Σε μια Ιεραρχία(=δεσποτοκρατία) που εσκεμμένα
- επιδιώκει να έχει πιστούς "άβουλα πρόβατα",
- που έντεχνα μας υποχρεώνουν να μασάμε την καραμέλα "θα κάνουμε υπακοή στην εκκλησία" (εννοώντας τις δεσποτικές μήτρες τους), απαγορεύοντας οποιαδήποτε κρίση σχετικά με τα όσα συμβαίνουν, ειδικά όταν αφορούν δεσποτάδες (δεν τους ονομάζουμε πλέον επισκόπους),
- που θέλουν τους πιστούς μόνον ως κομπάρσους στα "λαμπρά" συλλείτουργα τους ή για να γεμίζουν τα παγκάρια στις διαρκείς "υποδοχές" εικόνων και αγίων λειψάνων,
αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι καθόλου εύκολο για έναν πιστό να αποδεχθεί την τραγική αλήθεια:
ΛΥΚΟΙ κατέλαβαν τους δεσποτικούς θρόνους και άρχισαν ήδη να κατασπαράσσουν τα πρόβατα στο κοπάδι.
Με τη βοήθεια του Θεού όμως, το διαδίκτυο, ένα ακόμη εργαλείο του σατανά, αξιοποιήθηκε για να διαδοθεί η αλήθεια. Να πληροφορηθούν οι πιστοί ποιοι είναι οι "ποιμένες" τους.
Να μάθουν κυρίως τι λένε οι Ιεροί μας Κανόνες, που τόσα χρόνια ακούγαμε αλλά κανείς μας δεν γνώριζε.
Οι ιστορίες με τα γεροντικά και τους αγίους, είναι χρήσιμες γιατί κοιμίζουν τους πιστούς.
Όταν όμως έχουν μπει οι λύκοι μέσα στο μαντρί, ενδεδυμένοι με προβιές προβάτων τότε οι πιστοί οφείλουν να ξυπνήσουν τα υπόλοιπα πρόβατα.
Όταν η αίρεση μπαίνει ΜΕΣΑ στην εκκλησία, οφείλουμε να πάψουμε κάθε σχέση με τους αντιΧρίστους.
Αυτά που γινόταν μέχρι πρότινος μόνον στο εξωτερικό, ήρθαν τώρα και στην ελλαδική εκκλησία:
Δράμα, Δεκέμβριος 2016. "ιέρεια" προτεστάντισα και "ιερέας" προτεστάντης, ΜΕΣΑ στον ορθόδοξο ναό. Δείτε δεκάδες φωτογραφίες τους εδώ και εδώ. Μέχρι και στην λιτανεία της εικόνας της Αγ.Βαρβάρας συμμετείχαν οι αιρετικοί. ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ. Κι εσύ πιστέ, "φερμουάρ στο στόμα" (όπως συστήνει ο (περιοδεύουν ανά τον κόσμο) Αγιορείτης π.Νίκων). |
όσο κι αν κρύβεσαι μοναχή, η αίρεση είναι ΜΕΣΑ στην εκκλησία μας. Σκύβοντας το κεφάλι και κλείνοντας τα μάτια, δεν λύνεται το πρόβλημα. Δεν θα βγουν από μόνοι τους έξω οι "λύκοι". |
ναι θυμιατίστε και τους αιρετικούς! |
Θυμηθείτε τον μονοφυσίτη στην χειροτονία δεσπότη, στον Άγιο Δημήτριο Θεσσαλονίκης. Θυμηθείτε και την είσοδο του αιρετικού "πατριάρχη" μέσα στην Αγία Τράπεζα στον μητροπολιτικό ναό του Αγ.Γρηγορίου Παλαμά Θεσσαλονίκης.
Έτσι ξεκίνησε η δίωξη του π.Νικολάου Μανώλη (οι υπόλοιποι ιερείς "κλαρίνο", δεν έβγαλαν άχνα) :
Έτσι ξεκίνησε η δίωξη του π.Νικολάου Μανώλη (οι υπόλοιποι ιερείς "κλαρίνο", δεν έβγαλαν άχνα) :
ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος εισάγει τον αιρετικό "Πατριάρχη" μέσα στο Ιερό! |
Χαιρόμαστε όμως που ανάμεσα σε αυτούς που ηχούνε τη σάλπιγγα, υπάρχουν και άξιοι ποιμένες, που δεν φοβούνται.
Πριν λίγες μέρες δημοσιεύσαμε το απίστευτο βίντεο - ομολογία του π.Θεοδώρου Ζήση (απάντηση στις απειλές του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου), εδώ.
Ακούστε σήμερα το 3λεπτο απόσπασμα του π.Νικολάου Μανώλη:
27 σχόλια:
Τι το λέτε και δεν το κάνετε; Αμάν πιά, περάστε επιτέλους στις πράξεις...
ΓΡΑΨΑΜΕ:
"αντιλαμβανόμαστε ότι δεν είναι καθόλου εύκολο για έναν πιστό να αποδεχθεί την τραγική αλήθεια:
ΛΥΚΟΙ κατέλαβαν τους δεσποτικούς θρόνους και άρχισαν ήδη να κατασπαράσσουν τα πρόβατα στο κοπάδι."
Σε καμία περίπτωση δεν είναι εύκολο να πάψεις να πηγαίνεις στην εκκλησία της ενορίας σου, να αλλάξεις πνευματικό επιλέγοντας κάποιον που ΔΕΝ θα μνημονεύει, να μην συμμετέχεις στα μυστήρια όσων συνεχίζουν να μνημονεύουν, ο εκκλησιασμός να είναι κάτι πολύ δύσκολο που ίσως χρειάζεται μετακίνηση εκατοντάδων χιλιομέτρων, να βρεθούν ιδιωτικά περεκκλήσια γιατί πιθανώς θα απαγορεύσουν στους ιερείς που διακόπτουν το μνημόσυνο να συνεχίσουν να λειτουργούν κλπ, να ενημερωθούν οι πιστοί και να αποδεχθούν την νέα πραγματικότητα κλπ.
Φυσικά έχει ο καθένας το δικαίωμα να διακόψει το μνημόσυνο όταν το κρίνει σκόπιμο. Εκκλησιαστικά επιβάλλεται η άμεση διακοπή του. Αν για λόγους τακτικής ή και ανθρώπινης αδυναμίας κάποιοι κρίνουν ότι πρέπει να προχωρήσουν συντονισμένα ή λίγο αργότερα, είναι σεβαστό και σε κάθε περίπτωση είναι δικαίωμα τους.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ χρόνια πολλά και ευλογημένα.ακούγεται πως στα τέλη Φλεβάρη θα πραγματοποιηθεί κληρικολαϊκή σύναξη για τήν οριστική αλλά και συντεταγμένη διακοπή. Ο Χριστός να μας φωτίζει και να μας ενδυναμώνει γιατί μπαίνουμε σε δύσκολα.Συμφωνώ με αυτά που λέτε
Νά γίνη διακοπή του μνημοσύνου γιά νά ξεχωρίση επιτέλους ή ήρα από τό σιτάρι!
σε καποιους ναους επαψαν την μνημονευση μπροστα στην ωραια πυλη κατα την μεγαλη εισοδο, μπαινουν μεσα κατευθειαν...
Να προσέξεις:
μόλις αρχίσει η Λειτουργία " Ευλογημένη η Βασιλεία του Πατρός..."
αρχίζουν οι αιτήσεις των Ειρηνικών,
Στην τρίτη αίτηση πρέπει να πει όνομα επισκόπου.
ΠΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΙΠΕ : ΑΛΗΘΗΣ ΕΤΕΧΘΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ! ΑΔΕΡΦΕ ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΣ ΠΟΛΛΑ ΚΕΡΑΣΙΑ ΚΡΑΤΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ . ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΙΚΗ ΣΥΝΑΞΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΟΜΙΛΙΑ . ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΓΓΕΛΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΙΣ Δ.Ι.Σ ... ΕΑΝ ΠΟΤΕ ΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ? ΟΠΟΤΕ ? ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΙΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΟΠΗ . ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΗ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ . Ο ΣΩΣΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΩΘΗΤΩ !
υπαρχουν κληρικοι που εχουν διακοψει το μνημοσυνο...γιατι το ιστολογιο αυτο δεν τους παρουσιαζει?...να τους παρει μια συνεντευξη π.χ...αντιθετα παρουσιαζει μονο αυτους που λενε οτι θα θα θα θα διακοψουν το μνημοσυνο (κ δεν το εχουν κανει ακομα)...μηπως για να αποφυγουν και αυτοι το κοστος της αποτειχισης?...αν δεν μπορεις να προχωρησεις στην αποτειχιση, μην μιλας για αποτειχιση...εχουμε βολευτει ολοι στη θεωρια, ειμαστε λιονταρια στη θεωρια...γιατι ειμαστε δειλοι...γατακια που λενε και νεοι σημερα...
Τι θέλετε να γράψουμε: Ότι σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες μας ο τάδε (ονομαστικά) επίσης δεν μνημονεύει;
Αυτό είναι δικαίωμα του ιδίου, το πότε και πως θα το ανακοινώσει.
Δεν θα γράφαμε κάτι αν δεν ισχύει. Υπάρχουν και άλλοι λοιπόν. Το γνωρίζουμε. Γνωρίζουμε κάποιους από αυτούς και ως πρόσωπα.
Συνεπώς εφόσον τόλμησαν και διέκοψαν το μνημόσυνο, εύγε τους.
Την επικοινωνιακή του στρατηγική την αποφασίζει ο καθένας. Δεν πρόκειται να λειτουργήσουμε ως "τσομπάνηδες". Δεν είμαστε κόμμα για να ακολουθούν τα "στρατιωτάκια" (=κομματόσκυλα).
Ο κάθε πιστός και ο κάθε ιερέας αναλαμβάνει ο ίδιος την ευθύνη. Ο καθένας θα δώσει λόγο στον Θεό.
Μπορειτε αδελφοι να μου απαντησετε επι της ουσιας ομως: ΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΥ ΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑς ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΜΑΣ????
ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥς ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ;;; ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ;;; Τ Ι Π Ο Τ Α
Αντε να ασχοληθουμε με κατι πιο πενυματικο που θα μας ωφελήσει και λιγο!
Είναι η ίδια λογική με την οποία μεγαλώνει ο μέσος νεοΈλληνας το παιδί του και συνοψίζεται στη φράση :
"Τι πειράζει;".
Ο δυτικός άνθρωπος δεν δέχεται κανόνες. Αξία έχει μόνον το θέλω μου. Όλα τα υπόλοιπα θα υποταχθούν σε αυτό. Τι πειράζει αν δεν νηστέψω, το πειράζει αν έχω προγαμιαίες σχέσεις, τι πειράζει αν δεν είμαι νηστικός για να φάω αντίδωρο, τι πειράζει ..
Ε λοιπόν για εμάς πειράζει. Η θεία κοινωνία και η κοινή προσευχή δεν είναι γαριδάκια για να τα μοιραζόμαστε με άλλους.
Οι Αγιοι πατέρες μας που θέσπισαν τους κανόνες στις οικουμενικές συνόδους, δεν ήταν πιο κουτοί από εμάς. Σίγουρα ήταν λιγότερο φιλοτομαριστές και εγωιστές.
Λίγος σεβασμός στα όσια και τα ιερά μας δεν βλάπτει.
ΥΓ. Αφού το ένα δεν πειράζει, το άλλο δεν πειράζει, πάνε σε κάποιο τζαμί φορώντας τα παπούτσια σου την ώρα που μαζεύονται οι μουσουλμάνοι. Αν ζήσεις, πες μας μετά την εμπειρία σου.
Αδελφέ χρόνια πολλά!
ειλικρινά σας αγαπώ γι αυτό και γράφω αλλιώς τι ζόρι θα τράβαγα να ασχοληθώ μαζί σας;;
ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΖΗΜΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ...
ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕΧΡΙ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΧΩΡΗΣΑΝ ....
Το ξέρω είναι γοητευτικός ο θρησκευτικός λαικισμός .... Συναρπάζει τις μάζες... αναζωπυρώνει τους φόβους και θρέφει την αμάθεια. Φανατίζει !!!
και τότε ανοίγει ο δρόμος για την συνομοσιολογία ... τρέφεται η αυταπάτη του πολεμικού δρόμου της σύγκρουσης ως μοναδική οδό σωτηρίας....
Η ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΗΣΗ ενός ανθρώπου που λέγεται Πάπας και στο φινάλε δεν μας πειράζει και δεν τον πειράζουμε.
Η δημιουργία εχθρών, η στοχοποίηση ανθρώπων, η εξύβριση τους με λαϊκιστικό τρόπο η εμφάνιση τους ως αποδιοπομπαίων τράγων είναι ο πυρήνας του φαντασιακού σεναρίου.
Μπορώ να πω και άλλα πολλά θα σταματήσω ! Δεν θέλω να σας κουράσω!
ΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΜΑΙ
ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ !!!!
Το παράδειγμα με το τζαμί δεν το σχολιάζω, πάντως αν είναι ο συντάκτης του σχολίου παιδαγωγός δηλαδή εκπαιδευτικός, άστοχο παράδειγμα βρήκε για να διδάξει!!
Στην ζωή μου προσπαθώ να σέβομαι τους Πατέρες αλλά το ίδιο προσπαθώ και ας μην το καταφέρνω να σέβομαι και τον συνάνθρωπο μου !
Σας ασπάζομαι με πολύ αγάπη
ΑΓ.ΑΛ.
...είναι ο πυρήνας του φαντασιακού σεναρίου.
...Στην ζωή μου προσπαθώ να σέβομαι τους Πατέρες ...
Δυστυχώς το "σενάριο" δεν είναι καθόλου φανταστικό. Είναι πραγματικότητα και την βλέπουμε κάθε μέρα, τις συμπροσευχές με τους κάθε είδους αιρετικούς.
Όσο για τους "πατέρες" που σέβεσαι, μάλλον ακολουθείς λάθος πατέρες.
Πατέρες Άγιοι για την Ορθοδοξία είναι οι ομολογητές της, και όχι οι λυκοποιμένες που φοράνε ράσο (ενίοτε σε ροζ αποχρώσεις - και για να μην κρυβόμαστε : και με ασορτί εσώρουχα)
Με συγχωρείτε είστε μορφωμένοι άνθρωποι.... να ξέρετε όμως ότι εκεί που σταματάνε τα επιχειρήματα αρχίζει ο κιτρινισμός....
Μην λατρεύετε τις μπαλκονάτες εκφράσεις και μην πετάτε την μπάλα στην εξέδρα σας μιλάω με επιχειρήματα.... Που ξέρετε για τους αδελφούς και βάζετε κακό λογισμό;;; Και αυτό ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ σας το δίδαξαν;; Να συκοφαντείτε όποιον δεν έχει την ίδια γνώμη με εσάς;;;;; Ειλικρινά το λέω ρε αδέλφια θα βάλετε φωτιά και θα καούμε .... πάμε για ΣΧΙΣΜΑ καταλάβετε το... ΑΓ.ΑΛ.
Οι δικές σας "αγαπολογίες" είναι "επιχειρήματα", τα αδιάσειστα ντοκουμέντα 100 ετών ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ της ορθόδοξης πίστης μας τι είναι;
Φωτογραφίες δεν βλέπετε;
Βίντεο δεν βλέπετε;
Τις συμπροσευχές δεν τις βλέπετε;
Τους ιερούς κανόνες δεν τους γνωρίζετε;
Και άντε όλα αυτά δεν θέλετε να τα δείτε,
τις φάτσες των δεσποτάδων μας στα "λαμπρά" δεσποτικά συλλείτουργα, με τις εκατοντάδες φωτογραφίες; Ούτε αυτές τις βλέπετε; Τίποτε δεν σας προβληματίζει από όσα συμβαίνουν στην εκκλησία μας;
Μην παριστάνετε τον αφελή. Αντί να απευθύνεστε σε όσους αποκαλύπτουν την αλήθεια για να τους κουνήσετε το δάκτυλο, απευθυνθείτε καλύτερα στους υπαιτίους: στους οικουμενιστές που ποδοπατούν τους ιερούς κανόνες, που διδάσκουν αίρεση "γυμνή τη κεφαλή", που επιβάλουν νόμους "σιωπής" λειτουργώντας ως μαφιόζικη οργάνωση.
Διαβάζω με προσοχή τα όσα μου γράφετε και σας ευχαριστώ! Δεν χρειάζεται επιθετικό ύφος... τώρα ποιος ζει στην γνώση και ποιος στην άγνοια άλλη συζήτηση αδέλφια μου αγαπημένα!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ :
Όπως γνωρίζουμε όλοι μας η αποδοχή των Βαπτισμένων Ρωμαιοκαθολικών Χριστιανών ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ γίνεται με αποδοχή του Ρωμαιοκαθολικού Βαπτίσματος και δίχως επανάληψη του Μυστηρίου με το Ορθόδοξο τυπικό , αλλά με την υπογραφή κειμένου απόρριψης των Ρωμαιοκαθολικών λαθών και τέλεση του Μυστήριου του Χρίσματος!
Από εκείνη την στιγμή ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να συμμετέχει σε όλα τα Μυστήρια της Ορθόδοξου Αν. Εκκλησίας και φυσικά της Θειας Ευχαριστίας!
Ωραία ως εδώ;; Πολύ ωραία!!!
ΕΦΟΣΩΝ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (απλή δογματική αυτό ) τότε εμείς εφόσον αποδεχόμαστε τον εν λογω άνθρωπο και το Βάπτισμα που έλαβε υπό Ρωμαιοκαθολικού Λειτουργού, και δεν το επαναλαμβάνουμε Ορθόδοξα, αμέσως αποδεχόμαστε και ότι το πρόσωπο που το τέλεσε φέρει ιεροσύνη! Αν δεν έφερε δεν θα το αποδεχόμασταν!!! Όπως δεν αποδεχόμαστε το βάπτισμα άλλων ομολογιών και δεν ακλουθούμε την ιδία τακτική με τους Μάρτυρες του Ιεχωβά ή τους Πεντηκοστιανους. Σωστά;;; Σωστά!!!
Αρά Εφόσον αποδεχόμαστε ως έγκυρο το Μυστήριο αποδεχόμαστε τον λειτουργό που το τέλεσε αποδεχόμαστε τον Αρχιερέα που τον χειροτόνησε αλλά και την Σύνοδο της Εκκλησίας που έχει μαζί του εκκλησιαστική κοινωνία.
ΟΜΩΣ :: Αν δέχεσαι ένα Μυστήριο αυτόματα δέχεσαι και τα αλλά γιατί λ.χ. να είναι ικανός ένας ιερέας μόνο να βαφτίζει αλλά δεν έχει την λειτουργική ικανότητα να Ιερουργεί την Θεια Ευχαριστία!!!
Μάλιστα οι εισερχόμενοι στην αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία μας Χριστιανοί, συχνά μεταλαμβάνουν και είναι συμμέτοχοι μας στην Θεια Ευχαριστία!!!
Και επειδή δεν έχουμε πιστούς δυο ταχυτήτων οι άνθρωποι ακλουθούν κανονικά την παράδοση μας.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ… ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ .
ΥΓ. Απαντήσεις του τύπου , έτσι κάνει ο τάδε πάτερ ή ο δείνα Επίσκοπος δεν είναι απαντήσεις αλλά δικαιολογίες ! ΕΔΩ μας ενδιαφέρει τι κάνει η ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
ΑΓ.ΑΛ.
" η αποδοχή των Βαπτισμένων Ρωμαιοκαθολικών Χριστιανών ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ "
Έτσι γίνεται με το πουλόβερ.
Αρχίζοντας το ξήλωμα, δεν μένει στο τέλος τίποτε.
Ε λοιπόν ΚΑΝΕΝΑΣ ευλαβής ιερέας δεν αποδέχεται βάπτισμα των αιρετικών παπικών. Ξαναβαπτίζονται από την αρχή.
Αν κάποιοι οικουμενιστάδες το εφαρμόζουν στις μητροπόλεις τους, πχ Γαλλίας, αυτό δεν σημαίνει ότι ισχύει.
Θεία κοινωνία μπορεί ο καθένας, βαπτισμένος ή αβάπτιστος να πάει και να μεταλάβει. Εκεί καταντήσαμε.
Βλέπουμε που μας κατάντησε η παραβίαση των Ιερών Κανόνων. "Δεν πειράζει το ένα, δεν πειράζει το άλλο". Συμπεριφερόμαστε στα Άγια των Αγίων σαν να είναι σκουπίδια.
Όχι λοιπόν αδερφέ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ένας αιρετικός να χριστεί απλά. Βαπτίζεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ ως αβάπτιστος.
κατ αρχάς αδελφοί μου εδώ δεν τσακώνομαι μαζί σας και ας έχω διαφορετική άποψη ... μου αρέσει που έχουμε έναν διάλογο και ότι συζητάμε το συζητάμε με ειλικρίνεια και για όφελος της εκκλησιάς.
Διάβασα την απάντηση σας δυστυχώς δεν είδα επιχειρήματα!
ΑΝ ο Α ιερέας δέχεται το Βάπτισμα ο Β ιερέας δεν το δέχεται ! Αυτό δεν είναι Εκκλησία!!! Αυτό είναι τραμπάλα!!!
Το βιβλίο ευχολόγιο του ιερέα για την Βάπτιση, αναφέρει τον τρόπο της αποδοχής μόνο με Χρίσμα και δια λιβελου, υπόδειγμα του οποίου και δημοσιεύει!
Εν τέλη σας υπενθυμίζω το υστερόγραφο μου!
ΥΓ. Απαντήσεις του τύπου , έτσι κάνει ο τάδε πάτερ ή ο δείνα Επίσκοπος δεν είναι απαντήσεις αλλά δικαιολογίες ! ΕΔΩ μας ενδιαφέρει τι κάνει η ΕΚΚΛΗΣΙΑ!
ΑΓ.ΑΛ.
Δεν γνωρίζουμε που το βρήκατε το βιβλίο ευχολόγιο, ποιος το εξέδωσε.
Πάντως αν βρείτε το αντίστοιχο του πχ 1700, δεν θα γράφει κάτι τέτοιο. Γράφει κάτι τέτοιο στο Πηδάλιο;
Καθόλου λοιπόν δεν μας απασχολεί τι κάνει ο κάθε "επαγγελματίας" παπάς ή δεσπότης. Όπως γράψαμε κάποιοι εν γνώση τους κοινωνάνε αιρετικούς. Γνωρίζουμε ονόματα (στο εξωτερικό). Θα προτείναμε να απεθυνθείτε σε κάποια προτεσταντική αίρεση καλύτερα. Εκεί δεν έχουν πρόβλημα ως "εκκλησία" να μεταλαμβάνουν τον οποιονδήποτε, να χειροτονούν άντρες, γυναίκες, ομοφυλόφιλους κλπ. Βρείτε και μια επισκοπίνα να παντρευτείτε.
Για εμάς ισχύει το " Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν"
Προς ΑΓ. ΑΛ.
+Ι.Γ.Ζ.
Θα σου απαντήσω εγώ με επιχειρήματα επειδη η εκκλησία που εξακολουθείς να πιστεύεις έχει πάρει διαζύγιο με τους κανόνες και την ορθοδοξία
Α' ΜΕΡΟΣ
ΠΗΔΑΛΙΟΝ
Κανών Αποστολικός 46:
Όποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ήθελεν αποδεχθή ως ορθόν και αληθινόν το βάπτισμα των αιρετικών, ο τοιούτος προτάζομεν να καθαιρεθεί. Επειδή ποίαν συμφωνία έχει ο Χριστός με τον διάβολον; Ή πιστός μετά του απίστου;
Κανών Αποστολικός 47:
Επίσκοπος ή πρεσβύτερος τον κατά αλήθεια έχοντα βάπτισμα, εάν άνωθεν βαπτίση. ή τον μεμολυσμένο παρά των ασεβών εάν μη βαπτίση καθαιρείσθω…
Κανών Αποστολικός 50:
Ει τις Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος μη τρία βαπτίσματα (3 καταδύσεις ), μιας μυήσεως επιτελέση αλλά εν βάπτισμα ( 1 κατάδυση ), το εις τον θάνατον του Κυρίου διδόμενον καθαιρείσθω…
(σ.σ. Εάν με την 1 κατάδυση είναι άκυρο, τότε το χωρίς καμία, που μπορεί να σταθεί;)
Κανών Αποστολικός 68:
…τους γαρ παρά των τοιούτων ( αιρετικών ), βαπτισθέντας ή χειροτονηθέντας, ούτε πιστούς, ούτε κληρικούς είναι δυνατόν.
255μ.χ συνεκλήθη τοπική σύνοδος αποκλειστικά για το θέμα του βαπτίσματος, γνωστή ως Εν Καρθαγένη. Απόφαση της συνόδου: Έξω της Εκκλησίας κανένας δεν δύναται να βαπτισθεί, επειδή είναι ένα της Ορθοδόξου Εκκλησίας το βάπτισμα.
258 μ.χ. συνεκλήθη τοπική σύνοδος στην Ικονία με έξαρχο τον Φιρμιλιανό Καισαρείας. Απόφαση της συνόδου: Καμιά Ιεροπραξία των αιρετικών να μην είναι δεκτή.
325 μ.χ. η 1η οικουμενική σύνοδος στον 190 Κανόνα βαπτίζει τους αιρετικούς Παυλιανιστάς.
Ο Μέγας Βασίλειος: στον 1ο Κανόνα του δέχεται το βάπτισμα των σχισματικών ( εννοεί την μικρή παρατυπία ) με την αναμύρωση χάριν των επισκόπων της Ασίας, δηλονότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου. ( 3 καταδύσεις) Γιά τους αιρετικούς Εγκρατίτες ορίζει να βαπτισθούν εξ’ άπαντος, διότι ίδιον επινόησαν βάπτισμα, παραχαράξαντες την εν τω βαπτίσματι παράδοσιν.
Στον 47ο Κανόνα του ο Βασίλειος επιδιορθούμενος διατάσει την ακρίβεια των Αποστολικών Κανόνων. ( δηλαδή βάπτισμα εξ άπαντος)
381 μ.χ. η 2η οικουμενική σύνοδος στον 7ο Κανόνα δέχεται το βάπτισμα των αιρετικών Αρειανών και Μακεδονιανών διότι είχαν απαράλλαχτο τον Ορθόδοξο τύπο του βαπτίσματος. Τους αιρετικούς που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου, τους βάπτισαν ακινδύνως.
451 μ.χ. η 4η οικουμενική σύνοδος στον 14ο Κανόνα ορίζει να βαπτίζονται οι αιρετικοί που παραχάραξαν τον Ορθόδοξο τύπο του Μυστηρίου.
+Ι.Γ.Ζ.
Εδω αδελφέ έχουμε Πανορθόδοξη Σύνοδο ακραιφνώς για το Παπικό ράντισμα
Το 1755 μ.χ. συνεκλήθη Πανορθόδοξος σύνοδος για το θέμα του βαπτίσματος.
Προσκομίζουμε την Απόφαση της Συνόδου – επιτομή στο επίμαχο σημείο:
Τούτοις τοίνυν τοις θείοις και ιεροίς διατάγμασιν επόμενοι και ημείς, τα μεν των αιρετικών βαπτίσματα, ως απάδοντα και αλλότρια της αποστολικής θείας διατάξεως και ύδατα ανόνητα, ως ο ιερός Αμβρόσιος και ο μέγας φησίν Αθανάσιος, και αγιασμόν μηδένα παρέχοντα τοις ταύτα δεχομένοις, και προς κάθαρσιν αμαρτημάτων ουδέν ωφελούντα, απόβλητα και αποτρόπαια ηγούμεθα.
«Τους δ’ εξ αυτών αβαπτίστως βαπτιζομένους( χωρίς καταδύσεις) ως αβαπτίστους αποδεχόμεθα, προσερχομένους τη ορθοδόξω πίστει, κι ακινδύνως αυτούς βαπτίζομεν»
κατά τους αποστολικούς και συνοδικούς κανόνας, οις αραρότως επιστηρίζεται η αγία του Χριστού και αποστολική και καθολική Εκκλησία, η κοινή μήτηρ πάντων ημών. Και επί ταύτη τη κοινή ημών διαγνώσει και αποφάνσει σφραγίζομεν τον Όρον ημών τούτο, ταις αποστολικαίς και συνοδικαίς διαταγαίς συνάδοντα, διαβεβαιούντες αυτόν δι’ ημετέρων υπογραφών.
Εν έτει σωτηρίω αψνε’.
† Κύριλλος ελέω Θεού αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Νέας Ρώμης και οικουμενικός πατριάρχης.
† Ματθαίος ελέω Θεού πάπας και πατριάρχης της μεγάλης πόλεως Αλεξανδρείας και κριτής της Οικουμένης.
† Παρθένιος ελέω Θεού πατριάρχης της αγίας πόλεως Ιερουσαλήμ και πάσης Παλαιστίνης.
Σχόλιο: Από το τελευταίο άρθρο τι δεν καταλαβαίνετε;
Είναι απόφαση Πανορθοδόξου Συνόδου στην νεώτερη εκκλησιαστική ιστορία, και ως γνωστόν ΔΕΝ έχει αλλάξει, αλλά και αν την αλλάξουν, τότε σε ενημερώνω ΟΤΙ ΒΛΑΣΦΗΜΗΣΑΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΩΣ ΜΗ ΛΑΛΗΣΑΙ ΟΡΘΑ ΤΟΤΕ....
+Ι.Γ.Ζ.
Γ’ ΜΕΡΟΣ
Εγραψες:
«ΕΦΟΣΩΝ ΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (απλή δογματική αυτό ) τότε εμείς εφόσον αποδεχόμαστε τον εν λογω άνθρωπο και το Βάπτισμα που έλαβε υπό Ρωμαιοκαθολικού Λειτουργού, και δεν το επαναλαμβάνουμε Ορθόδοξα, αμέσως αποδεχόμαστε και ότι το πρόσωπο που το τέλεσε φέρει ιεροσύνη! Αν δεν έφερε δεν θα το αποδεχόμασταν!!! »
Η ακρίβεια αναφορικά με τα μυστήρια των αιρετικών ( θεολογούμενο για ποιους μιλάμε πάντα) σταμάτησε από την Β΄Οικουμενική και από την Ζ’ Οικουμενική
Εκτοτε για κάποιους αιρετικούς η Εκκλησία τους δέχεται και με την αναμύρωση, κατωτέρω εξηγούμε ποιοι υπάγονται στην οικονομία:
Η Εκκλησία είναι εν πλήρει εννοία, ο οικονόμος και ο απόλυτος διαχειριστής των Μυστηρίων.
Η Εκκλησία παρά την οικονομία καθιστά έγκυρα (εάν το θεωρεί Δέον) τα Μυστήρια των μη ορθοδόξων, χάριτι Εκκλησιαστικής οικονομίας.
Αυτή η οικονομία εφαρμόζεται σε αιρετικούς και σχισματικούς, οι οποίοι ωστόσο διασώζουν την Τριαδικότητα του θεού και τηρούν τον ορθόδοξο κανονικό τύπο του Μυστηρίου. Εν προκειμένω του τύπου του βαπτίσματος, διά των τριών καταδύσεων.
Η εφαρμογή της οικονομίας με κανέναν τρόπο δεν συνεπάγεται την αναγνώριση της εγκυρότητας των Μυστηρίων των μη ορθοδόξων.
Διότι η αίρεση και το σχίσμα επέφεραν την αποσύνδεση από την Μία Αγία Εκκλησία και συνεπώς την απώλεια της Αποστολικής διαδοχής και της κανονικής Ιεροσύνης.
Η Εκκλησία όμως πάντοτε καθοδηγούμενη από ποιμαντική φροντίδα εφαρμόζει την οικονομία σε ιδιαίτερες περιπτώσεις και αυτό μόνον όταν βοηθά την συμφιλίωση με τους ετεροδόξους χωρίς να συσκοτίζει την αλήθεια της πίστεως.
Δια ταύτα:
Η οικονομία δεν μπορεί ν’ αντιστρατευθεί τον κανόνα και την ακρίβεια.
Η οικονομία είναι υπερβατική διότι προσπερνά την ακρίβεια, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν είναι Ανατρεπτική.
Συνεπώς η Εκκλησία εφαρμόζει την οικονομία και την ακρίβεια παράλληλα, χωρίς αυτό να σημαίνει κάποια αλλαγή στην Μυστηριακή θεολογία. Μιλάμε πάντα για αιρετικούς που τηρούν τον ορθόδοξο τύπο των μυστηρίων και δεν σφάλουν στο Τριαδικό Δόγμα
Δηλαδή καμία σχέση με τους Παπικούς Αγγλικανούς κλπ
''''Βρείτε και μια επισκοπίνα να παντρευτείτε.''''''
Αυτή είναι απάντηση; Ανθρώπων παιδαγωγών;;
Επειδή σας μιλώ με επειχειρηματα και δεν ξέρετε τι να απαντήσετε, με προσβάλλετε;
Γιατί;;;
Επειδή οι οπαδοί σας διαβάζουν τον και χαίρονται λέγοντας κοίτα κοίτα τι του γράφει του οικουμενιστη και γελάνε;;
Δεν ξέρετε Θεολογία, οκ δεν ξέρετε λογικό είναι, αλλά να μην ξέρετε να κουβεντιάζετε;;
Δεν θα σας κατηγορώ αλλά εκφράζω την θλίψη μου!
ΑΓ.ΑΛ.
αξιότιμε κύριε ή πάτερ +Ι.Γ.Ζ. Θερμά σας ευχαριστώ για την πράγματι γεμάτη επιχειρήματα απάντηση σας! Όμως βλέπουμε ότι του νομου πρυτανεύει η ΑΓΑΠΗ έτσι καλώς τους δεχόμαστε!
Παραταυτα όμως η Εκκλησία ας πάρει μια και μόνο σταθερή απόφαση για να μην κάνει ο καθένας ότι θέλει.
Και πάλι σας ευχαριστώ και εκτιμώ οτι διαλεγόμαστε , σε σχέση με κάποιους που με ειρωνεύονται.
ΑΓ.ΑΛ
Οι "επισκοπίνες" και οι "παπαδίνες", είναι το ίδιο με το "βάπτισμα" των αιρετικών. Η αηδία είναι η ίδια. Εφόσον λοιπόν την εισηγείσθε, επεκτείναμε τον συλλογισμό σας.
Σας προσβάλαμε εμείς αλλά δεν αντιλαμβάνεστε πόσο σοβαρό είναι να παραβιάζεις τους Ιερούς Κανόνες.
Από αυτά ξεκίνησαν κάποιοι οικουμενιστές, που είχαν προγαμιαίες σχέσεις. Έτσι γέμισε η εκκλησίας μας ομοφυλόφιλους ρασοφόρους. Τίποτε δεν είναι τυχαίο.
Τι να σας πω ;; Εγώ εισηγήθηκα κάτι και δεν το ξέρω;;
Ξέρετε ότι με προσβάλλετε και δεν είπατε ούτε ένα απλό συγνώμη!
Τι ζητάω και εγώ χαχαχα..... Να μου πείτε συγνώμη;;; Καλό ε;;;
Είμαι πολύ ρομαντικός!!!
Σας θυμιζω οτι στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία δεν υπάρχουν παπαδινες επισκοπινες ούτε καν παπαδιές γιατί ΚΑΚΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΗΡΟ.
Τώρα τι σχέση έχει το Βάπτισμα με τις προγαμιαίες σχέσεις κλπ ΚΥΡΙΟΣ ΟΙΔΕ....
ΑΓ.ΑΛ.
Mαλλον δεν διαβαζετε καλα αυτα που σας απαντανε κι ειναι ξεκαθαρα, όπως αυτό :
" Μιλάμε πάντα για αιρετικούς που τηρούν τον ορθόδοξο τύπο των μυστηρίων και δεν σφάλουν στο Τριαδικό Δόγμα
Δηλαδή καμία σχέση με τους Παπικούς Αγγλικανούς κλπ "
Βγαζετε τα δικα σας συμπερασματα, δεν αλλαζετε γνωμη με τιποτα, αλλα παρα ταύτα ζητατε επιχειρηματα (κουβεντα να γινεται) και προσπερνωντας την ειρωνικη εισαγωγή σας (πριν ζητήσετε επιχειρηματα)
"Αντε να ασχοληθουμε με κατι πιο πνευματικο που θα μας ωφελήσει και λιγο! "
η οποία αργότερα γίνεται επιθετικότατη (με πολλή αγάπη παντα)
"Το ξέρω είναι γοητευτικός ο θρησκευτικός λαικισμός.... η εξύβριση τους με λαϊκιστικό τρόπο κ.τ.λ. "
και συνεχιζετε με ακομα επιθετικοτερες εκφρασεις, μετα στο τελος, που το τράβηξε λίγο κι ο παιδαγωγος, εσείς, με την συγχωρητικη διαθεση που έχει όποιος διαθετει πολυ αγαπη, λέτε ότι σας προσβαλλαν !!! και θελετε και συγνωμη !!!
Η φαντασια σας οργιαζει, τα εχει αυτα ο λαθος "δρόμος". Ούτε διαλογο δεν μπορείτε να κανετε στην κατασταση που βρισκεστε
Σταύρος
Δημοσίευση σχολίου
Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.
Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.
Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.
Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.
Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.