Η εκδήλωση πήγε γενικά πολύ καλά.
Για μία ακόμη φορά προσήλθε κόσμος τόσο του νέου όσο και του πατρίου ημερολογίου. Πολύ σημαντική η ενωτική αυτή διάθεση στα οικουμενιστικά χρόνια που ζούμε..
Ολόκληρη η εκδήλωση σε βίντεο:
Αναλυτικά:
Αρχικά μίλησε για την Ποντιακή Γενοκτονία (και την προδοτική -διαχρονικά- αντιμετώπιση της από την ελληνική πολιτεία) ο γνωστός Πανεπιστημιακός καθηγητής-ερευνητής κ.Φωτιάδης. Παρέθεσε για αρκετή ώρα πολλά αδιάσειστα ντοκουμέντα.
Ακολούθως μίλησε ο κ.Νίκος Χειλαδάκης. Επίσης λιτός, απόλυτα τεκμηριωμένα όσα είπε (έδειξε αρκετά ντοκουμέντα από τουρκικές εφημερίδες), αποδεικνύοντας τον ρόλο της τουρκίας στην λαθρομετανάστευση-ισλαμοποίηση της πατρίδας μας (καθώς και του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής και των φερεφώνων του).
Ακολούθησαν οι χαιρετισμοί 2 συλλόγων Αγ.Ιωάννης ο Θεολόγος (ο 1ος της Καβάλας, γνωστός για την αγωνιστικότητα του και ο δεύτερος του Έβρου). Επίσης πολύ καλοί:
Στο τέλος μοναχοί της μονής Εσφιγμένου διάβασαν την ομιλία του γέροντας τους. Η ομιλία ήταν ουσιαστική, πλήρης σε θεματολογία, προβλημάτιζε και καθοδηγούσε.
Στο σκηνικό υπήρχε ένας τεράστιος σταυρός και μια πολύ μεγάλη εικόνα της Παναγίας μας. Ψάλθηκε στο τέλος το Χριστός Ανέστη και ο ύμνος του πολιούχου της πόλης Αγίου Δημητρίου.
Μία ακόμη όμορφη αγωνιστική συγκέντρωση αφύπνισης και προβληματισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.