π. Σάββας Αγιορείτης, Ιερομόναχος
Νατσιός Δημήτριος, Δάσκαλος-Θεολόγος
Σπαλιώρας Κωσταντίνος, Διδάκτωρ Θεολογίας, Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (Π.Ε.Θ.).
Σχόλιο:
Πράγματι πολύ καλό να αντιδράει ο κόσμος -και μάλιστα ΧΩΡΙΣ προηγούμενη προτροπή ή καθοδήγηση από τους λυκοποιμένες μας. Μην ξεχνάμε ότι οι αντιδράσεις για τους φακέλους των Θρησκευτικών ξεκίνησαν από απλούς γονείς. Οι δεσποτάδες "σύρθηκαν". Με το φόβο μην τους ξεφύγει η κατάσταση, προτίμησαν να κάνουν ότι αγωνίζονται, για να "κρατάνε αυτοί τα χαλινάρια".
Είδαμε χιλιάδες πιστούς να βγαίνουν "στο δρόμο" στην Αθήνα, ενάντια στα νέα Θρησκευτικά (τα οποία φανερά υιοθετούν τον οικουμενισμό).
Δεν είδαμε όμως αντίστοιχες αντιδράσεις από τους διοργανωτές πχ για την (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης. Ο πιστός λαός δεν είναι ο θεματοφύλακας της πίστης; Αν οι πιο ευλαβείς ιερωμένοι και πιστοί ΣΙΩΠΟΥΝ εν γνώσει της προδοσίας που έχει τελεστεί, ποιος περιμένουμε να αντιδράσει; Οι άγγελοι;
Τι είναι πιο σημαντικό ως γεγονός; Το μάθημα των θρησκευτικών στα δημόσια σχολεία ή η προδοσία της πίστεως;
Αντιλαμβανόμαστε όλοι την σκοπιμότητα.
"Κλαίμε για μια μικρή αμαρτία, για να μην κλάψουμε για μια μεγάλη".
Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"
1 σχόλιο:
Η ομιλία του Π. Σάββα από την σχετική διοργάνωση, έχει ανέβει στο YouTube στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=BKfU8e4DvK4
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.