" H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες."
Άρθρο 16, παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Αγρυπνία την Παρασκευὴ 12 Ιουνίου στον Άγιο Δημήτριο Πλάκας, παραμονή των εκδηλώσεων "ομοφυλόφιλης περηφάνειας" (gay pride)

Φυσικά χαιρόμαστε που σε ένα επιβαλλόμενο εκκλησιαστικό καθεστώς αφωνίας, βρίσκονται ευλαβείς ιερείς που παίρνουν πρωτοβουλίες δράσης, αγώνα, έστω και μόνον με πρώτο βήμα, αυτό της προσευχής. 
Θυμίζουμε ακόμη ότι ο π.Ιωάννης Δρογγίτης ήταν ένας εκ των 8 ιερέων που έστειλαν πέρσι επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο (με αφορμή την διοργάνωση της "παρέλασης υπερηφάνειας" των ομοφυλοφίλων, δείτε σχετικά εδώ).
Παραθέτουμε απόσπασμα από τις προτάσεις τους:

1) να πραγματοποιηθούν αγρυπνίες ανήμερα της παρέλασης σε όσους περισσότερους ναούς της Αρχιεπισκοπής είναι εφικτό. Μάλιστα, να προηγηθεί ευρεία διαφήμισή τους, ώστε να γίνει γνωστό τοις πάσι˙
2) να χτυπούν οι καμπάνες των εκκλησιών του κέντρου της Αθήνας πένθιμα κατά την  ημέρα και την ώρα της νοσηρής παρέλασης˙  
3) να οργανωθεί ειδική ημερίδα στην οποία σοβαροί ομιλητές θα αναλάβουν να ομιλήσουν για την ομοφυλοφιλία προβάλλοντας με σαφήνεια την ορθόδοξη διδασκαλία επ’ αυτής˙
4) να τυπωθεί ειδικό φυλλάδιο της Ιεράς Συνόδου αναφερόμενο στην ομοφυλοφιλία και την ορθόδοξη θεώρησή της, και να διανεμηθεί σε όλους τους ναούς της Αρχιεπισκοπής˙
 5) να υπάρξει συνοδική καταδίκη των εκδηλώσεων της ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας.

Δυστυχώς όμως, ο Αρχιεπίσκοπος έχει άλλες προτεραιότητες (τους "μετανάστες", το "περιβάλλον", την κάλυψη κενών μητροπολιτικών θέσεων κλπ)
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"


Ακολουθεί το κάλεσμα στην αυριανή αγρυπνία:

Ἀνακοίνωση
Ἀγαπητοὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοί,
Ἱστάμενοι μὲ ταπείνωση στὴν βεβαία γνώση τῆς προσωπικῆς μας ἁμαρτωλότητας ἐνώπιον τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ, παραμένουμε ἀνδρείως ἀμάλθακτοι ἀπὸ τὸ φρόνημα τοῦ κόσμου καὶ ἀπὸ τὶς παραισθήσεις ποὺ δημιουργεῖ ἡ ἀποδοχὴ κάθε ἀντίθεης συμπεριφορᾶς ὡς ἀποδεκτῆς κοινωνικῆς ἔκφρασης.


Ἡ ὑπερήφανη παρέλαση τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς ψυχικῆς ἀσθένειας ποὺ ἀποτελεῖ μία ἐν σώματι καὶ ἐν πνεύματι βλασφημία τοῦ ἰδίου τοῦ Θεοῦ καὶ τῶν ὅρων τῆς δημιουργίας, καὶ ἡ σιωπὴ τοῦ κοινωνικοῦ σώματος καὶ τῶν θεσμῶν του ἔναντι τῆς πολύτροπης ἐπιβολῆς τῆς ὁμοφυλοφιλίας ὡς φυσιολογικῆς ἐρωτικῆς ἔκφρασης καὶ ὡς ἐπιλογῆς τοῦ ἀνθρώπου, ἡ ὁποία  πρέπει νὰ γίνει ἀποδεκτὴ καὶ ἐπικροτούμενη κοινωνικὰ καὶ νομικά, εἶναι ἔκφραση τοῦ παρακμιακοῦ πνεύματος τῆς ἐποχῆς καὶ τῆς αὐξανόμενης ἀποστασίας ἀπὸ τὴν ζωογόνο σχέση καὶ κοινωνία μὲ τὸν Θεό.
Ὡς μέλη τοῦ μυστικοῦ Σώματος τοῦ Χριστοῦ παίρνουμε θέση δίπλα στὸν ἄνθρωπο ποὺ μαστίζεται ἀπὸ τὸ πάθος καὶ τοὺς λογισμοὺς τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ ἀγωνίζεται τὸν καλὸ ἀγῶνα τῆς μετανοίας καὶ τῆς ἐν Χριστῷ θεραπευτικῆς ἀσκήσεως.
Παίρνουμε, ὅμως, θέση ἐνάντια στὶς ἐντολὲς τῶν σκοτεινῶν κέντρων ποὺ ἐπιβάλλουν
τὴν ἀτζέντα τῆς Νέα Ἐποχῆς στὴν πατρίδα μας, τμῆμα τῆς ὁποίας εἶναι καὶ οἱ ἐκδηλώσεις τῆς «ὁμοφυλόφιλης ὑπερηφάνειας» καὶ ἡ τεκταινόμενη πλύση ἐγκεφάλου τοῦ
ὀρθόδοξου ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὥστε νά ἀποδεχθεῖ τὴν διαστροφὴ ὡς κάτι τὸ φυσιολογικό, καὶ διὰ τοῦ ἐκφυλισμοῦ του νὰ χειραγωγεῖται, ὅπως καὶ τὰ ἔθνη, στὶς σκοτεινὲς ἀτραποὺς τῆς νέας δαιμονικῆς τάξης πραγμάτων, καὶ ἔτσι νὰ δοξάζεται ὁ τοῦ παντὸς πονηρὸς διαστροφέας καὶ νὰ βλασφημεῖται ὁ τοῦ παντὸς ἀγαθὸς Ποιητής.
Γνωρίζουμε ἀπὸ τὶς παραδόσεις τῶν Ἁγίων ὅτι κάθε ἀμετανόητη προσωπική, κοινωνικὴ ἢ ἐθνικὴ ἁμαρτία λαμβάνει «ἔνδικον μισθαποδοσίαν» καὶ γι’ αὐτὸ παίρνουμε θέση ἐνάντια στὴν ἐπιχειρούμενη βλασφημία καὶ στὸν πνευματικὸ μολυσμὸ ποὺ προκαλεῖ ἡ ὑπερήφανη ἐπίδειξη τῆς διαστροφῆς, τελοῦντες  τὴν παραμονὴ τῆς ἀναίσχυντης παρελάσεως, Παρασκευὴ 12 Ἰουνίου, ἱλαστικὴ ἀγρυπνία ἀπὸ τὶς 8.00 μ.μ ἕως τὶς 2.00 π.μ. στὴν ὁδὸ Επιμενίδου, κοντὰ στὸ μνημεῖο τοῦ Λυσικράτους, πλησίον στάσεως «ΑΚΡΟΠΟΛΗ» τοῦ μετρὸ Ἀθηνῶν.
Καλοῦμε ὅλα τὰ τέκνα τοῦ Θεοῦ νὰ μετάσχουν στὴν ἀγρυπνία ὡς ὁμολογία καὶ μαρτυρία εὐαγγελικοῦ πένθους καὶ προσευχῆς γιὰ τὰ γενόμενα, ὡς βοὴ αἰτήσεως τοῦ ἐλέους τοῦ Θεοῦ, ὡς παράκληση μὴ ἐγκαταλείψεως, ὡς φωτεινὴ συμμετοχὴ στὴν πνευματικὴ ἱστορία τοῦ τόπου καὶ ὡς φανέρωση τῆς καθ’ ἡμᾶς εὐχαριστιακῆς ζωῆς καὶ μετοχῆς στὸν Τριαδικὸ Θεὸ τῆς ἀπερινόητης ἀγαθότητας.
Ἐκ τοῦ Ἱεροῦ Παρεκκλησίου Ἁγίου Δημητρίου Πλάκας
 π. Ἰωάννης Δρογγίτης
Ἀθήνα, 10 Ἰουνίου 2015
Δείτε τόν χάρτη: ΕΔΩ
Τό Παρεκκλήσιο βρίσκεται στὴν ὁδὸ Επιμενίδου, κοντὰ στὸ μνημεῖο τοῦ Λυσικράτους. Παλαιότερα ὁ ναὸς ἦταν γνωστὸς μὲ τὸ ὄνομα «Ἅγιος Δημήτριος τὸ Παρακκλήσι».


Σύμφωνα μὲ τὴν παράδοση, ἡ ἐκκλησία κτίστηκε γύρω στὰ 1600. Ἐντοιχισμένη πλάκα, δίπλα στὴν εἴσοδο τῆς ἐκκλησίας, ἀναφέρει τὴν ἀνεξακρίβωτη παράδοση πὼς ἐδὼ διακόνησε ὁ Ἀθανάσιος Διάκος. Στὸν κῆπο τοῦ Παρεκκλησίου, ποὺ βρίσκεται στὰ νότια, βρέθηκε μία πλάκα τοῦ 1724 μὲ ἀνάγλυφη παράσταση κουκουβάγιας (γλαύκας), με σταυρὸ στὸ κεφάλι της, καὶ στὶς τέσσερις γωνίες τὰ γράμματα ΙΣ-ΧΣ-ΝΙ-ΚΑ καὶ ΑΨΚΔ (1724) ... «τῇ συνδρομῇ Μιχαὴλ Φωκᾶ, Ἀγγέλου Μπενιζέλου, Δημητρίου Καβαθᾶ». Πρόκειται γιὰ ἐπιφανεῖς Ἀθηναίους, ποὺ μᾶλλον ἀνακαίνισαν τὴν ἐκκλησία.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σε αυτήν την εκκλησία λοιπόν είχα πάει έναν φίλο μου, μουσικό άθεο και κουμμουνιστή, για να δει μια ακολουθία, αυτός λοιπόν μου είπε:" Θα πλήρωνα για να μπω εδώ μέσα..."
Τόσο πολύ τον γοήτευσε η τελειότητα στην ατμόσφαιρα και την ψαλτική της ακολουθίας, ελπίζω σε μερικά χρόνια να τον γοητεύσει ο ίδιος ο Κύριος...

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.