" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Εξαιρετική η ομολογιακή απάντηση (του Βασίλη Κερμενιώτη) ,σε έναν λιβελογράφο

Εξαιρετική μία ακόμη απάντηση του συναδέλφου, στα επιχειρήματα που εναγωνίως προσπαθούν να επιστρατεύσουν οι οικουμενιστές. 
Ο συνάδελφος Βασίλης Κερεμενιώτης, απαντάει στον Γιώργο Τρυφωνόπουλο:


Αγαπητέ κύριε θεολόγε και ψάλτη, με λύπη διάβασα στα «Νέα Φλώρινα» τα όσα αθεολόγητα γράψατε, καταφερόμενος, με ειρωνεία και χλευασμό, κατά όλων αυτών των αδελφών, κληρικών και λαϊκών, που αγωνιούν και διαμαρτύρονται για την προδοσία της Εκκλησίας μας από τους αιρετικούς Οικουμενιστές.


«Η Εκκλησία», γράφετε ειρωνικά, «κινδυνεύει, ψάχνει σωτήρες, ας την βοηθήσουμε, προδίδεται η αόριστη και γενική πίστη μας, χάνεται η ορθόδοξη ιδεολογία μας, πού είναι οι επίσκοποι, πού είναι οι ιερείς, γιατί σιωπούν; Ποίος θα σώσει την εκκλησία, ο οικουμενισμός εξαπλώνεται, θα χαθούμε… ω συμφορά! Κινδυνεύεις Εκκλησία, εσύ που βγήκες νικήτρια από τους διωγμούς, … τώρα θα καταστραφείς. Αλήθεια πόσο χρονών είσαι, για να ξέρουμε τι θα γράψουμε στο μνήμα σου;… Μην ανησυχείς, κάνε κουράγιο, θα σε σώσουμε εμείς “οι σωτήρες σου”». 
Η Εκκλησία δεν κινδυνεύει, αγαπητέ θεολόγε, είναι, όντως, ακατάλυτη, όπως βεβαίωσε ο Χριστός μας (Ματθ. 16:18). Εμείς κινδυνεύουμε να χαθούμε, αν λόγω της ανοησίας μας, της καλοπέρασης ή της προσωπολατρείας μας (στον πνευματικό, στον επίσκοπο ή στον Πατριάρχη μας), αδιαφορήσουμε απέναντι στην αίρεση που κυκλοφορεί ανάμεσά μας, χώνοντας το κεφάλι μας στην άμμο, σαν την στρουθοκάμηλο. 
Είστε θεολόγος, δεν διαβάσατε τι λέγει ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, ότι, δηλαδή, ακόμη και ο πιο φτωχός άνθρωπος που κάνει αγώνα επιβίωσης κι έτσι δεν μπορεί να σκεφτεί τίποτε άλλο παρά το πώς θα βρει λίγο τροφή για να μην λιμοκτονήσει η οικογένειά του, ακόμη κι αυτός θα κολασθεί αν δεν διαμαρτυρηθεί όταν κηρύσσεται αίρεση μέσα στην Εκκλησία; (1) 



Η δε Πίστη μας, δεν είναι «γενική και αόριστη», όπως γράφετε, ούτε και προσωπική μας«ιδεολογία» 
Ούτε είμαστε «οπαδοί». 
Δεν ντρέπεστε να γράφετε τέτοιες συκοφαντίες; Πού ζείτε; Σε γυάλινη σφαίρα;
Δεν βλέπετε τι γίνεται στην Εκκλησία μας;
Η αίρεση του Οικουμενισμού δεν είναι φαντασίωση δική μας, αλλά «φοβερή αίρεση, εχθρός της Ορθοδοξίας που λυμαίνεται την Εκκλησία του Χριστού». 
Δεν είναι δικά μου λόγια αυτά, αλλά λόγοι του μητροπολίτη μας, του π. Θεοκλήτου, από κήρυγμά του την Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2008.
Και επικεφαλής αυτής της αίρεσης είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος. 
Το έχει παραδεχτεί, εμμέσως, η μητρόπολή μας δια της σιωπής της απέναντι στις καταγγελτικές επιστολές κληρικών και λαϊκών, που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα, αλλά και άμεσα σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις.



Γράφετε, επίσης, ότι ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός πριν ξεκινήσει τις περιοδείες του, ανά την Ελλάδα, «έλαβε την ευχή του Πατριάρχου. Σκέφτηκα, για ποιο λόγο δεν επισημαίνεται αυτό, γιατί δεν γίνονται ομιλίες πάνω στην τελεία υπακοή του αγίου στην κανονικότητα και την τάξη της εκκλησίας». Ναι πήρε την ευχή του Πατριάρχη και έκανε υπακοή σ’ αυτόν διότι ο Πατριάρχης, τότε, ήταν ορθόδοξος και όχι αιρεσιάρχης, όπως είναι ο τωρινός.



Σε άλλο σημείο, δικαιολογείτε «τις κατάρες που ρίχνει ο άγιος στον παπισμό, γεγονός που γίνεται κατανοητό και αποδεκτό, αν λάβει κανείς υπόψιν την δράση του πάπα εκείνα τα χρόνια και το επίπεδο των σκλαβωμένων Ελλήνων, σε συνδυασμό με την παρείσφρηση του δυτικού πνεύματος στην λατρεία». 
Τί θέλετε να πείτε μ’ αυτό; Ότι σήμερα ο Παπισμός είναι εξευγενισμένος, «ιματισμένος και σωφρονών»; 
Τώρα είναι χειρότερος, πιο απειλητικός και η δράση του, μέσω της Ουνίας, πιο ύπουλη. 
Ο Γέρων Παίσιος αποκάλεσε τον Παπισμό «μεγάλο εχθρό της Ορθοδοξίας»(2) και όταν τον ρώτησαν οι μοναχές της Σουρωτής γιατί και τα τρία σκηνώματα των Αγίων του Ιονίου Πελάγους είναι άφθαρτα, εκείνος απάντησε «Επειδή η Κέρκυρα, η Κεφαλονιά και η Ζάκυνθος είναι κοντά στην Ιταλία και εύκολα οι άνθρωποι θα μπορούσαν να παρασυρθούν από τον Καθολικισμό, έβαλε φράγμα εκεί πέρα [ο Θεός] τον Άγιο Σπυρίδωνα, τον Άγιο Γεράσιμο και τον Άγιο Διονύσιο»(3)



Αναφερόμενος, προφανώς, στην ληστρική ψευτοσύνοδο της Κρήτης, γράφετε ότι εκεί αναγνωρίστηκαν «τα άλλα δόγματα ως εκκλησίες για ιστορικούς και καθαρά διαλογικούς λόγους». 
Κάνετε τεράστιο λάθος. 
Αν εννοούσαν μόνο αυτό έπρεπε να το γράψουν ρητώς στα κείμενα που ενέκριναν ή να δέχονταν την πρόταση της Ελλαδικής Εκκλησίας που πρότεινε να ονομαστούν, οι ετερόδοξοι, «Ομολογίες» και όχι «Εκκλησίες». 
Το γεγονός ότι η πρόταση αυτή συνάντησε λυσσώδη αντίσταση, θα πρέπει να
σας προβληματίσει. 
Νομίζω ότι είστε ευφυής άνθρωπος και δεν πρέπει να δεχτείτε να υποτιμούν έτσι τη νοημοσύνη σας. 
Στην Κρήτη αποδέχτηκαν τις αιρέσεις ως Εκκλησίες!



Γράφετε ότι ένα απ’ αυτά «που διαφοροποιεί την Ορθοδοξία από τον Παπισμό» είναι και το ότι εμείς θεωρούμε τους προκαθημένους των Εκκλησιών «πρώτους μεταξύ ίσων» (ενώ ο Παπισμός θεωρεί τον Πάπα «πρώτο άνευ ίσων»). 
Εδώ, πιάνεστε αδιάβαστος! Φαίνεται ότι «έχετε χάσει επεισόδια» και δεν ξέρετε ότι το Πατριαρχείο μας, δια των μητροπολιτών Περγάμου και Προύσης, άλλαξε την εκκλησιολογία του και αγγίζει την αίρεση του Πρωτείου.
 Το έχει δηλώσει, ρητώς, ο Προύσης Ελπιδοφόρος(4) και εφαρμόστηκε, στην πράξη, στην «Πανορθόδοξη Σύνοδο, όπου δικαίωμα ψήφου είχαν μόνο οι 10 προκαθήμενοι και όχι οι 250 μητροπολίτες, που απάρτιζαν όλες τις αντιπροσωπείες! Αυτοί ήταν απλώς… γλάστρες», όπως είπε κι ο μητροπολίτης μας! Αυτό είναι πρωτοφανές στην ιστορία της Εκκλησίας! 
Σε όλες τις Συνόδους συμμετείχαν οι επίσκοποι και είχαν ισότιμη ψήφο με τους Προκαθημένους. 
Εδώ, όλοι οι επίσκοποι θεωρήθηκαν …ανύπαρκτοι! 
Για παράδειγμα, στο Πατριαρχείο Σερβίας, οι 17 από τους 25 επισκόπους καταψήφισαν τους αποφάσεις της ψευτοσυνόδου. Οι ψήφοι τους, όμως, πετάχτηκαν στα σκουπίδια και μέτρησε μόνο η ψήφος του Πατριάρχη Ειρηναίου, ο οποίος είναι μέγας Οικουμενιστής! 
Τί έχετε να πείτε για όλ’ αυτά;



Στο τέλος, γράφετε κάτι αιρετικό: ότι δεν τελείται η «Θεία Λειτουργία στο όνομα του Χριστού, αλλά στου επισκόπου και όταν μνημονεύουν αυτόν τότε τελείται εξ ονόματος αυτού στο όνομα του Χριστού» και ότι είναι «κέντρο της λατρείας ο επίσκοπος». Η «θεολογία» του Οικουμενισμού! 
Πού τα είδατε αυτά γραμμένα; Κέντρο της Θείας Λειτουργίας είναι ο Χριστός, όχι ο επίσκοπος! 
Μπορείτε να τα τεκμηριώσετε αυτά που γράφετε; Ο μόνος που τα υποστηρίζει είναι ο Οικουμενιστής μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας στην εισαγωγή της Διατριβής του, και αυτός χωρίς να τα τεκμηριώνει! Είναι φοβερό! Εκφράζετε αιρετικές και πλανεμένες θέσεις και μπερδεύετε τον κόσμο που σας διαβάζει! Ρωτήσατε τον πνευματικό σας πριν γράψετε το άρθρο; Σας έχω δει να ψάλλετε σε ένα μοναστήρι, στον Άγιο Παντελεήμονα, όπου και οι μοναχές και ο εφημέριος είναι ορθόδοξοι και παραδοσιακοί. Τι θα πουν αν διαβάσουν το άρθρο σας;

Εν τέλει, συμφωνείτε κι εσείς με όσα είπε ο μητροπολίτης μας, ο π. Θεόκλητος στον Αϊ Γιάννη της Πτολεμαΐδας, ότι δηλ. είναι άκυρα τα μυστήρια αν ο επίσκοπος δεν μνημονεύσει τον Πατριάρχη. Εγώ πιστεύω ότι ο μητροπολίτης μας τα είπε αυτά χωρίς να τα πιστεύει. Τα είπε με σκοπό να τρομάξει και να αποτρέψει, και τους κληρικούς που σκέφτονται να του κόψουν το μνημόσυνο και τους λαϊκούς που θα τους ακολουθήσουν. Δεν νομίζω να τα πιστεύει, διότι, αφ’ ενός, αυτή η άποψη είναι εντελώς αθεολόγητη και πλανεμένη, λόγω της αγιοπατερικής Παράδοσης και του 15ου Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, και, αφ’ ετέρου, επειδή αυτό αποτελεί βαρύτατη προσβολή προς τον άγιο Γέροντά του, τον π. Αυγουστίνο, ο οποίος είχε διακόψει τη μνημόνευση του Πατριάρχη Αθηναγόρα και, όπως έγραψε, τεκμηριωμένα, και η «Σπίθα»(5) σκεφτόταν σοβαρά να κάνει το ίδιο και με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Εκτός αυτού, αν δεχτούμε αυτήν την πλανεμένη άποψη, προκύπτουν τεράστια ζητήματα στη μητρόπολή μας: Στα χρόνια που διήρκησε η διακοπή της μνημόνευσης του Πατριάρχη, ο π. Αυγουστίνος χειροτόνησε ογδοντατέσσερις (84) ιερείς! Αυτό σημαίνει ότι όλοι αυτοί τελούν, εδώ και πολλά χρόνια, άκυρα μυστήρια, αφού είναι άκυρες οι χειροτονίες τους! 
Καταλαβαίνετε τι επιπτώσεις έχει αυτό; 
Τα περισσότερα ζευγάρια στη μητρόπολή μας είναι …αστεφάνωτα
Και οι περισσότεροι κάτοικοι της Φλώρινας, της Πτολεμαΐδας και του Αμυνταίου …είναι αβάπτιστοι
Ίσως κι εσείς, φίλε θεολόγε, να είστε αβάπτιστος! Ερευνήστε το.
Σταματώ εδώ το κείμενό μου γιατί συγχύστηκα και μπορεί να γράψω κάτι που δεν πρέπει. Εύχομαι η Παναγία να σας σκεπάζει και να σας φωτίζει.


Βασίλης Κερμενιώτης,
Συνδικαλιστής της ΕΛΜΕ Εορδαίας,
Υποδιευθυντής του 3ου ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας


1. Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου, Επιστολή προς Παντολέοντι Λογοθέτη, PG 99, 1321Α.Β, PG 99,1321A-C. (μεταγλώττιση)
2. «Λόγοι χάριτος και Σοφίας» Αγιορείτη Μακάριου Αγιαννανίτη, 2004, σελ. 101
3. Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου, Λόγοι Στ΄, «Περί Προσευχής», Σουρωτή Θεσσαλονίκης 2012, σελ. 110
4. Από το περιοδικό «Επίσκεψις» του Οικ. Πατριαρχείου, αρ. 698/31.3.2009 (Στο internet μπορείτε να τη διαβάσετε στην ιστοσελίδα: http://anti-ecumenist.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5945.html


5. «Χριστιανική Σπίθα», φ. 632/Σεπτέμβριος 2005, σελ. 4

17 σχόλια:

Απόστολο είπε...

Μπράβο!

Ανώνυμος είπε...


Οι Οικουμενιστές έχουν απολέσει την χάρη του αγίου Πνεύματος, γι' αυτό και λαλούν διεστραμμένα.
Εαν ένα ίσως του υποτακτικού του Μεγάλου Παισίου, ήταν αρκετό να χάσει την χάρη του Βαπτίσματος, καταλαβαίνουμε σε ποιο σκοτάδι βρίσκονται οι οικουμενιστές.

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης, εφάρμοσε μεν τον δυνητικού χαρακτήρος Κανόνα (15ος ΑΒ'), πλην όμως ΠΟΤΕ δεν διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με όσους δεν εφάρμοζαν τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου.

Ανώνυμος είπε...

+I.Γ.Ζ.

"Κινδυνεύεις Εκκλησία, εσύ που βγήκες νικήτρια από τους διωγμούς, … τώρα θα καταστραφείς. Αλήθεια πόσο χρονών είσαι, για να ξέρουμε τι θα γράψουμε στο μνήμα σου;… Μην ανησυχείς, κάνε κουράγιο, θα σε σώσουμε εμείς “οι σωτήρες σου”» "

Θυμίζω ότι 7 φορές οι "σωτήρες" λαικιστί Θεοφόροι Πατέρες ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΑΝ την επικρατούσα αίρεση, ενω επίσημα στην εκκλησιαστική ιστορία αναγράφονται 14 Πατριάρχες αιρετικοί.
Εκτός απο τις Οικουμενικές καταδίκες υπάρχουν και τοπικές αποφάσεις οι οποίες έχουν επικυρωθεί απο την Πενθέκτη, συν τις Πανορθόδοξες μεταγενέστερα.
Η ιστορία της Εκκλησίας είναι ένας αέναος πόλεμος ορθοδοξίας και αίρεσης αγαπητέ θρησκειολόγε, και μ' αυτόν που συγκοινωνείς, μ' αυτόν θα πάς μαζί του όπου σε πάει...


Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Όταν η αίρεση ανακηρύσσεται θεσμός, τότε παύει να υπάρχει αυτό που είναι και λέγεται Θεσμός. Επόμενο είναι να χάνεται και η έννοια του σεβασμού. Έννοια την οποία έχουν εφτελίσει κυριολεκτικά οι οικουμενιστές, αποδίδοντας σεβασμό σε κάθε αλλόθρησκο και αιρετικό - ευσχήμως αποκαλούμενο ετερόδοξο. Αν πρέπει να σεβόμαστε αιρετικούς και αλλόθρησκους, τότε πρέπει να αρχίσουμε να σεβόμαστε και τον διάβολο. Αυτονόητο, τα ανωτέρω γράφονται με την θρησκευτική διάσταση των εννοιών «θεσμός» και «σεβασμός». Η πολιτική συνιστώσα είναι αυτή την οποία εξέθεσε ο μητροπολίτης Φλωρίνης. Επειδή αυτή τον εκφράζει.

«Τό σάββατον διὰ τὸν ἄνθρωπον ἐγένετο, οὐχ ὁ ἄνθρωπος διὰ τὸ σάββατον». Εκείνος που είπε τούτο το λόγο ήταν και είναι η εμπρόσωπη και ενυπόστατη φανέρωση αυτού που λέγεται θεσμός. Οι ευρισκόμενοι εις τύπον και τόπον Χριστού, αντί να φανερώνουν έμπρακτα το επισκοπικό, μητροπολιτικό και άλλο αξίωμα που φέρουν, περιμένουν ο τίτλος, δηλαδή ο κατ΄ όνομα τύπος, να τους αναδείξει στο τόπο, στον οποίο ευρίσκονται. Όμως, ο θεσμός - έννοια αφηρημένη - δεν κάνει τον άνθρωπο, ο άνθρωπος κάνει το θεσμό, όταν του δίνει σάρκα και οστά.

Ο θεσμός έγινε για τον άνθρωπο, για να γίνει ο άνθρωπος θεσμός. Είναι οι άγιοι, τους οποίους σέβεται και τιμά ο ένας και μοναδικός Θεσμός° είναι και λέγεται Ορθόδοξη Εκκλησία.

Υστερόγραφο
Με το παράδειγμα του Καίσαρα - προέδρου της Δημοκρατίας, που ανέφερε ο μητροπολίτης Θεοκλήτων, προσπάθησε να πείσει, προφανώς όχι το λογικό ποίμνιο, να πειθαρχεί πρώτα στον Καίσαρα και ύστερα στον άγιο Θεό. «Όπως σεβόμαστε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας», είπε, «έτσι πρέπει να σεβόμαστε και τον Πατριάρχη, τους επισκόπους και άλλους. Να τους αγαπάμε, να τους σεβόμαστε, ασχέτως αν διαφωνούμε. Άλλο το αγαπώ, άλλο το διαφωνώ. Διαφορετικά θα οδηγηθούμε στην αναρχία».

Τι να πει κανείς ; Αφού υπάρχει εκκλησίασμα που του γεμίζει τις εκκλησιές, τί μπορούμε να περιμένουμε ; Το ποίμνιο θα γίνει, αν δεν έγινε, παπικό ποίμνιο° ό,τι πει ο Πάπας, εκείνος αίρει τας ψυχάς ημών.

http://kyprianoscy.blogspot.gr/2016/09/blog-post.html

GeorGRE είπε...

Επικρατεί μια σύγχυση σε πολλούς θεολόγους (σαν τον Τρυφωνόπουλο).
Από τον τρόπο γραφής φαίνεται ότι κάνουν την εξής λογική σκέψη:

Άλλο το πρόσωπο άλλο η ιερωσύνη. Ακόμα και να δεχτούμε το ολίσθημα του προσώπου η ιερωσύνη του μένει αλώβητη. Στο Γεροντικό διαβάζουμε περιπτώσεις ιερέων που λειτουργούν παρόλο τις φοβερές πτώσεις τους και τα μυστήρια είναι έγκυρα. Άρα εάν ο πατριάρχης μας, διολισθαίνει σε πράξεις άνομες θεολογικά... έ τότε ας τα βγάλει πέρα την ώρα της κρίσεως. Εμείς την ιερωσύνη του επικαλούμαστε στα μυστήρια. Στο κάτω, κάτω πόσοι ιερείς έχουν ακραιφνής θεολογική κατάρτιση;

Ο παραπάνω συλλογισμός ο οποίος ΔΕΝ ισχύει για τις δογματικής φύσεως πτώσεις (και όχι μόνο) ούτε για τους σκανδαλισμούς του ποιμνίου ενώ είναι λάθος, ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ με το "πνεύμα" της εποχής μας, του βολέματος και της εκτροπής.

Ανώνυμος είπε...

"Εξαιρετική η ομολογιακή απάντηση (του Βασίλη Κερμενιώτη)"

Εξαιρετική είναι η σημερινή άπάντηση του θεολόγου στον συγκεκριμένο συνδικαλιστή ο οποίος ούτε θεολόγος είναι ούτε ορθές θεολογικές γνώσεις έχει .

Ιδού :http://www.eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=39827:2016-09-03-05-00-43&catid=2258:3

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

Προς Λ.Κ.: τις βλακείες πάντως τις δικές σου δεν τις λέει!

Ανώνυμος είπε...

Προς 9:41 π.μ.

Βλακείες είναι εκείνες που γράφουν ορισμένοι επικρίνοντας έντονα τον επίσκοπο μας . Ότι δεν αντιδράει και καλά όπως ο προκάτοχος του . Μόνο που δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να είναι πλασμένοι ίδιοι .! Αυτό είναι που δεν μπορούν να καταλάβουν .! Εύχομαι να τους φωτίσει Ο Θεός κάποια στιγμή να το καταλάβουν .

Λ.Κ

Ανώνυμος είπε...

"Βλακείες είναι εκείνες που γράφουν ορισμένοι επικρίνοντας έντονα τον επίσκοπο μας".
Τώρα τι να σου πει κανείς!
Θμάσαι μήπως τη στάση του Θεοκλήτου στην περίπτωση του Προικονήσου;
Μήπως θυμάσαι την συλλειτουργία του με τον Ελπιδοφόρο Προύσης;
Ή τη σιωπή του για τον αφορισμό Σωτηρόπουλου;
Η το γεγονός ότι γίνονται "γαμοβαφτίσια" στην πάλαι ποτέ παραδοσιακή μητρόπολη της Φλώρινας;
Ή τα πανηγύρια και τα μεγαλοπρεπή συλλείτουργα που τόσο απέφευγε ο π.Αυγουστίνος;
Για το απαράδεκτο κήρυγμα στην αγία Παρασκευή Φλωρίνης στις 26/7 τι έχεις να πεις;

Ανώνυμος είπε...

Ο Βασιλης Κερμενιωτης δεν ειναι θεολογος;;;;
Σοβαρα μιλατε; Μεχρι τωρα νομιζα οτι ειναι εκπαιδευτικος θεολογος.
Μηπως ξερει κανεις ποια ειναι η ειδικοτητα του;
Ρωταω και τον ιστολογο αν ξερει.

Ανώνυμος είπε...

Οι αιρετικοί θεολόγοι που αναθεματίστηκαν απο τις οικουμενικες συνόδους, τι ειδικότητα ειχαν;
Πρεπει να εισαι ορθόδοξος θεολογος οπως και ορθόδοξος Ιερεας

Ανώνυμος είπε...

"Μηπως ξερει κανεις ποια ειναι η ειδικοτητα του;"

Διάβασε : http://3epal-esp-ptolem.koz.sch.gr/jupgrade/index.php/specialtyteachersmenu/56-cvkermeniotisvasilios

Λ.Κ

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Είναι η καινούργια καραμέλα των οικουμενιστών:
"Είσαι θεολόγος; Όχι Άρα δεν σου πέφτει λόγος"


Βλέπουμε τον Πάπα να συμπροσεύχεται με τον Βαρθολομαίο σε ένα σωρό μέρη
Βλέπουμε να ανάβουν μαζί κερί
Βλέπουμε να τον υποδέχονται στην ακολουθία μέσα στο ναό στο Φανάρι
Ακούμε να του ψάλλουν το "πολυχρόνιο" (ειδική σύνθεση)
Τον προσφωνούν "Άγιο επίσκοπο Πάπα Ρώμης"
Και πρέπει λέει να είμαστε Θεολόγοι, να έχουμε πάρει πτυχίο από Θεολογική Σχολή για να τα συγκρίνουμε με το τι λένε οι ιεροί κανόνες.

Οι θεολογικές σχολές πλέον έχουν καταληφθεί από οικουμενιστές.
Είναι τα ίδια πρόσωπα που στελεχώνουν τον "Καιρό".
Οι ίδιοι που εγγράφουν και φοιτητές στον "Καιρό" (οπότε αναγκάζονται οι φοιτητές που επιθυμούν οποιαδήποτε εξέλιξη ή μεταπτυχιακό να "προσκυνήσουν").


Λες και οι Άγιοι Πατέρες για να ομολογήσουν, έπρεπε να είχαν βγάλει την θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης ή της Αθήνας (ή του Βόλου!!!).


ΥΓ
Και πάλι το ίδιο σενάριο.
Ο "αγνωστος" ρωτάει ..και λίγο μετά ο "ΛΚ" απαντάει.
Δεν μας περνάει καθόλου από το μυαλό ότι ο ίδιος ρωτάει και ο ίδιος απαντάει. Μπα ...!

Ανώνυμος είπε...

Αδελφέ ΛΚ, νομίζω πως τα μέχρι τούδε γραφόμενα σου σε εκθέτουν ανεπανόρθωτα ως "αδιάβαστο".
Κρίμα να λέμε ότι είμαστε ορθόδοξοι χωρίς να ξέρουμε τι πρέπει να πιστεύουμε!
Κρίμα να περιμένουμε από θολολογους-θεολόγους να μας διαφωτίσουν!
Ο οικουμενισμος έχει δουλέψει τέλεια όλα αυτά τα χρόνια, βρήκε το κατάλληλο αμόρφωτο έδαφος και έσπειρε...

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Αυγουστίνος Καντιώτης ΟΥΔΕΠΟΤΕ διέκοψε την κοινωνία με ολόκληρη την Εκκλησιά γι' αυτό και όλα τα μυστήρια που τελούσε ήταν έγκυρα.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός" είπε...

Η καινούργια "καραμέλα".


Στην εκκλησιαστική ιστορία, όσοι άγιοι διέκοπταν το μνημόσυνο του Πατριάρχη του δεσπότη τους, παρέμεναν σε κοινωνία με τους υπόλοιπους αιρετικούς και γι αυτό είχαν έγκυρα μυστήρια;

Με ποια εκκλησία παρέμεναν σε κοινωνία: Με τους αιρετικούς;;;

Κάντε λίγες ημέρες υπομονή και θα τρίβετε τα μάτια σας με την νέα μας αποκάλυψη.

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.