" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος
4 σχόλια:
Το ιστολογιο Κόκκινος Ουρανός έχει πεντηκοστιανό διαχειριστή. Παρακαλώ προσέξτε τι διαφημίζετε.
Το Ιστολόγιο Κόκκινος Ουρανός αποκαλύπτει και μεταφράζει καθημερινά αξιόλογα κείμενα. Αποκαλύπτει τα σχέδια της Νέας Τάξης, την υποκρισία στο θέμα της λαθρομετανάστευσης, την φίμωση του λόγου στην "δημοκρατική" δυτική Ευρώπη. Το παρακολουθούμε σχεδόν καθημερινά και γι αυτό παραμένει στα προτεινόμενα ιστολόγιά μας.
Δεν γνωρίζουμε ποιος είναι ο διαχειριστής του -και δεν μας αφορά εφόσον ουδέποτε μέχρι σήμερα -όσο γνωρίζουμε- άσκησε θρησκευτική προπαγάνδα.
Οι ελεύθερες φωνές φιμώνονται, η Νέα Τάξη ελέγχει και προσπαθεί να καθοδηγήσει τα πάντα, δεν θα της κάνουμε το χατίρι να "κατηγορούμε" ο ένας τον άλλον. Και αν είναι πράγματι Πεντηκοστιανός, εσύ πως το έμαθες;; Ποιανού ο ρόλος είναι πιο ύποπτος; Ενός που κάθε μέρα αφιερώνει ώρες και κάνει το χρέος του κόντρα στα σχέδια της Νέας Τάξης ή ενός ανώνυμου που συκοφαντεί;
Σωστά! Τι σημασία έχει που αρνείται την τιμή στους αγίους και την Θεοτόκο και λοιδωρεί τα Ιερά Μυστήρια και τη Θεία Κοινωνία με τελετές- παρωδίες τάχα μου ευχαριστιακές; Τι σημασία έχει που πιθανόν ο οιοσδήποτε θελήσει να επικοινωνήσει μαζί του μέσω του μειλ επικοινωνίας θα έρθει αντμέτωπος με το πρώτο βήμα προσηλυτισμού;
Σημασία σύμφωνα με το ορθοδοξότατο κριτήριό σας έχει που είμαι ανώνυμος ενώ εκείνος επώνυμος(!!!) και ότι δεν ασκεί φανερά προσηλυτισμό. Αυτά είναι! Και μετά μας φταίει η Νέα Τάξη... Να ζήσετε παιδιά μου! Η ευαισθησία σας στα θέματα της πίστης μας εντυπωσίασε!
Λέτε : "αρνείται την τιμή στους αγίους και την Θεοτόκο και λοιδωρεί τα Ιερά Μυστήρια και τη Θεία Κοινωνία με τελετές- παρωδίες τάχα μου ευχαριστιακές; Όταν κατηγορείτε -ή συκοφαντείτε- κάποιον, "
Συγνώμη, το παρακολουθούμε σχεδόν καθημερινά τόσο καιρό, κάνει όλα τα παραπάνω το συγκεκριμένο ιστολόγιο;
Υπάρχουν άρθρα του που λοιδορούν "τους Αγίους και την Θεοτόκο και τα μυστήρια και την Θεία Κοινωνία" ;!!
Αν υπάρχουν παρακαλούμε να μας τα υποδείξετε και σας βεβαιώνουμε ότι θα διακόψουμε άμεσα την προβολή του. Περιμένουμε ειλικρινά καλοπροαίρετα τεκμηριωμένα τις καταγγελίες σας.
Όσο για την προσπάθεια προσηλυτισμού που ισχυρίζεστε ότι κάνει "από την πρώτη κιόλας επικοινωνία", σας βεβαιώνουμε ότι επικοινωνήσαμε στην αρχή- όπως κάναμε και με τα περισσότερα ιστολόγια/σελίδες που προβάλουμε για να τους γνωστοποιήσουμε την ύπαρξή μας- και δεν μας έγινε καμία απολύτως προσπάθεια προσηλυτισμού. Δεν μπορούμε λοιπόν να δεχόμαστε ανυπόστατους ισχυρισμούς.
Ο συγκεκριμένος blogger είναι ανώνυμος, όπως είναι οι περισσότεροι bloggers Η ανωνυμία των bloggers πρέπει να διασφαλίζεται. Η αξιοπιστία ενός ιστολογίου αποκτάτε μέσα στο χρόνο και δεν στηρίζεται σε κάποιο ονοματεπώνυμο. Τέλος, είναι αυτονόητο ότι πολλές αποκαλύψεις δεν θα μπορούσαν να είχαν γίνει από ιστολόγια αν ήταν επώνυμα. Υπάρχουν πχ Δημόσιοι υπάλληλοι -όπως είμαστε και εμείς ως εκπαιδευτικοί- που θα είχαν δεχθεί απειλές, εκβιασμούς ή ενδεχομένως να είχαν στοχοποιηθεί αν δημοσιοποιούνταν τα ονοματεπώνυμα τους. Γι αυτό σεβόμαστε το δικαίωμα κάθε blogger να κάνει τον αγώνα τους παραμένοντας ανώνυμος.
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.