Στις 24/9/2016 απεστάλη από τον υπογραφόμενο
προς τους προϊσταμένους του Σχολικούς Συμβούλους
το παρακάτω mail:
Σοφία, Θανάση και λοιποί αγαπητοί εν Ελλάδι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης,
διαβάζω το νέο ΦΕΚ για το μάθημα των Θρησκευτικών.
Λυπάμαι που θα δυσαρεστήσω αρκετούς αλλά δηλώνω ότι είμαι από γεννησιμιού μου Χριστιανός Ορθόδοξος και απόγονος του Σοφοκλή και της Αντιγόνης.
Μετά τιμής
Απόστολος Κανδιανού Σαραντίδης
Εν ενεργεία εκπ/κός ΠΕ70
2 σχόλια:
Τα Π.Δ.200 για τα Νηπιαγωγεία και 201 για τα Δημοτικά, του 1998, αναφέρονται στη λειτουργία των σχολικών μονάδων μεταξύ της οποίας περιλαμβάνεται και πως θα γίνεται η πρωινή προσευχή, ο εκκλησιασμός και οι παρελάσεις. Δεν αναφέρονται στον τρόπο διδασκαλίας των μαθημάτων. Αλλά και αυτά τα Π.Δ. απ' ό,τι μαθαίνουμε από εσωτερική πληροφόρηση όσοι εργαζόμαστε στον χώρο, ετοιμάζονται να τα σντικαταστήσουν με νέα.
Ευχαριστούμε για την σωστή επισήμανση.
Πράγματι,
ενώ κυκλοφόρησαν φέτος φήμες ότι ο Φίλης καταργεί την πρωϊνή προσευχή, επειδή στην εγκύκλιο του δεν την ανέφερε,
συνεχίζουν να ισχύουν τα προεδρικά διατάγματα που την προβλέπουν (υποχρεωτικά).
Αφού η κυβέρνηση της "1ης φοράς αριστεράς", δεν μπορεί να βελτιώσει την οικονομία, επιλέγει να δείξει τις "επιτυχίες" της εφαρμόζοντας την αντιεκκλησιαστική και ανθελληνική της ιδεολογία.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.