Επί των ημερών σου η μητρόπολή σου ήταν προμαχώνας του αντιοικουμενισμού.
Τα ιερατικά συνέδρια που γίνονταν τότε καυτηρίαζαν και στηλίτευαν τον οικουμενισμό, την εκκοσμίκευση, τη νοθεία και παραφθορά του λατρευτικού Ήθους και όχι μόνο!
Το ίδιο και το περιοδικό «Σάλπιγξ Ορθοδοξίας». Δημοσίευε μνημειώδη αντιοικουμενιστικά κείμενα του μακαριστού Μιλτιάδη Μπατιστάτου, του Νικολάου Σωτηρόπουλου… και άλλων που «έσπαγαν κόκκαλα» κατά το κοινώς λεγόμενο. Το ίδιο και το περιοδικό της εκλεκτής σου αδελφότητας του «Σταυρού»(συνιστώ τους αγαπητούς φίλους που θα αναγνώσουν το παρόν να προμηθευτούν τους μνημειώδεις τόμους του θαυμάσιου αυτού περιοδικού). Το ίδιο και ο άμβωνας!
Στη «Χριστιανική Σπίθα» του Ιουλίου-Αυγούστου 1991, αριθμός φύλλου 481 με θέμα τον επάρατο και βλάσφημο μονοφυσιτισμό αφού επεσήμαινες τον κίνδυνο που συνεπάγεται ο οικουμενισμός για το Ορθόδοξο Δόγμα ζητούσες θεοφιλώς και με ενεργοποιμένο το αίσθημα της ποιμαντικής σου ευθύνης τη διακοπή των περιττών και επιζημίων διαλόγων με τους αιρετικούς «χριστιανούς».
τελετή Θεοφανείων στην Σμύρνη, παρουσία Παπικού |
Τηλεγραφήματα, επιστολές, υπομνήματα, παρεμβάσεις,εισηγήσεις στην Ιεραρχία και τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο για το θέμα του οικουμενισμού, μηνύσεις σε βάρος κακοδόξων επισκόπων όπως π.χ. του Χαλκηδόνος Μελίτωνος, διατελέσαντος δεξιάς χειρός του κεκοιμημένου αποστάτη της Ορθοδοξίας Αθηγαγόρα, πνευματικού πατρός του νυν πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και εξωραιστού του δαιμονικού καρναβάλου και του Αυστραλίας Στυλιανού, αμφισβητήσαντος την αναμαρτησία του Θεανθρώπου, ομολογιακή σου ομιλία στο Άγιον Όρος που προκάλεσε τη δυσφορία των παρισταμένων τότε εκπροσώπων της Μονής Ιβήρων και του τότε πολιτικού διοικητή του Αγίου Όρους και φυσικά η ομολογιακή διακοπή μνημοσύνου του Αθηναγόρα μαζί με άλλους δύο ομόφρονες και ομοτρόπους μητροπολίτες, όλα τα παραπάνω αποτελούν ελάχιστη ανάμνηση των αντιοικουμενιστικών σου αγώνων.
Μπορούμε, άραγε, να φαντασθούμε πώς θα αντιδρούσες επί τη αναγνώσει και μελέτη και επεξεργασία, από της πλευράς του, των φρικαλέων ετεροδιδασκαλιών΄, των διατυπωθεισών υπό των γνωστών και μη εξαιρετέων μητροπολιτών άνευ ποιμνίου Περγάμου και Προύσης οι οποίοι δεν εφείσθησαν ουδέ του δόγματος της Αγίας Τριάδος μεταφέροντας στην απρόσιτη περιοχή των ενδοτριαδικών σχέσεων τα ιδεοληπτικά περί πρωτείου ληρήματα και φαντασιοκοπήματά τους;
Ή πώς θα αντιδρούσες για τις ασχημίες του Ελπιδοφόρου σε ουνίτικο ναό της Ιταλίας;
ο μητροπολίτης Προύσης σε ουνίτικο ναό (προσκύνησε και την "Αγία" τους τράπεζα).(δείτε εδώ) |
Ή τίνι τρόπω θα στηλίτευες τις οικουμενιστικές ακροβασίες του πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Αλβανίας Αναστασίου, καθώς και άλλων «προκαθημένων» Ορθοδόξων Πατριαρχείων και τοπικών Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, όπως επίσης και των γνωστών και μη εξαιρετέων Μεσσηνίας, Αλεξανδρουπόλεως, Δημητριάδος και Σύρου, ειδικώς των δύο τελευταίων;
Ασσίζη Ιταλίας 2011. Οικουμενιστική συμπροσευχή παρουσία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και του αρχιεπισκόπου Αλβανίας Αναστασίου (διακρίνεται με τα μαύρα γυαλιά) |
Ή πώς θα ξιφουλκούσες κατά της δυσώνυμης «ακαδημίας Δημητριάδος», που απεργάζεται υπούλως και τεχνηέντως την αποδόμηση της γνησίας Ορθοδόξου πατερικής θεολογίας και του θεοπνεύστου οικοδομήματος των Θείων και Ιερών Κανόνων;
Ή πώς θα στηλίτευες τη νόθευση του Ορθοδόξου Ήθους και τον εμπαιγμό των Ιερών Μυστηρίων με την ταυτόχρονη τέλεση του γάμου και της βαπτίσεως του εξωγάμου τέκνου του ζευγους;
Κια μια και περί Ορθοδόξου Ήθους ο λόγος, όλοι θυμόμαστε τους ανένδοτους αγώνες σου εναντίον του γιαναρικού νεο-νικολαιτισμού. Τι δε να πει κανείς και για το δριμύ έλεγχο που άσκησες στους «πανηγυρτζήδες» επισκόπους…
Σείεται ο τόπος μακαριστέ δέσποτα εξ αιτίας του οικουμενισμού και της συνακόλουθης προδοσίας της Ορθοδοξίας αλλά και ένεκα της εκκοσμικεύσεως.
Ο οικουμενισμός και με «συνοδική», πλέον, βούλλα «νομιμοποιήθηκε» εκκλησιαστικά.
Περγάμου και Προύσης, οι "στυλοβάτες" του Βαρθολομαίου στην (ψευδο)Σύνοδο, φιλούν το χέρι του Πάπα |
Ο συγκρητισμός λυμαίνεται, πλέον, και τις εύπλαστες ψυχές των Ελληνοπαίδων διά του μεταλλαγμένου και εκτρωματικού μορφώματος των «νέων Θρησκευτικών» όπως εμπεριστατωμένως κατήγγειλε η ΠΕΘ, μοναδικό αξιόπιστο όργανο εκπροσωπήσεως του σώματος των εν Ελλάδι θεολόγων.
Ο Σύρου Δωρόθεος με τον Παπικό (ψευδο)επίσκοπο Σύρου. Δείτε πχ εδώ. Έχει καθιερώσει την παρουσία Παπικών εντός ορθοδόξων ναών στις μεγάλες γιορτές και πηγαίνει και ο ίδιος στους "ναούς" τους! |
Το Ορθόδοξο Ήθος υπονομεύεται, η πολυποίκιλη αμαρτία εξωραίζεται, ο συσχηματισμός με το δαιμονοκρατούμενο κόσμο και το φρόνημά του έχει προσλάβει επιδημικές διαστάσεις εντός του εκκλησιαστικού οργανισμού!
Πόσο επίκαιρος είσαι μακαριστέ μας επίσκοπε!
24 σχόλια:
Αν κάποιος πρέπει να αγιοκαταταχθεί σήμερα,αυτός είναι σίγουρα ο π Αυγουστίνος Καντιώτης.Προσωπική μου άποψη είναι πως ο π Αυγουστίνος είναι ο μεγαλύτερος άγιος της σύγχρονης εποχής,μετά από τον άγιο Νεκτάριο.Ας έχουμε την ευχή του και ας κάνουμε προσευχή να αναδείξει ο Θεός και σήμερα τέτοιους επισκόπους που θα πολεμήσουν τις αιρέσεις με έργα και όχι μόνο με ανακοινώσεις και καταγγελίες.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας σ ότι αφορά στην αγιοποίηση του μακαριστού Αυγουστινου Καντωτη. Αλλά με αυτήν την ιεραρχία και τον παπικο πατριάρχη αυτό αυτό είναι αδύνατον. Ο Πανάγαθος Θεός θα ενεργησει τα δέοντα.
Πόλυ ωραία απάντηση και διαφωτιστική έδωσε σήμερα ένας άλλος Αυγουστίνος που πήρε το όνομα του ή ποιο σωστά που του έδωσε το όνομα του ο μακαριστός γέροντας Αυγουστίνος Καντιώτης .! Φαίνετε πως εκτός από το όνομα του έδωσε ο γέροντας και την σοφία του .!Άξιος.!
Ιδού :http://www.eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=40451:2016-09-30-08-14-34&catid=2285:30
Λ.Κ
ΛΚ, γράφεις: "ή ποιο σωστά που του έδωσε το όνομα του ο μακαριστός γέροντας Αυγουστίνος Καντιώτης .! Φαίνετε πως εκτός από το όνομα του έδωσε ο γέροντας και την σοφία του ."
συνεχίζεις να γράφεις στερούμενος οποιουδήποτε επιχειρήματος.
Τον "Άρη" (Αριστείδη) Αυξονείδη τον ξέρουμε από παιδί, από την Πτολεμαϊδα, φοιτητή στην Θεσσαλονίκη στο Φυσικό κλπ.
Τώρα ο ίδιος αισθάνεται έτοιμος για να γίνει και δεσπότης (όπως μας ανέφερε συγγενής του)..
Μην βγάζεις λοιπόν ανόητα συμπεράσματα για να δικαιολογήσεις το "τίποτε". Ο πεντακάθαρος λόγος του αγωνιστή π.Αυγουστίνου δεν έχει καμία σχέση με τις δολοπλοκίες του συνονόματου του.
Είναι θλιβερό, ένα σωρό πρόσωπα που γνωρίζουμε από παιδιά, να τους βλέπεις να καβαλάνε το καλάμι και να γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως. Δεν τους αναγνωρίζουμε πόσο ξέπεσαν, όσο πολυτελή ράσα, ακόμη και μίτρες αν φοράνε.
Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο πράγμα από την εξουσία.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΜ. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΑΥΞΩΝΙΔΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΚΟ ΝΑ ΚΑΝΗ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ!
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ!
ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΣΗ!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ!!!
ΑΥΤΟ, ΛΕΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!!
Γράφει: Ο Ηγούμενος της Ι. Μ. Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα Παΐσιος Παπαδόπουλος:
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=55702
Μην κατακρίνετε τον π. Αυγουστίνο Αυγουστίδη τόσο εύκολα σαν να είστε παντογνώστες. Πριν γράψετε κάτι βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει.
Ανώνυμε, ο πατήρ Αυγουστίνος λέγεται Αυξονείδης και όχι Αυγουστίδης. Επιμένεις να τον υπερασπίζεσαι τυφλά, χωρίς να γνωρίζεις ούτε πως λέγεται.
Κάνε τον κόπο και ψάξε να δεις αν είναι στον κατάλογο προς "αρχιερατεία", ή όχι. Όταν γράφουμε κάτι, ξέρουμε πολύ καλά τι λέμε και τι παίζεται.
Όποιος παρεμβαίνει με δημόσια τοποθέτηση και την βιντεοσκοπεί κιόλας, κατηγορώντας την διακοπή μνημοσύνου (η διακοπή έγινε εξαιτίας της συνκοινωνίας του Βαρθολομαίου με τους αιρετικούς και τους Φλωρίνης με τον Βαρθολομαίο, ειδικά μετά τις αποφάσεις της ψευδοΣυνόδου αλλά και την πρόσκληση -ως Συνοδικού- του Φλωρίνης στον Πάπα να έρθει στην Λέσβο), αναλαμβάνει και τις συνέπειες.
Τέλος το όνομα Αυγουστίνος το πήραν αρκετοί αρχιμανδρίτες πχ Αυγουστίνος Μύρου στην Κοζάνη (ήπιε κι αυτός το αμίλητο νερό, αφού τα έβαλε για λίγο με τον δεσπότη του και τώρα μιλάει κι αυτός -σπανίως- με γρίφους).
Ομοίως αρκετοί βάπτιζαν το παιδί τους με το όνομα Αυγουστίνος, με αφορμή τον π.Αυγουστίνο, όταν ήταν ακόμη εν ζωή. Το ότι έχει το όνομα δεν σημαίνει ότι έχει και την χάρη του. Φανταζόμαστε το αντιλαμβάνεσαι.
Δυστυχώς είναι τέτοιο το παρασκήνιο μέσα στην εκκλησία, τόσες οι ίντριγκες κλπ, που δύσκολα κάποιος κρατιέται στις αρχές του.
ΕΣΥ έγραψες ένα ακόμη σχόλιο για να περάσεις την προπαγάνδα του δεσπότη στο ιστολόγιο μας, ΕΣΥ αναφέρθηκες στον Αυγουστίνο Αυξονείδη. Δεν ανοίξαμε εμείς το θέμα.
Εμείς απλά σου απαντήσαμε. Είναι ένας ακόμη "μνηστήρας" του θρόνου.
Καλύτερα ψάχνε καλά πριν ξεκινήσεις ένα θέμα, γιατί πολλές φορές γυρνάει μπούμεραγκ. Τι πέτυχες;
Παρατέθηκε ο σύνδεσμος στην απάντηση του π.Παϊσίου και μπορούν οι αναγνώστες να την διαβάσουν (ενώ εμείς με τόσα θέματα δεν ασχοληθήκαμε καθόλου ούτε την δημοσιεύσαμε).
Άνοιξε τους ορίζοντες σου. Δυστυχώς δεν είναι δυστυχώς τόσο αγγελικά πλασμένα τα πράγματα μέσα στην εκκλησία μας.
Προς Λ.Κ.: "Πόλυ ωραία απάντηση και διαφωτιστική έδωσε σήμερα ένας άλλος Αυγουστίνος" έγραψες στο σχόλιό σου.
Ποια σχέση έχει η τοποθέτηση του π.Αυγουστίνου Αυξωνίδη με την ανάρτηση αυτή και το κείμενο του Λυκούργου Νάνη;
Οι φαντασίες σας καλά κρατούν. Εγώ μόνο ένα σχόλιο έγραψα το προτελευταίο. Λάθος απροσεξίας έκανα στο επίθετο του π. Αυγουστίνου Αυξωνίδη. Αυξωνίδης λέγεται, όχι Αυξονίδης που λαθεμένα γράψατε.
Προσπαθήστε να βάλετε το μυαλό σας να δουλέψει και μην εμπιστεύεστε τις φαντασίες σας. Σας κάνουν κακό. Δεν είστε παντογνώστης να ξέρετε τις προθέσεις του άλλου.
Ο χθεσινός ανευ ονόματος
"ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ"
Κολλημένοι στο παρελθόν και στην προσωπολατρεία.!
Ας ευχηθούμε να τους ελεήσει Ο Θεός .!
Λ.Κ
ΛΚ
προφανώς δεν γνώρισες τον πατέρα Αυγουστίνο
Αν τον γνώριζες, θα καταλάβαινες τι λείπει σήμερα από την εκκλησία μας: ανδρείο φρόνημα σε συνδυασμό με καθαρότητα και αγιότητα βίου.
"Κολλημένοι στο παρελθόν και στην προσωπολατρεία.! "
Το ίδιο λες και για τον γέροντα Παϊσιο και για τον π.Πορφύριο κλπ σε όσους μας θυμίζουν τι έκανε και τι έλεγε; "Κολλημένους με το παρελθόν τους χαρακτηρίζεις;;;
Μία ακόμη φορά η έλλειψη -και μάταιη αναζήτηση- επιχειρημάτων σε κάνει να αυτογελοιοποιείσαι.
Πολύ σωστά τα είπε ο "παιδαγωγός" στο τελευταίο του σχόλιο στην απάντηση του στον Λ.Κ.. Μπράβο!
Ναι Λ.Κ.! Μας λείπει ο π.Αυγουστίνος! Και πολύ μάλιστα!
Και σε σενα θα έπρεπε να λείπει!
Και καλό θα προκύψει άν αναρωτηθείς μέσα σου γιατί δεν σου λείπει!
Είναι απαράδεκτο να εγκαλείς για προσωπολατρεία εκείνους που εκφράζουν τη νοσταλγία τους για το μακαριστό επίσκοπο και τη βροντερή παρουσία του στο σύγχρονο θρησκευτικό και εκκλησιαστικό βίο.
Μου αρέσει που ανήκεις στη μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας που την κλέισε ένας Καντιώτης!
Τι να σου πει κανείς!
Φίλοι του Παιδαγωγού, ακόμη δεν έχετε καταλάβει ότι ο Λ.Κ. εδώ και πολλούς μήνες ευτελίζει συστηματικά την έννοια του διαλόγου με τα σχόλιά του;
Δεν θυμάστε τι έγραφε παλιά στην Κατάνυξη;
Αν θέλετε να προστατέψετε το κύρος του ιστολογίου σας αφήστε τον να εκτονωθεί αλλού και όχι στο μπλογκ σας!
Νισάφι πια!
Δε νομίζω ότι έχει νόημα οποιαδήποτε απάντησή μου στο επιεικέστατα φαιδρό σχόλιο του Λ.Κ.
Λ.Ν.
Μάλλον κάποιοι δεν θέλουν να θυμόμαστε τον π.Αυγουστίνο για να μη γίνεται σύγκριση με τη διάδοχη κατάσταση!
To ότι κάποιος ανήκει στη μητρόπολη Φλωρίνης δεν συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει και το πνεύμα του πατρός Αυγουστίνου.
Κλασσική περίπτωση αποτελούν αυτοί που εδώ και δεκαέξι χρόνια έχουν αναλάβει τα ηνία της μητροπόλεως.
"Μάλλον κάποιοι δεν θέλουν να θυμόμαστε τον π.Αυγουστίνο για να μη γίνεται σύγκριση με τη διάδοχη κατάσταση! "
Άλλο πράγμα είναι το να θυμάται κανείς τον π.Αυγουστίνο και άλλο πράγμα να τον αναφέρει δημόσια με σκοπό την σύγκριση με τη διάδοχη κατάσταση .!
Την διάδοχη κατάσταση την διαμόρφωσε και ο ίδιος ο π. Αυγουστίνος που συμβούλεψε τον διάδοχο του να μην κάνει ελεγκτικό κήρυγμα αλλά αγιοκοσματίτικο .!
Λ.Κ
"Μπορούμε, άραγε, να φαντασθούμε πώς θα αντιδρούσες ....... γνωστών και μη εξαιρετέων μητροπολιτών άνευ ποιμνίου Περγάμου και Προύσης"
Για τον Περγάμου δεν ξέρουμε , αλλά για τον Προύσης θα αντιδρούσε με λύπη , μιας και ο π.Αυγουστίνος τον χειροθέτησε αναγνώστη .!
Ιδού :https://www.youtube.com/watch?v=fFLevFuiW64
Λ.Κ
"Αν θέλετε να προστατέψετε το κύρος του ιστολογίου σας αφήστε τον να εκτονωθεί αλλού και όχι στο μπλογκ σας!"
Όταν κάποιοι δεν αντέχουν την Αλήθεια , το ρίχνουν στο κύρος .! Ενώ κάποιοι άλλοι στην λογοκρισία των σχολίων , κρύβοντας δημοσίως την αλήθεια από τους αναγνώστες τους , προκειμένου να διαμορφώσουν την εικόνα του διαλόγου που θέλουν .!
Το κύρος του ιστολογίου πέφτει αυτόματα από την ενεργή συμμετοχή στον διάλογο του παιδαγωγού , ενώ άλλα ιστολόγια κρατούν στάση ουδετερότητας και δεν εκδηλώνονται δημόσια κατά τον τρόπο του παιδαγωγού .!
Σκεφτείτε π.χ αν σε έναν αγώνα ο διαιτητής υποστήριζε μονομερώς την μια ομάδα από τις δύο και το έδειχνε μέσα στο γήπεδο κατά πόσον η εικόνα του αγώνα που βγαίνει προς τα έξω αλλά και το αποτέλεσμα θα ήταν αληθή .!
Λ.Κ
Η σύγκριση με τη "διάδοχη κατάσταση" είναι αναπόφευκτη έστω και αν δεν αρέσει κάτι τέτοιο σε κάποιους κύκλους κατά Καλαμαριά και Εορδαία μεριά...
Οι δολοφόνοι του πνεύματος του Καντιώτη έχουν διευθύνσεις και ονοματα...
"Η σύγκριση με τη "διάδοχη κατάσταση" είναι αναπόφευκτη"
Είναι αναπόφευκτη για αυτούς που την προκαλούν , για τους προσκολλημένους στο πρόσωπο του π. Αυγουστίνου.!
Για τους κακοπροαίρετους .!
Για τους άλλους , δεν τους ενδιαφέρει η σύγκριση , παρά μόνο η ορθοτομία του επισκόπου . Το να ορθοδοξεί ο επίσκοπος τους .! Η κλωνοποίηση είναι ξένη για την Ορθοδοξία .!
Λ.Κ
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
ΠΟΣΟ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΛΚ;
ΜΑΙ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ.
ΑΝ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΙΜΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. ΕΛΕΟΣ ΡΕ. ΕΛΕΟΣ.
Πού να το φανταζόταν ο π.Αυγουστίνος ότι τα ηνία της μητροπόλεώς του θα παραδίνονταν στα χέρια ανθρώπων που δεν ακολουθούν τα χνάρια του!
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.