Εδώ είναι μερικές σελίδες από ένα εγχειρίδιο για το μάθημα της
«σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» που προορίζεται για παιδιά 5-6 ετών στη Γαλλία :
Σημείωση:
Τα σχόλιο με κόκκινο χρώμα , μέσα σε παρενθέσεις με την ένδειξη Σχόλιο, έγιναν από το δικό μας Ιστολόγιο.
Εικόνα 1η:
Πάνω από το εξώφυλλο του βιβλίου με τίτλο «Αγάπη και Μωρά». Μια
νεαρή λευκή έγκυος γυναίκα με τον σκουρόχρωμο φίλο της και μια μικρή Κινέζα που
την φιλάει ένα μαύρο αγόρι. Παρατηρείστε το μικρό λευκό αγόρι που δεν κάνει τίποτα...
Εικόνα 2η:
Παρακάτω, η λεζάντα αναφέρει: «Όταν είμαστε παιδιά, είμαστε
περίεργοι, και θέλουμε να μάθουμε πως είναι το «πιπί» του άλλου. Έτσι, μερικές
φορές παίζουμε το γιατρό μεταξύ ενός αγοριού και ενός κοριτσιού και διασκεδάζουμε
κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο». (Σχόλιο: Δεν υπάρχει λοιπόν κανένα πρόβλημα, απλά "διασκεδάζουμε" όπως αναφέρεται επειδή ως παιδιά "είμαστε περίεργοι". Μήπως με τον τρόπο αυτό το σχολικό εγχει(οι)ρίδιο προτρέπει τους μαθητές να μιμηθούν την φωτογραφία;)
Εικόνα 3η:
"Όταν δύο άνδρες ή δύο γυναίκες αγαπούν ο ένας
τον άλλο λέμε ότι είναι ομοφυλόφιλοι. Ένας άνδρας και μια γυναίκα, που αγαπούν
ο ένας τον άλλο είναι ετεροφυλόφιλοι."
(Σχόλιο: Υποθέτουμε σε επόμενη έκδοση, όταν θα έχει πλήρως απελευθερωθεί η κοινωνία από "ταμπού", θα ακολουθήσει ενημέρωση για την "παιδοφιλία" με την αντίστοιχη εικόνα -έναν μεγάλο να περπατάει αγκαλιασμένος με ένα παιδάκι ...)
(Σχόλιο: Υποθέτουμε σε επόμενη έκδοση, όταν θα έχει πλήρως απελευθερωθεί η κοινωνία από "ταμπού", θα ακολουθήσει ενημέρωση για την "παιδοφιλία" με την αντίστοιχη εικόνα -έναν μεγάλο να περπατάει αγκαλιασμένος με ένα παιδάκι ...)
Εικόνα 4η:
«Πώς μπορείτε να κάνετε έρωτα;» Όταν δύο μεγάλοι
αγαπούν ο ένας τον άλλο έχουν μια ισχυρή επιθυμία για ειδικά χάδια: να χαϊδεύουν ο ένας τον άλλον παντού, να αγγίζουν το δέρμα του άλλου, να φιλιούνται. Θέλουν να κάνουν έρωτα.».
αγαπούν ο ένας τον άλλο έχουν μια ισχυρή επιθυμία για ειδικά χάδια: να χαϊδεύουν ο ένας τον άλλον παντού, να αγγίζουν το δέρμα του άλλου, να φιλιούνται. Θέλουν να κάνουν έρωτα.».
Σημείωση: Προσέξτε το κορίτσι να είναι λευκό και το αγόρι μαύρο.
(Σχόλιο: Το κορίτσι έχει πετάξει το ρούχα του στο πάτωμα χωρίς πουθενά να υπάρχει οποιαδήποτε υπόνοια λανθασμένης επιλογής ή ενοχής. Άραγε το βιβλίο ενημερώνει ή κατ ουσίαν προτρέπει τους μαθητές να μιμηθούν τους "μεγάλους";)
(Σχόλιο: Το κορίτσι έχει πετάξει το ρούχα του στο πάτωμα χωρίς πουθενά να υπάρχει οποιαδήποτε υπόνοια λανθασμένης επιλογής ή ενοχής. Άραγε το βιβλίο ενημερώνει ή κατ ουσίαν προτρέπει τους μαθητές να μιμηθούν τους "μεγάλους";)
Εικόνα 5η:
"Και τότε, μια μέρα ερωτεύονται με κάποιον άλλο
και αποφασίζουν να ζήσουν με αυτό το πρόσωπο Μια μαμά ζει με ένα άλλο άτομο,
για παράδειγμα. Αυτός δεν είναι ο πατέρας του παιδιού της ... αλλά με τον τρόπο
του, θα δώσει την αγάπη του!"
Στα σχόλια που κάνουν οι αναγνώστες του άρθρου
αναγνωρίζουν το μίσος για την «παραδοσιακή» οικογένεια των «προοδευτικών» -
νεοταξικών μυαλών και την προσπάθεια προβολής - και εξυψώσεως ακόμα - του φυλετικού ανακατέματος.
Το σεξ και η φυλή άλλωστε είναι
οι δύο μεγάλες εμμονές των απογόνων του 1968.
Εικόνα 6η:
Αυτή είναι η σελίδα στο facebook του Υπουργείου Παιδείας της Γαλλίας |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή (από εδώ)
Σημείωση:
Τα σχόλιο με κόκκινο χρώμα , μέσα σε παρενθέσεις με την ένδειξη Σχόλιο, έγιναν από το δικό μας Ιστολόγιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.