουμε ότι είναι απαράδεκτο να επηρεάζεται η επαγγελματική σταδιοδρομία και συνεπώς και η ίδια η ζωή ενός εκπαιδευτικού, εν μέσω θερινών διακοπών, με προθεσμίες ελάχιστων ημερών, με ασαφείς εγκυκλίους, με διευκρινήσεις που δίνονται κυριολεκτικά ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ:


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Ταχ. Δ/νση: Ανδ. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
 
              Μαρούσι, 22 08-2013


Ενημερωτικό Σημείωμα με απαντήσεις σε ερωτήματα για τις Μετατάξεις Εκπαιδευτικών

Με αφορμή ερωτήματα που υποβάλλονται στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, δίνονται οι παρακάτω διευκρινήσεις υπό τη μορφή ενημερωτικού σημειώματος ερωτήσεων – απαντήσεων:

1. Όταν έχω οργανική θέση, επειδή δεν έχω στο σχολείο μου πλήρες ωράριο (πάνω από 12 ώρες) και θεωρούμαι υπεράριθμος, χρειάζεται να κάνω αίτηση μετάταξης;
Απάντηση: ΟΧΙ, εκτός εάν θέλεις να μεταταχθείς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ή σε Διοικητική θέση.

2. Εάν κάποιος αιτηθεί και τελικά δεν μεταταχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ή σε Διοικητική θέση χάνει την οργανική του θέση ή τη θέση του ως υπεράριθμου ή  στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ της Διεύθυνσης Δ.Ε που υπηρετεί;
Απάντηση: ΟΧΙ, παραμένει στο προηγούμενο υπηρεσιακό καθεστώς. Η υποβολή αίτησης προτίμησης δεν έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της υπηρεσιακής θέσης, εάν δεν μεταταχθεί.

3. Όσοι υπηρετούν σε συγκεκριμένη Διεύθυνση προηγούνται κατά τη μετάταξη, εφόσον έχουν ζητήσει μετάταξη εντός της ίδιας Διεύθυνσης σε σχέση με άλλους που υπηρετούν σε άλλη Διεύθυνση;
Απάντηση: ΝΑΙ γιατί η πολιτική βούληση είναι οι μετατάξεις να έχουν το μικρότερο κόστος για τον μετατασσόμενο καθηγητή. Άρα, πρώτα θα ικανοποιηθούν, όσοι προτιμούν μετάταξη εντός Διεύθυνσης που υπηρετούν, εφόσον φυσικά τα κενά της ειδικότητας/κλάδου τους είναι ισάριθμα των πλεονασμάτων στην οικεία τους Διεύθυνση, έπονται όσοι αιτηθούν μετάταξης εντός της οικείας Περιφέρειας, εφόσον υπάρχουν κενά και ακολουθούν όσοι αιτηθούν μετάταξης εκτός αυτής.  

4. Μπορεί η μία επιλογή προτίμησης να είναι σε διαφορετική Περιφερειακή Διεύθυνση από την δεύτερη;
Απάντηση : ΝΑΙ.

5. Όσοι μεταταχθούν σε ΕΑΕΠ τα οποία συγχρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ, υπάρχει κίνδυνος, εφόσον σταματήσει η χρηματοδότηση, να ακυρωθεί η θέση τους; Οι θέσεις στην Πρωτοβάθμια είναι οργανικές θέσεις ή λειτουργικά κενά;
Απάντηση: ΟΧΙ, διότι καταλαμβάνουν οργανική θέση και ως γνωστόν το ΕΣΠΑ χρηματοδοτεί μόνο θέσεις αναπληρωτών στα ΕΑΕΠ. Οι θέσεις στην Πρωτοβάθμια ή στη Διοίκηση είναι οργανικές θέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.