" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΙΣΧΟΣ: Φέρνουν ΤΟΥΡΚΟΦΩΝΕΣ "μεταφράστριες", μέσα στα Ελληνικά νηπιαγωγεία της Θράκης.

Σχόλιο: 
Όπως φαίνεται ΤΙΠΟΤΕ δεν θα μείνει όρθιο σε αυτό τον τόπο. 

Κάνοντας ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ την φοίτηση στα νηπιαγωγεία πριν λίγα χρόνια για τα ελληνόπουλα, απαιτήθηκε η ίδρυση ελληνικών νηπιαγωγείων σε όλη τη Θράκη αφού η συνθήκη της Λωζάνης ΔΕΝ προέβλεπε "μειονοτικά" νηπιαγωγεία με διδασκαλία στην μητρική γλώσσα. 


Και τι δεν έκαναν οι πράκτορες του Τουρκικού Προξενείου: Πέρα από τις πιέσεις και τις απειλές προς Ρομά και (κυρίως) Πομάκους, ίδρυσαν ΠΑΡΑΝΟΜΑ τουρκικά νηπιαγωγεία ΜΕΣΑ στην Ελληνική επικράτεια. Τα "πτυχία" τους όμως ήταν άκυρα (αφού δεν υπήρχε η παραμικρή νομιμότητα και λειτουργούσαν τελείως παράνομα), οπότε οι μαθητές που φοίτησαν σε αυτά, την επόμενη χρονιά έπρεπε να ξαναφοιτήσουν στα νόμιμα (ελληνικά) νήπια!


Τι σκαρφίστηκαν λοιπόν φέτος οι προδότες του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ; Να βάλουν μεταφραστές στα ΤΟΥΡΚΙΚΑ (ούτε λόγο για Πομάκους ή Ρομά) ΜΕΣΑ στα νόμιμα ελληνόφωνα νηπιαγωγεία. 400.000 ευρώ. Πόσα χρήματα θα χρειαζόταν για να γράψουν απλά ένα καλό βιβλίο στα ελληνικά και να περιείχε και λίγες λέξεις στα πομάκικα και στα ρομά; 
ΓΙΑΤΙ να πληρώνει ο Έλληνας πολίτης μεταφραστές στα Τουρκικά, μια τελείως ξένη γλώσσα για τους πομάκους; 
ΓΙΑΤΙ να είναι ΤΟΣΟ προδότες;;;

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Διαβάστε τη συνέχεια και τις αντιδράσεις στον πάντα σοβαρό, αγωνιστικό ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗ της Κομοτηνής:

Πρίν λίγους μῆνες ἔσκασε μύτη τό πιλοτικό πρόγραμμα τοῦ Ἱδρύματος Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς (ΙΕΠ) ὕψους 400.000 εὐρώ, μέ τό ὁποῖο προβλεπόταν νά μποῦν στά δημόσια νηπιαγωγεῖα μειονοτικῶν χωριῶν διαμεσολαβητές – μεταφραστές δίπλα στούς διορισμένους νηπιαγωγούς, “γιά τήν διευκόλυνση τῆς ἐπικοινωνίας μέ τά νήπια”. 
Μιά πρόβα ἐπιβολῆς δίγλωσσων νηπιαγωγείων κατ’ ἀπαίτηση τῆς Τουρκίας, γιά νά λέμε τά πράγματα μέ τ’ ὄνομά τους. 
Κι ἐνῶ φάνηκε πώς μετά τίς καθολικές ἀντιδράσεις τό πρᾶγμα μαζεύτηκε, μεσοῦντος τοῦ Ἰουλίου οἱ πονηροί ὑπουργειοπόντικες ἀμόλυσαν μιάν πρόσκληση ἐκδήλωσης ἐνδιαφέροντος γιά τίς πρῶτες 6 θέσεις. Προφανῶς δέν σκοπεύουν νά ἀποσυρθοῦν στίς τρῦπες τους τόσο εὔκολα…


Τά γράφαμε ἐξαρχῆς: ποιός εἶναι ὁ λόγος πού ὤθησε τό ὑπουργεῖο Παιδείας σέ μιά τέτοια πρωτοβουλία; Δέν αὐξάνεται σταθερά ἡ συμμετοχή τῶν μουσουλμανοπαίδων στά δημόσια νηπιαγωγεῖα; Δέν ἐπιδιώκουμε τήν ἑλληνομάθεια καί τήν ἔνταξή τους στήν ἑλληνική κοινωνία; 
Γιατί ἐξαπολύεται ἕνα τέτοιο – πιθανότατα ἀντισυνταγματικό – μέτρο, καλώντας “μέλη τῆς μειονότητας” νά διοριστοῦν στίς δημιουργούμενες θέσεις; Δέν εἶναι προφανές ὅτι Πομάκοι καί Ρομά, ἀδυνατώντας νά πετύχουν πλειοψηφικά τήν διεκδίκηση τῆς μητρικῆς τους γλώσσας (καί δέν εἶναι τῆς ὥρας νά ἀναλυθεῖ τό γιατί), θά ὑποστοῦν νέο γλωσσικό ἐκτουρκισμό; 

Προχθές κυκλοφόρησε ἕνα κείμενο τῆς “Αὐτόνομης Παρέμβασης Ἐκπαιδευτικῶν Ξάνθης”, ὅπου ἐκτίθενται τά συριζέικα φληναφήματα γιά τό θέμα (γιά “ἀξιοποίηση τῆς μητρικῆς γλώσσας τῶν παιδιῶν”, γιά τόν “γλωσσικό πλουραλισμό πού εἶναι πολιτισμικός καί μαθησιακός πλοῦτος” κτλ) διανθισμένα μέ
…βιβλιογραφικές ἀναφορές. Κωμικοτραγική προσπάθεια τοῦ κυβερνητικοῦ συνδικαλισμοῦ νά μασκαρέψει μιά πολιτική ἐκπόρνευση σέ δημοκρατική – προοδευτική ἐπιλογή καί νά διασπάσει τό ἑνιαῖο μέτωπο ΟΛΩΝ τῶν νηπιαγωγῶν κατά τοῦ προγράμματος.


Ἐδῶ βρίσκεται καί ἡ ἐλπίδα γιά ἀνάσχεση τοῦ κινδύνου. Οἱ νηπιαγωγοί σέ Ροδόπη καί Ξάνθη βλέπουν ξεκάθαρα τόν κίνδυνο γιά τήν ἐργασία τους. Θά τούς φέρουν ἀπό τό παράθυρο μέσα στήν αἴθουσα μιά μειονοτική συνάδελφο πού θά μιλάει μέ τά παιδιά στά τουρκικά (πού αὐτές δέν καταλαβαίνουν) καί πού τελικά θά τίς ὑποκαταστήσει. Τό πρόγραμμα θά τρέχει ἀνεξαρτήτως τῆς θέλησής τους καί θά ἀξιολογεῖται ἐρήμην τους! Εἶναι θέμα χρόνου νά βρεθοῦν στά ἀζήτητα, τότε πού θά ἔχουν ἑδραιωθεῖ οἱ τουρκόφωνες ἀφοῦ τό πρόγραμμα θά ἔχει “πετύχει”. Τό καταλαβαίνουν ὅλες θαυμάσια, ζήτησαν καί πέτυχαν τήν στήριξη τῆς πανελλήνιας Διδασκαλικῆς Ὁμοσπονδίας καί ἔχουν ἤδη ὑπογράψει ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ὅτι ἀρνοῦνται νά δεχθοῦν τό πρόγραμμα στόν χῶρο τῆς δουλειᾶς τους. Στήν ἴδια γραμμή κινοῦνται καί σχεδόν ὅλοι οἱ ὑπηρεσιακοί παράγοντες τῆς Ἐκπαίδευσης, ἄσχετα πού δέν θά τό δηλώσουν στά ΜΜΕ (τό εἶπαν ὅμως στήν ὑπηρεσία τους). Εἶναι μιά θαρραλέα στάση πού μᾶς ἐπιτρέπει νά ἐλπίσουμε ὅτι αὐτή ἡ προδοσία τῶν ἑλληνικῶν συμφερόντων καί τῆς κοινωνικῆς συνύπαρξης δέν θά περάσει.


Ἄν βεβαίως ἤμασταν μιά κανονική χώρα, μέ ἔνστικτο αὐτοσυντήρησης καί δικλεῖδες ἀσφαλείας, ὅλα θά εἶχαν λήξει πολύ νωρίτερα, μέ τήν δέουσα ἀπάντηση στό Τοῦρκο Πρέσβη πού ἔθεσε τό αἴτημα. Ἐδῶ ἡ Ἄγκυρα ἐπιμένει γιατί ξέρει ὅτι τό σημερινό “ὄχι” αὔριο κάλλιστα μπορεῖ νά γίνει “ναί”, εἴτε γιατί θά ἀλλάξει ἡ Κυβέρνηση εἴτε γιατί θά ἀντικατασταθεῖ ὁ ὑπουργός εἴτε κάτι ἄλλο. Στήν συγκεκριμένη λοιπόν περίσταση τό πέτυχε τό μομέντουμ καί προχωράει. Τί μπορεῖ νά ἀντιπαλαίψει τήν πηλιογούσικη ἐκπαιδευτική πρωτοβουλία; Μόνο ἡ δημοσιότητα: νά φτάσει τό θέμα στήν ἀτζέντα τῶν ἀθηναϊκῶν ΜΜΕ καί νά τεθεῖ ἔστω καί περιθωριακά στόν τελοσπάντων δημόσιο διάλογο. Κάπου μεταξύ υἱοῦ Τραγάκη, ἐπίσκεψης Μακρόν καί Λά Μπίρι Μπίρι νά γίνει ἀναφορά στό φέσι πού φοράει στά νηπιαγωγεῖα τῆς Θράκης ἡ Κυβέρνηση, μπάς καί φοβηθεῖ ἡ τελευταία τό “πολιτικό κόστος”… 

Κ.Κ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.