Δεχθήκαμε καταγγελίες από συναδέλφους θεολόγους ότι στο βιβλίο Γ Λυκείου με τίτλο : "Θέματα Χριστιανικής Ηθικής" υπάρχουν εδώ και χρόνια, απαράδεκτες -θεολογικά- τοποθετήσεις για τις προγαμιαίες σχέσεις και τις εκτρώσεις.
Επισκεπτόμαστε τον επίσημο ιστότοπο του υπουργείου Παιδείας (όπου έχουν αναρτηθεί όλα τα σχολικά βιβλία), για να διαβάσουμε το σχολικό αυτό βιβλίο :
Ας δούμε τι γράφει το βιβλίο των Θρησκευτικών της Γ' Λυκείου για τις προγαμιαίες σχέσεις:
"Ο δεσμός ενός νέου και μιας νέας που δεν έχουν τελέσει το μυστήριο του γάμου μπορεί να είναι είτε κακής είτε καλής ποιότητας.
Κακής είναι όταν ο ένας αντιμετωπίζει τον άλλον ως ένα τυχαίο εργαλείο για την ατομική του ικανοποίηση, τη θέση του οποίου μπορεί να πάρει οποτεδήποτε οποιοδήποτε άλλο.
Καλής ποιότητας είναι όταν ο ένας είναι για τον άλλον μια μοναδική προσωπικότητα και μεταξύ τους υπάρχει αφοσίωση και πιστότητα.
Επισκεπτόμαστε τον επίσημο ιστότοπο του υπουργείου Παιδείας (όπου έχουν αναρτηθεί όλα τα σχολικά βιβλία), για να διαβάσουμε το σχολικό αυτό βιβλίο :
Ας δούμε τι γράφει το βιβλίο των Θρησκευτικών της Γ' Λυκείου για τις προγαμιαίες σχέσεις:
"Ο δεσμός ενός νέου και μιας νέας που δεν έχουν τελέσει το μυστήριο του γάμου μπορεί να είναι είτε κακής είτε καλής ποιότητας.
Κακής είναι όταν ο ένας αντιμετωπίζει τον άλλον ως ένα τυχαίο εργαλείο για την ατομική του ικανοποίηση, τη θέση του οποίου μπορεί να πάρει οποτεδήποτε οποιοδήποτε άλλο.
Καλής ποιότητας είναι όταν ο ένας είναι για τον άλλον μια μοναδική προσωπικότητα και μεταξύ τους υπάρχει αφοσίωση και πιστότητα.
Αυτός ο δεσμός, δηλαδή, ούτε ανήθικος ούτε πορνικός μπορεί να χαρακτηριστεί. Το πρόβλημά του, για την Εκκλησία, είναι άλλης τάξεως. Ό,τι μένει έξω από το Σώμα της Εκκλησίας δεν είναι κατ' ανάγκη κακό, είναι όμως φθαρτό.(...)"
(δείτε τον σύνδεσμο εδώ)
Είναι λοιπόν "καλής ποιότητας" όταν υπάρχει "αφοσίωση και πιστότητα". Τότε δεν είναι "ούτε ανήθικος ούτε πορνικός"
(είναι οι καινούργιες εξυπνάδες μερικών θεολόγων αλλά και κάποιων αρχιμανδριτών που διαστρέφουν την έννοια της λέξης "πορνεία" μόνον στην σεξουαλική σχέση "επί πληρωμή!"
Όταν δεν πληρώνεις, δεν υπάρχει πρόβλημα! Η διαστροφή της αλήθειας σε όλο της το μεγαλείο! Με το φαρισαϊκό σκεπτικό τους, ενδεχομένως ούτε ο βιασμός είναι "πορνεία" αφού δεν γίνεται "επί πληρωμή"!)
Όταν δεν πληρώνεις, δεν υπάρχει πρόβλημα! Η διαστροφή της αλήθειας σε όλο της το μεγαλείο! Με το φαρισαϊκό σκεπτικό τους, ενδεχομένως ούτε ο βιασμός είναι "πορνεία" αφού δεν γίνεται "επί πληρωμή"!)
Για να δούμε όμως, πότε οι σεξουαλικές σχέσεις είναι κακό σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο :
"Κακής είναι όταν ο ένας αντιμετωπίζει τον άλλον ως ένα τυχαίο εργαλείο για την ατομική του ικανοποίηση, τη θέση του οποίου μπορεί να πάρει οποτεδήποτε οποιοδήποτε άλλο."
"Κακής ποιότητας" λοιπόν, είναι μόνον όταν υπάρχει εναλλαγή στις σεξουαλικές σχέσεις. Μόνον τότε!
Συμπέρασμα: Δεν είναι κακό οι νέοι-ες να έχουν προγαμιαίες σχέσεις. Δεν είναι ούτε ανήθικο ούτε πορνικό. Δεν είναι κατ ανάγκη "κακό"! Αρκεί να μην αλλάζουν σεξουαλικούς συντρόφους! Αφού το λέει και το βιβλίο των θρησκευτικών!
Ας δούμε και τι γράφει για τις αμβλώσεις:
Διαβάζουμε:
Μπορούνε να μας πουν οι θεολόγοι που
έγραψαν το βιβλίο (ή αυτοί που το τροποποίησαν γιατί στο παρελθόν συνέβαινε και αυτό, άλλα να γράφει ο συγγραφέας και άλλα να εκτυπώνονται) από που αντλούν το συμπέρασμα αυτό; Ότι "γίνεται δεκτή" (από την εκκλησία) η "διακοπή της κύησης";;
Δείτε και την σελίδα 129 του βιβλίου, εδώ:
Kαι για να θέσουμε το θέμα "επί τον τύπο των ήλων":
Όσο οι Ορθόδοξοι πιστοί θα συνεχίζουν "να κοιμούνται" -επικαλούμενοι την "υπακοή στην εκκλησία"- δηλαδή στην απόλυτη "σιωπή", τόσο τα παιδιά τους θα διδάσκονται τέτοιες σοβαρότατες αυθαιρεσίες.
Γονείς, καθηγητές -καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων- καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Για την επίσημη εκκλησία φυσικά δεν γράφουμε τίποτε. Φυσικά και δεν περιμένουμε καμία αντίδραση. Έχουν αρκετό έργο να κάνουν (δεσποτικά συλλείτουργα, δώρα στις ονομαστικές τους εορτές, επιστολές και επισκέψεις σε διαθρησκευτικούς διαλόγους, καθαιρέσεις ιερομονάχων που μάχονται τον Οικουμενισμό, διώξεις ευλαβών ιερέων κλπ.) Εδώ δεν πήραν ακόμη θέση για την "δωρεά οργάνων", και το ηλεκτρονικό φακέλωμα("Κάρτα του Πολίτη"), με τα βιβλία των θρησκευτικών θα ασχοληθούν οι "δεσποτάδες μας";
Μέλος της ομάδας μας, μας εκμυστηρεύθηκε ότι θυμάται κάποιον αρχιμανδρίτη της Θεσσαλονίκης, του οποίου τις ομιλίες συστηματικά παρακολουθούσε για αρκετά έτη, ο οποίος πάντα απέφευγε να χαρακτηρίσει τις προγαμιαίες σχέσεις ως "αμαρτία". Μιλούσε ατελείωτα για τον "έρωτα", καταδίκαζε και ειρωνευόταν διαρκώς τον ηθικισμό και τους "ανέραστους" χριστιανούς, αλλά επί τοις ουσίας: απολύτως τίποτε. Σιγή ιχθύος. Τι συμπέρασμα λέτε να έβγαζε το πολυπληθές ακροατήριο του για τις προγαμιαίες σχέσεις;;;
Κλείνοντας και για να μην αφήνουμε υπονοούμενα ότι μάλλον φέτος θα εκδόθηκε το βιβλίο αυτό και συνεπώς θα ευθύνεται η συνκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δείτε μόνοι σας από πότε κυκλοφορεί το βιβλίο στα σχολεία μας:
ΕΚΔΟΣΗ ΙΑ΄το 2010. Συνεπώς το βιβλίο αυτό κυκλοφορεί εδώ και 15 χρόνια. Ποιος κυβερνούσε όλα αυτά τα χρόνια κύριοι της ΠΕΘ ;Να σας θυμίσουμε:
Νεότερη Ενημέρωση (24/9/2015, μία μέρα μετά την ανάρτηση):
Θεολόγος σε μεγάλη πόλη, γιος στελέχους (συντηρητικής υποτίθεται) ορθόδοξης αδελφότητας και επί χρόνια στέλεχος και ο ίδιος σε αυτή, έστειλε σε μέλος της ομάδας μας την παρακάτω απάντηση (για ευνόητους λόγους στην επιστολή που ακολουθεί και στην απάντηση του μέλους μας έχουν αντικατασταθεί κάποια ονόματα με αστεράκια). Την παραθέτουμε για να δείξουμε την διάβρωση που έχει επέλθει στην σκέψη και στις απόψεις των σημερινών θεολόγων.
Αγαπητέ ***,
Επειδή το διδάσκω αυτό το βιβλίο από την πρωτη χρονιά της έκδοσής του,
δε νομίζω ότι λέει κάτι παράλογο στη συγκεκριμένη παράγραφο. Ποιος
πνευματικός θα αναλάβει την ευθύνη να "σταυρώσει" μία κοπέλλα
υποχρεώνοντάς την να κρατήσει ένα μωρό, το οποίο είναι καρπός βιασμού;
Μπορείς να πεις σε 18χρονα παιδιά ότι ο Θεός "θέλει" να γεννηθεί ένα
μωρό που προέρχεται από βιασμό; Κάνω πάντα συζήτηση με τα παιδιά και
συμφωνούν ότι το καλύτερο θα ήταν να γεννηθεί το μωρό και να δοθεί για
υιοθεσία, αλλά ποιος μπορεί να υποβάλλει σε ένα μαρτύριο μιας τέτοιας
κύησης μία νεαρή γυναίκα; Ακόμη περισσότερο, ποιος είναι αυτός, ό
οποίος θα επιβάλλει να γεννηθεί ένα παιδί με σοβαρό πρόβλημα και να
βασανίζεται αυτό, να βασανίζονται και οι γονείς του ισοβίως; Έχουμε
γεμίσει "πνευματικούς", οι οποίοι είναι άγαμοι και απαίδευτοι και αφ'
υψηλού προστάζουν τα ζευγάρια να κάνουν πολλά παιδιά, να κρατήσουν
παιδιά με αναπηρίες κλπ, αλλά οι ίδιοι δεν προσφέρουν καμία βοήθεια
στις οικογένειες. Μόνον συμβουλές και "πνευματικές οδηγίες".
Άλλωστε η τελευταία παράγραφος της σελίδας δίνει μια σωστή προσέγγιση
του θέματος.
Μη κολλάμε σε μία φράση και χάνουμε το νόημα.
****.
Και η απάντηση που του έστειλε άμεσα το μέλος μας, μαζί με τις φωτογραφίες (και μας την προώθησε):
Ας δούμε και τι γράφει για τις αμβλώσεις:
Διαβάζουμε:
"Σε εξαιρετικές μόνο περιπτώσεις για λόγους ιατρικούς (κίνδυνος ζωής της μητέρας) και περιστασιακούς (περιπτώσεις βιασμού) γίνεται δεκτή η διακοπή της κύησης."
(δείτε τον σύνδεσμο εδώ)
έγραψαν το βιβλίο (ή αυτοί που το τροποποίησαν γιατί στο παρελθόν συνέβαινε και αυτό, άλλα να γράφει ο συγγραφέας και άλλα να εκτυπώνονται) από που αντλούν το συμπέρασμα αυτό; Ότι "γίνεται δεκτή" (από την εκκλησία) η "διακοπή της κύησης";;
Δείτε και την σελίδα 129 του βιβλίου, εδώ:
Kαι για να θέσουμε το θέμα "επί τον τύπο των ήλων":
Όσο οι Ορθόδοξοι πιστοί θα συνεχίζουν "να κοιμούνται" -επικαλούμενοι την "υπακοή στην εκκλησία"- δηλαδή στην απόλυτη "σιωπή", τόσο τα παιδιά τους θα διδάσκονται τέτοιες σοβαρότατες αυθαιρεσίες.
Γονείς, καθηγητές -καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων- καλούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Για την επίσημη εκκλησία φυσικά δεν γράφουμε τίποτε. Φυσικά και δεν περιμένουμε καμία αντίδραση. Έχουν αρκετό έργο να κάνουν (δεσποτικά συλλείτουργα, δώρα στις ονομαστικές τους εορτές, επιστολές και επισκέψεις σε διαθρησκευτικούς διαλόγους, καθαιρέσεις ιερομονάχων που μάχονται τον Οικουμενισμό, διώξεις ευλαβών ιερέων κλπ.) Εδώ δεν πήραν ακόμη θέση για την "δωρεά οργάνων", και το ηλεκτρονικό φακέλωμα("Κάρτα του Πολίτη"), με τα βιβλία των θρησκευτικών θα ασχοληθούν οι "δεσποτάδες μας";
Μέλος της ομάδας μας, μας εκμυστηρεύθηκε ότι θυμάται κάποιον αρχιμανδρίτη της Θεσσαλονίκης, του οποίου τις ομιλίες συστηματικά παρακολουθούσε για αρκετά έτη, ο οποίος πάντα απέφευγε να χαρακτηρίσει τις προγαμιαίες σχέσεις ως "αμαρτία". Μιλούσε ατελείωτα για τον "έρωτα", καταδίκαζε και ειρωνευόταν διαρκώς τον ηθικισμό και τους "ανέραστους" χριστιανούς, αλλά επί τοις ουσίας: απολύτως τίποτε. Σιγή ιχθύος. Τι συμπέρασμα λέτε να έβγαζε το πολυπληθές ακροατήριο του για τις προγαμιαίες σχέσεις;;;
Κλείνοντας και για να μην αφήνουμε υπονοούμενα ότι μάλλον φέτος θα εκδόθηκε το βιβλίο αυτό και συνεπώς θα ευθύνεται η συνκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, δείτε μόνοι σας από πότε κυκλοφορεί το βιβλίο στα σχολεία μας:
η έκδοση του 2010 του βιβλίου, υπάρχει ηλεκτρονικά εδώ. |
πηγή: Wikipedia |
Νεότερη Ενημέρωση (24/9/2015, μία μέρα μετά την ανάρτηση):
Θεολόγος σε μεγάλη πόλη, γιος στελέχους (συντηρητικής υποτίθεται) ορθόδοξης αδελφότητας και επί χρόνια στέλεχος και ο ίδιος σε αυτή, έστειλε σε μέλος της ομάδας μας την παρακάτω απάντηση (για ευνόητους λόγους στην επιστολή που ακολουθεί και στην απάντηση του μέλους μας έχουν αντικατασταθεί κάποια ονόματα με αστεράκια). Την παραθέτουμε για να δείξουμε την διάβρωση που έχει επέλθει στην σκέψη και στις απόψεις των σημερινών θεολόγων.
Αγαπητέ ***,
Επειδή το διδάσκω αυτό το βιβλίο από την πρωτη χρονιά της έκδοσής του,
δε νομίζω ότι λέει κάτι παράλογο στη συγκεκριμένη παράγραφο. Ποιος
πνευματικός θα αναλάβει την ευθύνη να "σταυρώσει" μία κοπέλλα
υποχρεώνοντάς την να κρατήσει ένα μωρό, το οποίο είναι καρπός βιασμού;
Μπορείς να πεις σε 18χρονα παιδιά ότι ο Θεός "θέλει" να γεννηθεί ένα
μωρό που προέρχεται από βιασμό; Κάνω πάντα συζήτηση με τα παιδιά και
συμφωνούν ότι το καλύτερο θα ήταν να γεννηθεί το μωρό και να δοθεί για
υιοθεσία, αλλά ποιος μπορεί να υποβάλλει σε ένα μαρτύριο μιας τέτοιας
κύησης μία νεαρή γυναίκα; Ακόμη περισσότερο, ποιος είναι αυτός, ό
οποίος θα επιβάλλει να γεννηθεί ένα παιδί με σοβαρό πρόβλημα και να
βασανίζεται αυτό, να βασανίζονται και οι γονείς του ισοβίως; Έχουμε
γεμίσει "πνευματικούς", οι οποίοι είναι άγαμοι και απαίδευτοι και αφ'
υψηλού προστάζουν τα ζευγάρια να κάνουν πολλά παιδιά, να κρατήσουν
παιδιά με αναπηρίες κλπ, αλλά οι ίδιοι δεν προσφέρουν καμία βοήθεια
στις οικογένειες. Μόνον συμβουλές και "πνευματικές οδηγίες".
Άλλωστε η τελευταία παράγραφος της σελίδας δίνει μια σωστή προσέγγιση
του θέματος.
Μη κολλάμε σε μία φράση και χάνουμε το νόημα.
****.
Και η απάντηση που του έστειλε άμεσα το μέλος μας, μαζί με τις φωτογραφίες (και μας την προώθησε):
Αγαπητέ *****
Διευκρίνηση: Ως ιστολόγιο ζητούμε συγνώμη για κάποιους υβριστικούς χαρακτηρισμούς αλλά δεν θέλαμε να αλλάξουμε το ύφος της επιστολής.
λυπάμαι
λυπάμαι που συγκινείσαι από την ταλαιπωρία της κοπέλας που υποτίθεται την βίασαν και μετά πως να ταλαιπωρηθεί για να περιμένει μέχρι την γέννα (τους 4-5 μήνες που θα μεγαλώσει η κοιλιά),κ μέχρι να το δώσει για υιοθεσία, αλλά δεν συγκινείσαι από το αθώο βρέφος που θα κατακρεουργηθεί ή θα το κάψουν ζωντανό με αλάτι. Η ολιγόμηνη ταλαιπωρία της κοπέλας σε συγκινεί, η κατακρεούργηση ενός αθώου βρέφους όχι.
Και άντε να δεχθώ το σκεπτικό σου, ας πούμε ότι κάθε 5 χρόνια γίνεται και ένας βιασμός (συνήθως όσα χρεώνονται ως βιασμοί γίνονται και με την θέληση της κοπέλας ή τουλάχιστον μετά από πρόκληση της) και άντε να υποθέσουμε ότι έμεινε και έγκυος (γιατί το πιο πιθανό είναι να μην μείνει, στατιστικά).
Επειδή λοιπόν κάθε 5 χρόνια προκύπτει ένα αγέννητο παιδί ως θύμα βιασμού, και για να μην "ταλαιπωρείται"! η κοπέλα που θα το κυοφορήσει,μπορούμε να επικαλούμαστε τους βιασμούς για να δικαιολογούμε τις εκτρώσεις;
ΟΧΙ ******. Η σφαγή αθώου, είναι ΣΦΑΓΗ.
Λυπάμαι που αντί να υπερασπίζεσαι το δίκαιο, κατηγορείς τους αρχιμανδρίτες που ομολογούν την αλήθεια.
Όσο για την θέση σου:
"ποιος είναι αυτός, ό οποίος θα επιβάλλει να γεννηθεί ένα παιδί με σοβαρό πρόβλημα και να βασανίζεται αυτό, να βασανίζονται και οι γονείς του ισοβίως; "
ειλικρινά λυπάμαι ακόμη πιο πολύ *****. Είσαι θεολόγος εσύ;
Ήσουν εσύ στέλεχος του ***** και λες τέτοια πράγματα;
Ε αφού θα ταλαιπωρηθεί και το παιδί και οι γονείς του, γιατί δεν μπαίνεις σε ένα ίδρυμα ανιάτων, να σφάξεις όλα τα παιδιά, να μην ταλαιπωρούνται κι αυτά και οι γονείς τους;;
Προτείνεις δηλαδή να τα σφάζουν οι γυναικολόγοι στα μαιευτήρια γιατί έχουν πιο καλή βιτρίνα τα σφαγεία και να μην σφάζονται πιο μεγάλα; αυτό προτείνεις;
Αδερφέ, ειλικρινά λυπάμαι για το κατάντημα σου. Είσαι και θεολόγος.. Ένας αγράμματος και άξεστος νταλικιέρης σέβεται περισσότερο ένα σκυλί στο δρόμο από όσο σέβεσαι εσύ τα αγέννητα παιδιά.
Ήσουν και αρχηγός σε χριστιανική κατασκήνωση του ***. Κρίμα.
ΥΓ. Ένας ******(ιδιότητα μέλους εθνικοθρησκευτικής οργάνωσης), άργησε να μας πει ότι είναι έγκυος η γυναίκα του.
Εκ των υστέρων μας είπε ότι περίμενε να γίνει η αμνιοπαρακέντηση πρώτα και μετά μας το ανακοίνωσε.
Αυτό το ΚΑΘΑΡΜΑ, θα κοιτάει τον γιό του και θα του λέει ότι
"ο μπαμπάς και η μαμά σε αγαπάμε".
Αντί να λέει ότι "ο μπαμπάς και η μαμά αν ήσουν άρρωστος θα σε σκοτώναμε".
"ο μπαμπάς και η μαμά σε αγαπάμε".
Αντί να λέει ότι "ο μπαμπάς και η μαμά αν ήσουν άρρωστος θα σε σκοτώναμε".
Και για να τσεκάρουμε αν είσαι άρρωστος, ρισκάραμε σε ποσοστό 2-4% να πεθάνεις κατά την εξέταση της αμνιοπαρακέντησης (να πεθάνεις ακόμη και αν ήσουν υγιής).
Τόσο πολύ αγαπάνε οι "χριστιανοί" τα παιδιά τους. Τόσο πολύ σκατά καθάρματα γίναμε οι χριστιανοί.
11 σχόλια:
Μπράβο για την ανάρτηση σας!
Αν και είναι γνωστά στους ειδικούς, κανείς δεν μιλάει...
Οι τρεις Άθεοι υπουργοί του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων
http://www.xryshaygh.com/assets/images/preview/35412/politikosorkos-syriza__article.jpg
"Έρωτας είναι το ξεκλείδωμα της ύπαρξης στον Άλλον"
Γιατί ο άλλος σημειώνεται με κεφαλαίο Α; Δεν νομίζω να αναφέρεται στον Θείο Έρωτα...
Η Ναταλία στήριξε τον 28 χρονο Αδριανό στο μαρτύριο του, το 298...
Ποιο μαρτύριο του; Γιατί δεν αναφέρεται ο λόγος που είναι για την Πίστη του Χριστού της Αγίας;
Καταλαβαίνω ότι η έκτρωση είναι φόνος αλλά όσον αφορά τις προγαμιαίες σχέσεις, μπορείτε να εξηγήσετε γιατί είναι αμαρτία;
Ντροπή στη νιοστή! Ορθόδοξοι χριστιανοί θεολόγοι είναι αυτοί ή θεωρητικοί του νεο-νικολαιτισμού;
Λ.Ν.
Η ζημία που έχουν προξενήσει οι διάφοροι παπα-Φάροι,Γιανναράδες και σία είναι κάτι παρά πάνω από εμφανής. Έχουμε και την "ερωτοθεολογία" του Χρυσόστομου Σταμούλη για να μην ξεχνιόμαστε!
Με το ίδιο σκεπτικό, γιατί είναι αμαρτία η κλοπή; γιατί είναι αμαρτία ο φόνος;
και ο κλέφτης και ο φονιάς θα βρει μια πρόφαση για να νεκρώσει την συνείδηση του και να δικαιολογήσει την πράξη. Έτσι θα βρει και μια δικαιολογία αυτός που έχει σεξουαλικές σχέσεις πχ τάχα το κάνω από αγάπη. Αλλά η αγάπη πρέπει να συμβαδίζει και με την λογική και με την ευθύνη.
Πολύ πρόχειρα και βιαστικά σας απαντάμε: Αμαρτία είναι κάθε τι που καταστρέφει την σχέση μας με τον Θεό.
Το ότι είναι αμαρτία, είναι δηλωμένο ακόμη από την Παλαιά Διαθήκη.
"Οὐ μοιχεύσεις. (...) Οὐκ ἐπιθυμήσεις πάντα ὅσα τῷ πλησίον σου ἐστι." είναι δύο από τις δέκα εντολές.
Το ότι οι προγαμιαίες σχέσεις είναι αμαρτία, είναι ξεκάθαρο μέσα στην Καινή Διαθήκη :
"ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται, ούτε πλεονέκται, ούτε κλέπται, ούτε μέθυσοι, ούτε λοιδοροί, ούτε άρπαγες βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσι."
Ο Χριστός μας θέλει αγνούς, όχι υποδουλωμένους στα σαρκικά πάθη. Ο Χριστός ήρθε να μας καλέσει στην αιώνια ζωή :
"μετανοείται, ήγγικεν γαρ η Βασιλεία των Ουρανών".
Αν δεν θέλουμε να απαγκιστρωθούμε από τον σαρκικό εαυτό μας (είτε είναι σεξουαλική είτε ηδονή των φαγητών είτε ... ) δεν μπορεί φυσικά να μας υποχρεώσει.
Θέλετε να δείτε τι είπε ο Χριστός στην Επί του Όρους ομιλία (Κατά Ματθαίον, κεφ 5):
27 «Ακούσατε ότι ειπώθηκε: Μη μοιχέψεις.
28 Εγώ όμως σας λέω ότι καθένας που βλέπει γυναίκα, με σκοπό να επιθυμήσει αυτήν, ήδη μοίχεψε με αυτή μέσα στην καρδιά του.
29 Και αν ο οφθαλμός σου ο δεξιός σε σκανδαλίζει, βγάλε τον και ρίξε τον μακριά από εσένα. Γιατί σε συμφέρει να χαθεί ένα από τα μέλη σου και να μη ριχτεί όλο το σώμα σου στη γέεννα.
30 Και αν το δεξί σου χέρι σε σκανδαλίζει, κόψε το εντελώς και ρίξε το μακριά από εσένα. Γιατί σε συμφέρει να χαθεί ένα από τα μέλη σου και να μην πάει όλο το σώμα σου στη γέεννα».
Η εκκλησία οφείλει να λέει την αλήθεια. Δεν γίνεται για να γινόμαστε αρεστοί και για να εμφανιζόμαστε ως τάχα απελευθερωμένοι και μοντέρνοι, να διαστρεβλώνουμε τις αλήθειες της πίστης μας. Δεν έχουμε δικαίωμα να κρύβουμε την αλήθεια από τον σύγχρονο άνθρωπο.
Το τι είναι αμαρτία και τι όχι, το έχει ξεκαθαρίσει η εκκλησία. Αν το δέχεσαι, προσπαθείς να το τηρείς, αν όχι δεν σε υποχρεώνει κανείς να είσαι μέσα στην εκκλησία. Η εκκλησία δεν είναι κάτι "μαγικό" που απλά καλό είναι να πηγαίνουμε κατά καιρούς να ανάβουμε κανένα κερί, για να πηγαίνουν όλα ευνοϊκά στην ζωή μας. Ούτε φυσικά είναι φολκλορικό ή φιλανθρωπικό σωματείο (όπως θέλουν να την βλέπουν κάποιοι).
Η εκκλησία σου δείχνει την οδό της σωτηρίας. Αν θέλεις, την ακολουθείς.
Όταν η σεξουαλική πράξη γίνεται μέσα στον γάμο, έχει τελείως άλλη έννοια και σκοπό. Ενώνει ολοκληρωτικά και σωματικά το ζευγάρι και εξυπηρετεί και την τεκνογονία.
Διαβάστε αν θέλετε ένα πρόσφατο άρθρο μας
"Συζούμε. Θέλει η κοπέλα μου, θέλω και εγώ, τι κακό κάνουμε;"
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/06/blog-post_7.html
και :
"Ο Γέροντας Παίσιος για τις προγαμιαίες σχέσεις"
http://opaidagogos.blogspot.gr/2014/09/blog-post.html
"ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ"
(ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ)..
Η προφητεία επαληθεύτηκε ..
(19/10/2015)Προς ανώνυμο σχολιαστή:
Λάβαμε το σχόλιο σας με το ονοματεπώνυμο του αρχιμανδρίτη (το οποίο φυσικά γνωρίζαμε ήδη).
Εξ αρχής κρίναμε ότι δεν χρειαζόταν να το προβάλλουμε. Εστιάζουμε στο "φαινόμενο", στο τι συμβαίνει μέσα στην εκκλησία μας και όχι στο ίδιο το πρόσωπο (που λίγο ή πολύ είναι γνωστές οι απόψεις του, δημόσια επιλέγει να τοποθετείται έτσι).
Συνήθως προβάλλουμε το πρόσωπο μόνο για να τεκμηριώσουμε κάποια καταγγελία μας, κάτι που στην συγκεκριμένη περίπτωση κρίναμε περιττό (είναι γνωστός στους "παροικούντες" της Θεσσαλονίκης)
Γι αυτό το λόγο ΔΕΝ δημοσιεύουμε το σχόλιο σας με το ονοματεπώνυμο του.
Αν θέλαμε σύντομα και εποπτικά να δώσουμε τον ορισμό της πορνείας, θα λέγαμε ότι είναι η διαφήμιση. Της οποίας όργανα είναι :
1) Η οπτική και η ακουστική, που απλόχερα - αν και πληρώνουμε - μας παρέχει η τηλεόραση
2) Η οσφρητική και η γευστική πορνεία - διάβαζε, καλλυντικά και "λιχουδιές" μέσω τιβί (ΤV) πάλι
3) Η αφή. Διακρίνεται σε επιπολής και εν τω βάθει. Η επαφή (επιπολής) με το τηλεκοντρόλ μας φέρνει κοντά όλο τον "εν τω βάθει" κόσμο. Είναι όμως και η αφή της σάρκας.
Και πάμε στην έκτη αίσθηση, τη λεγόμενη διαίσθηση, η οποία έχει σχέση με τη φαντασία και προαναγγέλλει - όχι αβάσιμα επί των ημερών - κακά μαντάτα. Ο νους έχει μαυρίσει. Και πώς όχι ; Είναι ένα ερώτημα.
Τέλος, έχουμε και την πηγή, την εστία της πορνείας, που δεν είναι άλλη από την καρδιά ! Θα διαμαρτυρηθούν αρκετοί, το περιμένω, αλλά ας μου απαντήσουν κι αυτοί : Ζωή χωρίς καρδιά υπάρχει ; Φυσικά όχι. Αλλά ζωή με μαύρο και σκοτεινό νου, είναι βέβαιο ότι υπάρχει. Έχουμε το θλιβερό προνόμιο σήμερα να ζούμε κάτω από αυτές τις άθλιες συνθήκες, και άλλωστε, γι΄ αυτό ελέχθη το άφησε τους νεκρούς να θάψουν τους νεκρούς τους :
21 ῞Ετερος δὲ τῶν μαθητῶν αὐτοῦ εἶπεν αὐτῷ· Κύριε, ἐπίτρεψόν μοι πρῶτον ἀπελθεῖν καὶ θάψαι τὸν πατέρα μου. 22 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτῷ· ἀκολούθει μοι, καὶ ἄφες τοὺς νεκροὺς θάψαι τοὺς ἑαυτῶν νεκρούς.
Και για να μαζέψω όσα έγραψα, με εφτά τρόπους πορνεύει ο άνθρωπος. Όπως λέγεται, η Σαλώμη ήταν εκείνη που χόρεψε το χορό των επτά πέπλων.
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2015/11/blog-post_10.html
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.