στα πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης (http://www.syntagma-dialogos.gov.gr/?page_id=20111)
έκανε ο Παπαχρήστος από τον Άγιο Παντελεήμονα Ρόδου στρέφοντας ταυτόχρονα τα πυρά του στον Αλέξη Τσίπρα για την παραποίηση της Ελληνικής σημαίας στο Athens Pride.
‘’Να μπείτε όλοι να ψηφίσετε και να ομολογήσετε και να προστατέψετε τα παιδιά σας και τα εγγόνια σας που τα θέλουν άθεα οι αιρετικοί και οι αλλόθρησκοι…’’ είπε μεταξύ άλλων ο Ορθόδοξος Ιερέας.
https://youtu.be/utC5zisRBlY
Σχόλιο:
Ένας ιερέας μιλάει, λέει τα αυτονόητα.
10.000 άλλοι, έμμισθοι Έλληνες "παπάδες" ΣΙΩΠΟΥΝ.
Αυτοί βγάζουν κηρύγματα, στομφώδη, και παριστάνουν ότι μιλάνε τάχα για "αγάπη"..
Ούτε την ομοφυλοφιλία και τις παρελάσεις "υπερηφανίας" τολμάνε να καταδικάσουν ("Περήφανοι" γιατί; γιατί ενώ είναι άντρες τους βιάζουν από πίσω;) .Ούτε για τις εκτρώσεις, ούτε για τις προγαμιαίες σχέσεις, ούτε για την αγνότητα, ούτε για την νηστεία.
Από το σημερινό κήρυγμα απουσιάζει η λέξη "αμαρτία".
Τελικά έχουν κάνει ένα νέο "ευαγγέλιο", ραμμένο "στα μέτρα μας".
Όπως είναι και το φέρετρο μας.
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
1 σχόλιο:
Ωραίο και πολύ επίκαιρο το σχόλιο σας. Έχω κουραστεί από τα εκκοσμικευμένα εωσφορικά λόγια του φέρετρου όπως το περιγράφετε.
Ευτυχώς όμως υπάρχουν και θεάρεστες ελάχιστες εξαιρέσεις.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.