Στον ιατρικό χώρο υφίσταται στο διαδίκτυο το έγκριτο site που λέγεται PubMed (ανάλογα sites υφίστανται για τους άλλους επιστημονικούς χώρους) που ως ψυχρός-κύριος αντικειμενικός δείκτης αποκαλύπτει την επάρκεια ή ανεπάρκεια του καθενός. Εισέρχεσαι στοPubMed, γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες το όνομα του ερευνητή (π.χ., Kountouras J) και σε κλάσματα δευτερολέπτου αποκαλύπτεται το επίπεδο της διαχρονικής ή μη επιστημονικής του καταξίωσης ή απουσίας κατεξοχήν στον διεθνή αντικειμενικό χώρο.
Συνεπώς, χρησιμοποιώντας τις λέξεις κλειδιά Thermos B ήThermos V, εισήλθα στο PubMed και δεν βρήκα ούτε μία επιστημονική δημοσιευμένη μελέτη του.
Ι. Κουντουράς,
Ομ. Καθηγητής ΑΠΘ.
Σχόλιο:
Στην Ελλάδα ο καθένας μπορείς να δηλώνει "επιστήμονας". Ειδικά όταν φοράει το ράσο, και προκαλεί με ανορθόδοξες "απόψεις", τότε όλοι (από θεολογικές σχολές μέχρι κρατικά κανάλια) σχίζονται να τον προβάλουν". Η αποδόμηση της ορθόδοξης αλήθειας δεν γίνεται τυχαία.
Ο καθηγητής της Ιατρικής ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ επιστημονική δημοσίευση του π.Θερμού στο PubMed (το πιο διεθνώς αναγνωρισμένος επιστημονικό ιατρικό περιοδικό στον κόσμο). Οι αντίστοιχες αναφορές του κ.Κουντουρά (από δημοσιεύσεις του εκεί, υπερβαίνουν τις 300!)
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
Περί της επιχειρηματολογίας του π.Βασιλείου Θερμού ,να ισχυρίζεται ότι είναι «ψυχικά ασθενείς όσοι ασχολούνται με τον αντιαιρετικό αγώνα της Εκκλησίας»!
Με την ευκαιρία αυτή ανέτρεξα και σε μια συνέντευξη που έδωσε σχετικά με την ομοφυλοφιλία και με την ιδιότητα ψυχιάτρου (επ. Καθηγητή Ανώτατης Εκλησιαστικής Σχολής Αθηνών) σε εκπομπή της ΕΡΤ (Στα Άκρα).
Στη συνέντευξή του τόνισε για σχετική βιβλιογραφία, διεθνή έρευνα, πόλωση, γενετική προδιάθεση και άλλους συναφείς επιστημονικούς όρους. Ακολούθως, ανέτρεξα να δω τα επιστημονικά διαπιστευτήρια της επιστημονικής του ταυτότητας .
Στη συνέντευξή του τόνισε για σχετική βιβλιογραφία, διεθνή έρευνα, πόλωση, γενετική προδιάθεση και άλλους συναφείς επιστημονικούς όρους. Ακολούθως, ανέτρεξα να δω τα επιστημονικά διαπιστευτήρια της επιστημονικής του ταυτότητας .
Μια απαραίτητη εισαγωγική παρένθεση: Όπως αναφέρω ως εισαγωγικό πρελούδιο στο πρόσφατο κείμενό μου με τίτλο «Η conflict θεώρηση αλλαγής φύλου: Abnormal condition με βάση τον διεθνή επιστημονικό όρο» (καταχωρήθηκε πρόσφατα στα sites Ακτίνες και Τράπεζα Ιδεών), ονομάζομαι Ιωάννης Κουντουράς και είμαι ομότιμος καθηγητής του Α.Π.Θ. με γνωστικό αντικείμενο Παθολογία – Γαστρεντερολογία. Φυσικά και δεν ανήκω στη «rétro» κατηγορία. Η πνευματική ζωή και η ζωή της επιστημονικής έρευνας με κύριο σκοπό την πλέον αποτελεσματική προσέγγιση του ασθενούς δεν έχουν συντάξιμα χρόνια. Στον αποδέκτη που θα αμφισβητήσει το τελευταίο (και ορθώς πράττει, γιατί ό,τι δηλώνει κανείς δεν ισχύει απαραίτητα) υφίσταται ένας ψυχρός, άτεγκτος αλλά αντικειμενικός διεθνής δείκτης που αποκαλύπτει το επιστημονικό διαχρονικό ποιόν του καθενός είτε είναι σοβαρό, είτε επιπολής και ασήμαντο.
Στον ιατρικό χώρο υφίσταται στο διαδίκτυο το έγκριτο site που λέγεται PubMed (ανάλογα sites υφίστανται για τους άλλους επιστημονικούς χώρους) που ως ψυχρός-κύριος αντικειμενικός δείκτης αποκαλύπτει την επάρκεια ή ανεπάρκεια του καθενός. Εισέρχεσαι στοPubMed, γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες το όνομα του ερευνητή (π.χ., Kountouras J) και σε κλάσματα δευτερολέπτου αποκαλύπτεται το επίπεδο της διαχρονικής ή μη επιστημονικής του καταξίωσης ή απουσίας κατεξοχήν στον διεθνή αντικειμενικό χώρο.
Αυτό που λέει η Αγία Γραφή «οὐ γάρ ἐστι κρυπτὸν ὃ οὐ φανερὸν γενήσεται » έχει σχεδόν πλήρη εφαρμογή, «πέφτει διάνα» στη συγκεκριμένη περίπτωση: πόσες αριθμητικά επιστημονικές μελέτες δημοσιεύονται μετά από ενδελεχή κρίση· σε ποια έγκριτα περιοδικά του εξωτερικού αναφέρονται· ποιος είναι ο δείκτης εμβέλειας των περιοδικών· πόσες αναφορές (citations) λαμβάνουν οι μελέτες του ερευνητή από άλλους συγγραφείς επιστήμονες πάντα του εξωτερικού· πόσες είναι οι αναφορές του, που καταγράφονται στις δημοσιευμένες μελέτες του και οι κριτές επέτρεψαν να καταχωρηθούν κ.ο.κ. (λόγω περιορισμού χώρου δες επιπλέον συναφή στοιχεία στο βιβλίο μου: «Διαμορφούμενα Α, Στο χθες, στο σήμερα, για πάντα. Εκδόσεις Ορθόδοξος Κυψέλη, Θεσσαλονίκη).
Συνεπώς, χρησιμοποιώντας τις λέξεις κλειδιά Thermos B ήThermos V, εισήλθα στο PubMed και δεν βρήκα ούτε μία επιστημονική δημοσιευμένη μελέτη του. Επειδή δεν θέλω να τον αδικήσω (θα ήταν ανεπίτρεπτό μου drawback), θα επιθυμούσα να με ενημερώσει ποια είναι τα επιστημονικά του διαπιστευτήρια [ως δυνητική grata persona(το εύχομαι!)]. Σε ποια διεθνή περιοδικά της ειδικότητάς του π.χ., Am J Psychiatry, Psychol Med, BJPsych, Psychophysiol, Psychoendocrinolή Psychoneuroendocrinol ή…, δημοσίευσε μετά από κρίση τις δυνητικές μελέτες του ώστε να κατοχυρώνει επιστημονικά αυτά που υποστηρίζει.
Αυτά που αποκόμισα από μερικά δεδομένα της συνέντευξής του και ωσαύτως από την conflict επιχειρηματολογία του ώστε να ισχυρίζεται ότι είναι «ψυχικά ασθενείς όσοι ασχολούνται με τον αντιαιρετικό αγώνα της Εκκλησίας», εφόσον ισχύουν, πιθανόν υποδηλώνουν, επιεικώς επιπολής επιστημονικό background. Εντούτοις, ειλικρινά θα αισθανθώ ικανοποίηση αν μου επισημάνει το σοβαρό επιστημονικό έργο του με βάση τον objective PubMeD index. Άνευ αυτού, το περιεχόμενο των δεδομένων του μένει μετέωρο και οδεύει προς απόρριψη (rejection!), ανεξάρτητα ή όχι από την αναφορά και καταγραφή λοιπών επιστημονικών δεδομένων που, μεταξύ άλλων παραμέτρων, πιθανόν να ενέχουν και προσωπικό ψυχιατρικό bias.
Jannis Kountouras, MD, PhD,
Professor of Medicine,
Gastroenterologist,
jannis@auth.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.